quote:Zo voel ik me nogsteeds, en nu ga ik slapen
Op zondag 25 januari 2004 17:52 schreef Libris het volgende:
Beetje eenzaam, zat net in de bios (Peter Pan) tussen 2 stelletjes. En aan de ene kant vind ik het heerlijk im onafhankelijk te zijn, maar aan de andere kant mis ik wel wat liefde.Ach ja, ben geduldig. Verder alles lekker, alleen morgen weer te vroeg op..
.
Neergehaald... .
quote:Wat dacht je van afwachten , je moet het ook niet forceren , je hebt gedaan wat je kon verder zie je het wel .
Op zondag 25 januari 2004 18:29 schreef dobey het volgende:
ik voel me eigen zeer klote omdat ik een meisje leuk vindt, haar dit heb vertelt maar voor de rest nog geen stappen heb ondernomen durf haar niet te bellen enz. ze doet wel altijd heel lief tegen mij en ik heel lief tegen haar stoer wel smsjes en zo. en gedichten maar voor de rest gebeurt er nog niks. iemand advies.
quote:ja maar dat is het dus. kan wel afwachten maar dat duurt maar en duurt maar. dus ik dacht ik moet zelf stappen ondernemen. maar hoe!?
Op zondag 25 januari 2004 18:30 schreef juudjed het volgende:[..]
Wat dacht je van afwachten , je moet het ook niet forceren , je hebt gedaan wat je kon verder zie je het wel .
quote:Even off:
Op zondag 25 januari 2004 18:22 schreef juudjed het volgende:
Vraagje dusIs die leuk Peter Pan ?? Ik wil er nog een keer naartoe .
Strijdlustig en ondernemend, in huis merk je dat ook meteen dan word ik opruimerig en dat is wel goed.
On:
Ik ga nu echt slapen, over 4,5 uur gaat mijn wekker weer, voel me alleen nog niet moe.
quote:same here
Op zondag 25 januari 2004 18:35 schreef Party_P het volgende:
moe en morgen begint me toetsweek
quote:* Subterranean jaloers is *.
Op zondag 25 januari 2004 19:25 schreef _SunShine_ het volgende:
wel zin in morgen
Het gaat alweer beter als net Even zeiken is echt wel even lekker soms.
quote:Lieve meid, je moet je nu ff afsluiten van al het andere in je hoofd
Op zondag 25 januari 2004 20:48 schreef hardsilence het volgende:
Ik voel me raar, kan niet echt goed mijn gevoel beschrijven. Ik geniet maar een beetje van mijn muziek en blijf ploeteren om mijn werk af te krijgen, en dat terwijl ik te vaak afgeleid word, veelal doordat er weer iets naars door mijn hoofd schiet.
ontopic: Ik voel me best goed eig. zeker ivm met school, ik heb dr erg veel zin in...
Maar voel me ook anderzijds een beetje kut, ik heb het gevoel dat ik op de een of andere onaanwijsbare manier een afstand heb gecreeerd tussen mij en iemand die me lief is..... Maar het is vast oke...
Mjah, een luxe-probleem..
Voor de rest gaat 'ie eigenlijk wel okay
Verder wat onrustig en nerveus en probeer nergens aan te denken. Lukt op zich aardig, maar het gonst wel in mijn achterhoofd en dat stoort toch weer. Het zal wel met de begrafenis te maken die dinsdag is . Zo raar dat ze er niet meer is...
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 25-01-2004 22:02]
quote:Kan ik helpen...?
Op zondag 25 januari 2004 22:01 schreef hardsilence het volgende:
Ik kan wel janken, ik krijg het niet meer voor elkaar, ik loop vast in mijn werkzaamheden. Ik ben gewoon te dom om te begrijpen wat ik nog aan het doen ben. Daar gaat mijn goede moed.
Ik ben momenteel zo chaotisch als de pest, terwijl ik normaal zo perfectionistisch ben. Het klopt niet.
quote:En je bent nog vrijgezel ook. Wauw! Goed werk meid.
Op zondag 25 januari 2004 22:32 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik voel me goehoehoed!!!!!!!!!! Mn haartjes zijn geknipt... beetje te kort naar mijn meningheb het gevoel alsof het gehalveerd is... maar het schijnt mee te vallen. Ach groeit wel weer aan!
Op mijn werk is alles prachtig, mijn vrienden ook... ik zie ze tegenwoordig veel vaker en vriendinnen die ik al meer dan 6 maanden niet gezien heb, daar heb ik over twee wk mee afgesproken!
Morgen ga ik samen met een vriendin voordat ik naar school ga nog ff shoppen!
en van het weekend waarschijnlijk naar Rdam
Ik heb er allemaal maar enorm veel zin in! Mja... het gaat geweldig, ik sta er zelf van versteld!
Ik denk dat het eraan ligt, dat ik nu gewoon druk bezig ben
Ik ben ook aan mn conditie aan het werken! Alles is eindelijk op orde!
Woei!
quote:hf...
Op zondag 25 januari 2004 19:25 schreef _SunShine_ het volgende:
wel zin in morgen
ik niet.... tentamen dat ik niet of nauwelijks geleerd heb...
quote:Mjaaa!!!! Ik ben echt blij, want het ging echt heel erg slecht met me een tijdje terug... en ik wilde op mezelf gelukkig worden, zonder vriendje
Op zondag 25 januari 2004 22:33 schreef Ype het volgende:[..]
En je bent nog vrijgezel ook. Wauw! Goed werk meid.
quote:Voor een leuk vrijgezel meisje zoals jij altijd
Op zondag 25 januari 2004 23:12 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Mjaaa!!!! Ik ben echt blij, want het ging echt heel erg slecht met me een tijdje terug... en ik wilde op mezelf gelukkig worden, zonder vriendje
en dat is gelukt!
Dank je wel!
Ik ben zo onrustig als de pest, ben me een partij aan het stressen en voel me hevig onzeker.
En behoorlijk aangeschoten ondertussen.
quote:Aso
Op zondag 25 januari 2004 23:59 schreef zodiakk het volgende:
Ik voel de noodzaak om op dit moment mensen met kankergezwellen te vergelijken.
topic is hoe voel je je nu... niet, lees hoe iemand zich voelt en maak er domme opmerkingen over...
[Dit bericht is gewijzigd door diannetjhu op 26-01-2004 00:26]
Maar het was super!!!
* Peregrijn geniet van zijn leven
Overall gaat het best goed...Maar nog dat ene dingetje heh .
min puntje:
koortslip
het moment: NU?
damn.. brak, moe, dood en heb overal pijn...
MAAR ik voel me prima, leuk weekend achter de rug... met een klein dipje.. maarjah... dat komt allemaal wel weer goed..
Alleen heeft een vriend van me me heel veel pijn gedaan..
kan het normaal heel goed met hem vinden, op zijn eigen rare meningen na enzo (allemaal zo LOGISCH), maar hij was nu echt onredelijk tegen me, en dus werd ik ook onredelijk omdat ik al in een kutbui was eigenlijk en toen ruzie, tenminste, ik met hem want de moraal ridder had geen ruzie met mij, omdat hij volgens zichzelf gewoon gelijk had...
deed me heel veel pijn hoe hij niets deed terwijl ik van instorten, pijn en verdriet in elkaar gezakt op de ballustrade van de aula in school, om 4 uuur 's nachts zat te janken... en hij deed nix...
gatverdamme..
maar 't gaat nu wel weer redelijk goed.. foto's laten ontwikkelen (van 't toneelweekend), het zijn er bijna 100.. , en lekker een kopje warme choco met slagroom gedronken bij de Dudok...
Nu weer op school, en nog 2 uur les.. hopen dat we het proefwerk latijn terugkrijgen... volgens mij ging dat wel goed namelijk
doeg
Zometeen gezellig met m'n zus naar de bioscoop Zin in
Moet alleen m'n pa opschieten in de badkamer, want ik moet nog douchen...
Ik ben ziek en dat terwijl ik elke ochten 3 sinaasappeltjes pers
IK HEB EEN 7.9 voor mn proefvertaling Latijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dat is fucking goed!
ik loop al 2 uur lang te huppelen
fijn, eng, spannend, heel eng eigenlijk, maar hopelijk goed.
quote:mwah ik denk dat dit topic geen representatieve afspiegeling van de werkelijkheid is dus dat is moeilijk te zeggen...
Op maandag 26 januari 2004 17:01 schreef Sassiej het volgende:
goh tis wel een klote dag vandaag
de meerderheid voelt zich klote en daar sluit ik me helemaal bij aan..
hier gaat ie vandaag wel.. tentamen viel mee en het om 6 uur op moeten staan ook wel.. gelukkig nu nog een weekje vrij..
quote:Voor de rest gaat het eigenlijk wel heel goed trouwens
Op maandag 26 januari 2004 17:04 schreef texelonia het volgende:
Ik haat geld. Of eigenlijk het gebrek aan...
verder wel okee.
Daarnaast nog steeds supa dupa in luv en happy.
Nu alleen hopen dat die takkeherrie die mijn auto maakt morgen voor een klein prijsje gedempt kan worden
eindelijk is ie zoals ik hem wil
Nu weer even doorbikkelen tot het volgende weekend.
Ben wel lichtelijk verontrust door enkele lichamelijke klachten, moet daar toch maar even mee naar de huisdokter binnenkort.
quote:Argh!
Op maandag 26 januari 2004 20:23 schreef koala2002 het volgende:
Kut kutter kutst,<geen idee of het een werkwoord is, maar vanaf nu wel!
Verdomd kut!
Stomme school heeft niet teruggebeld terwijl ik vandaag waarschijnlijk zou beginnen!, zelf achteraangebeld, maar natuurlijk word ik weer niet teruggebeld, dus op moment maar 12 uur werk en geen school...
verdomme! klotezooi!!
Ik voel me stressed up Ben erg moe aangezien ik een vreselijke nacht achter de rug heb. Maar een toppie dag! Ben echt tevreden, en dat moet ook.
Nu maar weer leren en hopen op een goed te maken examen.
Oh, wat een beeping warhoofd ben ik toch ook. Gestrest rondgebazuind dat ik morgen een bepaald examen zou hebben, terwijl dat helemaal niet het geval is. En maar goed ook, want het komt helemaal niet uit. Like always.
Edit: Ik kon mijn spelfoutjes toch echt niet laten staan.
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 26-01-2004 21:02]
Volgende maand lekker met z'n tweetjes op vakantie.
Net leuk meisje gevraagd of ze het leuk vond ik of ik mee ga winkelen morgen, haar reactie "Andere keer "
gvd
Zeg dan gelijk dat je het niet leuk vind, of juist wel maar nu niet
vrouwen...
godverkut:(.
quote:gefeli
Op dinsdag 27 januari 2004 00:28 schreef DarkElf het volgende:
*hips*oud
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 00:36 schreef raistlin6 het volgende:
extreem perfect en vooral heel erg hoopvol
Ik voel me alweer wat beter
quote:haha, beter, en dat komt precies door wat in mijn post?
Op dinsdag 27 januari 2004 00:38 schreef CasB het volgende:[..]
Ik voel me alweer wat beter
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 00:31 schreef milagro het volgende:[..]
gefeli
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
OT; en nat. mijn medicijnen niet genomen omdat ik champy moest drinken en nat. kan ik dus nu niet slapen Ach tsjah, jammer dan!
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 00:34 schreef sleepflower het volgende:
Moe, klote, leeg.
OT:
moe, slecht geslapen vannacht.
geen zin in vandaag
maar goed, ik overleef het wel.
Alleen zie ik een beetje op tegen vandaag.. al mn cijfers terug.. maar goed we zullen zien wat het wordt.
quote:Gelukkig maar
Op dinsdag 27 januari 2004 09:12 schreef DarkElf het volgende:
Voel me heerlijk
Van harte gefeliciteerd !!! Nu lig je wel weer een jaartje voor, ben je toch net iets wijzer
Veel plezier gewenst vandaag
quote:waarom ben je nerveus ?
Op dinsdag 27 januari 2004 10:17 schreef hardsilence het volgende:
Vreselijk nerveusNog 40 minuutjes.
DarkElf gefelici!
Mijn zusje is ook jarig. Jeej!
Een ge-wel-dige avond gehad gisteren met mn vriend
Wat is ie toch ook geweldig leuk en wat zijn we toch gek op elkaar
Maak me vandaag lekker nergens druk om Straks lekker werken, en nu nog even staan dansen in de woonkamer en hopen dat niemand me ziet
quote:You go girl
Op dinsdag 27 januari 2004 11:31 schreef diannetjhu het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk ... la la la... *zingt*Een ge-wel-dige avond gehad gisteren met mn vriend
![]()
Wat is ie toch ook geweldig leuk en wat zijn we toch gek op elkaar![]()
Maak me vandaag lekker nergens druk om
Straks lekker werken, en nu nog even staan dansen in de woonkamer en hopen dat niemand me ziet
![]()
[ontopic]
beetje brak, grieperig, en tis zo rustig op het werk, da'k makkelijk nog uuuuuren in bed had kunnen blijven liggen.
7,9
Normaal gesproken ronden ze de boel altijd af! Waarom nu dan niet?! Gemiddeld heb ik dus net een paar honderdste te weinig...
Weet niet wat ik het ergste vind: dat ik met mijn suffe kop dat tentamen niet goed zat heb gemaakt, of dat ik me de rest van mijn studie zo uit heb liggen sloven...verdomme
quote:Zeik niet zo en doe de her.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:51 schreef _Arual_ het volgende:
GRRR. Tot nu toe zat het er in om cum laude af te studeren. Moest ik wel minimaal een 8 halen voor een bepaald tentamen. Net de uitslag gehad, heb ik een...7,9
Normaal gesproken ronden ze de boel altijd af! Waarom nu dan niet?! Gemiddeld heb ik dus net een paar honderdste te weinig...
Weet niet wat ik het ergste vind: dat ik met mijn suffe kop dat tentamen niet goed zat heb gemaakt, of dat ik me de rest van mijn studie zo uit heb liggen sloven...verdomme
![]()
Muziekje op en gaan . Nu nog iemand om dit gevoel mee te delen
.
Morgen een leuke dag voor de boeg met een hoop leuke, gezellige, maffe en lieve vrienden Erg leuk om op zomaar een doordeweekse dag iets geks te gaan doen samen
quote:off: Lieve DE volgens mij ben je jarig? In dat geval van harte gefeliciteerd!
Op dinsdag 27 januari 2004 16:14 schreef DarkElf het volgende:
Happy happy joy joyik voel me lekker, vrolijk, geliefd en wunderbar!
duch! ik heb op je link geklikt, ik heb totaal nix met katten maar wat een geweldige foto!! zo lief!!!! hihi
ont: Nog steeds bagger, 12x gebeld naar die kutschool, maar ze bellen me gewoon niet terug, ik ben dr helemaal klaar mee, morgen ga ik zoek naar dezelfde opleiding in een andere stad
quote:ook een klote reden maar als hij alles opgelost heeft dan hopen we wel dat alles weer goed komt
Op dinsdag 27 januari 2004 16:20 schreef afhrodite het volgende:
Mijn vriend is het huis uitgetrapt en heeft het uitgemaakt omdat hij mij niet wil opzadelen met zijn problemen. Want hij zegt dat hij teveel van me houdt
Ot: ut gaat wel
quote:Thenks
Op dinsdag 27 januari 2004 16:31 schreef koala2002 het volgende:[..]
off: Lieve DE volgens mij ben je jarig? In dat geval van harte gefeliciteerd!
Zo niet dan alsnog gefeliciteerd!!ont: Nog steeds bagger, 12x gebeld naar die kutschool, maar ze bellen me gewoon niet terug, ik ben dr helemaal klaar mee, morgen ga ik zoek naar dezelfde opleiding in een andere stad
wat klote voor je zeg
OT zo nieuw jaar, hopelijk grotendeels ontdaan van oude zaken en beperkende "factoren" , iig doe ik mijn best,
Verder voel ik me, onterecht hoor, in de steek gelaten door een zeer goede vriend van mij. Ik weet dat hij een zeer druk program heeft de komende maanden en ik weet ook waarom, maar toch voel ik me alleen.
quote:Thenks
Op dinsdag 27 januari 2004 18:43 schreef DuchessXYZ het volgende:[..]
De beste wensen voor het komende jaar meis!
quote:Hey ja, die van mij is nog niet bezorgd. De sim ook niet.
Op dinsdag 27 januari 2004 14:15 schreef Peregrijn het volgende:
Zeer tevreden met mijn nieuwe telefoon die net is bezorgd.
Ik voel me moe, maar voldaan. Ik heb vorige week onwijs veel uur gedraaid en dat ga ik komend voorjaar zien in uitbetaalde overuren
Heeerlijk
quote:You lucky bastard
Op dinsdag 27 januari 2004 18:51 schreef thaleia het volgende:
Ik voel me intens gelukkig omdat mijn contactlens niet door de gaatjes van de afvoer blijkt te kunnen
OT:
Kkkkkkoud hier op zolder
quote:meiss ben blij dat het zo goed met je gaat..!
Op dinsdag 27 januari 2004 11:31 schreef diannetjhu het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk ... la la la... *zingt*Een ge-wel-dige avond gehad gisteren met mn vriend
![]()
Wat is ie toch ook geweldig leuk en wat zijn we toch gek op elkaar![]()
Maak me vandaag lekker nergens druk om
Straks lekker werken, en nu nog even staan dansen in de woonkamer en hopen dat niemand me ziet
![]()
allemaal goede cijfers gehaald en ook mijn herkansingen heb ik prima gemaakt, met bij allebei een verbetering van meer dan 100%
Toneel op school gaat prima, een toneelleraar op school gaat me aanraden voor de opleiding Productieleider aan de Hogeschool voor de Kunsten in Amsterdam, en heb veel zin in zaterdag hopelijk, want dan ga ik lekker koken voor mn beste vriend en gaan we de Lion King kijken
Mn galafoto's zijn ingeladen, en zie hier het resultaat..
ik weet niet of er tegenwoordig niet meer op me gereageerd wordt omdat ik me WEL goed voel, maargoed...
I really don't care
quote:Alsof dat mag wanneer je hoger dan een 5,5 gehaald hebt! GRRR. Nou ja, kom er wel weer overheen...
Op dinsdag 27 januari 2004 13:39 schreef thabit het volgende:[..]
Zeik niet zo en doe de her.
quote:U riep mij?! Ik kan er ook niks aan doen hoor... Gelieve daarom in de toekomst mijn naam niet meer ijdel te gebruiken.
Op dinsdag 27 januari 2004 20:54 schreef _Arual_ het volgende:[..]
Alsof dat mag wanneer je hoger dan een 5,5 gehaald hebt! GRRR. Nou ja, kom er wel weer overheen...
Bij voorbaat dank...
quote:Ik ook.
Op dinsdag 27 januari 2004 20:26 schreef thaleia het volgende:
Ik voel me als iemand die te vroeg heeft gejuicht
(En dus komt er WEER een nieuwe, want ook deze was verzekerd...)
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:32 schreef Faithy het volgende:
allemaal goed nieuws en een plaatje :
[afbeelding]
moe en verkouden
nog ff NYPD kijken en dan
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:29 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik ook.
Mijn nieuwe fiets is nl. alweer gestolen(En dus komt er WEER een nieuwe, want ook deze was verzekerd...)
Dat meen je toch zeker niet?
alweer? het moet niet gekker worden!!
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:14 schreef milagro het volgende:
nog ff NYPD kijken![]()
![]()
quote:Mijn ouders kwamen hem hier brengen per imperiaal, daar is-ie afgedonderd, op de snelweg. Toen ze terugreden, lag hij er niet meer.
Op dinsdag 27 januari 2004 23:27 schreef koala2002 het volgende:[..]
Maar laat ik eerst beginnen met de wasmachine aanzetten.
*friemelt*
[Dit bericht is gewijzigd door koala2002 op 27-01-2004 23:56]
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:53 schreef koala2002 het volgende:[..]
Jemug haha, stiekum moet ik er ook nog om lachen 2x in zon korte tijd, maar wel lullig dat je 2x genaaid word, echt je snapt die mensen niet die niet van een anders z'n spullen af kunnen blijven!
![]()
on: ik ga maar lekker slapen!
quote:Ik dacht, ik check ff hoe de nieuwe fiets van Semtex gaat. Valt mijn oog meteen op jouw
Op dinsdag 27 januari 2004 22:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ook.
Mijn nieuwe fiets is nl. alweer gestolen(En dus komt er WEER een nieuwe, want ook deze was verzekerd...)
v*eze vu*le k*ank*r h*ere tyf*s KUT, met haar achterlijke syndroom van down hebbende kutmongool van een vriend.
AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
quote:Nou, ik niet.
Op dinsdag 27 januari 2004 22:09 schreef hardsilence het volgende:
Ik voel me onwijs goed.
verder ben ik wel ontzettend moe
vandaag maar eens wat vroeger naar bed.
Goedemorgen allemaal
p.s. tevens voel ik met semtex mee, mijn fiets is waarschijnlijk ook gejat, of ik weet gewoon niet meer waar ik dat ding geplaatst heb
Ik voel me tja beetje raar. Van de ene kant heb ik heel veel reden om me goed te voelen, maar toch komt dat niet helemaal door ofzo? Zal wel door de situatie thuis komen denk ik.. daarmee heb ik het gewoon echt helemaal gehad.
En ik ben moe, terwijl ik van 23.00 - 8.00 geslapen heb!
quote:Nou, ik hou de schijn nog wel ff aan(op?).
Op woensdag 28 januari 2004 03:51 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik niet.
een 5,7 voor een heeeel moeilijk tentamen!!
weer 10 ects binnen
woohoo
nu nog wat essays schrijven
maar mijn dag kan niet meer stuk
projectverslag: 8
concurrentieanalyse: 7
e-commerce website: 9
onderzoek met stat.: 7
presentatie producten: 8
Lijkt me voldoende! .
Toch voel ik me niet helemaal okide. Beetje alleen enzo. Ik heb om een of andere reden heel erg de need om mijn laptop uit het raam te kieperen. MAW het gaat niet zo best.
Leren gaat ook niet goed...Misschien straks maar even naar de stad gaan, even mijn hoofd bij andere dingen hebben.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:54 schreef sleepflower het volgende:
Verrot. En raar. Ik wilde dat het al 6 Februari was, dan ga ik naar mijn nieuwe psychiater...ben wel benieuwd. Ze klonk heel aardig over de telefoon...Maar ja. Ben best zenuwachtig daarvoor. Zal wel weer dichtklappen.
OT:
school gaat
en ben moe, maar verder wel okee...
heb behoefte aan muziek, maar kan hier niet
en geirriteerd door een bepaald persoon die overduidelijk systematisch moeite heeft met zaken serieus te nemen
*zucht*
quote:Nog wel een leuk feestje gehad of is dat pas dit weekend?
Op woensdag 28 januari 2004 09:35 schreef DarkElf het volgende:
moe,....
en geirriteerd door een bepaald persoon die overduidelijk systematisch moeite heeft met zaken serieus te nemen
*zucht*
OT:
Voldaan. Ik was vanochtend om 7:30 al bezig om mijn conceptpaper af te ronden en die is nu af. Wel lekker om daadwerkelijk iets gedaan te hebben, want de klad kwam er een beetje in. Je wordt zo lui en loom van dat thuis hangen. Ik hoop dat ik maar snel een baan vind, want anders dan word ik wel een hele grote lambal.
Verder nog steeds druk aan het spelen met de macrofunctie van mijn nieuwe fototoestel
heb vanochtend nl. weer es actief gefitnesst voor het eerst in weken... en meteen ook afspraken voor morgen EN overmorgen gemaakt..
EN ik heb een lief kaartje voor m'n zusje gekocht.. om dr te complimenteren dat ze echt heeeeeel veel moeite nu ervoor doet om af te vallen ( ze is 16 en 103 kilo..:N ) ..en te vertellen dat ik trots op dr was. << dit allemaal omdat dit ook wel zo is, maar ook om de familie banden vol enthousiasme te verbeteren aangezien dat toch eik ook wel een drama is hier thuis....
Jeej Dit wordt vast een goede dag
verder doet heel mijn lichaam pijn
quote:ai, echt zo'n compensatie dag dus!
Op woensdag 28 januari 2004 13:27 schreef hellmondunited het volgende:
Kut.. net gesprek gehad met een maatschappelijk werkster.. dat ging wel oke.. mja daarna kwam ik mijn ex weer tegen die ik liever NOOIT meer zie.. is beter voor me want ze probeert me toch alleen maar aan het lijntje te houdenverder doet heel mijn lichaam pijn
quote:haha ja inderdaad.. bouw je eerst een goed gevoel op en wordt dat weer lekker de grond ingestampt
Op woensdag 28 januari 2004 13:28 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
ai, echt zo'n compensatie dag dus!
quote:Wat fijn om te lezen dat je een gesprek met MW gehad hebt! Hartstikke goed dat je dit toch hebt doorgezet!!!
Op woensdag 28 januari 2004 13:27 schreef hellmondunited het volgende:
net gesprek gehad met een maatschappelijk werkster.. dat ging wel oke..
Ik voel me wel okay. Heb het druk, maar kan me moeilijk concentreren (terwijl mijn deadline toch echt vandaag is).
Dus, als iemand ergens nog een potje concentratiecrème heeft staan... ik hou me aanbevolen.
quote:tja t werd me eigenlijk meer verplicht...
Op woensdag 28 januari 2004 13:51 schreef Copycat het volgende:[..]
Wat fijn om te lezen dat je een gesprek met MW gehad hebt! Hartstikke goed dat je dit toch hebt doorgezet!!!
Ik voel me wel okay. Heb het druk, maar kan me moeilijk concentreren (terwijl mijn deadline toch echt vandaag is).
Dus, als iemand ergens nog een potje concentratiecrème heeft staan... ik hou me aanbevolen.
hoe ging je examen?
quote:Hoe dan ook, de eerste -en meestal moeilijkste- stap is gezet! Dat heb je toch maar mooi even gedaan!
Op woensdag 28 januari 2004 14:02 schreef hellmondunited het volgende:tja t werd me eigenlijk meer verplicht...
hoe ging je examen?
Examen ging uitstekend. Ben met vlag en wimpel geslaagd. Mocht vervolgens op kosten van de zaak lekker luxe gaan uiteten om 't te vieren en word voortaan ook betrokken bij meer conceptmatige creatieve uitingen, ipv enkel copy.
Ben wel blij dat het erop zit, was wel zwaar.
Maar... was het ook waard. Hoop dat jij mettertijd ook zo over jouw 'beproeving' denkt...
quote:mwa gaat op en af bij mij.. soms denk ik wel zo maar had van het weekend een terugslag..
Op woensdag 28 januari 2004 14:13 schreef Copycat het volgende:[..]
Hoe dan ook, de eerste -en meestal moeilijkste- stap is gezet! Dat heb je toch maar mooi even gedaan!
Examen ging uitstekend. Ben met vlag en wimpel geslaagd. Mocht vervolgens op kosten van de zaak lekker luxe gaan uiteten om 't te vieren en word voortaan ook betrokken bij meer conceptmatige creatieve uitingen, ipv enkel copy.
Ben wel blij dat het erop zit, was wel zwaar.
Maar... was het ook waard. Hoop dat jij mettertijd ook zo over jouw 'beproeving' denkt...
maare echt tof! gefeliciteerd dan he!
ben blij voor je
quote:Dank je wel, lieverd!
Op woensdag 28 januari 2004 14:20 schreef hellmondunited het volgende:[..]
mwa gaat op en af bij mij.. soms denk ik wel zo maar had van het weekend een terugslag..
maare echt tof! gefeliciteerd dan he!
![]()
ben blij voor je
OT: Heb toch alweer drie alinea's eruit geperst.
en ik ben niet eens in het Verre Oosten geweest.
terug bedje in, theetje drinken, zielig zijn
quote:Dacht dat jij ook geil was
Op dinsdag 27 januari 2004 22:29 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik ook.
quote:i know
Op woensdag 28 januari 2004 14:24 schreef Copycat het volgende:[..]
Dank je wel, lieverd!
Je weet het hè, de deur -al dan niet virtueel- staat nog altijd open!terug
OT: Heb toch alweer drie alinea's eruit geperst.
quote:Oeh, een lekker kippertje dat ziek is
Op woensdag 28 januari 2004 14:46 schreef milagro het volgende:
zieken ik ben niet eens in het Verre Oosten geweest.
terug bedje in, theetje drinken, zielig zijn
OT:
Goed, positieve respons op mijn paper. Weer een mooie vacature gevonden om op te solliciteren en een steeds beter gevoel bij een sollicitatie die ik heb lopen in Rotterdam.
Enige wat kut is dat ik net te horen heb gekregen dat ik in afwachting op mijn bijstandsuitkering mij particulier moet verzekeren ($$$$ ). Mijn ouders maar eens lief aankijken of ze me nog wat meer geld voor kunnen schieten. Als het goed is wordt het later wel met terugwerkende kracht verrekend naar eeen ziekenfondsuitkering. Irritant bureaucratisch gezeik ook de hele tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |