dus jij vind hip-hop zonder de bling bling ge-wel-digquote:Op dinsdag 27 januari 2004 17:07 schreef nietzman het volgende:
Lamb en Massive Attack.
Ge-wel-dig.
juist zonder de bling blingquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
dus jij vind hip-hop zonder de bling bling ge-wel-dig![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
juist zonder de bling bling
Allemaal wat oudere albums, maar da geeft niet want trip Hop verouderd niet!quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:54 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb weer wat nieuwe trip hop albums, zoals eerder genoemd dus die blockhead cd![]()
verder nog Dj Food - Kaleidoscope en Dj Food - Refried food, beide erg goed.
Dj Vadim - ussr repertoire, ook erg goed.
en Coldcut - let us play![]()
hoe heet dat album? ben er nu wel nieuwsgierig naarquote:Op maandag 5 april 2004 11:10 schreef StickUpKid het volgende:
Die kid koala is niet eens zo erg wreed.
Die Dj Cam is nieuw! maar ben wel met je eens dat er nu weinig erg vette shit uit komt.
Behalve dan Blockhead, ehhehe.
Wat ik van t weekend van t net plukte: niet normaal! damn! Dj Yas (hij zit bij Kemuri Productions)! Mijn god wat een wreed album, ala Dj Krush (hij heeft ook veel gedaan met Krush).
Portishead vind ik wel echt goedquote:Op maandag 20 september 2004 21:57 schreef super-muffin het volgende:
Hmm.. Portishead ken ik.
Ik dacht dat meer lounge muziek was. Overigens kende ik de term Triphop voor dit topic niet
hoiquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:06 schreef timbob het volgende:
Hoi, ik ben ook triphop fan
kom er net in aanraking mee. gisteren Zen en Zen RMX albums van ninja tune in de chill out gevonden in de bijenkorf. Super relaxtquote:Op donderdag 30 september 2004 19:08 schreef jimjim1983 het volgende:
woensdag 6 oktober in de melkweg:
22.30 hrs / doors: 22.30 hrs ¤ 9,00 + memb
Ninja Tune presents:
dj's Sixtoo (live) / Signify (dj-set) / Blockhead (laptop set)
en de Thievery corporation komt op 31 oktober.
en op 3 november:
Ninja Tune Solid Steel
dj's Mr Scruff / DJ Food / Diplo
thanks voor de tipquote:Op donderdag 30 september 2004 19:08 schreef jimjim1983 het volgende:
woensdag 6 oktober in de melkweg:
22.30 hrs / doors: 22.30 hrs ¤ 9,00 + memb
Ninja Tune presents:
dj's Sixtoo (live) / Signify (dj-set) / Blockhead (laptop set)
en de Thievery corporation komt op 31 oktober.
en op 3 november:
Ninja Tune Solid Steel
dj's Mr Scruff / DJ Food / Diplo
quote:Op dinsdag 27 januari 2004 16:35 schreef joeplemmens het volgende:
Goldfrapp, Soulstice, a guy called gerald, Gus Gus, Leftfield, Red snapper, Kruder and Dorfmeister, terranova, thievery corp, tricky,Kid loco, massive attack, lamb....
over herequote:Op woensdag 28 januari 2004 00:56 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Volgende logische stap:
Nightmares On Wax (de ultieme relekste stonersmuziek ooit)
Lamb (de eerste 2 albums)
Crustation (wie kent 'Purple' nog?)
Finger (solo project drummer Portishead)
Morcheeba (De naam zegt t al: More Cheeba = weed, cannabis)
Terra Nova (Vindt je Red Snapper leuk, dan dig je dit zeker!)
Hij is al verbannen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:07 schreef Faxie het volgende:
Bij synthpop moet ik eerder denken aan Depeche Mode oid...
Word het trouwens niet eens tijd dat jij je eerste fatsoenlijke post maakt? Of blijf je gewoon slap ouwehoeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |