abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16538630
nieuwe bavaria reclame al gezien? die met de amstel boys? Wist niet wat ik zag, wederom een puntje geniaal (jat)werk vind ik

(te bekijken op www.bavaria.nl )

hell yeah
pi_16538637
Anders leg je even een beetje uit waar die over gaat voor de mensen die 'm niet gezien hebben
pi_16538638
ik vind hem matig
pi_16538640
Ik heb hem nog niet gezien, ik wacht even op de reclame op de tv
  zaterdag 24 januari 2004 @ 08:41:08 #5
13903 _van_puffelen
Wil je mijn tieten zien?
pi_16538641
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 08:38 schreef chilipenn het volgende:
nieuwe bavaria reclame al gezien? die met de amstel boys? Wist niet wat ik zag, wederom een puntje geniaal (jat)werk vind ik

(te bekijken op www.bavaria.nl )


Wat is hier nou zo geniaal aan ?

heeft drie keer gekeken maar snap niet wat je bedoeld

  zaterdag 24 januari 2004 @ 08:41:57 #6
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_16538648
Je moet een beetje het idee erachter weten (Ze zijn gestopt met de Amstel-reclames), anders gaat het echt helemaal nergens over.

Wel aardig bedacht van Bavaria

pi_16538649
WTF
Hebben ze bij Amstel de boys niet contractueel vastegbonden?
Dat zou heeel dom zijn.
pi_16538656
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 08:41 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Je moet een beetje het idee erachter weten (Ze zijn gestopt met de Amstel-reclames), anders gaat het echt helemaal nergens over.

Wel aardig bedacht van Bavaria


ah ok
  zaterdag 24 januari 2004 @ 08:58:41 #9
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_16538698
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 08:40 schreef Tiemie het volgende:
ik vind hem matig
Kvind m ook flauw enzo....
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
pi_16538726
Mwah, niet veel aan. Die met die badkamer ownt..
  zaterdag 24 januari 2004 @ 09:12:11 #11
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_16538755
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 09:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Mwah, niet veel aan. Die met die badkamer ownt..
Maar dat is dan ook een Amstel-reclame

De Bavaria-reclames vind ik altijd matig en oninterressant, maar deze is op zich wel aardig bedacht alleen moet je hem dus snappen en zien dat het om de 3 gasten van Amstel gaat en weten dat Amstel dus besloten heeft geen reclames met hun meer te doen

  Redactie Frontpage zaterdag 24 januari 2004 @ 09:14:13 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16538765
Volgens mij hebben de drie pas nog een contract ondertekend voor nog drie jaar. Ze wonnen laatst een prijs, ze stoppen heus niet zomaar.

Zijn dit geen look-a-likes?

pi_16538766
Volgens mij baalt Amstel wel dat ze dat niet contractueel tegen hebben gehouden ofzo. Zo zie je maar weer dat die jongens alleen voor het geld gaan (moet ook wel, wie is er nou Amstel-aanhanger)

Maarja tis wel komisch.. weg bij Amstel -> nu eerst een bavaria

  zaterdag 24 januari 2004 @ 09:18:21 #14
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_16538785
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij hebben de drie pas nog een contract ondertekend voor nog drie jaar. Ze wonnen laatst een prijs, ze stoppen heus niet zomaar.
Volgens mij had Amstel besloten een andere weg in te slaan wbt de reclames. Ik heb ff gezocht, maar ik kan het bericht nergens vinden

Dit bericht op de FP ging over een nieuwe Amstel-reclame.....zonder die 3.

Edit: Toch gevonden: http://www.mediafact.nl/vrienden-van-amstel.php

quote:
De drie Amstel-vrienden, die al eerder een Effie en een ADCN Lamp hadden gewonnen, zijn vanaf 2000 maar liefst 11 keer genomineerd geweest voor een Gouden Loeki.

Saillant detail is dat Heineken (Amstel) onlangs heeft aangekondigd dat het uit ontevredenheid met de resultaten na ruim 6 jaar stopt met de succesvolle vrienden-campagne. Heineken zet daarvoor het grote PMSvW/Y&R aan de kant en gaat vanaf januari 2004 verder met het kleine Doom & Dickson.

Met de keuze voor Doom & Dickson verdwijnen vanaf 1 januari 2004 in ieder geval de drie Amstel-vrienden uit de commercials. Dat was volgens marketingdirecteur Peter Vertregt van Heineken geen makkelijke beslissing. 'De drie vrienden hebben in de loop der jaren veel voor het Amstel-merk betekend. We hebben ervoor gekozen om op het hoogtepunt afscheid te nemen. Op die manier willen we een vernieuwend en verfrissend vervolg aan de invulling van het thema Vriendschap geven', aldus Vertregt.


[Dit bericht is gewijzigd door 4]-[ Highlander op 24-01-2004 09:20]

  Redactie Frontpage zaterdag 24 januari 2004 @ 09:20:07 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16538791
Is Bavaria niet gewoon eigendom van de Heineken-brouwerij? Dat zou de cross-advertising kunnen verklaren.
  Redactie Frontpage zaterdag 24 januari 2004 @ 09:20:48 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16538793
Ow oke, zou best leuk zijn als Bavaria verder gaat met die drie.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 09:23:28 #17
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_16538805
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 09:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Mwah, niet veel aan. Die met die badkamer ownt..
Jemig sommige mensen snappen echt de clou niet!!!!

De drie jongens (er komen er maar twee in beeld.. die ander zal wel te druk met zijn ziekehuis serie zijn...) zijn natuurlijk bekend van vele reclames voor het merk Amstel bier... En nu Amstel niet meer met ze verder wil zitten ze ineens bij Bavaria!!! Dat is toch super grappig...! (vooral die kop van die laatste!!, zo van "eindelijk van dat gezeik bij Amstel af dus "nu eerst een bavaria"")

Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 januari 2004 @ 09:25:02 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_16538812
briljant
  Redactie Frontpage zaterdag 24 januari 2004 @ 09:25:11 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16538814
Ik vind de grap ook geniaal. Mooie lange neus naar Amstel.
pi_16538817
Ik denk dat dit ook maar een eenmalige reclame is met die 2 (van de drie).
Die dikke lijkt overigens ook meer op Elvis dan op die uit de Amstel reclame heb ik het idee, dus het zou me niets verbazen als het look al like's zijn.
  Redactie Frontpage zaterdag 24 januari 2004 @ 09:29:13 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16538834
Dat dacht ik ook. Alleen die van Volgens Hem/Haar lijkt wel.
pi_16538970
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 09:20 schreef SunChaser het volgende:
Is Bavaria niet gewoon eigendom van de Heineken-brouwerij? Dat zou de cross-advertising kunnen verklaren.
nee, bavaria is een van de weinige "eigen" brouwerijen in Nederland. Is een familibedrijfje...
hell yeah
pi_16539021
Ik vind em wel leuk
pi_16539760
Hij is wel grappig
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_16542697
Vond hem ook erg grappig Jammer dat ze niet alledrie hebben meegewerkt. Alleen Bart Oomen en Edward Stelder hebben er aan meegewerkt (vandaar ook dat je wel 3 personen ziet, maar van de eerste alleen een arm, zodat de suggestie wordt gewerkt dat ze "gewoon" met zijn drieen zijn).

En JA ze zijn dus per 1 januari gestopt met de Amstel reclames omdat Heineken (huh het was toch Amstel? Ja.. Amstel is van Heineken) niet meer verder gaat met het reclame bureau waar de 3 onder contract stonden en NEE het zijn dus geen look-a-likes.

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_16542781
Toppertje, ik zag hem in een flits, maar hij zal nog wel vaker langkomen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_16543130
Briljant ja
hopelijk gaan ze nu met bavaria verder
  zaterdag 24 januari 2004 @ 13:58:57 #28
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_16543209
Bijzonder geslaagde grap...
pi_16543228
welke is het op die site?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_16544006
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:59 schreef vosss het volgende:
welke is het op die site?

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_16549750
Goed gedaan van Bavaria
Niet dat ik hun bier ga drinken, maar toch
  zaterdag 24 januari 2004 @ 18:49:08 #32
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_16549947
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 09:20 schreef SunChaser het volgende:
Is Bavaria niet gewoon eigendom van de Heineken-brouwerij?
En dat moet zo ook maar blijven!
I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:07:32 #33
49801 WittE_ReuS
Same Shit Different Day
pi_16555000
GENIAAL !!!!!!!
EveN IF I WalkeD ThrougH ThE ValleY OF ThE ShadoW OF DeatH I FeaR NO EviL
  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:19:44 #34
77195 Sparkling
The perfect answer
pi_16555309
quote:
[..]

nee, bavaria is een van de weinige "eigen" brouwerijen in Nederland. Is een familibedrijfje...


bavaria brouwt pitt-bier
I don't live in either my past or my future
  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:21:13 #35
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_16555347
Het was me niet eens opgevallen dat ze reclame maakten voor een ander merk. Maar ik let ook niet zo op die reclames.
No escape from reality
  zondag 25 januari 2004 @ 13:56:06 #36
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_16566327
Wat is er zo grappig aan die reclame? .
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 25 januari 2004 @ 14:10:44 #37
49801 WittE_ReuS
Same Shit Different Day
pi_16566630
quote:
Op zondag 25 januari 2004 13:56 schreef TC03 het volgende:
Wat is er zo grappig aan die reclame? .
lees de rest van de post is staan veel hints in ?
EveN IF I WalkeD ThrougH ThE ValleY OF ThE ShadoW OF DeatH I FeaR NO EviL
  zondag 25 januari 2004 @ 14:48:11 #38
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_16567503
quote:
Op zondag 25 januari 2004 14:10 schreef WittE_ReuS het volgende:

[..]

lees de rest van de post is staan veel hints in ?


Toch vind ik hem niet grappig.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_16567521
Ik vind hem cool zoalng het er maar bij één blijft, als een soort steek onder de gordel die net leuk is, zeg maar...
pi_16567559
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 08:41 schreef _van_puffelen het volgende:

[..]

Wat is hier nou zo geniaal aan ?

heeft drie keer gekeken maar snap niet wat je bedoeld


Omdat ze eerst reclame maakte voor een ander biertje, Amstel is met hun gestopt. Vervolgens zitten ze in een reclame van bavaria " zo nu eerst een bavaria "

Smerig bier trouwens maar de toonzetting is goed.

There's no place like 127.0.0.1
pi_16567666
quote:
Op zondag 25 januari 2004 13:56 schreef TC03 het volgende:
Wat is er zo grappig aan die reclame? .
Ga es weg
pi_16568028
quote:
Op zondag 25 januari 2004 14:48 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind hem cool zoalng het er maar bij één blijft, als een soort steek onder de gordel die net leuk is, zeg maar...
Ik denk dat het een wraakactie is naar Heineken toe. Iedereen had het altijd over [i]"Die drie van Amstel"[/]. Ik vindt het de meest geslaagde Nederlandse biercommercials die ik ken. Maar toch zijn ze gedumpt, omdat de verkopen achter zouden blijven.

De commercials van Foster's zijn echt geweldig

  zondag 25 januari 2004 @ 17:58:29 #43
49801 WittE_ReuS
Same Shit Different Day
pi_16572531
quote:
Op zondag 25 januari 2004 14:50 schreef harryharry het volgende:

[..]

Smerig bier trouwens maar de toonzetting is goed.


ik kan wel veel smerige bieren opnoemen ,amstel en oranjeboom bijv.

Bavaria is goed te drinken

EveN IF I WalkeD ThrougH ThE ValleY OF ThE ShadoW OF DeatH I FeaR NO EviL
pi_16572599
quote:
Op zondag 25 januari 2004 15:07 schreef Fixers het volgende:

Maar toch zijn ze gedumpt, omdat de verkopen achter zouden blijven.


Ik hoorde op de uitreiking van de Gouden Loeki die ze gewonnen hebben, dat ze juist op het hoogtepunt wilde stoppen met die drie.

Gewoon weer nieuwe reclames, want ze gaan uiteindelijk vervelen. Die PTT reclames met Rijk de Gooyer en Maarten Spanjer waren in het begin ook erg leuk, maar daar ging de lol ook vanaf. De Gamma gaat ook veel te lang door met zijn "dat zeg ik gamma" commercials.

pi_16589733
Ik vind het een grappige actie. Alleen vind ik die drie jongens vre-se-lijk.
  maandag 26 januari 2004 @ 11:39:59 #46
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16590865
een van de weinige keren dat ze eigenlijk text hebben... zo niet de eerste keer
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_16593033
quote:
Op maandag 26 januari 2004 11:39 schreef MikeyMo het volgende:
een van de weinige keren dat ze eigenlijk text hebben... zo niet de eerste keer
Wat dacht je van:

"Zo jongens, nog niet begonnen"

offuh..

"een, twee, drie, vier, vijf..entachtig, zesentachtig, zevenentachtig"

offuh..

"Verderrr.. verderr... zie je hem al?? zie je hem al?"

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_16597549
Geniaal? lol, natuurlijk, whatever. Dit is juist een stomme slecht gejatte en goedkope klote reclame. Hoe serieus kan je die 2 gasten nou nog nemen dat ze zogenaamd alledrie zo makkelijk van bier switchen? Precies, voor het geld.
pi_16599197
Wat reageren veel mensen hier serieus op deze reclame. Ik vind het een goede grap, hoor. Gewoon met een knipoog je tong uitsteken naar de concurrent. 1 - 0 voor Bavaria.
pi_16599438
De reclame is wel leuk . Moet het bier niet hebben (maar dat had ik ook bij Amstel ).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_16602380
Kijk ik denk dat Amstel dit helemaaaaaaaaaal NIET erg vind hoor... iedereen heeft het over "He? waren dat nou die gasten van Amstel?" Bavaria dokt, en tegelijk komt Amstel ook weer gratis en voor niets in de picture.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  woensdag 28 januari 2004 @ 02:51:05 #52
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_16647150
quote:
Op zondag 25 januari 2004 15:07 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik denk dat het een wraakactie is naar Heineken toe. Iedereen had het altijd over [i]"Die drie van Amstel"[/]. Ik vindt het de meest geslaagde Nederlandse biercommercials die ik ken. Maar toch zijn ze gedumpt, omdat de verkopen achter zouden blijven.

De commercials van Foster's zijn echt geweldig


Heineken: Bavaria-commercial weinig respectvol

Heineken-directeur marketing Peter Vertregt vindt dat de Bavaria-commercial met de Vrienden van Amstel 'weinig respect toont.' De brouwer van Amstelbier overweegt geen juridische stappen. 'Het sop is de kool niet waard.'
Vertregt onthult overigens waarom er slechts twee vrienden in de, naar verluidt eenmalige, Bavaria-commercial zitten. 'De derde, Romijn Conen, heeft zich van dit initiatief gedistantieerd. Dat hadden meer betrokkenen moeten doen. Er is zolang en zo intensief met de drie samengewerkt.' Dat was de reden dat Conen niet op het afscheidsfeestje van de drie is geweest. We wisten toen niet wat de reden was, anders hadden we het zelf afgezegd.'
De Heineken-directeur kan de grap van collega-brouwer Bavaria wel plaatsen, maar zegt wel: 'De reacties van consumenten die wij krijgen wijzen erop dat de commercial niet goed wordt begrepen, dat kan toch niet bedoeling zijn voor je merk.' Hij vindt, zonder het bureau van Bavaria, S-W-H, met name te noemen, 'dat sommige bureaus kennelijk moeite hebben om creatief te zijn.'
Overigens heeft Heineken destijds bij het opstellen van het contract met de drie acteurs wel overwogen een soort concurrentiebeding te introduceren. 'Maar onze juristen zeiden dat dat in de praktijk moeilijk hard te maken was en dat je daar, als je wilde, altijd wel onderuit kon komen. Zoals nu, bijvoorbeeld, door maar met twee van de drie te komen in de commercial.'

(Bron : Adformatie)

Idd dus

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_16649755
En ik blijf beweren dat Heineken stiekem gewoon in hun vuistje lacht! Dit soort uitlatingen "moeten" natuurlijk wel.. en vestigd alleen maar weer aandacht op de zaak wat dus weer alleen meer reclame is voor Heineken/AMstel.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_16650000
Amstel-jongens puffen uit bij Bavaria
Door DEBBIE LANGELAAN

Dinsdag 27 januari, LIESHOUT - Tegen de tijd dat er een einde kwam aan zeven jaar reclamespotjes voor Amstel, kregen ze het vaak te horen: zo, nu eerst een Bavaria zeker. Dus ze waren niet verbaasd toen er een telefoontje kwam uit Lieshout. 'Gewoon lachen' was het om ook voor de concurrentie een spotje te maken. Deze week is-ie op tv voor wie goed oplet; het spotje duurt slechts 15 seconden.

* Edward Stelder

In het Amstel-spotje zijn maar twee van de drie Amstel-jongens te zien. De derde, Romijn Conen, achtte het 'niet gepast' mee te werken aan reclame voor de concurrent. De andere twee, Bart Oomen en Edward Stelder hadden er geen moeite mee. Oomen: 'Wij vonden het wel jammer dat Amstel ermee ophield. We konden als acteurs het geld goed gebruiken en het was leuk werk. Maar dit spotje is niet bedoeld om Amstel de ogen uit te steken.'
Ook bij Bavaria hebben ze er lol in. 'Zeker toen bleek dat er geen belemmering zat in het contract met Amstel', zegt directeur marketing en product-ontwikkeling Peer Swinkels. Amstel heeft nooit een clausule opgenomen over werken voor de concurrentie, omdat dat volgens juristen toch zinloos was.
Oomen en Stelder werden in een vliegtuig gezet naar een zonnig oord. Daar aangekomen hoefden ze eigenlijk alleen maar zichzelf te spelen: twee mannen die uitpuffen na een klus. Op een strandstoel trekken ze een Bavaria open, en dat is het.
Wat Bavaria kwijt is aan het spotje, dat volgens Swinkels gegarandeerd niet vervolgd wordt, wordt niet bekend gemaakt. Swinkels: 'De jongens hebben bij Amstel hun geld verdiend, wij hebben ze een leuk pensioentje meegegeven.'

[sub]Bron: http://www.eindhovensdagblad.nl/regioportal/ED/1,3112,1505-Zoeken-Zoeken!!__1981829_,00.html?ArchiefID=1981829[/sub]

pi_16651721
Hier het topic over het stoppen van "de vrienden":

"Vrienden van Amstel" stoppen ermee.

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16652215
Wat is er sowieso leuk aan die lelijke vette bierklonten met hun zgn. "droge humor", ik heb het nu wel echt gezien hoor met die duffe reclames
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_16672758
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:55 schreef kamagurka het volgende:
Wat is er sowieso leuk aan die lelijke vette bierklonten met hun zgn. "droge humor", ik heb het nu wel echt gezien hoor met die duffe reclames
Ik vind die jongens ook NIET leuk.
pi_16674330
Groot gelijk hebben die jongens, zij worden gedumpt door Amstel, gewoon keihard terugpakken.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_16690021
Ach, 'gedumpt door Amstel', alsof een bedrijf verplicht is voor eeuwig dezelfde soort commercials te maken.
  donderdag 29 januari 2004 @ 17:15:56 #60
5673 heijx
Qui que boue
pi_16690514
En wat leren we hier uit?


Bier is bier. Zolang het maar het minste kost cq meest opbrengt.

* *zet een Lidl tray koud.

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
  donderdag 29 januari 2004 @ 17:23:58 #61
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_16690754
Ik vind het absoluut niet geniaal of briljant.
Gewoon, een aardig geslaagde grap.
Meer niet.

Hoe kom je er nou bij om dit briljant te noemen?
Dan ben je niet veel gewend.

Dat verandert alles
  donderdag 29 januari 2004 @ 17:42:49 #62
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_16691330
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:23 schreef Kiegie het volgende:
Ik vind het absoluut niet geniaal of briljant.
Gewoon, een aardig geslaagde grap.
Meer niet.

Hoe kom je er nou bij om dit briljant te noemen?
Dan ben je niet veel gewend.


Ik denk dat dit op reclamegebied wel als een briljante ingeving beschouwd mag worden. Het is natuurlijk niet helemaal gepast (vind ik ook), maar zelfs het reclamebureau dat over de Amstel-campagne ging, heeft zich goedkeurend uitgesproken over deze reclame. Dat neemt niet weg dat het niet helemaal kies is van 'de vrienden' (Romijn Conen uitgezonderd) om hieraan mee te werken. Maargoed, ik vind het een slimme zet van Bavaria, en een beetje een dommigheid van de kant van Heineken/Amstel om geen clausule op te nemen in het contract dat het de drie verbood om reclame te maken voor andere biermerken.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')