(ja, bij 't zappen kom ik af en toe iets moois tegen daar)
Prutsers!
helemaal met je eens
Sky radio zuigt balle
Kijk ons cool zijn we hebben de zanger/zangeres iets laten zingen met de naam van ons radiostation!
Het is dat ik in een kas werk, anders zou ik dat pleuresding van een radio nooit aanhoren .
quote:het is echt een ramp, wat een kutradio
Op maandag 26 januari 2004 20:59 schreef moz het volgende:
sky radioieder uur hetzelfde
echt de radio voor hersenloze mensen, die altijd hetzelfde simpele muziekje willen horen
Des te beter, wat een kutnummer zeg.quote:Op maandag 26 januari 2004 20:38 schreef Foxxy het volgende:
Ze verkorten Sinead O'Connor - 'Nothing Compares to you' ook vaak..
Ja, komt door Nolius. Die heeft geen smaakquote:Op zondag 11 april 2004 09:47 schreef yvonne het volgende:
Lijkt FOK!Radio wel
En hij vindt ws dat jij geen smaak hebt.quote:Op zondag 11 april 2004 09:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, komt door Nolius. Die heeft geen smaak
Dat doen ze al heel langquote:Op zondag 11 april 2004 09:37 schreef dwerg het volgende:
Zelfs A kind of magic van Queen ontsnapte vanmorgen niet aan deze smerige manier om meer platen in het uur te krijgen. Nu is het niet het meest fantastische nummer van Queen, maar wel een onderhoudend deuntje. En als ze dan na twee minuten domweg een halve minuut eruit knippen (en nee, dat was geen vloeiende overgang als de man met de schaar meeleest), zoek ik wel een andere zender op waar ze de platen helemaal draaien.
Naar Sky Radio luisteren mensen die minder spelfouten maken dan luisteraars van Radio 538.quote:Op zondag 11 april 2004 13:38 schreef xman het volgende:
Wie luisterd er nou naar Sky Radio!
Haha daar luister ik ook helemaal niet naar!quote:Op zondag 11 april 2004 13:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Naar Sky Radio luisteren mensen die minder spelfouten maken dan luisteraars van Radio 538.
Laten we eerlijk zijn: met een beetje creatief knipwerk had Pearl Harbor twee uur korter en toch net zo interessant kunnen zijn.quote:Op zondag 11 april 2004 13:41 schreef Bombie het volgende:
Het wachten is op een tv-zender (voor het voorbeeldje: SBS6) die een film gaat inkorten, zodat hij in zijn geheel vóór "Hart van Nederland" te zien zal zijn i.p.v. dat hij er waardeloos lang door onderbroken wordt.
Sorry ik heb slecht nieuws voor je...ze doen het al!quote:Op zondag 11 april 2004 13:41 schreef Bombie het volgende:
Het wachten is op een tv-zender (voor het voorbeeldje: SBS6) die een film gaat inkorten, zodat hij in zijn geheel vóór "Hart van Nederland" te zien zal zijn i.p.v. dat hij er waardeloos lang door onderbroken wordt.
En daarna krijgen we alleen nog maar samenvattingen van films zodat er héééérrrrlijk vier films in één avond gekeken kunnen worden. Hééééérrrrrlijk!
Jimi Hendrix draaide zich om in z'n graf...quote:Op zondag 11 april 2004 09:47 schreef yvonne het volgende:
Lijkt FOK!Radio wel
Yep,quote:Op zondag 11 april 2004 13:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn: met een beetje creatief knipwerk had Pearl Harbor twee uur korter en toch net zo interessant kunnen zijn.
Ik moet dan ook zeggen dat ik er onlangs inderdaad getuige van dacht te zijn. Ik miste een scene en begon zowaar aan mezelf te twijfelen.quote:Op zondag 11 april 2004 13:48 schreef xman het volgende:
[..]
Sorry ik heb slecht nieuws voor je...ze doen het al!
Op tv worden films vaak ingekort. Helaas maar waar!
zelfs bioscoop/dvd releases is dat het geval.quote:Op zondag 11 april 2004 13:48 schreef xman het volgende:
[..]
Sorry ik heb slecht nieuws voor je...ze doen het al!
Op tv worden films vaak ingekort. Helaas maar waar!
Coole Avatar, waar hebbie die vandaanquote:Op zondag 11 april 2004 13:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn: met een beetje creatief knipwerk had Pearl Harbor twee uur korter en toch net zo interessant kunnen zijn.
JA!quote:Op zondag 11 april 2004 14:58 schreef Me_Wesley het volgende:
Bij 538 ofzo flikten ze het zelfs om Smells Like Teen Spirit in te kortenIk sta haf mee te zingen.. begint opeens de solo al
WTF
Uit een film.quote:Op zondag 11 april 2004 14:31 schreef Silencer666 het volgende:
Coole Avatar, waar hebbie die vandaan?
huh, nee, dan heb jij een nog andere versiequote:Op zondag 11 april 2004 15:48 schreef Foxxy het volgende:
[..]
JA!![]()
Daar was ik ook al zo kwaad om! Die solo kortten ze gewoon in! Das juist het mooiste stuk van t nummer!
Of een lijstje van nummers die ze niet inkorten.quote:Op zondag 11 april 2004 16:03 schreef LangeJan het volgende:
Maak anders even een lijstje van alle nummer die ze inkorten.
quote:Op zondag 11 april 2004 18:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of een lijstje van nummers die ze niet inkorten.
quote:
Maakt het niet minder ergquote:Op maandag 26 januari 2004 20:58 schreef Sjorssie het volgende:
Dit gebeurd al jaren
WHAHAHA Humor...quote:Op maandag 26 januari 2004 19:55 schreef Acquiesce het volgende:
En: koop cd's.
no shit...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:46 schreef Arcee het volgende:
Slecht! Slecht! Slecht!
Freddie draait zich om in zijn graf.quote:Op zondag 18 juli 2004 15:50 schreef PimD het volgende:
Paar dagen geleden kwam Heaven for Everyone van Queen ook voorbij. Ze hadden de officiële radio edit zelfs nog ingekort, gewoon een heel couplet eruit geflikkerd
Gaan ze Bohemian Rhapsody 2 keer uitzendenquote:20:59 ! Commodores - Nightshift !
20:59 ! Phil Collins - Can't Stop Loving !
20:59 ! Queen - Bohemian Rhapsody !
21:02 Vanessa Williams - Save The Best For Last
21:05 Queen - Bohemian Rhapsody
21:11 Will Young - Leave Right Now
En terecht, niemand zit te wachten op een duf zwijmelliedje van een kale lesbienne.quote:Op maandag 26 januari 2004 20:38 schreef Foxxy het volgende:
Ze verkorten Sinead O'Connor - 'Nothing Compares to you' ook vaak..
Ik dacht altijd dat een Sky Radio-playlist er zó uitzag:quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:33 schreef vdo28 het volgende:
Ik zat toevallig ff te kijken naar hun playlist, en volgens mij klopt er iets niet...
[..]
Gaan ze Bohemian Rhapsody 2 keer uitzenden
Het is een super nummer maar toch....
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 | Walgelijk en verderfelijk, super-irritant en ergerlijk. De hele dag gaat die shit maar door, alleen maar bullshit is wat ik hoor. Irritante delletjes in kwissen en spelletjes. Mag ik nog de groeten doen? Nu is het welletjes! Housemuziek en popmuziek, carnavalshit en flopmuziek. Je hoort van alles behalve hardcore, waarvoor? De teksten, daarvoor! Ze weigeren alles wat jou laat denken of bepaalde doelgroepen kan krenken. Alle goeie bands die de knowledge verspreiden, zijn ze als de pest aan het vermijden. Ze willen dat de inhoudloze shit een hit blijft, zodat iedereen van hun omroep lid blijft. Dood aan de radio! Irritante D.J.'s met populair gebleer, haal die moederneuker uit de air. Want ik heb hier schoon genoeg van, bewaar je bullshit voor in de kroeg man. Draai je plaat en houd verder je smoel, maar dan wel een goeie, weet je wat ik bedoel? Ik weet dat jullie ons doelbewust boycotten, maar met de O.P. valt niet te spotten. Ons netwerk verspreidt onze band wijd, dus we lachen om radiobekendheid Mijn plaat zul je nooit hoeven te pluggen, want ik werk niet mee met bloedzuigende muggen. Die enkele keer dat jullie wel rap draaien, zijn het van die fakers die de echte rap naaien. Radio geeft rap een wack imago, maar hardcore blijft en ik doe het graag zo dus.. Dood aan de radio! |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |