Apocalyptica: 3 gozers die o.a. Metallica met hun cello's ten gehore brengen.
Nummers als Master of Puppets, One, Wherever i may roam en Enter Sandman zonder ook maar één gitaar aan te raken. Mogelijk? Ja zeker .
Ik vind dit dus echt prachtig gedaan, hoewel ik eventueel bevooroordeeld ben omdat ik Metallica's originele nummers ook heel erg mooi vind.
Nu ben ík benieuwd, of de rest op Fok klaar is voor deze muziek.
Nee hoor er was nog geen topic over. Een stuk of 6 zelfs. Gebruik de search eens man.
[Dit bericht is gewijzigd door Kamphuys op 27-01-2004 17:00]
quote:ja en die albums zonder metallica covers zijn nog veel beter IMHO
Op dinsdag 27 januari 2004 16:57 schreef JohnDoes het volgende:
ik wel, het bestaat al een tijdje trouwens
dat nieuwe album is zeker wel oke
quote:Ik was nog steeds in de veronderstelling dat de search buiten werking was, man
Op dinsdag 27 januari 2004 16:59 schreef Kamphuys het volgende:
ApocalypticaNee hoor er was nog geen topic over. Een stuk of 6 zelfs. Gebruik de search eens man.
Maar goed mods, er mag idd een slotje op. Ik was nog niet op de hoogte van het feit dat de search het weer deed.
ik heb zelf 't album Inquisistion Symphony van ze.
quote:Dat komt gewoon doordat er nu iemand bij zingt. Ik ga dus ook voor het oude werk.
Op dinsdag 27 januari 2004 16:59 schreef ThE_ED het volgende:
Ze spelen nu ook eigen nummers, met een zangeres erbij ofzo. Vond stiekum die Metallica covers leuker.
quote:Zang is alleen bij de singles aanwezig. De albums zijn 100% zang-vrij
Op dinsdag 27 januari 2004 21:16 schreef Djaser het volgende:[..]
Dat komt gewoon doordat er nu iemand bij zingt. Ik ga dus ook voor het oude werk.
ik heb Reflections, Inquisition Symphony en de Metallica-cover CD
echt heel apart band, heavy metal nabootsen met cello's enzo
de clip van 'seemann' (cover van rammstein) was echt crap met die zangeres (vind ik dan)
quote:helaas, topic no. 12
Op dinsdag 27 januari 2004 17:02 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Ik was nog steeds in de veronderstelling dat de search buiten werking was, man
. Daarom zocht ik via Google naar een topic, en dat vind ie niks, man
.
Daarom opende ik dit topic, man.
Maar goed mods, er mag idd een slotje op. Ik was nog niet op de hoogte van het feit dat de search het weer deed.
quote:Niet als hij instrumentaal zou zijn
Op dinsdag 27 januari 2004 21:19 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
de clip van 'seemann' (cover van rammstein) was echt crap met die zangeres(vind ik dan)
Heb ze vorig jaar live gezien op Graspop... Ze speelden toen een aantal nummers van Metallica en een aantal eigen nummers. Was vooral geweldig toen heel dat publiek mee ging zingen.
Ze speelden toen ook voor het eerst met een drummer erbij, wat vergeleken met het 'oudere' werk toch een vooruitgang was. Het geeft de muziek net een extra dimensie...
Is er trouwens eentje weg? Ze wáren in het verleden altijd met vier...
quote:Niet echt, ligt eraan hoe je het bedoelt. Eerst waren het vier cellisten, nu zijn dat er drie, live nemen ze nog wel een vierde cellist mee. Maar de drummer kan je dan wel meerekenen als nieuw vierde bandlid.
Op dinsdag 27 januari 2004 21:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Ze zijn trouwens met zijn vieren ja, en hun nieuwste CD is übergeil.
quote:inderdaad
Op dinsdag 27 januari 2004 21:23 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Niet als hij instrumentaal zou zijn
.
het nieuwe album is echt gaaf met de drums, is weer anders dan op de eerdere albums en klinkt echt goed
Ow toen ik ze in 2003 zag waren er toch maar 3 cellisten (en een drummer).quote:Op dinsdag 27 januari 2004 23:16 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
Niet echt, ligt eraan hoe je het bedoelt. Eerst waren het vier cellisten, nu zijn dat er drie, live nemen ze nog wel een vierde cellist mee. Maar de drummer kan je dan wel meerekenen als nieuw vierde bandlid.
IK OOK!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:34 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik ben gisteren naar ze toe geweest in Antwerpen. Dat was best knettergaaf
Dit is al hun tweede tour in zeer korte tijd, ze komen vast nog weleens.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:40 schreef Henkmanz het volgende:
Waren ze in de buurt? Wauw.. kut dat ik het gemist heb dan!
Ze spelen vandaag ook nog op een of ander festival in Nederland.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:40 schreef Henkmanz het volgende:
Waren ze in de buurt? Wauw.. kut dat ik het gemist heb dan!
Ik heb gelezen dat ze er wel een showtje van maken. Maar ik moet ze nog steeds een keer live zien.quote:Op woensdag 8 september 2004 22:19 schreef Massive het volgende:
Geweldige band. Maar ik heb zowieso al een erg zwak voor strijkinstrumenten.
Ik heb ze nog steeds niet live gezien. Iemand hier wel? Is het echt een show, of meer een 'recital' achtig concert-idee? Ben wel benieuwd.
Ik heb ze dan wel op huntenpop gezien, zeker een aanrader live.quote:Op woensdag 8 september 2004 22:49 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze er wel een showtje van maken. Maar ik moet ze nog steeds een keer live zien.
Daar moet ik bij zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:18 schreef metalbazzz het volgende:
Beetje jammer dat er twee open topics zijn van deze band, ik pak maar even de recentste. Op 31 maart 2005 staat de band namelijk in 013 Tilburg.
Ze spelen steeds minder nummers van Metallica toch? Alleen daarvoor zou ik er namelijk naartoe gaan denk ik..quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:18 schreef metalbazzz het volgende:
Beetje jammer dat er twee open topics zijn van deze band, ik pak maar even de recentste. Op 31 maart 2005 staat de band namelijk in 013 Tilburg.
Dat heb ik dus ook maar dan omgekeerd. Paradiso is voor mij te ver weg. Dus dit is een ideale gelegenheid voor mij om te gaanquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:09 schreef Mathijz het volgende:
Was wel van plan, maar het is gewoon te ver weg. Paradiso is goed te doen, maar lucky niet.
Yeahquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:29 schreef umberrella het volgende:
heel veel mensen gaan op een camping daarik zeg: Afterparty!
En hoe was zaterdag in Brussel?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:48 schreef umberrella het volgende:
ik ben er... evenals 1 juli in Brussel..
Ik heb foto's gemaakt. Ik zal ze morgen of het weekend hier plaatsen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:26 schreef Stayin het volgende:
was leuk.... (oftewel... als iemand foto's heeft zou ik graag een linkje zien)
Ik wacht nog even af, eens kijken hoe arm ik aan het eind van het festivalseizoen ben (en wat ik voor stagevergoeding ga opstrijken tussen september en februari).quote:Op zondag 13 mei 2007 11:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gisteren bij het songfestival en gaven een aardige show weg.
Ik zal er bij zijn in de Melkweg
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:51 schreef diertjuh het volgende:
Nieuw nummer van Apocalyptica
'I'm not Jesus' feat Corey Taylor
Sorryquote:Op woensdag 22 augustus 2007 05:50 schreef nipeng het volgende:
Hmm die mp3 lijkt me niet helemaal in overeenstemming met de policy Mutter.
Dat vindt ik ook een beetje. Maar er staan ook zeer mooie nummers op. Ik vind S.O.S erg mooi maar ook Peace vindt ik ontzettend mooi.. Worlds Collide is dan weer iets harder. Wat ik ook erg leuk vindt.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:43 schreef Mutter het volgende:
Ik heb het nieuwe album en deze al enkele keren beluisterd en ik vind het tegenvallen, teveel gasten en te weinig Apo......de hoogtpunten voor mij zijn Helden en Dreams
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:47 schreef afraidtech het volgende:
9 december weer in nederland, joepie ik ga ja
Die heb je nog nie eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:00 schreef afraidtech het volgende:
en joepie ik mijn kaartje binnenmoehahahahaha
Altijd handig als je in Finland bentquote:Op zondag 7 oktober 2007 13:44 schreef umberrella het volgende:
nog 5 dagen voor mij en dan zie ik ze weer![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:19 schreef afraidtech het volgende:
he verhip jij rijd met mij mee, had niet in de gaten dat jij het wasfoe patrick de groeten
Dankjewelquote:Op zondag 18 november 2007 09:23 schreef afraidtech het volgende:
lol dat was echt domhahaha gefeliciteerd ttrouwens (je was jarig hoorde ik.
Nope ben niet geweest.quote:Op zondag 9 december 2007 11:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand nog verslag hoe het was in A'dam?
Ik zal eventjes zoeken danquote:Op zondag 9 december 2007 09:37 schreef afraidtech het volgende:
vanavondweet alleen nog niet hoe laat we weg moeten
Tevens n aller-aardigst schopjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:00 schreef Susi het volgende:
tvp, tevens clip die ik nog helemaal niet gezien had
quote:
quote:Zeker doen, was erg de moeite de avond..Op donderdag 28 oktober 2010 23:40 schreef Susi het volgende:
Wat een gave foto's. Ik denk dat ik zaterdag ga als er nog kaartjes zijn.
Gister was ook tofquote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:40 schreef Susi het volgende:
Wat een gave foto's. Ik denk dat ik zaterdag ga als er nog kaartjes zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |