Daar hebben ze toch CGI voorquote:Op zondag 1 juli 2007 00:32 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind hem er ook nog wel tof uitzien. Als hij ook nog maar tof beweegt.
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:00 schreef Zhenar het volgende:
Had 'ie z'n haar niet even kunnen verven?![]()
En waarom dat pak![]()
Dat van dat pak was ook maar nitpicking van mijquote:Op maandag 2 juli 2007 00:06 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
![]()
Leef je is in...
Vader jones geeft misschien wel les op een universiteit of iets dergelijks in de oudheid of geschiedenis, zoon haalt hem op met de motor voor een avontuur etc, en waarom zou een man in de 60 zijn haar gaan verven, beetje ongeloofwaardig vind je niet?
Ik denk niet dat ze rekening houden met de chronologische volgorde van de titels, anders hadden ze hem idd wel stukken jonger gemaaktquote:Op maandag 2 juli 2007 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat van dat pak was ook maar nitpicking van mij![]()
Maar ik had stiekem een beetje gehoopt dat ze hem er zo jong mogelijk uit zouden laten zien. De film speelt immers in de jaren vijftig, dus hij is iets van tien jaar ouder dan in de vorige films... dan is het toch juist raar dat 'ie ineens zó grijs is?
Ach ja, we zien wel. In zijn Indy-outfit ziet Ford er in ieder geval erg cool uitquote:Op maandag 2 juli 2007 00:15 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze rekening houden met de chronologische volgorde van de titels, anders hadden ze hem idd wel stukken jonger gemaakt
The Last Crusade speelde zich af in 1938. Van 1989 naar 2008 is 19 jaar, dus als dit in 1957 speelt klopt het precies...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:12 schreef Zhenar het volgende:
De film speelt immers in de jaren vijftig, dus hij is iets van tien jaar ouder dan in de vorige films... dan is het toch juist raar dat 'ie ineens zó grijs is?
Van Dark Horizonsquote:Marshall Says No CG Indy IV Tricks
By Garth FranklinFriday July 6th 2007 8:55am
Producer Frank Marshall has confirmed to The New Haven Register that there's next-to-no CG work in "Indiana Jones IV".
"Steven is very aware of the process and we're not cheating with CG at all. It keeps the B movie feel" says Marshall.
After shooting a scene yesterday at the Essex Steam Train, the production has moved to Hawaii.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik weet niet in hoeverre dit alles betrouwbaar is, aangezien er verder geen bronnen worden gegeven
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
dat laatstequote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:35 schreef Zhenar het volgende:
Wie weet worden de originele films nog verneukt met een “special edition”, waarbij Indy door een CGI rots wordt achtervolgd die allemaal trucjes kan en waarbij de zwaardvechter in Cairo eerst schiet![]()
Mwoh valt wel mee. Ik heb die DVD-trilogie met bonusdvd, als ze straks deel 4 met een 2-disc SE uitgeven vind ik het een prima completering.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:31 schreef Wouter2006 het volgende:
je zou de trilogy maar in je kast hebben staan, voel je wel ff genaaid
Ja? Zijn die tof?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:11 schreef Devano het volgende:
Die extra's voegen ook echt iets toe bij die box, vind ik.
Ik vind het wel prima zo. Piepkleine stukjes die naar heel veel meer smakenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:39 schreef 7eVeNL het volgende:
Laat vooral niet te veel zien in die diaries![]()
Wel beter dan die PJ diaries van King Kong waar je zowat al de hele film kon bekijken
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
"Indiana Jones belongs to a museum!"
mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:49 schreef JOO het volgende:
Cover van de dvd Young Indiana Jones volume 1, verschijnt op 23 oktober
[afbeelding]
Waarschijnlijk zou het dan Indiana Almighty zijn geweestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Djaser het volgende:
Fouth Corner zou waarschijnlijk over de ark en de zondvloed gaan. Lijkt mij best tof.
Nou nee, maar ik snap wel wat je bedoeltquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:59 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou het dan Indiana Almighty zijn geweest![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:49 schreef JOO het volgende:
[afbeelding]
The 1993 Laserdisc release of Star Wars included an interview with George Lucas excitedly talking about the forthcoming DVD format and how Young Indiana Jones would be among the first and best content on the format. Better late than never I suppose. As previously reported The Young Indiana Jones Chronicles will finally be making its way to DVD. But God Bless George Lucas, it couldn't make it to DVD completely unaltered, the show is now apparently titled The Adventures of Young Indiana Jones. Whether this change will be on the film itself or merely on the box is unknown. But some details have come to light.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:49 schreef JOO het volgende:
[afbeelding]
Holy shit, wat ziet Ford er goed en Indy-esque uit!quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:46 schreef TheGeneral het volgende:
Nog niet gezien in dit topic dus:
[afbeelding]
En toch was het gaaf om hem in die aflevering te zienquote:Op zondag 2 september 2007 20:13 schreef JOO het volgende:
Harrison Ford (met baard) in de tv serie the adventures of Young Indiana Jones (1993)
[afbeelding]
http://nl.youtube.com/watch?v=kcwEIs5_z7E
Pff, was nooit zo van de Young Indy eigenlijk (mede omdat ik toen ik jong was al dat kindergedoe juist niet tof vond, ik had liever de Indy van Raiders!!!), maar als ik zo'n mooie box zie, moet ik em eigenlijk toch wel halen...quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:02 schreef JOO het volgende:
Nu kan je ook de binnenkant zien.
[afbeelding]
Inhoud:
Disc One: My First Adventure
Disc Two: Passion For Life
Disc Three: Passion For Life bonus disc
Disc Four:The Perils of Cupid
Disc Five: The Perils of Cupid bonus disc
Disc Six: Travels with Father
Disc Seven: Journey of Radiance
Disc Eight: Spring Break Adventure
Disc Nine: Spring Break Adventure bonus disc
Disc Ten: Love's Sweet Song
Disc Eleven: Love's Sweet Song bonus disc
Disc Twelve: Interactive Disc
wilde echt precies hetzelfde zeggen..quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:57 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Pff, was nooit zo van de Young Indy eigenlijk (mede omdat ik toen ik jong was al dat kindergedoe juist niet tof vond, ik had liever de Indy van Raiders!!!), maar als ik zo'n mooie box zie, moet ik em eigenlijk toch wel halen...![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 11:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull wordt dus de titel.
Maarehm... bron?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:51 schreef Zhenar het volgende:
Kingdom of the Crystal Skull is wel lekker vaag en klinkt vet avontuurlijk; vind ik persoonlijk te tofste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |