quote:En anders houd jij ze toch vast!?
Op donderdag 29 januari 2004 18:07 schreef Willy84 het volgende:
Me vriendin heeft nogal grote borsten DD/E dus is het vinden van leuke beha's moeilijk. Zijn er mensen die winkels kennen waar ze LEUKE beha's verkopen voor wat grotere maten. Hier in de buurt hebben ze alleen maar simpelen witte en zwarte
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 29-01-2004 19:28]
quote:Op jou jah, als t je nie boeit ga dan ergens anders mensen vervelen
Op donderdag 29 januari 2004 18:10 schreef _GdR_ het volgende:
edit: quote verwijderdslotje.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 29-01-2004 19:28]
quote:Ga weg.
Op donderdag 29 januari 2004 18:10 schreef _GdR_ het volgende:
edit: quote verwijderd
slotje.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 29-01-2004 19:29]
quote:Daar komen we wel vaker alleen vanaf D krijg je alleen maar zoals ik het noem oma beha's en geen leuke meer. Ik zoek eigenlijk een speciaal adresje ofzo waar ze leuke dingen hebben voor DD en E etc
Op donderdag 29 januari 2004 18:08 schreef Chayenn het volgende:
De hunkemoller heeft grotere maten en hele leuke BH's.
quote:hahahahah lig hier in een stuip wel beetje direct en lomp! Die jongen wil gewoon een bhtje kopen voor zijn vriendin zonder dat ze het mag weten en daarom vraagt ie het vast
Op donderdag 29 januari 2004 18:23 schreef spooky1234 het volgende:
TS:
als je zoiets wil weten vraag je het toch aan je vriendin? Zij koopt vast al jaren die grote bhs en weet heus wel waar ze zijn. Bovendien wat dacht je van wat zaken binnenlopen DD zal je vast vinden... en anders vraag je in de zaak waar ze het niet hebben naar zaken waar ze het wel verkopen.wat jij waarschijnlijk wil is allemaal opmerkingen van ooh wat gaaf zeg dat je vriendin zulke grote borsten heeft etc.. triest aandachtzoeker-topic
En voor alle lompe mensen die hier kwijlsmilies gezet hebben: Als je DD/DE cup hebt heb je 95% van de gevallen lelijke grote HANG borsten... en 90% van de mensen die DE heeft is gewoon ranzig fukin dik... en das niet om te kwijlen...
quote:heb je een bezem in je reet ovzo....damn
Op donderdag 29 januari 2004 18:23 schreef spooky1234 het volgende:
TS:
als je zoiets wil weten vraag je het toch aan je vriendin? Zij koopt vast al jaren die grote bhs en weet heus wel waar ze zijn. Bovendien wat dacht je van wat zaken binnenlopen DD zal je vast vinden... en anders vraag je in de zaak waar ze het niet hebben naar zaken waar ze het wel verkopen.wat jij waarschijnlijk wil is allemaal opmerkingen van ooh wat gaaf zeg dat je vriendin zulke grote borsten heeft etc.. triest aandachtzoeker-topic
En voor alle lompe mensen die hier kwijlsmilies gezet hebben: Als je DD/DE cup hebt heb je 95% van de gevallen lelijke grote HANG borsten... en 90% van de mensen die DE heeft is gewoon ranzig fukin dik... en das niet om te kwijlen...
- dat 2e gedeelte is en blijft een feit..
Als je een DE cup hebt ben je meestal heel dik of in ieder geval dik.
Er zijn mensen die denken oh, DE cup! wow wat mooi! en dan denken ze aan een of ander slak wijffie met enorme meloenen maar ze vergeten dat afgezien van siliconen-baywatchbabes veruit de meeste mensen met een DE cup gewoon dikke wijven zijn waarbijdie enorme (hang)borsten gewoon soepel overlopen in een dikke buik en het net 1 groot bolletje lijkt.
>>> TopicStarter; sorry als ik je beledigd heb, was echt absoluut niet de bedoeling om jou of jouw vriendin te beledigen. Ook als ze idd dik is want dikke mensen kunnen ook mooi en tof zijn en ik heb uiteraard ook nix tegen ze.
Ik erger me alleen aan domme mensen die kwijl smilies zetten zonder na te denken want er staat nergens een foto dat je kan zeggen ze is idd knap is.
Djeez, een topic over BH's en alles komt uit de kieren zetten, hoor.
Ontopic verder nu.
quote:Eh, er zijn mensen die van een maatje meer houden en een vriendin hebben die dik is ja. de mijne is ook zwaar en vet maar met wat afvallen komt ze er wel en ik probeer daar ook bij te helpen ja. ik hou van haar zoals ze is. niet omdat ze dik is en misschien lelijk in de ogen van sommigen.
Op donderdag 29 januari 2004 19:25 schreef spooky1234 het volgende:
- Ik heb idd verkeerd aangenomen wat de reden was van posten... excuus daarvoor, ik heb mijn post ook voor een gedeelte aangepast.- dat 2e gedeelte is en blijft een feit..
Er zijn mensen die denken oh, DE cup! wow wat mooi! en dan denken ze aan een of ander slak wijffie met enorme meloenen maar ze vergeten dat afgezien van siliconen-baywatchbabes veruit de meeste mensen met een DE cup gewoon dikke wijven zijn waarbijdie enorme (hang)borsten gewoon soepel overlopen in een dikke buik en het net 1 groot bolletje lijkt.>>> TopicStarter; sorry als ik je beledigd heb, was echt absoluut niet de bedoeling om jou of jouw vriendin te beledigen. Ook als ze idd dik is want dikke mensen kunnen ook mooi en tof zijn en ik heb uiteraard ook nix tegen ze.
Ik erger me alleen aan domme mensen die kwijl smilies zetten zonder na te denken want er staat nergens een foto dat je kan zeggen ze is idd knap is.
quote:Ja en daar is niets mis mee!
Op donderdag 29 januari 2004 19:43 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Eh, er zijn mensen die van een maatje meer houden en een vriendin hebben die dik is ja. de mijne is ook zwaar en vet maar met wat afvallen komt ze er wel en ik probeer daar ook bij te helpen ja. ik hou van haar zoals ze is. niet omdat ze dik is en misschien lelijk in de ogen van sommigen.
Alleen is het zo dat de meeste mensen daar niet op vallen maar vreemdgenoeg roepen ze wel WOW cool als iemand zegt een grote cup te hebben niet beseffend dat die meestal dik zijn.
Thatz it nothing more... wil niemand beledigen en heb nix tegen dikke mensen.. het is in theorie mogelijk dat die kwijl-smilie mensen net toevallig vallen op dikke vrouwen en in dat geval sloeg mijn reactie nergens op maar kans is groot dat ze gewoon niet na hebben gedacht toen ze reageerden.
Ik hoop dat mods deze reactie laten staan zodat de mensen die het verkeerd begrepen hebben het kunnen lezen en sorry dat het zo offtopic is geworden allemaal.. ik ben weg nu en hoop dat het verder ontopic blijft.
Overigens is DD tegenwoordig al een hele gangbare maat.
quote:Ben ik DIK?! Ik ben stevig ja. Dik is heel wat anders. En ik heb geen hangtieten en het is toch echt DD/E. Bedankt dat je je wijsheid even wil delen, alwetende.
[b]Op donderdag 29 januari 2004 19:25 schreef spooky1234 het - dat 2e gedeelte is en blijft een feit..
Er zijn mensen die denken oh, DE cup! wow wat mooi! en dan denken ze aan een of ander slak wijffie met enorme meloenen maar ze vergeten dat afgezien van siliconen-baywatchbabes veruit de meeste mensen met een DE cup gewoon dikke wijven zijn waarbijdie enorme (hang)borsten gewoon soepel overlopen in een dikke buik en het net 1 groot bolletje lijkt.
Womans World, Eindhoven heeft mooie. Wel prijzig (mijne was 80 euro )
quote:Wat heeft Djeez hiermee te maken?
Op donderdag 29 januari 2004 19:31 schreef shmoopy het volgende:
Okee, zijn we klaar met het gezeik nu?Djeez, een topic over BH's en alles komt uit de kieren zetten, hoor.
Ontopic verder nu.
Genoeg offtopic
Ontopic:
Je moet even kijken of er een speciaalzaak is of een boetiekje ofzo ergens waar je woont. Die hebben vaak wel grote maten maar ook leuk spul. Ik kan het weten
Je wordt vaak goed geholpen, maar ik zou wel aanraden je vriendin dan mee te nemen om goed de maat te kunnen opnemen.
Helaas zijn dat soort beha's wel duur. 80 euro is wel het minimale. Slecht voor je portemonnee dus, maar wel goed voor jezelf, want een goede beha kan je op termijn klachten besparen!
zelf nu ook d en groeiende
quote:Hoeft niet, in de speciaal zaak hier hing in een rekje een E van een goed merk voor 25 euro
Op donderdag 29 januari 2004 20:21 schreef sindell het volgende:
80 euro is wel het minimale. Slecht voor je portemonnee dus, maar wel goed voor jezelf, want een goede beha kan je op termijn klachten besparen!
quote:Mja dan heb je inderdaad geluk
Op donderdag 29 januari 2004 20:27 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Hoeft niet, in de speciaal zaak hier hing in een rekje een E van een goed merk voor 25 euro
Maar goed, dat is ook maar geluk hebben een keertje.
quote:Waar is dat dan?
Op donderdag 29 januari 2004 20:27 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Hoeft niet, in de speciaal zaak hier hing in een rekje een E van een goed merk voor 25 euro
Maar goed, dat is ook maar geluk hebben een keertje.
Mijn vriendin heeft ook E
quote:Oh dat was in Goes, en zo te zien woon je daar niet bij in de buurt
Op donderdag 29 januari 2004 20:44 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Waar is dat dan?
Mijn vriendin heeft ook E
quote:Ga eens zoeken dan. effe kijken hoe ver het met de trein en zo is.
Op donderdag 29 januari 2004 20:46 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Oh dat was in Goes, en zo te zien woon je daar niet bij in de buurt
Maar het heette de Lindessa, de duurdere variant van de Livera, met grotere maten.
ik merk t wel als er wat meer bij mij in de buurt van die zaakjes zijn, dan ken ik ze tenminste noteren, want ik zit op DD/E en nog steeds bezig met groeien. als t zo door gaat ga ik wel voor een borstverkleining
quote:Nee joh, niet doen
Op donderdag 29 januari 2004 21:08 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Ga eens zoeken dan. effe kijken hoe ver het met de trein en zo is.
Ideaal.
Als je van het station (uitgang Vredenburg nemen, bij de Mediamarkt) naar de Oude Gracht loopt, dan is het tegenover de Vredenburg aan de andere kant van die grote straat waar alle bussen over rijden. Niet te missen. Ben alleen de straatnaam even kwijt.
quote:Die zit op het Vredenburg.
Op vrijdag 30 januari 2004 10:58 schreef Bergamot het volgende:
In Utrecht zit ook een heel goeie winkel, Sandrabra.
...
Ben alleen de straatnaam even kwijt.
quote:Toch wel dus. Ik dacht dat die lange straat de stad in anders heette. Nouja, hoedanook, de winkel is niet te missen.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:42 schreef corny het volgende:[..]
Die zit op het Vredenburg.
Ontopic:
Je kunt ze beter niet op de markt kopen. Wat mijn ervaring is, bh met kant, het kant geeft n.l. mee. Ik heb al eens een bh gekocht, mooi glas voor onder een strak truitjes. Jammer dan, daar krijg je bulten van.
Naar een goede lingeriezaak, waar je persoonlijk geholpen word.
via neckermann etc kun je ook aan grote bh's komen, postorderbedrijven dus.
quote:jaa DOEI
Op donderdag 29 januari 2004 18:08 schreef Chayenn het volgende:
De hunkemoller heeft grotere maten en hele leuke BH's.
quote:foto?
Op vrijdag 30 januari 2004 22:01 schreef WePe het volgende:
Ik heb niet gezegd dat ik slank ben, maar ik ben niet DIK.
En ze zijn puur natuur.
quote:Klopt.
Op vrijdag 30 januari 2004 22:08 schreef Pharrell het volgende:[..]
jaa DOEI
ik weet niet wat jij leuke beha's vind maar bij de hunkemuller zijn ze voor a b en c erg leuk maar daarboven is het shit
zowiezo eigenlijk voor boven c
echt scheit irritant
quote:Klein maar fijn zeg ik altijd maar. ik zal het in ieder geval niet laten veranderen. Die opgeblazen nep-ballen vind ik nooit mooi op tv.
Op vrijdag 30 januari 2004 22:03 schreef Klijne het volgende:
ikzelf heb A/B grensgevalletje en oké, het is soms mooier om wat meer te hebben voor bepaalde shirtjes enzo... maar met sporten en werken lijkt het me niks aan...
Nu weer ff ontopic:
Het is heel moeilijk om mooie lingerie te vinden. Ik denk dat je er gewoon een dagje opuit moet in ene grote stad. Utrecht, Amsterdam enz. Succes met zoeken
quote:Ik heb ook zo'n maat ja, 70 D, echt lastig om leuke bh's te vinden. Ik kan wel 75 C kopen maar dan is toch de omtrek te ruim waardoor hij niet mooi zit.
Op vrijdag 30 januari 2004 10:58 schreef Bergamot het volgende:
In Utrecht zit ook een heel goeie winkel, Sandrabra. En niet alleen grote maten, maar ook rare maten. In mijn geval bijvoorbeeld, ik heb een heel smalle ribbenkast, maar verder borsten die anders een B cup zouden zijn ofzo, maar door die ribbenkast heb ik nu 65D ofzo. Nog nooit geweten dat die maat uberhaupt bestond, voordat ik daar was. De vrouw die hier werkt heeft echt ontzettend veel verstand van BH's. Ook als je niet in Utrecht woont, als je een probleemmaat hebt is het zeker de moeite waard om ervoor naar Utrecht te komen. Ik durf bijna zeker te zeggen dat je zult slagen. En ook echt mooie.Ideaal.
Als je van het station (uitgang Vredenburg nemen, bij de Mediamarkt) naar de Oude Gracht loopt, dan is het tegenover de Vredenburg aan de andere kant van die grote straat waar alle bussen over rijden. Niet te missen. Ben alleen de straatnaam even kwijt.
quote:ja, maar wat betaal ik daar?
Op donderdag 29 januari 2004 21:22 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Nee joh, niet doen
Het was gewoon 1 Bh van het aanbiedingenrek
en die merken die ze daar hebben heb je vast ook wel in speciaalzaken in Amsterdam.
een tijdje terug effe kijken, Heeft u E?
nee? DD? ja? begint bij €60. OH.
"druipt af met vriendin die boos is op oplichter in winkel"
quote:Ik DD/E.
Op zaterdag 31 januari 2004 13:21 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
ja, maar wat betaal ik daar?
een tijdje terug effe kijken, Heeft u E?
nee? DD? ja? begint bij €60. OH.
quote:Halloooooooo... als je goede dure bh's verkoopt ben je niet meteen een oplichter hoor, meestal gewoon iemand met verstand van zaken en goeie spullen. Geef gewoon een paar keer goed geld uit aan een paar goede bh's en je hebt er gewoon veel plezier van.
Op zaterdag 31 januari 2004 13:21 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
quote:Gutgut, is mevrouw grensgevalletje A/B jaloers ofzo?
Op vrijdag 30 januari 2004 21:57 schreef Klijne het volgende:
75H en je bent dun. dikke lul, zeker laten oppompen...
Die 75 is haar omtrek, en iemand met een omtrek van 75 is gewoon niet dik.
Ook grappig om te zien hoe mensen maten inschatten. C/D is allang standaard in Nederland. En niet heel Nederland loopt er bij als een opgeblazen dikke koe.
Door die nieuwe standaard wordt het gelukkig ook al iets makkelijker om leuke grote maten te vinden. Al hebben veel winkels vooral kleine maten voor smalle vrouwen en grote maten voor wat bredere vrouwen. Als je smal bent maar een grote maat hebt is er maar weinig, en alles dat er is, is het in no time uitverkocht.
quote:
Op zondag 15 juli 2001 16:47 schreef moralia het volgende:Er is genoeg te vinden in allerlei maten, je moet alleen even goed zoeken en rondvragen. Trouwens voor de dames met de maten 80D en 75DD, dat zijn echt geen "extreme" of "moeilijke" maten, daar bestaat genoeg leuks in. Inderdaad moet je er dan wel meer dan de Hema-prijs voor betalen maar dan heb je ook wat. Kijk gewoon in de winkels die merken als Marie-Jo, Prima Donna, Lou en Aubade verkopen. En maak gebruik van de verkoopster, durf gewoon te vragen wat je zoekt (echt..we schrikken nergens meer van) dat is wel zo makkelijk.
quote:Ach dat gezeik altijd over grote borsten = dik
Op maandag 2 februari 2004 00:27 schreef WePe het volgende:
Imago, ik wil je van harte bedanken voor je reactie.
En als je grote borsten hebt hoef je echt niet dik te zijn. Tot 2 jaar geleden had ik maat 38 en cup 75 F. En zolang je maar goede bhs koopt in de goede maat ziet dat er echt niet heel erg uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |