abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16692085
Me vriendin heeft nogal grote borsten DD/E dus is het vinden van leuke beha's moeilijk. Zijn er mensen die winkels kennen waar ze LEUKE beha's verkopen voor wat grotere maten. Hier in de buurt hebben ze alleen maar simpelen witte en zwarte
pi_16692123
De hunkemoller heeft grotere maten en hele leuke BH's.
pi_16692134
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:07 schreef Willy84 het volgende:
Me vriendin heeft nogal grote borsten DD/E dus is het vinden van leuke beha's moeilijk. Zijn er mensen die winkels kennen waar ze LEUKE beha's verkopen voor wat grotere maten. Hier in de buurt hebben ze alleen maar simpelen witte en zwarte
En anders houd jij ze toch vast!?
Winnaar Jort Kelder Award 2004
  donderdag 29 januari 2004 @ 18:09:23 #4
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_16692150
Je zou ook eens op de markt kunnen kijken. Vaak hebben lingerie kramen ook grote maten. Niet zo duur en toch in de mode.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_16692170
edit: doeg

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 29-01-2004 19:28]

Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  donderdag 29 januari 2004 @ 18:11:03 #6
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_16692212
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:10 schreef _GdR_ het volgende:
edit: quote verwijderd

slotje.

Op jou jah, als t je nie boeit ga dan ergens anders mensen vervelen

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 29-01-2004 19:28]

Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_16692406
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:10 schreef _GdR_ het volgende:
edit: quote verwijderd
slotje.
Ga weg.

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 29-01-2004 19:29]

pi_16692625
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:08 schreef Chayenn het volgende:
Daar komen we wel vaker alleen vanaf D krijg je alleen maar zoals ik het noem oma beha's en geen leuke meer. Ik zoek eigenlijk een speciaal adresje ofzo waar ze leuke dingen hebben voor DD en E etc
pi_16692629
Ik weet niet waar je woont, maar in Eindhoven zit een een zaak met lingerie voor grotere maten... Aan de Kruisstraat geloof ik...
MindSick that is...
  donderdag 29 januari 2004 @ 18:28:25 #10
72820 3st
immer besser
pi_16692759
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:23 schreef spooky1234 het volgende:
TS:
als je zoiets wil weten vraag je het toch aan je vriendin? Zij koopt vast al jaren die grote bhs en weet heus wel waar ze zijn. Bovendien wat dacht je van wat zaken binnenlopen DD zal je vast vinden... en anders vraag je in de zaak waar ze het niet hebben naar zaken waar ze het wel verkopen.

wat jij waarschijnlijk wil is allemaal opmerkingen van ooh wat gaaf zeg dat je vriendin zulke grote borsten heeft etc.. triest aandachtzoeker-topic

En voor alle lompe mensen die hier kwijlsmilies gezet hebben: Als je DD/DE cup hebt heb je 95% van de gevallen lelijke grote HANG borsten... en 90% van de mensen die DE heeft is gewoon ranzig fukin dik... en das niet om te kwijlen...

hahahahah lig hier in een stuip wel beetje direct en lomp! Die jongen wil gewoon een bhtje kopen voor zijn vriendin zonder dat ze het mag weten en daarom vraagt ie het vast
A dirty mind is a joy forever
  donderdag 29 januari 2004 @ 18:30:41 #11
65537 gimeone
you asked for an opinion?..
pi_16692812
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:23 schreef spooky1234 het volgende:
TS:
als je zoiets wil weten vraag je het toch aan je vriendin? Zij koopt vast al jaren die grote bhs en weet heus wel waar ze zijn. Bovendien wat dacht je van wat zaken binnenlopen DD zal je vast vinden... en anders vraag je in de zaak waar ze het niet hebben naar zaken waar ze het wel verkopen.

wat jij waarschijnlijk wil is allemaal opmerkingen van ooh wat gaaf zeg dat je vriendin zulke grote borsten heeft etc.. triest aandachtzoeker-topic

En voor alle lompe mensen die hier kwijlsmilies gezet hebben: Als je DD/DE cup hebt heb je 95% van de gevallen lelijke grote HANG borsten... en 90% van de mensen die DE heeft is gewoon ranzig fukin dik... en das niet om te kwijlen...

heb je een bezem in je reet ovzo....damn
die reacties hebben we hier niet nodig.
ontopic: misschien in de grote warenhuizen ??
pi_16692887
spooky kan het gewoon niet hebben dat zijn vriendin niet wat meer tiet heeft.

Arguing over the Internet is like being in the Special Olympics. Even if you win, you’re retarded.
pi_16694265
- Ik heb idd verkeerd aangenomen wat de reden was van posten... excuus daarvoor, ik heb mijn post ook voor een gedeelte aangepast.

- dat 2e gedeelte is en blijft een feit..
Als je een DE cup hebt ben je meestal heel dik of in ieder geval dik.
Er zijn mensen die denken oh, DE cup! wow wat mooi! en dan denken ze aan een of ander slak wijffie met enorme meloenen maar ze vergeten dat afgezien van siliconen-baywatchbabes veruit de meeste mensen met een DE cup gewoon dikke wijven zijn waarbijdie enorme (hang)borsten gewoon soepel overlopen in een dikke buik en het net 1 groot bolletje lijkt.

>>> TopicStarter; sorry als ik je beledigd heb, was echt absoluut niet de bedoeling om jou of jouw vriendin te beledigen. Ook als ze idd dik is want dikke mensen kunnen ook mooi en tof zijn en ik heb uiteraard ook nix tegen ze.
Ik erger me alleen aan domme mensen die kwijl smilies zetten zonder na te denken want er staat nergens een foto dat je kan zeggen ze is idd knap is.

I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_16694430
Okee, zijn we klaar met het gezeik nu?

Djeez, een topic over BH's en alles komt uit de kieren zetten, hoor.

Ontopic verder nu.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 29 januari 2004 @ 19:43:57 #15
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16694746
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:25 schreef spooky1234 het volgende:
- Ik heb idd verkeerd aangenomen wat de reden was van posten... excuus daarvoor, ik heb mijn post ook voor een gedeelte aangepast.

- dat 2e gedeelte is en blijft een feit..
Er zijn mensen die denken oh, DE cup! wow wat mooi! en dan denken ze aan een of ander slak wijffie met enorme meloenen maar ze vergeten dat afgezien van siliconen-baywatchbabes veruit de meeste mensen met een DE cup gewoon dikke wijven zijn waarbijdie enorme (hang)borsten gewoon soepel overlopen in een dikke buik en het net 1 groot bolletje lijkt.

>>> TopicStarter; sorry als ik je beledigd heb, was echt absoluut niet de bedoeling om jou of jouw vriendin te beledigen. Ook als ze idd dik is want dikke mensen kunnen ook mooi en tof zijn en ik heb uiteraard ook nix tegen ze.
Ik erger me alleen aan domme mensen die kwijl smilies zetten zonder na te denken want er staat nergens een foto dat je kan zeggen ze is idd knap is.

Eh, er zijn mensen die van een maatje meer houden en een vriendin hebben die dik is ja. de mijne is ook zwaar en vet maar met wat afvallen komt ze er wel en ik probeer daar ook bij te helpen ja. ik hou van haar zoals ze is. niet omdat ze dik is en misschien lelijk in de ogen van sommigen.
pi_16694892
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:43 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Eh, er zijn mensen die van een maatje meer houden en een vriendin hebben die dik is ja. de mijne is ook zwaar en vet maar met wat afvallen komt ze er wel en ik probeer daar ook bij te helpen ja. ik hou van haar zoals ze is. niet omdat ze dik is en misschien lelijk in de ogen van sommigen.

Ja en daar is niets mis mee! Top toch? Ik vind dat dikke mensen ook heel mooi kunnen zijn maar val er zelf niet op, sommige mensen wel, prima toch?

Alleen is het zo dat de meeste mensen daar niet op vallen maar vreemdgenoeg roepen ze wel WOW cool als iemand zegt een grote cup te hebben niet beseffend dat die meestal dik zijn.
Thatz it nothing more... wil niemand beledigen en heb nix tegen dikke mensen.. het is in theorie mogelijk dat die kwijl-smilie mensen net toevallig vallen op dikke vrouwen en in dat geval sloeg mijn reactie nergens op maar kans is groot dat ze gewoon niet na hebben gedacht toen ze reageerden.

Ik hoop dat mods deze reactie laten staan zodat de mensen die het verkeerd begrepen hebben het kunnen lezen en sorry dat het zo offtopic is geworden allemaal.. ik ben weg nu en hoop dat het verder ontopic blijft.

I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_16695179
Je vriendin kan het beste naar een speciaalzaak gaan. Daar zijn genoeg leuke bh's te vinden en ook in grotere maten. Kost wel wat, maar daar is de kwaliteit dan ook naar.

Overigens is DD tegenwoordig al een hele gangbare maat.

pi_16695268
quote:
[b]Op donderdag 29 januari 2004 19:25 schreef spooky1234 het - dat 2e gedeelte is en blijft een feit..
Ben ik DIK?! Ik ben stevig ja. Dik is heel wat anders. En ik heb geen hangtieten en het is toch echt DD/E. Bedankt dat je je wijsheid even wil delen, alwetende.

Womans World, Eindhoven heeft mooie. Wel prijzig (mijne was 80 euro )

donderdag 29 januari 2004 @ 20:10:22 #19
9902 Lestat
the vampire...
pi_16695389
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:31 schreef shmoopy het volgende:
Okee, zijn we klaar met het gezeik nu?

Djeez, een topic over BH's en alles komt uit de kieren zetten, hoor.

Ontopic verder nu.

Wat heeft Djeez hiermee te maken?
Memento Mori
pi_16695718
Nou Spooky wat lul jij uit je nek zeg! Het is wel vaak zo dat dikkere vrouwen ook vaak grotere borsten hebben (wat dus niet zo hoeft te zijn) maar een vrouw met DD of E is dus niet gelijk dik, maar kan ook slank zijn... Echt weer een kerelopmerking

Genoeg offtopic

Ontopic:

Je moet even kijken of er een speciaalzaak is of een boetiekje ofzo ergens waar je woont. Die hebben vaak wel grote maten maar ook leuk spul. Ik kan het weten
Je wordt vaak goed geholpen, maar ik zou wel aanraden je vriendin dan mee te nemen om goed de maat te kunnen opnemen.
Helaas zijn dat soort beha's wel duur. 80 euro is wel het minimale. Slecht voor je portemonnee dus, maar wel goed voor jezelf, want een goede beha kan je op termijn klachten besparen!

pi_16695836
*bookmarkt

zelf nu ook d en groeiende

In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_16695898
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:21 schreef sindell het volgende:
80 euro is wel het minimale. Slecht voor je portemonnee dus, maar wel goed voor jezelf, want een goede beha kan je op termijn klachten besparen!
Hoeft niet, in de speciaal zaak hier hing in een rekje een E van een goed merk voor 25 euro
Maar goed, dat is ook maar geluk hebben een keertje.
pi_16696234
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:27 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Hoeft niet, in de speciaal zaak hier hing in een rekje een E van een goed merk voor 25 euro

Mja dan heb je inderdaad geluk
  donderdag 29 januari 2004 @ 20:44:31 #24
24184 speedfreakssj
pi_16696460
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:27 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Waar is dat dan?

Mijn vriendin heeft ook E

pi_16696520
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:44 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Waar is dat dan?

Mijn vriendin heeft ook E

Oh dat was in Goes, en zo te zien woon je daar niet bij in de buurt
Maar het heette de Lindessa, de duurdere variant van de Livera, met grotere maten.
  donderdag 29 januari 2004 @ 20:55:14 #26
8885 moralia
Grip op je zak
pi_16696845
Er zijn genoeg merken die mooie bh's maken in grote cupmaten (en dan ben je echt niet persé dik hoor....) Ze zijn alleen vaak duurder, maar vanaf 55 euro is er al een aardige Prima Donna (merk) te koop en Triumph maakt ook goeie bh's voor een redelijke prijs. Zoals gezegd; stap gewoon eens een goeie lingerie-speciaalzaak in en vraag er naar, of kijk op de websites van Prima Donna, Anita, Freya of Fantasie voor de verkoop-adressen.
En E-cup is zeker te doen, dat valt tegenwoordig niet eens meer echt onder "groot".
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  donderdag 29 januari 2004 @ 21:08:59 #27
24184 speedfreakssj
pi_16697330
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:46 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Oh dat was in Goes, en zo te zien woon je daar niet bij in de buurt
Maar het heette de Lindessa, de duurdere variant van de Livera, met grotere maten.

Ga eens zoeken dan. effe kijken hoe ver het met de trein en zo is.
pi_16697775
ik haal zelf mijn grote maat bh altijd gewoon bij de livera, en nee t zijn niet meteen van die oma dingen. alleen tjah, een kleurtje zit er meestal niet in maar soms heb je geluk.
volgens mijn zus moet er ook een speciaalzaak in enschede zitten waar je ook bh's in grote maten kan kopen, die dan ook speciale steunen hebben en zow.

ik merk t wel als er wat meer bij mij in de buurt van die zaakjes zijn, dan ken ik ze tenminste noteren, want ik zit op DD/E en nog steeds bezig met groeien. als t zo door gaat ga ik wel voor een borstverkleining

verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_16697838
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:08 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Ga eens zoeken dan. effe kijken hoe ver het met de trein en zo is.

Nee joh, niet doen Het was gewoon 1 Bh van het aanbiedingenrek en die merken die ze daar hebben heb je vast ook wel in speciaalzaken in Amsterdam.
pi_16709954
In Utrecht zit ook een heel goeie winkel, Sandrabra. En niet alleen grote maten, maar ook rare maten. In mijn geval bijvoorbeeld, ik heb een heel smalle ribbenkast, maar verder borsten die anders een B cup zouden zijn ofzo, maar door die ribbenkast heb ik nu 65D ofzo. Nog nooit geweten dat die maat uberhaupt bestond, voordat ik daar was. De vrouw die hier werkt heeft echt ontzettend veel verstand van BH's. Ook als je niet in Utrecht woont, als je een probleemmaat hebt is het zeker de moeite waard om ervoor naar Utrecht te komen. Ik durf bijna zeker te zeggen dat je zult slagen. En ook echt mooie.

Ideaal.

Als je van het station (uitgang Vredenburg nemen, bij de Mediamarkt) naar de Oude Gracht loopt, dan is het tegenover de Vredenburg aan de andere kant van die grote straat waar alle bussen over rijden. Niet te missen. Ben alleen de straatnaam even kwijt.

Your kisses are wasted on me.
pi_16711100
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 10:58 schreef Bergamot het volgende:
In Utrecht zit ook een heel goeie winkel, Sandrabra.
...
Ben alleen de straatnaam even kwijt.
Die zit op het Vredenburg.
pi_16711443
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:42 schreef corny het volgende:

[..]

Die zit op het Vredenburg.

Toch wel dus. Ik dacht dat die lange straat de stad in anders heette. Nouja, hoedanook, de winkel is niet te missen. .
Your kisses are wasted on me.
pi_16726407
Spooky, ik vind het heel erg dat dat allemaal zegt.
Ikzelf ben niet dik, heb maat 75H, ze zijn niet lelijk.

Ontopic:

Je kunt ze beter niet op de markt kopen. Wat mijn ervaring is, bh met kant, het kant geeft n.l. mee. Ik heb al eens een bh gekocht, mooi glas voor onder een strak truitjes. Jammer dan, daar krijg je bulten van.
Naar een goede lingeriezaak, waar je persoonlijk geholpen word.

pi_16726545
75H en je bent dun. dikke lul, zeker laten oppompen...

via neckermann etc kun je ook aan grote bh's komen, postorderbedrijven dus.

pi_16726637
Ik heb niet gezegd dat ik slank ben, maar ik ben niet DIK.
En ze zijn puur natuur.
pi_16726679
ik wou zeggen, bij graatmager (1a la 1m75 en 48 kilo) kan nooit een natuurlijke H. maar ik wens je er veel sterkte mee. ikzelf heb A/B grensgevalletje en oké, het is soms mooier om wat meer te hebben voor bepaalde shirtjes enzo... maar met sporten en werken lijkt het me niks aan...
pi_16726771
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:08 schreef Chayenn het volgende:
jaa DOEI
ik weet niet wat jij leuke beha's vind maar bij de hunkemuller zijn ze voor a b en c erg leuk maar daarboven is het shit
zowiezo eigenlijk voor boven c
echt scheit irritant
Listen clearly now
Hello, can you hear me now?
pi_16726824
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:01 schreef WePe het volgende:
Ik heb niet gezegd dat ik slank ben, maar ik ben niet DIK.
En ze zijn puur natuur.
foto?
hahaha
neehoor schat, hoeft niet
Listen clearly now
Hello, can you hear me now?
pi_16726844
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:08 schreef Pharrell het volgende:

[..]

jaa DOEI
ik weet niet wat jij leuke beha's vind maar bij de hunkemuller zijn ze voor a b en c erg leuk maar daarboven is het shit
zowiezo eigenlijk voor boven c
echt scheit irritant

Klopt.
pi_16726941
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:03 schreef Klijne het volgende:
ikzelf heb A/B grensgevalletje en oké, het is soms mooier om wat meer te hebben voor bepaalde shirtjes enzo... maar met sporten en werken lijkt het me niks aan...
Klein maar fijn zeg ik altijd maar. ik zal het in ieder geval niet laten veranderen. Die opgeblazen nep-ballen vind ik nooit mooi op tv.

Nu weer ff ontopic:
Het is heel moeilijk om mooie lingerie te vinden. Ik denk dat je er gewoon een dagje opuit moet in ene grote stad. Utrecht, Amsterdam enz. Succes met zoeken

pi_16730299
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 10:58 schreef Bergamot het volgende:
In Utrecht zit ook een heel goeie winkel, Sandrabra. En niet alleen grote maten, maar ook rare maten. In mijn geval bijvoorbeeld, ik heb een heel smalle ribbenkast, maar verder borsten die anders een B cup zouden zijn ofzo, maar door die ribbenkast heb ik nu 65D ofzo. Nog nooit geweten dat die maat uberhaupt bestond, voordat ik daar was. De vrouw die hier werkt heeft echt ontzettend veel verstand van BH's. Ook als je niet in Utrecht woont, als je een probleemmaat hebt is het zeker de moeite waard om ervoor naar Utrecht te komen. Ik durf bijna zeker te zeggen dat je zult slagen. En ook echt mooie.

Ideaal.

Als je van het station (uitgang Vredenburg nemen, bij de Mediamarkt) naar de Oude Gracht loopt, dan is het tegenover de Vredenburg aan de andere kant van die grote straat waar alle bussen over rijden. Niet te missen. Ben alleen de straatnaam even kwijt.

Ik heb ook zo'n maat ja, 70 D, echt lastig om leuke bh's te vinden. Ik kan wel 75 C kopen maar dan is toch de omtrek te ruim waardoor hij niet mooi zit.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zaterdag 31 januari 2004 @ 13:21:00 #42
24184 speedfreakssj
pi_16738511
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:22 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Nee joh, niet doen Het was gewoon 1 Bh van het aanbiedingenrek en die merken die ze daar hebben heb je vast ook wel in speciaalzaken in Amsterdam.

ja, maar wat betaal ik daar?

een tijdje terug effe kijken, Heeft u E?

nee? DD? ja? begint bij €60. OH.

"druipt af met vriendin die boos is op oplichter in winkel"

pi_16740537
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 13:21 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

ja, maar wat betaal ik daar?

een tijdje terug effe kijken, Heeft u E?

nee? DD? ja? begint bij €60. OH.

Ik DD/E. (Lastig wel )
Maar je betaald daar gewoon wat je in normale luxe lingeriezake ook betaald.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 14:44:09 #44
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_16740584
Hebben speciaalzaken met positiekleding e.d. niet grote maten?? immers als je net bevallen bent en borstvoeding geeft zijn ze vaak veel groter.....lijkt me dat die winkels daar wel BH's voor hebben
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_16771938
Dan heb je meegroeibeha's en voedingsbeha's, niet bepaald sexy ofzo (neem aan dat de topicstarter zoiets zoekt).
Een leuke online winkel is bijv Ellure, heeft veel maten (je kunt ook zoeken op maat) en soms opruiming, maar aangezien de omtrekmaat neit gegeven is weet ik niet of ze de goede maat daar verkopen. En inderdaad: lingerieboetiek/-speciaalzaak is de beste optie. Succes!
  zondag 1 februari 2004 @ 13:43:16 #46
8885 moralia
Grip op je zak
pi_16772883
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 13:21 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Halloooooooo... als je goede dure bh's verkoopt ben je niet meteen een oplichter hoor, meestal gewoon iemand met verstand van zaken en goeie spullen. Geef gewoon een paar keer goed geld uit aan een paar goede bh's en je hebt er gewoon veel plezier van.
pretending that I'm deaf
pi_16773183
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 21:57 schreef Klijne het volgende:
75H en je bent dun. dikke lul, zeker laten oppompen...
Gutgut, is mevrouw grensgevalletje A/B jaloers ofzo?

Die 75 is haar omtrek, en iemand met een omtrek van 75 is gewoon niet dik.

Ook grappig om te zien hoe mensen maten inschatten. C/D is allang standaard in Nederland. En niet heel Nederland loopt er bij als een opgeblazen dikke koe.

Door die nieuwe standaard wordt het gelukkig ook al iets makkelijker om leuke grote maten te vinden. Al hebben veel winkels vooral kleine maten voor smalle vrouwen en grote maten voor wat bredere vrouwen. Als je smal bent maar een grote maat hebt is er maar weinig, en alles dat er is, is het in no time uitverkocht.

Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zondag 1 februari 2004 @ 13:58:20 #48
8885 moralia
Grip op je zak
pi_16773360
Je moet er inderdaad wel op tijd bij zijn als je valt in maat 70 met een E t/m G cup. En die vrouwen met die maten bestaan gewoon, daar is geen chirurg bij geweest. Ja misschien later, want dat zijn vaak de dames die de boel graag willen verkleinen.
pretending that I'm deaf
pi_16783860
Uit een oud topic:
rot bh's!!/
quote:
Op zondag 15 juli 2001 16:47 schreef moralia het volgende:

Er is genoeg te vinden in allerlei maten, je moet alleen even goed zoeken en rondvragen. Trouwens voor de dames met de maten 80D en 75DD, dat zijn echt geen "extreme" of "moeilijke" maten, daar bestaat genoeg leuks in. Inderdaad moet je er dan wel meer dan de Hema-prijs voor betalen maar dan heb je ook wat. Kijk gewoon in de winkels die merken als Marie-Jo, Prima Donna, Lou en Aubade verkopen. En maak gebruik van de verkoopster, durf gewoon te vragen wat je zoekt (echt..we schrikken nergens meer van) dat is wel zo makkelijk.

zondag 1 februari 2004 @ 18:30:25 #50
8885 moralia
Grip op je zak
pi_16784733
Haha, goed gevonden! Ik zal in bijna elk Bh topic wel eens iets dergelijks gepost hebben
pretending that I'm deaf
pi_16803706
Imago, ik wil je van harte bedanken voor je reactie.
pi_16811277
quote:
Op maandag 2 februari 2004 00:27 schreef WePe het volgende:
Imago, ik wil je van harte bedanken voor je reactie.
Ach dat gezeik altijd over grote borsten = dik
Ze zijn gewoon jaloers
pi_16958829
In Uithoorn is een winkel waar ze grote bh maten verkopen. Daar hebben ze ook redelijk veel keuze. In Amstelveen zijn er ook 2 winkels. En daar kun je ook bestellen als ze niet de juiste maat hebben. Ik vind zelf marie jo l'aventure een mooi merk. Is sportief en jong en hebben ze tot F.
www.marie-jo.nl

En als je grote borsten hebt hoef je echt niet dik te zijn. Tot 2 jaar geleden had ik maat 38 en cup 75 F. En zolang je maar goede bhs koopt in de goede maat ziet dat er echt niet heel erg uit.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')