Zal de soap rond Jos Verstappen dan dinsdag eindelijk afgelopen zijn?
quote:Jahoor, net zo goed als dat jij kan stoppen met fokken.. maar dat was je toch ook niet van plan?
Op zondag 25 januari 2004 00:30 schreef Poepoog het volgende:Kan ie gewoon niet nokken
quote:
Op zondag 25 januari 2004 00:39 schreef Slomy het volgende:
als ik dit dan weer lees word ik er niet echt vrolijker van:http://www.pitpass.com/news2/news.cfm?newsid=8447
quote:pitpass is een onbetrouwbare site
als ik dit dan weer lees word ik er niet echt vrolijker van:http://www.pitpass.com/news2/news.cfm?newsid=8447
quote:Kan jij eik wel engels ofzo?!
Begrijpend lezen is idd best moeilijk he
quote:ja, en mischien is dat ook zo, maar ze hebben stilte afgekondigt van beide partijen alleen trust houd zich daar niet aan.
Op zondag 25 januari 2004 01:06 schreef Georges het volgende:
Ik las ergens dat de teambaas van Jordan al mondeling had toegezegd de intentie te hebben om met Jos verder te gaan?
quote:Het is anders volledig en compleet relevant.
Op zondag 25 januari 2004 01:08 schreef vosss het volgende:[..]
Kan jij eik wel engels ofzo?!
Dat is duidelijk nieuws van afgelopen week, dus nog voor de deadline zegmaarBegrijpend lezen is idd best moeilijk he
En nog eens volledig en compleet begrijpelijk. Ze hebben precies verwoord hoe ik erover denk. Begrijp me niet verkeerd, ik zie Jos graag in het geel. Maar laat die Perridon in godsnaam een staaf in z'n reet gedouwd krijgen dat 'ie eindelijk eens wel z'n smoel houdt. Leuk dat 'ie alle glazen kapot schreeuwt, maar Jos moet wel door de schilfers lopen.
Ik begin er trouwens aan te twijfelen of Perridon wel perse van zijn geld af wil. Die vind dit al leuk. Race technisch zal de carriere van die limbo hem een rukzorg zijn natuurlijk. Die is niet meer te helpen. En 22 miljoen gulden voor 18 races achteraan rijden lijkt mij niet zo'n goede investering eerlijk gezegt.
quote:
Dordrecht (Nederland), januari 2004 Gedurende de afgelopen weken is intensief contact geweest tussen het Jordan F1 Team en Trust om tot een mogelijke samenwerking te komen. De gestelde termijn van vanmiddag 17.00 uur om duidelijkheid te verkrijgen van het team is verstreken. Na uitvoerig telefonisch onderhoud tussen M.J.C.W. Perridon, C.E.O. Trust International B.V. en E. Jordan, teameigenaar Jordan F1 team heeft het team positief gereageerd op het voorstel. Jordan heeft telefonisch zijn woord gegeven" aldus Perridon. Hierbij is besloten dat gedurende de komende dagen het akkoord tussen beide partijen definitief afgerond zal worden. Dit betekent dat zodra de contracten uitgewerkt en getekend zijn, Jos Verstappen komend seizoen in de EJ14 op de grid zal verschijnen!
"We zijn blij dat we weer een stap verder zijn. Jos is een uitstekende rijder met een enorme staat van dienst die absoluut een stoel in de Formule 1 verdient. aldus M.J.C.W. Perridon.
quote:kom je nu mee aan
Op zondag 25 januari 2004 11:59 schreef Denocorp het volgende:
Volgens Perridon is het geregeld:http://nu.nl/news.jsp?n=265105&c=47
quote:Dat zei ik in het vorige topic ja
Op zondag 25 januari 2004 04:43 schreef Furby het volgende:
Perridon is ook niet gek. Eddie heeft verder niets te eisen, die kan alleen maar ja of nee zeggen. Wat dat betreft is Perridon gewoon de klant. Die heeft goed door dat zijn geld zo'n berg is dat Eddie moeite heeft om gewoon meteen nee te zeggen.Ik begin er trouwens aan te twijfelen of Perridon wel perse van zijn geld af wil. Die vind dit al leuk. Race technisch zal de carriere van die limbo hem een rukzorg zijn natuurlijk. Die is niet meer te helpen. En 22 miljoen gulden voor 18 races achteraan rijden lijkt mij niet zo'n goede investering eerlijk gezegt.
quote:En wie legt die 10 miljoen op tafel dan?
Op zondag 25 januari 2004 09:56 schreef Puur het volgende:
Straks mag Jos instappen en kan Perridon thuisblijven....
quote:ooit van www.verstappen.nl gehoord???
Trust says Jos/Jordan deal is as good as done
Jordan has given his word over the telephone [24/01/04 - 16:39]
Jos Verstappen
ccording to Trust CEO Mr M Perridon, Jordan Grand Prix team boss Eddie Jordan has agreed to sign Jos Verstappen to drive for him in his teams 2004 F1 campaign. However, as of Friday night the agreement was only a verbal one.
Despite neither Jordan nor Verstappen making any announcements in regards to this matter, Perridon informed Trusts website that he had clinched the deal after an elaborate telephone conversation with Eddie Jordan on Friday. The Trust CEO verbally agreed with Jordan that Verstappen, who is sponsored by Trust, would be one of the teams two drivers in 2004. The finer details of the contract, though, will only be worked out in the coming week.
Jordan has given his word over the telephone, Perridon told Trusts website. We are happy to have taken this step forward. Jos is an excellent driver with an outstanding track record, who absolutely deserves a seat in Formula One.
Speciaal voor de negatieve fok-ers!
quote:Nee, bestaat die site dan ??
Op zondag 25 januari 2004 12:32 schreef Deefje het volgende:[..]
ooit van www.verstappen.nl gehoord???
Ik post alleen maar die site. Echt irrelevant is het niet, want er is nog geen contract getekend. En wat betekend een mondelinge afspraak tegenwoordig in de formule 1? juist ja helemaal niks ![]()
En nou vat dit niet verkeerd op, ik wil zelf ook dat jos bij jordan gaat rijden. Alleen dat is op dit moment nog helemaal niet zeker (helaas).
quote:Ik hoop het ook.
Op zondag 25 januari 2004 12:45 schreef Deefje het volgende:
Ik ben er wel zeker van. Jos rijdt komend seizoen in een Jordan!
of niet
quote:Moed
Op zondag 25 januari 2004 14:24 schreef twi het volgende:
Leuk dat iedereen zichzelf ongegrond moed aan het inpraten is.
Eddie Jordan heeft het ultimatum van het Verstappen-kamp serieus genomen en heeft dit ook laten weten aan andere coureurs die in de race waren en zijn om een stoeltje bij Jordan. De soap om een stoeltje bij Jordan lijkt nu echt aan een positief einde te komen.
Volgens onze informatie blijkt dat Verstappen flinke concurrentie heeft gehad en het nog een flinke strijd is geweest om een stoel te veroveren bij Jordan. Verstappen heeft het volgens onze bron moeten opnemen tegen een coureur, van wie de naam nog niet bekend is, die ¤7 miljoen mee kon brengen naar Jordan. Verstappen kan ¤8 miljoen meebrengen en daarom is hij het geworden.
Tegen deze andere coureur heeft Eddie Jordan gezegd dat het officieel is dat Verstappen bij Jordan de Grand Prix zal rijden dit seizoen. Perridon lijkt dus dit keer gelijk te krijgen dat er dinsdag getekend zou worden. Wij wachten af tot de officiële bevestiging van Jordan komt.
http://www.f1today.nl/index.php?show=nieuws&nid=688
Een woordvoerder van Benson en Hedges zei het volgende: "Voor ons is het van groot belang dat een Britse coureur voor het Jordan Formule 1-team rijdt. Onze verkoopcijfers zijn het beste in Groot-Brittanië en dat willen we ook zo houden. We kunnen het absoluut niet meer permiteren als er een niet-Britse coureur met onze naam meerijdt. De andere coureur mag wat ons betreft Jordan helemaal zelf kiezen."
Mocht Jordan voor een andere nationaliteit kiezen, dan brengt hij zijn team financieel gezien in een zeer slechte positie. Het lijkt er dus op dat Jos een Schotse teamgenoot krijgt.
bron: http://www.insidef1.nl/
Jammer voor Heidfeld mocht het zover komen, Jos lijkt toch wel echt helemaal zeker te kunnen zijn van zijn plaats bij Jordan
quote:Mocht EJ toch voor Heidfeld gaan dan loopt ie natuurlijk vele miljoenen mis, aangezien EJ ze goed kan gebruiken is het wel de meest logische stap, Jos en een brit, maar we zullen zien, als Jos maar rijdt
Op zondag 25 januari 2004 20:41 schreef twi het volgende:
Dit is goed voor Verstappen denk ik. Het betekent duidelijkheid over wat B&H wil, zodat de details met de andere 'grote' sponsor nu uitgewerkt kunnen worden.
quote:Als EJ er heilig van overtuigd is dat Heidfeld een paar punten meer bij elkaar kan sprokkelen dan Verstappen, dan is die 6 miljoen ook niet zo heel veel meer dan het prijzengeld wat Nick bij elkaar zou fietsen.
Op zondag 25 januari 2004 20:47 schreef Midioot het volgende:[..]
Mocht EJ toch voor Heidfeld gaan dan loopt ie natuurlijk vele miljoenen mis, aangezien EJ ze goed kan gebruiken is het wel de meest logische stap, Jos en een brit, maar we zullen zien, als Jos maar rijdt
quote:Jammer, ik had graag gezien dat Heidi langs Jos zou zitten.
Op zondag 25 januari 2004 20:58 schreef twi het volgende:[..]
Als EJ er heilig van overtuigd is dat Heidfeld een paar punten meer bij elkaar kan sprokkelen dan Verstappen, dan is die 6 miljoen ook niet zo heel veel meer dan het prijzengeld wat Nick bij elkaar zou fietsen.
quote:Owh, heb jj het al gelezen op verstappen.nl???
Op maandag 26 januari 2004 09:12 schreef Apehaar het volgende:
Het is nu dus eindelijk rond. Alleen ik wacht nog
op die krabbel.
quote:Ik hoop het morgen al te kunnen geloven
Op maandag 26 januari 2004 10:12 schreef Spooky4u het volgende:Owh, heb jj het al gelezen op verstappen.nl???
Ik geloof het zelf pas 7 maart op de grid.
quote:Ja vind ik ook. McNish is een symphatieke kerel en een goede testcoureur dus als hij het wordt ben ik daar ook tevreden mee. Maar voor Jos is het beter als het Heidi wordt.
Op maandag 26 januari 2004 08:58 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Jammer, ik had graag gezien dat Heidi langs Jos zou zitten.
Wanneer Jos die elke race zou kunnen pakken dan heeft zijn loopbaan nog enkele zin. Van een McNish is hij weer simpel verplicht te moeten winnen.
quote:Wat verstappen.nl uitkraamt is ook onzin. Of die Perri heeft zo'n grote bek. En ze zijn altijd laat met het uitbrengen van nieuws.
Op maandag 26 januari 2004 10:12 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Owh, heb jj het al gelezen op verstappen.nl???
Ik geloof het zelf pas 7 maart op de grid.
quote:Dat weet ik zo net nog niet. Dan loopt Jordan wel een aantal miljoenen mis, dus of dat nou beter is
Op maandag 26 januari 2004 10:19 schreef Najra het volgende:
Maar voor Jos is het beter als het Heidi wordt.
quote:Als Jos structureel Heidi voor kan blijven, dan mogen ze van mij nogwel in een Minardi zitten. Teambazen kijken alleen naar onderling resultaat.
Op maandag 26 januari 2004 10:31 schreef vosss het volgende:[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Dan loopt Jordan wel een aantal miljoenen mis, dus of dat nou beter is
quote:Afgezien van dat; ik bedoelde dat het ontbreken van miljoenen de auto ansich niet ten goede zal komen
Op maandag 26 januari 2004 10:49 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Als Jos structureel Heidi voor kan blijven, dan mogen ze van mij nogwel in een Minardi zitten. Teambazen kijken alleen naar onderling resultaat.
Wanneer Jos nu 2e wordt in het kampioenschap en Firman wordt 1ste. Wat is dan goed?
1. de wagen is super.
2. Firman kan toch wel sturen
3. Jos is helemaal flop.
quote:Voor Jos is het veel belangrijker volgend jaar onderdak te vinden bij een beter team als Jordan, BAR of Sauber zou een mooi team zijn.
Op maandag 26 januari 2004 10:51 schreef vosss het volgende:[..]
Afgezien van dat; ik bedoelde dat het ontbreken van miljoenen de auto ansich niet ten goede zal komen
quote:jaja, zeker dat, maar met de miljoenen van B&H kan er meer aan die auto gedaan worden en pakt ie misschien meer punten dan dat er een jaar lang niks aan gedaan wordt. IMO boeit het niet zoveel wie er langs hem zit, hij zal zelf de punten moeten pakken
Op maandag 26 januari 2004 10:55 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Voor Jos is het veel belangrijker volgend jaar onderdak te vinden bij een beter team als Jordan, BAR of Sauber zou een mooi team zijn.
Topteams zijn al tijden geen mogelijkheid meer.
quote:Nope, want de Arrows was ook zo goed volgens iedereen.
Op maandag 26 januari 2004 12:29 schreef twi het volgende:
Het zitje van dit jaar is nog niet bekend of men begint alweer te miepen over volgend jaar. Ten eerste zal Verstappen Heidfeld niet kunnen verslaan, ten tweede zit 'ie niet eens in de auto, ten derde was 'ie ook iets sneller/beter dan de la Rosa, maar die mocht mooi naar Jaguar en Jos niet.
quote:Waar baseer je dit op? Voor zover ik weet hebben heidfeld en verstappen nooit in dezelfde auto gezeten op dezelfde baan..
Op maandag 26 januari 2004 12:29 schreef twi het volgende:
Ten eerste zal Verstappen Heidfeld niet kunnen verslaan
quote:TWI heeft alleen verstand van voetbal
Op maandag 26 januari 2004 14:05 schreef Atreidez het volgende:[..]
Waar baseer je dit op? Voor zover ik weet hebben heidfeld en verstappen nooit in dezelfde auto gezeten op dezelfde baan..
quote:Iedereen rust uit voor morgen, immers zou het morgen moeten gebeuren.
Op maandag 26 januari 2004 15:11 schreef Apehaar het volgende:
Stormloop topic![]()
quote:Dat Jos besluit te stoppen met F1?
Op maandag 26 januari 2004 15:39 schreef -Hans- het volgende:[..]
Iedereen rust uit voor morgen, immers zou het morgen moeten gebeuren.
quote:lol
Op maandag 26 januari 2004 15:42 schreef TimoBasso het volgende:[..]
Dat Jos besluit te stoppen met F1?
![]()
quote:Toch zeggen de prestaties van beide heren me toch voldoende om te zeggen dat Heidfeld een veel completere coureur is. Iedereen denkt dat Heidfeld niet zo verschrikkelijk goed is, vraag ik me tegelijkertijd af waarom diezelfde personen denken dat Verstappen zo goed is. Heidfeld heeft een minder jaar achter de rug, omdat de Sauber ronduit slecht was.
Op maandag 26 januari 2004 14:05 schreef Atreidez het volgende:[..]
Waar baseer je dit op? Voor zover ik weet hebben heidfeld en verstappen nooit in dezelfde auto gezeten op dezelfde baan..
Het is niet zo dat ik denk dat Heidfeld een stuk sneller is dan Verstappen. De verschillen zullen niet groot zijn. Maar als men hier direct begint met het "bewijzen" ten opzichte van Heidfeld, dan zeg ik daartegen dat je tegen Heidfeld echt niet kunt gaan bewijzen dat je zo goed bent. Daar is Heidfeld ZELF namelijk te goed voor. Ik zou als Verstappen-fan eerder vrezen voor Heidfeld, en blij zijn dat je met een McNish een absolutie 2e coureur in huis haalt. En dan nog denk ik dat Verstappen het best lastig kan krijgen, dat had 'ie met debutant Wilson (door iedereen inmiddels afgeschreven na z'n Jaguar-flop) namelijk ook.
Ik vind het leuk als Verstappen rijdt, en een van de leukere rollen vervult (de underdog die af en toe een puntje zou kunnen afsnoepen van de grote jongens), en blij dat 'ie dat bij Jordan kan gaan doen. Maar dat betekent niet dat ik gelijk weer begin over overgangsjaren richting de betere teams, en bewijzen t.o.v. zijn teammaatje. Dat heb ik al teveel jaren gezegd. Ik wil nu gewoon genieten van Jos in een gele bolide. Desnoods genieten alsof het z'n laatste jaar is.
Het enige punt waar je Jos op kan bekritiseren is zijn kwalificatie record in het oude formaat. Moet je ook zien dat Heidfeld daarin ook wel eens een steekje laten vallen. In het nieuwe formaat moet ik nog maar zien wie Jos echt kan verslaan. Daarnaast, is Jos een geweldige starter, regenrijder en racer.
Dus hoe is dan Heidfeld de completere coureur?
Uh...niet.
CV van Heidfeld voor F1
- D. Formel Ford 1600-Meister (8 Siege in 9 Rennen) (1994)
- Int. Deutscher Formel Ford 1800-Meister (4 Siege) (1995)
- Deutsche Formel 3-Meisterschaft: 3. Platz (3 Siege) (1996)
- Deutscher Formel 3-Meister (5 Siege) (1997)
- Formel 1-Testfahrer im Team McLaren-Mercedes (1997-99)
- Formel 3000-Europameisterschaft: 2. Platz (1998)
- Formel 3000-Europameister (2000)
quote:Al die F3 en F3000 prestaties zeggen niks. Daarom heeft Coronel ook geen stuur in de F1.
Op maandag 26 januari 2004 17:36 schreef Midioot het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Heidfeld Jos om zijn oren zal rijden, als ze beide in het Jordan team komen en dat is voor Jos niet goed, want dan rijdt ie in 2004 voor het laatst, als ie al rijdtdaar ben ik van overtuigd.
CV van Heidfeld voor F1
- D. Formel Ford 1600-Meister (8 Siege in 9 Rennen) (1994)
- Int. Deutscher Formel Ford 1800-Meister (4 Siege) (1995)
- Deutsche Formel 3-Meisterschaft: 3. Platz (3 Siege) (1996)
- Deutscher Formel 3-Meister (5 Siege) (1997)
- Formel 1-Testfahrer im Team McLaren-Mercedes (1997-99)
- Formel 3000-Europameisterschaft: 2. Platz (1998)
- Formel 3000-Europameister (2000)
quote:De uitslagen van Nick Heidfeld stammen uit een tijd dat de individuele kampioenschappen nog wel iets voorstelden.
Op maandag 26 januari 2004 17:41 schreef WaStEd het volgende:
Al die F3 en F3000 prestaties zeggen niks. Daarom heeft Coronel ook geen stuur in de F1.
quote:Presteren in de F1 heeft Heidfeld ook nog niet gedaan.
Op maandag 26 januari 2004 17:44 schreef Midioot het volgende:[..]
De uitslagen van Nick Heidfeld stammen uit een tijd dat de individuele kampioenschappen nog wel iets voorstelden.
In de tijd van Coronel was dat wel anders.
quote:Dan zal ik de CV van Verstappen wel even posten.
Op maandag 26 januari 2004 17:36 schreef Midioot het volgende:
quote:
1983 : Karting: Dutch champion
1984 : Karting: Dutch champion
1986 : Karting: Benelux champion
1989 : Karting: two times European champion
1991 : Karting: Belgian champion
1992 : F.Opel Lotus: Benelux, Dutch and European champion (2 wins in Euroseries)
1993 : F3 Germany: champion (8 wins)
F3 Masters, Zandvoort: winner
F.Atlantic New Zeland
1994 : Formula 1 (Benetton), 10th with 10 points (2 podium finishes)
1995 : Formula 1 (Simtek Ford), 5 races, 0 points, not classified.
1996 : Formula 1 (Footwork), 16th with 1 point.
1997 : Formula 1 (Tyrrell), 0 points, not classified.
1998 : Formula 1 (Stewart), 9 races replacing Jan Magnussen, 0 points, not classified.
1999 : Formula 1 (Honda development project), Test driver
2000 : Formula 1 (Arrows), 12th with 5 points
2001 : Formula 1 (Arrows), 18th with 1 point.
2003 : Formula 1 (Minardi), 22nd with 0 points.
2004 : Formula 1 (Jordan) (heb Jordan er alvast even bijgezet.)
quote:Kijk naar het aantal behaalde punten.
Op maandag 26 januari 2004 17:28 schreef Najra het volgende:
Heidfeld een completere coureur dan Verstappen. Right.
Waarin dan?Het enige punt waar je Jos op kan bekritiseren is zijn kwalificatie record in het oude formaat. Moet je ook zien dat Heidfeld daarin ook wel eens een steekje laten vallen. In het nieuwe formaat moet ik nog maar zien wie Jos echt kan verslaan. Daarnaast, is Jos een geweldige starter, regenrijder en racer.
Uh...niet.
quote:In welke autos ook vooral.
Op maandag 26 januari 2004 17:58 schreef kriele het volgende:[..]
Kijk naar het aantal behaalde punten.
quote:In hoeveel seizoenen ook
Op maandag 26 januari 2004 17:59 schreef WaStEd het volgende:
In welke autos ook vooral.
quote:Ja, maar dan moet je je ook afvragen waarom hij nooit een goede auto onder z'n kont heeft gehad.
Op maandag 26 januari 2004 17:59 schreef WaStEd het volgende:[..]
In welke autos ook vooral.
quote:Jij bent goed geinformeerd!
Op maandag 26 januari 2004 17:45 schreef WaStEd het volgende:[..]
Presteren in de F1 heeft Heidfeld ook nog niet gedaan.
Tegenover Jos die in ieder geval een podiumplaats gereden heeft.
Heidfeld ook
quote:Jos is altijd kansloos geweest om voor een groot team te rijden simpel door dat er geen bedrijf in Nederland was dat geld in hem wilde steken.
Op maandag 26 januari 2004 18:02 schreef kriele het volgende:
Jos is best een leuk coureur. Hij heeft een spectaculaire rijstijl. Maar die rijstijl is niet effectief, het kost hem eerder tijd dan dat ie er wat mee wint.
Jos was ooit een zeer groot talent, maar die tijd is inmiddels geweest en ik kan nou niet zeggen dat hij eruit heeft gehaald wat erin zat. Ok, hij heeft slechte auto's gehad, maar dan nog.
quote:Het zijn twee andere stijlen. De stijl die Verstappen heeft is leuker om naar te kijken, maar lang niet zo effectief. Zie ook de F1-resultaten van beide heren.
Op maandag 26 januari 2004 17:28 schreef Najra het volgende:
Heidfeld een completere coureur dan Verstappen. Right.
Waarin dan?
quote:Poe, poe, Jos kan Baumgartner, Wilson en Klien achter zich houden. Prestaties
Het enige punt waar je Jos op kan bekritiseren is zijn kwalificatie record in het oude formaat. Moet je ook zien dat Heidfeld daarin ook wel eens een steekje laten vallen. In het nieuwe formaat moet ik nog maar zien wie Jos echt kan verslaan. Daarnaast, is Jos een geweldige starter, regenrijder en racer.
Jos is een relatief goede starter en kan goed inhalen. Beiden willen niet zeggen dat hij een goede racer is. Jos is vooral goed in de beginfase van de strijd, en zakt daarna meestal weer terug. In de regen is Jos fantastisch, dat zou ik dan ook als enige punt noemen waarin Jos geweldig is.
quote:Dat jij geen hoge pet op hebt van Heidfeld, wil weinig zeggen over zijn kwaliteiten. Ik zeg niet dat Heidfeld een topcoureur is, ik zeg alleen dat 'ie zeker niet onder doet voor Verstappen. De resultaten spreken dit niet tegen, gezien beide heren een vrij imposant palmares hebben.
Uh...niet.
quote:Hakkinen en raikkonen hebben/hadden ook geen grote bedrijven achter zich staan.
Op maandag 26 januari 2004 18:21 schreef WaStEd het volgende:[..]
Jos is altijd kansloos geweest om voor een groot team te rijden simpel door dat er geen bedrijf in Nederland was dat geld in hem wilde steken.
Als Philips brood in Jos had gezien (of blijven zien beter gezegd) was het misschien anders gelopen. Je kan nog zo goed zijn.. zonder centen ben je niemand in de F1.
quote:Ben benieuwd welke multinational Raikkonen en Montoya met zich mee hebben gebracht. Die hebben zich op de baan bewezen. Dat heeft Jos maar gedeeltelijk, met name voor eigen publiek. Topteams selecteren niet op sponsorgeld, die selecteren op snelheid, instelling, kennis en mentale weerbaarheid.
Op maandag 26 januari 2004 18:21 schreef WaStEd het volgende:[..]
Jos is altijd kansloos geweest om voor een groot team te rijden simpel door dat er geen bedrijf in Nederland was dat geld in hem wilde steken.
Als Philips brood in Jos had gezien (of blijven zien beter gezegd) was het misschien anders gelopen. Je kan nog zo goed zijn.. zonder centen ben je niemand in de F1.
quote:Dat is nooit een eerlijke kans geweest voor Jos. Als je in en uit een auto ge-jojoot wordt en dan nog 10 punten bij elkaar weet te rijden, is dat best acceptabel als je nog niet droog achter de oren bent. Bovendien had je destijds met het fenomeen Michael Schumacher te maken, waar nog een leuk stukje over staat in de laatste Race Report m.b.v Johnny Herbert. Ik denk dat geen enkele teamgenoot van Schumacher ooit een volwaardige kans heeft gehad om zich te ontwikkelen.
Op maandag 26 januari 2004 18:29 schreef kriele het volgende:
Jos heeft ooit bij een topteam gereden, maar Briatore vond hem simpelweg niet goed genoeg......helaas.
quote:Ben ik met je eens. Maar ik zei ook dat Briatore Jos niet goed genoeg vond.
Op maandag 26 januari 2004 18:31 schreef twi het volgende:[..]
Dat is nooit een eerlijke kans geweest voor Jos. Als je in en uit een auto ge-jojoot wordt en dan nog 10 punten bij elkaar weet te rijden, is dat best acceptabel als je nog niet droog achter de oren bent. Bovendien had je destijds met het fenomeen Michael Schumacher te maken, waar nog een leuk stukje over staat in de laatste Race Report m.b.v Johnny Herbert. Ik denk dat geen enkele teamgenoot van Schumacher ooit een volwaardige kans heeft gehad om zich te ontwikkelen.
quote:Raikkonen is natuurlijk een topper. Ook al ben ik geen fan van hem. Maar ik kan nog niet zeggen dat Montoya mij erg overtuigd.
Op maandag 26 januari 2004 18:55 schreef Puur het volgende:
Dat is volgens mij niet waar, Briatore is altijd een Jos fan gebleven. Echter hij vind nu wel dat, ondanks alle tegenslag, de tijd voor Jos geweest is. Er zijn mensen die nu een kans verdienen, zoals Raikonen en Montoya
quote:Indy 500 winnaar..neuh dat zegt mij ook niks
Op maandag 26 januari 2004 18:58 schreef kriele het volgende:[..]
Raikkonen is natuurlijk een topper. Ook al ben ik geen fan van hem. Maar ik kan nog niet zeggen dat Montoya mij erg overtuigd.
quote:Indycars zijn natuurlijk heel wat anders dan F1 auto's.
Op maandag 26 januari 2004 19:04 schreef TimoBasso het volgende:[..]
Indy 500 winnaar..neuh dat zegt mij ook niks
![]()
quote:`
Op maandag 26 januari 2004 18:58 schreef kriele het volgende:[..]
Raikkonen is natuurlijk een topper. Ook al ben ik geen fan van hem. Maar ik kan nog niet zeggen dat Montoya mij erg overtuigd.
![]()
Montoya heeft bijna net zo veel punten gehaald als Raikkonen. En ik vond de Mclaren en de Williams over het hele jaar gezien redelijk met mekaar vergelijkbaar.
Kimi Räikkönen 91
Juan Pablo Montoya 82
Allebei hun punten aantallen zijn (zelfs met de nieuwe telling) toch niet slecht.
Montoya doet af en toe rare dingen jah. Maar ik kan me van Raikkonen ook nog wel een paar dingetjes herinneren...
quote:Oh. Misschien had het er ook wel mee te maken dat hij die naam ten tijde van Arrows opgebouwd heeft die met een kleine benzinetank reden en dus stukken lichter waren dan de concurrentie + nog eens dat Jos kut qualificeerde en je daarom eigenlijk wel mag verwachten dat die auto beter is dan zeg minstens 3 man voor hem + nog eens dat als je als laatste start je meer kans hebt om mensen voorbij te rijden dan iemand die verder naar voren staat op de grid.
Op maandag 26 januari 2004 18:25 schreef twi het volgende:
Jos is een relatief goede starter
(...)
Jos is vooral goed in de beginfase van de strijd, en zakt daarna meestal weer terug.
quote:Hij had natuurlijk ook de pech dat die BMW zwaar kut was aan het begin van het seizoen.
Op maandag 26 januari 2004 18:58 schreef kriele het volgende:Maar ik kan nog niet zeggen dat Montoya mij erg overtuigd.
quote:Geen Finse bedrijven bedoel je.
Op maandag 26 januari 2004 18:27 schreef kriele het volgende:[..]
Hakkinen en raikkonen hebben/hadden ook geen grote bedrijven achter zich staan.
quote:Ook geen buitenlandse grote bedrijven. Waarom zouden ze ook? Finland is, net als nederland, geen grote afzetmarkt.
Op maandag 26 januari 2004 19:21 schreef WaStEd het volgende:[..]
Geen Finse bedrijven bedoel je.
Mika Salo is de enige fin die ook een fins bedrijf als sponsor heeft gehad. Namelijk Nokia.
quote:waar: Dordrecht
Op maandag 26 januari 2004 20:00 schreef Midioot het volgende:
Hoe dan ook, ik hoop dat er morgen op een bepaalde plaats met inkt wordt geschreven
Naja waar maakt niet uit, als het maar gebeurt. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 26-01-2004 20:46]
quote:De kwaliteiten van Jos als starter zijn al bekend van voor zijn hele F1-carriere. We weten nu wel dat Jos niet je favoriet is.
Op maandag 26 januari 2004 19:17 schreef Furby het volgende:[..]
Oh. Misschien had het er ook wel mee te maken dat hij die naam ten tijde van Arrows opgebouwd heeft die met een kleine benzinetank reden en dus stukken lichter waren dan de concurrentie + nog eens dat Jos kut qualificeerde en je daarom eigenlijk wel mag verwachten dat die auto beter is dan zeg minstens 3 man voor hem + nog eens dat als je als laatste start je meer kans hebt om mensen voorbij te rijden dan iemand die verder naar voren staat op de grid.
quote:Eensch met alles behalve dat die auto beter was. De Arrows is ook overschat. Hij was niet slecht, daar is alles mee gezegd
Op maandag 26 januari 2004 19:17 schreef Furby het volgende:[..]
Oh. Misschien had het er ook wel mee te maken dat hij die naam ten tijde van Arrows opgebouwd heeft die met een kleine benzinetank reden en dus stukken lichter waren dan de concurrentie + nog eens dat Jos kut qualificeerde en je daarom eigenlijk wel mag verwachten dat die auto beter is dan zeg minstens 3 man voor hem + nog eens dat als je als laatste start je meer kans hebt om mensen voorbij te rijden dan iemand die verder naar voren staat op de grid.
quote:Blijft twijfelachtig. Dit seizoen vond ik Wilson beter starten. Betekent dat dat Wilson nog beter start, of dat het starttalent van Jos wordt overschat? Ikzelf denk het laatste...
Op maandag 26 januari 2004 20:47 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
De kwaliteiten van Jos als starter zijn al bekend van voor zijn hele F1-carriere. We weten nu wel dat Jos niet je favoriet is.
quote:Weet ik nog net zo niet. In de Arrows was het inderdaad zo, maar ook in de andere auto's reed Jos goede starts.
Op maandag 26 januari 2004 20:55 schreef twi het volgende:[..]
Blijft twijfelachtig. Dit seizoen vond ik Wilson beter starten. Betekent dat dat Wilson nog beter start, of dat het starttalent van Jos wordt overschat? Ikzelf denk het laatste...
Het is niet zozeer dat ik tegen Jos ben, ik heb het altijd leuk gevonden om hem te zien maar nu begint het triest te worden. Van top-talent naar een paydriver die met 10 miljoen erbij nog niet eens zeker is. ![]()
Daarbij nog eens dat gelul over dat hij een goede regenrijder is.
Dude, het regent ZELDEN tijdens een race, als hij goed op water is moet ie gaan powerboat racen.
Bovendien is het makkelijk om met die kleine tank het talent van Jos van de hand te doen. Maar het verklaart niet dat Jos al in de Benetton goede starts maakte en het verklaart zeker niet dat Jos op rij capaciteiten sneller is dan de launch control.
Maar ja afkraken is zoooo makkelijk he.
quote:Dus omdat het weinig regent kan Verstappen geen goede regenrijder zijn
Op maandag 26 januari 2004 21:07 schreef Furby het volgende:
Daarbij nog eens dat gelul over dat hij een goede regenrijder is.
Dude, het regent ZELDEN tijdens een race
(mijn uitspraak dat Verstappen een goede regenrijder is baseer ik niet alleen op het bovenstaande voorbeeld)
quote:Weet je toevallig nog bij welke Grandprix's Verstappen een mindere start had t.o.v. Justin Wilson? ik ben namelijk wel benieuwd waar Verstappen stond op de starting grid.
Op maandag 26 januari 2004 20:55 schreef twi het volgende:[..]
Blijft twijfelachtig. Dit seizoen vond ik Wilson beter starten. Betekent dat dat Wilson nog beter start, of dat het starttalent van Jos wordt overschat? Ikzelf denk het laatste...
quote:Ik vind Jos een snelle regenrijder. Niet zo'n hele goede, aangezien hij toch erg vaak is uitgevallen in races waarin hij punten had moeten pakken.
Op maandag 26 januari 2004 21:37 schreef -Hans- het volgende:[..]
Dus omdat het weinig regent kan Verstappen geen goede regenrijder zijn
dat zeg je namelijk.
Verstappen is zeker wel één van de betere regen rijders, Indy 2003 was daar al een mooi voorbeeld van. Tijdens de training kon Verstappen met zijn Minardi in het spoor blijven van M. Schumacher en
R. Schumacher.(mijn uitspraak dat Verstappen een goede regenrijder is baseer ik niet alleen op het bovenstaande voorbeeld)
quote:Tsja Brazilie en de beruchte bocht 3 waar gasten zoals M. Schumacher, Montoya, Pizzonia en Button ook de fout ingingen. Maar Verstappen had daar inderdaad punten kunnen pakken, beetje jammer dat hij spinde en dat zijn motor afsloeg.
Op maandag 26 januari 2004 21:54 schreef kriele het volgende:[..]
Ik vind Jos een snelle regenrijder. Niet zo'n hele goede, aangezien hij toch erg vaak is uitgevallen in races waarin hij punten had moeten pakken.
Zie Brazilie vorig jaar.
Heb er nog nachtmerries van.
quote:Als het maar 1 keer per jaar regent, dan is het niet echt heel nuttig om een snelle regenrijder te zijn. Dan kun je beter goed zijn in droog weer
Op maandag 26 januari 2004 21:37 schreef -Hans- het volgende:
Dus omdat het weinig regent kan Verstappen geen goede regenrijder zijndat zeg je namelijk.
Verstappen is zeker wel één van de betere regen rijders, Indy 2003 was daar al een mooi voorbeeld van. Tijdens de training kon Verstappen met zijn Minardi in het spoor blijven van M. Schumacher en
R. Schumacher.(mijn uitspraak dat Verstappen een goede regenrijder is baseer ik niet alleen op het bovenstaande voorbeeld)
quote:Pfoe, uit m'n hoofd weet ik dat zo niet, maar ik kan me herinneren dat Jos regelmatig net ACHTER Justin zat, aangezien ik zelf ook een hoopje had dat Jos elke keer er juist voor zat. De ratio ervoor:erachter was echter wat minder goed dan ik van tevoren had gedacht.
Op maandag 26 januari 2004 21:53 schreef -Hans- het volgende:[..]
Weet je toevallig nog bij welke Grandprix's Verstappen een mindere start had t.o.v. Justin Wilson? ik ben namelijk wel benieuwd waar Verstappen stond op de starting grid.
![]()
(dat is wel geinig om even op te zoeken, aangezien Verstappen ook betere starts heeft gehad dan Wilson)
quote:Yep, daar moet ik jou (en Furby, want zo bedoelde hij het waarschijnlijk ook) toch wel gelijk in geven.
Op maandag 26 januari 2004 22:18 schreef twi het volgende:[..]
Als het maar 1 keer per jaar regent, dan is het niet echt heel nuttig om een snelle regenrijder te zijn. Dan kun je beter goed zijn in droog weer
Maar ach....Jos is een goed Coureur maar geen wereldkampioen.....
Toch blijft het leuk, een Nederlander in de Formule1...
Maar ach dat kwam allemaal door de te kleine tank he.
quote:Is het niet zo dat Jos juist één van de snellere coureurs is qua rondetijden tegen het eind van de race? als ie dan nog rijdt...
Op maandag 26 januari 2004 18:25 schreef twi het volgende:
Jos is vooral goed in de beginfase van de strijd, en zakt daarna meestal weer terug.
En is het ook niet zo dat hij heel constant kan rijden? Natuurlijk is het zo dat de toppers vaak langzamer gaan rijden tegen het einde van de GP, maar voor rijders die vaak om 1 tot 3 punten strijden is zoiets denk ik een goede kwaliteit. Je kan zo namelijk iemand onder druk zetten door steeds maar hetzelfde tempo te rijden, zodat degene voor je wel door moet stampen en dus hopelijk een keer een fout maakt.
Zie nou zelf ook eens in dat de man genoeg kwaliteiten in huis heeft voor de Formule 1. Het blijft knap om met wat voor auto op welke positie dan ook 6 man in te halen. En inderdaad, als hij dat nou één keer deed...
In zijn tijd bij Arrows trainde hij licht en haalde hij goede startposities. Wat heet. Een keer 8e, een keer 7e en 2 keer 11e vind ik uitermate goed voor een team wat Arrows toendertijd was. Of je nou licht rijdt of niet, want dat kunnen ze allemaal doen. Verder reed Jos in zijn eerste periode bij Arrows 10 keer een kwalificatie onder de jou genoemde 15e plek en ook zes keer daar boven. Zo goed was Arrows toen ook niet.
quote:Jos heeft Coulthard destijds niet vernederd, dat was Bernoldi in Monaco 2001. Dat deed Jos overigens wel in 1996 in Argentinie, toen 'ie in de laatste ronde Coulthard inhaalde in z'n McLaren en z'n enige puntje van het seizoen scoorde.
Op dinsdag 27 januari 2004 08:32 schreef Najra het volgende:
Nee dat herinner je je verkeerd. Jos reed in die race 2-voudig wereldkampioen Mika Hakkinen om de oren. David Coulthard was in Canada 2000 geloof ik dat hij door Jos in een Arrows werd vernederd.
Maar ach dat kwam allemaal door de te kleine tank he.
In het jouw genoemde voorbeeld van Maleisie kwam dat door de regen. Want zoals gezegd, is Jos fantastisch in de regen. Of heb je 'm zoiets wel eens eens zien doen op het droge? Ja, Monza 2000 en Oostenrijk 2001, maar in het eerste geval kwam het door de uitvallers, in het tweede geval kwam het inderdaad door de (eenmalig goed uitpakkende) strategie.
Kom op jongens. Ik ben ook Verstappen liefhebber, volg 'm sinds 'ie in de F1 zit, maar dat jullie zonder bewijs maar koppig blijven zeggen dat 'ie een van de beste coureurs binnen de F1 is, daarvoor heeft 'ie gewoon te weinig neer gezet en kunnen zetten (oorzaak en gevolg).
quote:Dat ben ik wel met je eens, maar ik stoor me aan de domme mensen die het andersom niet in willen zien.
Op dinsdag 27 januari 2004 09:47 schreef twi het volgende:
Kom op jongens. Ik ben ook Verstappen liefhebber, volg 'm sinds 'ie in de F1 zit, maar dat jullie zonder bewijs maar koppig blijven zeggen dat 'ie een van de beste coureurs binnen de F1 is, daarvoor heeft 'ie gewoon te weinig neer gezet en kunnen zetten (oorzaak en gevolg).
quote:]
Op dinsdag 27 januari 2004 09:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
nouja vandaag hoop ik te horen dat ie een contractje gaat tekenen
quote:Da's waar, ik vind het knap dat Jos al zo lang in de F1 zit. Alleen ben ik de laatste jaren wat realistischer, dat Jos gewoon niet verder zal gaan komen (tenzij 'ie 20 punten bij elkaar gaat rijden dit jaar) en begint het te kriebelen als men voor de zoveelste keer begint te roepen dat dit een jaar is waarbij 'ie zich gaat bewijzen en zich in een goede auto gaat rijden voor volgend jaar als 'ie Heidfeld eventjes in pakt.
Op dinsdag 27 januari 2004 09:56 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar ik stoor me aan de domme mensen die het andersom niet in willen zien.
Accepteer nou eens dat dit de rol is die Jos speelt in de F1, waarom is dat niet genoeg? Ik geniet van 'm hoor, met die zeldzame uitschieters.
quote:Gelukkig geldt dat voor 80% van de 10 coureurs in de F1
Op dinsdag 27 januari 2004 10:04 schreef Koos_26 het volgende:
Het aantal hoogtepunten van Jos is op 1 hand te tellen. En dat na 10 jaar formule 1.
Ik zie dat meer als een paar goede dagen met een beetje geluk.
quote:Grote hand heb jij!
Het aantal hoogtepunten van Jos is op 1 hand te tellen. En dat na 10 jaar formule 1.
quote:En de overige 20% is een topper. De rest is veldvulling.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:07 schreef twi het volgende:[..]
Gelukkig geldt dat voor 80% van de 10 coureurs in de F1
quote:Nee hoor. Ik noem achteraan rijden alleen geen hoogtepunt.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:18 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Grote hand heb jij!
quote:Merk inderdaad al dat jij een grote Formule 1 liefhebber bent
Op dinsdag 27 januari 2004 10:19 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Nee hoor. Ik noem achteraan rijden alleen geen hoogtepunt.
quote:Als dit sarcastisch bedoeld is dan ben jij echt een eikel.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:20 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Merk inderdaad al dat jij een grote Formule 1 liefhebber bent
quote:Jij houdt niet van sport zeker?
Op dinsdag 27 januari 2004 10:18 schreef Koos_26 het volgende:[..]
En de overige 20% is een topper. De rest is veldvulling.
quote:Jawel hoor. Maar ik ben ook reeel. Bij schaatsen is ook 80% veldvulling, bij wielrennen ook.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:31 schreef twi het volgende:[..]
Jij houdt niet van sport zeker?
quote:schaatsen: eens
Op dinsdag 27 januari 2004 10:41 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Jawel hoor. Maar ik ben ook reeel. Bij schaatsen is ook 80% veldvulling, bij wielrennen ook.
quote:Ik heb het over Canada 2000 waarin Jos o.a. ten koste van Coulthard 2 punten pakte. Thank you very much
Op dinsdag 27 januari 2004 09:47 schreef twi het volgende:[..]
Jos heeft Coulthard destijds niet vernederd, dat was Bernoldi in Monaco 2001. Dat deed Jos overigens wel in 1996 in Argentinie, toen 'ie in de laatste ronde Coulthard inhaalde in z'n McLaren en z'n enige puntje van het seizoen scoorde.
quote:Ja en zoals is er altijd wel wat te vinden he.
In het jouw genoemde voorbeeld van Maleisie kwam dat door de regen. Want zoals gezegd, is Jos fantastisch in de regen. Of heb je 'm zoiets wel eens eens zien doen op het droge? Ja, Monza 2000 en Oostenrijk 2001, maar in het eerste geval kwam het door de uitvallers, in het tweede geval kwam het inderdaad door de (eenmalig goed uitpakkende) strategie.
Hij rijdt een 2-voudig wereldkampioen om de oren maar nee meneer bedenkt nog redenen om Jos af te kraken.
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Najra op 27-01-2004 10:54]
quote:Hoezo? Het was toch eenmalig of niet? We kunnen wel allemaal Hosannah in den hoge gaan zingen als Jos 1 keer goed rijdt, maar het blijft toch bij die ene keer.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:52 schreef Najra het volgende:
Ja en zoals is er altijd wel wat te vinden he.Hij rijdt een 2-voudig wereldkampioen om de oren maar nee meneer bedenkt nog redenen om Jos af te kraken.
![]()
![]()
![]()
Dat is verder totaal niet belangrijk natuurlijk.
Ja dan ga ik steigeren ja.
quote:Ach, en hoevaak heeft een coureur als Alesi gewonnen? Was toch ook geen slechte, toch?
quote:1 keer heeft ie gewonnen volgens mij, in een ferrari
Op dinsdag 27 januari 2004 11:55 schreef Fully het volgende:[..]
Ach, en hoevaak heeft een coureur als Alesi gewonnen? Was toch ook geen slechte, toch?
quote:Ik kraak niks af, ik ben realistisch. Fantastische prestatie, maar als het echt een realistisch was had 'ie Hakkinen de hele race achter zich gehouden. Ik ben er trots op dat 't 'm is gelukt om een paar snellere auto's een tijdje achter 'm te houden, maar als 'ie uiteindelijk 7e wordt in die race ben ik een stuk minder enthousiast.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:52 schreef Najra het volgende:[..]
Ik heb het over Canada 2000 waarin Jos o.a. ten koste van Coulthard 2 punten pakte. Thank you very much
[..]Ja en zoals is er altijd wel wat te vinden he.
Hij rijdt een 2-voudig wereldkampioen om de oren maar nee meneer bedenkt nog redenen om Jos af te kraken.
![]()
![]()
![]()
Leuk is nog wel dat Schumacher na de race een veer in de kont van Jos steekt en zegt dat 'ie zo snel was op de baan. Maar meer dan een pleister op de wond is het niet voor een net-niet (in de punten) uitslag
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 27-01-2004 12:04]
quote:Zoiets ja. En dat was ook pas na weet-ik-hoeveel GPs (stuk of 100 ofzo).
Op dinsdag 27 januari 2004 11:56 schreef erikh het volgende:[..]
1 keer heeft ie gewonnen volgens mij, in een ferrari
quote:Kom op zeg. Zie je niet wat je hier zegt? Hoezo bord voor je kop?
Op dinsdag 27 januari 2004 11:18 schreef Najra het volgende:
Zelfs als dat waar zou zijn (wat het niet is) dan nog kan je op zijn minst zeggen dat Jos op een goede dag net zo goed is als een 2-voudig wereldkampioen F1.Dat is verder totaal niet belangrijk natuurlijk.
Ik denk dat jij je prima thuis voelt op het Verstappen forum. Zitten ook allemaal van die ja-knikkers daar ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 27-01-2004 12:02]
quote:Alesi was een aardige coureur. Ik vind 'm overschat. Aan de andere kant kun je Ferrari van begin jaren 90 natuurlijk niet gaan vergelijken met de huidige Ferrari. Ze stonden niet voor niks dan twintig jaar droog qua wereldtitels.
Op dinsdag 27 januari 2004 11:58 schreef Fully het volgende:[..]
Zoiets ja. En dat was ook pas na weet-ik-hoeveel GPs (stuk of 100 ofzo).
Bij mij is het simpel. Het is een rijder met kwaliteiten die nooit
naar voren zijn gekomen. En dat is de pech van Verstappen in zijn
carriere. Voor de rest hoop ik gewoon dat hij bij Jordan ga rijden. Dit is
denk ik zijn laatste kans om te laten zien hoe goed hij nu werkelijk is.
quote:ik denk het niet, jordan zal geen hoge ogen gaan gooien dit jaar, laten we gewoon eerlijk zijn, het nederlandse autosport circuit zal nooit genoeg geld meegeven aan mensen om ze hogerop te krijgen.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:04 schreef Apehaar het volgende:
HoiBij mij is het simpel. Het is een rijder met kwaliteiten die nooit
naar voren zijn gekomen. En dat is de pech van Verstappen in zijn
carriere. Voor de rest hoop ik gewoon dat hij bij Jordan ga rijden. Dit is
denk ik zijn laatste kans om te laten zien hoe goed hij nu werkelijk is.
quote:Dat ze hoge ogen gaan gooien lijkt mij ook niet. Maarja dit is wel het jaar waarin Verstappen iets moet laten zien. zo niet dan is het over en uit.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:06 schreef Pretzel het volgende:[..]
ik denk het niet, jordan zal geen hoge ogen gaan gooien dit jaar, laten we gewoon eerlijk zijn, het nederlandse autosport circuit zal nooit genoeg geld meegeven aan mensen om ze hogerop te krijgen.
Kijk nou eens naar die duitsers, die krijgen veel geld mee van sponsors.
En dat zie ik hier niet zo snel gebeuren, maar ja nu maar hopen op wel zoiets!
quote:1 keertje maar. En Jos al ehhhh.... nog geen een keer.
Op dinsdag 27 januari 2004 11:55 schreef Fully het volgende:[..]
Ach, en hoevaak heeft een coureur als Alesi gewonnen? Was toch ook geen slechte, toch?
Maar wat wil je hiermee zeggen?
quote:Ik denk dat het voor Jos dan ook altijd nog kan gebeuren.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:27 schreef Koos_26 het volgende:[..]
1 keertje maar. En Jos al ehhhh.... nog geen een keer.
quote:Dat Alesi wel een goeie rijder is evenals Verstappen. Ze hebben een team nooit(bijna) tekort gedaan. Door slecht rijgedrag of weet ik wat.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:27 schreef Koos_26 het volgende:[..]
1 keertje maar. En Jos al ehhhh.... nog geen een keer.
quote:Tuurlijk kan het, en ik gun het hem van harte. Ik zal op het puntje van m'n stoel zitten. Echt waar.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:34 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Ik denk dat het voor Jos dan ook altijd nog kan gebeuren.
Fisi had voor 2003 ook 100+ GP en geen overwinning, als je kijkt wat voor GP hij dan mocht winnen, dan gun ik Jos er ook wel 1 hoor.
Maar dat betekent nog steeds niet dat hij een hele goede coureur is...
quote:Bedoel je de Villeneuve die kampioen was in de Indy en door domme pech zijn allereerste F1 race net niet won, maar het jaar daarop wereldkampioen werd? Die prutser?
Op dinsdag 27 januari 2004 12:36 schreef Apehaar het volgende:[..]
Dat Alesi wel een goeie rijder is evenals Verstappen. Ze hebben een team nooit(bijna) tekort gedaan. Door slecht rijgedrag of weet ik wat.
Ze hebben een team nooit naar beneden geholpen maar juist omhoog
en dat kun je niet van veel rijders zeggen. Villeneuve *Kuch*
quote:Het heeft niets met ja-knikken te maken maar met geloof in iemands capaciteiten. Je misplaatste arrogantie werkt overigens niet erg overtuigend mij op andere gedachten te brengen.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:00 schreef twi het volgende:[..]
Kom op zeg. Zie je niet wat je hier zegt? Hoezo bord voor je kop?
Ik denk dat jij je prima thuis voelt op het Verstappen forum. Zitten ook allemaal van die ja-knikkers daar
quote:Ja die prutser ja. Kijk wat die gast bij BAR en bij Williams heeft gedaan.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:38 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Bedoel je de Villeneuve die kampioen was in de Indy en door domme pech zijn allereerste F1 race net niet won, maar het jaar daarop wereldkampioen werd? Die prutser?
quote:Hoezo ben ik dan weer een eikel, leg mij dat maar eens uit...
Op dinsdag 27 januari 2004 10:21 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Als dit sarcastisch bedoeld is dan ben jij echt een eikel.
ik ben dan wel een eikel hoor, maar goed...
quote:Hij had de beste wagen ja. Dat klopt. Maar hij werd er wel werledkampioen mee.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:48 schreef Apehaar het volgende:[..]
Ja die prutser ja. Kijk wat die gast bij BAR en bij Williams heeft gedaan.
Hij had bij Williams verruit de beste wagen van het veld. En verder heeft
hij niet veel moois laten zien. Alleen maar zijn remacties die toch
mislukten. Maarja zijn 3e plaats in Hockenheim 98' was zijn beste
race vond ik na dat hij wereldkampioen geworden was.
(27 januari 2004) Na uitvoerige bestudering van alle betrokken contracten is er vanuit de sponsors en het management van Jos Verstappen hedenochtend besloten om de gaande onderhandelingen met het Jordan team af te breken. De contractpunten zoals gepresenteerd door Jordan geven te weinig vertrouwen voor een succesvolle samenwerking in het komend seizoen, aldus de verklaring.
Jos Verstappen reageert als volgt op de ontwikkelingen tot dusver: "we hebben allemaal ons uiterste best gedaan om tot overeenstemming te komen. Echter op dit moment heeft dooronderhandelen geen zin. Nogmaals wil ik benadrukken dat we een fantastische groep van mensen om ons heen hebben. Zeker Michel Perridon van Trust heeft zich volledig en vol overgave ingezet voor een positieve uitkomst. We hebben de onderhandelingen stopgezet in goed onderling overleg en met support van alle betrokken sponsors."
De reactie van Michel Perridon: "wij, als sponsor van Jos, hebben volledige steun aan Jos gegeven en blijven dit doen. Het is duidelijk dat alle partijen in deze een goede basis moeten hebben voor een sportief succesvol seizoen, dit was in deze niet het geval."
quote:Nee de beste wagen dat seizoen was de Williams.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:38 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Hij had de beste wagen ja. Dat klopt. Maar hij werd er wel werledkampioen mee.
Jos had in 94 ook de beste wagen en is slechts 1 keer derde geweest. (OK 2 keer)
quote:Was te verwachten helaas
Op dinsdag 27 januari 2004 13:42 schreef Puur het volgende:
Onderhandelingen Verstappen-Jordan afgebroken(27 januari 2004) Na uitvoerige bestudering van alle betrokken contracten is er vanuit de sponsors en het management van Jos Verstappen hedenochtend besloten om de gaande onderhandelingen met het Jordan team af te breken. De contractpunten zoals gepresenteerd door Jordan geven te weinig vertrouwen voor een succesvolle samenwerking in het komend seizoen, aldus de verklaring.
Jos Verstappen reageert als volgt op de ontwikkelingen tot dusver: "we hebben allemaal ons uiterste best gedaan om tot overeenstemming te komen. Echter op dit moment heeft dooronderhandelen geen zin. Nogmaals wil ik benadrukken dat we een fantastische groep van mensen om ons heen hebben. Zeker Michel Perridon van Trust heeft zich volledig en vol overgave ingezet voor een positieve uitkomst. We hebben de onderhandelingen stopgezet in goed onderling overleg en met support van alle betrokken sponsors."
De reactie van Michel Perridon: "wij, als sponsor van Jos, hebben volledige steun aan Jos gegeven en blijven dit doen. Het is duidelijk dat alle partijen in deze een goede basis moeten hebben voor een sportief succesvol seizoen, dit was in deze niet het geval."
Wel klote
Fantastische groep mensen... bla bla bla...
NIEMAND wil geld van een bemoeizuchtige eikel als Perridon.
quote:WTF!!!
Op dinsdag 27 januari 2004 13:42 schreef Puur het volgende:
Onderhandelingen Verstappen-Jordan afgebroken(27 januari 2004) Na uitvoerige bestudering van alle betrokken contracten is er vanuit de sponsors en het management van Jos Verstappen hedenochtend besloten om de gaande onderhandelingen met het Jordan team af te breken. De contractpunten zoals gepresenteerd door Jordan geven te weinig vertrouwen voor een succesvolle samenwerking in het komend seizoen, aldus de verklaring.
Whooooooos next?
quote:Van Der Garde
Op dinsdag 27 januari 2004 13:46 schreef Spooky4u het volgende:einde tijdperk Jos.
Jos bedankt. Misschien nog halverwege het seizoen ergens instappen.Whooooooos next?
En nu kom ik weer wel op verstappen.nl feest zeg ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 27-01-2004 13:52]
Eindelijk verlost van deze heel veel minder an middelmatige coureur verlost. Feest
quote:Ja hallo, de nieuwssite brengt het, niemand weet het nog. opeens een gerucht en iedereen vliegt naar verstappen.nl. uitkomst, site uit de lucht..
Op dinsdag 27 januari 2004 13:50 schreef erikh het volgende:
Valt me overigens op dat het nog nergens bevestigt word en dat de verstappen site nu uit de lucht is. Misschien een hacker die grappig denkt te zijn. Op jordan f1, f1racing.nl en .net is er nog niks over te lezen namelijk
quote:Tuurlijk wil ik hoop blijven houden, nou ja dan maar dit jaar naar de DTM races kijken. Albers is tenminste wel een topper
Op dinsdag 27 januari 2004 13:52 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Ja hallo, de nieuwssite brengt het, niemand weet het nog. opeens een gerucht en iedereen vliegt naar verstappen.nl. uitkomst, site uit de lucht..
Hacker??? Je wil echt graag hoop blijven houden he?
quote:Die komt er nog wel. Ik verwacht alleen niet binnen nu en 3 jaar.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:50 schreef Oppersmurf het volgende:[..]
De man heeft z'n exposure gehad en weigert nu de beurs te trekken. Wat een treurig geval!
quote:Nee, Eddie Jordan weigert het geld aan te nemen.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:57 schreef Puur het volgende:
En de enige die voordeel heeft gehad bij deze poppenkast is Perridon van de firma TRUST. Hoevaak ik de afgelopen weken wel niet TRUST heb gehoord. TRUST dit, TRUST dat, maar never TRUST Perridon.De man heeft z'n exposure gehad en weigert nu de beurs te trekken. Wat een treurig geval!
[Dit bericht is gewijzigd door Vuilnisbak op 27-01-2004 14:03]
en het sprookje was uit......
Maar goed, ik hou nog een slag om de arm dat er hoog spel gespeeld wordt. En zo niet, bedankt Jos en heel treurig voor Nederland. Reken dan maar op zeker een jaar of vijf dat we geen Nederlander in de F1 zien en al helemaal niet een coureur die net zo goed is als Jos. Lijkt me ook dat het voor zo'n coureur nog eens extra moeilijk gaat worden om uberhaupt goede sponsoring te vinden. Helemaal "grappig" als dan op een gegeven moment SBS ook geen brood meer ziet in de F1 en staakt met de uitzendingen. Goh zitten jullie dan ook te juichen en te zwaaien.
quote:Jij bent er bij geweest?
Op dinsdag 27 januari 2004 14:06 schreef salgera het volgende:
Jezus, wat een stelletje sukkels!
Jos heeft dit echt helemaal aan zichzelf te wijten (en aan zijn management incl. MP, maar dat is ook zijn eigen verantwoordelijkheid). Na z'n 'optreden' in die aflevering van 'Kamphues maakt Vrienden' had ik al mijn grote twijfels over hem, maar nu heeft ie het helemaal verpest... voor zichzelf en voor ons.
Sukkel...
quote:Dat staat er toch ook?
Op dinsdag 27 januari 2004 14:08 schreef Najra het volgende:
Ik denk eerder dat Jos zelf de keuze maakt om niet onder deze omstandigheden met Jordan in zee te gaan.
Eddie Jordan heeft de sponsors en coureurs voor het uitzoeken, Verstappen is gewoon veel te veeleisend. Die ultimatums sloegen ook nergens op.
quote:Nee, maar ik heb het wel allemaal gevolgd in het nieuws en daar komt wel een heel duidelijk plaatje uit... MP die z'n grote mond niet kan houden en alles maar af probeert te dwingen omdat ie met een zak geld komt aanzetten.
Op dinsdag 27 januari 2004 14:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij bent er bij geweest?
Sukkel...
Toedeledokie!
quote:Weet jij wat hij eist dan?
Op dinsdag 27 januari 2004 14:12 schreef Murray het volgende:[..]
Dat staat er toch ook?
Eddie Jordan heeft de sponsors en coureurs voor het uitzoeken, Verstappen is gewoon veel te veeleisend. Die ultimatums sloegen ook nergens op.
quote:Struisvogel technieken, kop in het zand, het wordt gewoon nooit meer wat met Jos en ik ben daar niet rouwig om, hij rijdt namelijk nog geen deuk in een pakje boter. Albers is al niet veel beter, ja ok hij was een talent, maar hij wint nooit wat. Om door te breken naar de F1 had hij DTM kampioen moeten worden, nu kiezen de teams voor meer ervaren en/of jongere coureurs.....
Op dinsdag 27 januari 2004 13:56 schreef erikh het volgende:[..]
Tuurlijk wil ik hoop blijven houden, nou ja dan maar dit jaar naar de DTM races kijken. Albers is tenminste wel een topper
quote:En welke verschrikkelijke omstandigheden zullen dat dan wel niet zijn?
Op dinsdag 27 januari 2004 14:08 schreef Najra het volgende:
Ik denk eerder dat Jos zelf de keuze maakt om niet onder deze omstandigheden met Jordan in zee te gaan.
quote:Michel heeft de besprekingen niet onderbroken. Het management van Jos heeft dit gedaan. Van deze kant alleen nog maar hulde voor Trust (als ze nu ook nog eens goeie producten gaan leveren!)
Op dinsdag 27 januari 2004 14:13 schreef salgera het volgende:[..]
Nee, maar ik heb het wel allemaal gevolgd in het nieuws en daar komt wel een heel duidelijk plaatje uit... MP die z'n grote mond niet kan houden en alles maar af probeert te dwingen omdat ie met een zak geld komt aanzetten.
Ik kan mij heel goed voorstellen datdan zoiets heeft van "voor jou tien anderen" (met misschien een miljoentje of twee minder). Zo'n F1-baas laat zich echt niet publiekelijk onder druk zetten. Ik vind het logisch dat
niet door de knieen gaat.
En wat MP of die andere managers van Jos ook doen en zeggen, hij blijft verantwoordelijk voor het eindresultaat van de onderhandelingen. Oftewel Jos is niet slim bezig geweest.... en ze willen hem gewoon niet (ondanks dat hij zo'n ''ontzettend goede'' rijder is)
Toedeledokie!
quote:Ja dat weet ik ook niet precies. De schijn is iig dat Jordan geen enkele concessie wil doen tegenover Jos maar wel sowieso zoveel mogelijk miljoenen wilt hebben, terwijl een coureur als Heidfeld als het ware nog geld toe krijgt.
Op dinsdag 27 januari 2004 14:16 schreef twi het volgende:[..]
En welke verschrikkelijke omstandigheden zullen dat dan wel niet zijn?
Dat zijn niet de omstandigheden waaronder men met elkaar verder kan.
Of misschien wilt Jos een contract waarmee hij het team naar voren kan brengen maar wil Jordan niet zoveel controle aan Jos geven.
Ik weet het ook niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Najra op 27-01-2004 14:23]
quote:Ze heeben er dit weekend nog eens over nagedacht en Jordan was blijkbaar niet goed genoeg meer... tenminste zo lees ik die verklaring op verstappen.nl
Op dinsdag 27 januari 2004 14:13 schreef Najra het volgende:[..]
Weet jij wat hij eist dan?
Vertel eens...
Ha!!!
quote:doe dat dan ergens anders boer
Op dinsdag 27 januari 2004 14:28 schreef Mobster273 het volgende:
*feestmuziek opzet
*rondedansje maakt
Prutsers.
quote:Vanwaar?
Op dinsdag 27 januari 2004 14:28 schreef Mobster273 het volgende:
*feestmuziek opzet
*rondedansje maakt
Omdat je liever Zsolt Baumgardner of Cristian Klien in een F1 auto ziet?
* Puur heeft een hekel aan Jos bashers
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 14:30 schreef Murray het volgende:
Eddie Jordan zal zich ook wel flink genaaid voelen.
Verstappen geeft hem vrijdag een ultimatum, Jordan gaat akkoord, volgens Trust is alles rond en 2 dagen later wil Trust/Verstappen ineens niet meer.Prutsers.
Ronduit klote dit.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 14:32 schreef Puur het volgende:* Puur heeft een hekel aan Jos bashers
quote:Betrouwbare kerel, die Perridon.
Op dinsdag 27 januari 2004 14:18 schreef twi het volgende:
Men spreekt zichzelf trouwens behoorlijk tegen. Eind vorige week was er een mondelinge overeenkomst, waar de heren toch tevreden mee leken. Nu is het opeens niet goed meer?
quote:* Salgera heeft een hekel aan Jos kontenlikkers
Op dinsdag 27 januari 2004 14:32 schreef Puur het volgende:
* Puur heeft een hekel aan Jos bashers
quote:En z'n bedrijf heet Trust.
Op dinsdag 27 januari 2004 14:43 schreef zjroentje het volgende:[..]
Betrouwbare kerel, die Perridon.
quote:* Puur ook
Op dinsdag 27 januari 2004 14:46 schreef salgera het volgende:[..]
* Salgera heeft een hekel aan Jos kontenlikkers
Maar dat zinloze anti gezeik van non-F1 fans vind ik wel vervelend worden.
quote:Hoezo? Hij heeft volgens mij niks fout gedaan hoor.
Op dinsdag 27 januari 2004 14:43 schreef zjroentje het volgende:[..]
Betrouwbare kerel, die Perridon.
Hij biedt geld en Eddie wil het niet. Dan trekt hij zijn bod in. Wat is hier onbetrouwbaar aan?
quote:Bron?
Op dinsdag 27 januari 2004 14:48 schreef Koos_26 het volgende:Hij biedt geld en Eddie wil het niet.
quote:Zo begrijp ik het verhaal. Wat is er anders dan?
Op dinsdag 27 januari 2004 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Bron?
.
Is nog wel te bereiken.
/ er komen al een hoop suggesties binnen dat Verstappen wel kan gaan testen voor Ferrari, prima jongens ze speculeren er maar lekker op los. We zitten GVD al maanden in onzekerheid en dan zo'n bericht, nee ik heb het even gehad.
quote:off topic: Weet jij waarom Ricky Koole d'r haar zo veranderd heeft? Ik vind het niks meer nu.
Op dinsdag 27 januari 2004 14:51 schreef -Hans- het volgende:
http://forum.verstappen.nl/Is nog wel te bereiken.
/ er komen al een hoop suggesties binnen dat Verstappen wel kan gaan testen voor Ferrari, prima jongens ze speculeren er maar lekker op los. We zitten GVD al maanden in onzekerheid en dan zo'n bericht, nee ik heb het even gehad.
quote:uuhhm nee ik zou het echt niet weten.
Op dinsdag 27 januari 2004 14:54 schreef Koos_26 het volgende:[..]
off topic: Weet jij waarom Ricky Koole d'r haar zo veranderd heeft? Ik vind het niks meer nu.
Daar staat nog vrolijk dat ze een stap dichterbij zijn ![]()
quote:Omdat die website net zo goed is als die camera's van ze.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:15 schreef vosss het volgende:
Als dit al om 14:00 bekend was, waarom is er dan nog niks aangepast op www.trust.nl??Daar staat nog vrolijk dat ze een stap dichterbij zijn
Trust en jordan werden scheitziek van al het gespeculeer in de media dus beleggen ze een nep pers conferentie met de mededeling dat ze ermee gestopt zijn. Zo kunnen ze rustig verder onderhandelen en over en week jos alsnog als rijder aankondigen.
Nou is me dat ff een theorie of niet
stakker pur sang
quote:Ja dat wel...
Op dinsdag 27 januari 2004 15:17 schreef erikh het volgende:
Nou is me dat ff een theorie of niet
quote:Dat is helaas zo typisch aan de gemiddelde Jos-fan.. Het gaat even wat minder en gelijk moet het team maar failliet gaan
Op dinsdag 27 januari 2004 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoop dat Jordan aan het eind van het jaar met 0 punten falliet verklaard wordt.
stakker pur sang
quote:
Jordan Grand Prix wil niet reageren op het nieuws dat Jos Verstappen de onderhandelingen met het team heeft afgebroken. De woordvoerster was niet bereid om commentaar te geven op de berichtgeving en de ontstane situatie.
ik absoluut niet jezus wat een gezeur of joske EJ wil gewoon een GOEDE coureur hebben dus dan neemt hij zeker geen joske
Zonder Trust en Muermans sowieso geen Verstappen.
Miljoenen euro's en dan zeker een pruts contract?
Misschien stond er wel in de kleine regeltjes dat men Verstappen kan dumpen bij bepaalde omstandigheden en het geld van Trust,Muermans en SBS bij Jordan blijft.
Jordan kan niet zonder geld.
Mits Heidfeld of een andere coureur flink veel geld meeneemt is het waarschijnlijk ook einde Team Jordan (halverwege seizoen en moet EJ zn team verkopen).
ps:
Jordan: No Comment
Jordan Grand Prix wil niet reageren op het nieuws dat Jos Verstappen de onderhandelingen met het team heeft afgebroken. De woordvoerster was niet bereid om commentaar te geven op de berichtgeving en de ontstane situatie.
RtlGP
Jos naar de indycars?
quote:Nee hoor, dat heet onderhandelen. EJ kan dat niet leuk vinden. Maar EJ heeft flink veel geld nodig anders gaat Jordan koppie onder.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:34 schreef Atreidez het volgende:
Gelukkig niet te veel erop verheugd.. Ben van mening dat die ultimatums en gezeik aan t adres van EJ over het afronden van besprekingen dit hebben veroorzaakt...
Daarnaast denken de sponsoren van Verstappen dat er voor dat geld wel een redelijk contract uit de bus moet rollen; kennelijk is dat (nog) niet het geval.
Ze onderhandelen waarschijnlijk nog gewoon verder. Anders had er gestaan (op Verstappen.nl) dat Verstappen zeker niet naar Jordan gaat en had men op de website van Jordan ook duidelijk gemaakt wie de rijders worden.
quote:Jos ff de indy 500 winnen
Op dinsdag 27 januari 2004 15:34 schreef Atreidez het volgende:
Gelukkig niet te veel erop verheugd.. Ben van mening dat die ultimatums en gezeik aan t adres van EJ over het afronden van besprekingen dit hebben veroorzaakt...Jos naar de indycars?
quote:Hier zit eigenlijk best wat in!!
Halloooooooooo,
Rustig Rustig er staat helemaal nergens dat Jos niet naar Jordan gaat als ik voor elke verhandeling die ter wereld plaats vind en afgebroken wordt omdat men het op dat moment niet eens wordt 1 euro zou krijgen was ik nu multi miljonair en kon Jos sponseren!!
ze zijn het niet eens geworden vandaag maar dat betekend niet dat ze het helemaal niet eens kunnen worden!! wacht gewoon rustig af voordat een paar hier op het forum nog naar de dokter moeten, het is niet voorbij duurt alleen iets langer en ik blijf erbij Eddie heeft het geld van Jos dringend nodig en Jos weg betekend geld weg en dus komt het gele vlaggetje vanzelf weer boven drijven, Eddie wil het onderste uit de kan dat weten we en Jos heeft nu laten zien dat ie de bodem heeft berijkt!!!Vienna
(die er nog steeds in geloofd en het verschrikkelijk kinderachtig vindt om nu te kankeren op bepaalde personen terwijl er waarschijnlijk niemand op het forum weet wat er nu echt is gebeurd)Bron: Verstappen.nl
quote:Gamma.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:34 schreef Nyrem het volgende:
Dit heet onderhandelen.Zonder Trust en Muermans sowieso geen Verstappen.
Miljoenen euro's en dan zeker een pruts contract?
Misschien stond er wel in de kleine regeltjes dat men Verstappen kan dumpen bij bepaalde omstandigheden en het geld van Trust,Muermans en SBS bij Jordan blijft.
Jordan kan niet zonder geld.
Mits Heidfeld of een andere coureur flink veel geld meeneemt is het waarschijnlijk ook einde Team Jordan (halverwege seizoen en moet EJ zn team verkopen).
ps:
Jordan: No CommentJordan Grand Prix wil niet reageren op het nieuws dat Jos Verstappen de onderhandelingen met het team heeft afgebroken. De woordvoerster was niet bereid om commentaar te geven op de berichtgeving en de ontstane situatie.
RtlGP
quote:Jos is een goede coureur. Vorig jaar heeft hij het uiterste uit de Minardi gehaald. Hij reed altijd sneller dan Wilson en die is wel bij Jaguar, waarom Jos dan niet! Ik snap het niet!
Op dinsdag 27 januari 2004 15:33 schreef unknow het volgende:
sorry deefje.
ik absoluut niet jezus wat een gezeur of joske EJ wil gewoon een GOEDE coureur hebben dus dan neemt hij zeker geen joske
quote:Maar wanneer Jordan deze contractpunten aanpast zouden ze bij het Verstappen kamp dan wel bereid zijn om verder te onderhandelen
De contractpunten zoals gepresenteerd door Jordan geven te weinig vertrouwen voor een succesvolle samenwerking in het komend seizoen, aldus de verklaring.
quote:Het is eerder Jordan die te weinig geeft voor al dat geld.
Op dinsdag 27 januari 2004 14:14 schreef Spooky4u het volgende:
Ik denk dat het nog goed mogelijk is dat Jos inderdaad teveel wil en dat er in 2004 gewoon Trust op de wagen staat van Jordan.
quote:Omdat Jaguar meer ziet in een Rookie die even snel kan zijn als Verstappen (in zijn eerste jaar f1!) en die bovendien Brits is.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:40 schreef Deefje het volgende:[..]
Jos is een goede coureur. Vorig jaar heeft hij het uiterste uit de Minardi gehaald. Hij reed altijd sneller dan Wilson en die is wel bij Jaguar, waarom Jos dan niet! Ik snap het niet!
quote:Dat is absoluut niet waar. Dit gaat om geld en de kleine regeltjes.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:33 schreef unknow het volgende:ik absoluut niet jezus wat een gezeur of joske EJ wil gewoon een GOEDE coureur hebben dus dan neemt hij zeker geen joske
quote:Uhm, Verstappen was vrijwel altijd sneller dan Wilson!
Omdat Jaguar meer ziet in een Rookie die even snel kan zijn als Verstappen (in zijn eerste jaar f1!) en die bovendien Brits is.
Jos heeft het al verbruid bij Stewart een aantal jaar geleden...
quote:Mijn reactie moet ik intrekken, want dat was ondoordacht gegeven.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:42 schreef Nyrem het volgende:[..]
Het is eerder Jordan die te weinig geeft voor al dat geld.
Want het gaat verder helemaal niet om Verstappen maar om geld en zekerheid.
Jos heeft nog steeds niet gezegt dat hij niet in een Jordan gaat rijden, net zo min als hij heeft gezegt dat hij er zeker in zit.
JOS NAAR JORDAN
quote:In de training ja. Niet aan het eind van de race, waar dus de punten verdeeld worden.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:46 schreef Deefje het volgende:[..]
Uhm, Verstappen was vrijwel altijd sneller dan Wilson!
quote:Waar haal je die shit vandaan! Als je met een zwaardere auto start is dat logisch en Verstappen was sneller dan Wilson!
In de training ja. Niet aan het eind van de race, waar dus de punten verdeeld worden.
quote:Wie is er brits?
Op dinsdag 27 januari 2004 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:[..]
Omdat Jaguar meer ziet in een Rookie die even snel kan zijn als Verstappen (in zijn eerste jaar f1!) en die bovendien Brits is.
Jos heeft het al verbruid bij Stewart een aantal jaar geleden...
quote:Wat nou zwaardere auto?
Op dinsdag 27 januari 2004 15:49 schreef Deefje het volgende:[..]
Waar haal je die shit vandaan! Als je met een zwaardere auto start is dat logisch en Verstappen was sneller dan Wilson!
quote:*Sorry.. Lomp foutje van me
Op maandag 26 januari 2004 15:42 schreef TimoBasso het volgende:[..]
Dat Jos besluit te stoppen met F1?
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door TimoBasso op 27-01-2004 15:53]
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:51 schreef TimoBasso het volgende:[..]
![]()
quote:Webber reed Wilson zelfs helemaal zoek. Maar ik ben nog niet zo zeker over dat Jordan niet doorgaat.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:49 schreef Deefje het volgende:Waar haal je die shit vandaan! Als je met een zwaardere auto start is dat logisch en Verstappen was sneller dan Wilson!
quote:Ben ik helemaal met je eens!!!
Maar ik ben nog niet zo zeker over dat Jordan niet doorgaat.heeft te hard geld nodig.
[Dit bericht is gewijzigd door Deefje op 27-01-2004 15:54]
quote:Als je de statistieken bekijkt zijn alleen Rubinho, Schumacher en Salo betere ploeggenoten geweest.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:48 schreef Koos_26 het volgende:[..]
In de training ja. Niet aan het eind van de race, waar dus de punten verdeeld worden.
quote:Dat zou een reden kunnen zijn waarom Jordan nog geen commentaar wil geven.
Maar ik ben nog niet zo zeker over dat Jordan niet doorgaat.heeft te hard geld nodig.
quote:Maar wat als deze punten worden aangepast? hopen dat Eddie Jordan hapt en de punten aanpast, anders is het einde verhaal voor Verstappen.
De contractpunten zoals gepresenteerd door Jordan geven te weinig vertrouwen voor een succesvolle samenwerking in het komend seizoen, aldus de verklaring.
quote:Een wagen waar je snel de grenzen op hebt gevonden of een wagen die meer potentie heeft is nogal een verschil.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:52 schreef Furby het volgende:[..]
Webber reed Wilson zelfs helemaal zoek. Maar ik ben nog niet zo zeker over dat Jordan niet doorgaat.
heeft te hard geld nodig.
quote:ELKE britse rijder krijgt een bonus van B&H. Dus heeft ELKE britse rijder geld als back-up wat hij kan gebruiken bij onderhandeling met
Op dinsdag 27 januari 2004 15:50 schreef Nyrem het volgende:
Bedoel je Wilson en Firman die aan de zijlijn staan zonder sponsoren?
"Yo, Ed, als ik kom rije bij je krijg je van B&H 6 miljoen extra
. Deal dude ?"
quote:Dan vinden ze het blijkbaar geen grote prestatie van Jos dat hij beter was dat Wilson en Rosset.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:54 schreef Nyrem het volgende:[..]
Als je de statistieken bekijkt zijn alleen Rubinho, Schumacher en Salo betere ploeggenoten geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |