quote:Op maandag 14 juni 2004 14:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Storytelling is tot nu toe mijn favoriete B&S-nummer.
Judy and the dream of horsesquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Net sinds lange tijd toevallig weer eens "If You're Feeling Sinister", wat is dat toch een briljante plaat........
Ja, ik heb hem. Mierzoet, langer dan een half uur kan ik er niet naar luisterenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:28 schreef Z het volgende:
Heeft iemand die plaat van Isobel Campbell al eens gehoord? Hij heet Amorino.
http://www.allmusic.com/c(...)54&sql=A0sdsa9lgw238
Oeh, je noemt wel heel mooie nummers idd. Naast Piazza is "Simple Things" ook een van mijn (vele) favorieten.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:48 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben er nog niet uit wat mijn favoriete nummer is.
Grote kanshebbers:
If You Find Yourself Caught In Love
The State I am in
Piazza, New York Catcher
Seymour Stein (klinkt erg als Northern Sky van Nick Drake)
'The Gentle Waves', daar zal ik eens iets van opzoeken, dat ken ik niet. Dank voor de tip.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem. Mierzoet, langer dan een half uur kan ik er niet naar luisteren. Maar "the cat's pyama's" is wel heel tof.
Ik weet niet of je ook haar eerdere band 'the gentle waves' kent?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:12 schreef herman78 het volgende:
Ik luister me de laatste dagen helemaal suf naar Belle & Sebastian. Ik vind ze geweldig! Maar wat nu: met name in de oudere platen en ep's hoor ik heel erg de jaren '60 weer klinken. En dan bedoel ik niet de geijkte invloeden als Donovan en Nick Drake, maar meer de franse chansons en zelfs soulmuziek. Hebben andere fans dat ook, en zouden die mensen misschien wat aanraders kunnen geven, aangezien ik helemaal niet thuis ben in deze muziek. Ik hoor het graag. Dank jullie wel!
Bij de Plato in Groningen zijn ze een tijdje 8,99 geweest en de meeste zijn nu 16,99 of 13,99. Deze nieuwe was dan wel weer 19,99, maar het is dan ook wel een dubbelaar. Als je ze nog niet hebt zeker een aanraderquote:Op maandag 23 mei 2005 12:16 schreef pfaf het volgende:
Hmmm, Plato Enschede heeft voor zover ik weet nog nooit een B&S cd onder de 19,99 weggedaan, terwijl bijna elke cd ouder dan 3 jaar daar voor 8 euro weggaat.
Ach aan de andere verdienen ze wel een tientje extra.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |