abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17681570
!!!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17681827
Owh ja ik weet er nog 1.
2e carnavals dag.

Die dag ging de zus van een vriend van mij mee. Erg mooie meid die ik toch wel stiekem heel leuk vond.
Maar jah, tis toch de zus van je vriend weet je.

Dus ik sta daar dansend bij een trap komt er een piraten meisje voor mij staan en begint toch aardig met haar rondingen tegen me aan te duwen. Daarna kwam er een soort billen schudden muziek en tjah dat was erg leuk. Maareh toen kwam dus die vriend zijn zus in de buurt staan en ze begin tegen mij aan te lullen. Ik had het gevoel dat ze dat deed uit jaloesie en ze me misschien wel leuk vond. Ik ben dus toen maar gestaakt met het schuren tegen dat andere meisje.
Hopend dat het misschien wat zou kunnen worden met met mijn vriend zijn zus. Nou ik heb toen niet echt geprobeerd om bij haar te scoren want zoveel lef had/heb ik helaas niet. Maar ik bleef wel de hele tijd bij haar in de buurt staan.

Na een tijdje komt er een kerel tegen haar lullen en binnen de kortste keren deed hij dingen met haar die ik niet zouw durven in het opennbaar
Toen dacht ik echt sow kut wijf eerst kom je mij lastig vallen wanneer er een andere meid iets bij mij probeerd en nu pak je een andere kerel.
Ik heb nog nooit zoveel spijt gehad dat ik dat ene meisje heb laten gaan. Echt ik baalde daar toch sow van, op dat moment toen ik haar sow zag had ik echt elk wijf, maakt niet uit hoe lelijk gepakt, maar helaas lag er niks voor handen en moest ik van het uizicht genieten wat me echt heel veel pijn deed. ik voelde me echt een

Wat ik de tweede dag geleerd heb is dus dat je moet pakken wat je pakken kan voor het te laat is!!
It doesnt matter what your name is!!!!!
pi_17684009
carnaval is leerzaam
Jupiler is goed
pi_17684230
sow heej
  zaterdag 13 maart 2004 @ 16:57:15 #255
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_17689777
Zo schiet het tenminste weer op!
Vandaag zaterdag, dus altijd een interessante avond voor de boeg
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_17692209
Nou ik weet niet, maar blunders zijn naar mening niet iets om trots op te zijn. Ik baal er meestal verschrikkelijk van zoals je uit mijn verhalen kunt lezen. Ik had toch veel liever geen blunder begaan en zal er alles aan doen om ze in de toekomst te voorkomen (hoewel ik bang ben dat dat niet zal gaan lukken )

In ieder geval ik heb sinds carnaval echt geen zin meer om uit te gaan en volgens mij zal dat nog wel een tijdje duren. Voor mij geen blunders meer voorlopig dus ( I hope)

Sommige mensen halen hun schouders op en gaan weer verder, maar ik ben iemand die er toch erg mee kan zitten. Dat is denk ik ook de reden waarom ik zelf nog nooit in mijn leven uit mezelf een gesprek ben begonnen met een meid. Waarom ik niet durf weet ik niet precies, maar ik ben denk ik bang om te falen en het gevoel dat ik daar aan overhoud. Ik wou dat het niet sow maar ja.
It doesnt matter what your name is!!!!!
pi_17695073
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:06 schreef Tjen het volgende:
Nou ik weet niet, maar blunders zijn naar mening niet iets om trots op te zijn. Ik baal er meestal verschrikkelijk van zoals je uit mijn verhalen kunt lezen. Ik had toch veel liever geen blunder begaan en zal er alles aan doen om ze in de toekomst te voorkomen (hoewel ik bang ben dat dat niet zal gaan lukken )

In ieder geval ik heb sinds carnaval echt geen zin meer om uit te gaan en volgens mij zal dat nog wel een tijdje duren. Voor mij geen blunders meer voorlopig dus ( I hope)

Sommige mensen halen hun schouders op en gaan weer verder, maar ik ben iemand die er toch erg mee kan zitten. Dat is denk ik ook de reden waarom ik zelf nog nooit in mijn leven uit mezelf een gesprek ben begonnen met een meid. Waarom ik niet durf weet ik niet precies, maar ik ben denk ik bang om te falen en het gevoel dat ik daar aan overhoud. Ik wou dat het niet sow maar ja.
ach, ik durf ook niet op een meid af te stappen, ook niet met drank op. Tjah helaas... tis niet anders.
Ik zou wel wat durven ondernemen maar niet voordat ik zeer zeker ben dat zij ook in mij is geinteresseerd.
Jupiler is goed
  zondag 14 maart 2004 @ 06:12:33 #258
85875 Too-niceguy
Nog steeds (te) kieskeurig! !
pi_17702976
Voor Tjen en Aurelium: Cursus flirtmaster o.i.d. niks voor jullie?
Lees het toppic maar eens.
Wordt je stuk zelfverzekerder van!!
Professional BodyGuard for beatifull girls.......
pi_17703739
quote:
Op zondag 14 maart 2004 06:12 schreef Too-niceguy het volgende:
Voor Tjen en Aurelium: Cursus flirtmaster o.i.d. niks voor jullie?
Lees het toppic maar eens.
Wordt je stuk zelfverzekerder van!!
nee dankje
Had gisteren een leuke meid gespot, en die kwam later langs lopen naar de wc's achterin de kroeg. Ik had mezelf dus echt voorgenomen om haar aan te spreken als ze langs zou lopen.
Kwartier staan wachten tot ze weer terug zou komen, maar helaas. Niet meer gezien natuurlijk
Jupiler is goed
  zondag 14 maart 2004 @ 11:41:08 #260
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_17704428
Sta ik weer in m'n stamdiscotheek met een paar vriendinnen. Sta ik te wachten tot ze klaar is met praten met iemand zodat we verder konden lopen...Draai me om, kijk ff in het rond, draai weer terug. Staat ze nog steeds te praten...Dus ik geef haar een (zachte) schop tegen haar kont...draait ze zich om, is't een ander meisje
Ik heb dit ZO VAAK...en het is echt niet expres ....Vroeger was ik altijd zo dat ik dan sorry ging zeggen enzo, maar tegenwoordig doe ik gewoon net alsof het hoorde, vinden ze leuk
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_17710729
Ik was gister dus zo met een aantal vrienden van mij uit geweest en zie ik daar opeens op een podium het meisje staan, samen met een vriendin van der, dat me de week daarvoor om de haverklap in mijn kont kneep. Dus ik en een vriend springen tegelijk het podium op en hij grijpt die vriendin om der middel en ik die ander. Wat denk je? Ze kijken ons aan van 'waar zijn jullie mee bezig' en rennen heel hard (letterlijk) weg
Can you get rich and famous playing a Gibson?
How do you define rich and famous?
pi_17715578
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:52 schreef Zweers het volgende:
Ik was gister dus zo met een aantal vrienden van mij uit geweest en zie ik daar opeens op een podium het meisje staan, samen met een vriendin van der, dat me de week daarvoor om de haverklap in mijn kont kneep. Dus ik en een vriend springen tegelijk het podium op en hij grijpt die vriendin om der middel en ik die ander. Wat denk je? Ze kijken ons aan van 'waar zijn jullie mee bezig' en rennen heel hard (letterlijk) weg
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_17716801
hm. ik heb niet echt een versierblunder. maarehm wel iets soortsgelijk.

Ik was op stap met twee vriendinnen en we wisten dat twee vrienden van ons ook indelfde disco zouden komen. Dus na een tijdje rond te hebben gelopen zie ie ik daar een van die twee staan.. ik erheen.. van achter besluipen en op zn rug springen.. Was het iemand anders

Dus ik helemaal "oops, jij bent Michiel niet" .. hij kon er wel om lachen gelukkig. en hij mocht er wel wezen. . Een hele leuke avond gehad
  maandag 15 maart 2004 @ 09:23:13 #264
85448 Rickage
Rickiieee
pi_17724286
hahaa lol ..jaja..dat was gewoon een versiertruc..ik heb je wel door labello
ik heb geen nieuws..zaterdag nie uitgeweest..maar met een paar vrienden wat films gehuurd! texas chainsaw massacre roeleeert!

verw8 van mij voorlopig ook geen blunders aangezien ik zo ong een relatie heb
Team-Squid.nl | Rickage^ <-- Team-Squid.nl Ownage!
  maandag 15 maart 2004 @ 10:26:20 #265
50166 Heli0s
Semper Idem
pi_17725204
tja, mijn is een beetje standaard. Hele avond met een meisje staan dansen / zoenen en dan vergeten haar telefoon nummer te vragen
It is said that power corrupts, but actually it's more true that power attracts the corruptible. The sane are usually attracted by other things than power.
David Brin (1950 - )
  dinsdag 16 maart 2004 @ 10:37:56 #266
85448 Rickage
Rickiieee
pi_17749268
quote:
Op maandag 15 maart 2004 10:26 schreef Heli0s het volgende:
tja, mijn is een beetje standaard. Hele avond met een meisje staan dansen / zoenen en dan vergeten haar telefoon nummer te vragen
Team-Squid.nl | Rickage^ <-- Team-Squid.nl Ownage!
pi_17750459
ok ik was 3 jaar geleden (ik was 15) met een vriendin en haar moeder met vakantie in Frankrijk. Op een gegeven moment gingen we naar zo'n camping disco, dus wij stonden daar te dansen kwam er een jongen op ons af die een gesprek wilde aanknopen, maar de muziek was zo hard dat we hem amper verstonden..zegt ie opeens. "you wanna suck my dick?" dus ik zeg wat?? dacht dat ik het verkeerd verstaan had omdat ie er zon doodnormaal hoofd bij trok..dus ik zeg kwaad NO en loop weg..bleek dat ie zei...do you like the music? ook niet echt een geweldige openingszin..maargoed
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:52:32 #268
50166 Heli0s
Semper Idem
pi_17750599
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:45 schreef Meiz het volgende:
ok ik was 3 jaar geleden (ik was 15) met een vriendin en haar moeder met vakantie in Frankrijk. Op een gegeven moment gingen we naar zo'n camping disco, dus wij stonden daar te dansen kwam er een jongen op ons af die een gesprek wilde aanknopen, maar de muziek was zo hard dat we hem amper verstonden..zegt ie opeens. "you wanna suck my dick?" dus ik zeg wat?? dacht dat ik het verkeerd verstaan had omdat ie er zon doodnormaal hoofd bij trok..dus ik zeg kwaad NO en loop weg..bleek dat ie zei...do you like the music? ook niet echt een geweldige openingszin..maargoed
It is said that power corrupts, but actually it's more true that power attracts the corruptible. The sane are usually attracted by other things than power.
David Brin (1950 - )
  dinsdag 16 maart 2004 @ 14:27:01 #269
85875 Too-niceguy
Nog steeds (te) kieskeurig! !
pi_17753439
Ok ik heb er ook een.... (helaas)
Sta heerlijk te dansen, en een meid aan de zijkant houdt me in de gaten, dus ik trek haar op de dansvloer....
Alles perfect, staat zelfs tegen me aan te schuren...
Maar ik denk, nog ff niet zoenen maar lekker teassen...
Ze is 3x met vriendin ff weggelopen en 2 keer weer teruggekomen om verder te dansen en ik dus maar door teassen....
Nam geen afscheid de laatste keer, dus ze zal de moed wel hebben opgegeven...?
En toch hoop ik dat ik het volgende weekend nog goed "mag" maken....
Professional BodyGuard for beatifull girls.......
pi_17753730
Ik zat in een kroeg, beetje te ouwehoeren. Het was tegen kerstmis en ze deelden kerstmutsjes uit dus ik deed er 1 op! Komt er later een meisje die graag mijn muts wil. Dus zeg ik: "die moet je verdienen" zij: "hoe dan" ik: "even mee naar buiten" zij: "oke" YESSS d8 ik. nauja wij buiten zij zo "mag ik nu de muts" ik zo "neee nog ietsies verder deze kant op" mja ik probeerde haar toen maar te zoenen... dit lukte dus ik d8 dit gaat goed! MAAAR 2 sec later stopte ze pakte ze mijn muts af en rende ze weer de kroeg in. Nooit meer gezien
"The best way into a girl's bed is through her parents. Have sex with them, and you're in."
pi_17755744
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 14:43 schreef frizzel het volgende:
Ik zat in een kroeg, beetje te ouwehoeren. Het was tegen kerstmis en ze deelden kerstmutsjes uit dus ik deed er 1 op! Komt er later een meisje die graag mijn muts wil. Dus zeg ik: "die moet je verdienen" zij: "hoe dan" ik: "even mee naar buiten" zij: "oke" YESSS d8 ik. nauja wij buiten zij zo "mag ik nu de muts" ik zo "neee nog ietsies verder deze kant op" mja ik probeerde haar toen maar te zoenen... dit lukte dus ik d8 dit gaat goed! MAAAR 2 sec later stopte ze pakte ze mijn muts af en rende ze weer de kroeg in. Nooit meer gezien
( ((><)) )
pi_17782459
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 14:43 schreef frizzel het volgende:
Nooit meer gezien
Wees blij
pi_17790651
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 18:47 schreef _Labello_ het volgende:

[..]

Wees blij
pi_17790742
lichterlijk aangeschoten op vakantie.
ze zat al heel de tijd te kijken enzo, en ze was wel leuk.

Dus ze komt naar me toe en vraagt
doe you speak englisch?
ik zeg met me domme hoofd
NEIN !!!!!!!!!!!

maar later nog wel goedgemaakt
pi_17812100
Een echte blunder is het niet maar kan er mee door:
Uiteraard zat ik afgelopen zondag weer in de trein: de trein van 21:50 vanuit Zwolle. Eindbestemming: Breda (as usual). In Deventer stapt er een meisje/vrouw (hoe noem je dat, van een jaar of 24) in en gaat schuin tegenover me zitten. Recht tegenover zit mijn enorme backpack. Ik kijk op, denk "is wel grappig" en ga weer verder met het voorbereiden van wat lessen (stage voor leraar) die ik de volgende dag moest geven. In Dieren stapt er een mevrouw van rond de 45/50 in. Die gaat naast mij zitten en zet haar vouwfiets naast haar in het gangpad. Het meisje schuin tegenover mij begint met die mevrouw te praten. Over d'r vouwfiets. Dat conducteurs daar nog wel eens moeilijk overdoen. Dit was mijn kans om me in het gesprek te mengen, dus dat deed ik. Ik vertelde dat een vouwfiets tijdens een botsing met 100 km/h best wel hard aan zou komen en dat dat één van de voornaamste redenen was om dat ding niet in het gangpad te zetten.

Van het één komt het ander en ik raak in gesprek met het meisje schuin tegenover me. Gedurende het gesprek begon ik haar best wel interessant te vinden. In Nijmegen ging ze uitstappen. Maar ja: in een overvolle trein staat het ook zo beroerd om haar tel.nummer te vragen. Dus niet gedaan... Achteraf had ik gewoon poep moeten hebben aan de rest van de mensen in de trein...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')