Brainpower gaat door en komt met een antwoord...en laat in ruim 8 minuten niets over van meneer de Exter-o-naldus
> Brainpower VS Extince
> Foto van Extince, Brainpower, Amsterdam en een onheilspellende lucht in elkaar ge-photoshopt.
[Dit bericht is gewijzigd door noplayer op 24-01-2004 16:05]
quote:Ja k hoorde hem net, wel aardig
Op zaterdag 24 januari 2004 01:06 schreef noplayer het volgende:
iedereen heeft natuurlijk op het nieuwe album 2e jeugd van Extince de diss gehoord tegen Brainpower..."Doorgaan" nou...Brainpower gaat door en komt met een antwoord...en laat in ruim 8 minuten niets over van meneer de Exter-o-naldus
[b]BRAINPOWER - GOSTBUSTERS.mp3[/b]
quote:Peeeeter, ik vetrouw je voor geen meeeter
Op zaterdag 24 januari 2004 01:09 schreef NiteSpeed het volgende:
Hij is geweldig!
"Ey, je weet toch!"
quote:Zijn teksten zijn bijna altijd zeer, zeer geniaal.
Op zaterdag 24 januari 2004 01:10 schreef SoSolid het volgende:
brain ript extince, die gast ziet er nerd uit, daarom schat ik em altijd laag in, maar dit bewijst het tegendeel maar weer, dope shit niet normaal
quote:Ik hoorde het ook
Op zaterdag 24 januari 2004 01:24 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik dacht even dat hij "fok forum" zei bij 2:06 min.
Hijs zei iig "fok" (fuck) en daarna iets van "forom"
Wat zegt ie daar nou werkelijk??
quote:hehe zeg ik toch
Op zaterdag 24 januari 2004 01:11 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Zijn teksten zijn bijna altijd zeer, zeer geniaal.
Bekijk de lyrics maar, hij is zeker niet dom.
quote:Hehehe dit kannie nooit toppen
Op zaterdag 24 januari 2004 01:27 schreef kastanova het volgende:
Hopen dat Extince nu ook zo snel mogelijk met een nieuwe dis komt, die van Brainiac is in ieder geval heerlijk.
-nergens even een 196 kbit versie ?-
[Dit bericht is gewijzigd door Kluupkluup op 24-01-2004 01:39]
quote:ik denk hij zegt . . .en FOK voorrondes - ik spin wanneer ik zin heb!
Op zaterdag 24 januari 2004 01:24 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik dacht even dat hij "fok forum" zei bij 2:06 min.
Hijs zei iig "fok" (fuck) en daarna iets van "forom"
Wat zegt ie daar nou werkelijk??
quote:deze post, ik lach me echt rot hier...
Op zaterdag 24 januari 2004 01:32 schreef Kluupkluup het volgende:
http://www.bitweters.nl/randomchat/rm/extince.ram
Interview met Extince, heeft opzich weinig met the battle te maken, maar hieruit blijkt wel weer dat ie dom is.. Het enige wat ie lult is.. Je weet toch.. [edit](Wordt ook nog aangehaald door Brainpower) [1:09 min]..[/edit]
quote:"Fock voorrondes ik SPITT wanneer ik zin heb"
Op zaterdag 24 januari 2004 01:50 schreef nuffniet het volgende:[..]
ik denk hij zegt . . .en FOK voorrondes - ik spin wanneer ik zin heb!
Toch wel erg leuk gedaan. Die Extince zet rappers wel aan tot het maken van goede raps. Dat moet je hem nageven.
* XiChico vind het nummer op 3:03 wel leuk klinken ...
quote:Beetje matige reactie na die 8 minuten lange topdis van BRain...
Op zaterdag 24 januari 2004 11:19 schreef MaartenHG het volgende:
http://www.whatisup.nl/sil/ex.mp3 <- reactie van Extince...
quote:
quote:Nederhop Mixtape, gemaakt door m'n homie SpooK
Op zaterdag 24 januari 2004 08:48 schreef XiChico het volgende:
Ik vind hem niet super..
Kent iemand btw ZuidOostRecors? Daar zit ook Extince,Brainpower () in, 30 minuutjes muziek. Dat is wel een leuke battle!
* XiChico vind het nummer op 3:03 wel leuk klinken ...
quote:GELUL
deze track is oud...van de Single "De avonturen van de Exter-o-naldus" en deze track heet "Zeg 't je nu" uit 2001
neppe promotie voor de whatisup website??
quote:Geen idee, heb hem niet geluisterd...
Op zaterdag 24 januari 2004 11:54 schreef noplayer het volgende:[..]
GELUL
deze track is oud...van de Single "De avonturen van de Exter-o-naldus" en deze track heet "Zeg 't je nu" uit 2001
edit: heb zojuist geluisterd en hij slaat echt nergeeeeens op... en nee, ik ben niet van de whatisup site, deze link stond op een ander forum.
[Dit bericht is gewijzigd door MaartenHG op 24-01-2004 12:09]
quote:inderdaad, ik luister dat ding en denk, het klinkt sowieso al anders...
Op zaterdag 24 januari 2004 11:54 schreef noplayer het volgende:[..]
GELUL
maar het is dus nu wachten op een antwoord van de exter. ben benieuwd.
"M'n 2e was de doorbraak, m'n wordt echt een reus. Je 3e was 2e jeugd, je 4e wordt 3e keus. En als ik in de schaduw sta, dan staan we samen man. In die van Big Daddy Kane, Rakim en KRS ONE "
Extince veel succes
quote:Wat een kutmix zeg. Niet qua tracks, maar techniek. Laat staan die gast die erdoorheen lult. Bijna net zo irritant als DJ Clue...
Op zaterdag 24 januari 2004 11:47 schreef noplayer het volgende:Nederhop Mixtape, gemaakt door m'n homie SpooK
ZUIDOOSTRECORDS.TK
quote:Vind dat laatste een beetje triest om te vermelden in een diss. Alsof je je gaat vergelijken met hun. Beetje irrelevant als je het mij vraagt. Ik ben ook wel benieuwd wat Extince hierop gaat zeggen trouwens.
Op zaterdag 24 januari 2004 13:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
"M'n 2e was de doorbraak, m'n wordt echt een reus. Je 3e was 2e jeugd, je 4e wordt 3e keus. En als ik in de schaduw sta, dan staan we samen man. In die van Big Daddy Kane, Rakim en KRS ONE "
quote:Nee hoor, het is een inleiding naar een lang stuk waarin verwezen naar de zgn. grootheid van Extince, alleen is dat zo'n tering werkje om uit te typen
Op zaterdag 24 januari 2004 13:20 schreef MaartenHG het volgende:Vind dat laatste een beetje triest om te vermelden in een diss. Alsof je je gaat vergelijken met hun. Beetje irrelevant als je het mij vraagt. Ik ben ook wel benieuwd wat Extince hierop gaat zeggen trouwens.
Luister het stuk tussen 4.26 en 6.51 maar, zo zwaar is nog nooit iemand gedissed op een track in Nederland. Dood, gecremeerd en begraven op zee.
quote:shoutouts moeten helaas in een mixtape...om te voorkomen dat sukkels het kopieren en hun naam erop plakken
Op zaterdag 24 januari 2004 13:16 schreef MaartenHG het volgende:[..]
Wat een kutmix zeg. Niet qua tracks, maar techniek. Laat staan die gast die erdoorheen lult. Bijna net zo irritant als DJ Clue...
quote:Dat snap ik wel, maar ik bedoel als we zo gaan beginnen om die gasten erbij te betrekken dan kun je wel oneindig doorgaan... vond die Extince lijn "je bent koel omdat je in m'n schaduw staat" wel ietswat scherper dan die van Brainpower eerlijk gezegd.
Op zaterdag 24 januari 2004 13:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nee hoor, het is een inleiding naar een lang stuk waarin verwezen naar de zgn. grootheid van Extince, alleen is dat zo'n tering werkje om uit te typenLuister het stuk tussen 4.26 en 6.51 maar, zo zwaar is nog nooit iemand gedissed op een track in Nederland. Dood, gecremeerd en begraven op zee.
Maar goed, die Brainpower diss toewaarts Extince mag er wezen. Zo komen er tenslotte alleen maar sneller nieuwe tracks van hun uit.
quote:Wees maar niet bang, dit steelt niemand!
Op zaterdag 24 januari 2004 13:33 schreef noplayer het volgende:
shoutouts moeten helaas in een mixtape...om te voorkomen dat sukkels het kopieren en hun naam erop plakken
quote:Nee je kan niet 'oneindig doorgaan', Brainpower maakt gewoon een verwijzing naar enkele grondleggers van hiphop, en dat zij de enige echt 'legendes' zijn en niet Extince zoals hij beweerd...
Dat snap ik wel, maar ik bedoel als we zo gaan beginnen om die gasten erbij te betrekken dan kun je wel oneindig doorgaan...
quote:Maarten...ga je kamer opruimen ofzo
Op zaterdag 24 januari 2004 13:35 schreef MaartenHG het volgende:[..]
Dat snap ik wel, maar ik bedoel als we zo gaan beginnen om die gasten erbij te betrekken dan kun je wel oneindig doorgaan... vond die Extince lijn "je bent koel omdat je in m'n schaduw staat" wel ietswat scherper dan die van Brainpower eerlijk gezegd.
Maar goed, die Brainpower diss toewaarts Extince mag er wezen. Zo komen er tenslotte alleen maar sneller nieuwe tracks van hun uit.
[..]Wees maar niet bang, dit steelt niemand!
quote:Ja leuk en alles, maar ik denk ook niet dat Extince beweerd dat hij de hiphop legende van de wereld is. Eerder van NL, en zelfs dat is hij niet eens, maar hij heeft Brain wel een klein beetje geholpen met het doorbreken.
Op zaterdag 24 januari 2004 13:42 schreef PortoPartito het volgende:
Nee je kan niet 'oneindig doorgaan', Brainpower maakt gewoon een verwijzing naar enkele grondleggers van hiphop, en dat zij de enige echt 'legendes' zijn en niet Extince zoals hij beweerd...
quote:Juist! En juist met die lines zal hij heel veel credit terugwinnen. Deze ronde is met overmacht naar Brainpower gegaan, dit vraagt om een goed antwoord van Extince
Op zaterdag 24 januari 2004 13:42 schreef PortoPartito het volgende:Nee je kan niet 'oneindig doorgaan', Brainpower maakt gewoon een verwijzing naar enkele grondleggers van hiphop, en dat zij de enige echt 'legendes' zijn en niet Extince zoals hij beweerd...
ik vind ze allebei gay...zeker die brainpower, met die verdachte grote neger
Extince mag van mij uitsterven en die rijmpjes van brainpower worden alleen maar flauwer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |