[Dit bericht is gewijzigd door Furby op 27-01-2004 15:59]
quote:Lijkt me dus duidelijk! JOS NAAR JORDAN!!!!
<b>"(...) op dit moment heeft dooronderhandelen geen zin. </b>
[Dit bericht is gewijzigd door Deefje op 27-01-2004 16:04]
quote:Dat zou een reden kunnen zijn waarom Jordan nog geen commentaar wil geven.
Maar ik ben nog niet zo zeker over dat Jordan niet doorgaat. heeft te hard geld nodig.
quote:Maar wat als deze punten worden aangepast? hopen dat Eddie Jordan hapt en de punten aanpast, anders is het einde verhaal voor Verstappen.
De contractpunten zoals gepresenteerd door Jordan geven te weinig vertrouwen voor een succesvolle samenwerking in het komend seizoen, aldus de verklaring.
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 27-01-2004 15:59]
jammer voor die Jos..maar ehh..is het nu definitief over en uit?
[Dit bericht is gewijzigd door Spooky4u op 27-01-2004 16:04]
quote:Ja dat weet ik wel. Maar je verhaaltje klopte niet helemaal zoals het er stond.
[b]Geplaatst door Furby op dinsdag 27 januari 2004 15:55[b/]:
ELKE britse rijder krijgt een bonus van B&H. Dus heeft ELKE britse rijder geld als back-up wat hij kan gebruiken bij onderhandeling met .
"Yo, Ed, als ik kom rije bij je krijg je van B&H 6 miljoen extra . Deal dude ?"
B&H heeft trouwens haar voorkeur uitgesproken voor McNish (2 dagen geleden).
dus:
*
*McNish (B&H)
*? Glock?
Ik zie eigenlijk niet wie er naast Heidfeld nog meer een grote kans maakt.
Heidfeld heeft nu tot 2 februari gekregen om z'n sponsoren te vinden anders is het over voor hem.
Misschien pikte Verstappen en co dit wel niet (weer verlenging deadline; spreekt geen vertrouwen uit).
quote:Jordan wil een slag m de arm houden in besprekingen dat is duidelijk. Anders had hij Heidveld al wel een vast contract gegeven.
Op dinsdag 27 januari 2004 16:04 schreef -Hans- het volgende:
Het tijdelijke contract van Heidfeld is verlengd tot 2 februari, zijn contract zou t/m 25 januari doorlopen.
Jordan wil Heidfeld, dat is nu wel duidelijk.
quote:Ik denk dat ie Heidfeld beter vindt
Op dinsdag 27 januari 2004 16:04 schreef Deefje het volgende:
Ik haat die EJ, waarom Heidfeld wel en Jos niet. Jos heeft zelfs veel centen!
quote:Ja, Dat denk ik van wel.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:59 schreef Famas het volgende:jammer voor die Jos..maar ehh..is het nu definitief over en uit?
quote:Kun je nagaan dat zelfs dat eeuwige argument van de financiën dat Jos altijd aanhaalt blijkbaar toch niet echt op waarheid berust.
Op dinsdag 27 januari 2004 16:04 schreef Deefje het volgende:
Ik haat die EJ, waarom Heidfeld wel en Jos niet. Jos heeft zelfs veel centen!
quote:Weer een indicatie! EJ wil gewoon Jos. Ook voor de centen. En als hij die deal binnenheeft, dan pas krijgt Heidveld een vast contract. Wat vinden jullie van deze theorie?
Jordan wil een slag m de arm houden in besprekingen dat is duidelijk. Anders had hij Heidveld al wel een vast contract gegeven.
EJ is nu aan zet, geeft hij Heidi een contract dan zit hij zonder geld.
Ik ben benieuwd of er een officiële reactie van EJ komt en hoe deze zal luiden.
quote:Dat gaat wel op. Anders had Heidfeld inmiddels al een contract.
Op dinsdag 27 januari 2004 16:06 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Kun je nagaan dat zelfs dat eeuwige argument van de financiën dat Jos altijd aanhaalt blijkbaar toch niet echt op waarheid berust.
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen of al afgelopen is.
quote:en op deze manier nog even aankijken of B&H nog over de balk komt met een bulk geld (want die hebben nog steeds geen bedrag genoemd)
Op dinsdag 27 januari 2004 16:07 schreef Deefje het volgende:[..]
Weer een indicatie! EJ wil gewoon Jos. Ook voor de centen. En als hij die deal binnenheeft, dan pas krijgt Heidveld een vast contract. Wat vinden jullie van deze theorie?
F1-speculaas
Next!
Arie "junior" Luyendijk
* cyberbull has spoken
[edit]
op de trust site http://www.trust.nl/f1/ staat nog geen berichtgeving over dit voorval.......afwachten dus....ook al zegt de site van verstappen het wel, perridon heb grote vinger in de pap en er nog niks over gezegd...ik denk dat er nog steeds goede kansen zijn voor onze JOS!!!
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbull op 27-01-2004 16:14]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |