In navolging van Waar is Extince?? die al lekker volgedist was, hier weer verder over de sportsokkendrager, de rokkenrager, de man met de blik van van een keurslager ............... en lager en lager...................
Anyway gisteravond nog bij Vara Laat en vanmorgen (en verder de hele week) bij Stenders vroeg om z'n nieuwe plaatje te promoten.
die gast is echt zo waanzinnig gaar en zielig.
hij denkt echt dat ie de 'man' is.
wat een enorme worst joh.
quote:ja.
Op dinsdag 27 januari 2004 09:37 schreef pmponer het volgende:
is het een full album?
quote:??? hoe bedoel je ???
Op dinsdag 27 januari 2004 09:43 schreef _GdR_ het volgende:[..]
ja.
zonde van je bandbreedte overigens.
zit hier ff te luisteren 2e jeugd
Maar klinkt goed hoor
Ik citeer:
'Soms denk ik: praat jij wel Nederlands?'
quote:slecht nummer man.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:05 schreef Roellie80 het volgende:
Spraakwater lest de dorstde abn vloeit uit m'n pen.. de rapper extince is wie ik ben
quote:in die tijd ongekend, een nederlandse rapper
Op dinsdag 27 januari 2004 12:34 schreef El_Bassie het volgende:[..]
slecht nummer man.
ben wel benieuwd naar zn nieuwste album, extince vond ik altijd wel een goede uitstraling hebben
Trouwens in welk nummer van Brainpower zat nu die minuscule Extince dis ook alweer waar hij Extince nadoet met Viervoeters "Afgelopen donderdag liep ik in het centrum .. etc"? [En nee... ik bedoel niet die Ghostbusters dis van Brainpower.]
Wel nog een tipje voor Extince: Kappen met die multiculturele tracks waar men in alle talen rapt. Het is een keer leuk maar daarna wordt het vervelend.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 12:37 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
in die tijd ongekend, een commerciele nederlandse rapper
quote:wat waren niet-commerciele dan?
Op dinsdag 27 januari 2004 17:10 schreef Forumschorem het volgende:[..]
quote:Osdorp Posse
Op woensdag 28 januari 2004 00:33 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
wat waren niet-commerciele dan?
quote:pffff. heb helemaal geen zin in deze discussie. maar goed: denk je nu echt dat OP niet commercieel was??? ik zat in groep 8 toen de debuut cd uitkwam. elk klasgenootje had die cd of tape. dan is er toch flink iets mis als je als zogenaamde underground artiest je shit verkoopt aan 11 en 12 jarigen...
Op woensdag 28 januari 2004 00:36 schreef Forumschorem het volgende:
Osdorp Posse
quote:Dat is wat anders... Zo zijn ze groot geworden, mond op mond reclame. Na Moordenaars werden ze van de radio verbannen, en pas nadat ze Origineel Amsterdams hadden gedropt waren ze wel weer opeens okay. Hypocriete dwazen daar bij de radio. Ze hebben vanaf het begin alles op eigen kracht moeten doen (tot Afslag Osdorp tenminste), en als je dan gelijk wat (negatieve) media aandacht commercieel gaat noemen...
Op woensdag 28 januari 2004 00:39 schreef MaartenHG het volgende:[..]
pffff. heb helemaal geen zin in deze discussie. maar goed: denk je nu echt dat OP niet commercieel was??? ik zat in groep 8 toen de debuut cd uitkwam. elk klasgenootje had die cd of tape. dan is er toch flink iets mis als je als zogenaamde underground artiest je shit verkoopt aan 11 en 12 jarigen..
En dat van die kleuters, dat gaat al helemaal nergens over. Dus als je CD's verkoopt dan ben je gelijk commercieel? Wat is volgens jou dan underground?
quote:Ja als je CD's verkoopt ben je commercieel. CD's verkoop je om geld te verdienen. De een is dan wat minder gericht op geld verdienen dan een ander. Het blijft een commercieel produkt. Niets meer, niets minder. En daar is niks mis mee, om Armand Van Helden even te quoten: "underground don't pay no rent".
Op woensdag 28 januari 2004 00:44 schreef Forumschorem het volgende:
En dat van die kleuters, dat gaat al helemaal nergens over. Dus als je CD's verkoopt dan ben je gelijk commercieel? Wat is volgens jou dan underground?
Verder ben ik het zat telkens weer de underground vs. commercieel discussies te voeren, zeker met personen zoals jij...
ik denk niet dat OP dat veel gedaan heeft.
quote:En die doen het niet voor het geld?
Op woensdag 28 januari 2004 00:36 schreef Forumschorem het volgende:[..]
Osdorp Posse
Maasstraat Mannen
White Wolf
West-Klan
Ik heb dat album van extince gechecked,en vind het erg dope.
quote:Snap t nou!
Op woensdag 28 januari 2004 00:56 schreef numf het volgende:[..]
En die doen het niet voor het geld?
Waarom brengen ze dan platen uit of cd's?
Als ze niet commercieel zijn,dan kunnen ze net zo goed voor nop optreden,doen ze dat?
En wat deed def P met de beatbusters om te chillen in een bubblebad?
Of noem je dat underground?Ik heb dat album van extince gechecked,en vind het erg dope.
Op eigen kracht zover gekomen (zonder airplay van radio of tv, dag in dag uit), en dat ze nu genieten van het succes, so what? En ja, ze hebben zo vaak voor nop opgetreden voor goede doelen, waar andere artiesten wel poen voor vingen.
Stelletje mongolen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |