abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16648127
Wel een leuk poesje Lady s, mooie kleuren!!!
Dat frontline werkt wel. Die pippetjs gebruiken wij ook elk jaar.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2004 @ 09:01:44 #102
43556 miss_dynastie
pi_16648558
Ik kan de foto niet zien
Wij hebben Drontal Cat, 3 voor (slik) 18 euro... dat doen we zo'n een keer in de zes weken in zijn nekje en het werkt uitstekend. Met Frontline hadden we bij Floris geen goede ervaringen, maar die bleek achteraf ook ziek te zijn, dus daar kan dat ook aan liggen natuurlijk, maar toen de dierenarts dit middel noemde, wilde ik het wel proberen en hij is op het moment (klopt af) vlovrij, maar die persjes vlovrij krijgen is sowieso een crime

Geweldig leuke naam, Jenny

woensdag 28 januari 2004 @ 09:34:13 #103
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16649056
Wij hadden van de DA spul gekregen dat niet alleen tegen vlooien werkt, maar tegelijk ontwormt en allerlei huidprobleempjes tegengaat. Het is stervensduur (¤26 voor 3 pipetjes en je zou het elke maand moeten gebruiken.) maar het werkte hartstikke goed. Je spoot het in hun nek en de volgende dag zag je de vlooien gewoon dood van ze afvallen. Dat ga ik van het voorjaar weer voor ze halen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_16649076
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 09:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan de foto niet zien
Wij hebben Drontal Cat, 3 voor (slik) 18 euro... dat doen we zo'n een keer in de zes weken in zijn nekje en het werkt uitstekend. Met Frontline hadden we bij Floris geen goede ervaringen, maar die bleek achteraf ook ziek te zijn, dus daar kan dat ook aan liggen natuurlijk, maar toen de dierenarts dit middel noemde, wilde ik het wel proberen en hij is op het moment (klopt af) vlovrij, maar die persjes vlovrij krijgen is sowieso een crime

Geweldig leuke naam, Jenny

Als het goed is moet je haar nu wel kunnen zien Ik heb dat wel vaker met die fotoos van picserver.

Jenny is de naam die ze haar in het asiel gegeven hebben. In het begin hadden wij er Jammerende Jenny van gemaakt, omdat ze zoveel mauwt

pi_16649105
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 09:34 schreef Spindizzy het volgende:
Wij hadden van de DA spul gekregen dat niet alleen tegen vlooien werkt, maar tegelijk ontwormt en allerlei huidprobleempjes tegengaat. Het is stervensduur (¤26 voor 3 pipetjes en je zou het elke maand moeten gebruiken.) maar het werkte hartstikke goed. Je spoot het in hun nek en de volgende dag zag je de vlooien gewoon dood van ze afvallen. Dat ga ik van het voorjaar weer voor ze halen
Als ze inderdaad een vlooienallergie heeft dan is dat misschien wel wat
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2004 @ 09:38:59 #106
43556 miss_dynastie
pi_16649157
De huidprobleempjes gaat dit spul ook tegen en wormen volgens mij ook, maar ik geniet zo van het tegenstribbelende katje

Jenny is echt

Ik heb mister_d overgehaald: als we verhuisd zijn en hij zijn auto krijgt hij droomt al van kinds af aan van een mustang, dan mag ik een kat erbij Eerst was hij erop tegen, maar toen ik zei dat ik dan nog wel een keer heeeel goed na moest denken over de mustang, was er geen probleem meer

woensdag 28 januari 2004 @ 09:44:04 #107
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16649242
Als je van tegenstribbelende poekies houdt moet je maar geen Noorse Bosmutsen nemen Die zijn daar te dom voor

Zucht, ik zou er ook wel weer 1 of 2 bijwillen maar we hebben er nu drie en daar is ons huis net groot genoeg voor.

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 januari 2004 @ 09:48:01 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16649330
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 09:44 schreef Spindizzy het volgende:
Als je van tegenstribbelende poekies houdt moet je maar geen Noorse Bosmutsen nemen Die zijn daar te dom voor
En ook geen Scottish Folds
quote:
Zucht, ik zou er ook wel weer 1 of 2 bijwillen maar we hebben er nu drie en daar is ons huis net groot genoeg voor.
Ga hier maar even zwijmelen joh: [Katten]Centraal foto topic deel 10

Mijn Jamie staat er ook tussen

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator woensdag 28 januari 2004 @ 09:49:14 #109
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16649358
Mijn noorse bosmuts kan anders aardig tegenstribbelen hoor. De noorse boskater is een ander verhaal, dat is echt een sulletje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 28 januari 2004 @ 09:49:49 #110
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16649367
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 09:48 schreef Rewimo het volgende:

Mijn Jamie staat er ook tussen

Mijn rooie monsters duiken daar ook vaak op. Ik ben dol op dat topic

Dus Scottish Folds zijn ook niet van die lichten? Zijn er raskatten die wel slim zijn?

woensdag 28 januari 2004 @ 09:54:23 #111
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16649458
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 09:49 schreef Lois het volgende:
Mijn noorse bosmuts kan anders aardig tegenstribbelen hoor. De noorse boskater is een ander verhaal, dat is echt een sulletje
Mijne zijn ook katertjes (En bastaardjes, alleen hun moeder was een Noorse Boskat.Het schijnt dat mijn Harrie zelfs voor een Noorse Bosmuts wel extreem sullig is
Als het een mens was zou je hem 'simpel' noemen
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2004 @ 09:55:03 #112
43556 miss_dynastie
pi_16649471
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 09:49 schreef Spindizzy het volgende:
Zijn er raskatten die wel slim zijn?
Mijn persje is zeer intelligent, echt veel slimmer dan onze vorige. Soms iets te slim
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2004 @ 09:56:50 #113
43556 miss_dynastie
pi_16649500
Rewimo, die scottisch folds, zijn die erg duur in aanschaf??
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 januari 2004 @ 10:13:59 #114
13151 crew  Rewimo
pi_16649759
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 09:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, die scottisch folds, zijn die erg duur in aanschaf??
Ehm ja Voor Jamie heb ik 1200 gulden betaald 5,5 jaar geleden. Hij komt van www.ming-mang.com

Over een tijdje krijgen wij er hopelijk een tweede bij Kijk maar eens bij de poezen naar Beautifold

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 januari 2004 @ 10:15:25 #115
13151 crew  Rewimo
pi_16649779
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 09:49 schreef Spindizzy het volgende:
Dus Scottish Folds zijn ook niet van die lichten? Zijn er raskatten die wel slim zijn?
Dom is ie niet hoor, maar gewoon een grote sul Hij zal nooit een poot uitsteken naar Christan, hij loopt gewoon weg als het hem te veel wordt, al dat geknuffel.
pi_16649989
Ik zie continu DA staan en ik dacht goh heeft die tegenwoordig ook al dierenspullen te koop, waar gaat het heen............ maar hier wordt de dierenarts bedoeld

Mooie katten rewimo, lekkere knuffelkatten!

† In Memoriam † woensdag 28 januari 2004 @ 10:27:57 #117
43556 miss_dynastie
pi_16650031
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 10:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ehm ja Voor Jamie heb ik 1200 gulden betaald 5,5 jaar geleden. Hij komt van www.ming-mang.com

Over een tijdje krijgen wij er hopelijk een tweede bij Kijk maar eens bij de poezen naar Beautifold

Heb je Jamie wel als kitten gekregen, Rewimo? Yian was 500 euro, maar daar zat dan ook wel een goede stamboom bij, had ik er graag voor over

Beautifold is prachtig, waarom doen ze haar weg?? Mag je dan wel minder betalen omdat ze geen kitten meer is ?? Ik vind Chinook en Ke-Li ook prachtig

Wil wel heel graag weer een raskat, verwend he ... als we weer een persje zouden nemen, zou ik naar dezelfde mensen (in Belgie, http://www.thymar.be) gaan. Een mannetje zou ik graag van dezelfde mama hebben (Ydris), een vrouwtje graag van Yathi, dan kan ik zelf ook een keer een nestje nemen

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 januari 2004 @ 10:31:40 #118
13151 crew  Rewimo
pi_16650109
Jamie was 3 maanden toen hij bij ons eh... me kwam

Beautifold mag weg nadat ze enkele nestjes heeft gekregen (poezen mogen met pensioen na normaal gesproken 2 nestjes). Anita zoekt dan een goed tehuis voor haar poezen, tegen sterilisatiekosten. Ik heb gevraagd of Beauty dan bij ons mag wonen Ik ben helemaal verliefd op dat beestje

O, en Ké-Li mag binnenkort ook met pensioen, die mocht ook bij ons komen maar ja, ik wil op Beauty wachten...

pi_16650145
Is dat jouw pers in je icoon?
Deze lijken niet zo een heeele platte neus te hebben, klopt dat?
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2004 @ 10:36:08 #120
43556 miss_dynastie
pi_16650207
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 10:33 schreef LadyS het volgende:
Is dat jouw pers in je icoon?
Deze lijken niet zo een heeele platte neus te hebben, klopt dat?
Ik neem aan dat je mij bedoelt .... Nee, hij heeft inderdaad niet zo'n platte neus, daar hebben we hem ook op uitgezocht ... een close-upje als bewijs:

Nee, hij is nog niet geborsteld en zijn oogjes zijn ook nog niet schoongemaakt Zal binnenkort wel een fotootje neerzetten als ie helemaal opgedirkt is

pi_16650259
Owwwwwwww
*smelt*

wat een mooie Als je ooit een nestje hebt, dan moet je ons wel even op de hoogte houden hoor

† In Memoriam † woensdag 28 januari 2004 @ 10:38:44 #122
43556 miss_dynastie
pi_16650274
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 10:31 schreef Rewimo het volgende:
Jamie was 3 maanden toen hij bij ons eh... me kwam

Beautifold mag weg nadat ze enkele nestjes heeft gekregen (poezen mogen met pensioen na normaal gesproken 2 nestjes). Anita zoekt dan een goed tehuis voor haar poezen, tegen sterilisatiekosten. Ik heb gevraagd of Beauty dan bij ons mag wonen Ik ben helemaal verliefd op dat beestje

O, en Ké-Li mag binnenkort ook met pensioen, die mocht ook bij ons komen maar ja, ik wil op Beauty wachten...

Dat is wel tof dan, da's helemaal niet duur Na twee nestjes, dat is snel!!!!! Mister_d roept hier naast me dat ie de oortjes niet mooi vindt , zal voor ons wel weer een persje worden . Dat Yian door de ballotagecommissie is gekomen, kan ik nog steeds niet begrijpen
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2004 @ 10:41:51 #123
43556 miss_dynastie
pi_16650333
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 10:38 schreef LadyS het volgende:
Owwwwwwww
*smelt*

wat een mooie Als je ooit een nestje hebt, dan moet je ons wel even op de hoogte houden hoor

Dank je
Echt leuk om te horen!! Ik ben echt onwijs trots op het beestje, niet alleen omdat ik hem heel mooi vind, maar vooral vanwege zijn onwijs lieve karaktertje

En als er ooit een nestje komt, laat ik dat hier zeker even weten

pi_16650368
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En als er ooit een nestje komt, laat ik dat hier zeker even weten

* LadyS gaat vast sparen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 januari 2004 @ 10:50:29 #125
13151 crew  Rewimo
pi_16650531
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 10:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is wel tof dan, da's helemaal niet duur Na twee nestjes, dat is snel!!!!!

Ja, ze zijn echt heel zuinig op hun poezen, ze fokken er absoluut niet mee door. Ze doen hun katten ook niet "zomaar" de deur uit maar brengen ze zelf, zodat ze kunnen zien waar ze terecht komen. Staat het ze niet aan, dan gaat het feest niet door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')