Geweldig leuke naam, Jenny
quote:Als het goed is moet je haar nu wel kunnen zien
Op woensdag 28 januari 2004 09:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan de foto niet zien
Wij hebben Drontal Cat, 3 voor (slik) 18 euro... dat doen we zo'n een keer in de zes weken in zijn nekje en het werkt uitstekend. Met Frontline hadden we bij Floris geen goede ervaringen, maar die bleek achteraf ook ziek te zijn, dus daar kan dat ook aan liggen natuurlijk, maar toen de dierenarts dit middel noemde, wilde ik het wel proberen en hij is op het moment (klopt af) vlovrij, maar die persjes vlovrij krijgen is sowieso een crimeGeweldig leuke naam, Jenny
![]()
Jenny is de naam die ze haar in het asiel gegeven hebben. In het begin hadden wij er Jammerende Jenny van gemaakt, omdat ze zoveel mauwt
quote:Als ze inderdaad een vlooienallergie heeft dan is dat misschien wel wat
Op woensdag 28 januari 2004 09:34 schreef Spindizzy het volgende:
Wij hadden van de DA spul gekregen dat niet alleen tegen vlooien werkt, maar tegelijk ontwormt en allerlei huidprobleempjes tegengaat. Het is stervensduur (¤26 voor 3 pipetjes en je zou het elke maand moeten gebruiken.) maar het werkte hartstikke goed. Je spoot het in hun nek en de volgende dag zag je de vlooien gewoon dood van ze afvallen. Dat ga ik van het voorjaar weer voor ze halen
Jenny is echt ![]()
Ik heb mister_d overgehaald: als we verhuisd zijn en hij zijn auto krijgt hij droomt al van kinds af aan van een mustang, dan mag ik een kat erbij
Eerst was hij erop tegen, maar toen ik zei dat ik dan nog wel een keer heeeel goed na moest denken over de mustang, was er geen probleem meer
Zucht, ik zou er ook wel weer 1 of 2 bijwillen maar we hebben er nu drie en daar is ons huis net groot genoeg voor.
quote:En ook geen Scottish Folds
Op woensdag 28 januari 2004 09:44 schreef Spindizzy het volgende:
Als je van tegenstribbelende poekies houdt moet je maar geen Noorse Bosmutsen nemenDie zijn daar te dom voor
quote:Ga hier maar even zwijmelen joh: [Katten]Centraal foto topic deel 10
Zucht, ik zou er ook wel weer 1 of 2 bijwillen maar we hebben er nu drie en daar is ons huis net groot genoeg voor.
Mijn Jamie staat er ook tussen
quote:Mijn rooie monsters duiken daar ook vaak op. Ik ben dol op dat topic
Op woensdag 28 januari 2004 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Mijn Jamie staat er ook tussen
Dus Scottish Folds zijn ook niet van die lichten? Zijn er raskatten die wel slim zijn?
quote:Mijne zijn ook katertjes
Op woensdag 28 januari 2004 09:49 schreef Lois het volgende:
Mijn noorse bosmuts kan anders aardig tegenstribbelen hoor.De noorse boskater is een ander verhaal, dat is echt een sulletje
quote:Mijn persje is zeer intelligent, echt veel slimmer dan onze vorige. Soms iets te slim
Op woensdag 28 januari 2004 09:49 schreef Spindizzy het volgende:
Zijn er raskatten die wel slim zijn?
quote:Ehm ja
Op woensdag 28 januari 2004 09:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, die scottisch folds, zijn die erg duur in aanschaf??
Over een tijdje krijgen wij er hopelijk een tweede bij
Kijk maar eens bij de poezen naar Beautifold
quote:Dom is ie niet hoor, maar gewoon een grote sul
Op woensdag 28 januari 2004 09:49 schreef Spindizzy het volgende:
Dus Scottish Folds zijn ook niet van die lichten? Zijn er raskatten die wel slim zijn?
Mooie katten rewimo, lekkere knuffelkatten!
quote:Heb je Jamie wel als kitten gekregen, Rewimo? Yian was 500 euro, maar daar zat dan ook wel een goede stamboom bij, had ik er graag voor over
Op woensdag 28 januari 2004 10:13 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ehm ja
Voor Jamie heb ik 1200 gulden betaald 5,5 jaar geleden. Hij komt van www.ming-mang.com
![]()
Over een tijdje krijgen wij er hopelijk een tweede bij
Kijk maar eens bij de poezen naar Beautifold
Beautifold is prachtig, waarom doen ze haar weg?? Mag je dan wel minder betalen omdat ze geen kitten meer is
?? Ik vind Chinook en Ke-Li ook prachtig ![]()
Wil wel heel graag weer een raskat, verwend he
... als we weer een persje zouden nemen, zou ik naar dezelfde mensen (in Belgie, http://www.thymar.be) gaan. Een mannetje zou ik graag van dezelfde mama hebben (Ydris), een vrouwtje graag van Yathi, dan kan ik zelf ook een keer een nestje nemen
Beautifold mag weg nadat ze enkele nestjes heeft gekregen (poezen mogen met pensioen na normaal gesproken 2 nestjes). Anita zoekt dan een goed tehuis voor haar poezen, tegen sterilisatiekosten. Ik heb gevraagd of Beauty dan bij ons mag wonen
Ik ben helemaal verliefd op dat beestje ![]()
O, en Ké-Li mag binnenkort ook met pensioen, die mocht ook bij ons komen maar ja, ik wil op Beauty wachten...
quote:Ik neem aan dat je mij bedoelt
Op woensdag 28 januari 2004 10:33 schreef LadyS het volgende:
Is dat jouw pers in je icoon?
Deze lijken niet zo een heeele platte neus te hebben, klopt dat?

Nee, hij is nog niet geborsteld en zijn oogjes zijn ook nog niet schoongemaakt
Zal binnenkort wel een fotootje neerzetten als ie helemaal opgedirkt is
wat een mooie
Als je ooit een nestje hebt, dan moet je ons wel even op de hoogte houden hoor
quote:Dat is wel tof dan, da's helemaal niet duur
Op woensdag 28 januari 2004 10:31 schreef Rewimo het volgende:
Jamie was 3 maanden toen hij bij ons eh... me kwam![]()
Beautifold mag weg nadat ze enkele nestjes heeft gekregen (poezen mogen met pensioen na normaal gesproken 2 nestjes). Anita zoekt dan een goed tehuis voor haar poezen, tegen sterilisatiekosten. Ik heb gevraagd of Beauty dan bij ons mag wonen
Ik ben helemaal verliefd op dat beestje
O, en Ké-Li mag binnenkort ook met pensioen, die mocht ook bij ons komen maar ja, ik wil op Beauty wachten...
quote:Dank je
Op woensdag 28 januari 2004 10:38 schreef LadyS het volgende:
Owwwwwwww![]()
![]()
![]()
![]()
*smelt*wat een mooie
![]()
Als je ooit een nestje hebt, dan moet je ons wel even op de hoogte houden hoor
![]()
En als er ooit een nestje komt, laat ik dat hier zeker even weten
quote:* LadyS gaat vast sparen
Op woensdag 28 januari 2004 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
En als er ooit een nestje komt, laat ik dat hier zeker even weten
quote:Ja, ze zijn echt heel zuinig op hun poezen, ze fokken er absoluut niet mee door. Ze doen hun katten ook niet "zomaar" de deur uit maar brengen ze zelf, zodat ze kunnen zien waar ze terecht komen. Staat het ze niet aan, dan gaat het feest niet door.
Op woensdag 28 januari 2004 10:38 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Dat is wel tof dan, da's helemaal niet duur
Na twee nestjes, dat is snel!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |