Is zoiets wat, of moet je gewoon niet bezuinigen op zoiets?
Ik heb nu pas deze: http://www.philips.nl/shavers/hq_8890.html
maar dat was omdat ie maar 5 euro duurder was dan de 8870.
Belangrijkste punt voor mij: oplaadbaar, en schoon te maken onder de kraan.
Ik heb ook een Braun gehad- daarbij vallen echter tijdens het scheren de haartjes er uit- daar ligt je wasbak dan mee vol.
Tip: kijk ook bij de Mediamarkt- goede prijzen.
[Dit bericht is gewijzigd door charon op 29-01-2004 19:30]
De mesjes in zo'n apparaat gaan eigenlijk ook maar een jaartje mee bij dagelijks gebruik.
Je kunt wel nieuwe kopen, maar dan is een nieuw scheerapp. toch goedkoper.
En als deze mesjes bot worden dan hakken ze de haartjes haast eraf ipv te snijden.
En je huid moet er natuurlijk ook tegen kunnen....
Als ik me 3 dagen achter elkaar heb geshaved met zo'n grasapparaat, dan heb ik een week lang plezier van mijn puistjes!
En geloof me, die heb ik toch al een jaar of 10 niet meer....
Maar Braun heeft ook goeie apparaten heb ik me laten vertellen....
quote:coolshave = duur en ik heb niet zoveel euro's
Op donderdag 29 januari 2004 19:29 schreef tiez het volgende:
is een goed apperaat!
]je moet even rekening houden met dat je al 15 jaar nat scheerd!
dus nu moet je wel een apperaat nemen met een balsem erbij coolshave van phillips is aan te raden heb ik zelf ook lekker dingetje!
de layout wat doe je? maak er ff een normale link van [url =link]tekst[/url]quote:Op donderdag 29 januari 2004 19:17 schreef fiat126 het volgende:
Ik scheer me nu zo'n 15 jaar nat en heb olangs eens zo'nbeetje uit zitten rekenen wat voor en vermogen ik al heb uitgegeven aan scheermesjes (ik ga het niet verklappen, maar reken het zelf maar eens uit) Nu wil ik dus een nieuwe electrische kopen, maar heb er uiteraard geen kont verstand van
Ik wil geen honder euro's uitgeven, maar wil ook niet zo'n goedkoop k*tding. Ik heb deze gezien:
http://www.kijkshop.nl/on(...)&variant%5Fid=101865
Sja je hebt Philishave en je hebt Braun..... ik gebruik een simpele Philishave, 80 gulden destijds, gewoon droog, gewoon n snoer eraan, wat heeft n man nog meer nodig?quote:Op maandag 24 mei 2004 10:41 schreef aldostuta het volgende:
Zijn er ook mensen die een voorkeur hebben voor een bepaald merk scheerapparaat?
onzin..volgens de handleiding van philips apparaten hoef je die slechts na 3 a 4 jaar te vervangen..en dan kan je vaak net zo goed een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 29 januari 2004 19:32 schreef De-Boswachter het volgende:
Mja kijk.....
De mesjes in zo'n apparaat gaan eigenlijk ook maar een jaartje mee bij dagelijks gebruik.
En als deze mesjes bot worden dan hakken ze de haartjes haast eraf ipv te snijden.
Nadeel van de draadloze units is dat de batterij niet te vervangen is. Dus al zou je er héél lang mee kunnen doen, mesjes-wijs gesproken dan, als de batterij niet meer oplaadt of gewoonweg te kort werkt dan kan je er nog niets mee.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:12 schreef mooiegek het volgende:
[..]
onzin..volgens de handleiding van philips apparaten hoef je die slechts na 3 a 4 jaar te vervangen..en dan kan je vaak net zo goed een nieuwe kopen.
Meen je dat nou? De batterij van mijn Coolskin is er dit weekend namelijk mee opgehoduen........quote:Op maandag 24 mei 2004 12:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nadeel van de draadloze units is dat de batterij niet te vervangen is. Dus al zou je er héél lang mee kunnen doen, mesjes-wijs gesproken dan, als de batterij niet meer oplaadt of gewoonweg te kort werkt dan kan je er nog niets mee.
Je koopt gewoon losse mesjes, geen probleem. Als die duurder zijn dan je apparaat doe je toch iets fout. Ik scheer al jaren met een philishave, heerlijk ding, nergens last mee. Bij dagelijks gebruik gaat de accu ook zo'n zeker 5 maanden mee voordat ie langzaam begint te lopen (belachelijk lang eigenlijk).quote:Op donderdag 29 januari 2004 19:32 schreef De-Boswachter het volgende:
Nat scheren is inderdaad duurder, maar wel veel prettiger. Een scheerapparaat geeft mij toch nooit het gevoel helemaal glad te zijn en zeker als je je een paar dagen niet geschoren hebt dan is het een ramp.quote:Op donderdag 29 januari 2004 19:17 schreef fiat126 het volgende:
Ik scheer me nu zo'n 15 jaar nat en heb olangs eens zo'nbeetje uit zitten rekenen wat voor en vermogen ik al heb uitgegeven aan scheermesjes (ik ga het niet verklappen, maar reken het zelf maar eens uit)
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:47 schreef Uddel het volgende:
Hallo,
Ik wil (voor het eerst) een scheerapparaat kopen. Wat raden jullie mij aan? Het liefst een oplaadbaar geval.Tips?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:59 schreef Brennie het volgende:
Schatje je was me voor, wilde hem net verplaatsen
Ontopic.. eh heb hier niets te zoeken verder.
Ik heb me eerst 2 jaar met scheermes geschoren, en nu met een philips Coolskin.quote:Op donderdag 29 januari 2004 19:17 schreef fiat126 het volgende:
Ik scheer me nu zo'n 15 jaar nat en heb olangs eens zo'nbeetje uit zitten rekenen wat voor en vermogen ik al heb uitgegeven aan scheermesjes (ik ga het niet verklappen, maar reken het zelf maar eens uit) Nu wil ik dus een nieuwe electrische kopen, maar heb er uiteraard geen kont verstand van
Ik wil geen honder euro's uitgeven, maar wil ook niet zo'n goedkoop k*tding. Ik heb deze gezien:
http://www.kijkshop.nl/on(...)&variant%5Fid=101865
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |