abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16694078
Ik scheer me nu zo'n 15 jaar nat en heb olangs eens zo'nbeetje uit zitten rekenen wat voor en vermogen ik al heb uitgegeven aan scheermesjes (ik ga het niet verklappen, maar reken het zelf maar eens uit ) Nu wil ik dus een nieuwe electrische kopen, maar heb er uiteraard geen kont verstand van Ik wil geen honder euro's uitgeven, maar wil ook niet zo'n goedkoop k*tding. Ik heb deze gezien:

http://www.kijkshop.nl/online/Shop/product_details.asp?catalog%5Fname=MainCatalog&category%5Fname=&product%5Fid=101865&variant%5Fid=101865

Is zoiets wat, of moet je gewoon niet bezuinigen op zoiets?

De hoeveelheid massa in het heelal is zo klein ten opzichte van de hoeveelheid ruimte, dat je kan stellen dat het heelal leeg is...
pi_16694351
Ik heb op mijn eerste philips niet bezuinigd- dat was een van de eerste oplaadbare. Daar heb ik me 15 jaar mee geschoren- dus wat is duur...

Ik heb nu pas deze: http://www.philips.nl/shavers/hq_8890.html
maar dat was omdat ie maar 5 euro duurder was dan de 8870.

Belangrijkste punt voor mij: oplaadbaar, en schoon te maken onder de kraan.

Ik heb ook een Braun gehad- daarbij vallen echter tijdens het scheren de haartjes er uit- daar ligt je wasbak dan mee vol.

Tip: kijk ook bij de Mediamarkt- goede prijzen.

[Dit bericht is gewijzigd door charon op 29-01-2004 19:30]

How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_16694370
is een goed apperaat!
]je moet even rekening houden met dat je al 15 jaar nat scheerd!
dus nu moet je wel een apperaat nemen met een balsem erbij coolshave van phillips is aan te raden heb ik zelf ook lekker dingetje!
he buur!
pi_16694371
Heb je wel eens droog geschoren, er zijn namelijk mensen (ik bijvoorbeeld) die er een ontzettende rode huid van krijgen. Anders kun je beter eerst een goedkopere kopen om te kijken hoe het bevalt en dan een goeie.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 29 januari 2004 @ 19:32:20 #5
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_16694444
Mja kijk.....
Zo'n grasmaaier is dan natuurlijk wel leuk enzo, maar er zijn toch wat dingen die je niet moet vergeten.....

De mesjes in zo'n apparaat gaan eigenlijk ook maar een jaartje mee bij dagelijks gebruik.
Je kunt wel nieuwe kopen, maar dan is een nieuw scheerapp. toch goedkoper.
En als deze mesjes bot worden dan hakken ze de haartjes haast eraf ipv te snijden.

En je huid moet er natuurlijk ook tegen kunnen....
Als ik me 3 dagen achter elkaar heb geshaved met zo'n grasapparaat, dan heb ik een week lang plezier van mijn puistjes!
En geloof me, die heb ik toch al een jaar of 10 niet meer....

Maar Braun heeft ook goeie apparaten heb ik me laten vertellen....

In het bos daar zijn de ..........
pi_16694520
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:29 schreef tiez het volgende:
is een goed apperaat!
]je moet even rekening houden met dat je al 15 jaar nat scheerd!
dus nu moet je wel een apperaat nemen met een balsem erbij coolshave van phillips is aan te raden heb ik zelf ook lekker dingetje!
coolshave = duur en ik heb niet zoveel euro's
Maar ja, ik weet dat je eig. niet op moet bezuinigen.
Voor E45 kan je het nog eens proberen, mocht je er niet tegen kunnen
De hoeveelheid massa in het heelal is zo klein ten opzichte van de hoeveelheid ruimte, dat je kan stellen dat het heelal leeg is...
pi_19357332
Zijn er ook mensen die een voorkeur hebben voor een bepaald merk scheerapparaat?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_19357956
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:17 schreef fiat126 het volgende:
Ik scheer me nu zo'n 15 jaar nat en heb olangs eens zo'nbeetje uit zitten rekenen wat voor en vermogen ik al heb uitgegeven aan scheermesjes (ik ga het niet verklappen, maar reken het zelf maar eens uit ) Nu wil ik dus een nieuwe electrische kopen, maar heb er uiteraard geen kont verstand van Ik wil geen honder euro's uitgeven, maar wil ook niet zo'n goedkoop k*tding. Ik heb deze gezien:

http://www.kijkshop.nl/on(...)&variant%5Fid=101865

de layout wat doe je? maak er ff een normale link van [url =link]tekst[/url]
pi_19358325
quote:
Op maandag 24 mei 2004 10:41 schreef aldostuta het volgende:
Zijn er ook mensen die een voorkeur hebben voor een bepaald merk scheerapparaat?
Sja je hebt Philishave en je hebt Braun..... ik gebruik een simpele Philishave, 80 gulden destijds, gewoon droog, gewoon n snoer eraan, wat heeft n man nog meer nodig?
(ja, Mach 3 voor de benen)
Vrijwillig gebanned
pi_19359409
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:32 schreef De-Boswachter het volgende:
Mja kijk.....

De mesjes in zo'n apparaat gaan eigenlijk ook maar een jaartje mee bij dagelijks gebruik.
En als deze mesjes bot worden dan hakken ze de haartjes haast eraf ipv te snijden.
onzin..volgens de handleiding van philips apparaten hoef je die slechts na 3 a 4 jaar te vervangen..en dan kan je vaak net zo goed een nieuwe kopen.
pi_19359463
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:12 schreef mooiegek het volgende:

[..]

onzin..volgens de handleiding van philips apparaten hoef je die slechts na 3 a 4 jaar te vervangen..en dan kan je vaak net zo goed een nieuwe kopen.
Nadeel van de draadloze units is dat de batterij niet te vervangen is. Dus al zou je er héél lang mee kunnen doen, mesjes-wijs gesproken dan, als de batterij niet meer oplaadt of gewoonweg te kort werkt dan kan je er nog niets mee.
pi_19360219
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:15 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Nadeel van de draadloze units is dat de batterij niet te vervangen is. Dus al zou je er héél lang mee kunnen doen, mesjes-wijs gesproken dan, als de batterij niet meer oplaadt of gewoonweg te kort werkt dan kan je er nog niets mee.
Meen je dat nou? De batterij van mijn Coolskin is er dit weekend namelijk mee opgehoduen........
Wou hem eigenlijk laten repareren.........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 24 mei 2004 @ 13:51:21 #13
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_19361890
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:32 schreef De-Boswachter het volgende:
Je koopt gewoon losse mesjes, geen probleem. Als die duurder zijn dan je apparaat doe je toch iets fout. Ik scheer al jaren met een philishave, heerlijk ding, nergens last mee. Bij dagelijks gebruik gaat de accu ook zo'n zeker 5 maanden mee voordat ie langzaam begint te lopen (belachelijk lang eigenlijk).

Na t scheren even uitkloppen boven de prullenbak, afspoelen onder de kraan en done. Zeker heerlijk als je haast hebt.
Het leek zo'n goed idee...
pi_19363789
Ik heb zo'n Phlips HQ 7850
Mooi ding, met lampjes die het batterijniveau aangeven (batterij gaat erg lang mee btw) en je kunt de kop gewoon onder de kraan afspoelen.
Heb er toen niet op bezuinigd, maar na 2 jaar ofzo doet hij het nog steeds prima
  maandag 24 mei 2004 @ 15:24:48 #15
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_19364412
quote:
Ik scheer me nu zo'n 15 jaar nat en heb olangs eens zo'nbeetje uit zitten rekenen wat voor en vermogen ik al heb uitgegeven aan scheermesjes (ik ga het niet verklappen, maar reken het zelf maar eens uit )
Nat scheren is inderdaad duurder, maar wel veel prettiger. Een scheerapparaat geeft mij toch nooit het gevoel helemaal glad te zijn en zeker als je je een paar dagen niet geschoren hebt dan is het een ramp.

Dus geef mij maar een lekker scheermes, duurder maar veel prettiger.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 24 mei 2004 @ 17:25:12 #16
91385 Morgion
<3 Photography
pi_19367745
Ik heb Philips gehad en gebruik nu Braun en ik moet zeggen dat de Braun me toch beter bevalt.
EOS 400D ** 18-55mm f/3.5-5.6 ** B&W filter ** Sandisk Extreme III
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:56:24 #17
16715 Mylene
*schatje*
pi_19432133
Uit gesloten topic:
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:47 schreef Uddel het volgende:
Hallo,

Ik wil (voor het eerst) een scheerapparaat kopen. Wat raden jullie mij aan? Het liefst een oplaadbaar geval. Tips?
pi_19432221
Schatje je was me voor , wilde hem net verplaatsen
Ontopic.. eh heb hier niets te zoeken verder.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  woensdag 26 mei 2004 @ 22:00:50 #19
16715 Mylene
*schatje*
pi_19432238
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:59 schreef Brennie het volgende:
Schatje je was me voor , wilde hem net verplaatsen
Ontopic.. eh heb hier niets te zoeken verder.
.
pi_19432281
Ik heb een Braun en een Philips en ik scheer me eerst met de Braun omdat die wat sneller scheert lijkt het, dus voor het globalere werk en daarna met de Philips eroverheen voor de kleine overgebleven haartjes. De Philips is veel vriendelijker voor de huid, maar bij stevige baardgroei heeft hij weer meer moeite als de Braun.
  FOK!fossiel woensdag 26 mei 2004 @ 22:03:40 #21
8443 cptmarco
it's captain...
pi_19432323
Dat je de philishaves onder de kraan schoon kunt maken is ideaal.... Als je er toch één wil kopen, zorg dan dat je zo'n scheerapparaat hebt.....
pi_19432389
ik vind philishave echt relaxed. ff snel scheren, of als je achter je pc'tje zit ff scheren, dat zie ik je allemaal niet doen met het mes. ik heb een coolskin 6705. een heel standaard apparaat. kan onder de douche en heeft van die creme. meer heb ik niet nodig. kostte een euro of 70. me pa heeft een absurd dure met een schermpje wat de rest scheertijd aangeeft enz, maar dat vind ik overbodig en veels te duur.
maar ik vind het zeker relaxeder als met het mes, het is nl niet zo'n gedoe, je kan het ff snel doen.
  woensdag 26 mei 2004 @ 22:14:55 #23
15600 BB-King
Long live the King!
pi_19432621
Heb het eens met een heggeschaar moeten doen bij gebrek aan beter.
Het scheelde maar zo'n (bal)haartje of ik was een BB-Queen geweest.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_19432731
Ik heb ook een coolskin, echt geweldig, dat ding ligt altijd in de douche. Voor het echte resultaat moet je je nat scheren met scheermes, maar dit is zo snel en makkelijk...
pi_19433058
quote:

http://www.kijkshop.nl/on(...)&variant%5Fid=101865

Ik heb me eerst 2 jaar met scheermes geschoren, en nu met een philips Coolskin.

Een gewoon scheerapparaat beviel me TOTAAL niet, en de coolskin bevalt perfect.
Droog scheren is gewoon niks En coolskin onder de douche gewoon fijn scheren
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')