Owh ja ik weet er nog 1.
2e carnavals dag.
Die dag ging de zus van een vriend van mij mee. Erg mooie meid die ik toch wel stiekem heel leuk vond.
Maar jah, tis toch de zus van je vriend weet je.
Dus ik sta daar dansend bij een trap komt er een piraten meisje voor mij staan en begint toch aardig met haar rondingen tegen me aan te duwen. Daarna kwam er een soort billen schudden muziek en tjah dat was erg leuk. Maareh toen kwam dus die vriend zijn zus in de buurt staan en ze begin tegen mij aan te lullen. Ik had het gevoel dat ze dat deed uit jaloesie en ze me misschien wel leuk vond. Ik ben dus toen maar gestaakt met het schuren tegen dat andere meisje.
Hopend dat het misschien wat zou kunnen worden met met mijn vriend zijn zus. Nou ik heb toen niet echt geprobeerd om bij haar te scoren want zoveel lef had/heb ik helaas niet. Maar ik bleef wel de hele tijd bij haar in de buurt staan.
Na een tijdje komt er een kerel tegen haar lullen en binnen de kortste keren deed hij dingen met haar die ik niet zouw durven in het opennbaar
Toen dacht ik echt sow kut wijf eerst kom je mij lastig vallen wanneer er een andere meid iets bij mij probeerd en nu pak je een andere kerel.
![]()
Ik heb nog nooit zoveel spijt gehad dat ik dat ene meisje heb laten gaan. Echt ik baalde daar toch sow van, op dat moment toen ik haar sow zag had ik echt elk wijf, maakt niet uit hoe lelijk gepakt, maar helaas lag er niks voor handen en moest ik van het uizicht genieten wat me echt heel veel pijn deed.
![]()
ik voelde me echt een
Wat ik de tweede dag geleerd heb is dus dat je moet pakken wat je pakken kan voor het te laat is!!