Heb je die EP niet dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:58 schreef pfaf het volgende:
Ik mis nog aardig wat, bovendien is Iedere cd met Jonathan David de moeite van het aanschaffen waard. Alleen jammer dat B&S cd's altijd zo duur zijn.
Jawel. Wilde alleen even duidelijk maken dat het een meesterlijk ,en het beste B&S nummer is. Dus iedere cd/plaat/ep/bandje met JD is geniaal ongeacht de andere nummers.quote:
ja ikquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Iemand die Push Barman gekocht heeft?
Ook in je discman?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
En Man In A Shed, ik heb een CD-wisselaar, ook handig.
Ik moet zeggen, erg mooie cd, de kans ik groot dat ik 'm een keer aanschaf.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Tigermilk is één van de goede routes om B&S te leren kennen, spacemangraig.
En Man In A Shed, ik heb een CD-wisselaar, ook handig.
Je weet niet wat je mist! Reizen met cd's (dan wel met de fiets, dan wel in de trein, dan wel lopend) is een hele ervaring vind ik altijd. Althans bij mij.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Die heb ik niet. Luister alleen thuis muziek.
quote:The most beloved indie pop band since the Smiths, Belle and Sebastian are also probably the best.
Ja, dat denk ik wel. Scheelt een hoop gezoek naar EP-tjes. Het is een dubbelaar, 25 nummers totaal in een mooi hoesje. Een aanrader wat mij betreftquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:34 schreef -Dries- het volgende:
Kick!
B&S had toch een nieuw album? In de volkskrant kreeg hij een geweldige review, ze hadden em een 10 gegeven. Ik weet dat het een soort verzameling van alle EP's is, maar die die eps heb ik juist niet, dus is dit mooi voor mij.
Yep.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:42 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Dat moet dan zijn eerste Fok zeedee zijn geweest
Volgens stond I Fought in a War op de cd van Bogus, op die van mij stond The State I am Inquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:22 schreef Arcee het volgende:
Belle & Sebastian - I Fought in a War stond op de Fok!ZeeDee van menjo, ooit in een grijs FoK!verleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |