quote:Zelfde voor mij, wil alleen dat dat achterderugom gelul verdwijnt...
Op maandag 26 januari 2004 19:57 schreef slashme het volgende:[..]
kom op jongen, iedereen vertrouwd je gewoon nog als jij je verhaal kunt weerleggen. Niet zo snel opgeven, er heeft verder niemand problemen met jou hoor denk ik.
en ook al klopt je verhaal niet helemaal (maakt me verder ook niet uit), zeg het dan gewoon, no hard feelings. Dit is te makkelijk
quote:Ik vind het ook wel een toffe kerel. Maar again, ik vind het allemaal maar een vaag verhaal. Waarom zou iemand zoveel onwaarheiden vertellen, Ultimora niet mee gerekent want dat verhaal heb ik wel meegekregen en dat was alleen maar over een auto.
Op maandag 26 januari 2004 19:58 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ik mag hem zelfs graag. op het forum al, en na gister zeker.
Jammer dat hij zo makkelijk opgeeft.
quote:En het weerleggen is vrij makkelijk.... een willekeurige rekening, brief van rdw oid is voldoende!
Op maandag 26 januari 2004 19:57 schreef slashme het volgende:[..]
kom op jongen, iedereen vertrouwd je gewoon nog als jij je verhaal kunt weerleggen. Niet zo snel opgeven, er heeft verder niemand problemen met jou hoor denk ik.
-edit:
en ook al klopt je verhaal niet helemaal (maakt me verder ook niet uit), zeg het dan gewoon, no hard feelings. Dit is te makkelijk
quote:Dit gaat ook alleen maar om een auto.
Op maandag 26 januari 2004 20:02 schreef BoJo het volgende:[..]
Ik vind het ook wel een toffe kerel. Maar again, ik vind het allemaal maar een vaag verhaal. Waarom zou iemand zoveel onwaarheiden vertellen, Ultimora niet mee gerekent want dat verhaal heb ik wel meegekregen en dat was alleen maar over een auto.
Jammer.
quote:Dit gaat over iets meer als alleen een auto, jij kreeg toch ook die mailtjes?
Op maandag 26 januari 2004 20:04 schreef slashme het volgende:[..]
Dit gaat ook alleen maar om een auto.
En verder nog even dit, het gaat er bij dit forum niet om wat je rijdt want de user met de grootste bek heeft een strippenkaart op zak
quote:correctie, we hebben nergens recht op. vergeet niet dat het 'maar' internet is. We zijn geen familie of holmaatjes.
Op maandag 26 januari 2004 19:59 schreef PeuRac het volgende:[..]
Idd, eigenlijk hebben wij gewoon recht op een verklaring.
Ik was er nl best kapot van toen ik dat 1e mailtje kreeg. En heb TF tot vandaag het voordeel van de twijfel gegeven net als Tjabbo.
Maar goed, het zij zo, IK kan niks aan de situatie veranderen, dat is er maar een die dat kan.
en hem wens ik verder veel plezier.
En begrijp met niet verkeerd ik heb jou tegenover een heleboel mensen altijd KEIHARD verdedigd. En mocht je graag, je bent een goeie gozer, gisteren ook gemerkt.
Maar deze stilte zal alleen maar meer en meer in toenemende mate in jou nadeel werken.
Marco.
quote:precies, en een beetje aandikken doet iedereen wel eens, internet is daar makkelijk medium voor.
Op maandag 26 januari 2004 20:03 schreef Xtreem het volgende:[..]
En het weerleggen is vrij makkelijk.... een willekeurige rekening, brief van rdw oid is voldoende!
quote:Zeker. Zie ultimora.
Op maandag 26 januari 2004 20:06 schreef slashme het volgende:[..]
precies, en een beetje aandikken doet iedereen wel eens, internet is daar makkelijk medium voor.
quote:Nee, maar ken het verhaal wel. In wezen gaat het eigenlijk alleen maar om een auto waar een verhaal aan vast zit.
Op maandag 26 januari 2004 20:05 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dit gaat over iets meer als alleen een auto, jij kreeg toch ook die mailtjes?
quote:Gaat het nou om een Delta Integrale?
Op maandag 26 januari 2004 20:09 schreef slashme het volgende:[..]
Nee, maar ken het verhaal wel. In wezen gaat het eigenlijk alleen maar om een auto waar een verhaal aan vast zit.
quote:Het gaat om een Lancia Delta HF Integrale EVO 2 Dealer collection.
Op maandag 26 januari 2004 20:13 schreef BoJo het volgende:[..]
Gaat het nou om een Delta Integrale?
* BoJo nieuwsgierig is
quote:ja een dealer edition, t nummer weet ik niet precies, 147 dacht ik
Op maandag 26 januari 2004 20:13 schreef BoJo het volgende:[..]
Gaat het nou om een Delta Integrale?
* BoJo nieuwsgierig is
quote:Ja je kan er zelfs geintjes over maken heb ik gemerkt tijdens de meet.
Op maandag 26 januari 2004 20:09 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Zeker. Zie ultimora.
Vond het meesterlijk dat hij ons allemaal zo te pakken had.
Echt
Dat hij ons toen daarna in het gezicht voorloog, dat was de druppel. Maar dat zijn ouwe koeien... en allang vergeven
quote:148 volgens mij..
Op maandag 26 januari 2004 20:14 schreef PeuRac het volgende:[..]
ja een dealer edition, t nummer weet ik niet precies, 147 dacht ik
quote:idd, die ja
Op maandag 26 januari 2004 20:15 schreef Xtreem het volgende:[..]
148 volgens mij..
goed, even mijn 2 cents:
Ik schrok mezelf kapot toen ik het eerste meeltje kreeg van ook_gek, eerlijk waar. Me vriendin zei gelijk van... ochman.. da's niet waar. Maar stug hield ik 't vol van da's wel waar, 't komt zelf van ook_gek af, en die liegt niet.
Goed.. desondanks de voordeel van de twijfel geloof ik 'r geen zak van.
Hier een motivatie waarom:
Ik heb TF gesproken op irc, ik vond hem nogal terug houdend toen ik mijn hulp aanbood om te gaan rellen in oostenrijk over waarever. Ik wilde die kerel helpen. Godverdomme, gaat hier ff niet om een auto van weet ik 't hoeveel geld.
Daarnaast, heb ik me zelf gisteren krom gelachen... als zo'n kereltje mij op me bek probeert teslaan pak ik em bij kop en kont en schop em zo de put in...
en zeker wat ook_gek zegt... Hij ziet er niet kapitalistisch uit, rijdt een auto waar je van doet. Etc.. etc etc..
Dan zelf het weglopen van PTA, waar je dus moderator bent, en dus ook zeker 'de leiding' geeft. Dat geeft mij een volle overtuiging van wantrouwen.
Die dingen zoals racelicentie etc. etc...
Tja jammer... dat het allemaal een 'ultiverhaal' is.
ThaFreak.
-edit-
Dit zat me toch niet helemaal lekker.
Mocht het nou zo zijn, dat alles gewoon echt waar is. Dat er niets gelogen is en dat ThaFreak zekerweten door een hel is gegaan...
Dan bied ik direct mijn dikke excuses aan, en verontschuldig ik mij voor bovenstaande post.
-/edit-
[Dit bericht is gewijzigd door t0n op 27-01-2004 00:42]
met een beetje fantasie kun je hier volgens mij wel slash zen (sl)opeltje in ontdekken ?
quote:Dank u
Op maandag 26 januari 2004 20:13 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Het gaat om een Lancia Delta HF Integrale EVO 2 Dealer collection.
daar.
Vette wagen en ik vind het niet een ongeloofwaardig in bezit heb auto (vage zin).
quote:Inderdaad.
Op maandag 26 januari 2004 20:15 schreef Xtreem het volgende:[..]
148 volgens mij..
En ik stel voor het e.e.a. ff te laten bezinken.
Als het echt waar is, zal hij nu een lekkere klap opgelopen hebben.
En zo niet,
dan heeft hij ons/me echt enorm bij de poot.
quote:haha,
Op maandag 26 januari 2004 20:17 schreef jozef444 het volgende:
om t allemaal maar weer ff wat vrolijker te makenmet een beetje fantasie kun je hier volgens mij wel slash zen (sl)opeltje in ontdekken ?
ik hoop dat het vertrouwen vanuit PTA ten opzichte van jou weer snel terug is. En dat je dat weer vrolijk door moderate. Want we zullen je als mod zeker missen.
Rob
quote:need for speed ?
Op maandag 26 januari 2004 20:25 schreef slashme het volgende:[..]
haha,
deze dan:
quote:Niet zo dramitisch doen man, tis geen begrafenis.
Op maandag 26 januari 2004 20:25 schreef PeuRac het volgende:
ThaFreak,ik hoop dat het vertrouwen vanuit PTA ten opzichte van jou weer snel terug is. En dat je dat weer vrolijk door moderate. Want we zullen je als mod zeker missen.
Rob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |