Het is een bekende en zeer geliefde kapper in de VS en Engeland, heeft daar diverse salons. Hij mag Nicole Kidman, Julia Roberts en Michelle Pfeiffe tot zijn klanten rekenen. En sinds een aantal jaar heeft hij zijn eigen haarverzorgingslijn die erg succesvol is.
O.a. "Sheer Blonde", speciaal voor mensen met blond haar.
En Frizz Ease waarvan ik de shampoo, conditioner en "5 minute manager" gebruik.
Wie gebruikt dit merk nog meer?? Zo ja, hoe bevalt het??
.
Erg prettig spul maar wel prijzig vond ik
Maar zeker iets wat erg goed werkt voor blonde mensen, het frist zeker op, geeft een zeer goede verzorging..
quote:Het is niet enkel voor blond haar
Op zondag 25 januari 2004 16:09 schreef MaRySe het volgende:
Nee, ik heb geen blond haar
quote:Ja, het is wel wat prijzig. Ik neem het als het in de aanbieding is of met een speciale aktie
Op zondag 25 januari 2004 16:12 schreef DarkElf het volgende:
Tijd gebruikt. (ik switch altijd tussen verschillende merken, kom er zeker nog wel een keertje op terug)Erg prettig spul maar wel prijzig vond ik
Maar zeker iets wat erg goed werkt voor blonde mensen, het frist zeker op, geeft een zeer goede verzorging..
quote:Ow sorrie hoor
Op zondag 25 januari 2004 16:24 schreef schatje het volgende:[..]
Het is niet enkel voor blond haar
![]()
.
quote:Ja zag ik ook ja....ga maar ff die serum van John Frieda halen---> dies goed...
Op zondag 25 januari 2004 17:49 schreef schatje het volgende:
Ik zit net in het boekje van het Kruidvat te kijken, en er staat dat er de komende weken 25% korting wordt gegeven op John Frieda producten.
Ja hoor, kan bestquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:06 schreef Jay_D het volgende:
Is dat spul van John Frieda ook voor guys ??
Preciesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:41 schreef sheleentje het volgende:
Ik geloof niet dat het iets uit zou maken! Ik bedoel haar=haar of je nou een man of een vrouw bent.... Tkomt misschien door de marketing dat het lijkt of zulke producten er alleen zijn voor vrouwen....onzin eigenlijk! "Omdat we het waard zijn" (man of vrouw haha)
Etos zeker??quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:40 schreef SEMTEX het volgende:
Oeh! Thanks for the tip!
(ik betaal er zelfs 6.99 voor)
je zou ook weer gewoon brunette kunnen wordenquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:56 schreef Brennie het volgende:
Ik heb de sheer shampoo voor champagne-blond haar.
Ben er niet zo tevreden over.
Het wast niet lekker, mijn haar wordt er heel stug van en is moelijk te kammen.
Maar weer overgestapt op Elvive.
Ik ben blond ( meer richting donkerblond) van nature.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
je zou ook weer gewoon brunette kunnen worden
En dan heeft John Frieda ook een speciale shampoo voor je (althans... in de VS wel. Wellicht dat die er in NL nog niet is).quote:Op woensdag 22 september 2004 00:00 schreef Adelante het volgende:
je zou ook weer gewoon brunette kunnen worden
Oeh, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 22 september 2004 08:59 schreef Coconut het volgende:
Bij de Etos krijg je het 2e product voor de halve prijs.
[afbeelding]
pssst da's ook 25% kortingquote:Op woensdag 22 september 2004 08:59 schreef Coconut het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 september 2004 08:59 schreef Coconut het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 september 2004 10:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
pssst da's ook 25% korting
ik ben in een vervelende bui, sorry
Ik gebruik Sexxxy hair in a can, en z'n spul voor het straightenen... erg goedquote:Op woensdag 22 september 2004 12:03 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
.
Lee Staford wil ik ook eens uitproberen. Niet de man zelf natuurlijk![]()
.
Wat voor effect krijg je met Sexxxy hair in a can?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:41 schreef Scandalous het volgende:
Ik gebruik Sexxxy hair in a can, en z'n spul voor het straightenen... erg goed
Het is niet echt een haarlak maar het geeft m'n haar een beetje meer volume... en voor het straightenen, ik weet even niet meer hoe het heet (ben niet thuis nu) maar volgens mij staat er ook Poker Straight op. Het is een doorzichtig flesje.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:57 schreef Coconut het volgende:
[..]
Wat voor effect krijg je met Sexxxy hair in a can?
En welk product gebruik je voor het straightenen?
Ik heb nu Poker Straight glistening straightening balm, maar meer dan glanzend haar krijg ik er niet van...
Ik mag hopen dat je dit niet zo letterlijk bedoelt als dat het er staat? Proleet.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:03 schreef merdeka het volgende:
Ik heb de shampoo een paar keer gejat toen ik van de zomer in zee en zon was geweest, omdat mijn haar daar pluizig van wordt.
Van mijn vriend mag ik alles onder z'n kont vandaan jatten. Behalve zijn vriendinquote:Op donderdag 23 september 2004 13:07 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dit niet zo letterlijk bedoelt als dat het er staat? Proleet.
In dat geval heb ik niets gezegdquote:Op donderdag 23 september 2004 13:16 schreef merdeka het volgende:
[..]
Van mijn vriend mag ik alles onder z'n kont vandaan jatten. Behalve zijn vriendin
Ik gebruik momenteel een straightener van Sebastian.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:41 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik gebruik Sexxxy hair in a can, en z'n spul voor het straightenen... erg goed
Ik heb het nu voor me staan, het is Poker Straight flat iron protection shine mistquote:Op donderdag 23 september 2004 10:57 schreef Coconut het volgende:
[..]
Wat voor effect krijg je met Sexxxy hair in a can?
En welk product gebruik je voor het straightenen?
Ik heb nu Poker Straight glistening straightening balm, maar meer dan glanzend haar krijg ik er niet van...
Okee, dankje. Dan ga ik deze ook eventjes proberenquote:Op donderdag 23 september 2004 23:06 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb het nu voor me staan, het is Poker Straight flat iron protection shine mist
(bron: weekblad Weekend)quote:De tijd van de brunettes is aangebroken
Al vanaf de lancering van JOHN FRIEDA's SheerBlonde, vroegen de brunettes onder ons zich af wanneer er voor hen speciale haarverzorgingsproducten op de markt zouden komen. En dat moment is nu aangebroken. BriljantBrunette is de allereerste care- en styling-lijn speciaal ontwikkeld voor brunettes. 32% van de Nederlandse vrouwen is van nature brunette. Ze vinden hun haarkleur echter doorgaans dof en monotoon. Veel brunettes verlangen daarom naar produden waarmee ze eindelijk hun haarkleur kunnen laten stralen. De complete Briljant Brunette lijn luidt het nieuwe brunette tijdperk in. Er zijn verschillende shampoo's die het haar laten glanzen en de buitenste laag glad maken. De spedale conditioners herstellen en perfectioneren droge en poreuze bruine haarlokken. En de Shine Shock is een serum dat aanvoelt als een lichtgewicht gel.
De BriljantBrunette Fix Shine Hairspray ten slotte geeft de gehele dag ondersteuning, terwijl het (bruine) haar toch zacht en soepel geeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |