Ik later in de pauze met klasgenoten over gehad wat er was gebeurd, en die zeiden dat ik eigenlijk meteen de politie moest bellen.
Had ik eigenlijk ook moeten doen maar, daar dacht ik op dat moment niet aan, ik was kwaad omdat ik de les uitgeknikkerd was.
Daarna met een leraar er over gehad, en hij zei dat ik maar naar directie moest gaan zeggen wat er was gebeurt, want dat zijn geen grapjes, en zeker niet rond deze tijd.
Ik nadat ik klaar was met mijn proefwerk direct naar de directie gegaan.
Ik het verhaal uitgelegd, en directeur gaf ook toe dat hij het niet goed had gehoord, en dat hij het met die desbetreffende leraar over zou hebben, omdat dit geen grapjes zijn.
Wat vinden jullie van dit soort "grapjes"
quote:kvind er niks raars aan hoor
Op maandag 26 januari 2004 12:19 schreef Deetch het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal.
ontopic: kan idd niet
quote:Hoezo raar verhaal?
Op maandag 26 januari 2004 12:19 schreef Deetch het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal.
quote:Ik stond achter de directeur, en die leraar zei: "er staat iemand achter je met een pistool"
Op maandag 26 januari 2004 12:21 schreef infinium het volgende:[..]
en waar vind ik dat terug in je verhaal?
dat misschien
Hij had ook gewoon even kunnen zeggen dat er een leerling achter die directeur stond. Het zou best een leuk garpje kunnen zijn als niet in de recente geschiedenis een docent was omgebracht en ander zwaar was verwond.
quote:Wat een beschuldiging
Op maandag 26 januari 2004 12:23 schreef chopke het volgende:[..]
Ik stond achter de directeur, en die leraar zei: "er staat iemand achter je met een pistool"
dat misschien
quote:
Op maandag 26 januari 2004 12:16 schreef chopke het volgende:
Vandaag was ik op school voor de proefwerkweek.
Ik werd de klas uitgezet omdat ik geen schoolpas bij me had, dus ik naar directie toe (zat in kantine) en hij was aan het praten met een leraar van school.
Ik stond achter de directeur, en die leraar zei: "er staat iemand achter je met een pistool" maar de directeur had het niet goed gehoord dat hij het woord pistool zei.Ik later in de pauze met klasgenoten over gehad wat er was gebeurd, en die zeiden dat ik eigenlijk meteen de politie moest bellen.
Had ik eigenlijk ook moeten doen maar, daar dacht ik op dat moment niet aan, ik was kwaad omdat ik de les uitgeknikkerd was.
Daarna met een leraar er over gehad, en hij zei dat ik maar naar directie moest gaan zeggen wat er was gebeurt, want dat zijn geen grapjes, en zeker niet rond deze tijd.
Ik nadat ik klaar was met mijn proefwerk direct naar de directie gegaan.
Ik het verhaal uitgelegd, en directeur gaf ook toe dat hij het niet goed had gehoord, en dat hij het met die desbetreffende leraar over zou hebben, omdat dit geen grapjes zijn.Wat vinden jullie van dit soort "grapjes"
doe niet zo gruwelijk op je pik getrapt omdat je de les uit ben getrapt, aansteller
imho
bij mij op school zei een leraar 'ja jongens lever t allemaal maar in, jullie krijgen toch wel een 10 want anders word ik vast en zeker neergeschoten' de dag na dat in Den Haag, dat zijn toch gewoon geintjes, doe niet zo moeilijk man
(btw, wat is een schoolpasje?)
[Dit bericht is gewijzigd door DeGroeneRidder op 27-01-2004 18:57]
quote:Een pasje van de school!
Op dinsdag 27 januari 2004 18:55 schreef DeGroeneRidder het volgende:
F-L-A-U-W-E mensen!
Nog maar eens het bewijs dat veel mensen niet kunnen lachen met dingen die hen sterk aangegrepen hebben.(btw, wat is een schoolpasje?)
quote:Jaaaaaa... maar... waarvoor dient het (als het blijkbaar zo belangrijk is dat men je de klas uit kan zetten omdat je het vergeten bent)?
Op dinsdag 27 januari 2004 18:57 schreef veldmuis het volgende:[..]
Een pasje van de school!
Btw, de titel van de topic klopt niet. Iets dat als grap gezegd is kan nooit een beschuldiging zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door DeGroeneRidder op 27-01-2004 19:04]
quote:Bij mij op school ist als identificatie voor een toets. Als de leraar je kent enzo, heb je dat pasje nog nodig, anders weten ze niet dat jij het bent en of je er wel op school zit. Ook al geeft die leraar je elke week een paar lesuren les.
Op dinsdag 27 januari 2004 18:59 schreef DeGroeneRidder het volgende:[..]
Jaaaaaa... maar... waarvoor dient het (als het blijkbaar zo belangrijk is dat men je de klas uit kan zetten omdat je het vergeten bent)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |