oh ja, verder na : Hoe voel je je nu 195 part 2
quote:Koe.
Op woensdag 28 januari 2004 15:38 schreef Toadette het volgende:
Drie letterig woord.
Begint met een K.
Ik voel me goed
Ik voel me dus vooral lichamelijk maar tevens geestelijk bijzonder brak.
[Dit bericht is gewijzigd door thaleia op 28-01-2004 15:46]
Maar vooralsnog ben ik gespannen voor morgen
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 28-01-2004 16:24]
quote:Edit: reactie op edit
Op woensdag 28 januari 2004 15:47 schreef Kiteman het volgende:
Edit
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 28-01-2004 16:24]
quote:Hehe hoe weet je dat het over een uur gaat sneeuwen? Ik wil ook in de toekomst kunnen kijken
Op woensdag 28 januari 2004 15:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Sacho, over een uur gaat t sneeuwen en ik moet een uur fietsen zometeen
Zometeen even opruimen en douchen.
Voel me goed
Iets weerhoudt me ervan om hartstikke vrolijk te zijn, ik weet niet wat..
quote:de vraag die in mijn ziel een irritante brandend voorkomen begint te worden bij het horen van jouw naam "Myxomatosekonijn", doet mij sterker nog tot in den treure je naam te willen herhalen in gedachte. Uiteraard in de hoop daardoor te gaan begrijpen wat de f*ck een "Myxomatose" is, en wat het bij het konijn heeft aangericht!
Op woensdag 28 januari 2004 16:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mwoah...gaat wel op zich. Beetje hoofdpijn alleen.
Verder is het een prettige resonantie in mijn denkpatroon terend op het verlangen ooit te horen hoe "Myxomatosekonijn" zal klinken als ik het hardop zou uitspreken. Nog sterker prikkelt mij de vraag of ik de naam "Myxomatosekonijn" in één keer correct uitspreken kan. Wellicht waag ik mij er morgen aan in de douche
quote:bijles waarvoor
Op woensdag 28 januari 2004 16:29 schreef Faithy het volgende:
goeden zo naar bijles
bah
Ik voel me helmaal klaar voor 70 meter sneeuw (wil ook wel eens uit mijn raam in de sneeuw stappen
)
Wist niet dat ik autorijden zo leuk zou gaan vinden .
quote:Same here!
Op woensdag 28 januari 2004 16:27 schreef chocolatemoeze het volgende:
Nog sterker prikkelt mij de vraag of ik de naam "Myxomatosekonijn" in één keer correct uitspreken kan.
Yes!!
I did it!!!
En buiten dit triomfantelijke gevoel, voel ik me fysiek brak en mentaal goed.
quote:Zoals ik al eerder zei komt wel weer goed hij moet het alleen even uitwerken of verwerken denk ik even rust nodig hoe moeilijk het ook voor jou is wel te verstaan.
Op woensdag 28 januari 2004 19:16 schreef afhrodite het volgende:
emotioneel erg brak.. Sinds maandag uit met mijn vriend.. een relatie van meer dan een jaar. Alleen omdat hij het huis uit is geschopt, en van alles moet regelen en mij niet wil opzadelen met zijn problemen...
Ont:
het gaat wel goed
quote:thx.. maar ik denk niet dat het zo gemakkelijk gaat, al zou er niets zijn wat ik liefer wil.
Op woensdag 28 januari 2004 19:18 schreef jan_onbekend het volgende:[..]
Zoals ik al eerder zei komt wel weer goed hij moet het alleen even uitwerken of verwerken denk ik even rust nodig hoe moeilijk het ook voor jou is wel te verstaan.
Ont:
het gaat wel goed
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:27 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
de vraag die in mijn ziel een irritante brandend voorkomen begint te worden bij het horen van jouw naam "Myxomatosekonijn", doet mij sterker nog tot in den treure je naam te willen herhalen in gedachte. Uiteraard in de hoop daardoor te gaan begrijpen wat de f*ck een "Myxomatose" is, en wat het bij het konijn heeft aangericht!
Verder is het een prettige resonantie in mijn denkpatroon terend op het verlangen ooit te horen hoe "Myxomatosekonijn" zal klinken als ik het hardop zou uitspreken. Nog sterker prikkelt mij de vraag of ik de naam "Myxomatosekonijn" in één keer correct uitspreken kan. Wellicht waag ik mij er morgen aan in de douche
hihi...
Verder voel ik me schoon, nog steeds wat hoofdpijn maar wel ok. Straks even naar mijn zus nu ik nog op zo'n korte afstand van haar woon, nog maar even genieten van die laatste anderhalve week dat ik in Zwolle woon... Het gaat veel te snel en ik vind het hier veel te leuk...
quote:Lekker!
Op woensdag 28 januari 2004 19:51 schreef DuchessX het volgende:
En de chocomel met slagroom was
Sorry, ik hou er wel mee op...
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 28-01-2004 21:46]
quote:komt me bekend voor.. voel me steeds vaker zo hehe
Op woensdag 28 januari 2004 20:19 schreef hellmondunited het volgende:
Heb een dubbel gevoel.
Ben moe en voel me beetje rot (waarom?) maar van de andere kant heb ik ook weer een tevreden en voldaan gevoel... misschien nog van aan het eind van de middag over gehouden toen ik eindelijk weer een uurtje 'straalde'
Lichamelijk daarentegen voel ik me waardeloos, met hele nare klachten die nare gevolgen hebben en me erg onzeker maken, moe maken en die hele nare uitwerkingen kunnen hebben..
quote:hmm jij ookal? hou je taai dan he
Op woensdag 28 januari 2004 20:57 schreef Ndy het volgende:[..]
komt me bekend voor.. voel me steeds vaker zo hehe
We wonen een eind uit de buurt, om dus zomaar effe bij elkaar langs te gaan lukt niet echt. Het wordt op die manier ook veel te duur.
Het is dat ik van haar houd, maar af en toe zoals nu krijg ik de neiging om de relatie maar te verbreken. In het begin was het anders, maar sinds er een verandering in haar leven heeft plaats gevonden. Lijkt het af en toe alsof ik haar niet meer boei.
Ik schreeuw af en toe om aandacht, soms in vormen wat ik van mezelf niet eens gewend ben. Juist omdat we de laatste tijd al zo weinig contact hebben, heb ik ook het gevoel dat we uit elkaar gegroeit zijn.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen
laat maar, het werd weer verkeerd opevat, en voor dat ik het weet, is het een verhaal geworden over heel fok dat niet eens meer klopt...
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 29-01-2004 11:36]
Nadat ik eerder op de avond door een complete sneeuwstorm fietste met mn vriend, op weg naar zn opa en oma en toen enthousiast het weer aan het vervloeken was... ben ik nu weer binnen en heb met grote ogen van verbazing op de terugweg al naar de wondere wereld om me heen zitten kijken... Want wat is de wereld nu mooi
.. al die bomen met laagjes sneeuw erop.. een hele witte deken over de hele wereld... Wow
En toen we vanavond even bij opa en oma, in kleren van hun op de bank zaten, omdat we doorweekt waren .. zag ik even mijzelf oud zijn met Ronald.. Een lieve gedachte waar ik vast fijn door ga slapen vannacht
quote:+YZ is al langer? Ik zie iets.
Op woensdag 28 januari 2004 23:30 schreef DuchessXYZ het volgende:
Aaah lekker in de sneeuw gewandeld
En nu met frisse wangetjes en een koude neus het bed in
Ik weet niet wat ik vandaag heb, wat een rare gevoelens en wat een rare dag.
en waarom had ik nou ook weer mn moeder beloofd dat ik vandaag wel ff schoon zou maken
nouja
ik ga aan de slag
[Dit bericht is gewijzigd door Razztwizzle op 29-01-2004 11:05]
Verder voel ik mij goed. Al ben ik wel een beetje gespannen. Mijn vader krijgt morgen van de cardioloog te horen wat er aan de hand is. Ik hoop echt dat het niets is, want die arme man heeft wel genoeg ellende gekend de laatste jaren.
Mensen...wat een rare wezens....
Zometeen maar weer mezelf warm inpakken, en me in de sneeuw wagen...
Gelukkig duurt het niet al te lang meer voordat het weer lekker lente wordt....
Nu nog even leren voor morgen en vanavond lekker de stad in.
quote:Goh, dat heb ik nu ook.
Op donderdag 29 januari 2004 11:59 schreef texelonia het volgende:
Heb geen reden me slecht te voelen, maar toch weerhoudt iets me ervan om me goed te voelen?![]()
Niet teveel aandacht aan besteden dus, beetje nutteloos om een reden te zoeken om me slecht te voelen...
Vanavond gesprek op m'n werk, kijken of mijn contract wordt verlengd of niet......spannend.
Flashbacks zijn niet leuk als ze niet over leuke dingen gaan
Sterkte Peregrijn, ik zal voor jullie duimen.
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 29-01-2004 14:35]
quote:Latijn en Grieks
Op woensdag 28 januari 2004 16:37 schreef syrek het volgende:[..]
bijles waarvoor
Ik voel me helmaal klaar voor 70 meter sneeuw
(wil ook wel eens uit mijn raam in de sneeuw stappen
)
maar het zorgt wel voor cijferverbeteringen van ongeveer 100%
mijn zus wordt nu geopereerd
Ik voel me wel goed, maar wat vaag (alsof ik ook niet helemaal helder zie ofzo ?). Mijn begeleider heeft gelukkig een goede dag en kreeg net een complimentje over een verslag dat ik deels heb geschreven.
Straks naar de tandarts...dat vind ik wat minder...
Ik heb wel koude voetjes nu, maar verder gaat alles prima
quote:Toen ik klaar was met werken en naar huis fietste, ben ik al 2 keer bijna gevallen..
Op donderdag 29 januari 2004 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben geen enkele keer gevallen texelonia, het viel wel meeIk heb wel koude voetjes nu, maar verder gaat alles prima
maar jaaaa verder ist wel oke
mijn hoofd loopt werkelijk over.....
"je krijg het nooit nooit noooooit cadeau" (bert visscher)
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:08 schreef Xilantof het volgende:
heb ineens de drang om weg te gaan, en voorlopig niet terug te komen. gewoon een pokken eind lopen. als het laat wordt ff bellen dat ik niet kom vanavond. en gewoon gaan....mijn hoofd loopt werkelijk over.....
"je krijg het nooit nooit noooooit cadeau" (bert visscher)
![]()
quote:edit...
Op donderdag 29 januari 2004 18:11 schreef hellmondunited het volgende:[..]
wat is er aan de hand?
[Dit bericht is gewijzigd door Xilantof op 30-01-2004 11:02]
quote:Je bedoeld zeker 200%
Op donderdag 29 januari 2004 14:39 schreef Faithy het volgende:[..]
Latijn en Grieks
maar het zorgt wel voor cijferverbeteringen van ongeveer 100%
Het is druk, maar goed .
quote:dat zijn mannen. Wen er maar vast aan
Op donderdag 29 januari 2004 20:07 schreef Ierepier het volgende:
kut, mijn vriend heeft nu alweer een nieuwe 'vriendin'. Het is net vijf dagen uit, klootzak. En toen we het nog met elkaar hadden, ontkende ie maar dat ie haar niet leuk vond, zak
[Dit bericht is gewijzigd door gekke_sandra op 29-01-2004 20:59]
quote:och arme. Op een dag zul je hem herkennen, echt waar.
Op donderdag 29 januari 2004 20:58 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik voel me zo verdrietig en raar leeg... was er maar iemand die écht van me hieldkutzooi
quote:Ja... of hij op een dag mij
Op donderdag 29 januari 2004 22:20 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
och arme. Op een dag zul je hem herkennen, echt waar.
quote:Het zal je maar gebeuren ...
Op donderdag 29 januari 2004 22:27 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Ja... of hij op een dag mij
boerenwijsheid-uit-het-duimpje
regel 1:
Zolang je vol van jezelf bent, kun je ook niet leeg zijn
regel 2:
wie niet leeg is zal ook (h)erkend worden
regel 3:
wie (h)erkend wordt zal vol van zichzelf zijn.
regel 4:
als zwaluwen naar het oosten vliegen krijgen we vorst.
waar o waar te beginnen.
Hint:
Regel 4 valt i.i.g. af
quote:Hoi Marjoootje
Op donderdag 29 januari 2004 19:37 schreef -Marjo- het volgende:
Moe...
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:58 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik voel me zo verdrietig en raar leeg... was er maar iemand die écht van me hieldkutzooi
quote:*kroel*
Op donderdag 29 januari 2004 23:28 schreef _Denker het volgende:[..]
Hoi Marjoootje
![]()
[..]
knuffel
quote:Hmmm goede... maar ik ben niet vol van mezelf helaas
Op donderdag 29 januari 2004 22:41 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Het zal je maar gebeuren ...
als ze elkaar maar herkennen hè.boerenwijsheid-uit-het-duimpje
![]()
regel 1:
Zolang je vol van jezelf bent, kun je ook niet leeg zijnregel 2:
wie niet leeg is zal ook (h)erkend wordenregel 3:
wie (h)erkend wordt zal vol van zichzelf zijn.regel 4:
als zwaluwen naar het oosten vliegen krijgen we vorst.waar o waar te beginnen.
Hint:
Regel 4 valt i.i.g. af
quote:Maar dat is dan toch goed!
Op donderdag 29 januari 2004 19:58 schreef DuchessX het volgende:
Leeg
edit: Ik ben ook nog heel blij, want het is nu écht officieel: we gaan samenwonen!!
When the road gets dark
And you can no longer see
Let my love throw a spark...
quote:Ja hier nog zo'n eentje, maar dan niet misselijk....
Op vrijdag 30 januari 2004 03:30 schreef hardsilence het volgende:
Té moe, té misselijk en té eigenwijs.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 06:30 schreef Pacstah het volgende:
moe..
Vreemd gevoel moet ik zeggen...
quote:Dan zijn felicitaties dus wel op zijn plaats.
Op vrijdag 30 januari 2004 06:50 schreef V-Unit het volgende:
Een jaar ouder!Vreemd gevoel moet ik zeggen...
Van Harte en een fijne dag vandaag!
Voor dinsdag nog even een tentamen regelen voor mijn 350 studenten, daarna natuurlijk nakijken. Heb net een nieuw project gekregen waar zo'n 250.000 euro in omgaat, ben ik opeens verantwoordelijk voor. Ik moet nog onderwijsmateriaal maken voor over twee weken. Ik moet, ik moet, ik moet, en ik wil op het moment even niets.
Ik trek vanavond een fles wijn open, zet een muziekje op, pak een boek en ga ff lekker relaxen. Morgen weer een (werk)dag....
Ik ga zo naar huis en daar kan ik lekker aan me stageverslag gaan werken, het móet af dus, zal hopenlijk wel een beetje afleiding geven.
Slecht geslapen, verkeerde been uit bed gestapt, vriend afgesnauwd om niets, boos op kat omdat ie weer eens alles heeft ondergekotst (en vriendlief het laten opruimen ).
Nope, ben vandaag verre van een happy camper.
Het gaat een lange, lange dag worden
verder wel oke
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 10:54 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me wel goed....vandaag lekker vrijdus zometeen eerst es ff lekker douchen....en dan me kamer opruimen enzow
quote:normaal ben ik ook niet zo blij hoor s'ochtends....maar ik weet t niet....ik werd zelfs vrolijk wakker vandaag
Op vrijdag 30 januari 2004 10:56 schreef Copycat het volgende:[..]
Doe's niet zo blij...
Sorry... mijn kuthumeur wil maar niet verdwijnen...
* Ilsjuhh stuurt Copycat wat van dr vrolijkheid
quote:Zo voel ik me dus ook.. weet echt niet wat ik ermee aanmoet..
Op vrijdag 30 januari 2004 10:49 schreef Jeltje het volgende:
Blegh.Weet niet waar ik heen moet met mezelf.
quote:* Copycat wacht ongeduldig op ontvangst
Op vrijdag 30 januari 2004 11:00 schreef Ilsjuhh het volgende:* Ilsjuhh stuurt Copycat wat van dr vrolijkheid
quote:nee, want het is 2 keer zo veel..
Op donderdag 29 januari 2004 19:10 schreef juss het volgende:[..]
Je bedoeld bedoelT zeker 200%
.
Het is druk, maar goed
.
als ik een verbetering van 1 procent zou hebben, zou ik een 2.7 hebben
en nu een 5.7
ik voel me prima en hip enzo
nieuwe bril, lekker rustig op school en tis gezellig
quote:Ik wil ook een huisdier
Op vrijdag 30 januari 2004 11:03 schreef DuchessX het volgende:
Verliefd op Diddle
[afbeelding]
Mijn dag was meteen goed toen ik hem zo zag liggen
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:34 schreef -Marjo- het volgende:
kut!!
duurt de dag lang? Ik heb geen zin, ik wil bolletje
Ow kut nee, morgen nog werken, een 140 pagina's tellende presentatie. *zucht* En dan zondag vrij en maandag weer vroeg op om te werken.
quote:liev maar is zijn oog nou nog steeds niet in orde?
Op vrijdag 30 januari 2004 11:03 schreef DuchessX het volgende:
Verliefd op Diddle
[afbeelding]
Mijn dag was meteen goed toen ik hem zo zag liggen
OT: moet van alles doen maar heb nergens zin in, ben gewoon uitermate lui vandaag
* opgelucht is toch wel
* opgelucht is toch wel
quote:Da's fijn! gaat jouw dag nu iets sneller? En zo ja... mag ik mee in de slipstream???
Op vrijdag 30 januari 2004 13:21 schreef zwaaibaai het volgende:
Met zwaaibaai's zusje gaat het goed, veel pijn, maar eindelijk alles achter de rug* opgelucht is toch wel
Heb ik vanavond ook nog een gezellig etentje... en ik ben helemaal niet gezellig, nu.
Vanochtend lekker toch naar fitness gegaan, ondanks dat ik nog moe en brak was van step earobic van gisteren... *trots is*
En daarstraks lekker mn fotootjes opgehaald.. *sigh*.. Hoewel ik op sommige foto's echt sta alsof ik spastisch ben ofzo... zitten er ook een paar lieve bij
.. die ik straks lekker als verassing al op Ronald's kamer ga installeren
quote:sterkte
Op vrijdag 30 januari 2004 14:35 schreef DuchessX het volgende:
Héél erg bezorgd om mijn moederHet gaat écht niet goed
quote:Sterke DuchessX !!
Op vrijdag 30 januari 2004 14:35 schreef DuchessX het volgende:
Héél erg bezorgd om mijn moederHet gaat écht niet goed
OT:
Opgelucht, naar nu blijkt is er niets ernstigs met mijn vader aan de hand. Zijn hartfilmpje vertoond een kleine onregelmatigheid, maar hij kan gewoon onder het mes over anderhalve week i.v.m zijn dubbele liesbreuk. Voor de zekerheid dient hij nog wel een echo te laten maken van zijn hart, maar waarschijnlijk is het veroorzaakt door een iets te hoge bloeddruk.
En DuchessX...sterkte!
OT: Ik voel me best ok, beetje moe en wat zorgen om bepaalde zaken, maar ach. Verder zin om heeeeel hard te lachen of om heel hard te janken en heel lang te slapen vannacht (maar dat kan helaas niet).
Nog een paar uurtjes en dan is het weekend en nog 5 dagen en een paar uurtjes en dan zit mijn stage er al weer op...
Peregrijn, dat is gelukkig goed nieuws. Hoewel hem toch nog het een en ander te wachten staat!! Vast sterkte daarmee.
Ik ben moe, ga lekker op de bank liggen met de poezels
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 30-01-2004 16:53]
Zometeen lekker douchen, en morgen weer op zoek naar werk
quote:Nee. met 100% komt er 100% bij, dus dat is 2x zoveel.
Op vrijdag 30 januari 2004 15:43 schreef texelonia het volgende:[..]
Een 'verbetering' van 100% is evenveel als eerst. Een verbetering van 200% is twee keer zoveel als eerst.
quote:Fles (nep Australische) Champagne is inmiddels op (Hee, het is hier 23:00), sigaretje erbij, fok aan, simpsons gekeken, en lachen om elk topic. Ik heb besloten om morgen niet te gaan werken, dus alles is weer wat beter..
Op vrijdag 30 januari 2004 08:50 schreef Libris het volgende:
...
Ik trek vanavond een fles wijn open, zet een muziekje op, pak een boek en ga ff lekker relaxen. Morgen weer een (werk)dag....
quote:Tijd niet 'gezien', je krijgt binnenkort een mail
Op vrijdag 30 januari 2004 11:10 schreef Tuana het volgende:Supergoed!
Krijg nu pas een memo dat vanaf maandag alleen bepaalde personen toegang hebben tot internet.
En nee, ik hoor daar niet bij.
En aangezien ik thuis geen internet heb.....
quote:Je score van nu moet je als 100% tellen. Dat is namelijk de score wat je hebt, heb je dan een dubbel zo goed cijfer dan is het dus 200%. Maargoed. Jij berekend 't anders dan ik zou doen.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:57 schreef Faithy het volgende:[..]
nee, want het is 2 keer zo veel..
als ik een verbetering van 1 procent zou hebben, zou ik een 2.7 hebben
en nu een 5.7
ik voel me prima en hip enzo
nieuwe bril, lekker rustig op school en tis gezellig
Ik voel me fijn . Alleen rottig dat ik pas morgenochtend kan bellen voor mn werk
.
quote:I feel your pain.
Op vrijdag 30 januari 2004 17:13 schreef elcastel het volgende:
Ik voel me dramatisch. Ik kom net bij de kaakchirurg vandaan en had een doemsscenario in mijn hoofd, het kon alleen maar meevallen. Dat deed het niet.![]()
![]()
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 10:30 schreef k_i_m het volgende:
Klote!.
En verder...Sja, nog wel alleen, maar dat komt wel goed ...
mijn liefdesleven is diep kut
maarja........dat schijnt allemaal nog wel goed te komen
quote:Hahaha, dat heb ik ook zó vaak. Helemaal happy, maar niet weten waarom en zelfs een beetje schuldig voelen dan, als anderen zich kut voelen
Op vrijdag 30 januari 2004 18:12 schreef Desolate het volgende:
Ik heb ipv een dipje een piek, terwijl er helemaal geen reden is om te lachen en er van alles aan de hand is![]()
een hele leuke middag gehad inderdaad... vol enthousiasme foto's op Ronald's kamer gezet.. en nog wat extra dingen he sas?
Straks even omkleden, vanavond verjaardag en dan EINDELIJK vanavond weer in de armen van mn liev in slaap vallen
quote:En o zo fruitig...
Op vrijdag 30 januari 2004 19:25 schreef Romek het volgende:En fris......
quote:*Hap
Op vrijdag 30 januari 2004 19:26 schreef Copycat het volgende:[..]
En o zo fruitig...
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 19:28 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
*Hap
quote:Fruitig, als in, banaan of perzik?
Op vrijdag 30 januari 2004 19:29 schreef Copycat het volgende:[..]
![]()
![]()
hi cutie
Mental note suggestie:
Cutie? Katjes hebben klauwen
quote:You bring the banana, I bring the peach...
Op vrijdag 30 januari 2004 19:33 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Fruitig, als in, banaan of perzik?
Mental note suggestie:
Cutie? Katjes hebben klauwen
Ga uiteten, nu. Eet smakelijk, Copycat
word gestooooooooooooooooooord van mn ouders en ga het hier echt niet langer dan 1 dag uithouden
Ok ik voel me een weerbericht van marjon de hond
Herr Doktor Josef M heeft er een hufter van een vulling in geknutseld gisteren.
Ik ga dus bier drinken en ibuprofen eten.
quote:jawel
Op vrijdag 30 januari 2004 19:45 schreef Faithy het volgende:
ik voel me kutklotekankertyfusslecht....word gestooooooooooooooooooord van mn ouders en ga het hier echt niet langer dan 1 dag uithouden
![]()
zo niet, dan zal ik je adopteren, okay...zul je je ouders ms weer wat meer waarderen na een maandje onder mijn gezag
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:07 schreef milagro het volgende:[..]
jawel
zo niet, dan zal ik je adopteren, okay...zul je je ouders ms weer wat meer waarderen na een maandje onder mijn gezag
en nu vlucht ik even naar de kroeg...
Ontopic: Ik voel me meer dan uitstekend
quote:pardonnez moi, het was jouw opmerking hoor
Op vrijdag 30 januari 2004 22:23 schreef Frezer het volgende:
Ja vast, jij wordt vurig van je haar verven
quote:hoe komt dat?
Ontopic: Ik voel me meer dan uitstekend
and i'm loving every minute off it
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 17:35 schreef Tally het volgende:[..]
quote:Ah, hoe kommut dan dat je je vurig voeld?
Op vrijdag 30 januari 2004 22:26 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
pardonnez moi, het was jouw opmerking hoor
quote:Door een bepaald persoon in mijn omgeving
Op vrijdag 30 januari 2004 22:26 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
hoe komt dat?
*boos*
Is het normaal dat zij zich kut voelt en mij niet eens meer wil zien omdat ik 10 minuten haar op het station laat wachten, omdat ik te laat kom, omdat mijn fiets gejat is
Ik had kunnen bellen ja, als ik noet fucking stressed de buurt rond racede opzoek naar een f*cking junk die met mijn 800 euro fiets aan 't beuren is
quote:*shake hands* Het is mij nu 2 keer overkomen
Op zaterdag 31 januari 2004 00:33 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik had kunnen bellen ja, als ik noet fucking stressed de buurt rond racede opzoek naar een f*cking junk die met mijn 800 euro fiets aan 't beuren is
quote:misschien dat je mij kunt opvrolijken
Op zaterdag 31 januari 2004 01:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Very very very happy
quote:zo te lezen hadden ze beter je vriendin kunnen jatten
Op zaterdag 31 januari 2004 01:16 schreef Locutus-of-Borg het volgende:[..]
misschien dat je mij kunt opvrolijken
tis gezellig online dusse
ow ja...en vol istie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |