quote:* auw!!
Op maandag 26 januari 2004 13:31 schreef Steve-O het volgende:
ZZ top
maar denk niet dat die tijd van invloed was voor mijn muzieksmaak nu.
Maar voornamelijk de Beatles, Rolling Stones en andere artiesten uit de seventies.
Voor de rest een beetje Neil Diamond en Nana Mouskouri...en natuurlijk: Kinderen voor Kinderen
M'n huidige muzieksmaak ligt vooral in de Metal...(MetallicA, Rhapsody, Dream Theater, Symphony X, Stratovarius, Anathema, Gamma Ray, Slayer en een heel klein beetje Black Metal)
En metal opera's vind ik ook erg gaaf (Avantasia, Aina) als er mensen nog meer Metal Opera's kennen hoor ik dat graag
En soms luister ik wat klassieke muziek....maar dat luister ik als ik 's nachts alleen onder zit.
Daarvan is eigenlijk alleen de pop en rock blijven hangen, daar luister ik nog zelf wel wat van en dat was ook wel een van de vele uitgangspunten voor de muziek die ik nu luister...
fijne muziek toch?
In m'n pubertijd heb ik er flink tegenaan geschopt met alles dat maar enigszins naar Metal neigde.>:)
En blues en joe cocker en Jazz en dergelijke luister ik nog.
quote:
Op maandag 26 januari 2004 13:43 schreef realist_ik het volgende:
Dire Straits... Simon & Garfunkel... Phil Collins
Yes... Eric Clapton... Van Morrison
Rolling Stones... Bob Marleyfijne muziek toch?
quote:Leuk he, je ouders shockeren met muziek zo extreem dat die totaal buiten hun voorstellingsvermogen valt
Op maandag 26 januari 2004 13:46 schreef Persephony het volgende:In m'n pubertijd heb ik er flink tegenaan geschopt met alles dat maar enigszins naar Metal neigde.>:)
quote:Heerlijk!
Op maandag 26 januari 2004 13:49 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Leuk he, je ouders shockeren met muziek zo extreem dat die totaal buiten hun voorstellingsvermogen valt
quote:Wat auw!!!
Op maandag 26 januari 2004 13:32 schreef HAL9000S het volgende:[..]
* auw!!
quote:in snorren en baarden laten groeien ja...
Op maandag 26 januari 2004 13:55 schreef Foo_niks het volgende:[..]
Wat auw!!!
Billy is best goed!
mijn moeder van meer Elvis &co
quote:Ik denk niet dat bij mij zo iets gaat gebeuren
Op maandag 26 januari 2004 13:51 schreef Litpho het volgende:
Mijn vader draaide oude rock n' roll - Chuck Berry, Buddy Holly etc. en mijn moeder wat recentere zangeressen - Kate Bush, Mathilde Santing, Beverly Craven, Sam Brown. Na een periode waarin ik voornamelijk metal luisterde zijn met name de zangeressen wel weer in mijn muziekverzameling verzeild geraakt.
Als het al mijn muzieksmaak beinvloed heeft, dan is het wel dat ik een compleet andere kant op ben gegaan. Mijn ouders snappen in ieder geval niets van de muziek waar ik naar luister. Aan de andere kant heb ik vroeger naar redelijk wat uiteenlopende stijlen geluisterd en dat is wel blijven hangen. Ik sluit nog steeds niet bij voorbaat een muziekstijl uit, hoewel ik uiteraard wel mijn voorkeur heb.
Maar mn zus luisterde vooral naar Madonna, Clouseau, George Michael.
ook sting en phil collins...
maar Marco Borsato wint het...
quote:dat is niks om je voor te schamen... The doors
Op dinsdag 27 januari 2004 02:30 schreef Brett-Anderson het volgende:
als 12 jarige moest ik in mijn eerste muziek les de maten leren klappen op het liedje "light my fire".
Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in mijn huidige smaak wat dus niet geheel onverwacht is
Overigens ben ik ook veel opgegroeid met carnavalsmuziek maar dat is weer een heel ander verhaal
heeft niet echt super invloed op me gehad
luister zelf meestal metal,punk,rock enz
Dat is de smaak van m'n ma. Me pa is meer into klassiek maar das nog steeds niet echt mijn ding.
best goede muziek eigenlijk
mijn vader luistert nogsteeds zulke muziek, maar mijn moeder luister nu ook veel klassiek, maar dan ren ik altijd hard weg
edit: typo
edit 2:
ow trouwens ik luister nu punk/ska/rock/metal
ik denk wel dat het invloed heeft gehad op mijn muzieksmaakwant bovenstaande vind ik nogsteeds erg lekker om naar te luisteren
[Dit bericht is gewijzigd door saaw op 27-01-2004 21:07]
had niet te klagen
en wat heeft het voor een gevolg gehad ? Dat ik nu ook al die muziek nog steeds luister, en tijdens bob marley een lekker jointje opsteek
op den duur heb je zelf kids (een aantal fok!kers hebben ze al)...en er wordt een topic geopend net zoals dit. Dus je (toekomste?) kids zetten hier de muziek neer waar hun ouders (wij dus) naar luisterden.
Krijg je Cannibal Corpse met dat liedje waarin iemand met een mes wordt verkracht (zoiets was het volgens mij)...zullen die kids ook wel denken dat wij zijn.....
Elvis
Jerry Lee Lewis
Chubby Checker
Bill Haley
Little Richard
etc. etc.
Kan nie zeggen dat ik daar nu een afkeer van heb..
ze is onderhand wat rustiger geworden en dankzij mij heeft ze klasieke muziek een beetje weten te waarderen
verder begon ik op mn 10e met bonjovi en deep purple enzo, toen een tijdje punkrock en daarna vooral metal - veel metal , afgewisseld met een beetje klassiek en hardcore
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |