America's Army 2.0 Special Forces
Korte Nederlands uitleg:
Lang Amerikaans pr-praatje:
Minimale Systeem Eisen:
*NVIDIA(r) nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby(r) Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio
Willekeurige Screenshots:
Downloads:
Patch 2.0 > 2.0.0a
Full Clients
Patches
Directe Link Full 2.0.0a
The KeyBindings.ini file. If you have modified your KeyBindings.ini file, you will need to restore it to its original state before you run the 1.x -> 2.0/2.0.0a patch. Download the default version found here and replace your existing KeyBindings.ini file.
AA Manual (.pdf)
AA Quickstart (.pdf)
Extra links:
AA FAQ Windows
AA Manual (Acrobat 6.)
SF Hospital Tactics
Officiële Website
Officiële Forum
AAO Tracker + Forum
The All Seeing Eye, kortweg ASE, een game server-browser en werkt vaak sneller/makkelijker dan de ingame server-browser van AA zelf. Vooral
de buddylist is handig met 't joinen van op Fok! geposte servers.
[FOK!]Leden:
Usermade Filmpjes:
Gemaakt via Fraps, waarna DivX gecomprimeerd met bijv.VirtualDub.
Eitjes:
Fillipe:
We hebben een eigen [FOK!] server!
We hebben eindelijk onze eigen [FOK!] server!
Momenteel wordt er nog druk getest om "hem" zo goed mogelijk te laten draaien.
Dit alles hebben we te danken aan "[FOK!]DragonToad" !
De server draait onder naam [FOK!] Test Server, en is meestal te vinden op Bridge Crossing of Sandstorm.
XFire een nieuw soort ASE.
Ultimate Arena, Inc. has announced that the beta version of Xfire is now available for public beta.
Xfire tracks when and where your buddies are playing AA, allowing you to join them in just a click of your mouse. Xfire also supports in-game Instant Messaging.
Download the free beta version of Xfire at www.xfire.com.
Bron: Officiele AA Site
Handmatig via IP server joinen?
Als je een server niet kan vinden die gepost is, maar diegene heeft wel het
IPnummer van die server achter gelaten doe dan het volgende:
~ open: [Vul dan hier het betreffende IP adres in van de server] en Enter.
Loading map error? Net gejoined en terugkick naar menu?
Check eerst of je punkbuster uberhaupt wel aanhebt staan, rechts onderin bij
deployment moet je "Punkbuster Enable" aanvinken. Nog steeds die error?
Dan moet je punkbuster handmatig updaten! En dat doe je als volgt:
Ga naar dit adres.
En download daar hun pbweb.exe. Vervolgens moet je die .exe in je AA dir zetten BV:
c:\America's Army Operations\System\Pb oid, en vervolgens run je het programma en klaar!
Geen passwordmailtje na aanmaken account?
Gebruik Forgotten Password en binnen enkele minuten heb je een passwordmailtje
AAOTracker FOK!:
Vanaf nu zijn we geregistreerd in de AAO tracker als FOK! clan. Dus als iedereen in z'n tracker panel FOK! wil selecteren als zijn of haar clan, graag.
Het is sowieso leuk om je te melden @ AAO tracker ivm je statistieken, honor, roe, kills, map tracker e.d.
Betreffende Site
Het wachtwoord voor de clan verkrijg je door middel van een mailtje te sturen naar mij flipjesonneveldt@hotmail.com
Wat is er gaande in deze topics?
Allereerst gaat het natuurlijk over America's Army; discussies, vragen, tips, klachten en complimentjes.
Alles kan en mag, maar uiteraard geen cheats.
Mensen die met andere Fok! Forummers America's Army willen spelen kunnen bijvoorbeeld ook hier hun server-adres posten waar ze op dat moment op spelen,
om een groter aantal mensen aan te spreken te bereiken om ook online te komen spelen dan bijv. via MSN/ICQ.
Verder zijn deze topics het thuisfront van de enige echte [FOK!] America's Army clan,
waarover hieronder meer! (De leukste/vrijblijvendste en compleet Nederlandse AA clan overigens)
Lid worden?
Nieuwe leden zijn welkom! De enige 'verplichting' is eigenlijk dat je een Fok!ker bent of wordt. Verder een kwestie van even jezelf in dit topic melden, je nick veranderen op http://login.americasarmy.com (inloggen met dezelfde gegevens die je in AA gebruikt, kom je vanzelf de instellingen tegen) en je bent officieel [FOK!] clanlid, hooah!
Nog iets wat men moet weten?
Het honor-gehalte in de clan varieert lekker, schaam je niet om je aan te melden als je pas begonnen bent en de standaard 10 honor hebt bijvoorbeeld!
De clan is min of meer opgericht op zondag 16 November '03 in America's Army Deeltje 3, vandaar dat de volgende dingen nog ontbreken:
Coordinatie?
Het plan is om op (iedere) woensdagavond met z'n allen te knallen, check voor tijden en servers gewoon het meest recente AA topic dus.
Buiten de woensdagavond om spelen er ook veel FOK!kers samen, ook dat wordt allemaal kortgesloten via de centrale America's Army topics. Dus voel je vrij om ook gewoon de geposte server te joinen!
Spelen jullie ook Clanwars?
Op dit moment zijn we hier nog niet echt mee bezig. Maar als iemand ermee wilt beginnen, ga gerust je gang. En de rest zal dan ook joinen.
Voorgaande FOK! America's Army Delen:
America's Army
America's Army deel 2
America's Army Deeltje 3.
America's Army Deel 4 ...
[FOK!] America's Army Deel 5.
[FOK!] America's Army Deel 6.
[FOK!] America's Army Deel 7.
[FOK!] America's Army -deeltje 8!-
[FOK!] America's Army Deel 9.
[FOK!] America's Army deel 10(!!)
[FOK!] America's Army Deel 11.
[FOK!] America's Army Deel 12.
[FOK!] Americas Army deel 13
[FOK!] America's Army Deel 14.
[FOK!] America's Army Deel 15
[FOK!] America's Army Deel 16
America's Army Deel 17.
[FOK!] America's Army Deel 18
[FOK!] America's Army Deel 19
[FOK!]America's Army Deel 20
[FOK!]America's Army Deel 21
[Dit bericht is gewijzigd door Mister_T op 28-01-2004 17:21]
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:33 schreef ROG het volgende:
Mountain PassU.S. Army Official E 104|146ms|69.25.16.146:1716
quote:Nieuwe komt eraan, une moment.
Op woensdag 28 januari 2004 17:27 schreef Flex82 het volgende:
ik vind dat die printscreen van de tussenstand op AAO-tracker ook wel vernieuwd mag worden bij een nieuw topic
Edit: Refresh maar, en je ziet de nieuwe
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 28-01-2004 17:56]
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 28-01-2004 19:45]
quote:Omdat je er net niet oppaste
Op woensdag 28 januari 2004 18:53 schreef mschol het volgende:
waarom staa ik niet tussen de [FOK!] Clan leden
ben ik er niet goed genoeg voor(kan ik overigens wel begrijpen hoor..
)
quote:25 man..... in de lijst dan
Op woensdag 28 januari 2004 19:31 schreef Fillipe het volgende:[..]
Omdat je er net niet oppaste
, FOK! is al aardig groot hoor
Is er btw ook een limiet van het aantal leden? Kan begrijpen dat het op een bepaald punt onoverzichtelijk word.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:12 schreef Flex82 het volgende:
Zijn er nog mensen bezig ergens? (post ff pleaze)
quote:tnx.
Op woensdag 28 januari 2004 19:32 schreef Fillipe het volgende:
Ik ben even ergens knallen, Roger!
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 28-01-2004 19:46]
quote:Goed idee, inderdaad. Als er straks nog mensen bij [FOK!] willen moeten ze minimaal 30 honor hebben oid. Ja dat zit er wel aan te komen, wordt echt te onoverzichtelijk straks.
Op woensdag 28 januari 2004 19:32 schreef Flex82 het volgende:[..]
25 man..... in de lijst dan
Is er btw ook een limiet van het aantal leden? Kan begrijpen dat het op een bepaald punt onoverzichtelijk word.
Het is maar een idee.
Of mensen worden gekicked die haast nooit spelen en posten. Ik bedoel je kan wel mensen hebben die [FOK!] voor hun naam hebben staan, maar het is wel leuk als ze ook daadwerkelijk wel eens meespelen .
[FOK!]Etter
[FOK!]Da-Dogg
[FOK!]Xrinity
[FOK!]Roellie80
[FOK!]BMH
[FOK!]TheBoogieMan
[FOK!]Chopsticks
Zie ik haast nooit meer posten/spelen maar goed, het is wel jammer.
quote:Nee, jij bent al lang lid en speelt af en toe lekker mee. Gewoon perfect. Maar ik bedoel als er nieuwe leden [FOK!] willen joinen moeten ze bijvoorbeeld minimaal 20 of 30 (oid) honor hebben.
Op woensdag 28 januari 2004 20:38 schreef Flex82 het volgende:
hmm, 30 honor? Dan lig ik er nu al uit.
quote:aha, en dat af en toe is omdat ik zojuist 2 weken non-stop tentamens heb gehad.
Op woensdag 28 januari 2004 20:39 schreef Fillipe het volgende:[..]
Nee, jij bent al lang lid en speelt af en toe lekker mee. Gewoon perfect. Maar ik bedoel als er nieuwe leden [FOK!] willen joinen moeten ze bijvoorbeeld minimaal 20 of 30 (oid) honor hebben.
Vanaf nu ben ik er weer vaker bij.
(ik constanteer trouwens wel dat er veel minder gedaan wordt in tegenstelling tot ong. een maand geleden)
quote:Ja maar kijk dat maakt dus echt niets uit. Ik bedoel ik ben ook druk in de tussen tijd.
Op woensdag 28 januari 2004 20:40 schreef Flex82 het volgende:[..]
aha, en dat af en toe is omdat ik zojuist 2 weken non-stop tentamens heb gehad.
quote:Precies en daar gaat het om.
Op woensdag 28 januari 2004 20:48 schreef Flex82 het volgende:
ja oké, er zijn er een paar die zich aangemeld hebben en vervolgens niks meer van zich laten horen.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:40 schreef Flex82 het volgende:[..]
(ik constanteer trouwens wel dat er veel minder gedaan wordt in tegenstelling tot ong. een maand geleden, rustiger bedoel ik dan)
quote:Mwoah vindt ik wel meevallen hoor, spelen nog aardig wat af met z'n allen. Topics schieten als paddestoeltje uit de grond. Maar nogmaals dat vindt ik niet zo'n probleem. Gaat meer om de leden die af en toe niet meer opduiken en geeneens wat posten. Maar goed, qua actief zijn is het nog behoorlijk ok.
Op woensdag 28 januari 2004 20:53 schreef Flex82 het volgende:[..]
quote:Lijkt me een goed plan als het er van mocht komen dat de lijst "erg" groot wordt. Een [FOK!] tag moet je gaan verdienen
Op woensdag 28 januari 2004 20:38 schreef Flex82 het volgende:
hmm, 30 honor? Dan lig ik er nu al uit.
quote:Als jij het zegt.
Op woensdag 28 januari 2004 20:59 schreef VoodooChild het volgende:[..]
Lijkt me een goed plan als het er van mocht komen dat de lijst "erg" groot wordt. Een [FOK!] tag moet je gaan verdienen
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 28-01-2004 21:01]
quote:Inderdaad, min 20 of 25 oid.
Op woensdag 28 januari 2004 20:59 schreef VoodooChild het volgende:[..]
Lijkt me een goed plan als het er van mocht komen dat de lijst "erg" groot wordt. Een [FOK!] tag moet je gaan verdienen
quote:Nee, bij nieuwe leden !!!
Op woensdag 28 januari 2004 21:01 schreef Flex82 het volgende:[..]
Als jij het zegt.
Bij deze dan maar geen lid meer, wqant die 30 haal ik nooit natuurlijk.
quote:idd, het gaat meer om de gevallen die net beginnen en denken, leuk ff aanmelden en een week of 3 later dit spel niet meer spelen.
Op woensdag 28 januari 2004 21:01 schreef Fillipe het volgende:[..]
Nee, bij nieuwe leden !!!
O en die 30 haal je makkelijk.
quote:* ROG eensch is.
Op woensdag 28 januari 2004 20:57 schreef Fillipe het volgende:
Gaat meer om de leden die af en toe niet meer opduiken en geeneens wat posten.
En wie is [FOK!]mallepietje nou?
quote:Precies.
Op woensdag 28 januari 2004 21:05 schreef VoodooChild het volgende:[..]
idd, het gaat meer om de gevallen die net beginnen en denken, leuk ff aanmelden en een week of 3 later dit spel niet meer spelen.
Kijk zoals deze? Posten geeneens, laat staan dat ik weet wie het zijn
Edit: Ik kick deze, ze posten maar als ze weer wat actiever worden want dit is niet echt gezellig.
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 28-01-2004 21:10]
quote:Uhhm, ik ben sinds ik begonnen ben 5 punten omhoog gegaan, laat staan dan ik er nog 15 bij haal! (en vanaf 20 moet je nog meer per punt gaan halen ook nog! )
Op woensdag 28 januari 2004 21:01 schreef Fillipe het volgende:[..]
Nee, bij nieuwe leden !!!
O en die 30 haal je makkelijk.
quote:Speel je veel op Officiels/Leased
Op woensdag 28 januari 2004 21:10 schreef Flex82 het volgende:[..]
Uhhm, ik ben sinds ik begonnen ben 5 punten omhoog gegaan, laat staan dan ik er nog 15 bij haal! (en vanaf 20 moet je nog meer per punt gaan halen ook nog! )
Het zal me eerlijk gezegd worst wezen hoeveel honor iedereen heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door VoodooChild op 28-01-2004 21:14]
quote:Alleen maar official, rondetijden let ik niet op en ik speel heel veel MP (leuk!).
Op woensdag 28 januari 2004 21:11 schreef Fillipe het volgende:[..]
Speel je veel op Officiels/Leased
Ipv op Unofficiel
Speel je op doorgaans korte rondetijden mappen
Speel je dus op Hospital, of alleen maar Bridge, Mountain Pass
quote:Klopt, maar toch voor een gezellige clan moeten wel mensen wat meer posten, ik bedoel wat kan posten nou kwaad? En hoeveel tijd kost dat nou? Spelen maakt opzich niet zoveel uit, mits ze een beetje respectievelijk honor hebben.
Op woensdag 28 januari 2004 21:12 schreef VoodooChild het volgende:
Laten we er geen rel van maken. Voorlopig valt het wel mee met die wildgroei...
quote:Ja kijk dat heb ik in het begin ook altijd gespeeld, en daardoor had ik hetzelfde probleem.
Op woensdag 28 januari 2004 21:13 schreef Flex82 het volgende:[..]
Alleen maar official, rondetijden let ik niet op en ik speel heel veel MP (leuk!).
Weinig bridge en nog minder hospital (niet leuk, VIP dood=einde spel)
quote:Ik niet, moet nu (echt!) trainen.
Op woensdag 28 januari 2004 21:17 schreef Fillipe het volgende:
Anyway ik ben ergens knallentoch geen zak te doen vanavond.
quote:Succes (met dit weer, kou)
Op woensdag 28 januari 2004 21:18 schreef Flex82 het volgende:[..]
Ik niet, moet nu (echt!) trainen.
quote:Ja, moet nog fietsen ook.
Op woensdag 28 januari 2004 21:19 schreef Fillipe het volgende:[..]
Succes (met dit weer, kou)
edit: ik ben er weg, beetje tv kijken enzo. Ei speelt er nog.
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 28-01-2004 22:34]
quote:niet genoeg honor
Op woensdag 28 januari 2004 21:56 schreef ROG het volgende:
Mountain Pass @ eG][Don_creep Leased-Server|151ms|69.25.16.114:1716
3/16 slots
Ik ben tegen minimum honor. Sterker nog, het zal me werkelijk waar aan mijn reet roesten of je nou 15 of 80 honor hebt. Als je maar gezellig meedoet en meepost.
Ik stel voor om mensen een proefperiode van een maand of 10 gestegen honorpunten te geven. Daarna even kijken of er iemand problemen met deze gast heeft (of ff een poll houden ofzow) en zo niet em dan lekker toelaten. Zo weer je mensen die niet mee-spelen of meeposten en laat je de gezellige en actieve mensen er wel bij...
Een zogenaamde SF Vietnam update , ik denk dat die er ooit aan zit te komen. Ik zit dan te denken aan een redelijk grote map met veel bebossing, rotsen, smalle paadjes e.d.
Waar 2 partijen elkaar te lijf gaan,uiteraard een aussault en defence.
Een nieuwe training voor piloten van Helicopters, je kent het wel in die tijd zo geliefde machines, voorbeeld:
1 piloot van aussault, die in het begin het team dropt op de afgesproken plek, 2 gunners aan elke kant die voor enige afweer kunnen zorgen.
Je dropt je team, en jij vliegt rond en bestookt ondertussen de opfor. Het gedropte team heeft als objective iets op te halen oid. Zodra dat gelukt is droppen ze van die rode/groene smoke en je komt ze ophalen, "Missie volbracht".
Opfor moet jou daar zoveel mogelijk van behoeden, ze liggen in loopgraven ed. De rest spreekt voor zich.
Ach die marketing studie van mij, tsja als je je verveelt ga je gekke dingen bedenken .
Proefperiode hoeft van mij ook niet zo. We zien snel genoeg of iemand actief meedoet. Als we vinden dat iemand niet actief meedoet dan kunnen we bijv. een mailtje sturen of hij nog uberhaupt bij de Fok!-clan wil blijven.
quote:Klopt honor maakt me ook geen ene bal uit, maar het is wel een drempel voor nieuwe leden. Anders wordt [FOK!] te onoverzichtelijk, te snel groot. Daar gaat het meer om.
Op donderdag 29 januari 2004 00:10 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ik ben het met Beluga eens. Het maakt niks uit of je 10 of 80 honor hebt. Ik verwacht van leden dat ze gewoon leuk meedoen.Proefperiode hoeft van mij ook niet zo. We zien snel genoeg of iemand actief meedoet. Als we vinden dat iemand niet actief meedoet dan kunnen we bijv. een mailtje sturen of hij nog uberhaupt bij de Fok!-clan wil blijven.
ik ben het eens met alles, zolang er maar niet een minimumhonor van hoger dan 15 komt
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 29-01-2004 00:23]
quote:Zal eens even kijken of ze al wat hebben gekozen.
Op donderdag 29 januari 2004 00:17 schreef Sambal_HOT het volgende:
Heb je al iets gehoord over de clan war flippy???
quote:Ik ben voor een fragrate boven de 1,5
Op donderdag 29 januari 2004 00:17 schreef Flex82 het volgende:
* Flex82 is terug van zijn vermoeiende basketbal training.![]()
ik ben het eens met alles, zolang er maar niet een minimumhonor van onder de 15 komt
quote:Jaja, bier na een training van 1,5 uur valt heftig
Op donderdag 29 januari 2004 00:21 schreef Sambal_HOT het volgende:[..]
Ik ben voor een fragrate boven de 1,5
Is al veranderd.
quote:Bring it on!
Op donderdag 29 januari 2004 00:23 schreef Fillipe het volgende:Iemand nog even ergens knallen?
quote:Wat hij zegt
Op donderdag 29 januari 2004 00:24 schreef Fronsertje het volgende:[..]
Bring it on!
quote:ik ook
Op donderdag 29 januari 2004 00:24 schreef Sambal_HOT het volgende:
12 feb??? Das balen ik lees net een mailtje dat ik uitgenodigt ben voor een feestje....
quote:Bridge is altijd goed, kijk maar
Op donderdag 29 januari 2004 00:25 schreef Fillipe het volgende:
Bridge Crossing of SF mapje?
quote:Ik in een spoiler:
Op donderdag 29 januari 2004 00:26 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ik zit in een AA-dipje...........
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 29-01-2004 00:30]
quote:ik in een
Op donderdag 29 januari 2004 00:26 schreef Fillipe het volgende:[..]
Ik in een spoiler:
vanavond op stap gaan, nee morgen maardipje...
Andere map, deze werkt niet
quote:Klopt, ik kan geen beetje lege server vinden!
Op donderdag 29 januari 2004 00:28 schreef Flex82 het volgende:
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Sambal_HOT op 29-01-2004 00:33]
En mijn visie op het toelaten van Fok members (disclaimer ; fik me maar af als ik het niet mag zeggen omdat ik geen fok member ben ) : Stel geen Honor limit. Zorg ervoor dat je members pas toelaat als ze regelmatig met Fok mensen spelen. Dan kom je er vanzelf achter of ie zich kan gedragen, of ie "goed" is (hoewel dat geen maatstaf is, toch?) en bovenal ; dat ie gewoon aardig is.
Zo doen wij het ook bij de clan. Wij gaan meer voor de vriendelijkheid. Recentelijk nog iemand uitgetrapt omdat ie een te grote bek had op TS. Tuurlijk, niks mis mee, maar soms is het even genoeg en dat vertelden we hem. Uiteraard luisterde hij er niet naar.
En ik ga niet teruglezen, ik druk gewoon op invoeren. Ik zie wel.
quote:Shit, wil ik net joinen.. zie i kdat de server van 21 personen naar 0 is gegaan.. ik gok een map change..
Op donderdag 29 januari 2004 00:36 schreef Fillipe het volgende:
=ISR= Honor Server, Bridge Crossing!
quote:Nog nergens
Op donderdag 29 januari 2004 01:22 schreef Flex82 het volgende:
Welke server zitten jullie nu?
quote:D8 dat jullie nog ergens heen gingen namelijk
Op donderdag 29 januari 2004 01:22 schreef Fillipe het volgende:[..]
Nog nergens
Maar post maar iets, MP of IC, wel leuk denk ik.
quote:Dat jij nog geen FOK!'er bent zeg
Op donderdag 29 januari 2004 01:25 schreef Eitjes het volgende:
ik ga roken en dan post ik de server wel, ik ga mijn mos schaapjes zoeken.
(btw: als ik wegval dan kom ik morgen pas weer terug, ik krijg mijn inet van een centrale comp en die staat bij iemand anders op de kamer.
Als die het zat is dan gaat ie 's nachts gewoon uit )
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 29-01-2004 01:27]
quote:Nee, ik ga tukken denk ik. Morgenavond weer op stap, moet wel een beetje fit zijn natuurlijk
Op donderdag 29 januari 2004 01:25 schreef Flex82 het volgende:[..]
D8 dat jullie nog ergens heen gingen namelijk
Maar post maar iets, MP of IC, wel leuk denk ik.
Nog veel plezier, en anders se!
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 01:26 schreef Fillipe het volgende:[..]
Nee, ik ga tukken denk ik. Morgenavond weer op stap, moet wel een beetje fit zijn natuurlijk
.
Nog veel plezier, en anders
se!
quote:Hmm, ik zat wel met de gedachte om Fok! te worden toen ik de clan verliet. Had een aantal redenen. Maar, de clan is nu best goed en gewoon erg aardig. Fok! clan ook, maar ik kan me prima vinden in MoS. En zodra ik AA "weer ff niet meer leuk" vind, dan ga ik uit de clan. En dan zal ik ook nooit meer in een clan stappen. Dan ben ik gewoon een 1 mans clan bwv.
Op donderdag 29 januari 2004 01:26 schreef Flex82 het volgende:
Dat jij nog geen FOK!'er bent zeg
quote:Een soort van Swarzenegger, in je eentje hele legers uitvagen
Op donderdag 29 januari 2004 01:33 schreef Eitjes het volgende:[..]
Hmm, ik zat wel met de gedachte om Fok! te worden toen ik de clan verliet. Had een aantal redenen. Maar, de clan is nu best goed en gewoon erg aardig. Fok! clan ook, maar ik kan me prima vinden in MoS. En zodra ik AA "weer ff niet meer leuk" vind, dan ga ik uit de clan. En dan zal ik ook nooit meer in een clan stappen. Dan ben ik gewoon een 1 mans clan bwv.
Maar dan kom je gewoon bij FOK!, voor de gezelligheid
quote:Hij ZAT op House of wraith 1, unofficial, MP
Op donderdag 29 januari 2004 01:37 schreef Eitjes het volgende:
Ik zit op house of wraith 1, unofficial, MP.
Morgen weer een hele dag, misschien ga ik zelfs een poging tot het laatste ***-level van SF proberen.
grtn.
edit: even eten, daarna SF Hosp.
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 29-01-2004 10:42]
quote:Een jungle setting kan je eerder in een N & Z Korea jasje verwachten, met special ops/special forces in Blackhawks. En wat Ei zegt, Vietnam was niet echt een goede reclame, én het is een recruteringstool, daarom is nu ten tijde van Iraqi Freedom/Enduring Freedom bijv. hééél toevallig Sandstorm uitgekomen.
Op donderdag 29 januari 2004 00:06 schreef Fillipe het volgende:
-verhaal-
edit: hmf, alles plat!
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 29-01-2004 12:06]
quote:Ja ik zie het inderdaad.
Op donderdag 29 januari 2004 12:05 schreef ROG het volgende:
Alle servers liggen plat?![]()
quote:Gaat dan alles plat?
Op donderdag 29 januari 2004 12:06 schreef Beluga het volgende:
Nieuwe update?
quote:Dan begint het leger in the USA ook weer met oefeningen dus zou goed kunnen
Op donderdag 29 januari 2004 12:09 schreef ROG het volgende:
Hm, update zo vroeg in de morgen? Aan de oostkust is het nu pas 6u ofzo.
Bridge @ [TNT]--- www.tntarmy.com|134ms|69.25.17.123:1716
SF Hosp @ [RDH] RECRUITING www.rdhclan.net|145ms|69.25.19.73:1716
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 29-01-2004 13:42]
[Dit bericht is gewijzigd door Sambal_HOT op 29-01-2004 13:50]
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 13:41 schreef Sambal_HOT het volgende:
Shit flippy jou honor schiet sneller omhoog dan mijn ROE en dat wil wat zeggen......
kijk op tracker als je wilt joinen
[Dit bericht is gewijzigd door Sambal_HOT op 29-01-2004 15:18]
0/26
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 29-01-2004 16:39]
Flip en Toad zitten op:
SF Hosp @ Black Propaganda Honor Server {MAC-SOG}|138ms|69.25.18.78:1716
quote:yep ging prima, maar we zijn nog niet klaar toch?
Op donderdag 29 januari 2004 16:56 schreef Fillipe het volgende:
Gvd ging het net heerlijk met Toad en mij, crashed die server weer!
* Fronsertje ff clio achterna op sandstorm
Hebben jullie verder al tactics? Hehe, FR boven 1.5 zou mooi zijn
Vanavond ben ik in Csar denk ik, vandaag al heerlijk gespeeld
IK (en anderen) staan er niet op!
Zijn wij niet belangrijk ofzo?
Lekker verhaal hoor.
quote:Dat zegt genoeg lijkt me
Op donderdag 29 januari 2004 21:39 schreef Flex82 het volgende:
half-gereed zijnde site.
quote:ik heb nog lang niet iedereen toegevoegd
Op donderdag 29 januari 2004 21:39 schreef Flex82 het volgende:
Hey, ik keek net op onze half-gereed zijnde site. En de lijst met members is veel te kort.IK (en anderen) staan er niet op!
Zijn wij niet belangrijk ofzo?Lekker verhaal hoor.
quote:Whoa, dat is erg lullig :/
Op donderdag 29 januari 2004 21:59 schreef Fronsertje het volgende:
Attentie : belangrijke bughttp://aaotracker.4players.de/thread.php?threadid=32625
quote:hmm, als ik je profiel bekijk heb je dat wel overtroffen. Maar je honor is denk ik het hoogste van de Fok!kers hier. Netjes!
Op donderdag 29 januari 2004 23:37 schreef VoodooChild het volgende:
Lekker hoor FR 3.5 Frags 49 KIA 14 in de laatste sessie
Er zal een dag komen dat ik dit ga overtreffen
U.S. Army Official W 060|212ms|64.74.137.115:1716
HOOAH!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Sambal_HOT op 30-01-2004 13:57]
quote:Zit vol momenteel, doe me best
Op vrijdag 30 januari 2004 12:08 schreef Sambal_HOT het volgende:
Sambal is playing on CSAR:U.S. Army Official W 060|212ms|64.74.137.115:1716
HOOAH!!!
quote:* Beluga ook
Op vrijdag 30 januari 2004 12:13 schreef Rahl het volgende:[..]
Zit vol momenteel, doe me best
Mocht er iemand een spelletje willen AA-en... ik ben hier:
[CM] Clan-Mercenaries|120ms|69.25.17.41:1716 MOUT
Hihi, had killratio 1 op 5 ofzow... SAW ownz!
[Dit bericht is gewijzigd door Beluga op 30-01-2004 18:51]
quote:Pipeline
Op vrijdag 30 januari 2004 23:40 schreef Jeroenus het volgende:
NKM, Nederland Korps Mariniers, is een goede server. Met name veel Pipeline
edit: werkt
[Dit bericht is gewijzigd door Fronsertje op 31-01-2004 02:40]
quote:
* Merson speelt daar eigenlijk altijd als hij speelt.
quote:Er staat nu MOUT McKenna op. Prima map!
Ik speel speelde daar nu net
[Dit bericht is gewijzigd door Beluga op 31-01-2004 12:06]
quote:Ik niet.
Op zaterdag 31 januari 2004 19:33 schreef Emc_NL het volgende:
kent een van jullie misschien het Dutch Infantry Squad
Kut .tk pop-up die na anderhalve minuut pas tevoorschijn kwam en mn hele pc vast liet komen te zitten.
quote:Hey sinds wanneer begin je zinnen met een hoofdletter ?
Op zaterdag 31 januari 2004 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Moet dit spel eigenlijk ook weer eens spelen
quote:Ging per ongeluk denk ik
Op zaterdag 31 januari 2004 22:23 schreef Fillipe het volgende:[..]
Hey sinds wanneer begin je zinnen met een hoofdletter ?
.
Ik zag Toad ook nog even, maar die kreeg al binnen 5 minuten een ROE-kick
P.S. waar blijft die website
[Dit bericht is gewijzigd door VoodooChild op 01-02-2004 12:30]
quote:Nee... jij?
Op zondag 1 februari 2004 16:05 schreef Fillipe het volgende:
Hallo, is der iemand dood ofzo?
Mensen nog ff fraggen ergens?
quote:Ho, ik wil wel. Ik zag net fillip op de tracker maar dies weer weg...
Op zondag 1 februari 2004 18:08 schreef Flex82 het volgende:
Pfff, naar Trance Energy geweest en het concept van dag/nacht nu ff kwijt.Heb de hele middag liggen slapen
Mensen nog ff fraggen ergens?
Hospital
edit: kan em niet meer vinden :S
edit2: [-|-] Honor Server|171ms|69.25.18.238:1716 sf hospital
[Dit bericht is gewijzigd door Beluga op 01-02-2004 18:36]
quote:Constant vol
Op zondag 1 februari 2004 18:30 schreef Beluga het volgende:
|| GHOST SQUAD || Honor Server|135ms|69.25.17.247:1716Hospital
edit: kan em niet meer vinden :S
edit2: [-|-] Honor Server|171ms|69.25.18.238:1716 sf hospital
quote:Ik zit er al niet meer
Op zondag 1 februari 2004 18:54 schreef Flex82 het volgende:[..]
Constant vol
Tis zowiezo onwijs druk vanavond
Ik wil wel spelen vanavond maar niemand post meer servertjes.
Ik zie wel sommige op tracker maar bij Sonofacow en ultra kan ik niet in de hun accountstats
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:26 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ik zie wel sommige op tracker maar bij Sonofacow en ultra kan ik niet in de hun accountstats
[Dit bericht is gewijzigd door Sambal_HOT op 01-02-2004 22:35]
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:26 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ja hallo?!?!Ik wil wel spelen vanavond maar niemand post meer servertjes.
![]()
O ja, misschien weet iemand hoe dit zit. Ik heb dus een tweede, low honor account van 10, waar ik alle basic training mee gedaan heb. Alleen kom ik nergens op een server. Steeds krijg ik de melden dat ik "Additional training" nodig heb
-edit-
Private tracker profile stond nog op "Yes" Dat wist ik helemaal niet
P.S.
Ik wil mn neef ook even aanmelden voor de FOK! clan. Hij moet nog wel even zn screenname doorgeven. Ik geloof dat ie nu zo rond de 40 zit, en aardig zn weg weet te vinden in Pipeline. Het zou wel een goede zijn om het FRAG gemiddelde van de clan omhoog te halen, dacht ik zo
[Dit bericht is gewijzigd door VoodooChild op 02-02-2004 11:24]
quote:Wat vaag, ik heb geen idee waar dit aan kan liggen. Zoek is op het officiele AA forum naar deze melding.
Op maandag 2 februari 2004 11:09 schreef VoodooChild het volgende:[..]
die heb ik toch gewoon open staan.
O ja, misschien weet iemand hoe dit zit. Ik heb dus een tweede, low honor account van 10, waar ik alle basic training mee gedaan heb. Alleen kom ik nergens op een server. Steeds krijg ik de melden dat ik "Additional training" nodig heb
quote:Ja het Frag gemiddelde is echt ronduit slecht op FOK
Private tracker profile stond nog op "Yes"Dat wist ik helemaal niet
P.S.
Ik wil mn neef ook even aanmelden voor de FOK! clan. Hij moet nog wel even zn screenname doorgeven. Ik geloof dat ie nu zo rond de 40 zit, en aardig zn weg weet te vinden in Pipeline. Het zou wel een goede zijn om het FRAG gemiddelde van de clan omhoog te halen, dacht ik zo
Maar ik vind trouwens wel dat je neef zich dan ook moet aanmelden op het forum. Want dat is toch wel de achterliggende gedachte van onze "clan", en zoveel moeite is dat toch niet om af en toe te posten e.d ?
Maar goed, we wachten het af
quote:Uhuh, het blijft een FOK! clan.
Op maandag 2 februari 2004 12:20 schreef Fillipe het volgende:Maar ik vind trouwens wel dat je neef zich dan ook moet aanmelden op het forum. Want dat is toch wel de achterliggende gedachte van onze "clan", en zoveel moeite is dat toch niet om af en toe te posten e.d ?
quote:No Shit Sherlock
Op maandag 2 februari 2004 12:27 schreef Beluga het volgende:[..]
Uhuh, het blijft een FOK! clan.
Gvd ik schrok me dood zeg:
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 02-02-2004 14:28]
[Dit bericht is gewijzigd door Sambal_HOT op 02-02-2004 15:17]
quote:is dat singke player ? lijkt me wel
Op maandag 2 februari 2004 14:25 schreef Fillipe het volgende:[..]
No Shit Sherlock
Maar goed zijn er nog gegadigden voor een flinke frag partij?Gvd ik schrok me dood zeg:
[afbeelding]
quote:Pak je 203 beetje goed richten en tis supergoed voor je fragrate!!!
Op maandag 2 februari 2004 14:25 schreef Fillipe het volgende:[..]
No Shit Sherlock
Maar goed zijn er nog gegadigden voor een flinke frag partij?Gvd ik schrok me dood zeg:
[afbeelding]
quote:Klasse jongen! Dat heb jij heel goed gezien!
Op maandag 2 februari 2004 15:13 schreef rotskibo het volgende:
Photoshop.....
maar als je int vervolg nog iets nuttigs te zeggen heb mag je wegblijven
Gefelciteerd flip met je diploma 'rockethappen'
Hooah
quote:Nee het was geen singke player, maar single player daarintegen was het wel
Op maandag 2 februari 2004 14:50 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
is dat singke player ? lijkt me wel
Als het multi was had ik uiteraard wel wat frags gegooid.
hihi, daar kan je zien wie er geband zijn enzo. Lekker nutteloos, maar ik moet iets roepen.
quote:
Op maandag 2 februari 2004 15:22 schreef Fillipe het volgende:[..]
Nee het was geen singke player, maar single player daarintegen was het wel
Als het multi was had ik uiteraard wel wat frags gegooid.
quote:"Wacht maar op Hospital dan 203 ik je piemeltje deraf"
Op maandag 2 februari 2004 15:21 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ik heb net flip ff een cursus 'rockethappen' gegeven. Ik kan jullie vertellen dat hij geslaagd isGefelciteerd flip met je diploma 'rockethappen'
Hooah
quote:Niet zo vijandig meteen he!!!
Op maandag 2 februari 2004 15:35 schreef Fillipe het volgende:[..]
"Wacht maar op Hospital dan 203 ik je piemeltje deraf"
quote:Moet toch wat aan m'n afgang doen
Op maandag 2 februari 2004 15:36 schreef Sambal_HOT het volgende:[..]
Niet zo vijandig meteen he!!!
Maar straks ben ik er weer
ff honor opgekrikt
quote:Netjes, je speelt voornamelijk op Sandstorm of niet ?
Op maandag 2 februari 2004 18:20 schreef ClioSporT het volgende:
Onlinetime Rounds Kills KIA Fragrate Score Goals Leader ROE
02:48:37...... 62 .....102 ..47 ..2.17 .....2410.. 1660 140 ....406
ff honor opgekrikt
quote:yep
Op maandag 2 februari 2004 18:43 schreef Fillipe het volgende:[..]
Netjes, je speelt voornamelijk op Sandstorm of niet ?
quote:waar? doe maar MOUT ofzow
Op maandag 2 februari 2004 18:46 schreef Flex82 het volgende:
netjesGaan er nog mensjes pelen?
quote:$ilent killer & ......., Mout Mckenna
Op maandag 2 februari 2004 18:58 schreef Beluga het volgende:[..]
waar? doe maar MOUT ofzow
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 02-02-2004 19:36]
quote:Unofficial man
Op maandag 2 februari 2004 19:08 schreef Flex82 het volgende:[..]
$ilent killer & ......., Mout Mckenna
Maar. Wat gaan we nu doen?
hij staat op hospital
superlaggy
[Dit bericht is gewijzigd door Beluga op 02-02-2004 19:43]
quote:Leuk, inclusief nicknames (clantags joepie!!) en IP adressen. Ooohhh goodie!!
Op maandag 2 februari 2004 15:24 schreef Eitjes het volgende:
http://www.punksbusted.com/pbbans/aa/hihi, daar kan je zien wie er geband zijn enzo. Lekker nutteloos, maar ik moet iets roepen.
quote:Andere dus.
Op maandag 2 februari 2004 19:37 schreef Beluga het volgende:
mad/jet|134ms|69.25.18.230:1716hij staat op hospital
superlaggy
quote:Mwah, ik ga even een project doen. Moet morgen ingeleverd worden.
Op maandag 2 februari 2004 19:45 schreef Flex82 het volgende:[..]
Andere dus.
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:45 schreef Beluga het volgende:[..]
Mwah, ik ga even een project doen. Moet morgen ingeleverd worden.
quote:Dat wil ik nog wel zien, ik heb net in mijn eentje van de 8 man er 5 uitgeroeid (zonder granaten of bommen!)
Op maandag 2 februari 2004 20:49 schreef Fillipe het volgende:
Sorry ga straks wel weer fraggen, nu eerst 8 potentiele nieuwe huisgenoten ontvangen,rondleiden en elimineren. Alleen de dames blijven over uiteraard. Dus ik ben nog even bezig, maar ik frag jullie ass nog wel.
Ennuh, die dames blijven natuurlijk eerst een proefnachtje slapen....
quote:Eindelijk, wat heb je allemaal gedaan man
Op maandag 2 februari 2004 21:37 schreef rattaplan het volgende:
ik ben terug!!!!!!!!!!
quote:
Op maandag 2 februari 2004 21:43 schreef Fillipe het volgende:[..]
Eindelijk, wat heb je allemaal gedaan man
?
quote:ik heb een week zonder computer gezeten, ivm verhuizing van mijn kamer in heerlen naar eindhoven en van eindhoven naar doorn, waar ik nu een kamer heb.
Op maandag 2 februari 2004 21:43 schreef Fillipe het volgende:[..]
Eindelijk, wat heb je allemaal gedaan man
?
Heb nu weer internet en een computer.
..En een eigen auto, fiat panda!
maar ik ga weer eens flink fraggen!
quote:vanavond ff niet meer, moet ff van alles instellen
Op maandag 2 februari 2004 21:53 schreef Flex82 het volgende:
Zeg ff waar, dan volg ik (wij) jou wel tot in de dood
quote:offtopic gelul
Op maandag 2 februari 2004 21:05 schreef Flex82 het volgende:[..]
Dat wil ik nog wel zien, ik heb net in mijn eentje van de 8 man er 5 uitgeroeid (zonder granaten of bommen!)
.
Ennuh, die dames blijven natuurlijk eerst een proefnachtje slapen....
quote:spoiler:
Op maandag 2 februari 2004 22:07 schreef Sambal_HOT het volgende:[..]
offtopic gelul
spoiler:Je kan beter lelijke dames als huisgenoot hebben, want die hebben weer lekkere vriendinnen (wel ff checken).
Flikflooien met huisgenootjes werkt toch niet, je krijgt er alleen gezeik mee.
Ontopic: ff knallen?
U.S. Army Official W 019|250ms|64.74.137.153:1716
[Dit bericht is gewijzigd door Sambal_HOT op 03-02-2004 00:20]
Zo genoeg gebrald. Ik kom ff paar seconden meefraggen voordat ik weer door ga aan project.
En ik had wat bedenkingen over bepaalde "dingen". Zal ze gauw proberen te vergeten.
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 03-02-2004 00:28]
quote:Lees zijn spoiler dan!
Op dinsdag 3 februari 2004 00:31 schreef Flex82 het volgende:[..]
?
quote:Mkay
Op dinsdag 3 februari 2004 00:33 schreef Eitjes het volgende:[..]
Lees zijn spoiler dan!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 00:27 schreef Flex82 het volgende:
Right, had vanavond zijn ups en downs, zal wel ong. gelijkop zijn gegaan.
Gelukkig wel een honortje omhoog gegaan....En ik had wat bedenkingen over bepaalde "dingen". Zal ze gauw proberen te vergeten.
quote:Mjah best, post maar when your ready
Op dinsdag 3 februari 2004 00:40 schreef Eitjes het volgende:
Over een half uurtje ff knallen flexerd?
Ik moet over 6 uur weer op en heb vanaf afgelopen donderdag weinig geslapen.
Dat, samen met het feit dat ik naar TE ben geweest leidt tot het feit dat ik nu maar ff eens ga slapen en morgen wel weer ga fraggen
Met zo'n slaperige kop wordt ik alleen maar doodgeschoten.
grtn.
Hooah!
ik word wel cheater genoemd wat me aardig irriteert, maar ik kan er niks aan doen.. zodra ik een rpk in me klauwen heb word ik rambo
let niet op de roe
quote:Vertel, vertel
En ik had wat bedenkingen over bepaalde "dingen". Zal ze gauw proberen te vergeten.
quote:Netjes hoor, en ach als ze je een cheater noemen moet je dat beschouwen als een compliment. Wow hij is zo goed hij zal wel cheaten e.d
Op dinsdag 3 februari 2004 02:32 schreef ClioSporT het volgende:
[afbeelding]
Hooah!![]()
ik word wel cheater genoemd wat me aardig irriteert, maar ik kan er niks aan doen.. zodra ik een rpk in me klauwen heb word ik rambo
let niet op de roe
quote:Denk dat flex niet van gebral houdt
quote:Wil je wel ff een beetje normaal blijven doen
Op dinsdag 3 februari 2004 02:32 schreef ClioSporT het volgende:
[afbeelding]
Hooah!![]()
let niet op de roe
Ok, serieus...het is een beetje zielig om iemand van cheaten te beschuldigen imho. Volgens sommigen op SF Hospital gebruik ik een soort hack ofzo
P.S. wat een kutmap dat IC...ik keek steeds de verkeerde kant op en dan ook nog dat gejank aan mn kop daar kom ik dus echt nooit meer
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 10:07 schreef VoodooChild het volgende:[..]
Volgens sommigen op SF Hospital gebruik ik een soort hack ofzo
quote:Nee dank je, ga geen rellen veoorzaken hier. Wie het aangaat weet waar ik het over heb.
Op dinsdag 3 februari 2004 08:24 schreef Fillipe het volgende:[..]
Vertel, vertel
Gewoon weer vergeten
quote:Ben nu wel benieuwd..... Gaat dit over gisteravond op insurgent camp???
Op dinsdag 3 februari 2004 12:16 schreef Flex82 het volgende:[..]
Nee dank je, ga geen rellen veoorzaken hier. Wie het aangaat weet waar ik het over heb.
Gewoon weer vergeten
-Edit: Vertel gewoon eventjes, dan is het gezeik ook zo voorbij.
-Edit2: Enne dat cheaten met punkbuster is volgens mij zo goed als uitgesloten.
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 03-02-2004 12:46]
quote:Nee later vanmiddag nog wel, ben nu bezig met een project. Vanmiddag frag ik jullie hospital assjes.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:35 schreef Fronsertje het volgende:
Fraggen?
quote:Altijd optimistisch die Flip
Op dinsdag 3 februari 2004 12:39 schreef Fillipe het volgende:[..]
Nee later vanmiddag nog wel, ben nu bezig met een project. Vanmiddag frag ik jullie hospital assjes.
quote:doe ik vaak ook alleen dan is er vaak 1 paardesnikkel die al die andere ophitst en me er dan gewoon uitkicken
Op dinsdag 3 februari 2004 08:26 schreef Fillipe het volgende:[..]
Netjes hoor, en ach als ze je een cheater noemen moet je dat beschouwen als een compliment. Wow hij is zo goed hij zal wel cheaten e.d
ik speel dit spel pas 35 dagen dus hoe kan ik nou cheaten ofzo
vaak vragen ze ook of ik met mijn andere account wil komen, omdat 27 honor niet mogelijk is
ach ja FOK! ruled
edit zie net dat ik nog 430 puntjes moet hebben voor 49 honor...dat maakt een boel goed
Iemand schieten?
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 03-02-2004 16:03]
Edit ik zit te knallen op een hospital servertje zie AAO
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 03-02-2004 17:16]
quote:+2000 extra punten
Op dinsdag 3 februari 2004 15:39 schreef Fronsertje het volgende:
gaat echt slecht de laatste tijd, mijn fragrate is nu 1.0edit zie net dat ik nog 430 puntjes moet hebben voor 49 honor...dat maakt een boel goed
Het klopt nog niet helemaal op tracker. 40 t/m 49 heb je 8000 punten nodig!!!! Kijk maar bij mij ik ben er iets van 1259 punten over de 6000....
He Rog heb je weer een AA-dipje???
He Ultra jij hebt nog steeds een PRIVATE profile!!!
He Webfreaky hoe gaat het met de site???
He Flip al iets gehoord van de Clanwar???
He Beluga hoe gaat het met je pik??? (bral, bral, bral, )
quote:SF= SPECIAL FORCES
Op dinsdag 3 februari 2004 18:02 schreef Flex82 het volgende:
Btw: heb je de M24/M82 training al gehaald Sam? M24 rocks!
-=QRF=- quickr...forces.com... ofzo.
Critical error.
[Dit bericht is gewijzigd door Merson op 03-02-2004 20:06]
Ik heb zojuist de sf training af! Eindelijk die *****-map gehaald!
Nu nog ff de marksmanship......
* Even voor de duidelijkheid, de vip ligt om de hoek...en nee, dit is geen Photoshop *
En er is nog een bug bij SF Hospital. Als er rook is en je schiet daar een 203 granaat in, dan kun je door de rook heen kijken . Ik zal kijken of ik daar ook een screenshot van kan maken.
quote:Geen cheat van de tegenstander? Om hem makkelijk te zien?
Op dinsdag 3 februari 2004 22:18 schreef VoodooChild het volgende:
Ik zag vandaag een rare bug. De vip had telkens een groene gloed om zich heen hangen* Even voor de duidelijkheid, de vip ligt om de hoek...en nee, dit is geen Photoshop *
En er is nog een bug bij SF Hospital. Als er rook is en je schiet daar een 203 granaat in, dan kun je door de rook heen kijken
. Ik zal kijken of ik daar ook een screenshot van kan maken.
quote:SonofaCow moest juist de VIP killen...
Op dinsdag 3 februari 2004 22:22 schreef Flex82 het volgende:[..]
Geen cheat van de tegenstander? Om hem makkelijk te zien?
En gaat niemand anders meer schieten? Ik wil wel ff een half uurtje.
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 03-02-2004 22:30]
quote:Daarom...
Op dinsdag 3 februari 2004 22:26 schreef Sambal_HOT het volgende:[..]
SonofaCow moest juist de VIP killen...
quote:Fijn, anders vraag je wel iets opbouwends...
Op dinsdag 3 februari 2004 17:42 schreef Sambal_HOT het volgende:He Beluga hoe gaat het met je pik??? (bral, bral, bral,)
@flex: laatste vraag voordat ik et ga vergeten. Ging het over mij? Want dan zal ik me int vervolg beetje proberen in te houden/aanpassen. Kwil voor niemand de pret verpesten...
quote:Soep ownz! Mooie piccies
Op dinsdag 3 februari 2004 22:56 schreef Fillipe het volgende:
Superman!
[afbeelding]Een "echte"
[afbeelding]"Aussault was camping so much, that I decided to play some AA"
[afbeelding]
Was wel weer een leuk dagje voor AA. Heb nog een behoorlijke tijd met Sambal Filippe en Clio lopen fraggen Sandstorm ging gewoon ubergoed heh clio??
Mn profile is niet meer private.. heb het zaakje inmiddels gewijzigd
quote:idd
Op woensdag 4 februari 2004 00:41 schreef Beluga het volgende:[..]
Soep ownz! Mooie piccies
quote:altijd leuk die RPK
Op woensdag 4 februari 2004 00:47 schreef sanniejj het volgende:
LOL @ PICSWas wel weer een leuk dagje voor AA. Heb nog een behoorlijke tijd met Sambal Filippe en Clio lopen fraggen
Sandstorm ging gewoon ubergoed heh clio??
Mn profile is niet meer private.. heb het zaakje inmiddels gewijzigd
quote:Zullen we dan ff?
Op woensdag 4 februari 2004 00:54 schreef Sambal_HOT het volgende:
spoiler:Ik heb net mijn tijd verneukt door een super maar dan ook echt een super slechte film te kijken. (school of rock) Ik had beter ff kunnen AA'en aangezien ik vandaag een nieuw dieptepunt heb bereikt met mijn ROE vandaag
[Dit bericht is gewijzigd door Eitjes op 04-02-2004 05:58]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |