ach, ik durf ook niet op een meid af te stappen, ook niet met drank op. Tjah helaas... tis niet anders.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:06 schreef Tjen het volgende:
Nou ik weet niet, maar blunders zijn naar mening niet iets om trots op te zijn. Ik baal er meestal verschrikkelijk van zoals je uit mijn verhalen kunt lezen. Ik had toch veel liever geen blunder begaan en zal er alles aan doen om ze in de toekomst te voorkomen (hoewel ik bang ben dat dat niet zal gaan lukken)
In ieder geval ik heb sinds carnaval echt geen zin meer om uit te gaan en volgens mij zal dat nog wel een tijdje duren. Voor mij geen blunders meer voorlopig dus ( I hope)
Sommige mensen halen hun schouders op en gaan weer verder, maar ik ben iemand die er toch erg mee kan zitten. Dat is denk ik ook de reden waarom ik zelf nog nooit in mijn leven uit mezelf een gesprek ben begonnen met een meid. Waarom ik niet durf weet ik niet precies, maar ik ben denk ik bang om te falen en het gevoel dat ik daar aan overhoud. Ik wou dat het niet sow maar ja.
quote:Op zondag 14 maart 2004 06:12 schreef Too-niceguy het volgende:
Voor Tjen en Aurelium: Cursus flirtmaster o.i.d. niks voor jullie?
Lees het toppic maar eens.
Wordt je stuk zelfverzekerder van!!
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 16:52 schreef Zweers het volgende:
Ik was gister dus zo met een aantal vrienden van mij uit geweest en zie ik daar opeens op een podium het meisje staan, samen met een vriendin van der, dat me de week daarvoor om de haverklap in mijn kont kneep. Dus ik en een vriend springen tegelijk het podium op en hij grijpt die vriendin om der middel en ik die ander. Wat denk je? Ze kijken ons aan van 'waar zijn jullie mee bezig' en rennen heel hard (letterlijk) weg
quote:Op maandag 15 maart 2004 10:26 schreef Heli0s het volgende:
tja, mijn is een beetje standaard. Hele avond met een meisje staan dansen / zoenen en dan vergeten haar telefoon nummer te vragen![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:45 schreef Meiz het volgende:
ok ik was 3 jaar geleden (ik was 15) met een vriendin en haar moeder met vakantie in Frankrijk. Op een gegeven moment gingen we naar zo'n camping disco, dus wij stonden daar te dansen kwam er een jongen op ons af die een gesprek wilde aanknopen, maar de muziek was zo hard dat we hem amper verstonden..zegt ie opeens. "you wanna suck my dick?" dus ik zeg wat?? dacht dat ik het verkeerd verstaan had omdat ie er zon doodnormaal hoofd bij trok..dus ik zeg kwaad NO en loop weg..bleek dat ie zei...do you like the music? ook niet echt een geweldige openingszin..maargoed
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:43 schreef frizzel het volgende:
Ik zat in een kroeg, beetje te ouwehoeren. Het was tegen kerstmis en ze deelden kerstmutsjes uit dus ik deed er 1 op! Komt er later een meisje die graag mijn muts wil. Dus zeg ik: "die moet je verdienen" zij: "hoe dan" ik: "even mee naar buiten" zij: "oke" YESSS d8 ik. nauja wij buiten zij zo "mag ik nu de muts" ik zo "neee nog ietsies verder deze kant op" mja ik probeerde haar toen maar te zoenen... dit lukte dus ik d8 dit gaat goed! MAAAR 2 sec later stopte ze pakte ze mijn muts af en rende ze weer de kroeg in.Nooit meer gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |