http://media.ebaumsworld.com/helicopterkills.mpg
Open hem niet als je er niet tegen kunt, ik heb je gewaarschuwd.
[Dit bericht is gewijzigd door Mac11 op 26-01-2004 18:51]
quote:Rechtermuis, opslaan als.
Op maandag 26 januari 2004 18:49 schreef Nevermind het volgende:
Doet het niet
quote:Idd. wat Fillipe zegt, je moet em eerst ff opslaan op je hardeschijf.
Op maandag 26 januari 2004 18:50 schreef Fillipe het volgende:[..]
Rechtermuis, opslaan als.
quote:Vind het wel sneu dat iemand nog kruipend beweegt om hem dan alsnog neer te schieten, hij word idd wel uit z`n lijden verlost.
Op maandag 26 januari 2004 18:52 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet echt schokkend. Wel impressive hoe doeltreffend zo'n ding is.
[Dit bericht is gewijzigd door Mac11 op 26-01-2004 19:00]
quote:Ja inderdaad, maar ik denk niet dat de TS dat wilt horen
Op maandag 26 januari 2004 18:52 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet echt schokkend. Wel impressive hoe doeltreffend zo'n ding is.
quote:Ja command & conquer 5. Bush op avontuur in Irak.
Op maandag 26 januari 2004 18:55 schreef Harry_Sack het volgende:
Vreemd, eerst zie je het eerste mannetje rennen naar links en vervolgens loopt een tweede op zijn dooie gemakje naar die auto. Waar komt dat filmpje eigenlijk vandaan, is het een spelletje ofzo?
quote:Wehehehe
Op maandag 26 januari 2004 18:54 schreef Mac11 het volgende:[..]
Vind het wel sneu dat iemand nog kruipend beweegt om hem dan alsnog neer te schieten, hij word idd wel uit z`n leiden verlost.
quote:Irak, nee geen spelletje
Op maandag 26 januari 2004 18:55 schreef Harry_Sack het volgende:
Vreemd, eerst zie je het eerste mannetje rennen naar links en vervolgens loopt een tweede op zijn dooie gemakje naar die auto. Waar komt dat filmpje eigenlijk vandaan, is het een spelletje ofzo?
quote:O, dan was het vast friendly fire...
Op maandag 26 januari 2004 18:57 schreef Fillipe het volgende:[..]
Irak, nee geen spelletje
. Levensecht, volgens mij was het een apache helikopter die op verkenning was. Weet ik trouwens niet zeker, zal het nieuwsartikel is proberen te vinden.
Waarom ik dit schokkend vind, omdat er geen manier van terugvechten is zegmaar.
Hetzelfde als Murat D. die een pistool pakt en z`n leraar door het hoofd schiet.
En ok zo is oorlog gewoon, daar ben ik het ook mee eens.
Het ziet er alleen zo kut uit.
desnoods Barret .50 als ze willen maar zo vin dik het maar ammo verpsilling.
quote:Volgens mij is het een traktor..
Op maandag 26 januari 2004 18:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ding waar ze bij stonden lijkt me een raketwerper. Als ze die mannen niet uitschakelden zouden ze zelf onder vuur genomen worden.
Tja, verdediging he? En ze lossen die ene kerel uit z'n lijden met 30mm kogels. Wel bizar apparaat dat zeker.
het stuk geschut staat wel de andere kant opgericht, ze lopen van de truck naar het geschut via een geul in het terrein
quote:Mee eens
Op maandag 26 januari 2004 18:51 schreef Fillipe het volgende:
Ik ken hem al, trouwens zo schokkend is het ook weer niet.
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:03 schreef infinium het volgende:
Waar gehakt wordt, vallen spaanders
quote:tja, denk dat de meeste irakese soldaten dat niet weten. Ze zullen geen films hebben gezien of tv hebben gekeken om te zien hoe ze 10 jaar eerder werden afgemaakt. En je zit natuurlijk onder vreselijk spanning als de kogels vanuit het niets komen dus kan me er wel iets bij voorstellen.
Op maandag 26 januari 2004 19:04 schreef Fillipe het volgende:
Ik snap niet waarom die kerel niet onder die truck bleef liggen? Ik bedoel ze hebben zo'n body heat sensor, dus alle warmte bronnen zien ze. Maar die truck was nog warm, dus ik zou daar lekker onder blijven liggen in de hoop dat ze niet te lang blijven rondzweven.
quote:Ja daar heb je ook weer gelijk in
Op maandag 26 januari 2004 19:06 schreef Nimitz het volgende:[..]
tja, denk dat de meeste irakese soldaten dat niet weten. Ze zullen geen films hebben gezien of tv hebben gekeken om te zien hoe ze 10 jaar eerder werden afgemaakt. En je zit natuurlijk onder vreselijk spanning als de kogels vanuit het niets komen dus kan me er wel iets bij voorstellen.
quote:Als het donker is zie je geen kleur
Op maandag 26 januari 2004 19:06 schreef -KQwakie- het volgende:
ach ja, ze zullen het wel met een reden gedaan hebbe
en echt schokkend is het ook niet
is dit filmpje niet toevallig in kleur te krijgen
dat zou volgens mij een hoop duidelijk maken
Kijk maar naar de loop van het afweergeschut die witte buis zegmaar op het filmpje.
Volgens mij loopt er geen geul naar de auto`s trouwens ?
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:10 schreef Mac11 het volgende:[..]
Als het donker is zie je geen kleur
, dit is een hitte camera.
Every once in a while, however, British cannons or American helicopters become truly useful. We now have video of at least one such occasion. The video shows an AH-64 Apache helicopter gunship engaging a group of several Iraqis at a considerable distance. The video, taken from the Apache's forward looking infrared gun camera, shows the Apache engaging the group of Iraqis with multiple bursts of 30mm chain cannon fire.
The video is in MPEG format and should be viewable by anyone using Real Player, Windows Media Player or QuickTime. You can see it on Warblogging. It should be noted that Warblogging has not verified the providence of this video the video may in fact be of an Apache engaging Afghans. The video file is 7 megabytes.
I originally received the Apache gunship video from a friend, but it has been posted publicly by Ernie's House of Whoopass. UPDATE: Before posting this story I did a Google News search to try to find any news articles mentioning the video. While that search didn't find anything, it turns out that an ABCNews story from January 9 does carry the video.
At no point in the video can we see any weapons in the hands of the Iraqis. They walk around a bit, get out of a truck, and walk over to some kind of structure. It's possible that they're planting an explosive device of some kind, but I can't make one out in the video. With that said, however, I'm not used to viewing thermal video and I don't know how weapons or IEDs would appear in infrared.
At one point the Apache has killed all but one member of the Iraqi group. The gun crew then looks around to see if there's any more movement. There's one man lying down next to the truck. The crew fires the 30mm cannon, wounding him. The video shows the man writhing around on the ground, clearly in serious pain. At this point they look for more movement. The conversation that follows is telling.
Gunner: Want me to take the other truck out?
Commander: Roger . Wait for movement by the truck.
Gunner: Movement right there.
Commander: Roger. He's wounded. Hit him!
Gunner: Alright. Hitting the truck.
Commander: Hit the truck. Hit the truck and him. Go forward of it and hit him.
Gunner: Roger.
We have no context for this video. We don't know who these men are or why the Apache is killing them. What we do know, however, is that there don't appear to be any people around the group of Iraqis. The Iraqis aren't shooting anyone. They don't appear to be an imminent threat to anyone.
It's never clear why the Apache crew and their commander don't send ground forces to engage and possibly capture these Iraqis. It's never clear why, once all but one Iraqi is dead and the last one is writhing on the ground wounded and clearly not a threat to anyone anymore they don't send ground forces to capture, treat and interrogate the wounded Iraqi.
At the same time, however, we don't know who these people are. They could well be planting an IED or even preparing to shell American forces with a mortar. I'm not willing to sit here and second guess the initial actions of the helicopter crew. At the same time, however, I'm not sure that it's proper to shoot and kill a wounded man. It feels wrong to me. In fact I'm rather sure that the shooting of the wounded man is a violation of, at the very least, the spirit of one or more Geneva conventions.
War is hell.
Daar moet ik van puken; dit valt nog redelijk mee
quote:Ik denk dat dit van dichtbij er redelijk vies uit ziet, aangezien je in het filmpje ook 1 van die figuren de lucht in ziet vliegen nadat de
Op maandag 26 januari 2004 19:24 schreef Skv het volgende:
Life-execution filmpjes (snuff movies) zijn veel erger.Daar moet ik van puken; dit valt nog redelijk mee
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:06 schreef -KQwakie- het volgende:
is dit filmpje niet toevallig in kleur te krijgen
dat zou volgens mij een hoop duidelijk maken
quote:zelfs daar kan ik zonder moeite naar kijken wrom dat weet ik niet.
Op maandag 26 januari 2004 19:24 schreef Skv het volgende:
Life-execution filmpjes (snuff movies) zijn veel erger.Daar moet ik van puken; dit valt nog redelijk mee
ok maar dit is een terugvindpost want ik kan nu ffies niet kijken
quote:the horror!
Op maandag 26 januari 2004 19:37 schreef Salvad0R het volgende:
leep filmpje, alleen vuig dat mn winamp 5 met internet wilde connecten
quote:Weet je hoe het gaat, die mensen die daar staan wilden waarschijnlijk geen oorlog.
Op maandag 26 januari 2004 19:39 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat is hier schokkend aan? Hoe verwacht je dan dat het gaat? Ik vind het juist interessant. En of het terecht was of niet, zo te zien wel maar we hebben te weinig info om daar een oordeel over te vormen.
[Dit bericht is gewijzigd door HeatWave op 26-01-2004 20:18]
quote:Knap dat je dat zo op dit filmpje allemaal kan zien.
Op maandag 26 januari 2004 19:43 schreef Mac11 het volgende:[..]
Weet je hoe het gaat, die mensen die daar staan wilden waarschijnlijk geen oorlog.
Alleen maar elke dag goed te eten/leven en een warm thuis net als jij nu hebt, en de leider van dat land dwong hun daar te vechtten tegen een overmacht waar niet van te winnen valt.
quote:Wat is nou je punt? Ik beweer niet dat ze plezier hebben ofzo...
Op maandag 26 januari 2004 19:43 schreef Mac11 het volgende:[..]
Weet je hoe het gaat, die mensen die daar staan wilden waarschijnlijk geen oorlog.
Alleen maar elke dag goed te eten/leven en een warm thuis net als jij nu hebt, en de leider van dat land dwong hun daar te vechtten tegen een overmacht waar niet van te winnen valt.
quote:Ja die heb ik eens in kleur gezien, die is echt te ranzig/schokkend.
Op maandag 26 januari 2004 19:48 schreef D-Danny het volgende:
weet je wat pas schokkend is?[edit] doe maar niet HW[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door HeatWave op 26-01-2004 20:19]
quote:Lees eerst de policy eens voordat je dit soort dingen post.
Op maandag 26 januari 2004 18:47 schreef Mac11 het volgende:
quote:Idd, wat een dwaas die zoiets op camera zet.
weet je wat pas schokkend is?
[edit] doe maar niet HW[/edit]
quote:Machtsuiting? Maar goed dat filmpje is echt heel erg ranzig vooral die in kleur
Op maandag 26 januari 2004 19:58 schreef Mac11 het volgende:[..]
Idd, wat een dwaas die zoiets op camera zet.
Overigens vind ik hem pas echt smerig met geluid aan.
Ik moet mezelf eens aanleren niet meer te klikken als er een ranzigheidswaarschuwing staat. BAH! Zieke geesten...
quote:...........................................
weet je wat pas schokkend is?
[edit] doe maar niet HW[/edit]
quote:anders komen we ff in actie
Op maandag 26 januari 2004 20:19 schreef HeatWave het volgende:
OK, laat verdere filmpjes maar achterwege AJB.
quote:jaaaah, nikky in actie !!
Op maandag 26 januari 2004 20:36 schreef nikky het volgende:[..]
anders komen we ff in actie
quote:Stof, bloed rook etc
Op maandag 26 januari 2004 20:52 schreef Tha.Gnome het volgende:
hu, is dat nou stof, of spat die gek nu helemaal uit elkaar?
En bij computerspellen schiet je toch ook iedereen dood?
Ik richt altijd eerst op de knie-schijven tenminste...
Je ziet hier het alleen in zwart wit, daarom is het minder erg.
quote:Nou ik mag hopen dat ondertussen iedereen wel onderscheid kan maken tussen computerspelletjes en de werkelijkheid.
Op maandag 26 januari 2004 21:06 schreef TheDon18 het volgende:
Ik vindt er weinig schokkends aan te zien, eigenlijk...En bij computerspellen schiet je toch ook iedereen dood?
Ik richt altijd eerst op de knie-schijven tenminste...
quote:Ja oke, ik bedoelde meer dat als het gewoon gefilmt zou zijn op klaarlichte dag met een goeie cam, en verder ingezoomt dat het dan schokkender zou zijn...
Op maandag 26 januari 2004 19:33 schreef Mac11 het volgende:
Ik zie toch duidelijk mensen uit elkaar knallen op het filmpje hoor, Evil_koekje.
quote:Tuurlijk, maar de beelden zijn wel enigszins met elkaar te vergelijken...
Op maandag 26 januari 2004 21:09 schreef Fillipe het volgende:[..]
Nou ik mag hopen dat ondertussen iedereen wel onderscheid kan maken tussen computerspelletjes en de werkelijkheid.
Maar het is ook maar net wat je gewend bent om te zien... zo kijk ik bijvoorbeeld graag naar maffia-films, waarbij ze vingers afhakken of in frituurvet stoppen, terwijl iemand anders misschien liever naar natuur-films kijkt...
't is maar net wat je als schokkend ervaart, dat ligt nu eenmaal bij iedereen anders
Kill 'em
Kill 'em
There's one behind the truck
Kill 'em
Kill 'em
zoek op K. maar eens met Taliban..... dan krijg je pas schokkende beelden..... zo ken ik er 1 waar bij een deserteur zijn keel word door gesneden en ze hem laten stikken in zijn eigen bloed
[ edit: typo ]
[Dit bericht is gewijzigd door BaZje op 26-01-2004 21:32]
quote:Klopt is ook zo, ik hou ook meer van de maffia films hoor, geweldig maar ja dat is niet de werkelijkheid dus dan is alles okay.
Op maandag 26 januari 2004 21:26 schreef TheDon18 het volgende:[..]
Maar het is ook maar net wat je gewend bent om te zien... zo kijk ik bijvoorbeeld graag naar maffia-films, waarbij ze vingers afhakken of in frituurvet stoppen, terwijl iemand anders misschien liever naar natuur-films kijkt...'t is maar net wat je als schokkend ervaart, dat ligt nu eenmaal bij iedereen anders
Blijft natuurlijk wel waar dat het vreselijk is wat hier gebeurd.
quote:Wat had je dan verwacht van oorlog?? Verder vind ik helemaal niet zo schokkend eigenlijk...
moet zeggen dat het me best een misselijk gevoel geeft over oorlog.
quote:Dat filmpje was al gepost hier. En ik was werdt er gewoon ff misselijk van. Ik zat echt met open mond te kijken. Absurt gewoon
Op maandag 26 januari 2004 21:28 schreef BaZje het volgende:
heb het filmpje laatst van volkomenkut gehaald..... moet zeggen dat die best ill is eigenlijk..... ziet alleen niet zoveelKill 'em
Kill 'em
There's one behind the truck
Kill 'em
Kill 'emzoek op K. maar eens met Taliban..... dan krijg je pas schokkende beelden..... zo ken ik er 1 waar bij een deserteur zijn keel word door gesneden en ze hem laten stikken in zijn eigen bloed
[ edit: typo ]
wat veel zieker zou zijn is als ze ze expres alleen zouden verwonden en dan gewoon laten liggen... zoals in die vietnam oorlog...
Getver, als ik er weer aan denk wordt ik weer onpasselijk (weet ff geen beter woord, is gevoel dat verband houdt tussen ontzetting en walging).
Getver, als ik er weer aan denk wordt ik weer onpasselijk (weet ff geen beter woord, is gevoel dat verband houdt tussen ontzetting en walging).
Brr, ik ben gedwongen uit de ontkenningsfase gerukt. Don't like it.
quote:Ben wel nieuwsgierig eigenlijk...wil je hem eens naar mij mailen, als je hem nog hebt? alexandervanderhulst@chello.nl
Op dinsdag 27 januari 2004 12:24 schreef Rio het volgende:
idd, dat filmpje van die keel doorsnijden heb ik ook gezien. Een gast mailde mij die eens, hij dacht dat het nep was. Getverdemme, staat sindsdien op mijn netvlies gebrand. Wou dat ik hem nooit gezien had.Getver, als ik er weer aan denk wordt ik weer onpasselijk (weet ff geen beter woord, is gevoel dat verband houdt tussen ontzetting en walging).
Brr, ik ben gedwongen uit de ontkenningsfase gerukt. Don't like it.
Maar waarom liepen die ventjes zo rustig?
en die ene was toch onder een truck, hoe konden ze hem dan raken? of zijn die kogels die echt door beton gaan?
van welke oorlog is dat?
quote:Iraq, hedendaags. En het was een 30 mm caitling gun (oid) die de kogels afvuurde. In die kogels zit een verharde kop van platonium volgens mij. Gaat idd door pantser heen, sowieso door auto's.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:36 schreef LoveHenk het volgende:
Ik was eigenlijk meer verbaasd met welk profesionalisme en koelbloedigheid ze waren bezig. Ik vond het "cool" dat ie zei "the one is wounded" en die andere dude zei "kill em". best grof eigenlijk.Maar waarom liepen die ventjes zo rustig?
en die ene was toch onder een truck, hoe konden ze hem dan raken? of zijn die kogels die echt door beton gaan?
van welke oorlog is dat?
quote:Heb hem onmiddellijk gedelete destijds. Hier is vast wel iemand die je van dienst wil zijn. Anders maar ff googlen, is vast wel 1 of ander sicko site waar hij te vinden is.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:26 schreef TheDon18 het volgende:[..]
Ben wel nieuwsgierig eigenlijk...wil je hem eens naar mij mailen, als je hem nog hebt? alexandervanderhulst@chello.nl
en nog eens
En die Amerikanen wat zijn dat toch weer helden, 4 onbewapende mannen dooden vanaf een paar honderd meter, knap hoor
quote:Stel je toch niet aan, je hebt geen idee wat de omstandigheden waren. Het kan net zo makkelijk een wapentransactie zijn of de voorbereiding op een aanval. Of misschien was een of meer van de personen wel een belangrijk doelwit.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:09 schreef JimmyJames het volgende:
Wat een gruwelijk filmpje dat jullie daar allemaal zo luchtig over doen, er worden hier vier mensen gedood in koude bloedEn die Amerikanen wat zijn dat toch weer helden, 4 onbewapende mannen dooden vanaf een paar honderd meter, knap hoor
Doe niet zo naief, oorlog is niet simpel en zeker niet leuk.
quote:Weet je de naam nog? Ik vindt het eigenlijk ook altijd vreselijk om naar te kijken maar toch moet ik het zien
Op dinsdag 27 januari 2004 14:22 schreef Kamigot het volgende:
Ergste wat ik ooit heb gezien was bij een stel gasten thuis zo'n filmpje van een vrouw die vermoord werd. Ze zeggen tegen mij : 1 keer kijken en dan vergeten. Nou ik zou willen dat ik het nooit gezien had
quote:kzou het niet meer weten. weet alleen nog dat het een blonde jonge vrouw was en een .44
Op dinsdag 27 januari 2004 15:09 schreef Fillipe het volgende:[..]
Weet je de naam nog? Ik vindt het eigenlijk ook altijd vreselijk om naar te kijken maar toch moet ik het zien
quote:Nee, hè. Paar mensjes meer of minder, we zitten hier toch met 6 miljard man, dus dat die lui even neergeknald worden is heel normaal.
Op dinsdag 27 januari 2004 19:43 schreef Mr.A het volgende:
nou.. zo schokkend vond ik m nou ook weer niet..
quote:die is nep. als je het aankunt moet je hem maar eens frame voor frame bekijken, het bloed zit veel eerder op de muur dan dat het pistool af gaat.
Op dinsdag 27 januari 2004 19:15 schreef Kamigot het volgende:[..]
kzou het niet meer weten. weet alleen nog dat het een blonde jonge vrouw was en een .44
.
quote:Dat heeft niets te maken m.b.t schokkend. Hij bedoelde denk ik dat het filmpje opzich zelf niet echt schokkend is. Maar de achterliggende gedachte is natuurlijk wel vreselijk, er worden wel 4 mensen neergeknald met hevig geschut.
Op dinsdag 27 januari 2004 19:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Nee, hè. Paar mensjes meer of minder, we zitten hier toch met 6 miljard man, dus dat die lui even neergeknald worden is heel normaal.
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 27-01-2004 20:20]
quote:Link/Naam v/h filmpje ?
Op dinsdag 27 januari 2004 20:10 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
die is nep. als je het aankunt moet je hem maar eens frame voor frame bekijken, het bloed zit veel eerder op de muur dan dat het pistool af gaat.
die hele zin slaat nergens op grammaticaal en qua spelling, maar zo kwam ik m zonet tegen (heb m weer ff opgezocht). anders zoek je gewoon even op snuff en dan iets over een vrouw die door haar hoofd geschoten wordt ofzo, kom je m zo tegen.
quote:Hahaahaha weer zo kut nerd die een paar spellekes heeft gespeeld en daarom denkt wapenkennis te hebben
Op maandag 26 januari 2004 19:00 schreef speedfreakssj het volgende:
ik vind het wel een grof filmpje, ze kunnen het veel subtieler doen met een PSG1 of remmington 700.desnoods Barret .50 als ze willen maar zo vin dik het maar ammo verpsilling.
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:14 schreef Smots het volgende:
Typisch geval van Overkill.
Moet je eens bij Kazaa zoeken op all en dan op Artist en dan invoeren Faces Of Death.
Haal je zo 15 filmpjes binnen die 30x erger zijn dat dit filmpje.
quote:Gatverdamme idd, ik heb net wat snuff filmpjes gedownload erg ranzig.
Op dinsdag 27 januari 2004 20:52 schreef Twisted_TpaU het volgende:
K' vin dit filmpje wel meevallen.Moet je eens bij Kazaa zoeken op all en dan op Artist en dan invoeren Faces Of Death.
ZIEK!
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 27-01-2004 20:58]
quote:Dus?
K' vin dit filmpje wel meevallen.Moet je eens bij Kazaa zoeken op all en dan op Artist en dan invoeren Faces Of Death.
quote:ah, gelukkig is dat nog niet 27 keer eerder gezegd!
moet er wel bij vermelden dat het meeste nep is.
quote:Je had wel gelijk m.b.t het filmpje van die vrouw inderdaad, die is echt nep (volgens mij).
Op dinsdag 27 januari 2004 20:58 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
ah, gelukkig is dat nog niet 27 keer eerder gezegd!
quote:27 pas? k wilde zo graag de 30e zijn..
Op dinsdag 27 januari 2004 20:58 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
ah, gelukkig is dat nog niet 27 keer eerder gezegd!
wha sorry voor de 'overbodige' post.. ben nog niet echt wakker...
[Dit bericht is gewijzigd door Twisted_TpaU op 27-01-2004 21:01]
quote:dat issie echt overduidelijk als je m vertraagd afspeelt
Op dinsdag 27 januari 2004 20:59 schreef Fillipe het volgende:[..]
Je had wel gelijk m.b.t het filmpje van die vrouw inderdaad, die is echt nep (volgens mij).
--------------------------------------------------------------------------------
Private Joker: How can you shoot women and children?
Door Gunner: Easy... you don't lead 'em so much.
[laughs]
Door Gunner: Ain't war hell?
quote:Nee sorry we praten nu niet over dit filmpje
Op dinsdag 27 januari 2004 21:16 schreef Kamigot het volgende:
Dus ik had een heel trauma voor niks ?![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo heel nauwkeurig naar gekeken heb, maar ik vond het toch aardig echt.
kent iemand een filmpje dan zie je moeder en kind spoorweg oversteken. dan stopt moeder maar t kind rent door. het kind wordt door trein superhard geraakt en vliegt als een bal tegen de rand van het perron. echt gebeurde zo snel.
quote:Opeens heb je het.....Je wordt conducteur
Op dinsdag 27 januari 2004 23:20 schreef LoveHenk het volgende:
kent iemand een site waar ik meer van die wat fimpjes kan downen. het windt me ongelooflijk op als ik die mensen zie sterven - joke.
kent iemand een filmpje dan zie je moeder en kind spoorweg oversteken. dan stopt moeder maar t kind rent door. het kind wordt door trein superhard geraakt en vliegt als een bal tegen de rand van het perron. echt gebeurde zo snel.
quote:-->ik geloof dat alle media dingetjes van ogrish.com zijn afgehaald (vraag me niet hoe ik er ooit ben gekomen), maar daar staat het serieus gecategoriseerd.....
Op dinsdag 27 januari 2004 23:20 schreef LoveHenk het volgende:
kent iemand een site waar ik meer van die wat fimpjes kan downen. het windt me ongelooflijk op als ik die mensen zie sterven - joke.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:30 schreef XyuT het volgende:
*denkt aan de relaas van Colin Powell bij de Security Council, en de amerikaanse manier van dingen uitleggen om een oorlog te rechtvaardigen.....*
[..]-->ik geloof dat alle media dingetjes van ogrish.com zijn afgehaald (vraag me niet hoe ik er ooit ben gekomen), maar daar staat het serieus gecategoriseerd.....
heeft iemand het filmpje gezien waarin een groep toereisten op safari is de vetn stapt uit en wordt aangevallen door leeuwen/tijgers. de hele familie: moeder en kids ram in paniek. echt te afschuwelijk voor woorden.
ik liet het filmpje eerst mijn neefje zien hij vond het schokkend dus heb ik hem meteen gedelete en niet ernaar gekeken.
quote:Klopt heb die al gezien, slechte kwalitiet en maar 500 kb.
Op dinsdag 27 januari 2004 23:56 schreef Hayek het volgende:
er schijnt ook een filmpje te zijn over die vermoorde journalist Daniel Pearl, als je leest wat er op die band staat wil je hem niet eens zien
"I saw it in tv in black/white, but in color it is betterr I can see blood"
echt maniakken daar.
quote:beter daar dan op straat...
Op dinsdag 27 januari 2004 23:59 schreef LoveHenk het volgende:
echt maniakken daar.
quote:Best een mooi design van die site.. Er staan inderdaad veel filmpjes op, bedankt voor de tip
Op dinsdag 27 januari 2004 23:30 schreef XyuT het volgende:
*denkt aan de relaas van Colin Powell bij de Security Council, en de amerikaanse manier van dingen uitleggen om een oorlog te rechtvaardigen.....*
[..]-->ik geloof dat alle media dingetjes van ogrish.com zijn afgehaald (vraag me niet hoe ik er ooit ben gekomen), maar daar staat het serieus gecategoriseerd.....
quote:Voor de filmpjes moet je toch betalen?
Op woensdag 28 januari 2004 12:11 schreef TheDon18 het volgende:[..]
Best een mooi design van die site.. Er staan inderdaad veel filmpjes op, bedankt voor de tip
quote:hij heeft ws gewoon een paar keer op "Yes" geklikt zonder echt ged te kijken...hij merkt over een tijdej wel als zijn bankrekening leeg is...
Op woensdag 28 januari 2004 21:42 schreef Internationalist het volgende:[..]
Voor de filmpjes moet je toch betalen?
-- edit --
quote:sneu??? omfg wedden dat jij ook graag verlosd zou willen worden uit je lijden als je doorzeefd wordt door zo'n helikopter en je het overleefd..
Op maandag 26 januari 2004 18:54 schreef Mac11 het volgende:[..]
Vind het wel sneu dat iemand nog kruipend beweegt om hem dan alsnog neer te schieten, hij word idd wel uit z`n lijden verlost.
is btw een gun van een apache :
http://search.csmonitor.com/durable/1999/04/29/csmimg/0429p1a.jpeg
geeft een beetje een beeld wat voor een kogel dat is.
reken maar dat ze die vent een dienst bewijzen hem nog een keer te beschieten. hoewel... misschien realiseren mensen zich door dit soort beelden dat oorlog niet een spelletje is
quote:niet?
Op donderdag 29 januari 2004 02:49 schreef PietF het volgende:
hoewel... misschien realiseren mensen zich door dit soort beelden dat oorlog niet een spelletje is
quote:denk idd dat dat voor de meeste mensen niet geldt...
Op donderdag 29 januari 2004 02:53 schreef Hayek het volgende:[..]
niet?
denk dat er meer mensen met "kewl!" reageren als mensen die op grond hiervan beseffen hoe erg het is
quote:zoals beloofd:
Op donderdag 29 januari 2004 11:09 schreef Ndy het volgende:
k heb nog een losse huls liggen van zo'n kogel.. azl wel ff pic maken met mn hand dr naast kan je formaat eens goed bekijken
puntje is wat stomp.. dus +0,5cm.. huls van die andere kon k nie vinden maar dit is een vergelijkbaar exemplaar
quote:mooi filmpje
Hey mensen ik heb zonet dit filmpje via MSN gekregen, moet zeggen dat het me best een misselijk gevoel geeft over oorlog.http://media.ebaumsworld.com/helicopterkills.mpg
quote:oud
Hey mensen ik heb zonet dit filmpje via MSN gekregen, moet zeggen dat het me best een misselijk gevoel geeft over oorlog.http://media.ebaumsworld.com/helicopterkills.mpg
quote:dit topic gaat alleen over het filpmje in de openingspost
Op vrijdag 30 januari 2004 20:01 schreef tiesto-boy het volgende:
heeft iemand nog lompere filmpjes ??
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |