zelfvertrouwen of verandering van houding daar hebben die mokkels een zesde zintuig voor ofzo. Die zien dat meteen, ga maar eens een avondje erbij staan alsof je totaal geen zelfvertrouwen hebt dan kijken ze echt niet meerquote:Op zondag 29 februari 2004 12:06 schreef Mute_Me het volgende:
Niet echt een versierblunder.. maar toch wel een blunder op relatie gebied zeg maar..
Er is een meisje dat mij 3 jaar geleden leuk begon te vinden, ik had het toen nog niet echt door, pas het jaar daarop kreeg ik te horen dat ze mij leuk vond.
Ik vond haar wel eluk maar omdat ik nog contact gestoord was en zij iets jonger is heb ik niet toegehapt..
Best stom, want nou heb ik eindelijk met haar!en nog steeds zo verliefd als altijd
![]()
En nou ik dus een meisje heb komen alle dames met verhalen aanzetten.
Gister vertelde ik een vriendin over mij en mn meisje, zegt ze, ik weet iemand die jou ook leuk vind!![]()
Blijkt dat het meisje te zijn waar ik ook een half jaar op verliefd ben geweest te zijndat ik zoo blind heb kunnen zijn
![]()
Gister uit geweest, zij mocht niet mee, maarja ik zit niet onder de plak natuurlijk dus ik ging wel
![]()
Dus ik sta daar beetje te dansen (poging tot) en heb zie echt 3 meisjes super geintresserd staan kijken(op verschillende plekken he, niet dat het 3 vriendinnen waren) voordat ik mn meisje had heb ik dat nooit gezien!
Zal het zo zijn dat ik een bepaalde geur afscheid dat meisjes me intteresant gaan vinden ofzo!![]()
rofl, fotootje?quote:Op maandag 8 maart 2004 10:07 schreef Rickage het volgende:
haha lol..jaja..deze jongen heeft zaterdag helemaaal geen blunder gemaakt..integendeel zelfshaha..het was heeeeel gezellig!
kwas al tijdje met haar aant smsen enzo..ze had al een keer gezegd..van..we moeten nog een keer zoenen
..dus..zaterdag met uitgaan..lekkr ouwehoeren met mn vrienden..totdat zij kwam..5 minuten gepraat..hoppa
zo doe je dat
Van 5 van de 7 die ik er in m'n hele leven gehad heb...heb ik een foto!....kijk maar in m'n fotoboek:quote:Op maandag 8 maart 2004 13:05 schreef Rickage het volgende:
haha dankjeiemand anders nog fotos van schone dames waarmee ze zich vermaakt hebben?
jij eggsTC?
of johnny cool?
en inderdaad... vandaag het vervolg op de kopieerman van Frum... hij belde me vandaag op mijn werk of ik met hem uit wou... toch niet zo'n blunder dus...quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:46 schreef piere het volgende:
[..]
die komt wel terug
Lijkt me een goed planquote:Op maandag 8 maart 2004 17:36 schreef dunc het volgende:
ontopic maar weer?
sorryquote:Op maandag 8 maart 2004 20:45 schreef cos-micV het volgende:
mag het weer ontopic?
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
sorry...een oudje dan...
Sta ik in de Tempel (voor de hagenezen enzo onder ons: ik zei toch dat't een oudje werd)... Vriend van me...wij lopen richting de bar, komt er een heel lekker blond stuk voor'm dansen, heel uitbundig, tegen hem aanschuren, echt hij werd helemaal gek gemaakt door haar... Wat doet hij? Loopt'ie door.....zat'ie aan de bar wodka te drinkenz egt'ie tegen me: was dat stom?
ik: JA
en toen had hij HEEEL veel spijt....
Slet!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:53 schreef Etcetera het volgende:
En ook niet gescoord die avond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |