Plaats hier je commentaar a.u.b
Ziet er wel uit als een vrij gave film iig...
Beetje Frequency meets Groundhog Day.
quote:Ashton Kutcher zegt ook genoeg.
Op maandag 26 januari 2004 20:07 schreef 2xD het volgende:
Nee niet gezien, maar Amy Smart zegt al genoeg![]()
Dus ik zal binnekort wel is rond gaan kijken
quote:Maar die is juist indrukwekkend
Op donderdag 29 januari 2004 20:32 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Ashton Kutcher zegt ook genoeg.
voor het eerst...
of overdrijf ik nu KQ??
Any way... hij is goed, en voor wie niet van Kutcher houd... dit lijkt in de verste verte niet op wat hij eerder gedaan heeft, en je kan deze dan ook rustig gaan kijken...
Juist ja... En de overeenkomsten met DD waren? Dat er door de tijd gereist werd? En?quote:Op zondag 11 april 2004 08:10 schreef dolle_hond het volgende:
Het is een variant op Donnie Darko, duidelijk er van af gekeken
quote:Op woensdag 14 april 2004 01:02 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Juist ja... En de overeenkomsten met DD waren? Dat er door de tijd gereist werd? En?
In mijn humble opinion heeft deze film net zoveel overeenkomsten met DD als met GTST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overeenkomsten met GTST weet ik niet, dat kijk ik namelijk niet.
uiteraard zijn er ook veel verschillen tussen TBE en DD, anders zou het namelijk een remake zijnIn TBE is bijvoorbeeld veel meer humor aanwezig.
De naam butterfly effect slaat inderdaad op de chaos-theory dat een vlinder in de VS een orkaan in Japan dan laten ontstaan (oid). Hence the name: butterfly effect (of rimpel-effect als je Malcoms (Jurassic Park) uitleg met het water interessanter vondquote:Op woensdag 14 april 2004 09:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Aan de titel en de voorkant te zien had de film net zo goed chaos-theorie konnen heten, wel?
was eerst van plan om hem niet te kijken, maarja na een paar uur vervelen moet je welquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:42 schreef DaMayan het volgende:
HELE vette film. Beste van de afgelopen tijd iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyweg, om eerlijk te zijn heb ik hier, ook al zijn het 2 totaal verschillende genres, met meer plezier naar gekeken dan naar Kill Bill 1 en 2 waar ik me al jaren op verheugde; hij blijft in ieder geval langer "hangen".
I was an atheist until I realized I was God
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2004 10:25 schreef SunChaser het volgende:
Goede film, echt spannend en goed uitgewerkt. Een ding stoorde me echter.Dat klopt niet helemaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2004 11:56 schreef SunChaser het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die baard was echt lelijk.
quote:Op zondag 16 mei 2004 12:29 schreef SunChaser het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die baard was echt lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2004 11:56 schreef SunChaser het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:35 schreef Los_Bastardos het volgende:
[..]OjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij is nog niet eens in de bios hier in NLquote:Op maandag 31 mei 2004 13:07 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben verdomde benieuwd naar deze film!! Weet iemand wanneer hij op DVD zal verschijnen?
nee pas op 6/13 juli uit op DVD R1quote:Op maandag 31 mei 2004 15:03 schreef DonStefano het volgende:
De film komt pas eind Juli in de bioscoop, dus de DVD zal hier nog wel ff op zich laten wachten; gok pas in December ofzo. Overigens is ie in de VS wel al uit op DVD
-edit-
Als je het topic nou gewoon even leest...quote:Op maandag 31 mei 2004 21:30 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Heeft deze film met chaos theorie te maken ofzo?
vertel? Dit is zo'n makkelijke dooddoener. Veel inkoppers op het gebied van "gaten" in de film zijn wel degelijk te weerleggen. Dus ben ik benieuwd wat die ENORME gaten zijn....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:31 schreef nederhorror.nl het volgende:
De film heeft ENORME gaten ten aanzien van tijdreizen. Gewoon beledigend.
boeiend?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:31 schreef nederhorror.nl het volgende:
Volgens mij zit je gewoon de boel te stangen. Kom op maar op met je fluttheorietje!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:31 schreef nederhorror.nl het volgende:
Alleen al de "stigmata"-scene in de gevangenis. Wat daar gebeurd is onmogelijk. Ze breken de hoofdregel.quote:Kom op maar op met je fluttheorietje!
Onder het mom: "het verhaal in beweging te houden"? Dan is de meest stompzinnige plotwending toegestaan en kunnen we vaarwel zeggen tegen filmkritiek.quote:Veel inkoppers op het gebied van "gaten" in de film zijn wel degelijk te weerleggen.
Ja, ik heb liever een leuke film over tijdreizen dan een saaie en langdradige, maar wel kloppende, film over tijdreizenquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:05 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
[..]
Onder het mom: "het verhaal in beweging te houden"? Dan is de meest stompzinnige plotwending toegestaan en kunnen we vaarwel zeggen tegen filmkritiek.
Aha, een film over tijdreizen die grotendeels klopt is saai en langdradig. Jij ziet liever vlotte, oppervlakkige tijdreis-films die voor geen meter kloppen? Ik heb geen moeite met trage films waar er daadwerkelijk tijd voor een sterk verhaal wordt genomen.quote:Ja, ik heb liever een leuke film over tijdreizen dan een saaie en langdradige, maar wel kloppende, film over tijdreizen
En als filmliefhebber moet ik dit begrijpen omdat films dat hebben? Ik stoor mij aan horrorfilms met plotgaten. Ik weet ook niet hoe zo'n beeld jij hebt van een "horrorliefhebber". Ik zie mezelf als een filmliefhebber met een genegenheid voor horror. En dan niet het hak-en-zaagwerk.quote:(jij moet dit als horror liefhebber toch wel begrijpen, die films hebben ook enorme plotgaten)
Vermaak moet dus beledigend dom zijn qua plotwendingen of verloop?quote:dit is gewoon vermaak
Dat neem jij aan. Ik ben geen liefhebber van Lucio Fulci, Bruno Mattei of andere Italiaanse splatterregisseurs. Aangezien Argento vaak films maakt die eigenlijk nachtmerries zijn of dromen, dan gaan die plotgaten niet op. Sommige films wel, maar nooit zo storend als in bijv. THE BUTTERFLY EFFECT. Daarbij ben ik geen groot liefhebber van Argento, alhoewel ik SUSPIRIA en PROFONDO ROSSO erg mooie films vind. Neen, ik ben meer van het Kiyoshi Kurosawa, Hideo Nakata, Roman Polanski en David Cronenberg kamp.quote:dus ook in Argento`s/Fulci`s waar jij waarschijnlijk liefhebber van bent.
Dat is kort door de bocht. In het algemeen zijn er meer FILMS met plotgaten. Er zijn uiteraard horrorfilms met plotgaten, maar het genre zit er niet perse voller mee. Daarbij leunt een horrorfilm vaak op metaforen of fantasie die wel een innerlijke logica moeten volgen. Als zij hun eigen regels breken dan stoort mij dat.quote:Daar zitten over het algemeen toch wat meer plotgaten in dan een "normale" film
Dus een film moet altijd een vast opgelegt pad volgenquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:03 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Dat is kort door de bocht. In het algemeen zijn er meer FILMS met plotgaten. Er zijn uiteraard horrorfilms met plotgaten, maar het genre zit er niet perse voller mee. Daarbij leunt een horrorfilm vaak op metaforen of fantasie die wel een innerlijke logica moeten volgen. Als zij hun eigen regels breken dan stoort mij dat.
Je hebt THE BUTTERFLY EFFECT niet gezien?quote:Wat zit ik hier eigenlijk te discuseren over een film die ik niet eens gezien heb
Binnen de gecreeërde wereld van de film. Ja, logisch, lijkt me. Er mogen wendingen inzitten - alhoewel een film om de wendingen mij irriteert - die het verloop geheel veranderen, zolang de innerlijke logica van een film maar niet aangetast wordt.quote:Dus een film moet altijd een vast opgelegt pad volgen
The Dead Zone, The Brood, Rabid, Shivers, Videodrome, etc. Sterke films.quote:ik wil nog wel een paar films van Cronenberg zien, ben ik wel benieuwd naar
Hoe kan een film die je beledigd, vermakelijk zijn? Ik wordt niet graag voor mongool uitgemaakt door een filmmaker.quote:als dat de film leuker maakt
Eric Bress en J. Mackye Gruber: NEDERHORROR JE BENT EEN MONGOOLquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:11 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Hoe kan een film die je beledigd, vermakelijk zijn? Ik wordt niet graag voor mongool uitgemaakt door een filmmaker.
Jij vindt dat een film plots alles wat je daarvoor hebt gezien teniet te doen zonder enige logica? Dus als ik twee films aan elkaar plak zonder enige intenties of motivaties dan heb jij daar geen moeite mee. Ook al raakt het kant noch wal.quote:Dat vind jij
Als het de film ten goede komt...quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:13 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Jij vindt dat een film plots alles wat je daarvoor hebt gezien teniet te doen zonder enige logica? Dus als ik twee films aan elkaar plak zonder enige intenties of motivaties dan heb jij daar geen moeite mee. Ook al raakt het kant noch wal.
Erger nog! Zij zijn er waarschijnlijk van overtuigd iets intelligents te hebben gemaakt. Misschien als ik ze wijs op [bijv.] het probleem in de gevangenis dat ze het ontkennen en zeggen: "Verdorie, nu je het zegt! Daar hebben we nooit over nagedacht.".quote:Eric Bress en J. Mackye Gruber: NEDERHORROR JE BENT EEN MONGOOL
Dat kán dus niet de film ten goede komen. Als ik een film creeër van honderd minuten die in het laatste dertig minuten zo'n omwenteling maakt dat de gehele voorgaande minuten onnodig maakt, dan had ik toch gewoon een film van dertig minuten kunnen maken? Het moet toch logischer wijs passen binnen de intenties van de film, anders heb je een onnodig produkt gemaakt en mijn tijd verkwist. Innerlijke logica, daar draait het om.quote:Als het de film ten goede komt...
Erger nog! Zij zijn er waarschijnlijk van overtuigd iets intelligents te hebben gemaakt. Misschien als ik ze wijs op [bijv.] het probleem in de gevangenis dat ze het ontkennen en zeggen: "Verdorie, nu je het zegt! Daar hebben we nooit over nagedacht.".quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:15 schreef nederhorror.nl het volgende:
[quoteEric Bress en J. Mackye Gruber: NEDERHORROR JE BENT EEN MONGOOL
Voor publiek als el_hombre, dat het onbewust fijn vindt om uitgemaakt te worden voor mongool: dát is vermakelijk.quote:weer een nieuw zeer beledigend script kunnen schrijven
Natuurlijk. Een héle vervelende vind ik de "Stigmata"-scene:quote:Maar ik ben wel benieuwd naar de gaten die nederhorror.nl bedoeld dus kun je er een aantal tussen spoiler tags zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederhorror leeft! | www.nederhorror.nl
Hmm, ik weet niet of het al gezegd is, maar het lijkt me wel logisch dat hij na die verhuizing niets "ergs" meer meemaakt.quote:Op zondag 11 april 2004 08:10 schreef dolle_hond het volgende:
Waarom gebeurt er niets in de tussenliggende jaren bv. Heel flauw misschien om daar op te letten, maar gezien de structuur van het verhaal wel relevante vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cerror O+
TBE pretendeert niet een heel ingewikkelde tijdreisfilm te zijn, dat is nu juist de kracht. Bovendien, Noem jij eens 1 tijdreisfilm ZONDER gaten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:11 schreef nederhorror.nl het volgende:
Ze maken een gruwelijke fout in het tijdreizen, zoals ik aangeef.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:14 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren gezien in de sneak:
The Butterfly Effect
Evan Treborn (Ashton Kutcher) heeft als kind last van black-outs. Hij probeert hiervan af te komen door dagboeken bij te houden. Z`n moeder vraagt hem de dag daarna of hij nog weet wat hij heeft opgeschreven. Dit houdt hij n paar jaar vol, totdat ie op n dag geen last meer heeft van blackouts. Wanneer Evan naar de universiteit gaat, herinnert hij zich opeens steeds meer stukken uit z`n verleden die hij zich vroeger niet kon herinneren. Hij ontdekt n techniek die hem in staat stelt in de tijd terug te keren. Al snel blijkt echter dat elke minieme verandering die hij doorvoert in het verleden grote gevolgen heeft in het heden...
Wat is The Butterfly Effect n weirde film! Heb wel genoten moet ik zeggen, maar je moet je aandacht er goed bij houden. Ashton Kutcher speelt (zoals ik al in veel recensies had gelezen) z`n eerste goede en volwassen rol. Amy Smart is altijd goed en uiteraard leuk om naar te kijken(die smile
).
De regie van Eric Bress en J. Mackye Gruber is in t begin wat afstandelijk, maar hoe meer de film vordert, hoe "dichter bij de personages" je komt, en dus meer over ze leert.
Kortom: erg lekkere film, die je misschien wel wat vaker als 1x moet zien om hem volledig te begrijpen.
Toppertje
IMDB Cijfer: 7,4/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
Het is een opzichtige fout, die zelfs een recht-toe-recht-aan tijdreisfilm niet zou moeten maken.quote:TBE pretendeert niet een heel ingewikkelde tijdreisfilm te zijn
De kracht van de film is dat het niet een ingewikkelde tijdreisfilm pretendeert te zijn. Verdorie, is het dan ook de kracht van de film dat het niet pretendeert een zoete romantische komedie te zijn?quote:dat is nu juist de kracht
Tijdreisfilms zitten vol wormGATEN, dankzij de Eisen-Rosenberg bridge. Ik kan je eerlijk gezegd zo geen perfecte tijdreisfilm noemen. Wellicht dat ze er wel zijn, ik kan die films die ik gezien heb niet helemaal meer goed voor de geest halen. PHILADELPHIA EXPERIMENT misschien? Is al weer te lang geleden voor mij.quote:Bovendien, Noem jij eens 1 tijdreisfilm ZONDER gaten.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:16 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een héle vervelende vind ik de "Stigmata"-scene:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog een vraag aan jou, wat vind jij dan van Donnie Darko?? Ook een film vol met gaten, dus meteen waardeloos?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik houd wel van dit soort films.. staan boven aan mijn lijstje
[ Bericht 16% gewijzigd door blablasjit op 04-06-2004 15:14:44 ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:48 schreef DonStefano het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog een vraag aan jou, wat vind jij dan van Donnie Darko?? Ook een film vol met gaten, dus meteen waardeloos?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, om t film met super veel gaten te noemen vind ik wat ver gaan. Dat je er niets aan vind, kan ik me wel wat bij voorstellen
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Huppa, weg met de logica van tijdreizen. Wat jij wil.quote:Die theorie zou dus in principe ook van toepassing kunnen zijn op z'n littekens in z'n handpalmen?
Daar werken ze met parallele universums en wormgaten. Niet het traditionele tijdreizen. DONNIE DARKO zit op elk niveau véél beter in elkaar dan THE BUTTERFLY EFFECT. Leg ze maar niet naast elkaar, want dan krimpt BTE nog verder inelkaar.quote:En dan nog een vraag aan jou, wat vind jij dan van Donnie Darko?? Ook een film vol met gaten, dus meteen waardeloos?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier wordt aangetoond dat hij de gave heeft om tijd te veranderen. Hij is lerende. Er zit simpelweg een litteken. Niet iets dat hij met wilskracht te voor schijn tovert.
Donnie Darko is idd beter, dat zal ik ook niet ontkennen. DD vind ik dan ook een briljante film die ik al vele malen gezien heb, maar dat neemt niet weg dat ook daar essentiele gaten in zitten. En die worden dan onder het mom "je mag het zelf invullen" weggewerkt. Ik heb daar op zich verder helemaal geen problemen mee, maar qua script is die film ook alles behalve perfect...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:45 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Huppa, weg met de logica van tijdreizen. Wat jij wil.
Voor het personage van Ashton heb ik er geen moeite mee dat hij het ziet "verschijnen". Echter kunnen andere personages dat niet zien.
[..]
Daar werken ze met parallele universums en wormgaten. Niet het traditionele tijdreizen. DONNIE DARKO zit op elk niveau véél beter in elkaar dan THE BUTTERFLY EFFECT. Leg ze maar niet naast elkaar, want dan krimpt BTE nog verder inelkaar.
Voor het geval je het nog niet door hebt, er is geen vaste logica van tijdreizen. Er zijn namelijk meerdere theorïen, waarvan er nog geen enkele bewezen is. Een beetje openstaan voor een eigen 'artistieke' interpretatie van het fenomeen vind ik daarom wel gepast, anders moet je niet naar dergelijke films gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:45 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Huppa, weg met de logica van tijdreizen. Wat jij wil.
Voor het geval je niet de film hebt gezien, de makers breken hun eigen gemaakte regels ten aanzien van tijdreizen. Als ze een theorie bedenken en die vasthouden, dan zal ik er geen problemen mee hebben.quote:Voor het geval je het nog niet door hebt, er is geen vaste logica van tijdreizen. Er zijn namelijk meerdere theorïen, waarvan er nog geen enkele bewezen is. Een beetje openstaan voor een eigen 'artistieke' interpretatie van het fenomeen vind ik daarom wel gepast, anders moet je niet naar dergelijke films gaan.
Plotgaten en losse eindjes die ambigu blijven, zijn niet hetzelfde. Ik zal ook nooit beweren dat DONNIE DARKO perfect is.quote:En die worden dan onder het mom "je mag het zelf invullen" weggewerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where facts are few, experts are many.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:43 schreef Atreidez het volgende:ja dat was me idd ook al opgevallen! maar zoals ik eerder al zei, kdenk dat je m gewoon nog 1 of 2 x moet kijken voordat je alles begrijpt. denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
en de eerste keer dat je hem zag was er geen zak aan, die Lola Renntquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:17 schreef blablasjit het volgende:Het effect om 1 ding net iets anders te doen... daarom vind ik lola rennt ook zo fantastisch... En ik vergelijk films nooit met elkaar... Maar het genre staa me erg aan. de enige overenkomsten die de twee hebben voor mij. ik vind het goede films
Heyz! Jah de eerste keer dat ik naar lola rennt keek vond ik er inderdaad geen *&*^&()&$# aan... Maar toen keek ik nog niet zo veel films en had ik er geen ballen verstand van...quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:03 schreef Wolfwood het volgende:
[..]
en de eerste keer dat je hem zag was er geen zak aan, die Lola Rennt![]()
Laat ik TBE ook maar eens gaan kijken, zat eigenlijk te wachten tot dat ie in de bioscoop komt![]()
ach ja![]()
Waarom moet je verstand van films hebben om Lola Rennt leuk te vindenquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:15 schreef blablasjit het volgende:
Heyz! Jah de eerste keer dat ik naar lola rennt keek vond ik er inderdaad geen *&*^&()&$# aan... Maar toen keek ik nog niet zo veel films en had ik er geen ballen verstand van...Nu wel
Ik had al verteld dat ik hem had gezien! Maar ik wil hem best nog een keer in de bios zien
omdat ik niet naar de verschillen keek van een paar seconden die alles kunnen veranderen.. maar als een griet die de hele tijd rentquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:52 schreef Wolfwood het volgende:
[..]
Waarom moet je verstand van films hebben om Lola Rennt leuk te vinden![]()
Nee je had hem gedownload, maar je wilde hem als eerste zien bioscoop
ja je kijkt anders naar een film!quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:30 schreef Wolfwood het volgende:
filmkennis is daarvoor vereist?
lijkt me eerder iets van gewoon opletten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denkik dan![]()
misschien sloeg tommy in die realiteit net iets lager..quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:39 schreef truSteh het volgende:
Kloppen wel een aantal dingen niet die mij opvielen. Toen hij dus de leeftijd had dat zijn hond ook werd vermoord, heeft hij in zijn linkeroor een oorbel. Later in de film in een aantal scene's zie ik die dus rechts zitten, ok dat kan nog. Dan tijdens dat zijn hond verbrand word, geeft Tommy zijn zus Kaleigh een flinke mep met dat stuk hout, dan heeft ze een wond op haar slaap/bij haar oor. Gaat Aston Kutcher dan terug in de tijd (ben ze naam ff kwijt, shame on me) en dat hij die vetzak dat stuk metaal geeft, heeft ze een wond op haar wang .. klopt niet helemaal
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:29 schreef truSteh het volgende:
Amy Smart is trouwens echt wel lekker
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:16 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een héle vervelende vind ik de "Stigmata"-scene:Net ook gezien, uiterst goeie film imho... AanraderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pathé Helmond bezoekers | http://lapoulejaune.proboards33.com/index.cgi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
ik denk dat je cut bedoelt ipv kut.. anders isset wat raar..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:01 schreef bobjuh het volgende:
Heb gisteren de directors cut gezien van de film. Vind hem steengoed eigelijk wel.
Directors kut heeft alleen dat extra scenes en een andere afloop van de film
staat in die spoilerquote:Op zondag 27 juni 2004 22:08 schreef SunChaser het volgende:
wat is de afloop dan?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:01 schreef bobjuh het volgende:
Heb gisteren de directors cut gezien van de film. Vind hem steengoed eigelijk wel.
Directors kut heeft alleen dat extra scenes en een andere afloop van de filmkom er dus net achter dat ik deze versie heb gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu ben ik ook wel benieuwd naar de bios versie..![]()
in BLIND HORIZON is ze ook zo oogverblindend mooiquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:31 schreef Timo20 het volgende:
Kan ik zo vaak Amy Smart kijken als ik wil
ik ben timbobquote:Op zondag 4 juli 2004 16:30 schreef frizzel het volgende:
ik ben benieuwd
ik ben iemand die jou ontzettend grappig vindquote:Op zondag 4 juli 2004 16:59 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ben timbob
aangenaam
http://www.pathe.nl/films(...)&kleur=&ind_verwachtquote:Op zondag 4 juli 2004 23:32 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ben verdimd benieuwd. Vanaf wanneer draaitie?
film is wel een beetje een mindfuck als je dat bedoelt...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:16 schreef snopprinses het volgende:
Ik ga em strax kijken, maar ik las dat iemand dr helemaal down van werd
heeft nog iemand dat gehad na het zien van de film of was dat gwoon een zeikerd?
Als je het topic leest, dan zie je dat er een director's cut is en een versie die in de bios draaide.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:24 schreef donald_dick het volgende:
nou schijnt dat de downloadbare film een ander einde heeft dan de film die in de bio draait? heeft iemand de theatereindscene al gezien ?
ja , ik heb ze alle 2 gezien....quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:24 schreef donald_dick het volgende:
nou schijnt dat de downloadbare film een ander einde heeft dan de film die in de bio draait? heeft iemand de theatereindscene al gezien ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
zover wasik ook alquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Als je het topic leest, dan zie je dat er een director's cut is en een versie die in de bios draaide.
Same here.. Gisteren TBE gezien en vanavond Donnie Darko.. Ben benieuwd welke ik beter vindquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:06 schreef CloudStrife het volgende:
Gisteren gezien.
Echt een top film!
Donnie Darko is next
Wat was het moraal volgens jou dan? Je kan geen perfect leven hebben?quote:Op zondag 11 juli 2004 15:06 schreef milagro het volgende:
Erg goed, ondanks dat ik niet echt van films met een moraal houd
dat de keuze die je maakt ten gunste vd een (jezelf bijv) voor de ander nadelig kan uitpakken, dat iedere keuze die je maakt een domino effect aan gevolgen heeft.quote:Op zondag 11 juli 2004 15:08 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Wat was het moraal volgens jou dan? Je kan geen perfect leven hebben?
quote:Op zondag 13 juni 2004 17:48 schreef Kiplekker het volgende:
[..]Hmmm indrukwekkend maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor degene die hem nog niet hebben gezien, Shame on you....Er is niets mis met een BrEeZer, zolang deze veilig in een fles blijft gevangen.
[ Bericht 20% gewijzigd door Mike op 13-07-2004 18:59:39 ]"The best way into a girl's bed is through her parents. Have sex with them, and you're in."
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:52 schreef frizzel het volgende:zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zet dat dan ff in een spoiler ofzo..
[ Bericht 8% gewijzigd door timbob op 13-07-2004 16:19:03 (nu met extra spoiler) ]
Ik gebruik geen spoilers, zet het zelf in een spoiler. Verder lijkt het me leuker als je alleen op mijn berichten reageert als je iets toe te voegen hebt OVER HET ONDERWERP...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:29 schreef timbob het volgende:
[..]
zeg
niet iedereen wilt het alternate einde weten natuurlijk, en jouw tekst in een spoiler zetten kunnen wij nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:05 schreef frizzel het volgende:
[..]
Ik gebruik geen spoilers, zet het zelf in een spoiler. Verder lijkt het me leuker als je alleen op mijn berichten reageert als je iets toe te voegen hebt OVER HET ONDERWERP...kusje
Anders quote je het ook nog even een keer.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:29 schreef timbob het volgende:
[..]
zeg
Die is al in ons land.. En ik ben nog steeds benieuwd naar dat einde..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:33 schreef SnAmChA het volgende:
Het originele einde zal vast wel weer te zien zijn in de bioscoop versie die binnenkort pas in ons land komt..
Misschien in de sneak previews maar nog niet regulair. Dat is zover ik weet pas vanaf 29 juli....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die is al in ons land.. En ik ben nog steeds benieuwd naar dat einde..
Klopt idd..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:29 schreef SnAmChA het volgende:
[..]
Misschien in de sneak previews maar nog niet regulair. Dat is zover ik weet pas vanaf 29 juli....
Nope. Want de TC is wat je te zien krijgt in de bios. Het is niet voor niets een TC. DC's zijn meestal voor de DVD.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:39 schreef frizzel het volgende:
komt mss door het veranderen van dat einde ...
Het gaat er bij deze films voornamelijk om dat er meer te kijken valt voor ook het hoger iq bevattende gedeelte van samenleving. En dat ligt niet zozeer aan het tijdreis verhaaltje, maar meer aan het feit dat je voornamelijk bij donnie darko zelf aardig wat dingen kunt invullen en daarvoor wel de nodige intelligentie moet bevatten..Dus misschien zegt jouw opmerking het meeste over jezelf...quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:23 schreef SilverGun het volgende:
Het is alsof elke film met een tijdreis verhaaltje, wat symboliek en een slappe plottwist, als meesterwerk wordt ervaren tegenwoordig. Donnie Darko is ook al zo'n enorm overgewaardeerd geval. The Butterfly Effect heb ik nog niet gezien, maar het lijkt in dezelfde categorie als DD en Fight Club te vallen als ik de berichten zo lees.
Dat heb ik je vaker zien verkondigen. En daar heb ik ook al eens op gereageerd geloof ik. Doe ik dus niet opnieuw.quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:21 schreef SunChaser het volgende:
2001 ASO, dat is pas een slechte film.
Nier voor "het hoger iq bevattende gedeelte van samenleving".quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:24 schreef SnAmChA het volgende:
2001 ASO is meer kunst als filmvermaak denk ik zo...
quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:21 schreef SunChaser het volgende:
2001 ASO, dat is pas een slechte film.
Wat?!quote:En dan komt er nog bij dat he tgewoon amerika propoganda is
Heb je hem weerquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:20 schreef SilverGun het volgende:
Oh god, gaan we op de "Je hebt er gewoon geen vat op!" toer? Het blijft een lachwekkende manier om dergelijke films te verdedigen. Ga alsjeblieft eens films als 2001: A Space Odyssey, Stalker en ander werk van Tarkovsky of Bergmann bekijken voor sterke symboliek en ware diepgang en misschien gaat het licht dan bij je branden![]()
Zeker toeval dat de film werd uitgebracht ten tijde van de strijd tussen usa en ussr en de ruimteverkenning.....Houdt daar gewoon neit zo van.Heb dan nog liever dat een film voor het geld wordt gemaakt, als een zodanige film die vervolgens tot "cult" wordt verheven..quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:42 schreef SilverGun het volgende:
[..]
Wat?!
quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:58 schreef SnAmChA het volgende:
Zeker toeval dat de film werd uitgebracht ten tijde van de strijd tussen usa en ussr en de ruimteverkenning.....Houdt daar gewoon neit zo van.Heb dan nog liever dat een film voor het geld wordt gemaakt, als een zodanige film die vervolgens tot "zult" wordt verheven..
haha nou begin je echt dingen te zien hoor. of ben je in de war met Dr. Strangelove, die was wel echt goed in de koude oorlog geplaatst....quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:58 schreef SnAmChA het volgende:
Zeker toeval dat de film werd uitgebracht ten tijde van de strijd tussen usa en ussr en de ruimteverkenning.....
quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:00 schreef MadScientist het volgende:
[..]
haha nou begin je echt dingen te zien hoor. of ben je in de war met Dr. Strangelove, die was wel echt goed in de koude oorlog geplaatst....
THE BUTTERFLY EFFECT valt daar in ieder geval niet onder.quote:Het gaat er bij deze films voornamelijk om dat er meer te kijken valt voor ook het hoger iq bevattende gedeelte van samenleving.
Die nederhorror rotzooi zeker welquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:56 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
THE BUTTERFLY EFFECT valt daar in ieder geval niet onder.
quote:Die nederhorror rotzooi zeker wel
met alle respect, het is inmiddels wel duidelijk dat je de Butterfly Effect bagger vindt. En als je dat vervolgens geheel overbodig 10x gaat herhalen moet je niet vreemd opkijken als mensen zich aan jou gaan irriteren...quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:29 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Zit een persoonlijk tintje aan, heel volwassen. Maar ja, THE WRETCHED en THE PRODIGAL SON zijn al twee korte films die beter zijn dan THE BUTTERFLY EFFECT.
Goede smaak mijne ook met nog velen erbijquote:Op maandag 19 juli 2004 22:47 schreef Merida het volgende:
Ik heb deze film net gezien... en hij is nu m'n favoriet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtige eindnummer van Oasis in dat einde, hoewel ik nooit echt liefhebber van was. De muziek was sowieso goed in deze film.
De film zelf was super!
The Internets, I needs it..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is alleen het einde anders of de hele film? Anders wil ik die andere versie ook nog wel een keer zien. Ik vind dit wel een heel mooi einde trouwens..
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 03:20 schreef Dr_Crouton het volgende:
Is er een alternatieve einde?
Ik heb deze gezien, weet niet of dit het gewone einde is:dat is het saaie einde! Toen ik hem de eerste keer zag was het ook met deze einde en ik was ook onder de indruk maar met de andere einde is het nog koelerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtige eindnummer van Oasis in dat einde, hoewel ik nooit echt liefhebber van was. De muziek was sowieso goed in deze film.
De film zelf was super!"The best way into a girl's bed is through her parents. Have sex with them, and you're in."
Moet ik toch maar is die andere versie zien, want ik vind dit einde echt afbreuk doen aan de kwaliteit van de film, veel te happy Hollywood achtig.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:55 schreef frizzel het volgende:
[..]
dat is het saaie einde! Toen ik hem de eerste keer zag was het ook met deze einde en ik was ook onder de indruk maar met de andere einde is het nog koeler
Happy? Ik vond het best zielig...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:21 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Moet ik toch maar is die andere versie zien, want ik vind dit einde echt afbreuk doen aan de kwaliteit van de film, veel te happy Hollywood achtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat er op de dvd beide eindes te zien zijn... Net als de (duur!!!) US-release.The Internets, I needs it..
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Happy? Ik vond het best zielig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat er op de dvd beide eindes te zien zijn... Net als de (duur!!!) US-release.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees een stukkie naar boven, beide eindes worden beschreven dmv spoiler tagsquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:23 schreef KonnieKipke het volgende:
hoe is het einde van de theater versie dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het theater einde isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
Vind ik ook, een echte topper.. Stukken beter dan Donnie Darko nog imo..quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:50 schreef KonnieKipke het volgende:
Dit is -by far out- een van de beste films die ik heb gezien. Ontroerend! Einde van directors cut viel me mee. Een gevoel van melancholiek wordt er wel mee losgemaakt. Ben nu de theatrical release aan het downloaden.
Gelukkig kende ik hem niet of het is me ontgaan. Heb er geen vooroordelen over.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:43 schreef timbob het volgende:
en toch mag ik die aston nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alternatieve einde lijkt me ook wel wat, die wil ik ook wel een keer zien. Heb 'm in de bioscoop gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:08 schreef Angeles het volgende:
Ik had het leuker gevonden als de film was geëindigd in die kliniek,Uhh, zo eindigt ie ook ongeveer, de Director's Cut die ik gezien heb dan. Lijkt me wel duidelijk dat dat de beste versie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt mij ook beter dus ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:19 schreef devv05 het volgende:
Uhh, zo eindigt ie ook ongeveer, de Director's Cut die ik gezien heb dan. Lijkt me wel duidelijk dat dat de beste versie is![]()
Ik vind het juist dankzij deze film een interessante theorie, neem het meer serieus dan vroeger iig. En dat nummer van Oasis is inderdaad geweldig!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:35 schreef furanku het volgende:
Het gegeven "leg een potlood 10 cm opzij in je jeugd en je hele toekomst veranderd" vond ik wel een beetje overdreven
Alle fronten imo, je kunt het andersom ook stellen.. Ik vond DD weer net iets te vaag en de verhaallijn veel minder goed. Het blijft persoonlijk..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:01 schreef HAL9000S het volgende:
Op welk front overtreft TBE Donnie Darko dan als ik het vragen mag?
ja, en daar ben ik het weer totaal niet mee eensquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alle fronten imo, je kunt het andersom ook stellen.. Ik vond DD weer net iets te vaag en de verhaallijn veel minder goed. Het blijft persoonlijk..
[ Bericht 13% gewijzigd door Gorro op 02-08-2004 20:43:59 ]None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
Zo, dat kan je wel zeggen jaquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:02 schreef HAL9000S het volgende:
Spoiler
quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:02 schreef HAL9000S het volgende:
Spoiler
Niet waar, het is het einde van de Director's Cut versie.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:41 schreef Devano het volgende:
Wat nou spoiler, het is een DvD extra..
Ik gok beide..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:48 schreef MrX1982 het volgende:
edit: op play.com kan je trouwens de dvd al bestellen. Zou die de directors cut einde hebben of het bios einde.
Dat is te hopen dan. Bij de dvd op amazon.com staan iig beide eindes, dat zal op de dvd bij play.com ook wel zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik gok beide..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar over het algemeen een leuke film, wel een aanrader. Hij krijg een 7.4 van mij denk ik.
Het lijkt mij niet meer dan logisch dat alle black-outs worden opgevult, maar is het neit meer als verassend wat er precies gebeurt tijdens die black-outs? Je kan mij niet vertellen dat je al precies wist wat er met zn vader precies gebeurde in de gevangenis..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:06 schreef user_friendly het volgende:
heb m net gezien. ik vond hem nogal tegenvallen, de film valt snel in de herhaling door steeds iets te veranderen uit het verleden. je hebt direct al door dat hij al die blackouts bij langs zal gaan. niet echt verrassend wel een leuk tussendoortje maar niet boven gemiddeld.
Inderdaad.. net geen 7,5quote:Op woensdag 4 augustus 2004 04:14 schreef Cheese het volgende:
Maar over het algemeen een leuke film, wel een aanrader. Hij krijg een 7.4 van mij denk ik.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:16 schreef nederhorror.nl het volgende:idd dat klopt niet, alleen Aston's realiteit veranderd, die van zijn medegevangene niet. Maar ook het volgende vind ik vreemd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, echt storend vind ik het niet..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
Ik vond allebei de eindes op DD lijken. De ene is "ik offer mijn leven op voor mijn geliefden", de ander is "ik herken je vaag omdat we in een parallel universum veel met elkaar te maken hadden"quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:28 schreef BdR het volgende:
Ik kreeg wel het idee dat de hele film is ontstaan naar aanleiding van Donnie Darko, dat Hollywood dacht "dat was een goede film, zoiets moeten wij ook maken". Helemaal als je kijkt naar de "sad-ending", daar blijkt het hele idee/thema precies hetzelfde.
Haha, die is wel leuk,quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:49 schreef err het volgende:
Overigens, Evan Treborn -> Event Reborn
was helemaal geen happy end, hij was het meisje kwijt hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vond de film wel aardig, maar er was een happy end en op de één of andere manier vond ik dat niet bij de film passen.
Als je hem met het andere einde vergelijkt is het relatief gezien zeker wel een happy end.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
was helemaal geen happy end, hij was het meisje kwijt hoor
Precies dat bedoel ik. Hij was Kayleigh inderdaad kwijt, maar hij heeft haar in dit scenario nooit gekend en dus was dat ook niet erg. Je treurt immers niet om een meisje dat je nooit gekend hebt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:52 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Als je hem met het andere einde vergelijkt is het relatief gezien zeker wel een happy end.
hij heeft haar in dat scenario wel degelijk gekend, alleen zij hem niet..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies dat bedoel ik. Hij was Kayleigh inderdaad kwijt, maar hij heeft haar in dit scenario nooit gekend en dus was dat ook niet erg. Je treurt immers niet om een meisje dat je nooit gekend hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan zou ik het wel weten
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Evan kent haar nog steeds, want als ie wakker wordt van de laatste ingreep in de geschiedenis, dan roept ie Kayleigh, waar is Kayleigh. Lenny vraagt dan: "Wie is Kayleigh?".quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies dat bedoel ik. Hij was Kayleigh inderdaad kwijt, maar hij heeft haar in dit scenario nooit gekend en dus was dat ook niet erg. Je treurt immers niet om een meisje dat je nooit gekend hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:38 schreef HAL9000S het volgende:
In die tijdlijn heeft hij haar in principe nooit ontmoet...hij kiest ervoor haar nooit te ontmoeten om alles te vermijden. Hij offert zichzelf gewoon op, en dan nog...als ik zou kunnen kiezen tussen een meisje niet leren kennenjij hebt het weer over het DC einde.. ik over die van de bios..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan zou ik het wel weten
Hoezo voor 6 euro???quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:47 schreef MakaveliTheDon het volgende:
TOPPIE deze film.. In een LANGE tijd nie meer zo'n VETTE film gezien. ah en dat maar voor 6 uero:D aanrader voor de twijfellaars lache wanneer ie wakker wordt zonder armen..
Hij had de herinnering aan haar nog wel..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. Het "kleine dingen hebben grote gevolgen" princiepe.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:35 schreef furanku het volgende:
Had hem gisteren ook gekeken, en ik vond hem zeer goed. Het gegeven "leg een potlood 10 cm opzij in je jeugd en je hele toekomst veranderd" vond ik wel een beetje overdreven, maar daarom niet minder ok.
Je kunt natuurlijk niet het potloodje verantwoordelijk houden voor alle gevolgen, want als je stelt dat subtiele dingen grote gevolgen kunnen hebben, dan zijn er natuurlijk heel veel subtiele dingen die ook invloed hebben, naast het potloodje.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:24 schreef UFOtje het volgende:
verhaaltje
dat er een hoop andere invloeden zijn wil niet zeggen dat dat potloodje geen beslissende factor is.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:27 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Je kunt natuurlijk niet het potloodje verantwoordelijk houden voor alle gevolgen, want als je stelt dat subtiele dingen grote gevolgen kunnen hebben, dan zijn er natuurlijk heel veel subtiele dingen die ook invloed hebben, naast het potloodje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |