abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16603911
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:09 schreef Maruku het volgende:
Hoe lang heeft er eigenlijk gezeten tussen de beide reacties van eerst brainpower en daarna extince?
Ik geloof dat Ghostbusters de 23e op de site stond en op de 14e kon je voor het eerst wat tracks horen op de VPRO site, dus binnen 9 dagen was het nummer klaar en afgemixt, Extince heeft nog geen antwoord laten horen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16604458
Die "Ghostbusters" is trouwens geen track die je vaak draait, althans - ik niet (Ik heb em nog maar twee keer geluisterd.). Acht minuten is toch wat te lang.. "Doorgaan" is wel een track die je relaxed effe kan opzetten.
pi_16604490
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:48 schreef dunniecash het volgende:
Die "Ghostbusters" is trouwens geen track die je vaak draait, althans - ik niet (Ik heb em nog maar twee keer geluisterd.). Acht minuten is toch wat te lang.. "Doorgaan" is wel een track die je relaxed effe kan opzetten.
ah vind ik niet, ik vind die star wars sample wel relaxed eigenlijk
  maandag 26 januari 2004 @ 23:28:54 #254
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_16613325
NU @ Vara Laat @ Ned 3 voor de liefhebbers.
pi_16613525
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik geloof dat Ghostbusters de 23e op de site stond en op de 14e kon je voor het eerst wat tracks horen op de VPRO site, dus binnen 9 dagen was het nummer klaar en afgemixt, Extince heeft nog geen antwoord laten horen
Ga er maar van uit dat Brain al veel eerder die track heeft gehoord. Zulke CD's worden onderling gewisseld. Radiostations, platenmaatschappijen etc...
pi_16614042
Ja ik vind het ook jammer! Misschien is ie bezig in de studio, voor een nieuw album?
Tot die tijd maar blijven genieten van zn oude nummers...

Man ik vind die gast echt GENIAAL!!!!!!!! en hij krijgt lang niet genoeg waardering in Nederland, wie is dit met me eens?

Juutertje

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')