Ik kwam er van de week langs en het zag er inderdaad wel aardig uitquote:Op zaterdag 13 november 2004 22:40 schreef golfer het volgende:
Recensie van Het Zuiden
Inderdaad wel een aanradertje en okee6: je kunt niet dubbel op-scheppen, want je krijgt alles netjes uitgeserveerd op een bordje op tafel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:43 schreef Eilanden het volgende:
Ik kwam er van de week langs en het zag er inderdaad wel aardig uitGoed om te weten dat de kwaliteit ook wel goed is
Na alle verhuiskosten staat deze maand het 2 sterren restaurant De Bokkedoorns, http://www.bokkedoorns.nl/ op het culinaire programma.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:02 schreef Reese het volgende:
En? Hebben jullie Bloemendaal e.o. al onveilig gemaakt?![]()
Het gaat echt binnenkort gebeuren, maar de balastingdienst vond het blijkbaar even nodig mij een voorlopige aanslag 2005 van bijna 1500¤ te sturen .quote:Op maandag 3 januari 2005 01:30 schreef golfer het volgende:
Na alle verhuiskosten staat deze maand het 2 sterren restaurant De Bokkedoorns, http://www.bokkedoorns.nl/ op het culinaire programma.
Da's balen! Recensie van de B&W dan maar??quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:05 schreef golfer het volgende:
voorlopige aanslag 2005 van bijna 1500¤
Rece N S sie volgt.
Nope, Bokkendoorns staat nog steeds op het programma.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:24 schreef Reese het volgende:
Da's balen! Recensie van de B&W dan maar??
Hebben ze wel toetjes?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:30 schreef HeatWave het volgende:
recensie van de B&W die daar achter de bar hangt:
lauw bier, muziek te hard, snel naar een andere kroeg.
Bel je dus afgelopen maandag om voor zaterdag te reserveren, krijg je telefoontje terug dat dat al helemaal vol zit.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:29 schreef golfer het volgende:
Nope, Bokkendoorns staat nog steeds op het programma.
tips nodig ?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Bel je dus afgelopen maandag om voor zaterdag te reserveren, krijg je telefoontje terug dat dat al helemaal vol zit.
Dus voor a.s. zaterdag maar iets anders verzinnen. Desnoods recensie van de plaatselijke snackbar, maar die Bokkendoorns komt dus echt wel een keer aan de beurt.
Ik heb haar vanavond olijven, pommedores en meikaas gevoerd en alles in haar maagje gebleven.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:15 schreef SCH het volgende:
Ws. zit je morgen Bluezz op de bank een fruithapje te voeren.
Dat wordt nog leuk vannachtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb haar vanavond olijven, pommedores en meikaas gevoerd en alles in haar maagje gebleven.
Dat zijn de kelnersquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:25 schreef SCH het volgende:
Het zijn toch bokkepootjes?
Het gaat er eindelijk van komen: we kunnen a.s. zaterdag terecht bij De Bokkedoorns.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
Desnoods recensie van de plaatselijke snackbar, maar die Bokkendoorns komt dus echt wel een keer aan de beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |