----
Gister bizar in de bus:
Sta in de bus, zo'n lijn 11 in utrecht superdruk ik staan, meisje wat zo'n 3 meter verderop zit kijkt me zo'n 10 sec. strak aan als ik binnenkom, en dan lijkt ze iets te fluisteren, maarja nogal druk in die bus dus. Later tijdens de rit blijft ze kijken, iig elke keer als ik haar kant opkijk kijkt ze al naar mij... ik zit me dus te bedenken, ze wil blijkbaar wel iets van me... ik ga haar aanspreken als ik de bus uitstap, zijn we dus bij t eindpunt, stap bijna tegelijk met haar uit de bus ze kijkt me nog een keer aan en loopt dan snel weg... ik: wtf
als je iets van me wil waarom loop je dan weg dacht ik, had ik nou maar snel iets weten te zeggen, maar ik was met stomheid geslagen...
quote:Geen toegevoegde waarde, helaas.
Op dinsdag 27 januari 2004 21:05 schreef Kaensterle het volgende:
tvp
quote:Als iedereen het doet zijn we zo aan deel 12
Op dinsdag 27 januari 2004 21:10 schreef Ambivalent het volgende:
kom maar, kom maar, kom maar...
gaat iedereen nu even een tvp aka trgvndpst aka TERUGVINDPOST plaatsten, zijn we allemaal weer klaar voor ons meest gelezen favoriete 11 deel van dit R&P topique...
Hmm niet echt versierblunder maar toch:
Ik was een keer op een feest, en ik had die dag al een kater, en bijna niet gegeten. Dus ik 1,5 liter bier op en was echt straalbezopen Maar ondertussen had ik wel een meisje versiert, beetje gezoend. Naja zij ging na een tijdje naar bed, en ik viel ook in een coma.
De volgende dag, zij komt beneden, zeggen allebei niks. Alleen toen ze weg ging: "Doei!" "Doei!"
Hmm ik weet ook hoe dat komt maar dat zeg ik niet (Hint: )
quote:je hebt haar ondergekotst
Op dinsdag 27 januari 2004 21:17 schreef CasB het volgende:[..]
Als iedereen het doet zijn we zo aan deel 12
Hmm niet echt versierblunder maar toch:
Ik was een keer op een feest, en ik had die dag al een kater, en bijna niet gegeten. Dus ik 1,5 liter bier op en was echt straalbezopen
Maar ondertussen had ik wel een meisje versiert, beetje gezoend. Naja zij ging na een tijdje naar bed, en ik viel ook in een coma.
De volgende dag, zij komt beneden, zeggen allebei niks. Alleen toen ze weg ging: "Doei!" "Doei!"Hmm ik weet ook hoe dat komt maar dat zeg ik niet (Hint:
)
quote:nee dat niet...had wel gekotst...(netjes op de wc, er is nog steeds niemand die het weet die op dat feest was
Op dinsdag 27 januari 2004 21:18 schreef Aurelium het volgende:[..]
je hebt haar ondergekotst
![]()
![]()
?
quote:En PeuRac z,n reactie
Op dinsdag 27 januari 2004 20:48 schreef ook_gek het volgende:
nou oke afgelopen zondag een meeting van PTA. Ergens bij een mac in duiven of zo. Ik bestel daar wat eten. En er staat een meisje van denk zo kleine 14 a 15 jaar oud ons te helpen. Kijkt ze toch saggo zegDus ik zeg. Mag ik zo een balon hebben? Ja hoor zegt ze. Dus ik zeg. Weet je wat. Jij krijgt een balon van mij
Nee zegt ze hoef ik niet. Ik zeg. Jawel je zal hem aan nemen. ( best druk bij die mac) Kind in paniek. Ja nee ik kan niet. Ik ben aan het werk? Ja lekker belangrijk zeg ik. Gewoon aan pakken. EN toen ben ik weg gelopen
PeuRac heeft me mee gemaakt. En kan jullie dus vertellen of de verhalen van mij overdreven zijn of niet
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:50 schreef PeuRac het volgende:[..]
Die kerel is nog erger dan ik dacht
Niet normaal gek
Vooral bij de chinees man, da was geen versier blunder (hoewel, haarschoonmoeder je geweldig vond ondanks dat je dr zat afte zeiken onder t oog van 14 man
)
quote:Haha ook_gek lache actie
nou oke afgelopen zondag een meeting van PTA. Ergens bij een mac in duiven of zo. Ik bestel daar wat eten. En er staat een meisje van denk zo kleine 14 a 15 jaar oud ons te helpen. Kijkt ze toch saggo zeg
Dus ik zeg. Mag ik zo een balon hebben? Ja hoor zegt ze. Dus ik zeg. Weet je wat. Jij krijgt een balon van mij Nee zegt ze hoef ik niet. Ik zeg. Jawel je zal hem aan nemen. ( best druk bij die mac) Kind in paniek. Ja nee ik kan niet. Ik ben aan het werk? Ja lekker belangrijk zeg ik. Gewoon aan pakken. EN toen ben ik weg gelopen
[Dit bericht is gewijzigd door bietelboer op 27-01-2004 22:56]
quote:Er schijnen later nog een paar lui dat gedaan te hebben
Op dinsdag 27 januari 2004 22:51 schreef bietelboer het volgende:[..]
Haha ook_gek lache actie
dat meisje kan der best nog wel eens gezeik mee gekregen hebben ik ken daar een boel personeel ben vaste klant van duive
en hoor wel eens verhalen over een zeikerig management, zo heb ik gehoort dat toen zon meid een lading gezeik over zich heen kreeg omdat ze altijd te lang met mij en een maat van me stond te prate in de drive
Ze vonden t al niet leuk dat daar bijna 20 man met auto stond te patsen
Wel personeel daar, veel leuker als hier
De hele nacht staan dansen totdat ik er achterkwam dat ik toch wel moeie benen had. Dus ik zoek een plekje op, en kom naast een hele mooie Braziliaanse te zitten. Ik begin tegen haar te lullen, maar zij toonde totaal geen intresse. Haar wat mollige vriendin daarintegen zette wel een heel verhaal op (In het Engels).
Ik had totaal geen intresse in haar en eerlijk gezegd verstond ik er ook niet van (combinatie van harde muziek, Engels lullen en strak staan). Dus om er op een gegeven moment van die griet af te zijn zeg ik op een vraag van haar, JA IS GOED WAT JIJ WILT. Ze staat op en pakt mn hand vast. Ik kijk haar aan en vraag 'wat gaan we doen'?? Ze bukt en zegt,
---->YEAH THE DARKROOM, LETS GOOO.
Het enige wat ik uit mn strot kon krijgen (meer verbaasd eigenlijk)
----> OHH, NO NO NO
Ze kijkt me boos aan en loopt weg.
Het enige wat mn vrienden zeiden op mijn antwoord, ik heb het niet gedaan want ze was lelijk. HET IS TOCH EEN DARKROOM, JE ZIET ER TOCH NIET.
Tja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afgelopen donderdag, samen met een maat van mi j op stap in d blauwe engel (grunn ofcourse) Btje te veel gezopen. Aan d andere kant van d dansvloer staan 2 vrouwen waarvan ik denk" yummmiie" maat van me loopt dr af, maakt een praatje. Hij komt terug, zegt" ze willen jouw"..hij flauw ikke blij... Btje oogcontact. Wil ik dr opaf lopen, komt mijn nichtje niet dr aan, dikke zoen op mn wang.. en daar gingen de dames.. arggggg
quote:mja en dan hoor je je leven lang van je vrienden dat je een lelijk wijf in de darkroom hebt gepaalt... je hebt het er goed aan gedaan vriend, geloof me
Op woensdag 28 januari 2004 08:57 schreef EvilD het volgende:
Ben een keer behoorlijk uit mn plaat op een feest van Crazyland in de Hemkade. Beetje kinky en behoorlijk goede muziek.De hele nacht staan dansen totdat ik er achterkwam dat ik toch wel moeie benen had. Dus ik zoek een plekje op, en kom naast een hele mooie Braziliaanse te zitten. Ik begin tegen haar te lullen, maar zij toonde totaal geen intresse. Haar wat mollige vriendin daarintegen zette wel een heel verhaal op (In het Engels).
Ik had totaal geen intresse in haar en eerlijk gezegd verstond ik er ook niet van (combinatie van harde muziek, Engels lullen en strak staan). Dus om er op een gegeven moment van die griet af te zijn zeg ik op een vraag van haar, JA IS GOED WAT JIJ WILT. Ze staat op en pakt mn hand vast. Ik kijk haar aan en vraag 'wat gaan we doen'?? Ze bukt en zegt,---->YEAH THE DARKROOM, LETS GOOO.
Het enige wat ik uit mn strot kon krijgen (meer verbaasd eigenlijk)
----> OHH, NO NO NOZe kijkt me boos aan en loopt weg.
Het enige wat mn vrienden zeiden op mijn antwoord, ik heb het niet gedaan want ze was lelijk. HET IS TOCH EEN DARKROOM, JE ZIET ER TOCH NIET.
Tja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:LOL
Op woensdag 28 januari 2004 13:04 schreef DakDuuf het volgende:
goed, versierblunder van mij...Afgelopen donderdag, samen met een maat van mi j op stap in d blauwe engel (grunn ofcourse) Btje te veel gezopen. Aan d andere kant van d dansvloer staan 2 vrouwen waarvan ik denk" yummmiie" maat van me loopt dr af, maakt een praatje. Hij komt terug, zegt" ze willen jouw"..hij flauw ikke blij... Btje oogcontact. Wil ik dr opaf lopen, komt mijn nichtje niet dr aan, dikke zoen op mn wang.. en daar gingen de dames.. arggggg
En toen heb je je nichtje maar genomen?
Een oude van mij (was toen 15/16 ofzo)..
Samen uit met een groepje leuke mensen in ons vaste jeugdhonk, kon je kiezen uit bier of martini bianco (voor de mensen die me kennen, ja daar heb ik martini leren drinken). Ik vond al een tijdje een jongen erg leuk maar beiden erg verlegen. Flink aan de zuip gegaan, we zaten met een groep in een hoekje (ik naast een vriendin) en die jongen ging ineens achter mijn stoel staan. Toen ik omhoog keek kwam hij ineens met zn gezicht met een vaartje naar mij toe, ik draaide snel mn hoofd om en vroeg aan een vriendin wat hij aan het doen was. Zegt die vriendin.. hij wilde je zoenen Tja hij liep daarna heel snel weg en de ' vriendschap ' tussen ons was toen wel voorbij.
quote:Maaike heet ze volgens mij. Jaar of 15 a 16 denk ik.
Op dinsdag 27 januari 2004 22:51 schreef bietelboer het volgende:[..]
Haha ook_gek lache actie
dat meisje kan der best nog wel eens gezeik mee gekregen hebben ik ken daar een boel personeel ben vaste klant van duive
en hoor wel eens verhalen over een zeikerig management, zo heb ik gehoort dat toen zon meid een lading gezeik over zich heen kreeg omdat ze altijd te lang met mij en een maat van me stond te prate in de drive
En wat gek als ze gezeik zou krijgen met haar baas waar ik bij was. Had die vent het nog moeilijk gekregen ook.
Heb al wel eens eerder ruzzie gehad met een manager van de mac in scheveningen. Die ging opeens 1 van z,n NIEUWE mede werkers kapot schelde. ECHT vernederen. En dat terwijl die hele tent vol stond met klanten. Kind moest bijna huilen man!
Ben ik even suptiel maar toch duidelijk naar voren gelopen en gevraagt waar hij het gore lef vandaan haalde om zo uit z,n pan te gaan. Natuurlijk liep die man weg. Maar na heel hard schreeuwen dat hij een in en in triest mannetjes was die bang was een volwasse discussie te voeren. En dat hij liever zich zelf gaat verschuilen achter de schermen. Kwam hij wel terug
Heb hem duidelijk verteld dat ALS hij een goeie manager is. Dat hij z,n personeel dan appart pakt om dan rustig te vertellen wat er fout ging en hoe dat in het vervolg GOED te kunnen doen.
En toen heb ik die man vernederd waar iedereen bij stond. Zo iets van. AH dus jij voelt je heeel goed omdat je manager bent he? Tjha als je niet lager kan gaan. Dan maar bij de MAC manager worden. Net iets hoger dan vakkenvullen bij de appie hijn. Zijn antwoord was. Ah dus mijn personeel is nog triester volgens u. Dus ik zeg. Nee juist niet. Voor hun is het een BIJ BAAN. Het zal ze aan hun reet roesten wat er morgen gebeurd. Als ze maar geld krijgen. JIJ daar in tegen zit hier voor de rest van je verdere loopbaan. Voor jou is dit het eind station. Voor je personeel niet. Dus wie is hier nu triest en heeft niks bereikt in zijn leven
Meisje heb ik daarna nog gezien. Ze heeft me bedankt voor het opkomen. En we hebben nog wat gedronken Verder is dat contakt verwatert
Oja dit was niet geheel on-topic.
quote:Was ze het soms niet waard om een blunder om haar te maken?
Op woensdag 28 januari 2004 21:54 schreef ook_gek het volgende:[..]
.......................Meisje heb ik daarna nog gezien. Ze heeft me bedankt voor het opkomen. En we hebben nog wat gedronken
Verder is dat contakt verwatert
Oja dit was niet geheel on-topic.
quote:'
Op woensdag 28 januari 2004 21:54 schreef ook_gek het volgende:[..]
verhaal...
Haha, ja de mac in scheveningen, ik zeg er maar nix over maar ik weet wat je bedoelt.
Ok weer geen blunders, en dat terwijl ik net een weekje op vakantie ben geweest! Gister wezen stappen in Weert (La Carte Blanch ofzo)... Dus ik voor een vriend van me naar één of ander meisje toe, ikz eg: die gozer daar wil wel met je praten.
Zij zegt: durft'ie zelf niet?
Ik: nee eigenlijk niet
zij: laat hem maar komen, praten kan altijd toch, misschien nog ff wat dansen
dus ik dat vertellen aan die vriend van me, gaat'ie niet stom hoor
gisteravond dus de hele nacht los in Enschede met een man of 10. Afwijzingen her en der, maar daar malen wij niet om.
Ik stond met twee kameraden in de buurt van 3 meiden te dansen in de Aspen Valley. Ging z'n gangetje. Maar 1 van die meiden stond bij een of andere lamp waar een deurtje/klepje los van stond. En ze kreeg dat ding dus niet dicht, 1 kameraad probeert dat ding dicht te krijgen..lukt niet. Nou ben ik zelf ietwat lomper dan m'n kameraad dus ik ram een keer op dat kastje en buig dat deurtje dicht (onder 't motto: vast is vast). Die meiden applaudiseren, dus ik denk: in de pocket.
Wij een beetje bij die meiden dansen en wat denk je? Geen énkele reactie. Helemaal niets. Normaal is 't óf "hoi" óf "sodemieter op", maar nu dus nada, niks, noppes. Ik denk "zoek 't uit" en ga weer bij de rest van m'n groep staan. Maar een kameraad gaat door en pakt een van die meiden bij d'r middel...wordt z'n arm teruggeduwd: "Ik moet je wel even vertellen dat we alle drie lesbo's zijn"
Ik heb me echt compleet scheel gelachen, om die meiden en om die kop van m'n kameraad. In tijden niet zo gelachen
later op de avond zag ik nog een meid een beetje treurig op een vensterbank zitten dus ik denk: es kijken wat er aan scheelt. Toen ik ongeveer halverwege was begint die meid daar toch te kotsen, níet normaal. Als ik een fractie sneller had gelopen had ik m'n schoenen dus mooi gepoetst gehad daarna heb ik me maar kalm gehouden...vond 't allemaal net iets té apart allemaal
quote:Aspen Valley is naar mijn weten in Arnhem, maar wel een toffe tent!
Op vrijdag 30 januari 2004 16:21 schreef hobbs het volgende:
Of 't blunders zijn weet ik niet precies...weet wel dat 't mooi was gistergisteravond dus de hele nacht los in Enschede met een man of 10. Afwijzingen her en der, maar daar malen wij niet om.
Ik stond met twee kameraden in de buurt van 3 meiden te dansen in de Aspen Valley. Ging z'n gangetje. Maar 1 van die meiden stond bij een of andere lamp waar een deurtje/klepje los van stond. En ze kreeg dat ding dus niet dicht, 1 kameraad probeert dat ding dicht te krijgen..lukt niet. Nou ben ik zelf ietwat lomper dan m'n kameraad dus ik ram een keer op dat kastje en buig dat deurtje dicht (onder 't motto: vast is vast). Die meiden applaudiseren, dus ik denk: in de pocket.
Wij een beetje bij die meiden dansen en wat denk je? Geen énkele reactie. Helemaal niets. Normaal is 't óf "hoi" óf "sodemieter op", maar nu dus nada, niks, noppes. Ik denk "zoek 't uit" en ga weer bij de rest van m'n groep staan. Maar een kameraad gaat door en pakt een van die meiden bij d'r middel...wordt z'n arm teruggeduwd: "Ik moet je wel even vertellen dat we alle drie lesbo's zijn"
Ik heb me echt compleet scheel gelachen, om die meiden en om die kop van m'n kameraad. In tijden niet zo gelachen
later op de avond zag ik nog een meid een beetje treurig op een vensterbank zitten dus ik denk: es kijken wat er aan scheelt. Toen ik ongeveer halverwege was begint die meid daar toch te kotsen, níet normaal. Als ik een fractie sneller had gelopen had ik m'n schoenen dus mooi gepoetst gehad
daarna heb ik me maar kalm gehouden...vond 't allemaal net iets té apart allemaal
Hahaha, beter trouwens dat je niet harder liep! altijd uitkijken hoor als een meisje treurig in haar eentje zit, vaak is het
Gistrn weer eens op stap geweest in de engel. Te gezellig, lkkr ouwehoeren.. genoeg drank, maar niet te veel, want ik moest gewoon werken he..Komen 2 meisjes bij ons staan ( wij waren met zn 4-en) zegt een maat van me.. eej dakduuf.. wedden dat jij niet met die meid durft te gaan.. Ik kijk hem aan.. "wat zet j dr op" ... hij" 3 liter berenburger"...Yo we've got a deal. Binne 3 minuten had ik die meid gesnaveld, ik kijk triomfantelijk naar mn vrienden en schreeuw iets te hard...EEJ 3 LITER BB verdiend...
Vond zij alleen niet zo leuk, ghe ghe...
al een paar weken verliefd op een meisje, we gingen gisteren naar de bios, na de nodige romantische situaties hadden we gezoend, nog een paar keer herhaald, uitermate prettig als je verliefd bent natuurlijk. nu wil het toeval dat ik die dag nogal zenuwachtig was en derhalve niet had gegeten.
na de bios gingen we nog ergens blowen (al een tijdje niet gedaan) en ja hoor, ik ga bewusteloos midden op ons tafeltje, naar buiten gedragen door de beveiliging, daar nog even fijn gekotst. met meisje meegwandeld naar haar huis, doei gezegd, mooie indruk zal ik achtergelaten hebben....
quote:Prick
Op vrijdag 30 januari 2004 16:52 schreef raistlin6 het volgende:
had niet verwacht hier deze week nog in te posten, maar ja hoor:al een paar weken verliefd op een meisje, we gingen gisteren naar de bios, na de nodige romantische situaties hadden we gezoend, nog een paar keer herhaald, uitermate prettig als je verliefd bent natuurlijk. nu wil het toeval dat ik die dag nogal zenuwachtig was en derhalve niet had gegeten.
na de bios gingen we nog ergens blowen (al een tijdje niet gedaan) en ja hoor, ik ga bewusteloos midden op ons tafeltje, naar buiten gedragen door de beveiliging, daar nog even fijn gekotst. met meisje meegwandeld naar haar huis, doei gezegd, mooie indruk zal ik achtergelaten hebben....
He's not responding doctor.
DAMNIT, i'm not losing him, charge to 200....clear *besjing*
We've got a pols, but his condition is still critical
(oftewel: kick, tis weekend geweest, der moet toch iemand gefaald hebben? (ik nix geprobeerd, dus kon ook niet falen))
quote:Hier nog één...
Op zondag 1 februari 2004 15:19 schreef ConQuestador het volgende:
Zelfde als vorige week: mijn blunder was weer het nix doen
*Stom!
Drank
quote:Tegenwoordig (sinds anderhalfjaar denk ik) zit het ook in Enschede
Op vrijdag 30 januari 2004 16:37 schreef SilentChaos het volgende:[..]
Aspen Valley is naar mijn weten in Arnhem, maar wel een toffe tent!
quote:Ja weet ik dat
Op zondag 1 februari 2004 21:22 schreef SouthernSun het volgende:
dude.........wat is dat met jou
quote:Ja idd...ik was goed bezopen...maar ik weet nog wel zeker dat ik in Enschede was
Op zondag 1 februari 2004 21:35 schreef PteV het volgende:[..]
Tegenwoordig (sinds anderhalfjaar denk ik) zit het ook in Enschede
quote:Hehehehe, wie weet
Op zondag 1 februari 2004 23:04 schreef hobbs het volgende:[..]
Ja idd...ik was goed bezopen...maar ik weet nog wel zeker dat ik in Enschede was
En ik ging ook nog weg met een ander meisje.
Nu lukte het me gisteren toch wel zeker, was het Chrysostomos feestje van men school, wel leuk, veel bekend volk enzo, nouja, had ik inees een mokkel vast, altij leuk.
Anderhalf uur mee naar buiten geweest, nix gebeurt, domme ik
Kom uiteindelijk terug binne, iedereen van 'Wa is er gebeurt?' Toen kwam ek op het fijne idee om misschien wel iets te doen, en idd ja, het sloeg aan :p
Anyways, half uurtje erna was ze weg, vandaag ze op msn gezien, ze loopt al achter iemand anders, fijne eerste versier-ervaring :/
quote:Nu klink je als een Amerikaanse soldaat die z'n enkel verstuikt heeft bij de bestorming van Normandië en daar over zit te janken bij z'n kameraden die armen en benen hebben verloren en met slagaderlijke bloedingen op 't strand liggen te sterven
Op maandag 2 februari 2004 01:36 schreef Spandi het volgende:
Dit is totaal geen blunder eigenlijk, maar omdat ik deze topic wel volg wil ek het hier toch ff plaatsen.
Khoor namelijk meestal bij het groepje mensen hier dat meestal nix onderneemt, wat zeg ik, altijd gewoonNu lukte het me gisteren toch wel zeker, was het Chrysostomos feestje van men school, wel leuk, veel bekend volk enzo, nouja, had ik inees een mokkel vast, altij leuk.
Anderhalf uur mee naar buiten geweest, nix gebeurt, domme ik
Kom uiteindelijk terug binne, iedereen van 'Wa is er gebeurt?' Toen kwam ek op het fijne idee om misschien wel iets te doen, en idd ja, het sloeg aan :pAnyways, half uurtje erna was ze weg, vandaag ze op msn gezien, ze loopt al achter iemand anders, fijne eerste versier-ervaring :/
Ik denk niet dat je op veel sympathie hoeft te rekenen
EDIT: wtf is een Chrysostomos?
quote:Wat??? 8x aangeheelad??
Op zondag 1 februari 2004 23:26 schreef raphidae het volgende:
Ik was laatst het meisje dat ik extreem leuk vind tegengekomen en een tijdje mee gepraat, maar was het totaal vergeten omdat ik teveel gezopen had. Ze heeft het al zeker 8x aangehaald, dus het was geen goeie beurt.En ik ging ook nog weg met een ander meisje.
Ok, mijn blunder van zaterdag....
Ik lekker dansen op de dansvloer in het Teejater (ik kom ook alleen maar op de dansvloer als ik de Bob ben hoor ). Staat er naast me op het podium (niet veel hoger hoor) een heel mooi meisje te dansen (ze was echt mooi, want ik was de bob dus kan ik dat nog wel beoordelen
).. Voel ik later drie keer kloppen op m'n hoofd...Ik kijk omhoog, zegt ze tegen me: oh SORRY!...
dus ik pak haar arm zachtjes beet en zeg: het geeft niet...
en ga weer verder dansen...Nooit meer wat van d'r vernomen verder ofzo...maar later dacht ik: hoe kan je in godsnaam iemand per ongeluk 3 keer op z'n hoofd tikken (1 keer kan ik begrijpen weet je dat je je stoot)....DOM
quote:kijken of je lekker was, nee helaas was je dat niet
Op maandag 2 februari 2004 17:31 schreef SilentChaos het volgende:
er naast me op het podium (niet veel hoger hoor) een heel mooi meisje te dansen (ze was echt mooi, want ik was de bob dus kan ik dat nog wel beoordelen).. Voel ik later drie keer kloppen op m'n hoofd...Ik kijk omhoog, zegt ze tegen me: oh SORRY!...
dus ik pak haar arm zachtjes beet en zeg: het geeft niet...
en ga weer verder dansen...Nooit meer wat van d'r vernomen verder ofzo...maar later dacht ik: hoe kan je in godsnaam iemand per ongeluk 3 keer op z'n hoofd tikken (1 keer kan ik begrijpen weet je dat je je stoot)....DOM
maar waarom loopt ze dan niet even om je heen?
uhm nou ik weet het ook niet , ik denk dat ze je wel schattig vond en ze wilden kijken of je thuis was was ze blond
* yogidrink praat shit !!
quote:Ja, weet ik wel hoor, is ook men bedoeling niet om sympathie uit te lokken, wou gewoon ff men eerste (mislukte) versierervaring hiero plaatsen.
Op maandag 2 februari 2004 08:21 schreef hobbs het volgende:
Nu klink je als een Amerikaanse soldaat die z'n enkel verstuikt heeft bij de bestorming van Normandië en daar over zit te janken bij z'n kameraden die armen en benen hebben verloren en met slagaderlijke bloedingen op 't strand liggen te stervenIk denk niet dat je op veel sympathie hoeft te rekenen
EDIT: wtf is een Chrysostomos?
En een Chrysostomos is hier in België de laatste honderd dagen scholen in je laatste jaar middelbaar, beetje school afbreken, de lagere jaren pesten en gewoon heel veel drank, wel leuk
quote:Ze had me allang gezien dus ze wist wel hoe ik eruitzag....Verder was ik degene die vertrok...
Op maandag 2 februari 2004 17:43 schreef yogidrink het volgende:[..]
kijken of je lekker was, nee helaas was je dat niet
daarom ging ze weer .
maar waarom loopt ze dan niet even om je heen?
![]()
uhm nou ik weet het ook niet , ik denk dat ze je wel schattig vond en ze wilden kijken of je thuis was
was ze blond
![]()
* yogidrink praat shit !!
Edit: En ja...ze was blond
[Dit bericht is gewijzigd door SilentChaos op 02-02-2004 19:31]
Dus: voortaan vraag ik altijd telefoonnummers!
quote:Je moet wat he om stoer te zijn
Op dinsdag 3 februari 2004 00:35 schreef Ambivalent het volgende:
Hmmm, vrijdag: niet echt een blunder, gewoon helemaal volgens 't boekje, alleen, veel drank, beetje zoenen, maar toen moest ze gaan met d'r vriendinnen mee, ik dacht, ah boeie vraag dus ook niet d'r telefoonnummer of om nog eens wat te gaan doen, want ik dacht dat ik dan wel stoer was ofzo... en ja, ook volop respect van vrienden, maar dat was vooral omdat het toch wel een erg leuk meisje was en dat vond ik zelf eigenlijk ook al...Dus: voortaan vraag ik altijd telefoonnummers!
quote:Dus je vrienden vinden 't stoer als je geen telefoonnummer vraagt?
Hmmm, vrijdag: niet echt een blunder, gewoon helemaal volgens 't boekje, alleen, veel drank, beetje zoenen, maar toen moest ze gaan met d'r vriendinnen mee, ik dacht, ah boeie vraag dus ook niet d'r telefoonnummer of om nog eens wat te gaan doen, want ik dacht dat ik dan wel stoer was ofzo... en ja, ook volop respect van vrienden, maar dat was vooral omdat het toch wel een erg leuk meisje was en dat vond ik zelf eigenlijk ook al...Dus: voortaan vraag ik altijd telefoonnummers!
quote:JA ik ook
Op dinsdag 3 februari 2004 09:28 schreef hobbs het volgende:[..]
Dus je vrienden vinden 't stoer als je geen telefoonnummer vraagt?
aparte vrienden heb jij...als ik zoiets zou doen zou ik dat over 5 jaar nóg moeten aanhoren...
quote:En jij bent 20 whahaha zo gedroeg ik me toen ik 12 was.
ah boeie vraag dus ook niet d'r telefoonnummer of om nog eens wat te gaan doen, want ik dacht dat ik dan wel stoer was ofzoDus: voortaan vraag ik altijd telefoonnummers!
quote:Same here. Moet alleen weer een keer me telefoon leegmaken
Op dinsdag 3 februari 2004 09:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
JA ik ook
Ze zullen me ook kapot schelden
Een keer met de 'verkeerde' (lees: een veel lelijkere meid dan ik in gedachten had) afgesproken daardoor
quote:zet erbij of ze leuk of niet is...
Op dinsdag 3 februari 2004 20:18 schreef raphidae het volgende:
Ik heb veel te vaak dat ik de volgende dag de telefoonnummers niet meer kan matchen aan het gezicht.Een keer met de 'verkeerde' (lees: een veel lelijkere meid dan ik in gedachten had) afgesproken daardoor
quote:als je het gezicht wat bij het telefoonnummer hoort niet kan onthouden, denk ik ook dat je niet in staat bent om te beoordelen of ze leuk is
Op dinsdag 3 februari 2004 21:43 schreef Wild_Snake het volgende:[..]
zet erbij of ze leuk of niet is...
quote:Klinkt heel bekend... Zelf ook een keer met een dame aan het sms'en die ik de avond ervoor had ontmoet... Ik wou haar een bericht sturen maar wist niet meer hoe ze heette en ik ben dus bij de a in mijn telefoon begonnen en toen kwam ik al snel een naam tegen die ik niet kende, dus moest ze dat zijn.... Bleek dus dat ik die avond van 2 meiden het nummer had gekregen en dat dit dus een lelijk paard was... (Op een normale avond is het geen telefoonnummers voor mij.... dus dit was niet echt een fijne verrassing
Ik heb veel te vaak dat ik de volgende dag de telefoonnummers niet meer kan matchen aan het gezicht.Een keer met de 'verkeerde' (lees: een veel lelijkere meid dan ik in gedachten had) afgesproken daardoor
quote:Ik heb wel eens met een maat van me op het station afgesproken en gezorgd dat we er 15 min. van tevoren waren, in mijn auto observeren en event. de mogelijkheid om weg te rijden.
Niet netjes, wel leuk.
quote:Ik had in groep drie ook een leuk vriendinnetje met rood haar en lieve sproetjes. Op een familiefeestje zei een oom van me dat sproetjes maar stom waren, en toen heb ik het uitgemaakt de volgende dag
Op dinsdag 3 februari 2004 23:03 schreef gekke_sandra het volgende:
Niet echt gehad, denk ik... één keer toen ik nog klein en dwaas wasdat ik al mijn moed verzameld had en dat ik het de jongen die ik leuk vond het midden in de klas zei. Heel de klas zich ermee bemoeien... hij moest erover nadenken
15 min later wees hij me erg bot af... ik heel stoer, alsof het me niks deed, maar ik voelde me echt te lullig!
![]()
Beetje meeflirten en me dan keihard afwijzen!
Gelukkig is hij daarna verhuisd, maar nu beweerd hij me toen dus ook leuk gevonden te hebben! 1,2,3... wat een l*l!
Nou ja, dat was mijn blunder... meer blunders weet ik niet (meer)
quote:Er zit een verschil tussen een meid waarvan ik het nummer vraag omdat ik haar de volgende week wel even wil palen na het uitgaan en een meid die ik het vraag om een keer door de week af te spreken
Op dinsdag 3 februari 2004 22:07 schreef SouthernSun het volgende:[..]
als je het gezicht wat bij het telefoonnummer hoort niet kan onthouden, denk ik ook dat je niet in staat bent om te beoordelen of ze leuk is
quote:Dat is best bot
Op dinsdag 3 februari 2004 23:07 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik had in groep drie ook een leuk vriendinnetje met rood haar en lieve sproetjes. Op een familiefeestje zei een oom van me dat sproetjes maar stom waren, en toen heb ik het uitgemaakt de volgende dag
.
Oke ik dan maar weer. Onder de dreigende druk van PeuRac
Af gelopen zaterdag was er een meisje. Oke het was achter af best een leuk meisje
Die stond elke keer tegen me aan te dansen. En ging met haar hand over me rug. En maar hele verhalen tegen me houden. Niet eens geluistert wat ze zei. Klonk niet geil En ze hing om iedereen heen. Op een gegeven moment was ik het zat en schoot uit m,n slof
Het kwam er op neer dat ik het volgende zei.
JA en nu kappen met dit gezeik. Kanker straal een pest golera end op. Ik word strond ziek van je vuile aandachts geile slet!
Hele avond niet meer gezien
Alleen iedereen vond me een boere lul Omdat ze best lekker was. En ze hing niet aan andere gasten. ze vroeg alleen een vuurtje. Dat had ze ook bij die vrienden gedaan van mij
Dus ja het is een blunder.
Nu blij PeuRac
quote:Dat is geen blunder, maar dat is gewoon lomp
Op woensdag 4 februari 2004 19:09 schreef ook_gek het volgende:
knip
quote:Ja soms ben je mensen gewoon even zat
Op woensdag 4 februari 2004 19:17 schreef bietelboer het volgende:[..]
Dat is geen blunder, maar dat is gewoon lomp
quote:Het was niet in groep 3!
Op dinsdag 3 februari 2004 23:07 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik had in groep drie ook een leuk vriendinnetje met rood haar en lieve sproetjes. Op een familiefeestje zei een oom van me dat sproetjes maar stom waren, en toen heb ik het uitgemaakt de volgende dag
.
quote:Nee, niet echt geloof ik!
Op dinsdag 3 februari 2004 23:07 schreef Me784 het volgende:
Dat is inderdaad best lullig Sandra....
Maar verder geen blunders gehad?? Ook geen jongens die bij jou een blunder hebben gemaakt??
quote:Je denkt van niet, maar waarschijnlijk lopen er wel heren rond die daar anders overdenken
Op woensdag 4 februari 2004 22:45 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Nee, niet echt geloof ik!
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 19:22 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja soms ben je mensen gewoon even zat
quote:JA deze was echt negatiefe aandacht aan het trekken.
Op woensdag 4 februari 2004 23:10 schreef Den_Haag het volgende:[..]
ken het. Ze zeggen ook nooit gewoon wat ze willen. Word er zo'n strontziek van.
quote:Die is echt erg
Op dinsdag 3 februari 2004 23:07 schreef Lexie het volgende:Ik had in groep drie ook een leuk vriendinnetje met rood haar en lieve sproetjes. Op een familiefeestje zei een oom van me dat sproetjes maar stom waren, en toen heb ik het uitgemaakt de volgende dag
.
quote:Vroeg je op de middelbare school nog waar iedreeen bij was "verkering"dan
Op woensdag 4 februari 2004 22:44 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Het was niet in groep 3!
Ik zat al op de middelbare school!
quote:Hahahaha en lukt dat met dat stoere nightwish shirt aan
Op dinsdag 3 februari 2004 23:54 schreef raphidae het volgende:[..]
Er zit een verschil tussen een meid waarvan ik het nummer vraag omdat ik haar de volgende week wel even wil palen na het uitgaan en een meid die ik het vraag om een keer door de week af te spreken
quote:Ahh dat klinkt veelbelovend..
Op donderdag 5 februari 2004 12:58 schreef SilentChaos het volgende:
Bijna zaterdag, en ik heb zo'n mooie versiertruc dat ik gegarandeerd blunders ga maken!
quote:Ok, mijn tacktiek om gegarandeerd een blunder te veroorzaken...
Op donderdag 5 februari 2004 13:04 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Ahh dat klinkt veelbelovend..
Ik pak een bierviltje, schrijf daarop een som zoals 5 - 3 =
stap ik op een meisje af en zeg ik: weet jij't antwoord?
zegt ze (als ze niet al te dom is): 2
dan zeg ik: Nu heb jij afgetrokken in een discotheek! Viezerik!~
Gegarandeerd een blunder toch
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:28 schreef SilentChaos het volgende:[..]
Ok, mijn tacktiek om gegarandeerd een blunder te veroorzaken...
quote:Dat gaat je heel veel 'whatever' blikken opleveren dan
Ok, mijn tacktiek om gegarandeerd een blunder te veroorzaken...
quote:Is (poging tot) vermenigvuldigen niet leuker ?
quote:Zegt zij: 'wat?' omdat ze je niet kan verstaan.
Op donderdag 5 februari 2004 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Nu heb jij afgetrokken in een discotheek! Viezerik!~
quote:Zij zegt nogmaals wat..
Op donderdag 5 februari 2004 16:09 schreef hobbs het volgende:[..]
Zegt zij: 'wat?' omdat ze je niet kan verstaan.
Jij herhaalt 't nog es.
Zij verstaat je nog niet...
The end..
Ja heey doen, lijkt me leuk
quote:jaaaaaaaaaaa, idd dit zou heeel goed kunnen
Op donderdag 5 februari 2004 17:55 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Zij zegt nogmaals wat..
Jij herhaalt nog maals..
Zij verstaat: Ik heb me net afgetrokken in de discotheek
Zij kijkt je aan en begint te lachen
Zij verteld het al haar vrienden en vriendinnen
Jij staat bekend als die gozer die in een discotheek heeft staan rukken
Jij kunt je daar niet meer vertonen...The end..
Ja heey doen, lijkt me leuk
quote:Sorry, hoe kan ik het goedmaken
Op woensdag 4 februari 2004 22:44 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Het was niet in groep 3!
Ik zat al op de middelbare school!
Ik was pas 6/7 jaar .
Deze is niet zo erg: Ergens op een podium dansen waar twee meisjes ineens mijn afritsbare broek beginnen los te maken. Helaas had ik zoveel op dat ik er niet goed op kon reageren. En kort daarna kon ik me zelf voor me hoofd slaan, want eindelijk had ik kunnen zeggen "als je me pijpen wil kan je het ook gewoon vragen" Een gemiste kans dus.
De tweede heb ik net mee gemaakt en is wat standaard. Een meisje op een feest waar ik oog contact mee had, en een tijdje later mee stond te praten, dicht tegen me aan arm om der heen. En het enigste wat we deden was elkaar aan kijken. Helaas moest ik weg op dat moment, wat zij nog vroeg of ik ook een van de gene was die weg moesten. Nog een tijdje elkaar aan gekeken en daarna ben ik weg gegaan.
Leuke ervaring nooit eerder gehad, maar het is wel iets waar ik me de komende tijd spijt van ga hebben.
Een D'OH moment
kneus die ik dan ben doe ik alsof ik der niet zie enzo, omdat ik vanwege die gozer ineens allemaal rare dingen ga denken
dat is pas een blunder
quote:Bleek het haar broer of neef te zijn..
Op zaterdag 7 februari 2004 13:52 schreef mattttPUNTnl het volgende:
het meisje wat ik al enige tijd leuker dan leuk vind was gisteren ook in de stad, maar met een andere jongen..kneus die ik dan ben doe ik alsof ik der niet zie enzo, omdat ik vanwege die gozer ineens allemaal rare dingen ga denken
dat is pas een blunder
quote:ja, die kans zit er dik in
Op zaterdag 7 februari 2004 17:42 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Bleek het haar broer of neef te zijn..
quote:Nah je kunt altijd nog haar gedag zeggen als je haar weer eens ergens ziet en mocht ze beginnen over die keer dat je niks zei kun je wel een beetje jokkenbrokken dat je dr niet gezien had. Tenzij ze voor je neus stond te zwaaien, dan lukt dat smoesje vast niet zo hehe
Op zaterdag 7 februari 2004 18:03 schreef mattttPUNTnl het volgende:[..]
ja, die kans zit er dik in
maargoed, ik heb nou eenmaal zo'n rare tick dat ik dan helemaal dom ga doen als ik in dat soort situaties zit
quote:ik ben goed in doen alsof ik mensen niet heb gezien hoor
Op zaterdag 7 februari 2004 18:21 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Nah je kunt altijd nog haar gedag zeggen als je haar weer eens ergens ziet en mocht ze beginnen over die keer dat je niks zei kun je wel een beetje jokkenbrokken dat je dr niet gezien had. Tenzij ze voor je neus stond te zwaaien, dan lukt dat smoesje vast niet zo hehe
Meisje kijkt naar me, ik loop naar d'r toe en vraag "wat is er?" Zij: "ik vond dat je leuk danste", ik: "Maar nu niet meer?" Zij: "Nee". Ik: "Dan houdt 't op" en ik liep weg...
Zo ging het naar m'n herinnering, maar ik was stomdronken
ik schaamde me rot, iedereen lachen.. maarja, what the hell dacht ik.. stak een sigaret op en ging verder met zuipen... was enige meid die ik van die vakantie leuk vond
quote:Dan lijkt het mij dat et sarcastisch bedoeld was eigenlijk
Op zaterdag 7 februari 2004 20:51 schreef Kaensterle het volgende:
Niet echt een hele erge blunder, maar gisteravond:Meisje kijkt naar me, ik loop naar d'r toe en vraag "wat is er?" Zij: "ik vond dat je leuk danste", ik: "Maar nu niet meer?" Zij: "Nee". Ik: "Dan houdt 't op" en ik liep weg...
Zo ging het naar m'n herinnering, maar ik was stomdronken
quote:choleratyfus... dat is echt een enorme bijdrage aan het topic dude
Op zondag 8 februari 2004 11:32 schreef SimtekF1 het volgende:
terug vind post
ontopic: Gisteravond in Café... niet echt een blunder, maar ik zat een beetje te slijmen bij de vriendin van een leraar van me. maandag cijfers terug... we zullen zien
Op de terugreis met een vriendin van me in de auto, ze zegt: Ik zie jou als een soort broer....
normaal gesproken zou dit een enorme blunder zijn, maar ik voelde me enorm vereerd en het betekent veel voor me...
Ok maar goed, ik weer in m'n stamdiscotheek...Ik mocht drinken want voor de verandering was ik niet de bob (en dan mag je drinken en ga je altijd te ver ). Komt een meisje naar me toe, ik ken haar vaag, 4 weken geleden heel leuk gesprek met haar gehad, en in die tussentijd was ze er nooit. Dus ze komt naar me toe, weer een heel gesprek, zegt ze: Ik heb je lang niet gezien!
ik: inderdaad! ik heb je gemist!
zij: ahhhh (ging ze knuffelen, kusjes geven)...
ik: waar was je al die tijd
zij: bij m'n vriend...
ik: en waar is hij nu?
zij: soms wil je ook wel is aleen met je vriendinnen uit...
Maar zoals Seinfeld zou zeggen: It's the way that they just slip it in there (dat ze een vriend heeft dus)...
Later op de avond, zag ik het meisje wat ik altijd zag als "het mooiste meisje uit het Teejater". Paar maanden geleden was een vriend van me naar haar toe te gaan om contact te leggen voor mij, maar zij had al een vriend. Sindsdien lacht ze alleen maar naar me en zegt ze altijd lief gedag. Gister dus ook weer. Ik naar de barman toe, hij ging uitzoeken wat ze dronk, nou dat was dus een raket. Hij geeft haar een raket en zegt dat't namens mij was. Uiteindelijk raakte ik daardoor met haar in gesprek (dank je Remy ). Gezellig gesprek en het was allemaal prima. Totdat een vriendin van me naar me toe kwam want die was erachter gekomen dat ze al een vriend had (waarschijnlijk nog steeds dezelfde
)...Wel gvd, 2 keer op één avond...Verder wel leuk gepraat en gedanst met die 2 meiden enzo, maar ja...
En toch was't een GEWELDIGE avond!
quote:Jij denkt dat als je de vriendin van je leraar versiert, je een grotere kans op een mooi cijfer hebt?
Op zondag 8 februari 2004 11:48 schreef De_Warme_bakker het volgende:[..]
choleratyfus... dat is echt een enorme bijdrage aan het topic dude
ontopic: Gisteravond in Café... niet echt een blunder, maar ik zat een beetje te slijmen bij de vriendin van een leraar van me. maandag cijfers terug... we zullen zien
quote:Ik doe het iig met een reden.
Op zondag 8 februari 2004 11:48 schreef De_Warme_bakker het volgende:[..]
choleratyfus... dat is echt een enorme bijdrage aan het topic dude
quote:do i need to say more ?:P
Op zondag 8 februari 2004 16:33 schreef timmie76 het volgende:
de plaatselijke Appie haar bijbaan heeft.Er leuk uitzien, maar wel een erg domme doos zijn. Ik zou haast willen stellen, dat een bak bami van de afhaalchinees een hoger IQ heeft dan zij.
quote:alleen nuecken dan maar?
Op zondag 8 februari 2004 16:33 schreef timmie76 het volgende:
Afgelopen vrijdag in de kroeg. Redelijk lam van al het bier. Zie ik daar de meid staan die in de plaatselijke Appie haar bijbaan heeft. Daar ken ik haar dus ook van. Vond haar altijd wel erg leuk om te zien... Op een gegeven ogenblik kom ik met haar aan de praat. Ik dacht leuk..., maar........ Na een minuut of drie met haar gesproken te hebben bleek ze nogal last te hebben van het Silvie Meis-syndroom: Er leuk uitzien, maar wel een erg domme doos zijn. Ik zou haast willen stellen, dat een bak bami van de afhaalchinees een hoger IQ heeft dan zij. En na dit korte gesprekje was deze jongen weer een illusie armer...
Geniaal topic dit trouwens.
Gisteren weer lekker bezig geweest:
Vriendin kwam naar Utrecht, ik had haar al een tijd niet gezien en ze had me appartement nog niet gezien, plus dat we nog zouden stappen.
Mooi allemaal, wij dus stappen, en aangezien zij absoluut niet wist dat je je als meisje laat versieren, haar ff dat uitgelegd, op een gegeven moment begon ze dat allemaal uit te proberen. Ik allemaal naar me zin, zij ook.
Komen we op een gegeven moment bij the jam, en we hadden het gehad over wat ik een leuk soort meisje vond, dus ik wijs er 1 aan, en zeg:
"Die is wel leuk, maar veel te arrogant"
zie ik haar later op de avond praten met die vriendin van mij. Blijkt dat ze aan haar vroeg of ik haar vriend was, want ze vond mij wel leuk.
Heel leuk
Ik heb echt altijd oogkleppen op.
dus ik stond zegmaar in de ruimte direct na de deuren. Stond daar dus schouder aan schouder met een hele hoop mensen. Maar op een gegeven moment zie ik verderop een best leuk uitziende dame zitte.... niet echt heel bijzonder en ze had wel een beetje mannelijke kaaklijn maargoed.
Ik was niet echt veel van plan dus ik stond gewoon een beetje om me heen te kijken, maar merk op een gegeven moment wel dat de dame in kwestie me wel heel toevallig steeds recht in de ogen kijkt als ik ook die kant op kijk.
Dusjah, je staat in de trein en je moet wat... dus je speelt een beetje mee en kijkt r wat langer aan en begint een beetje te glimlachen...... krijgt een glimlach terug. Dus zo ging het een tijdje door...
totdat je een bobbel op haar keel ziet die daar normaal gesproken niet hoort te zitten. Zijn ademsappel dus
grrrr ik haat jongens met vrouwen-ogen en lang haar
maar ondertussen heb ik t ook voor elkaar gekregen om eens niet een blunder te maken... en heb nu een heel liev vriendinnetje
ha!, voelde wel beetje kick hoor stiekem
quote:Lijkt me logischer
Op donderdag 12 februari 2004 15:34 schreef MrAbagnale het volgende:
Ik heb al een hele tijd een vriendin dus was wel op zoek naar iets nieuws oid.
quote:wat is dat nou weer voor een domme opmerking?! Er zijn ook relaties waar het heel goed gaat. We zijn heel blij met elkaar.
Op donderdag 12 februari 2004 18:24 schreef Aurelium het volgende:[..]
Lijkt me logischer
![]()
quote:Zoiets heet een grapje.
Op donderdag 12 februari 2004 20:18 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
wat is dat nou weer voor een domme opmerking?! Er zijn ook relaties waar het heel goed gaat. We zijn heel blij met elkaar.
quote:Miischien een domme opmerking (en geheel offtopic) , maar moet met zo'n username je ondertitel niet "never stop lying"zijn
Op donderdag 12 februari 2004 20:18 schreef MrAbagnale het volgende:
Viel me ff op, weet ook niet waarom
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 20:34 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Miischien een domme opmerking (en geheel offtopic) , maar moet met zo'n username je ondertitel niet "never stop lying"zijn
Viel me ff op, weet ook niet waarom
HOE moet ik dit nu zien?? Zie ik het verkeerd? Is dit een versierblunder? TELL ME
Waarom ben ik altijd zo laat met reageren...ik had toen ze lachte gewoon meteen op d'r af moeten stappen! maar ja..:(
Valentijn doe ik niet aan. Ik gun jullie niet die plezier
quote:Geef t maar toe, je bent gewoon homo.
Op maandag 9 februari 2004 13:57 schreef fernando_martinez het volgende:
tijdje terug in de trein:
het was mega druk omdat er ergens een trein was uitgevallen..dus ik stond zegmaar in de ruimte direct na de deuren. Stond daar dus schouder aan schouder met een hele hoop mensen. Maar op een gegeven moment zie ik verderop een best leuk uitziende dame zitte.... niet echt heel bijzonder en ze had wel een beetje mannelijke kaaklijn maargoed.
Ik was niet echt veel van plan dus ik stond gewoon een beetje om me heen te kijken, maar merk op een gegeven moment wel dat de dame in kwestie me wel heel toevallig steeds recht in de ogen kijkt als ik ook die kant op kijk.
Dusjah, je staat in de trein en je moet wat... dus je speelt een beetje mee en kijkt r wat langer aan en begint een beetje te glimlachen...... krijgt een glimlach terug. Dus zo ging het een tijdje door...
totdat je een bobbel op haar keel ziet die daar normaal gesproken niet hoort te zitten. Zijn ademsappel dus
grrrr ik haat jongens met vrouwen-ogen en lang haar
Ik stond in de kroeg, biertje, vrienden, relaxed, je kent het wel. In ene zie ik in mijn ooghoog iets op me af schieten en doe een stap opzij om dekking te zoeken.
Landt er een meisje vol met der hoofd tegen het condoomautomaat dat achter mij aan de muur hing, inclusief hol geluid en alles, dus ik lig helemaal dubbel van het lachen (leedvermaak blijft goed), en toen merkte ik pas dat het me eigen vriendinnetje was
Ik gister lekker biertje drinken op een schoolfeest van een vriendin van me. Dus ik ga zitten op een verhoging, komt er een meisje naast me zitten, ze zegt: Hoi, ik ben Judith, wi eben jij?
Nou we raakte ff aan de praat over waar ze vandaan kwam en hoe oud ze was enzo.....toen had ik nix meer te zeggen (althans, ik had er geen zin meer in) en toen ging ze maar weg.....had haar natuurlijk gewoon kunnen krijgen, maar ja, that's not my style
Even later sta ik te dansen, komen er 2 meisjes aanlopen en gaan echt overdreven tegen me aan staan schuren...ik denk: Oh yeah ... maar ik deed nix verder. Ik danste gewoon door net alsof ik hun niet door had. Hoor ik het ene meisje tegen haar vriendin zeggen: hij heeft waarschijnlijk al een vriendin, kom we gaan ergens anders staan....
Toen dacht ik: WTF
En last but not least. Een vriendin van me, ik moest vroeg weg die avond (moest nog werken), dus ik ga rond een uurtje of half 2 iedereen gedag zeggen, zegt dat ene meisje: Ik loop wel ff met je mee
Ik dacht nog: BINGO, want ja....als je afscheid gaat nemen en ze gaan helemaal de moeite nemen om in je eentje mee te lopen, dan weet je wel hoe het zit. Maar wat doet deze sukkel hier? Loopt ze mee, zeg ik haar gedag, er hing een beetje de spanning of er wat zou gebeuren, maar ik nam dus geen initiatief! Dus is't alsnog nix geworden
Sometimes I really hate myself!
Nou dat was't weer voor vandaag, vanavond meer
quote:Haganum?
Op zaterdag 14 februari 2004 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ik gister lekker biertje drinken op een schoolfeest van een vriendin van me.
quote:Is dat een wilde gok?
Op zaterdag 14 februari 2004 15:35 schreef LostFormat het volgende:[..]
Haganum?
Maar er zijn meer schoolfeesten...
[Dit bericht is gewijzigd door SilentChaos op 14-02-2004 15:48]
quote:Hehehe daar was ik ook.
Op zaterdag 14 februari 2004 15:35 schreef LostFormat het volgende:[..]
Haganum?
quote:Haganum-feesten zijn altijd dolle pret
Op zaterdag 14 februari 2004 16:28 schreef LostFormat het volgende:
Ik ken geen mensen die nu op het Haganum zitten maar ik kon er gister wel heen. Als ik jullie zo hoor had ik dus wel moeten gaan.
quote:Inderdaad. Ik heb nog nooit níet gescoord op een Haganumfeest
Op zaterdag 14 februari 2004 17:55 schreef SilentChaos het volgende:
Haganem feesten zijn zeker kickuh! Heb het elke keer altijd prima naar m'n zin, al die gymnasium grietjes die nooit uitgaan en nu opeens de beest gaan uithangen
M.a.w. Ik was er dus inderdaaden je hebt inderdaad wat gemist, alles lag voor het oprapen, wat jij kaensterle?
quote:Kan niet wachten op de volgende
Op zaterdag 14 februari 2004 17:56 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Inderdaad. Ik heb nog nooit níet gescoord op een Haganumfeest
Ok weer ontopic....er was die avond nog een vierde meisje (zoals al eerder beschreven: Haganum feesten zijn altijd dolle pret)... Ik sta relaxed aan de bar een biertje te bestellen...staan er achter me 2 (andere) meisjes tegen me aan te schuren! Dus ik draai me om....kijk ik er eentje aan, dat was echt een met een bril....en niet zomaar een bril, die bril was HUGE!
Die andere was wel lekker, maar ja.....ik wil relaxed bier drinken en ik hou niet van vrouwen die er zo dik bovenopliggen (niet letterlijk )
quote:Ha! Maerlant en ongeveer dezelfde leeftijd. Dikke kans dat we in hetzelfde jaar zaten.
Op zaterdag 14 februari 2004 16:34 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Haganum-feesten zijn altijd dolle pret
Beter dan die suffe Maerlant-feesten vroeger
quote:Ja maar alleen in de zesde. Jij bent meen ik eerst gezakt en toen je voor de tweede keer in de zesde zat zaten we samen in de klas.
Op zaterdag 14 februari 2004 18:57 schreef LostFormat het volgende:[..]
Ha! Maerlant en ongeveer dezelfde leeftijd. Dikke kans dat we in hetzelfde jaar zaten.
Oke, nu weer on-topic.
quote:volkomen!
Op zaterdag 14 februari 2004 07:44 schreef PDOA het volgende:[..]
Geef t maar toe, je bent gewoon homo.
We liepen langs een meisje wat ergens heen fietste, ik zei ey . Zei ook ey !
En ik vroeg heb je msn ??Ze zei "Ja" .Ze wilde gaan stoppen ommail de fiets om om te keren. En toen zei ik , Ja ik heb ook msn doei !
en ze was nog wel zo lekker
mijn antwoord: " Nee, dat blijkt!"
en weg was ze.....
Ik heb daarna nog ff mijn kop tegen de tegeltjes in de wc getimmerd.
quote:
Op maandag 16 februari 2004 18:13 schreef zwaaibaai het volgende:
Ok mijn versierblunder, maand of drie geleden.Ik kom mijn stamkroeg binnen, zie onze geluidstechnicus staan met een aantrekkelijke dame. Roep iets in de trant van hoi,biertje. Zij wilde ook wel, dus ik knoop een gesprekje aan. Echterrrrr: ze bleek mijn ex benedenbuurvrouw te zijn. Verder kleppen, gesprek verliep vlotjes, en we hadden het over humeur. Ochtendhumeur en zo, totdat ze zei: " ik ben van nature geen aardig persoon".mijn antwoord: " Nee, dat blijkt!"
en weg was ze.....
quote:Vind ik eigenlijk niet zo'n blunder. Als ze daar niet om kan lachen ben ik niet erg geinteresseerd verder denk ik (of was het voor 1 avondje ? )
Ok mijn versierblunder, maand of drie geleden.Ik kom mijn stamkroeg binnen, zie onze geluidstechnicus staan met een aantrekkelijke dame. Roep iets in de trant van hoi,biertje. Zij wilde ook wel, dus ik knoop een gesprekje aan. Echterrrrr: ze bleek mijn ex benedenbuurvrouw te zijn. Verder kleppen, gesprek verliep vlotjes, en we hadden het over humeur. Ochtendhumeur en zo, totdat ze zei: " ik ben van nature geen aardig persoon".mijn antwoord: " Nee, dat blijkt!"
en weg was ze.....
quote:en dat heb ik weer gemist hoor
en weg was ze.....
Ik ga met een vriend uit, maar we hadden afgesproken om er een extra groot feest van te maken, was nml. de laatste dag van het oude jaar dat we uit konden gaan. Dus wij al flink indrinken en we waren al heel ver heen, toen we uiteindelijk gingen. Op de heenweg, al de nodige valpartijen(niet van de alcohol hoor, 't was vrij glad ). Wij komen in onze favoriete kroeg aan, lekker nog meer drinken.
Uiteindelijk waren we zo ver heen, dat we met z'n tweeën gaan staan dansen(ieder voor zich hoor ) op het podium op een nr. van Nightwish. Komen er twee vrouwen op ons af, die ons proberen te versieren, wij te zat om nog fatsoenlijk te antwoorden, dansen verder
Kom ik een paar dagen later een vriendin van die twee meiden tegen op het station die ik al kende, die vertelde dat het enige wat we nog konden uitstamelen jah, ja, was en zij kon na enig praten wel een foto voor ons regelen van haar twee vriendinnen.
Wij ondertussen natuurlijk tegen alle vrienden verteld, dat we versierd waren door lekkere meiden, maar even later kregen we de foto te zien, toen bleek dat we er toch een beetje naast zaten
quote:Hahaha dom wijf zeg! had cker een slecht humeur
en weg was ze.....
Zo morgen op wintersport, kijken of we dan een paar blunders kunnen maken, of liever gezegt geen blunders
Je moet maar zo denken, deze verhalen doen het als je straks 30 bent en je eerste kind verwacht altijd goed!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:17 schreef Bart_Simpson het volgende:
Tja, drank maakt meer kapot dan je lief is.
en liefde maakt meer kapot, dan drank goed kan makenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:17 schreef Bart_Simpson het volgende:
Tja, drank maakt meer kapot dan je lief is.
JIJ weet de enige vrouw die wel recht voor ze raap is te vinden, en verneukt het alsnog.quote:Op zondag 29 februari 2004 17:40 schreef Bart_Simpson het volgende:
Nou ik heb er ook 1:
Op de middelbare school, vraagt zo'n meid of ik even wat uit zou kunnen komen leggen. (Duits)
Dus ik denk.......okay......ik loop naar haar toe, en ga naast haar zitten. Dus ze slaat dat boek open en ik zeg: "ik ben net zo goed in Duits als jij hoor, dus ik weet niet wat ik moet vertellen".
Zegt zij: "nee, jij bent veel beter, leg me dit en dit even uit".
Dus ik leg het uit en zeg: "snap je het?" Zegt ze: "jahoor, maar wil je een snoepje?"
Ik zeg: "nee, ik wil geen snoepje.....dank je, ik denk dat ik weer naar mijn plek moet"
Zegt ze: "naja, ik probeer je hier te versieren hoor!"
Ik zeg: ow, daar geloof ik niks van. En ik was pleite.
STOM! Want ik vond haar eigenlijk hartistikke lekker, maar durfde gewoon niks...... en wie weet was ze eigenlijk wel serieus, maar maakte ze er maar een grapje van omdat ik zo lekker droog was.
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:02 schreef dunc het volgende:
[..]
JIJ weet de enige vrouw die wel recht voor ze raap is te vinden, en verneukt het alsnog.![]()
En dan vinden sommigen het raar dat ze nooit een meid hebben :quote:Op zondag 29 februari 2004 23:20 schreef Me784 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben hopeloos, en dat was wel 6 jaar geleden! er is nog altijd niks veranderd. ...quote:Op zondag 29 februari 2004 23:02 schreef dunc het volgende:
[..]
JIJ weet de enige vrouw die wel recht voor ze raap is te vinden, en verneukt het alsnog.![]()
ja, ja......hoe lomp kun je zijn. Ach, wist ik toen veel. Ik vond haar wel leuk......dat weet ik nog wel.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:52 schreef paradoXical het volgende:
[..]
En dan vinden sommigen het raar dat ze nooit een meid hebben :![]()
Zoals Seinfeld zou zeggen: They do work on tips you know....quote:Op maandag 1 maart 2004 17:57 schreef Roa het volgende:
Woei, terug van wintersport, was super
Anyway, was daar kroeg met vrij leuke serveerster, niet dat ik dacht een kans te maken, dus ik doe ook niets, ook een beetje omdat ze daar werkte en het de beste tent was.
Maar goed, laatste avond, kom der toch nooit meerdus ik echt aan et einde, vlak voor ik wegga (vrij aangeschoten):
ey...i've got to ask you something
what?
what's your name?
elly
oh...ohk....auf wiedersehen elly
en ik loop zo weg...en ze leek nog wel zo onwijs vriendelijk en lief te lachen toen ik tegen der begon te lullen... (is natuurlijk ook der werk, maar toch had ik et idee dat et 'meer' was)
![]()
Jij kijkt teveel Seinfeldquote:Op maandag 1 maart 2004 18:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoals Seinfeld zou zeggen: They do work on tips you know....
Zulke dingen zeg ik ook altijd :|quote:Op zondag 29 februari 2004 17:40 schreef Bart_Simpson het volgende:
Nog 1: (zelfde school)
zegt zo'n meid opeens....."heej, Bart, jij komt vanavond toch ook zeker wel?? (schoolfeest)
Ik zeg: "ga jij?"
zegt ze: "tuurlijk!!"
Ik zeg: "Dus ben IK er niet!!"
ow wat lomp!!! (ik dacht leuk te zijn!!!)
Nou, ik kwam erg serieus over......dat weet ik nog wel.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:20 schreef CvB het volgende:
[..]
Zulke dingen zeg ik ook altijd :|
ik ga er altijd vanuit dat het wel duidelijk is dat je dan een grapje maakt....
Waarom zeg je in godsnaam dat je naar je plek moet als ze zo lekker isquote:Op zondag 29 februari 2004 17:40 schreef Bart_Simpson het volgende:
Ik zeg: "nee, ik wil geen snoepje.....dank je, ik denk dat ik weer naar mijn plek moet"
Zegt ze: "naja, ik probeer je hier te versieren hoor!"
knuppel...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:58 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
Nou, ik kwam erg serieus over......dat weet ik nog wel.
Zij, vond het gewoon zeker geen leuke grap. Tja, was eigenlijk wel een beetje lullig, maar ja... gebeurt is gebeurt en ik vond haar niks, hoewel ik het niet zo wilde zeggen. Het blijft wel aardig......
want er is verder nooit iemand geweest die namelijk dat gevraagd heeft.....zij was de enige, en ik moest weer zo'n lame opmerking maken.......![]()
Ja, shit, ik wist niet wat ik moest doen! Ik kreeg het benouwd, en dacht dat ik vollop in de maling werd genomen. Dat wordt/werd ik meestal, maar later bedacht ik me dat ze het vast niet zo bedoeld had. Kreeg nog een kerstkaart ook, met een soort van.....koosnaam!! (nadat ik haar er 1 gegeven had)quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:47 schreef knep het volgende:
[..]
Waarom zeg je in godsnaam dat je naar je plek moet als ze zo lekker is![]()
.
Dan blijf je toch liever naast haar zitten tot je weggeschopt wordt ? :')![]()
100%quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:08 schreef laidback het volgende:
[..]
knuppel...
Dat zijn van die spontane reacties... heb ik ook vaak gehad, dat soort acties. Je moet gewoon na een dergelijke opmerking 2 sec stilte in acht nemen om goed na te denken op wat je terug gaat zeggen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:58 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
Nou, ik kwam erg serieus over......dat weet ik nog wel.
Zij, vond het gewoon zeker geen leuke grap. Tja, was eigenlijk wel een beetje lullig, maar ja... gebeurt is gebeurt en ik vond haar niks, hoewel ik het niet zo wilde zeggen. Het blijft wel aardig......
want er is verder nooit iemand geweest die namelijk dat gevraagd heeft.....zij was de enige, en ik moest weer zo'n lame opmerking maken.......![]()
die komt wel terugquote:Op donderdag 4 maart 2004 17:45 schreef Frum het volgende:
Goed collega's een middag lol gehad en kans op een date ooit nog eens compleet verkeken... wat een lol
Moet je alleen niet zeggen dat je het idee had dat ze de ware was voor je en dat je er eeuwig spijt van heb als je huidige partner naast je staat of in de buurt is.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:59 schreef mynick het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, deze verhalen doen het als je straks 30 bent en je eerste kind verwacht altijd goed!![]()
Ja dat loop ik me nou ook al weken af te vragen... Op zich ben ik nou wel weer ongeveer over de shock heen, maar ik kan nog steeds niet bevatten dat ik ja zei!!! Zeker niet slimquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:32 schreef Rickage het volgende:
hahaha idd..lol..moet er nog ns bijkomen zon lelijk wijf
haha..gewoon wegduwen die handel..en hoe kan je UBERHAUPT jaah zaggen om te dansen met zon wijf
haha..LOL..
nie echt slim he!
hahaha lol..das ook nie echt slim hequote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Keertje in Antwerpen. Wat dansen met een meid en daarna er mee zoenen. Toen moest ik d'r leeftijd raden en ik zat er gruwelijk naast, dus toen zei ze dat ze even naar de WC ging. Ik dacht die is boos en die is weg....
Daarna dus bezig met een ander meisje... was dat andere meisje er weer. Dat leverde me nog een tik op!
Jah inderdaad. Eind goed, al goed!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:27 schreef Rickage het volgende:
[..]
hahaha lol..das ook nie echt slim he..achja..boeiend..je had tog alweer een andere dus
![]()
zelfvertrouwen of verandering van houding daar hebben die mokkels een zesde zintuig voor ofzo. Die zien dat meteen, ga maar eens een avondje erbij staan alsof je totaal geen zelfvertrouwen hebt dan kijken ze echt niet meerquote:Op zondag 29 februari 2004 12:06 schreef Mute_Me het volgende:
Niet echt een versierblunder.. maar toch wel een blunder op relatie gebied zeg maar..
Er is een meisje dat mij 3 jaar geleden leuk begon te vinden, ik had het toen nog niet echt door, pas het jaar daarop kreeg ik te horen dat ze mij leuk vond.
Ik vond haar wel eluk maar omdat ik nog contact gestoord was en zij iets jonger is heb ik niet toegehapt..
Best stom, want nou heb ik eindelijk met haar!en nog steeds zo verliefd als altijd
![]()
En nou ik dus een meisje heb komen alle dames met verhalen aanzetten.
Gister vertelde ik een vriendin over mij en mn meisje, zegt ze, ik weet iemand die jou ook leuk vind!![]()
Blijkt dat het meisje te zijn waar ik ook een half jaar op verliefd ben geweest te zijndat ik zoo blind heb kunnen zijn
![]()
Gister uit geweest, zij mocht niet mee, maarja ik zit niet onder de plak natuurlijk dus ik ging wel
![]()
Dus ik sta daar beetje te dansen (poging tot) en heb zie echt 3 meisjes super geintresserd staan kijken(op verschillende plekken he, niet dat het 3 vriendinnen waren) voordat ik mn meisje had heb ik dat nooit gezien!
Zal het zo zijn dat ik een bepaalde geur afscheid dat meisjes me intteresant gaan vinden ofzo!![]()
rofl, fotootje?quote:Op maandag 8 maart 2004 10:07 schreef Rickage het volgende:
haha lol..jaja..deze jongen heeft zaterdag helemaaal geen blunder gemaakt..integendeel zelfshaha..het was heeeeel gezellig!
kwas al tijdje met haar aant smsen enzo..ze had al een keer gezegd..van..we moeten nog een keer zoenen
..dus..zaterdag met uitgaan..lekkr ouwehoeren met mn vrienden..totdat zij kwam..5 minuten gepraat..hoppa
zo doe je dat
Van 5 van de 7 die ik er in m'n hele leven gehad heb...heb ik een foto!....kijk maar in m'n fotoboek:quote:Op maandag 8 maart 2004 13:05 schreef Rickage het volgende:
haha dankjeiemand anders nog fotos van schone dames waarmee ze zich vermaakt hebben?
jij eggsTC?
of johnny cool?
en inderdaad... vandaag het vervolg op de kopieerman van Frum... hij belde me vandaag op mijn werk of ik met hem uit wou... toch niet zo'n blunder dus...quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:46 schreef piere het volgende:
[..]
die komt wel terug
Lijkt me een goed planquote:Op maandag 8 maart 2004 17:36 schreef dunc het volgende:
ontopic maar weer?
sorryquote:Op maandag 8 maart 2004 20:45 schreef cos-micV het volgende:
mag het weer ontopic?
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
sorry...een oudje dan...
Sta ik in de Tempel (voor de hagenezen enzo onder ons: ik zei toch dat't een oudje werd)... Vriend van me...wij lopen richting de bar, komt er een heel lekker blond stuk voor'm dansen, heel uitbundig, tegen hem aanschuren, echt hij werd helemaal gek gemaakt door haar... Wat doet hij? Loopt'ie door.....zat'ie aan de bar wodka te drinkenz egt'ie tegen me: was dat stom?
ik: JA
en toen had hij HEEEL veel spijt....
Slet!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:53 schreef Etcetera het volgende:
En ook niet gescoord die avond![]()
Da's waar. Niet geschoten is altijd mis en als je schiet dan schiet je weleens faliekant mis.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:20 schreef SilentChaos het volgende:
Maar meestal lukt't wel aardig hoor....maar bij scoren horen ook af en toe blunders he
Ik ben een beetje leeg geloof ikquote:Op maandag 8 maart 2004 21:28 schreef cos-micV het volgende:
He hallo...wel ontopic blijven...![]()
Kom op met die blunders..heb wel zin om ff te lachen...
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:20 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Slet!![]()
Hahaha, gast, ik heb wel medelijden hoor! Is idd vrij bot van beide dames!quote:Op maandag 8 maart 2004 21:05 schreef SilentChaos het volgende:
Ok ook een oudje, maar wel al in mijn teejatertijd...Sta ik in de enorme rij om m'n jas te halen...staat er een meisje naast me: jij lijkt op joël van Idols!
ik: joël van idols? wie is dat?
zij: ja die homo die altijd met z'n vader is...
ik: ooooh hij, nou dank je
zij: nee t'is een compliment! hij is lekker!
ik: dus ik ben ook lekker?
zij: nee dat niet....
ik![]()
![]()
Paar weken terug....het was weer gezellig druk en iedereen stond "gezellig" te zoenen van mijn vrienden....Dus één van m'n beste vriendinnen kijkt dat zo aan en zegt: echt al die mensen staan te zoenen (waren er een stuk of 5 paar denk ik)...zij zegt: ik voel me eenzaam...
ik: zullen wij dan maar (eigenlijk was't meer als geintje bedoelt, maar ik had geen nee gezegd, dat zeg ik ook niet snel namelijk)
zegt ze: GADVER![]()
ik: je mocht willen dat je met mij mocht zoenen!!
toen zei ze nix meer, maar toch is't niet leuk om te horen, maar ik weet dat ze het niet slecht bedoelt...
Hahahah, I think I know herquote:
Ik denk niet dat de vrouwen het niet op prijs zullen stellen als ik die hier neerpostquote:Op maandag 8 maart 2004 13:05 schreef Rickage het volgende:
haha dankjeiemand anders nog fotos van schone dames waarmee ze zich vermaakt hebben?
jij eggsTC?
of johnny cool?
Nou plaats ze snel, voordat ze van gedachten veranderen!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de vrouwen het niet op prijs zullen stellen als ik die hier neerpost
Ik denk eerder dat het een poging was voor bijverkoop. In dat zinnetje zit net iets te veel "heb je nog iets anders nodig?" verscholen... Maar da's mijn kijk op de zaak natuurlijkquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:10 schreef Bart_Simpson het volgende:
kassa......zegt ze: zo nou, heb je in ieder geval een nieuwe jas......
Ik zeg: ja ja.......en dacht......afrekenen! afrekenen! Maar dat was natuurlijk een poging tot conversatie! En ze was niet eens onaardig! Nee, anders kreeg ik het niet zo benauwd........
En dan sta je buiten! SHIT! EIKEL!!
ik ken het ja, veel oogcontact en dan ook duidelijk ook.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
*knip*
Denk dat je dit verkeerd inschat. Het klinkt meer zo van, die kleding van jou ziet er ook niet uit, wat een oude vodde, maar nu heb je in ieder geval een nieuwe jas.quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:10 schreef Bart_Simpson het volgende:
schiet me nog eentje te binnen:
ik ben dus een jas aan het passen in de kledingwinkel. Maar ja, ik ben daar niet zo handig in, dus ik trek al gauw een behulpzame tante naar me toe. Ze zegt, kan ik je helpen? Dus ik sta daar een beetje......uh.....ja.......ik wilde deze passen.
Dus zij haalt die jas van het rek, en het hangertje er uit.....en geeft hem aan me........dus ik wil die jas dicht ritsen...........pakt ze die sluiting zelf vast, en rits die jas voor me dicht! en toen stond ze opeens akelig dichtbij.......
Ik zo........uh.....staat ie?
Ja, hoor zegt ze......staat je best goed. Dus ik zo beetje voor de spiegel kloten......ja......mooi ik neem hem.
Dus ze zegt, ik zal hem voor je meenemen. Dus ze neemt die jas aan, en loopt naar de kassa......zegt ze: zo nou, heb je in ieder geval een nieuwe jas......
Ik zeg: ja ja.......en dacht......afrekenen! afrekenen! Maar dat was natuurlijk een poging tot conversatie! En ze was niet eens onaardig! Nee, anders kreeg ik het niet zo benauwd........
En dan sta je buiten! SHIT! EIKEL!!
nou posten die handel!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de vrouwen het niet op prijs zullen stellen als ik die hier neerpost
Je leven zoals je dat eerst kende is voorbij....worden vergeleken met een IDOL!quote:Op maandag 8 maart 2004 21:05 schreef SilentChaos het volgende:
Ok ook een oudje, maar wel al in mijn teejatertijd...Sta ik in de enorme rij om m'n jas te halen...staat er een meisje naast me: jij lijkt op joël van Idols!
ik: joël van idols? wie is dat?
zij: ja die homo die altijd met z'n vader is...
ik: ooooh hij, nou dank je
zij: nee t'is een compliment! hij is lekker!
ik: dus ik ben ook lekker?
zij: nee dat niet....
ik![]()
![]()
[sprakeloos mode]quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:51 schreef nixxx het volgende:
Dit dan uit de mond van een 30 jarige, maar je zou zweren dat ze 25 was .. blonde deense schone.. Als ik mezelf voor me hoofd kon schoppen deed ik het nu
ach, ik durf ook niet op een meid af te stappen, ook niet met drank op. Tjah helaas... tis niet anders.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:06 schreef Tjen het volgende:
Nou ik weet niet, maar blunders zijn naar mening niet iets om trots op te zijn. Ik baal er meestal verschrikkelijk van zoals je uit mijn verhalen kunt lezen. Ik had toch veel liever geen blunder begaan en zal er alles aan doen om ze in de toekomst te voorkomen (hoewel ik bang ben dat dat niet zal gaan lukken)
In ieder geval ik heb sinds carnaval echt geen zin meer om uit te gaan en volgens mij zal dat nog wel een tijdje duren. Voor mij geen blunders meer voorlopig dus ( I hope)
Sommige mensen halen hun schouders op en gaan weer verder, maar ik ben iemand die er toch erg mee kan zitten. Dat is denk ik ook de reden waarom ik zelf nog nooit in mijn leven uit mezelf een gesprek ben begonnen met een meid. Waarom ik niet durf weet ik niet precies, maar ik ben denk ik bang om te falen en het gevoel dat ik daar aan overhoud. Ik wou dat het niet sow maar ja.
quote:Op zondag 14 maart 2004 06:12 schreef Too-niceguy het volgende:
Voor Tjen en Aurelium: Cursus flirtmaster o.i.d. niks voor jullie?
Lees het toppic maar eens.
Wordt je stuk zelfverzekerder van!!
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 16:52 schreef Zweers het volgende:
Ik was gister dus zo met een aantal vrienden van mij uit geweest en zie ik daar opeens op een podium het meisje staan, samen met een vriendin van der, dat me de week daarvoor om de haverklap in mijn kont kneep. Dus ik en een vriend springen tegelijk het podium op en hij grijpt die vriendin om der middel en ik die ander. Wat denk je? Ze kijken ons aan van 'waar zijn jullie mee bezig' en rennen heel hard (letterlijk) weg
quote:Op maandag 15 maart 2004 10:26 schreef Heli0s het volgende:
tja, mijn is een beetje standaard. Hele avond met een meisje staan dansen / zoenen en dan vergeten haar telefoon nummer te vragen![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:45 schreef Meiz het volgende:
ok ik was 3 jaar geleden (ik was 15) met een vriendin en haar moeder met vakantie in Frankrijk. Op een gegeven moment gingen we naar zo'n camping disco, dus wij stonden daar te dansen kwam er een jongen op ons af die een gesprek wilde aanknopen, maar de muziek was zo hard dat we hem amper verstonden..zegt ie opeens. "you wanna suck my dick?" dus ik zeg wat?? dacht dat ik het verkeerd verstaan had omdat ie er zon doodnormaal hoofd bij trok..dus ik zeg kwaad NO en loop weg..bleek dat ie zei...do you like the music? ook niet echt een geweldige openingszin..maargoed
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:43 schreef frizzel het volgende:
Ik zat in een kroeg, beetje te ouwehoeren. Het was tegen kerstmis en ze deelden kerstmutsjes uit dus ik deed er 1 op! Komt er later een meisje die graag mijn muts wil. Dus zeg ik: "die moet je verdienen" zij: "hoe dan" ik: "even mee naar buiten" zij: "oke" YESSS d8 ik. nauja wij buiten zij zo "mag ik nu de muts" ik zo "neee nog ietsies verder deze kant op" mja ik probeerde haar toen maar te zoenen... dit lukte dus ik d8 dit gaat goed! MAAAR 2 sec later stopte ze pakte ze mijn muts af en rende ze weer de kroeg in.Nooit meer gezien
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
........... Achteraf had ik gewoon poep moeten hebben aan de rest van de mensen in de trein...
Inderdaad, ik ben er ook niet trots op, 1 van de meeste beschamende momenten van de laatste jarenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:47 schreef CasB het volgende:
Het feit dat je een breezahsletje wil zoenen zegt al genoeg denk ik
quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:17 schreef nozem het volgende:
Ooit in een heel, heel, heel zatte bui (paar maanden terug) een breezerchickie proberen te zoenen en dat ontaardde bijna in een rel. Paar stoere mannetjes met gelkoppen wilden me slaan (1 ervan was natuurlijk d'r vriendje ofzo) en een paar schreeuwerige viswijven scholden mij voor vanalles uit. Weet verder niet hoe het afliep, vermoedelijk ben ik gewoon het cafe uit gestrompeld en een broodje shoarma gaan eten.. heb geen klappen gekregen in ieder geval.
Was volgens mij in de blue parrot in Eindhoven, maar ook dat weet ik niet zeker ..
Met XTC op word ik een ontzettend zachtaardige slijmbal, en ga ik dingen zeggen als: Volgens mij heb jij een heel lieve persoonlijkheid, compleet met gelukzalige smile.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:43 schreef RealLife het volgende:
Ik weet nog wel dat ik voor het eerst een xtc-pilletje nam en ik zag een babe staan bij de bar. Ga tegen haar aan praten en zei leuk terug reageren en 't pilletje begon te werken. Ik kreeg geen zinnig woord nog uit mn strot en liep met een rood hoofd weg
... Te triest..
Hehehe, ik ben 19, en ik ben heel wat gewend van de jongens van de vulploeg. M'n bedrijfsleider is een idioot, maar wel een lieve.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:11 schreef yogidrink het volgende:
Etcetera hoe oud ben jij dan?
lijkt me niet echt fijn als je bedrijfsleider je probeert te zoenen :S omdat je ook met elkaar moet werken enzo!
Het was al die bier!!quote:Op maandag 22 maart 2004 12:08 schreef Rickage het volgende:
haha dat is toch mooi..die blunder van yogi is echt LOL..hoe kan je daar nou weer bij weglopen
dat is echt superdom!!
L*L.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:08 schreef godard_k het volgende:
aangezien ik altijd loop te kijke op deze forums, ga ik zelf ook maar 'iets' toevoegen, maar echt bijzonder is het niet :
Was een avondje uit, leer ik een meisje kenne, allemaal leuk een prachtig. Later op de avond wask haar kwijt, ik d8.. boeie, ik naar hetpodium, een vriend van me zoeken. Sta ik daar ff, komt zij me opeens helemaal opzoeken.. en naast me staan tegen de muur.. ik zo.., komt dus ook me vriend aan lopen, zegt, jij krijgt nog een biertje, .. ik zo ...
![]()
toen nam ike en biertje![]()
, maargoed, niet dat ze helemaal super was, (wel lekker, maar niet mijn type ) maar ik had me er wel goed mee kunne vermaken
![]()
WHAHAHA, deze is echt het mooist, ik kan met niet eens voorstellen hoe je DAT doet!!1quote:Op zondag 21 maart 2004 09:44 schreef yogidrink het volgende:
schaam me weer om hier te posten maar ja
Was op een groot feest en ik sta te dansen en er staat een meisje rechts va mij ze draait richting mij en gaat met zn billen naar me onderbuiken begint te dansen.
en wtf doe ik: loop wegecht ik liep gewoon weg en ze was zo lekker
dit is geen blunder, maar meer iets wat ik maar de volgende keer als ik haar zie goed moet makenquote:Op maandag 22 maart 2004 18:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
L*L.
Nou ja ik had niet echt een blunder, meer een raar iets. Ik loop daarzo rond in een tent en wil naar de plee, maar was vet druk, dus ik loop een beetje door, opeens is er een grote lege ruimte waar ik heen liep en naast me liep zo`n meid en die dacht ff voor de dringen (kilotje of 55) maar op dat moment doe ik net een flinke stap naar voren, kreeg ze een body check van 3 meter hehe...Gelijk kwade gezichten haha
LOL..foei..gedroag OE..ie bunt nie thuus in de bunker!quote:Op maandag 22 maart 2004 18:26 schreef godard_k het volgende:
[..]
dit is geen blunder, maar meer iets wat ik maar de volgende keer als ik haar zie goed moet maken(deed me denken aan verhaal hierboven
)
Was bij me nichtje, en nou is het zo, me nichjte heeft een stuk of .. 5 leuke vriendinnen, waarvan ik er wel zo een stuk of.. 5 van zou willen zoenen, en nouja, andersom zit het ook allemaal wel nice. anyway, me nichtje was jarig, kzat daar te lulle met de vriendin van me neef, gezellig enzo, kwam zo en vriendin naast me zitte, en beetje praten, ik weer verder met gesprek van vriendin van me neef, gaat dus dat meisje me napraten. Nou ben ik veel geerriteerd maar bij haar kon ik het uiteindleijk niet meer hebben (mssn was het het limburgse accent
) , dus uiteindelijk hield ze ff op, ik weer verder lulle, doet ze het weer.. voor dat ik het wist, lag ze tegen de bank aan
(had haar omver gedouwt)
(I'm such a gentleman
)Nouja, normaal WEL! (maar daarna was het nog gezellig, maar het was ZOOO lomp , want nou ben ik niet de slapste)
LOLquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:23 schreef Rickage het volgende:
[..]
LOL..foei..gedroag OE..ie bunt nie thuus in de bunker!haha..bam..ga jij daar maar ff liggen ja!
ik heb geen blunder..maar wel een leuk misverstand tussen mij en een kameraad van mij:"
we zouden eerst naar de radstake gaan! (disco bij ons in de buurt) nou..dus komt een vriend van mij rond 8 uur bij me..belt die andere kameraad tegen half 10 op..ja..ik zit nu in de bus naar lido (andere disco bij ons in de buurt) en aangezien die vriend die bij mij was liever naar lido wou..hebben we op het laatst besloten toch naar lido te gaan..maargoed..
we komen daar..is hij er niet..dus wij al zo van OMG..
volgende dag..spreek ik hem..wat blijkt..hij belde mij voor de gein..hij wou dan in de radstake mn verbaasde kop zien dat hij er toch was..terwijl hij belde dattie na lido ging..nouja..ik lag dus krom van het lachen..echt zo dom..dik misverstand
maarja..lido was verder geen ruk aan..dus ook geen blunders ofzo!
jij bent altijd lomp lexquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:39 schreef Afwezig het volgende:
Was op een of ander wazig feest afgelopen vrijdag, ik loop daar beetje verdwaald rond, loop langs een meid, houdt me vast aan me buik, en begint tegen me te lullen. Versta er geen zak van, geen idee wie het was, maar ze was opzich wel leuk, en ik zie een maat van me sta en die maakt een gebaar dat ie bier voor me gehaald heb.
Dus ik probeer nog even grip te krijgen op wat die meid zegt, maar na wat knikjes "uhuh" en "ja" enzo, kon ik haar nogsteeds niet verstaan. Dus ik zeg "Ja leuk, maaruh, mag ik er nu even langs, me bier staat te wachten". Redelijk lomp weer![]()
haha dankje..het was ook behoorlijk lachwekkend achteraf..op zich vond ik het nie echt leuk op de avond zelf..maar toen ik eenmaal hoorde waarom ze hadden gebeld lach ik helemaal plat van het lachen!quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:28 schreef yogidrink het volgende:
[..]
LOL![]()
ja best wel eigenlijkquote:Op donderdag 25 maart 2004 00:33 schreef ook_gek het volgende:
en missen jullie me al
Als kiespijnquote:Op donderdag 25 maart 2004 00:33 schreef ook_gek het volgende:
en missen jullie me al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |