abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16603961
Als er iets is waar ik me boos over kan maken zijn mensen die op de snelweg met hun autotje links blijven rijden terwijl ze rechts genoeg ruimte hebben. En dan heb ik het niet over mensen die gewoon links rijden en netjes opzij gaan als ze je in hun spiegel zien en als je voorbij bent gewoon weer links gaan rijden.

Hekel aan mensen die je wel zien maar niet opzij willen gaan, mentaliteit van: "ik rijd al 120 en jij mag niet sneller!"
Vandaag ook een vent in een Ford Mondeo die me wel zag maar gewoon niet opzij wou gaan. Dus ik had er na pogingen van m'n linker knipperlicht aan laten en flitsen genoeg van gekregen en wou m rechts inhalen toen die flikker ook rechts ging. Dus ik denk ow een beetje te laat nu, dus ik ga weer linker baan, gaat die mongool ook.

Ik heb hem toen over de vluchtstrook ingehaald en voor hem gaan rijden, gaan remmen en hem figuurlijk naar de afrit geduwd. Toen op de vluchtstrook geblokt en uitgestapt maar die bitch ging achteruit en reed weer weg. Toen had ik er geen zin meer in. Als ik een goede bui was had ik hem gevolgd tot z'n huis!

Signature:
Max. 4 regels
pi_16604018
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:31 schreef Streetracer het volgende:
Ik heb hem toen over de vluchtstrook ingehaald en voor hem gaan rijden, gaan remmen en hem figuurlijk naar de afrit geduwd. Toen op de vluchtstrook geblokt en uitgestapt maar die bitch ging achteruit en reed weer weg. Toen had ik er geen zin meer in. Als ik een goede bui was had ik hem gevolgd tot z'n huis!
Let he who is without sin....

............................................................
pi_16604038
Verschrikkelijk dat soort mensen

Grrr ik kan er ook piswoest om worden.

Goed...fijn dat jij met je kutautootje op de snelweg wil rijden, maar ga dan godverdomme rechts rijden zodat ik er lekker voorbij kan.

pi_16604045
linksplakkers opknopen aan een flitspaal
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  maandag 26 januari 2004 @ 18:35:30 #5
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_16604060
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:35 schreef Pharell het volgende:
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_16604062
quote:
Als ik een goede bui was had ik hem gevolgd tot z'n huis!
Dat deed ik dus .... resultaat ...boete van 220 euro ....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_16604063
Gadverdamme, wat irritant is dat inderdaad Ben het volledig met je eens.
pi_16604136
Oh, was jij dat die daar achter me hing...

Maak je niet zo druk man (m/v)

pi_16604164
ik rijdt overal rechts.....
Refuse/Resist/Innerself
  maandag 26 januari 2004 @ 18:39:11 #10
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_16604168
street kerel neem nog een biertje en let go let go
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  maandag 26 januari 2004 @ 18:39:20 #11
19529 Fendy
True Spirit
pi_16604177
Dus ik in een relaxte bui op de snelweg, zo'n irri sukkeltje achter me, terwijl ik toch 120 reed. Gaat ie eerst lekker knipperen, met zijn knipperlicht, ik denk, nou...ik maak ruimte voor hem, gaat hij ook naar rechts, dus ik weer naar links en wat denk je? Hij ook..hahaha...
Gaat ie dus op de vluchtstrook rijden, ik denk eerst ach...hij heeft pech...want hij ging remmen...dus ik remde vrolijk mee, misschien kon ik de brave borst nog helpen. Stapt ie met zijn kwaaie kop uit, ach ben maar doorgereden, dat soort losers laat ik lekker staan op de strook.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_16604357
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:39 schreef Fendy het volgende:
Dus ik in een relaxte bui op de snelweg, zo'n irri sukkeltje achter me, terwijl ik toch 120 reed. Gaat ie eerst lekker knipperen, met zijn knipperlicht, ik denk, nou...ik maak ruimte voor hem, gaat hij ook naar rechts, dus ik weer naar links en wat denk je? Hij ook..hahaha...
Gaat ie dus op de vluchtstrook rijden, ik denk eerst ach...hij heeft pech...want hij ging remmen...dus ik remde vrolijk mee, misschien kon ik de brave borst nog helpen. Stapt ie met zijn kwaaie kop uit, ach ben maar doorgereden, dat soort losers laat ik lekker staan op de strook.
Was zeker een Golf met middenbesturing, of niet dan?

pi_16604759
Snap prima waarom je opgefokt bent, van die mensen die het beter weten op de weg en jou er toe dwingen zich aan hun regels aan te passen.

Maar het had ook anders kunnen gaan, voor hetzelfe geld was die dude uitgestapt met een ijzeren staaf in zijn hand oid.
Bedenk wel dat jij nou ook fout bent door hem te stoppen.

Ik ben zelf ook vrij makkelijk opgefokt te krijgen in het verkeer maar kheb ooit een incident gehad waarbij ik tot huis toe aan achtervolgd werd. Sindsdien zeg ik in sommige situaties; ach laat die stumper maar ik fok me wel ergens anders over op

Insane
pi_16607171
quote:
Ik heb meer een hekel aan jouw soort mensen..
pi_16607420
quote:
neem een kopje warme melk en ga lekker met je knuffelbeer in bed liggen, randdebiel.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 26 januari 2004 @ 20:33:14 #16
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16607481
Mits er rechts ruimte genoeg is: duwen,schoppen, rijbewijs afnemen.

Bumperen als de gene ervoor NIET naar rechts kan: Bumperaar duwen, schoppen, braketest en rijbewijs afnemen.

The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_16607689
quote:

Links plakken is irritant maar niet gevaarlijk, je als bovenstaand gedragen wel.

---Edit: niet doen---

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 26-01-2004 22:03]

pi_16608270
Haal die doodverwensing 'ns weg, joh... Je bent nu nog 'n grotere malloot dan de TS...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_16608394
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:54 schreef Jordy-B het volgende:
Haal die doodverwensing 'ns weg, joh... Je bent nu nog 'n grotere malloot dan de TS...
de mods en FA's hebben wel wat anders te doen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_16608482
TS is een mongool
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 26 januari 2004 @ 21:02:20 #21
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_16608529
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:00 schreef WeirdMicky het volgende:
TS is een mongool
* Eensch isch
pi_16608647
quote:
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_16608650
quote:
  maandag 26 januari 2004 @ 22:35:57 #24
56646 pwnd
I_got_raped_by_a_Llama
pi_16611801
Ik ben het niet eens met wat de TS deed. Maar ik heb ook een pokkehekel aan mensen die denken dat ze alles beter weten. Laatst haalde ik iemand links in komt er een Mercedes Benz met volle vaart eraan. Ik ben voorbij die gast die ik aan het inhalen was ga voor die gast rijden liet dat figuur in zijn patserbak me even zien dat hij sneller kan inhalen door mij in te halen voor me te rijden en gelijk weer naar links te gaan Dat soort figuren zijn te triest voor woorden.
  maandag 26 januari 2004 @ 22:37:35 #25
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16611861
nog zoiets.... mensen die op de middelste baan blijven rijden.... dat je rechts rijdt, 2 banen naar links moet en dan weer 2 naar rechts.... vaak probeer ik die toch nog een subtiele hint te geven dat ze naar rechts moeten....
Thucydides
pi_16611962
Ik rijd ook graag links

Vind het alleen niks kicks als er gasten voor me rijden dan

Vooral die hufters in vrachtwagens!! De een op de rechter baan rijd 100 en die ander gaat met 101 inhalen ofzo

pi_16617549
quote:
Als er iets is waar ik me boos over kan maken zijn mensen die op de snelweg met hun autotje links blijven rijden terwijl ze rechts genoeg ruimte hebben. En dan heb ik het niet over mensen die gewoon links rijden en netjes opzij gaan als ze je in hun spiegel zien en als je voorbij bent gewoon weer links gaan rijden.

Hekel aan mensen die je wel zien maar niet opzij willen gaan, mentaliteit van: "ik rijd al 120 en jij mag niet sneller!"
Vandaag ook een vent in een Ford Mondeo die me wel zag maar gewoon niet opzij wou gaan. Dus ik had er na pogingen van m'n linker knipperlicht aan laten en flitsen genoeg van gekregen en wou m rechts inhalen toen die flikker ook rechts ging. Dus ik denk ow een beetje te laat nu, dus ik ga weer linker baan, gaat die mongool ook.

Weet je wat nog veel irritanter is. Dat als je op een weg maar 80 mag en je rijd zelf al 110, en dat zit er zo'n malloot achter je (zo'n 20cm) die er dan per se voorbij wil, terwijl ik aan het inhalen ben. Dan trap ik toch altijd wel even op de rem.
Dat zien we morgen dan wel weer.
pi_16624826
Ik vind wat de TS deed helemaal niet raar. Waarom is hij nou weer een mongool ?? Hij is niet degene die niet auto kan rijden en lekker links blijft rijden en gewoon mensen gaat blocken als die erlangs willen en dus ook levensgevaarlijke situaties veroorzaakt ! hoe is het nou !!
...................................................... d| ^ ^ |b....................................................
  dinsdag 27 januari 2004 @ 14:36:01 #29
19529 Fendy
True Spirit
pi_16625951
Ik had vanmorgen een 18 jarig sukkeltje achter me, in een evenzo-oude civic met stoere dubbele uitlaat. Op een 2-baans weg waar je 50 mag, reed ik op de rechterbaan 70. Hij met zijn stoere bek echt 30 centimeter achter me, terwijl hij me links kon inhalen. Ik dus eerst remlichtjes knipperen, hij nog dichterbij. Ik vol in de ankers, en daarna naar links om voor te sorteren voor het verkeerslicht dat 100 meter verderop staat.
Komt ie naast me rijden, stoer doen van wat moet je nou enzo...dus ik mijn raam open vragen wat hij dan wilde, rijdt -ie door...zie ik dat ie politie achter zich aan had...

Dat noem ik nog eens dikke pret!
Als je stoer wilt zijn, ga dan op een kartbaan stoer doen met die mentaliteit. Ik vind dat je altijd afstand moet houden, gaat iemand niet snel genoeg opzij? Hou je dan in en knipper even maar ga NIET kleven...daar komen ongelukken van!
Rukkers, iedereen die kleeft!

Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:16:23 #30
70795 GiSH
waiting for sun
pi_16627351
ik doe altijd 2x knipperen... gaat de linksplakker niet opzij.. ga ik zelf er rechts voorbij.. (maar moet ik zelf wel uitwijk ruimte hebben)
in Duitsland op driebands wegen hebben ze van die middenbaanplakkers, ook irritant.

1e Baan veel spoorvorming en vrachtauto's die 80 km/h rijden
2e Baan geen spoorvorming en van die sukkels die met 100 km/h op de middenbaan rijden omdat de op de 1e baan spoorvorming is.
3e Baan waar debiel hard gereden wordt.. die niet in te schatten zijn op de spiegel

Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_16628922
Ik vind het ook triest om mensen naar de zijkant van de weg te drukken. Zelfs nog een stuk triester dan iemand die links blijft plakken.

Bij mij was het je in ieder geval niet gelukt, laat ik het zo zeggen.

pi_16638460
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:35 schreef Pharell het volgende:
OMFG

Pharell is StefanPs nieuwe held

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_16638515
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:00 schreef WeirdMicky het volgende:
TS is een mongool
* StefanP geeft de TS groot gelijk.

Betweters en moraalridders kunnen een hijs voor hun gezicht verwachten met zulk gedrag.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_16638817
constant links blijven plakken is ook nog illegaal...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_16638926
* PeuRac met TS en StephanP eens is

de linker baan is voor de mensen met snelheid, net als in duitsland

pi_16639975
quote:
* PeuRac met TS en StephanP eens is
de linker baan is voor de mensen met snelheid, net als in duitsland
In dit geval gaat het niet om mensen met snelheid, maar om mensen die overdag in een steenfabriek werken en op weg naar huis de frustraties in de oude civic (of dergelijke japanners) afreageren.
pi_16640205
Ik zelf heb ook een hekel aan linksplakkers. Het enige verschil met de TS is, dat ik niet met lampen ga knipperen enz... En al helemaal niet stoppen.

Als het kan rijd ik er rechts voorbij of wacht af totdat diegene naar rechts gaat.

pi_16640306
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:54 schreef koalaschaap het volgende:

[..]

In dit geval gaat het niet om mensen met snelheid, maar om mensen die overdag in een steenfabriek werken en op weg naar huis de frustraties in de oude civic (of dergelijke japanners) afreageren.

Sorry, maar als iemand links blijft rijden terwijl de op de linkerbaan in geen velden of wegen een auto te vinden is Dan knipper is zelfs van afstand al, of blijf op de rechterbaan en ga er gerust langs
  dinsdag 27 januari 2004 @ 23:18:01 #39
19529 Fendy
True Spirit
pi_16642960
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:03 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Sorry, maar als iemand links blijft rijden terwijl de op de linkerbaan in geen velden of wegen een auto te vinden is Dan knipper is zelfs van afstand al, of blijf op de rechterbaan en ga er gerust langs

Daart heb je honderd procent gelijk in, maar dan heb je het waarschijnlijk over het type mens dat normaal op zondag een rondje rijdt langs de weilanden met 30 km/u.

Ikzelf had het over mensen die als een idioot komen kleven terwijl de file waar je net in stond net opgelost is en je eindelijk met veel te veel auto's op een klein stukkie 85 kan rijden...die krijgen mijn remlichten van dichtbij te zien...
Als er rechts niets is, rij ik rechts. Als ik iemand inhaal, ga ik - indien mogelijk - ook meteen weer naar rechts. Met een colonne 100 rijders op een rustige weg ga ik niet zig-zaggend inhalen, maar blijf ik links. Komt er een snellere deelnemer achter me aan, dan ga ik naar rechts en als hij voorbij is weer naar links.

Ik rij vaak op de A9 van Amstelveen richting Alkmaar (voor hen die hem kennen en rijden) het stukje bij de A5 wordt even 3-baans en dan weer 2-baans. Na de beroemde bocht naar het Rottepolderplein kun je meestal net weer een beetje doorrijden in de spits, maar altijd zitten er mensen bij die 5 minuten te laat van hun werk vertrokken zijn om op tijd thuis te zijn zodat moeders niet boos wordt. Die mensen moeten gewoon leren afstand te houden, niets meer niets minder.
Hard rijden is ok! Maar doe het als het kan en niet in de drukke spits door je voorgangers eindeloos op te jagen. Ik rij zelf ook graag (erg) hard, maar ik probeer er altijd rekening mee te houden dat men mij misschien niet gezien heeft...maar ja...daar ben je motorrijder voor...

Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 23:23:39 #40
26473 Fl3xx
Free Savvy
pi_16643184
Lol, al die gefrustreerde zieltjes hier

Geniet nou gewoon s van het autorijden, en dat genieten kan net zo goed met 120 achter iemand die links rijdt.

Dat pedaaltje van je racemonstertje hoeft niet helemaal continue op de grond hoor.

Je zal zien dat als je gewoon eens echt relaxed gaat rijden en je niet druk gaat maken om mensen die zich aan de regels houden het leven een stuk leuker wordt.

p.s.
Kleutertjes die denken dat op hun versnellingspookje hangen stoer is zijn naar mijn mening ook maar uitermate lachwekkend. Dit geld trouwens ook voor bumperklevertjes en groot licht/knipperlicht flitsertjes.

:):)

Toyota Carina II 2.0 GLi
pi_16645152
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:13 schreef StefanP het volgende:

[..]

* StefanP geeft de TS groot gelijk.

Betweters en moraalridders kunnen een hijs voor hun gezicht verwachten met zulk gedrag.

flikker toch op, dat jij net zo'n mongool bent als de TS weten we allang
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_16645222
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:18 schreef Fendy het volgende:

[..]

Daart heb je honderd procent gelijk in, maar dan heb je het waarschijnlijk over het type mens dat normaal op zondag een rondje rijdt langs de weilanden met 30 km/u.

Ikzelf had het over mensen die als een idioot komen kleven terwijl de file waar je net in stond net opgelost is en je eindelijk met veel te veel auto's op een klein stukkie 85 kan rijden...die krijgen mijn remlichten van dichtbij te zien...
Als er rechts niets is, rij ik rechts. Als ik iemand inhaal, ga ik - indien mogelijk - ook meteen weer naar rechts. Met een colonne 100 rijders op een rustige weg ga ik niet zig-zaggend inhalen, maar blijf ik links. Komt er een snellere deelnemer achter me aan, dan ga ik naar rechts en als hij voorbij is weer naar links.

Ik rij vaak op de A9 van Amstelveen richting Alkmaar (voor hen die hem kennen en rijden) het stukje bij de A5 wordt even 3-baans en dan weer 2-baans. Na de beroemde bocht naar het Rottepolderplein kun je meestal net weer een beetje doorrijden in de spits, maar altijd zitten er mensen bij die 5 minuten te laat van hun werk vertrokken zijn om op tijd thuis te zijn zodat moeders niet boos wordt. Die mensen moeten gewoon leren afstand te houden, niets meer niets minder.
Hard rijden is ok! Maar doe het als het kan en niet in de drukke spits door je voorgangers eindeloos op te jagen. Ik rij zelf ook graag (erg) hard, maar ik probeer er altijd rekening mee te houden dat men mij misschien niet gezien heeft...maar ja...daar ben je motorrijder voor...

* PeuRac laat ook héééééééééééééééél graag zien dat zijn remlichtjes nog werken
pi_16655572
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 00:22 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

flikker toch op, dat jij net zo'n mongool bent als de TS weten we allang

Lekker bezig....
...................................................... d| ^ ^ |b....................................................
pi_16657841
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 00:25 schreef PeuRac het volgende:

* PeuRac laat ook héééééééééééééééél graag zien dat zijn remlichtjes nog werken

Moet je vooral doen als je eens een auto tegen komt die niet van plan is om te remmen en die toevallig net ff wat groter is dan de jouwe. Vooral hopen dat er dan getuigen zijn die zien dat jij iemand ff probeert af te straffen.

Je mag mensen best wijzen op hun fouten vind ik, maar doe dat dan met je licht je toeter.

Expres voor iemand gaan remmen of iemand grof afsnijden is gewoon niet helemaal 100. Vooral om dan nog oh zo stoer uit te stappen om die persoon even op z'n bek te timmeren.

Je moet je gewoon niet te druk maken in het verkeer. Als ik ga rijden gebruik ik ook vaak m'n toeter of grootlicht (bijna elk ritje wel ) om mensen ergens op te wijzen (niet knipperen, mistlichten aan, etc), maar dan ben ik dat twee minuten later weer vergeten. Zelfde bij iemand die links rijdt. Even irritant, maar oh zo snel weer vergeten.

En tja, soms zit je weleens achter een vrachtwagen, en dat gaat ook niet al te snel. Dan ga je die toch lekker ff snijden of remproefje doen als je je frustratie wil uiten. Zijn we meteen van de overgefrustreerde typjes af.

pi_16658340
Mensen die TS afzeiken hebben ook allemaal van die fantastische argumenten "je bent een mongool"....

Lekker beredeneerd!

TS heeft gewoon gelijk, bovendien is links blijven hangen verboden.
Linksplakkers & bumperklevers zijn m.i. allebei even fout.

ik rij zelf ook (te) hard, maar hou wel afstand tot mijn voorganger. Hij moet alleen niet te lang onnodig links blijven rijden anders ga ik hem rechts voorbij. Als iemand dan mij probeert te snijden door ook naar rechts te gaan dan kunnen we daarna een schadeformuliertje in gaan vullen...

Liever een beschaafde verslaafde dan een verslaafde beschaving
pi_16658864
quote:
Ik heb hem toen over de vluchtstrook ingehaald en voor hem gaan rijden, gaan remmen en hem figuurlijk naar de afrit geduwd. Toen op de vluchtstrook geblokt en uitgestapt maar die bitch ging achteruit en reed weer weg.
Ik weet wat je meemaakt, dat soort lui moeten ze een nek^%$# geven.
Volgende keer zorgen dat je je autokrik in je handen hebt dan kan je die bij hem nog door de raam flikkeren als ie er vandoor gaat.
Satan Stole My Teddybear
pi_16660739
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:27 schreef zion het volgende:
TS heeft gewoon gelijk, bovendien is links blijven hangen verboden.
Linksplakkers & bumperklevers zijn m.i. allebei even fout.
Linksplakkers & bumperklevers zijn allebei fout, maar eigen rechters die iemand daarvoor willen mishandelen zijn nog een stuk fouter. Beide verkeersdeelnemers speelden hier voor eigen rechter: zo'n situatie kan makkelijk escaleren tot mishandeling of - met een beetje pech - doodslag.
Write a wise saying and your name will live forever
pi_16660841
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:43 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Ik weet wat je meemaakt, dat soort lui moeten ze een nek^%$# geven.
Volgende keer zorgen dat je je autokrik in je handen hebt dan kan je die bij hem nog door de raam flikkeren als ie er vandoor gaat.

Das zonde, dan ben je je krik kwijt
pi_16661038
Duitsland roelt, lekker 200, iedereen kijkt tenminste in z'n spiegel en gaat naar rechts, of je doet even je groot licht aan gaan ze netjes naar rechts. Geen gezeik, geen ergernis, niemand kleven of met kriks elkaar voor de bek rammen.

En remmen bij kleven lijkt me geen geile oplossing. Jij als voorste auto krijg nog een flinke mep (wiplesj) en zonder getuige is het woord tegen woord, zonder reden op de rem staan is net zo fout als kleven.
Fijn als je beide schuld krijgt, kun je dus schade gaan dokken.

Ik ga nu trouwens maar weer eens richting de garage, me auto is gefixt

Had een deuk op het linkerachterscherm vlakbij de klep. 1 of andere gek had op de parkeerplaats iets zwaars op me auto gemiepert.

En bedankt

M'n signature, wat doe je :{
pi_16662233
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:56 schreef Viper_74 het volgende:
En remmen bij kleven lijkt me geen geile oplossing. Jij als voorste auto krijg nog een flinke mep (wiplesj) en zonder getuige is het woord tegen woord, zonder reden op de rem staan is net zo fout als kleven.
Fijn als je beide schuld krijgt, kun je dus schade gaan dokken.
whiplash

Ik weet niet of je in NL of BE woont, maar in NL krijgt gewoon diegene die achterop knalt de schade op zijn bord, zélfs als jij op de rem staat. En ja, dat weet ik zeker, want heb het zelf gehad, man achter begon te plakken toeteren en zijn vinger langs zijn keel te schrapen zo van "ik maak je af", terwijl ik geen kant op kon. Toen was ik het zat en ben ik vol in de ankers gegaan, resultaat: Audi 100 + aanhanger (van hem) total loss, en VW Golf (3) Variant 5 cm korter.

Ook gewoon verteld aan agenten, bestuurder achter mij kreeg schade + proces verbaal wegens bedreiging (OID), ik proces verbaal wegens onveilig weggedrag. Mijn boete: Fl 250,- Hij: waarschijnlijk boete + auto total loss + mijn schade.

Ik zou het waarschijnlijk niet weer doen, maar ik heb die 250,- met liefde betaald, want die eikel zal het zéker nooit weer doen.

Liever een beschaafde verslaafde dan een verslaafde beschaving
pi_16665753
quote:
p.s.
Kleutertjes die denken dat op hun versnellingspookje hangen stoer is zijn naar mijn mening ook maar uitermate lachwekkend. Dit geld trouwens ook voor bumperklevertjes en groot licht/knipperlicht flitsertjes.
Helemaal mee eens! Vaak rijden ze in een japanner of in een golf, iets wat het geheel uiteraard nog lachwekkender maakt.
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:08:41 #52
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16670829
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:18 schreef Fendy het volgende:

[..]

Da's ongeveer precies wat ik er van denk
Thucydides
pi_16670949
quote:
....

Wat een lul ben jij dan!!!!!!

Weet je niet hoe gevaarlijk jij op dat moment bezig bent???? Lekker mensen van de weg af drukken... Ik hoop dat er de volgende keer een boom van een kerel uitstapt met een zware ijzeren staaf!

[Dit bericht is gewijzigd door Dropslurf op 28-01-2004 22:18]

pi_16674076
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:11 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

Moet je vooral doen als je eens een auto tegen komt die niet van plan is om te remmen en die toevallig net ff wat groter is dan de jouwe. Vooral hopen dat er dan getuigen zijn die zien dat jij iemand ff probeert af te straffen.

Je mag mensen best wijzen op hun fouten vind ik, maar doe dat dan met je licht je toeter.

Expres voor iemand gaan remmen of iemand grof afsnijden is gewoon niet helemaal 100. Vooral om dan nog oh zo stoer uit te stappen om die persoon even op z'n bek te timmeren.

Je moet je gewoon niet te druk maken in het verkeer. Als ik ga rijden gebruik ik ook vaak m'n toeter of grootlicht (bijna elk ritje wel ) om mensen ergens op te wijzen (niet knipperen, mistlichten aan, etc), maar dan ben ik dat twee minuten later weer vergeten. Zelfde bij iemand die links rijdt. Even irritant, maar oh zo snel weer vergeten.

En tja, soms zit je weleens achter een vrachtwagen, en dat gaat ook niet al te snel. Dan ga je die toch lekker ff snijden of remproefje doen als je je frustratie wil uiten. Zijn we meteen van de overgefrustreerde typjes af.

Ik had t over remlichten, niet de remmen. Dat doe ik alleen als t niet werkt, maar heb t nog nooit hoeven te doen (gelukkig).

Verder rij ik binnenkort (als t doorgaat) een auto gebouwd als een tank. Dus laat maar komen (ps ooit een laag vliegende vogel bijna tegen je auto gehad, dan ga je ook wel op de rem hoor )

Edit - ik doe dus NIET aan bumperkleven, of aan linkshangen (ok, soms let ik ff niet op). En bij vrachtwagens blijfik altijd op een ruime afstand en ga er rustig voorbij, wetende dat die mensen liever ook sneller rijden, en ik er niets mee opschiet door te gaan kleven.

Ook me afreageren op iemand anders doe ik niet, ik steek hoogstend een middelvinger op (zelden)

[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 28-01-2004 23:53]

pi_16680779
Wat is het probleem, gewoon rechts voorbij toch
pi_16681195
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:12 schreef Dropslurf het volgende:

[..]

Wat een lul ben jij dan!!!!!!

Weet je niet hoe gevaarlijk jij op dat moment bezig bent???? Lekker mensen van de weg af drukken... Ik hoop dat er de volgende keer een boom van een kerel uitstapt met een zware ijzeren staaf!

Weet jij hoe gevaarlijk het is als je iemand niet voorbij laat gaan?
Ga nou maar eerst je rijbewijsje halen en veel kilometers maken en kom dan nog even terug in dit topic.

En wat beterft die ijzeren staaf en een boom van een kerel: voor bomen ben ik niet bang, kerels ook niet en ijzeren staven al helemaal niet. Als die een ijzeren loop heeft van 9mm dan zou ik me een beetje (klein beetje maar) zorgen maken.

quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is het probleem, gewoon rechts voorbij toch
Jah dat probeerde ik ook. Maar kerel wou even grappig doen en ging ook naar rechts. En toen ik weer naar links ging ging hij voor mij ook. Dus is het heel duidelijk dat hij me niet voorbij wilde laten gaan.

Maar dat zijn meestal van die mensen die bang voor alles en iedereen zijn en als ze dan in hun auto zitten, denken ze dat ze veilig zijn omdat ze kunnen wegrijden.

Signature:
Max. 4 regels
pi_16681203
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:23 schreef Fl3xx het volgende:
Lol, al die gefrustreerde zieltjes hier

Geniet nou gewoon s van het autorijden, en dat genieten kan net zo goed met 120 achter iemand die links rijdt.

Dat pedaaltje van je racemonstertje hoeft niet helemaal continue op de grond hoor.

Je zal zien dat als je gewoon eens echt relaxed gaat rijden en je niet druk gaat maken om mensen die zich aan de regels houden het leven een stuk leuker wordt.

p.s.

Daar sluit ik mij graag bij aan. zonder meteen met mn lichten te gaan knipperen
pi_16681470
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:37 schreef Streetracer het volgende:

[..]

Weet jij hoe gevaarlijk het is als je iemand niet voorbij laat gaan?
Ga nou maar eerst je rijbewijsje halen en veel kilometers maken en kom dan nog even terug in dit topic.

Kun je uitleggen waarom dat dan zo gevaarlijk is in jouw ogen? Tenzij je ambulancechauffeur bent zie ik het niet zo namelijk. Het enige dat ik kan bedenken is dat het gevaarlijk is omdat jij hem anders op allerlei manieren gaat inhalen en dan vol in de remmen gaat. Anders zou ik zeggen dat je gewoon even geduld moet hebben en er verder geen gevaar loert.
Vertel ook even hoe lang jij je rijbewijs al hebt, hoe oud je bent en hoeveel kilometers je jaarlijks maakt. moet geen probleem zijn, ik trap wel af:
Rijbewijs heb ik nu 12 jaar, ik rij minstens 50.000 km per jaar, 30 jaar oud. Nu jij!
Je hebt gelijk Fen.
pi_16681471
quote:
Jah dat probeerde ik ook. Maar kerel wou even grappig doen en ging ook naar rechts. En toen ik weer naar links ging ging hij voor mij ook. Dus is het heel duidelijk dat hij me niet voorbij wilde laten gaan.
Gelukkig rijd ik geen auto, maar motor
pi_16681720
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:47 schreef Fendy het volgende:

[..]

Kun je uitleggen waarom dat dan zo gevaarlijk is in jouw ogen? Tenzij je ambulancechauffeur bent zie ik het niet zo namelijk. Het enige dat ik kan bedenken is dat het gevaarlijk is omdat jij hem anders op allerlei manieren gaat inhalen en dan vol in de remmen gaat. Anders zou ik zeggen dat je gewoon even geduld moet hebben en er verder geen gevaar loert.
Vertel ook even hoe lang jij je rijbewijs al hebt, hoe oud je bent en hoeveel kilometers je jaarlijks maakt. moet geen probleem zijn, ik trap wel af:
Rijbewijs heb ik nu 12 jaar, ik rij minstens 50.000 km per jaar, 30 jaar oud. Nu jij!

Wat je zelf al zegt, omdat mensen je dan op andere manier proberen in te halen. Verder: je laat je achterganger niet op een fatsoenlijke manier voorbij maar remt waardoor de persoon achter je ook moet remmen. Als je achterganger naar rechts gaat ga jij mee naar rechts om hem nog even te pesten. Je achterganger kan schrikken van je onverwachte manouvre en de macht over het stuur verliezen bijvoorbeeld, of in de schrik hard remmen en een bestuurder achter zichzelf hinderen. Vervolgens kan de bestuurder achter je niet normaal links voorbij omdat jij hem afsnijdt als je weer van baan verwisselt. Als de bestuurder achter je niet goed en snel reageert kan die jou ook raken waardoor hij schuldig wordt bevonden. Hij raakt jou immers van achteren. De linkerbaan is verder ook alleen om langzaam rijdender verkeer in te halen. Links blijven terwijl je rechts ruimte hebt is strafbaar.

Ik praat niet goed wat ik heb gedaan, ik heb ook een aantal strafbare feiten gemaakt, onder andere stoppen op de vluchtstrook wanneer er geen sprake is van pech. En als hij niet weggereden was dan was daar waarschijnlijk mishandeling bijgekomen.

Maar als je toch nog wil weten, ik heb anderhalf jaar mijn rijbewijs. rijd al wel 4 jaar auto, dus een tijdje zonder rijbewijs. Rond de 35.000 km per jaar en ben 20 jaar.

Ik kan me vergissen maar ik qoute jou nergens. Wil je alleen stoer doen dat je langer je rijbewijs hebt dan ik? Betekent niet dat je meteen beter rijdt dan mij

Signature:
Max. 4 regels
pi_16682087
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:58 schreef Streetracer het volgende:

[..]

Wat je zelf al zegt, omdat mensen je dan op andere manier proberen in te halen. Verder: je laat je achterganger niet op een fatsoenlijke manier voorbij maar remt waardoor de persoon achter je ook moet remmen. Als je achterganger naar rechts gaat ga jij mee naar rechts om hem nog even te pesten. Je achterganger kan schrikken van je onverwachte manouvre en de macht over het stuur verliezen bijvoorbeeld, of in de schrik hard remmen en een bestuurder achter zichzelf hinderen. Vervolgens kan de bestuurder achter je niet normaal links voorbij omdat jij hem afsnijdt als je weer van baan verwisselt. Als de bestuurder achter je niet goed en snel reageert kan die jou ook raken waardoor hij schuldig wordt bevonden. Hij raakt jou immers van achteren. De linkerbaan is verder ook alleen om langzaam rijdender verkeer in te halen. Links blijven terwijl je rechts ruimte hebt is strafbaar.

Ik praat niet goed wat ik heb gedaan, ik heb ook een aantal strafbare feiten gemaakt, onder andere stoppen op de vluchtstrook wanneer er geen sprake is van pech. En als hij niet weggereden was dan was daar waarschijnlijk mishandeling bijgekomen.

Maar als je toch nog wil weten, ik heb anderhalf jaar mijn rijbewijs. rijd al wel 4 jaar auto, dus een tijdje zonder rijbewijs. Rond de 35.000 km per jaar en ben 20 jaar.

Ik kan me vergissen maar ik qoute jou nergens. Wil je alleen stoer doen dat je langer je rijbewijs hebt dan ik? Betekent niet dat je meteen beter rijdt dan mij

Op zich heb je gelijk als je zegt dat mensen die links rijden en rechts de ruimte hebben gewoon aan de kant moeten.
Een hoop van de argumenten die je aanhaalt zijn volgens mij op te lossen door gewoon meer afstand te houden en je ietsjes meer te relaxen op de weg. Laat fouten van anderen je er niet toe verleiden om zelf(grotere) fouten te begaan...daardoor ben jij straks de lul namelijk.

Over je slotstukje.
1. Ik quote jou omdat ik graag achtergrondinformatie over die post van jou wil. Ik had niet het idee dat jij mij eerst moest quoten voordat ik dat bij jou mocht?

2. Stoer doen komt niet bij me op...10 jaar geleden deed ik dat misschien, dus ik begrijp dat je daar als eerste aan denkt, maar daar ben ik nu te oud voor, ik hoef me niet te bewijzen.

3. Ik ga zeker niet redetwisten over wie van ons 2en er beter rijdt. Ervaring is zeker niet de maatstaf, dan zouden 70-jarigen die hun rijbewijs al 50 jaar hebben het beste moeten rijden van iedereen en we weten dat dat niet zo is. Ik wil nog wèl stellen dat ik meer verkeerssituaties heb meegemaakt dan jij en dat ik veel meer ervaring heb. Naast dit alles rij ik nu ook zo'n 8 jaar motor. Als motorrijder ben je 100 x kwetsbaarder dan automobilisten en die mentaliteit neem je ook mee als je niet in de auto zit. Per definitie rijden motorrijders dus anders auto dan niet-motorrijders, maar da's een heel andere discussie.

FYI, ik ben niet zo'n gast die met 100 tussen de file doorscheurt

Je hebt gelijk Fen.
pi_16682259
quote:

En dus ook een tijd onverzekerd. Lekker slim.
pi_16682317
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:16 schreef Fendy het volgende:
Heb je ook een MF sticker op je motor?
pi_16682369
Een MF sticker? Tis dat?
De enige sticker die ik had was een Kicxtart-sticker, maar momenteel heb ik geen motor hoor...die is een tijdje geleden gejat
Je hebt gelijk Fen.
pi_16682385
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:16 schreef Fendy het volgende:

[..]

Op zich heb je gelijk als je zegt dat mensen die links rijden en rechts de ruimte hebben gewoon aan de kant moeten.
Een hoop van de argumenten die je aanhaalt zijn volgens mij op te lossen door gewoon meer afstand te houden en je ietsjes meer te relaxen op de weg. Laat fouten van anderen je er niet toe verleiden om zelf(grotere) fouten te begaan...daardoor ben jij straks de lul namelijk.

Veel is natuurlijk ook op te lossen als iedereen respect had voor elkaar, zou je geen last hebben van mensen die expres niet naar rechts willen. Ik vind dat toch een beetje respect dat je moet hebben voor je achterganger. Een beetje medeleven, je weet immers nooit wat voor iemand er achter je rijdt en waarom hij je voorbij wil, niet iedereen wil 10 km/h onder de maxsnelheid rijden. En het knipperen en flitsen doe je alleen omdat mensen je misschien niet gezien hebben, want dat kan natuurlijk ook. En knipperen terwijl iemand niet naar rechts KAN is natuurlijk nutteloos.

Over je slotstukje.
1. Ik quote jou omdat ik graag achtergrondinformatie over die post van jou wil. Ik had niet het idee dat jij mij eerst moest quoten voordat ik dat bij jou mocht?

[b]Nee het viel me op dat je mijn qoute tegen "Dropnogwat" gebruikte als aanvallend en gericht tegen jezelf. Misverstand.

2. Stoer doen komt niet bij me op...10 jaar geleden deed ik dat misschien, dus ik begrijp dat je daar als eerste aan denkt, maar daar ben ik nu te oud voor, ik hoef me niet te bewijzen.

Stoer doen ligt bij mij ook niet in m'n ziel, ik houd me liever onopvallend en sneaky. Kan je veel meer mee.

3. Ik ga zeker niet redetwisten over wie van ons 2en er beter rijdt. Ervaring is zeker niet de maatstaf, dan zouden 70-jarigen die hun rijbewijs al 50 jaar hebben het beste moeten rijden van iedereen en we weten dat dat niet zo is. Ik wil nog wèl stellen dat ik meer verkeerssituaties heb meegemaakt dan jij en dat ik veel meer ervaring heb. Naast dit alles rij ik nu ook zo'n 8 jaar motor. Als motorrijder ben je 100 x kwetsbaarder dan automobilisten en die mentaliteit neem je ook mee als je niet in de auto zit. Per definitie rijden motorrijders dus anders auto dan niet-motorrijders, maar da's een heel andere discussie.

Ervaring is zeker niet de maatstaf, vandaar dat ik niet begreep wat het uitmaakte hoe lang ik mijn rijbewijs al had en waarom mijn leeftijd van belang was. En wat je zelf al zegt, in 4 jaar tijd heb ik de gekste en vreemdste situaties meegemaakt op de weg. Dingen die mensen die al 20 jaar hun rijbewijs hebben nog niet hebben meegemaakt. Je hebt ook mensen die 15 jaar hun rijbewijs hebben en zeggen dat ze zo veel ervaring hebben, terwijl ze hun dagelijkse route naar werk en terug naar huis rijden en 2x per week boodschappen halen.

[b]Dat is niet eens in me opgekomen, ik ben dan wel zo iemand die het niet erg vind als een motorrijder langs me sjoeft met 100 als ik in de file sta. Ik denk er dan ook altijd aan om in files genoeg ruimte voor hem te laten.

Signature:
Max. 4 regels
  donderdag 29 januari 2004 @ 12:31:16 #66
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16682433
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:37 schreef Xtreem het volgende:
nog zoiets.... mensen die op de middelste baan blijven rijden.... dat je rechts rijdt, 2 banen naar links moet en dan weer 2 naar rechts.... vaak probeer ik die toch nog een subtiele hint te geven dat ze naar rechts moeten....
Ik knipper dan vriendelijk terug.. heb gewoon geen zin om op te schuiven, je kan er dan voorbij aan 2 kanten, wat wil je nog meer?
The truth was in here.
pi_16682482
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:24 schreef Fully het volgende:

[..]

En dus ook een tijd onverzekerd. Lekker slim.

Tja ik weet t. Maar als je 15/16 bent en je vriendjes doen stoer met scooters dan kon ik de weerleiding niet weerstaan om de auto te pakken.

Mijn neefje is nu 13 en die leer ik nu rijden. Hij ken het al wel goed.

Signature:
Max. 4 regels
  donderdag 29 januari 2004 @ 12:33:41 #68
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16682488
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik knipper dan vriendelijk terug.. heb gewoon geen zin om op te schuiven, je kan er dan voorbij aan 2 kanten, wat wil je nog meer?

Je bent verplicht zo ver mogelijjk naar rechts te gaan.... Ik zie vaak rechts helemaal lege, middelste baan bijna leeg en links vol, omdat iemand niet naar de meest rechter baan opschuift
Thucydides
  donderdag 29 januari 2004 @ 12:34:20 #69
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16682496
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:33 schreef Streetracer het volgende:

[..]

Mijn neefje is nu 13 en die leer ik nu rijden. Hij ken het al wel goed.

zullen we die discussie hier buiten houden?
Thucydides
pi_16682521
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:33 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Je bent verplicht zo ver mogelijjk naar rechts te gaan.... Ik zie vaak rechts helemaal lege, middelste baan bijna leeg en links vol, omdat iemand niet naar de meest rechter baan opschuift

Jah, maar dat is nou die nederlandse mentaliteit van ikke ikke en de rest kan lekker stikke
&
Ik heb geen zin.

[Dit bericht is gewijzigd door Streetracer op 29-01-2004 12:36]

Signature:
Max. 4 regels
  donderdag 29 januari 2004 @ 12:36:06 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16682541
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:33 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Ja dat zijn de drukkere situaties.. iedereen wil door rijden, gaat dus links hangen. Maar dan zit er voor aan een malloot die niet op wil schuiven. En ondertussen denkt iedereen die 100 rijd op de tweede baan, laat ik eens 110 gaan rijden en schuift er dan tussen.

Kan me moeilijk inhouden om er soms hele stukken dan maar rechts er voorbij te gaan.

The truth was in here.
pi_16682586
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja dat zijn de drukkere situaties.. iedereen wil door rijden, gaat dus links hangen. Maar dan zit er voor aan een malloot die niet op wil schuiven. En ondertussen denkt iedereen die 100 rijd op de tweede baan, laat ik eens 110 gaan rijden en schuift er dan tussen.

Kan me moeilijk inhouden om er soms hele stukken dan maar rechts er voorbij te gaan.

conclusie: nog meer opstopping, nog langere files.
Signature:
Max. 4 regels
pi_16682596
quote:
En als hij niet weggereden was dan was daar waarschijnlijk mishandeling bijgekomen.
Jij gaat iemand in elkaar stompen als hij niet snel genoeg opzij gaat of een beetje in de weg rijdt? Sorry, maar dan vind ik je een heel triest persoon. Jij stompt iemand zeker ook in elkaar als je wat bier over je heen krijgt?
  donderdag 29 januari 2004 @ 12:38:23 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16682598
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:37 schreef Streetracer het volgende:

[..]

conclusie: nog meer opstopping, nog langere files.

Yep.. maar wat doe je er aan?
Meestal kan je na een kilometer of 2 dan wel weer doorrijden.
The truth was in here.
  donderdag 29 januari 2004 @ 12:38:52 #75
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16682607
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

lekker tegenstrijdig...
Maar ik haal het liefst links in... dat is wat goedkoper, dat is voorspelbaarder (dus veiliger). Dus als jij dan ff een baantje opschuift hou je je lege uitzicht, maar ben je voor iedereen een stuk fijner en veiliger bezig....
Thucydides
pi_16682626
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Yep.. maar wat doe je er aan?

De malloot die niet opzij wil in elkaar rammen
Signature:
Max. 4 regels
  donderdag 29 januari 2004 @ 12:41:31 #77
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16682670
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:38 schreef Xtreem het volgende:

[..]

[..]

lekker tegenstrijdig...
Maar ik haal het liefst links in... dat is wat goedkoper, dat is voorspelbaarder (dus veiliger). Dus als jij dan ff een baantje opschuift hou je je lege uitzicht, maar ben je voor iedereen een stuk fijner en veiliger bezig....

Als ik in het midden rij dan is het vrij rustig op de weg hoor.. ik ga niet steeds weer opzij naar rechts, om 2 minuten later er weer 1 in te halen. Nee, ik rij constant 130 en haal de mensen rustig aan in. En als er dan een snellere deelnemer voorbij wil kan hij er makkelijk links voorbij. Ik wil zo min mogelijk mensen ophouden die achter me zitten, rijd gewoon niet relaxed.
The truth was in here.
  donderdag 29 januari 2004 @ 12:42:02 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16682683
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:39 schreef Streetracer het volgende:

[..]

De malloot die niet opzij wil in elkaar rammen

Ja.. of je komt de verkeerde tegen... je zal niet de eerste zijn die zich vergiste
The truth was in here.
pi_16682737
Wat ik niet begrijp zijn de mensen die links rijden en niet opzij willen gaan verdedigen. Wat schiet je ermee op? En als je toch zo nodig links wil rijden terwijl rechts plaats genoeg is, kan je toch wel eventjes voor 15 sec opzij gaan voor iemand die sneller rijdt dan jij.
Je hoeft niet te remmen, je hoeft niet te schakelen. Alleen je stuur 1.5cm naar rechts bewegen en iets later weer 1.5 cm naar links. En als je dan nog weer links wil rijden beweeg je je stuur weer 1.5 cm naar links en weer 1.5 cm naar rechts.
Signature:
Max. 4 regels
pi_16682791
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja.. of je komt de verkeerde tegen... je zal niet de eerste zijn die zich vergiste

Tja dat kan ook, maar je doet zo iets ook niet als je bang bent dat dat gebeurt. En als die ander toch sterker is, hebbie pech. Je kan minstens 1 stoot uitdelen.
Signature:
Max. 4 regels
  donderdag 29 januari 2004 @ 12:49:19 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16682857
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:46 schreef Streetracer het volgende:

[..]

Tja dat kan ook, maar je doet zo iets ook niet als je bang bent dat dat gebeurt. En als die ander toch sterker is, hebbie pech. Je kan minstens 1 stoot uitdelen.

Ik ken het.. mijn bloed kookt snel op de weg.. waarom eigenlijk? Omdat iemand niet opzij gaat kan ik zn kop wel van lijf trekken.. maar daar heb ik alleen mezelf mee! Niet dat ik bang ben om klappen te krijgen, maar meestal zijn het van die sukkels die zichzelf ook niet kunnen helpen, het gewoon niet door hebben.
Die enkele keer dat ik dan echt door een moordlustige idioot word afgesneden of bijna geramd.. ja die wil ik wel pakken.
The truth was in here.
pi_16683085
Linksplakkers zijn absoluut irritant, maar ik ga dan niet zitten seinen en zitten wijzen naar rechts, niet rechts inhalen of zelfs over de vluchtstrook. Ik blijf netjes rechts rijden en wacht gewoon de mogelijkheid om hem legaal in te halen. Bumperkleven doe ik al helemaal niet aan, dat vond mn voorbumper + bumperlip de vorige keer helemaal niet leuk, zeg maar . Daarbij, seinen mag alleen in noodgevallen, dus je bent net zo fout (techisch gezien) als de linksplakker of jij moet jezelf zien als een noodgeval, maar oké, dat laat ik eventjes in het midden.

Doe gewoon eens niet zo moeilijk, houd je kop eens cool. Gedrag dat 9 van de 10 mensen hier vertoont zorgt alleen maar voor meer agressie in het verkeer.

En ja, ik rijd zelf ook een behoorlijk snelle auto en ja ik rijd ook niet altijd netjes. Ik vind mijzelf ook geen goede bestuurder, meer een middelmatig die weet zijn grenzen te stellen, in tegenstelling tot sommige mensen hier.

pi_16684711
quote:

[..]

...
...

quote:

Hahaha....

Ik was dus geirriteerd omdat je dus zo'n overdreven vergeldingsactie uit gaat lopen voeren. Dat is IMO het domste wat je kunt doen.
Kan me goed voorstellen dat de andere bestuurder relaxed op de weg zit, even niet snel genoeg aan de kant gaat. Zit er direct een achter je te knipperen en te seinen. Ja, dan gaan we even spelen inderdaad...
Ik wil je alleen even het advies geven dat je moet uitkijken op de weg. Er zijn genoeg idioten die veel verder willen gaan dan jij.
Maar dat leer jij pas als je het zelf mee maakt.

Nu ik wel van jou weet hoelang en hoeveel je rijd en jij niet van mij, kan ik dus wel terecht zeggen:
Ga eerst maar eens kilometers maken.... je weet niet eens tegen wie je het zegt...

[Dit bericht is gewijzigd door Dropslurf op 29-01-2004 14:08]

pi_16684926
wat nog wel eens wil gebeuren: als je niet naar rechts kan toch een bumperklever (liefst inderdaad Golf met middenbesturing....) die gaat seinen ed. Wat hier een leuke bij is, is gewoon even die handrem heeeeel voorzichtig aantrekken en gas los laten..........
niet te ver uiteraard, maar gewoon zodat ie een beetje schrikt....
  donderdag 29 januari 2004 @ 19:29:09 #85
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_16694360
Ik vraag mij eigenlijk af wat jullie onder links blijven rijden bedoelen.

Ik rij vaak 's ochtends met zo'n 130 op de linkerbaan. Op dat moment ben ik een hele rij auto's in aan het halen die ongeveer 100 of 110 rijden. Verwachten jullie dan dat ik tussen die auto's in moet voegen (wat zelfs gevaarlijk kan zijn) en dan afremmen om 110 te rijden zodat meneer of mevrouw snelheids duivel lekker snel door de spits wil rijden. Of verwachten jullie dan dat ik sneller moet gaan rijden, met het gevaar dat ik een boete krijg.

Er zijn dus zat mensen die dat verwachten, gezien de hoeveelheid bumperklevers die ik per week meemaak. Dat bumperkleven gebeurt zelfs bij 120 in de stromende regen terijl er geen ZOAB ligt.

Voor de mensen die zich daaraan irriteren: GO AND FUCK YOURSELVES! En als je leip wil doen en mij achtervolgen, bedenk dit eens: Eens kom je de verkeerde tegen en misschien ben ik diegene.

Horrible Cunt!
pi_16695859
Stoere praat
pi_16697197
*proest*
quote:
Geplaatst door jochem8 op maandag 26 januari 2004 18:34

Verschrikkelijk dat soort mensen
Grrr ik kan er ook piswoest om worden.

Goed...fijn dat jij met je kutautootje op de snelweg wil rijden, maar ga dan godverdomme rechts rijden zodat ik er lekker voorbij kan.

nu jij weer, ik wil nog meer van die grapjes horen....
pi_16701106
quote:
Mij maakt het geen flikker uit; ik ga er rechts net zo makkelijk langs als links. Helaas denkt oom agent daar anders over...En die rekeningen zijn niet voor de poes.
  donderdag 29 januari 2004 @ 22:56:32 #89
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16701170
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:54 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Mij maakt het geen flikker uit; ik ga er rechts net zo makkelijk langs als links. Helaas denkt oom agent daar anders over...En die rekeningen zijn niet voor de poes.

En rechts verwacht men niet.... en is dus onveiliger
Thucydides
pi_16702195
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:56 schreef Xtreem het volgende:
En rechts verwacht men niet.... en is dus onveiliger
Dat is 't zeker...daarom doe ik 't ook liever niet. Maar sommige linker/midden-baan rijders laten me nagenoeg geen keus...
  donderdag 29 januari 2004 @ 23:25:59 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_16702479
quote:

Technisch gezien heeft ie natuurlijk ook wel een beetje gelijk
quote:
Maar tot zo ver kan ik je frustratie wel begrijpen en behoort die eikel gewoon rechts te gaan rijden als er iemand langs wil.
quote:
Das dan weer jammer want nou denk ik alleen maar:

De volgende keer hoop ik dat die gast uitstapt en je helemaal verrot schopt. Dat was namelijk wat ik met je gedaan zou hebben.

Wat een zielig/ misselijk mannetje ben jij zeg

quote:
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_16702612
Ik haal heel soms ook weleens mensen rechts in, maar ik houd er dan wel rekening mee dat ze plotseling naar rechts kunnen komen.

Als ik er rechts voorbij kan, hadden hun ook makkelijk op de rechterbaan kunnen gaan rijden, dus moeten ze niet zeuren dat ik a-sociaal bezig ben.

donderdag 29 januari 2004 @ 23:30:18 #93
70179 JUKIE
La motocicletta più bella è
pi_16702620
vrede op aarde

en op de snelweg

Ducati
pi_16705257
Deze thread doet me denken aan oud & nieuw.
Ik had toen nachtdienst (jaja, van 31 dec. 23:00 t/m 1 jan. 07:00) en ik reed om ongeveer 22:30 over de A4 richting Schiphol. De hele weg was praktisch leeg dus ik rij gewoon rustig op de rechter baan... Maar op een gegeven moment zie ik een hele rits franse auto's rijden. Allemaal op de 1 na linkse baan (meest linkse baan was afgesloten) en ook allemaal met mistlampen aan en/of groot licht. En ze bleven ook gewoon links rijden terwijl de 3 banen rechts van hun compleet leeg waren. En overdreven hard gingen ze ook niet aangezien ik ze voorbij ging.
Dus ik er heel overdreven omheen (over de afgesloten baan (ter info: is een spitsstrook, dus is alleen gesloten d.m.v. elektrische borden boven de weg)) en dan weer helemaal naar rechts. Maar nee hoor, ze snappen het niet en tuffen gewoon arrogant door. Een stuk verder zie ik er weer een paar, ook met groot licht aan, dus ik seinen met mijn lampen, maar nee hoor dat snappen ze ook niet.

Dan is nu mijn vraag: Rijden alle Fransen zo?
En: WTF doen Fransen met oud & nieuw in Amsterdam?

Renault Clio 1.5 dCi
pi_16710280
Streetracer, wat is je kenteken? Dan schuif ik even een baantje naar links als ik je in mijn spiegel zie.

God, wat hoop ik dat jij spoedig je rijbewijs kwijt bent. Doe nog eens wat meer veel drinken en rijden bijvoorbeeld, zal je volgens mij ook niet schuw van zijn als ik je profiel en posts zie:
- hekel aan "blauw"
- hekel aan medeweggebruikers
- rechts inhalen
- vluchtstrook gebruiken
- snijden
- bedreiging
- zonder rijbewijs rijden
- 13 jarige achter het stuur laten zitten

Linksplakkers zijn ook niet mijn favoriete mensen, maar daar ga ik gewoon rechtsachter rijden. Geen probleem, kom ik maar drie minuten later aan. Om dat soort situaties moet je glimlachen en blij zijn dat je (naar je eigen idee) meer verkeersinzicht hebt.

Jou soort mensen, de agressieve, egoïstische weggebruikers zijn júist degene die files laten ontstaan.

En weer een stukje onzinnige proza.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 13:27:58 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_16713694
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:13 schreef Mobious het volgende:
Streetracer, wat is je kenteken? Dan schuif ik even een baantje naar links als ik je in mijn spiegel zie.

God, wat hoop ik dat jij spoedig je rijbewijs kwijt bent. Doe nog eens wat meer veel drinken en rijden bijvoorbeeld, zal je volgens mij ook niet schuw van zijn als ik je profiel en posts zie:
- hekel aan "blauw"
- rechts inhalen
- vluchtstrook gebruiken
- snijden
- bedreiging

Linksplakkers zijn ook niet mijn favoriete mensen, maar daar ga ik gewoon rechtsachter rijden. Geen probleem, kom ik maar drie minuten later aan. Om dat soort situaties moet je glimlachen en blij zijn dat je (naar je eigen idee) meer verkeersinzicht hebt.

Jou soort mensen, de agressieve, egoïstische weggebruikers zijn júist degene die files laten ontstaan.

De eerste die de moeite neemt om alles ff op een rijtje te zetten

mijn held

8 overtredingen terwijl hij zeurt over 1 kleine overtreding van iemand anders

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 30 januari 2004 @ 13:36:53 #97
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16713984
Het valt mij op dat het altijd een bepaald soort publiek is. Vooral vervelende geitenwollen sokken in de types:

- Citroen bx
-Volkswagen SDI
-Citroen Xantia
-Daihatsu
-Cinquecento

Maar goed, dat soort types bumperkleef ik wel de rechter rijstrook op. Moet je maar niet met 110 gaan linksplakken.

vrijdag 30 januari 2004 @ 13:37:47 #98
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16714012
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:36 schreef Goodluck het volgende:

-Daihatsu
-Cinquecento

Die kun je het niet kwalijk nemen.... Met tegenwind kunnen ze niet harder
Thucydides
pi_16714020
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:36 schreef Goodluck het volgende:
Het valt mij op dat het altijd een bepaald soort publiek is. Vooral vervelende geitenwollen sokken in de types:

- Citroen bx
-Volkswagen SDI
-Citroen Xantia
-Daihatsu
-Cinquecento

Maar goed, dat soort types bumperkleef ik wel de rechter rijstrook op. Moet je maar niet met 110 gaan linksplakken.

Je vergeet volvo 340.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_16714166
quote:

- hekel aan "blauw"
- rechts inhalen
- vluchtstrook gebruiken
- snijden
- bedreiging

Idd. Ga je je toch niet druk om lopen maken man.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 13:47:00 #101
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_16739168
quote:

- hekel aan "blauw" Mag ik?
- hekel aan medeweggebruikers Sommige wel ja
- rechts inhalen Door de linksplakker ja
- vluchtstrook gebruiken Door de linksplakker
- snijden Door de linksplakker
- bedreiging Door de linksplakker
- zonder rijbewijs rijden Ik leef nog en de mensen op plaatsen waar ik reed ook
- 13 jarige achter het stuur laten zitten Je bent nooit te jong om te leren

Als hij mij gewoon voorbij liet gaan en niet dom deed, was een aantal dingen die je opnoemt niet gebeurd

Jou soort mensen, de agressieve, egoïstische weggebruikers zijn júist degene die files laten ontstaan. Files ontstaan door schijterige mensen die niet eens een rijbewijs verdienen, mensen die bij het zien van remlichten 300 m verderop beginnen te remmen. Mensen die niet kunnen invoegen met de snelheid waarmee ze rijden en mensen die andere niet LATEN invoegen.

Maargoed je kan blijven discussieren, alleen heb ik daar geen zin in.
Signature:
Max. 4 regels
pi_16739335
jij bent natuurlijk wel een voorbeeldige chauffeur hè.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 13:57:27 #103
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_16739456
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 13:52 schreef _VoiD_ het volgende:
jij bent natuurlijk wel een voorbeeldige chauffeur hè.
Nej
Signature:
Max. 4 regels
  zaterdag 31 januari 2004 @ 14:58:13 #104
19529 Fendy
True Spirit
pi_16740932
Ik voorspel een slotje
Je hebt gelijk Fen.
pi_16741834
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 13:47 schreef Streetracer het volgende:

Als hij mij gewoon voorbij liet gaan en niet dom deed, was een aantal dingen die je opnoemt niet gebeurd

Dus het is zijn schuld dat jij die overtredingen begaat?
Je deed me direct aan Murat denken toen ik jou tekst zo las...
  zaterdag 31 januari 2004 @ 16:42:49 #106
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_16743663
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 15:30 schreef Dropslurf het volgende:

[..]

Dus het is zijn schuld dat jij die overtredingen begaat?
Je deed me direct aan Murat denken toen ik jou tekst zo las...

Vind je het heel erg als ik hier niet op in ga. Mij vergelijken met Murat aan de hand van een stukje tekst vind ik echt not done. Je kent mij niet eens, je hebt mij nooit gezien, en je was er niet bij in die situatie. Dus je kan ook niet oordelen. Maar Murat mag je lekker in je hol schuiven.
Signature:
Max. 4 regels
pi_16743863
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:42 schreef Streetracer het volgende:

[..]

Vind je het heel erg als ik hier niet op in ga. Mij vergelijken met Murat aan de hand van een stukje tekst vind ik echt not done. Je kent mij niet eens, je hebt mij nooit gezien, en je was er niet bij in die situatie. Dus je kan ook niet oordelen. Maar Murat mag je lekker in je hol schuiven.

Mee eens, Murat is NotDone... mijn excuus hiervoor, maar jou reactie op andere weggebruikers kan echt niet...

Ik hoop dat het in de toekomst beter gaat op de snelweg

zaterdag 31 januari 2004 @ 19:17:18 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_16747348
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:42 schreef Streetracer het volgende:

[..]

wahahahaha

Wij vinden jou acties ook not done maar goed

pi_16749996
Inhalen over de vluchtstrook
pi_16750231
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:47 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ervaring hebben wil niet zeggen dat je daarom gelijk hebt
  zondag 1 februari 2004 @ 12:48:59 #111
19529 Fendy
True Spirit
pi_16770944
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 21:07 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Ervaring hebben wil niet zeggen dat je daarom gelijk hebt

Jij bent zeker 20? Anders had je dat niet gezegd neem ik aan...

Maarehh...vertel eens. Waar heb ik dan geen gelijk in volgens jou? Of beter nog, vertel eens waar ik gelijk in wil hebben?

[Dit bericht is gewijzigd door Fendy op 01-02-2004 13:00]

Je hebt gelijk Fen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')