Het is een bekende en zeer geliefde kapper in de VS en Engeland, heeft daar diverse salons. Hij mag Nicole Kidman, Julia Roberts en Michelle Pfeiffe tot zijn klanten rekenen. En sinds een aantal jaar heeft hij zijn eigen haarverzorgingslijn die erg succesvol is.
O.a. "Sheer Blonde", speciaal voor mensen met blond haar.
En Frizz Ease waarvan ik de shampoo, conditioner en "5 minute manager" gebruik.
Wie gebruikt dit merk nog meer?? Zo ja, hoe bevalt het??
.
Erg prettig spul maar wel prijzig vond ik
Maar zeker iets wat erg goed werkt voor blonde mensen, het frist zeker op, geeft een zeer goede verzorging..
quote:Het is niet enkel voor blond haar
Op zondag 25 januari 2004 16:09 schreef MaRySe het volgende:
Nee, ik heb geen blond haar
quote:Ja, het is wel wat prijzig. Ik neem het als het in de aanbieding is of met een speciale aktie
Op zondag 25 januari 2004 16:12 schreef DarkElf het volgende:
Tijd gebruikt. (ik switch altijd tussen verschillende merken, kom er zeker nog wel een keertje op terug)Erg prettig spul maar wel prijzig vond ik
Maar zeker iets wat erg goed werkt voor blonde mensen, het frist zeker op, geeft een zeer goede verzorging..
quote:Ow sorrie hoor
Op zondag 25 januari 2004 16:24 schreef schatje het volgende:[..]
Het is niet enkel voor blond haar
![]()
.
quote:Ja zag ik ook ja....ga maar ff die serum van John Frieda halen---> dies goed...
Op zondag 25 januari 2004 17:49 schreef schatje het volgende:
Ik zit net in het boekje van het Kruidvat te kijken, en er staat dat er de komende weken 25% korting wordt gegeven op John Frieda producten.
Ja hoor, kan bestquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:06 schreef Jay_D het volgende:
Is dat spul van John Frieda ook voor guys ??
Preciesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:41 schreef sheleentje het volgende:
Ik geloof niet dat het iets uit zou maken! Ik bedoel haar=haar of je nou een man of een vrouw bent.... Tkomt misschien door de marketing dat het lijkt of zulke producten er alleen zijn voor vrouwen....onzin eigenlijk! "Omdat we het waard zijn" (man of vrouw haha)
Etos zeker??quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:40 schreef SEMTEX het volgende:
Oeh! Thanks for the tip!
(ik betaal er zelfs 6.99 voor)
je zou ook weer gewoon brunette kunnen wordenquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:56 schreef Brennie het volgende:
Ik heb de sheer shampoo voor champagne-blond haar.
Ben er niet zo tevreden over.
Het wast niet lekker, mijn haar wordt er heel stug van en is moelijk te kammen.
Maar weer overgestapt op Elvive.
Ik ben blond ( meer richting donkerblond) van nature.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
je zou ook weer gewoon brunette kunnen worden
En dan heeft John Frieda ook een speciale shampoo voor je (althans... in de VS wel. Wellicht dat die er in NL nog niet is).quote:Op woensdag 22 september 2004 00:00 schreef Adelante het volgende:
je zou ook weer gewoon brunette kunnen worden
Oeh, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 22 september 2004 08:59 schreef Coconut het volgende:
Bij de Etos krijg je het 2e product voor de halve prijs.
[afbeelding]
pssst da's ook 25% kortingquote:Op woensdag 22 september 2004 08:59 schreef Coconut het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 september 2004 08:59 schreef Coconut het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 september 2004 10:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
pssst da's ook 25% korting
ik ben in een vervelende bui, sorry
Ik gebruik Sexxxy hair in a can, en z'n spul voor het straightenen... erg goedquote:Op woensdag 22 september 2004 12:03 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
.
Lee Staford wil ik ook eens uitproberen. Niet de man zelf natuurlijk![]()
.
Wat voor effect krijg je met Sexxxy hair in a can?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:41 schreef Scandalous het volgende:
Ik gebruik Sexxxy hair in a can, en z'n spul voor het straightenen... erg goed
Het is niet echt een haarlak maar het geeft m'n haar een beetje meer volume... en voor het straightenen, ik weet even niet meer hoe het heet (ben niet thuis nu) maar volgens mij staat er ook Poker Straight op. Het is een doorzichtig flesje.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:57 schreef Coconut het volgende:
[..]
Wat voor effect krijg je met Sexxxy hair in a can?
En welk product gebruik je voor het straightenen?
Ik heb nu Poker Straight glistening straightening balm, maar meer dan glanzend haar krijg ik er niet van...
Ik mag hopen dat je dit niet zo letterlijk bedoelt als dat het er staat? Proleet.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:03 schreef merdeka het volgende:
Ik heb de shampoo een paar keer gejat toen ik van de zomer in zee en zon was geweest, omdat mijn haar daar pluizig van wordt.
Van mijn vriend mag ik alles onder z'n kont vandaan jatten. Behalve zijn vriendinquote:Op donderdag 23 september 2004 13:07 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dit niet zo letterlijk bedoelt als dat het er staat? Proleet.
In dat geval heb ik niets gezegdquote:Op donderdag 23 september 2004 13:16 schreef merdeka het volgende:
[..]
Van mijn vriend mag ik alles onder z'n kont vandaan jatten. Behalve zijn vriendin
Ik gebruik momenteel een straightener van Sebastian.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:41 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik gebruik Sexxxy hair in a can, en z'n spul voor het straightenen... erg goed
Ik heb het nu voor me staan, het is Poker Straight flat iron protection shine mistquote:Op donderdag 23 september 2004 10:57 schreef Coconut het volgende:
[..]
Wat voor effect krijg je met Sexxxy hair in a can?
En welk product gebruik je voor het straightenen?
Ik heb nu Poker Straight glistening straightening balm, maar meer dan glanzend haar krijg ik er niet van...
Okee, dankje. Dan ga ik deze ook eventjes proberenquote:Op donderdag 23 september 2004 23:06 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb het nu voor me staan, het is Poker Straight flat iron protection shine mist
(bron: weekblad Weekend)quote:De tijd van de brunettes is aangebroken
Al vanaf de lancering van JOHN FRIEDA's SheerBlonde, vroegen de brunettes onder ons zich af wanneer er voor hen speciale haarverzorgingsproducten op de markt zouden komen. En dat moment is nu aangebroken. BriljantBrunette is de allereerste care- en styling-lijn speciaal ontwikkeld voor brunettes. 32% van de Nederlandse vrouwen is van nature brunette. Ze vinden hun haarkleur echter doorgaans dof en monotoon. Veel brunettes verlangen daarom naar produden waarmee ze eindelijk hun haarkleur kunnen laten stralen. De complete Briljant Brunette lijn luidt het nieuwe brunette tijdperk in. Er zijn verschillende shampoo's die het haar laten glanzen en de buitenste laag glad maken. De spedale conditioners herstellen en perfectioneren droge en poreuze bruine haarlokken. En de Shine Shock is een serum dat aanvoelt als een lichtgewicht gel.
De BriljantBrunette Fix Shine Hairspray ten slotte geeft de gehele dag ondersteuning, terwijl het (bruine) haar toch zacht en soepel geeft.
quote:Eindelijk in Nederland en als eerste bij Etos: John Frieda voor Brunettes
Etos heeft de merken van topkappers in huis. Naast topkappers als Toni&Guy, Lee Stafford en Charles Worthington, heeft ook John Frieda bij Etos een populaire verzorgingslijn. Zijn 'Sheer Blonde' was er al voor blond haar'. Nu introduceren we zijn lang verwachte lijn voor brunettes. John Frieda ontwikkelde voor hen 'Brilliant Brunette', met een unieke glansensatie.
Nu met 2.- introductiekorting.
Shampoo, conditioner of fixing spray 250 ml 7.99 voor 5.99 en Shine Shock 75ml 8.99 voor 6.99
Ja het is ook wel gewoon te krijgen hoor, maar door de kortingsactie van de Etos was het uitverkocht.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:11 schreef Miss-S het volgende:
In Utrecht Overvecht bij de Etos stond het al! John Frieda BriljantBrunette
Ik gebruik dus alleen de produkten die voor de krullen bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:37 schreef trueblue het volgende:
Frizz Ease shampoo gebruik ik ook, die bevalt tenminste wel.
Die Brilliant Brunette is 3x niks. Voor mij dan.
Ja, die 'Ready to Wear Thickening' lijn komt deze maand uit.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:28 schreef Kyara het volgende:
Ik las in de Marie Claire van Maart dat John Frieda nu ook een volume lijn heeft.
Van die shampoo's speciaal voor krullen wordt mijn haar zo slap dat er amper meer volume in zit dus dat lijkt me wel wat. Al vind ik het toch net iets teveel geld om het maar klakkeloos te blijven proberen. Dus een die brilliant brunette opmaken.
Deze maand. Dat staat in de Marie Claire. Tenminste, volgens mij wel. Of ik moet het ergens anders hebben gelezen. Ik kan het ook niet even nakijken omdat ik die bladen aan een vriendin heb gegeven. Maar goed, doet er ook niet zoveel toe. We zien het vanzelf wel in de winkel verschijnenquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:12 schreef Kyara het volgende:
Het zal wel weer een tijdje duren voordat het ook in Nederland te koop is.
welke stylings producten gebruik jij?quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Niet te vaak je haar wassen, elke keer na je (verzorgdende) shampoo conditioner gebruiken, 1 x per week een maskertje in je haar.
Niet te vaak je haar kleuren, je haar goed uitspoelen na het zwemmen in chloorwater, niet fohnen, een goede benen kam of natuurharen borstel gebruiken, verzorgende haarcreme of iets dergelijks gebruiken om je haar te stylen. Geen gel of producten gebruiken waar veel alcohol in zit, daarvan droogt je haar gigantisch uit.
En verder... tsja, beetje uitproberen is het altijd.
* BBQ-kip had zelf een tijdje een bos touw op haar hoofd...
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:44 schreef BrokenDream het volgende:
Tja, de TT zegt het al: iemand dit spul al uitgeprobeerd? Het komt steeds voorbij op de reclame, en ik als brunette heb vrij snel dof haar. Soms gooi ik er een kleurspoelinkje in, maar dat is er na zo'n 8 wasbeurten weer uit, een gewone shampoo met ongeveer hetzelfde effect als kleurspoeling zou ideaal zijn...
Iemand al ervaring hiermee?
ja je kan frizz ease ook gebruiken als je gekleurd haar hebt. ik verf mijn haar zelf ook regelmatig en het is dus droog [maar dat was met mn originele haarkleur ook al)quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:17 schreef Emel het volgende:
de frizz ease producten, kan je ze ook gebruiken als je gekleurd haar hebt? ik laat mijn haar regelmatig kleuren.
Idd prima spul!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:01 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik heel goed, maar al die frizz ease stuff werkt echt niet bij mij..
Milagroquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:17 schreef milagro het volgende:
Furia, joehoe , zie je me
Morgen heb ik de spray voor je binnen, de gel helaas niet, althans er zou nog 1 poging op het vliegveld gedaan worden...
Als je nog belangstelling hebt, laat me even weten
de gel kon hij niet vinden, niet in de supermarkten en niet bij Boots en andere drugstores.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:29 schreef Furia het volgende:
[..]
Milagro![]()
geweldigkun je anders even naar me mailen hoeveel je van me krijgt? En graag die gel er nog bij als het kan natuurlijk! Drukt de verzendkosten
Hartstikke bedankt
Primaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:40 schreef milagro het volgende:
[..]
de gel kon hij niet vinden, niet in de supermarkten en niet bij Boots en andere drugstores.
heel misschien dus nog op het vliegveld.
maar mail mij maar waar het naar toe moet dan
de kosten komen wel met het pakketje zelf, dan stuur ik de gegevens wel mee en zo
frizz ease serum uit het assortiment?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:36 schreef Furia het volgende:
Trouwens, bij een heleboel kruidvaten gaat er een gedeelte van Sheer blonde en die lichte brilliant brunette shampoo uit het assortiment, die kun je nu halen met 50% korting. Van brilliant brunette is niet zoveel, maar als je blond bent kun je je slag slaan! Ook frizz ease serum geloof ik. Staat allemaal in aparte manden
Nieuwe voorraad: zijn nu ook shampoos en conditioners van enzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:17 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
frizz ease serum uit het assortiment?waarom?
![]()
owww.... * helemaal opgelucht*quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:56 schreef milagro het volgende:
Er is een nieuwe frizz ease serum uit, in een paarse verpakking
hoef je nie perse krullen voor te hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:41 schreef Furia het volgende:
[..]
Nieuwe voorraad: zijn nu ook shampoos en conditioners van enzo(weet niet wat ik blij doe, ik mocht willen dat ik krullen had
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |