abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16631132
Logician: wat ongelofelijk k*t!!! Dikke voor jou en je beste vriendinnetje
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_16632228
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:43 schreef Anitra het volgende:
Hier dus 10 weken en 1 dag en dus in de 11e week, het blijft verwarrend hahaha.
Maar nu is het meer nog aftellen naar de echo's en de 1e afspraak bij de gyn. en dat is over 2 weken en 1 dag
Ben erg benieuwd hoe groot het verschil is met de eerste echo.
Zijn er hier meerdere die net als ik onder controle lopen van een gyn en dus strenger in de gaten gehouden worden?
Ik word nu nog in de gaten gehouden door de gyn , als de volgende echo goed is mag ik kontakt opnemen met de VK.
Volgende week donderdag heb ik die echo en dan ben ik 7 weken en 4 dagen)
pi_16632357
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 16:22 schreef Logician het volgende:
dankje voor de reacties, ze leest dit forum regelmatig mee, dus ik ga niet zeggen hoe of wat, dat laat ik aan haar over, ik heb alleen wel ff
een potje zitten janken hier, ik vind het zo kut voor dr, maar haar nu
te veel er over aanspreken lijkt me ook geen goed idee, dus ik weet
eigenlijk niet wat ik met mijn medeleven gevoelens aan moet, ik vind
het zo oneerlijk!

groetjes Chantal

Er niet over spreken is vaak nog veel erger voor degene die het mee maakt.
Misschien moet je haar vertellen wat je hier ook zegt , dat je er eigenlijk nniet over durft te praten omdat je bang bent dat het haar te veel pijn doet , maar dat je ook niet weet hoe je haar moet troosten.

Ik had het juist heel fijn gevonden als de mensen in mijn omgeving niet deden alsof mijn kindje nooit bestaan had , als er ruimte was om er over te praten ipv. het stilzwijgen dat toen gebeurde...

Sterkte in elk geval voor jou en je vriendin.

pi_16633800
Xanthe, dat ga jij niet doen hoor!! Dat kindje van jou blijft zitten. En die mannen met hun nuchtere gedoe.. ach. Dat komt goed! (die van mij is sinds een week pas volledig in touw voor de baby, heeft EINDELIJK door dat we een kindje krijgen en was in het begin ook helemaal confuurs van mijn sterke verlangen en angst dat het niet goed zou gaan....voor hem was alle ellende nu voorbij, waarom zolang erbij stilstaan, zoeits..)

MIskraam lijkt me echt zwaar klote! Heel jammer voor je vriendin Logician!

Oooowww, en wie vroeg dat nu? In ieder geval: menschendieck!!!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 27 januari 2004 @ 18:59:25 #80
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16634272
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 16:22 schreef Logician het volgende:
dankje voor de reacties, ze leest dit forum regelmatig mee, dus ik ga niet zeggen hoe of wat, dat laat ik aan haar over, ik heb alleen wel ff
een potje zitten janken hier, ik vind het zo kut voor dr, maar haar nu
te veel er over aanspreken lijkt me ook geen goed idee, dus ik weet
eigenlijk niet wat ik met mijn medeleven gevoelens aan moet, ik vind
het zo oneerlijk!

groetjes Chantal

Wens haar veel sterkte, het is niet niks... lichamelijk en geestelijk...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 januari 2004 @ 19:04:21 #81
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16634449
Logician, vraag haar wat ze zelf wil: er wel over praten of juist niet. Wil ze het nu niet, zeg dan in elk geval tegen haar dat ze er met jou over mag praten wanneer ze maar wil. Ik wens jullie heel veel sterkte En samen huilen kan ook heel erg helpen, dan zijn woorden niet eens nodig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16637770
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 18:43 schreef Catootje het volgende:
Xanthe, dat ga jij niet doen hoor!! Dat kindje van jou blijft zitten. En die mannen met hun nuchtere gedoe.. ach. Dat komt goed! (die van mij is sinds een week pas volledig in touw voor de baby, heeft EINDELIJK door dat we een kindje krijgen en was in het begin ook helemaal confuurs van mijn sterke verlangen en angst dat het niet goed zou gaan....voor hem was alle ellende nu voorbij, waarom zolang erbij stilstaan, zoeits..)
Hahaha tuurlijk blijft die zitten , als die het niet doet is echt dom!
Weet ie niet wat ie gaat missen , hahahaha....
pi_16638070
Xanthe: ik hoop voor jou dat je lekker naar de vk kan, dat is toch leuker.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:24:59 #84
24188 Belana
kloon van belana
pi_16638936
Lieve allemaal...
Hier ben ik dan ff....
Ik wil jullie allemaal zo ontzettend bedanken voorr jullie medeleven tijdens mijjn bevalling!!!! Uiteraard eb ik et grootste deel achteraf pas gelezen, namelijk zaterdagavond in hte ziekenhuis, maar juist dat deed me toen zo goed!!! Ik heb echt zitten huilen om alle reacties. Wat zijn jullie allemaal vreselijk lief. Ik heb er echt geen woorden voor hoe dat voelt.
Inmiddels ben ik nattuurlijk alweer een paar dagen thuis en ik begin lekker op te knappen. Wat wankel op de pootjes en alles kalm aan, maar het gaat echt goed. met Liam is ook alles goed! Het is een heel lief mannetje die alleen piept als er echt wat is: honger, vieze broek, speen kwijt. Hij is natuurlijk het mooiste kind in de hele wereld!
Ik moet enorm wennen aan mama zijn en ben best onzeker, maar gelukkig heb ik een held van een man (maar daar waren jullie al achter) en een kei van een kraamverzorgster. Mett zijn tweeen hebben ze al een hoop onzekerheid wegggenomen.
Lieverds, ik zal binnenkort ook even foto's spammen (Lois en haar man zijn vanavond geweest en hebben ook weer een hoop foto's genomen). Ik ga ook rustig even bijlezen, want weet nu even niet wat er hier speelt.
En ik geef de pijp door aan ccatootjje geloof ik
Tot heel snel! Een hele dikke knuffel van mij voor jullie!
stormy waters...
sailin'
pi_16639086
Hey Belana!!! Leuk dat je ons even verteld hoe het is, ik ben blij dat alles weer beter gaat! Knap maar lekker op hoor, en geniet vooral van je prachtig mannetje! Wat hebben we met zn allen in spanning gezeten zeg, maar het resultaat mag er zeker wezen!!

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 januari 2004 @ 21:31:19 #86
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16639177
Hee Belana Zat net vandaag te bedenken dat je je nog niet gemeld had Ja, druk natuurlijk, en wennen aan dat mooie manneke Fijn om weer even wat van jullie te horen, en ik ga zitten F5-en in het fototopic
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:31:24 #87
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16639181
Blij dat je lekker opknapt Belana. En niet onzeker zijn hoor. Liam houdt toch wel van je, ook al zit de routine er nog niet in
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 21:34:44 #88
43556 miss_dynastie
pi_16639330
Belana , leuk om van je te horen meis!!!! voor Liam!!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:38:25 #89
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_16639444
Lieve Belana, ik heb werkelijk nčt zitten bedenken dat ik in dit topic vanavond eens zou gaan vragen hoe het NU met je is! Echt! Misschien komt dat doordat ik net "de verloskundigenpraktijk" zat te kijken en aan jouw zware bevalling moets denken?
Hoe dan ook, leuk je weer te zien hier en ben heel blij dat alles eigenlijk gewoon steengoed gaat, ondanks de oh zo logische onzekerheid! Geniet!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:44:24 #90
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_16639646
Belana! Leuk om van je te horen.
Geniet van deze eerste weken hoor, die zijn zo bijzonder.
En die onzekerheid is heel normaal hoor, binnen de kortste keren heb je alles onder de knie (en een beetje onzekerheid blijft altijd wel, denk ik, je wilt gewoon alles perfect doen voor je kindje).
Maar gek he, plotseling ben je echt moeder. Ik moet daar zelfs soms nog even bij stil staan. Dan kijk ik weer even naar Thomas en dan denk ik: ja, ik ben echt jou mama!, en dan voel ik me helemaal happy
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:46:12 #91
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16639716
Belana, leuk om te horen dat het goed met jullie gaat. Geniet nog ff lekker van je kraamtijd en laat je lekker verwennen! Dan wachten wij geduldig op de fotootjes van jullie mooie mannetje!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_16640492
Haaa trotse mama (Belana) , leuk dat je er weer bent....
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:24:53 #93
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_16641123
Belana top dat je der weer bent

Hopelijk ben je vlot weer goed op de been en meid wat een prachtige vent die Liam

Bedankt dames voor de reactie trouwens ga denk ik voor mensendieck
aldus een *wagelende eend* ala Rottdog

dinsdag 27 januari 2004 @ 22:26:22 #94
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_16641174
Belana, ik ben blij je hier weer even te zien en te horen dat het goed met je gaat. Wat is Liam een mooi jongetje. Ik ben heel benieuwd naar je eigen verhaal over je bevalling, maar doe voorlopig maar lekker rustig aan en geniet van je kraamtijd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:32:22 #95
24188 Belana
kloon van belana
pi_16641380
Ok, eentje om op te warmen dan. Een hele persoonlijke, het mannetje is misschien net 2 minuten oud en mama is erg onder de indruk en ook opgelucht...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:37:08 #96
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16641558
Liam
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:37:57 #97
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_16641577
Een hele mooie foto, Belana. Zo mooi, dat eerste contact buiten de buik
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_16641789
Belana
Wat goed dat het goed met je gaat! Ik zat me ook vandaag nog af te vragen hoe het met je was!

Liam is
En wat een mooie foto

dinsdag 27 januari 2004 @ 22:50:04 #99
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_16642021
geweldig hoor Belana, die net geboren foto's ...wat een prachtig gezicht
lekker om te lezen dat je al weer wat opknapt, geniet lekker verder van jullie heerlijke kereltje....
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_16642328
Wat een mooie foto!!!!
Geniet ervan!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')