Op 23 januari 2004 om uiterlijk 5 uur weten we het.
quote:En waarom heeft Jordan nog niet eerder gehapt op die 10 miljoen dan?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:45 schreef Deefje het volgende:
Ik denk het wel, mede door die 10 miljoen!!!
quote:Hoe ben je op het forum gekomen?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:41 schreef Hansjoh het volgende:
Op het forum van Verstappen hebben ze het over 16:08PM, weet nu niet of ze het over een persconferentie hebben of over een afwijzing...
quote:Omdat er andere sponsoren zijn die misschien meer kunnen geven. Die kans is niet groot dus zou ik happen als ik
Op vrijdag 23 januari 2004 14:46 schreef Mr_T het volgende:[..]
En waarom heeft Jordan nog niet eerder gehapt op die 10 miljoen dan?
Verstappen heeft gewoon niks te willen, de enige die eisen kan stellen is Jordan.
Zo'n publiekelijk ultimatum zou ik als ik Eddie Jordan was als not done / gebrek aan respect zien.
Verstappen kan eigenlijk gewoon alleen maar afwachten, klaar.
Ik hoop dat het nog lukt, maar hoe langer het duurt hoe kleiner de kans wordt en zo'n ultimatum werkt eerder negatief dan positief denk ik.
quote:Omdat ze nog meer sponsors willen. EJ is gewoon hebberig, maar nu MOET hij wel toehappen als hij geld wil hebben!!
En waarom heeft Jordan nog niet eerder gehapt op die 10 miljoen dan?
quote:Nog niet zoveel engelse sites hebben het gepubliceerd, alleen F1racing.net. Das misschien het geluk dat het met zich meeneemt dat het misschien niet "publiekeluk" lijkt.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:47 schreef StrayDog het volgende:
Ik geloof er niet meer zo in.Verstappen heeft gewoon niks te willen, de enige die eisen kan stellen is Jordan.
Zo'n publiekelijk ultimatum zou ik als ik Eddie Jordan was als not done / gebrek aan respect zien.
Verstappen kan eigenlijk gewoon alleen maar afwachten, klaar.Ik hoop dat het nog lukt, maar hoe langer het duurt hoe kleiner de kans wordt en zo'n ultimatum werkt eerder negatief dan positief denk ik.
quote:Euh...gewoon...verstappen.nl, dan klik je op forum en dan doet ie het(nog wel...), maar volgens mij had iemand dat verzonnen van die 16:06pm
Op vrijdag 23 januari 2004 14:46 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Hoe ben je op het forum gekomen?
quote:Ja precies, hijj probeert het zolang mogelijk te rekken om nog andere (grotere) sponsors te vinden. Alleen is de kans er voor hem dat die niet komen, dus moet hij nu wel happen. Hij blij, Verstappen blij. Aan de andere kant heeft het Verstappen-kamp zich in een moeilijke positie gewrongen door al snel geen back-up meer te hebben bij de onderhandelingen (Jaguar en Minardi) en daarom heeft Jordan op zich alle touwtjes in handen...
Op vrijdag 23 januari 2004 14:48 schreef Deefje het volgende:[..]
Omdat ze nog meer sponsors willen. EJ is gewoon hebberig, maar nu MOET hij wel toehappen als hij geld wil hebben!!
quote:Niet doen! Houd de moed erin
Op vrijdag 23 januari 2004 14:47 schreef Baklap het volgende:
Ik begin het ook steeds negatiever in te zien...
[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 23-01-2004 14:54]
quote:hun ogen zijn meer gerricht op die test in Barcelona.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:49 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Nog niet zoveel engelse sites hebben het gepubliceerd, alleen F1racing.net. Das misschien het geluk dat het met zich meeneemt dat het misschien niet "publiekeluk" lijkt.
quote:Waarvan?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:50 schreef Puur het volgende:
ETA 16:08 = Expexted Time of Arrival 16:08.....
quote:Komt van F1Today.nl zeker
Op vrijdag 23 januari 2004 14:54 schreef Puur het volgende:[..]
Geen idee.
quote:Les 1: geloof niks wat je op het Verstappen forum leest
Op vrijdag 23 januari 2004 14:52 schreef Deefje het volgende:
Er is volgens mij iemand op verstappen.nl die al meer weet. Op 16:08 weten we denk ik wat hij al weet!
Is zeker afgesproken tijdens de onderhandelingen:
"Hoe laat zullen we het bekendmaken?"
"Uurtje of 4?"
"Nee doe maar 8 minuten over 4"
Erg logisch.
Bovendien lijken dit soort dingen me niet bevoordelijk voor de sfeer binnen een team
quote:ETA klinkt meer als een aankomsttijd van een vliegtuig
Op vrijdag 23 januari 2004 14:55 schreef StrayDog het volgende:[..]
Les 1: geloof niks wat je op het Verstappen forum leest
Is zeker afgesproken tijdens de onderhandelingen:
"Hoe laat zullen we het bekendmaken?"
"Uurtje of 4?"
"Nee doe maar 8 minuten over 4"Erg logisch.
quote:Er is dus een akkorrd, alleen moet EJ die nog bevestigen!!!
Kamp Verstappen stelt nieuw ultimatumOpnieuw heeft Michel Perridon een ultimatum gesteld aan Eddie Jordan: vandaag (vrijdag 23 januari 2004) willen Verstappen en zijn geldschieters voor 17:00 uur weten of Jordan de dinsdag gesloten principeovereenkomst respecteert.
quote:Jongens! Allemaal naar Dordrecht om 16.08! Kijken of we daar een witte helicopter aan zien komen!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:56 schreef twi het volgende:[..]
ETA klinkt meer als een aankomsttijd van een vliegtuig
quote:Om Verstappen onder druk te zetten?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:56 schreef Koos_26 het volgende:
Noem mij eens een goede reden waarom EJ zal wachten tot 5 uur als hij nu al weet dat hij het toch niet doet. (of wel)
quote:Dan komt Eddie aan (met heli) op het TRUST hoofdkantoor om samen met Jos en de sponsoren het contract te tekenen.........
Op vrijdag 23 januari 2004 14:53 schreef twi het volgende:[..]
Waarvan?
quote:Maar ETA stond in elk geval niet op het Verstappen forum bij dat bericht.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:56 schreef twi het volgende:[..]
ETA klinkt meer als een aankomsttijd van een vliegtuig
quote:Die zit nu vast en zeker voor de buis naar de australian open te kijken.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:54 schreef Deefje het volgende:
Zou Jos nu ook in de stress zitten, of heeft hij het contract al ingelijst?
quote:is die nu bezig?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:59 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
Die zit nu vast en zeker voor de buis naar de australian open te kijken.
quote:HAHA, en af en toe ons uit te lachen hoe wij zitten te stressen!
quote:Hoeveel uur lopen ze in Limburg Belgie achter dan?
quote:
Het is wat mij betreft tot hier en niet verder. aldus Perridon in het Algemeen Dagblad. In diezelfde krant liet Verstappen-manager Raymond Vermeulen zich positiever uit: Het is spannend, maar ik geloof dat het goed komt.
quote:Lekkere instelling dan. Hij kan beter gaan trainen.
quote:wat is een akkoord, in de F1 stelt dat zo weinig voor. kijk maar naar Heidfeld.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:56 schreef Deefje het volgende:[..]
Er is dus een akkorrd, alleen moet EJ die nog bevestigen!!!
quote:ETA stond er wél bij....
Op vrijdag 23 januari 2004 14:58 schreef StrayDog het volgende:
Maar ETA stond in elk geval niet op het Verstappen forum bij dat bericht.
En dan nog, iedereen roept daar maar wat.
Ze zijn zgn. allemaal insider, maar er heeft nog nooit iets geklopt van hun info.
En over die insiders, vooral De Sjaak was erg leuk.
quote:Ik vind juist de houding van Eddie Jordan van weinig respect tonen. Beetje omgekeerde wereld. Er wordt een deal gesloten voor heel veel geld, meer dan welke andere coureur. Daarnaast zegt EJ de rijderscapaciteiten van Jos enorm te waarderen. Jos neemt een gigantische hoeveelheid aan ervaring mee.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:47 schreef StrayDog het volgende:
Ik geloof er niet meer zo in.Verstappen heeft gewoon niks te willen, de enige die eisen kan stellen is Jordan.
Verstappen kan eigenlijk gewoon alleen maar afwachten, klaar.Ik hoop dat het nog lukt, maar hoe langer het duurt hoe kleiner de kans wordt en zo'n ultimatum werkt eerder negatief dan positief denk ik.
En dan nog zou genoeg reden zijn om Jos aan het lijntje te houden. Vorig jaar was het ook een reden om Eddie de deur te wijzen. Ditmaal hebben ze geen keus, maar genoeg is genoeg.
quote:Volgens dagblad de Limburger gaat het niet om 10 miljoen euro, maar om 6 miljoen dollar (= ca 5 mln euro).
Op vrijdag 23 januari 2004 14:45 schreef Deefje het volgende:
Ik denk het wel, mede door die 10 miljoen!!!
Klinkt aannemelijk, gezien het feit dat Voor Jaguar 12 mln Euro over was en dat Wilux en consorten (zij sponsoren Jos dus niet meer) voor Albers in de Minardi 7 mln euro overhadden. Er blijft dus 5 mln euro over voor Jordan van Trust en Muermans.
quote:shit weer verloren van een duitser!
Op vrijdag 23 januari 2004 15:02 schreef Deefje het volgende:
Maar Nick is een duitser!
quote:Nee, het verschil is dat Jos puur en alleen afhankelijk is van Jordan.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:03 schreef Najra het volgende:[..]
Ik vind juist de houding van Eddie Jordan van weinig respect tonen. Beetje omgekeerde wereld.
quote:kijk, en laat dat dus net het minimale startbedrag zijn om daar te gaan rijden. en dan wordt het verhaal toch weer anders want in dat geval zou IK ook kiezen voor B&H.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:03 schreef sasquatsch het volgende:[..]
Volgens dagblad de Limburger gaat het niet om 10 miljoen euro, maar om 6 miljoen dollar (= ca 5 mln euro).
Klinkt aannemelijk, gezien het feit dat Voor Jaguar 12 mln Euro over was en dat Wilux en consorten (zij sponsoren Jos dus niet meer) voor Albers in de Minardi 7 mln euro overhadden. Er blijft dus 5 mln euro over voor Jordan van Trust en Muermans.
Willux bracht origineel geen 7 miljoen in het laadje, Halfords en Willux samen ook niet.
quote:Ik zie niet in hoe dit Jos respectloos zou maken. Ik blijf bij mijn standpunt.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:08 schreef StrayDog het volgende:[..]
Nee, het verschil is dat Jos puur en alleen afhankelijk is van Jordan.
Jordan heeft meer mogelijkheden, en is dus de partij die bepaalt wat er gebeurt.
Als je niks te eisen hebt, moet je dat ook niet doen, wat dat vind ik niet goed overkomen.
Zeker als het klopt dat Verstappen maar 5 miljoen meeneemt, zo'n indrukwekkend, onoverkomelijk bedrag is dat niet voor Jordan.
quote:Met zo'n ultimatum gaat Perridon al ver vind ik, maar daar is nog iets voor te zeggen.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:13 schreef Najra het volgende:[..]
Ik zie niet in hoe dit Jos respectloos zou maken.
Dat vind ik dus dom, zeker gezien de wankele positie waarin Verstappen zich al bevindt.
quote:Het pecieze bedrag weet niemand, behalve de betrokkenen zelf.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:16 schreef Deefje het volgende:
Maar het was toch ooit 10 miljoen! Dat aanbod hebben ze toch ook bij Jordan overhandigd!!??
quote:Een afspraak maken met een grote sponsor, hem recht in de ogen kijken en hem dan gaan omhelzen om vervolgens een paar dagen later toch nog ff wat extra toevoegingen te gaan maken vind ik niet alleen erg dom, het is belachelijk.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:16 schreef StrayDog het volgende:[..]
Met zo'n ultimatum gaat Perridon al ver vind ik, maar daar is nog iets voor te zeggen.
Wat ik not done vind, is dat ultimatum gewoon aan de pers bekend te maken.
Dat doe je gewoon niet, niet netjes.Dat vind ik dus dom, zeker gezien de wankele positie waarin Verstappen zich al bevindt.
Overigens wel grappig dat dit komt van een man die dacht een multimiljoenen deal gesloten te hebben na een telefonische toezegging.
Hoezo ben ik aan het speculeren....
[Dit bericht is gewijzigd door Lionheaad op 23-01-2004 15:22]
quote:Zeg eens niet van die enge dingen jij!
Op vrijdag 23 januari 2004 15:08 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
kijk, en laat dat dus net het minimale startbedrag zijn om daar te gaan rijden. en dan wordt het verhaal toch weer anders want in dat geval zou IK ook kiezen voor B&H.
quote:zou HIJ wel van dat ultimatum afweten?! of is dat ultimatum juist bedoeld voor Jos, dat HIJ moet gaan reageren of ie wel of niet bij Jordan wil rijden.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:18 schreef Deefje het volgende:
één ding blijf ik vreemd vinden: Van Jos hoor je HELEMAAL niks. Vind ik nogal vreemd
quote:Ja
Op vrijdag 23 januari 2004 15:22 schreef Spooky4u het volgende:
Je doelt op Vodafone?
quote:2 dingen.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:20 schreef Lionheaad het volgende:
Dan maar wachten op Cristian Albers volgend jaar....
Gaat Jordan met Mercedes rijden...krijgen we het koppel Heidfeld en Cristian... aangezien dat beide Mercedes klanten zijn...Hoezo ben ik aan het speculeren....
quote:hahaha! je moet toch wat roepen....maar als ik realitisch denk kom ik tot die conclusie.....wat heb ik nou aan vijf miljoen? als ik er meer kan krijgen.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:21 schreef vosss het volgende:[..]
Zeg eens niet van die enge dingen jij!
quote:UHM, Dat is het hem nu juist, we weten niet hoeveel Jos te bieden heeft, maar wel dat ander sponsorbedrag nog uiterst onzeker is!
hahaha! je moet toch wat roepen....maar als ik realitisch denk kom ik tot die conclusie.....wat heb ik nou aan vijf miljoen? als ik er meer kan krijgen.
quote:Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens, maar ik wil alleen maar zeggen dat zoals de situatie nu ligt, Jordan zich dergelijke grapjes kan veroorloven, en Verstappen niet
Op vrijdag 23 januari 2004 15:19 schreef Najra het volgende:[..]
Een afspraak maken met een grote sponsor, hem recht in de ogen kijken en hem dan gaan omhelzen om vervolgens een paar dagen later toch nog ff wat extra toevoegingen te gaan maken vind ik niet alleen erg dom, het is belachelijk.
quote:Daarom wacht EJ voorlopig nog af neem ik aan. Hij heb nog niks op papier staan over hoeveel B&H evt wil meebrengen
Op vrijdag 23 januari 2004 15:24 schreef Spooky4u het volgende:
De vraag is of je meer kan krijgen!
quote:ja hallo! iedere kamper rijdt in een mercedes. Daar is Jos zelf in opgegroeid.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:23 schreef Spooky4u het volgende:[..]
2 dingen.
Heidi is gedopt door MB en het is Christijan
quote:ejh! dat schiet me nou in eens de binnen. Dit betekent dus (omdat Trust al een bedrag heeft genoemd) dat B&H als winnaar uit de bus zullen komen want zij gaan echt niet onder het bedrag van TRUST zitten. dus al bieden zijn 5,1 miljoen...dan staat Jos alsnog buitenspel. Slim gespeeld Perridon!
Op vrijdag 23 januari 2004 15:25 schreef Deefje het volgende:[..]
UHM, Dat is het hem nu juist, we weten niet hoeveel Jos te bieden heeft, maar wel dat ander sponsorbedrag nog uiterst onzeker is!
quote:Ah een kamper
Op vrijdag 23 januari 2004 15:27 schreef Spooky4u het volgende:
Rij ik in een MB????
quote:Er is toch niets mis met het stellen van een ultimatum in dit geval. Eddie is gewoon een beetje lui. Bovendien is hij nou thee aan het drinken. Reken maar die hij de uitslag om 5 uur geeft..
Op vrijdag 23 januari 2004 14:55 schreef Joene het volgende:
*doet vast zwaaien naar JOS*dit gaat echt niet goed komen
, Eddie zal wel gek wezen als die zich zo laat dwingen ..
Bovendien lijken dit soort dingen me niet bevoordelijk voor de sfeer binnen een team
[Dit bericht is gewijzigd door newton op 23-01-2004 15:33]
quote:Maar dat zullen die niet dokken als er geen brit bijkomt en misschien wil EJ wel verstappen en heidfeld hebben het liefst en niet mcnish of firman
Op vrijdag 23 januari 2004 15:29 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
ejh! dat schiet me nou in eens de binnen. Dit betekent dus (omdat Trust al een bedrag heeft genoemd) dat B&H als winnaar uit de bus zullen komen want zij gaan echt niet onder het bedrag van TRUST zitten. dus al bieden zijn 5,1 miljoen...dan staat Jos alsnog buitenspel. Slim gespeeld Perridon!
allemaal speculaas
quote:gelukkig ken ik hem allanger dan vandaag...laat ik hem zo noemen:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:29 schreef Najra het volgende:[..]
Ah een kamper
Wanna be kamper!
Of is er geen nieuws..
quote:Dan is dat exclusief een coureur. Trust geeft ze een goede en ervaren coureur erbij!
ejh! dat schiet me nou in eens de binnen. Dit betekent dus (omdat Trust al een bedrag heeft genoemd) dat B&H als winnaar uit de bus zullen komen want zij gaan echt niet onder het bedrag van TRUST zitten. dus al bieden zijn 5,1 miljoen...dan staat Jos alsnog buitenspel. Slim gespeeld Perridon!
quote:Nee, maar zo noemt RedDevil me wel eens
Op vrijdag 23 januari 2004 15:29 schreef Najra het volgende:[..]
Ah een kamper
quote:Geen nieuws
Op vrijdag 23 januari 2004 15:32 schreef Atreidez het volgende:
Fuck wat gaat dit topic hard, je kan er bijna niet meer uit opmaken wat nog nieuws isOf is er geen nieuws..
quote:Dan vind ik Benson&Trust beter klinken
Op vrijdag 23 januari 2004 15:31 schreef Spooky4u het volgende:Trust&Hedges ofzo.
Maar dat is denk ik idd het probleem, dalijk zegt EJ okay perridon, joske mag rijden. En dan hoort ie over 2 weken dat B&H met 15 mjln over de brug had willen komen. Verstappen afkopen en dan houd ie ms nog meer over dan nu met 10 miljoen?!
spannend hoor, maar ik vermoed dat we vandaag nog niks horen
quote:Hoogstwaarschijnlijk aan het bellen met vanalles en nog wat.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:34 schreef Deefje het volgende:
nog 1.5 uur. Wat ziet die EJ te doen man. Op de plee met de PlayBoy ofzo!
quote:Die zit zich waarschijnlijk af te vragen "Mister Peeribom? who's that?"
Op vrijdag 23 januari 2004 15:34 schreef Deefje het volgende:
nog 1.5 uur. Wat ziet die EJ te doen man. Op de plee met de PlayBoy ofzo!
quote:Misschien maken wij ons wel drukker dan EJ zelf
Op vrijdag 23 januari 2004 15:35 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Hoogstwaarschijnlijk aan het bellen met vanalles en nog wat.
quote:Married with Mrs. Appletwig
Op vrijdag 23 januari 2004 15:35 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
Die zit zich waarschijnlijk af te vragen "Mister Peeribom? who's that?"
quote:En dan Jos en Perridon zelf
Op vrijdag 23 januari 2004 15:36 schreef newton het volgende:[..]
Misschien maken wij ons wel drukker dan EJ zelf
quote:Of hij gaat om te zieken het nieuws om 17.00u Engelse tijd bekend maken.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:36 schreef newton het volgende:
Misschien maken wij ons wel drukker dan EJ zelf
quote:morgenvroeg zie je hem toch weer in actie! dan gaat ie zijn vrouw naar de kapsalon brengen.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:36 schreef -Jean- het volgende:
Zou leuk zijn als jos weer ging rijden.
quote:En dan zegt Perridon eigenwijs, ja dikke lul je, je bent een uur te laat, flikker maar op!
Op vrijdag 23 januari 2004 15:38 schreef APK het volgende:[..]
Of hij gaat om te zieken het nieuws om 17.00u Engelse tijd bekend maken.
quote:Nou
Op vrijdag 23 januari 2004 15:36 schreef -Jean- het volgende:
Zou leuk zijn als jos weer ging rijden.
[Dit bericht is gewijzigd door Furby op 23-01-2004 15:40]
quote:Dat denk ik niet!
En dan zegt Perridon eigenwijs, ja dikke lul je, je bent een uur te laat, flikker maar op!
quote:cool! dat moet ik zien
Op vrijdag 23 januari 2004 15:38 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
morgenvroeg zie je hem toch weer in actie! dan gaat ie zijn vrouw naar de kapsalon brengen.
quote:Misschien hangen ze wel achter het huis!?
Op vrijdag 23 januari 2004 15:39 schreef vosss het volgende:
Ik zit nu bij mn ouders thuis en schuin tegenover woont de zus van jos, maar daar hangen nog geen vlaggen uit
Jos heeft een nieuw contract gesloten met Douwe Egberts.
Voor de punten!
quote:Eh de nieuwe manier van kwalificeren ligt Jos uitermate goed hoor.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:39 schreef Furby het volgende:[..]
Nou
Het enige wat zeker is is dat hij nu geen rookie naast zich krijgt mocht hij rijden en we dus ervanuit kunnen gaan dat de kwalificatie iig 0-18 wordt. En natuurlijk weer zo'n jaar (bijna) achteraan rijden.
quote:Aah, we hebben een insider!
Op vrijdag 23 januari 2004 15:39 schreef vosss het volgende:
Ik zit nu bij mn ouders thuis en schuin tegenover woont de zus van jos, maar daar hangen nog geen vlaggen uit
Maar hoe ziet die zus van Jos er uit, beetje dezelfde kop en hoe oud is ze?
quote:JA, schrijf mij maar in
Op vrijdag 23 januari 2004 15:37 schreef Deefje het volgende:
Als EJ niet toehapt, dan sticht ik een ANTI-JORDAN organisatie! Wie wordt vast lid?
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:42 schreef StrayDog het volgende:[..]
Aah, we hebben een insider!
Ga ff vragen hoe het zit dan!Maar hoe ziet die zus van Jos er uit, beetje dezelfde kop
en hoe oud is ze?
ze gaat net zo hard als haar broer, vertel alleen niet in wat!
Zou wel balen zijn trouwens
quote:Wat een klote avatar.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:45 schreef erikh het volgende:
Het is nu 15:$3 uur, ik ben zomaar eens bang dat het exit jos is, alweer.Zou wel balen zijn trouwens
quote:Zeker balen.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:45 schreef erikh het volgende:
Het is nu 15:$3 uur, ik ben zomaar eens bang dat het exit jos is, alweer.Zou wel balen zijn trouwens
quote:Mijn studiefinanciering, mijn loon en mijn huursubsidie..
Op vrijdag 23 januari 2004 15:44 schreef Deefje het volgende:[..]
Over welk sponsorbedrag beschik jij?
quote:Hoop doet leven, lieve mensen!
Op vrijdag 23 januari 2004 15:47 schreef StrayDog het volgende:[..]
Zeker balen.
Helaas zijn we inmiddels wel het een en ander gewend...
quote:Dat record is van de week al verbroken naar 240000
Op vrijdag 23 januari 2004 15:42 schreef Hansjoh het volgende:
De populariteit van Jos wordt steeds beter lijkt het wel, dit topic echt lekker en verstappen.nl zit over een uur aan het oude record wat een jaar lang stond (164.000) ofzoiets. Met 1 woord: geweldig!!
quote:dat wordt moeilijk want hij tekend waarschijnlijk voor twee jaar.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:51 schreef Apehaar het volgende:
Na dit jaar hoef ik Verstappen toch niet meer in de F1 zien.
Dan heeft hij zijn tijd gehad. (zeg ik nu) Maar laat hem
verdorie nog 1 keer racen.
quote:Wat hij zei ja
Op vrijdag 23 januari 2004 15:52 schreef nightfall het volgende:
verdomme!!@@@@!!#$@#$ dat wachten ook![]()
En ik die zus is denk ik niet thuis, iig beide auto's staan er niet dus die zullen wel weg zijn
quote:Dat weet ik, wilde alleen maar aangeven dat dat oude record al om 16:00 verbroken wordt en dat ze dan nog 8uur te gaan hebben om het record van gisteren te verbreken...
Op vrijdag 23 januari 2004 15:49 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Dat record is van de week al verbroken naar 240000
bron : http://www.verstappen.nl/nl/item33/tellers/visits.html
quote:is misschien al onderweg naar Dordrecht.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:55 schreef vosss het volgende:[..]
Wat hij zei ja
En ik die zus is denk ik niet thuis, iig beide auto's staan er niet dus die zullen wel weg zijn
quote:Zeg dat dan!
Op vrijdag 23 januari 2004 15:55 schreef Hansjoh het volgende:[..]
Dat weet ik, wilde alleen maar aangeven dat dat oude record al om 16:00 verbroken wordt en dat ze dan nog 8uur te gaan hebben om het record van gisteren te verbreken...
quote:wie zal het zeggen
Op vrijdag 23 januari 2004 15:56 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
is misschien al onderweg naar Dordrecht.
quote:[Verstappen.nl forum-mode]
Wat hij zei ja
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:57 schreef StrayDog het volgende:[..]
[Verstappen.nl forum-mode]
JAJAJA zie je wel. Die is natuurlijk nu met Jos mee om een handtekening te zetten bij Jordan!
Het is rond!
[/Verstappen.nl forum-mode]
[..]
[Verstappen.nl forum-mode]
JAJAJA zie je wel. Die is natuurlijk nu met Jos mee om een handtekening te zetten bij Jordan!
Het is rond!
[/Verstappen.nl forum-mode]
[/quote]
Echtwaar? is het rond?! Zie je wel ik wist het!
quote:nog 1 uur! en dan hebben we weekend
Op vrijdag 23 januari 2004 15:57 schreef Spooky4u het volgende:[..]
quote:Mischien zijn ze wel op weg naar Jos..... om hem t feliciteren met zijn 2 jarig contract met Jordan
Wat hij zei ja
quote:Van die amateuristische kutsite wordt je echt gestoord ja.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:03 schreef Spooky4u het volgende:
HGUDG&*^*&%^^*DHGFDE^%RJV
Gek wordt ik ervan.
Dadelijk gaat Verstappen.nl ookal onderuit en weten we de komende uren nog niets.
AAAAAAAAAAARGH
ontopic: Wel opvallend dat Perridon in 2005 met Albers in zee wil.. vindt hij het wel mooi geweest met Jos?
quote:Dat lijkt me idd een erg goed id, site is al ongeveer een uur plat, enhet forum al de hele dag...
Op vrijdag 23 januari 2004 16:04 schreef Puur het volgende:
Laat die Perridon eens een goede server richting verstappen.nl sturen....
quote:Perridon heeft al lang geleden gezegt dat Jos het in 2005 alleen moet doen.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:07 schreef weststar het volgende:
ja een PIII 1 GHZ is natuurlijk een lachertje!ontopic: Wel opvallend dat Perridon in 2005 met Albers in zee wil.. vindt hij het wel mooi geweest met Jos?
quote:Site werkt nog gewoon hoor.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:07 schreef Remzz het volgende:[..]
Dat lijkt me idd een erg goed id, site is al ongeveer een uur plat, enhet forum al de hele dag...
quote:Gek he, daar zit een hele zee tussen
Op vrijdag 23 januari 2004 16:09 schreef Deefje het volgende:
Het blijft verdacht stil aan de kant van Jordan!
quote:Wedden van niet
Op vrijdag 23 januari 2004 16:11 schreef Deefje het volgende:
Wedden dat we om 5 uur een persconferentie krijgen, waarin Jos wordt aangekondigd als 1e driver!
quote:Het is stil..... aan de overkant!.... het is stil.... aan de overkant....!
Op vrijdag 23 januari 2004 16:09 schreef Deefje het volgende:
Het blijft verdacht stil aan de kant van Jordan!
quote:Wedden dat het om 5 uur stil is. En dat Eddie z'n grote middelvinger opsteekt naar Perridon.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:11 schreef Deefje het volgende:
Wedden dat we om 5 uur een persconferentie krijgen, waarin Jos wordt aangekondigd als 1e driver!
quote:Wat gaat er gebeuren dan....
Op vrijdag 23 januari 2004 16:15 schreef Deefje het volgende:
Volgens mij gaat het nu elk moment gebeuren!
quote:Wat ben jij raar aan het denken zeg.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:17 schreef -Jean- het volgende:
en als jordon dit nou gewoon negeerd en over een week ja zegt... denk je dan dat jos nee zegt?
of ben ik te raar aan het denken
quote:Tuurlijk gaat Jos dan gewoon rijden. Alleen steekt Perridon er dan geen cent meer in. En gelijk heeft 'ie, want hij heeft nu al maximale exposure.
en als jordon dit nou gewoon negeerd en over een week ja zegt... denk je dan dat jos nee zegt?
quote:oke, dacht et al
Op vrijdag 23 januari 2004 16:18 schreef StrayDog het volgende:[..]
Wat ben jij raar aan het denken zeg.
quote:Perridon zou dan afhaken, tenminste, dat stond in de krant, denk dat ie nog wel wacht...
quote:'Het zijn natuurlijk allemaal spelletjes. De fans worden er alleen gestoord van.
quote:WAKE UP.... MVV is aan het winnen!
Op vrijdag 23 januari 2004 16:21 schreef reddevil1408-work het volgende:
** zucht **
quote:Ik heb me altijd afgevraagd waar die T voor staat... iemand?
Op vrijdag 23 januari 2004 16:16 schreef newton het volgende:
T minus 45 minuts
quote:die kans is procentueel groter dan dat er om vijf uur een persconferentie is.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:22 schreef Spooky4u het volgende:[..]
WAKE UP.... MVV is aan het winnen!
quote:tijd
Op vrijdag 23 januari 2004 16:23 schreef prinsrob het volgende:[..]
Ik heb me altijd afgevraagd waar die T voor staat... iemand?
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:24 schreef Remzz het volgende:
Ik denk dat vorig seizoen Jos zijn laatste seizoen was
quote:EJ is nu al meer dan 2 uur Perridon aan het bellen, maar die weer de hele tijd telefonisch ingesprek met de nederlandse pers.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:23 schreef Deefje het volgende:
Ik ga EJ eens bellen. Het begint me nu langzaam te ergeren!
quote:Dus de kans dat MVV wint zit ergens op de 2%???
Op vrijdag 23 januari 2004 16:24 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
die kans is procentueel groter dan dat er om vijf uur een persconferentie is.
quote:en??? wat zegtie??
quote:T is de tijd van lancering.... en de tijd die er naast staat is de tijd die nog over is.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:23 schreef prinsrob het volgende:[..]
Ik heb me altijd afgevraagd waar die T voor staat... iemand?
Had het niet beter geweest als ze gewoon zeiden dat ze gesprekken hadden met jordan .punt. en niet verhalen over deadlines, contracten, principeakkoorden enz
Ik begin eigen zo langzamerhand te denken dat er vandaag niks bekend word, en word er wel iets bekend dan is het niet dat jos een contract getekend heeft, ik hoop dat ik ongelijk heb..
quote:Heeft hij geen ISDN?
EJ is nu al meer dan 2 uur Perridon aan het bellen, maar die weer de hele tijd telefonisch ingesprek met de nederlandse pers.
quote:ik denk dat die eerder een artikeltje schrijft voor het ad
Op vrijdag 23 januari 2004 16:25 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
EJ is nu al meer dan 2 uur Perridon aan het bellen, maar die weer de hele tijd telefonisch ingesprek met de nederlandse pers.
quote:Nee, tuurlijk niet. Zoals ik al eerder zei denk ik dat we sowieso vandaag niks meer horen
Op vrijdag 23 januari 2004 16:26 schreef Murray het volgende:
Wat denken jullie nou dan? Dat er om 5 uur precies een bericht op verstappen.nl staat dat het wel of niet doorgaat?
Nog iets van 30 min, spannend!
quote:Kan niet, want dan ligt de server van verstappen.nl plat!
Op vrijdag 23 januari 2004 16:26 schreef Murray het volgende:
Wat denken jullie nou dan? Dat er om 5 uur precies een bericht op verstappen.nl staat dat het wel of niet doorgaat?
quote:Ook wel TIME genoemd... Dat is engels
Op vrijdag 23 januari 2004 16:25 schreef vosss het volgende:[..]
tijd
quote:Stel m wel een deadline he, als hij je nog gaat terugbellen.
quote:een lijntje is standaard voor het A(chterlijk) D(agblad) en die andere voor de overige media......tja en als je dan Mari Carmen Oudendijk aan de lijn hebt blijf je toch wel ff hangen.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:26 schreef Deefje het volgende:[..]
Heeft hij geen ISDN?
quote:Denk gelijk aan die rooie kop die Perridon altijd heeft....
Op vrijdag 23 januari 2004 16:29 schreef reddevil1408-work het volgende:
tja en als je dan Mari Carmen Oudendijk aan de lijn hebt blijf je toch wel ff hangen.
quote:Heb gezegd, 10 voor 4 en echt niet later. Hij zei toen: 8 uur ook goed. Ik: Ook geen probleem!
Stel m wel een deadline he, als hij je nog gaat terugbellen.
quote:Zal wel maandag worden.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:27 schreef vosss het volgende:[..]
Nee, tuurlijk niet. Zoals ik al eerder zei denk ik dat we sowieso vandaag niks meer horen
Do I need to say more?
quote:En wat als EJ niks laat horen?? Denk je dat Perridon dan meteen groot in de krant laat zetten dat EJ de pot op kan?
Op vrijdag 23 januari 2004 16:31 schreef Deefje het volgende:[..]
Lijkt me niet. Die deadline is er niet voor niets he!
quote:Goed zo, keihard blijven in je eisen
Op vrijdag 23 januari 2004 16:30 schreef Deefje het volgende:[..]
Heb gezegd, 10 voor 4 en echt niet later. Hij zei toen: 8 uur ook goed. Ik: Ook geen probleem!
quote:Laten we hopen van wel.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:31 schreef Deefje het volgende:
Lijkt me niet. Die deadline is er niet voor niets he!
quote:Als het dan doorgaat krijgt Trust gelijk een aanvraag voor 100.000 nieuwe toetsenborden omdat bij iedereen de F5-knop door het toetsenbord heen is gedrukt....
Op vrijdag 23 januari 2004 16:27 schreef -Hans- het volgende:
Damn! ben net thuis en zie ineens dat we al weer bij deel 10 zijn aanbeland.
Verstappen.nl trekt het voor geen fucking meter!echt die site gaat het niet lang meer houden. Ik zie het nu al voor mij, al die Verstappen fans die maar op F5 lopen te rossen om zo snel mogelijk te weten waar ze aan toe zijn.
(geef ze eens ongelijk)
Nog iets van 30 min, spannend!
Nog 27 minuten en dan waarschijnlijk nog nix....
Weet je wat....ik ga naar huis....
Prettig Weekend!!!!!!
quote:What's the point?
Op vrijdag 23 januari 2004 16:32 schreef reddevil1408-work het volgende:
Na de slechte start van Bas Leinders in de testritten Formule 1 in Barcelona -onze landgenoot belandde woensdagochtend al na een halve ronde in de muur- kon hij woensdagnamiddag toch nog zestien ronden afleggen met de Jordan. En donderdag krijgt Leinders misschien al een nieuwe kans van Eddie Jordan, omdat de Nederlander Jos Verstappen naar verluidt niet naar Spanje zou komen
Do I need to say more?
quote:Waar heb je dat vandaan?
Na de slechte start van Bas Leinders in de testritten Formule 1 in Barcelona -onze landgenoot belandde woensdagochtend al na een halve ronde in de muur- kon hij woensdagnamiddag toch nog zestien ronden afleggen met de Jordan. En donderdag krijgt Leinders misschien al een nieuwe kans van Eddie Jordan, omdat de Nederlander Jos Verstappen naar verluidt niet naar Spanje zou komen
Do I need to say more?
quote:Stelt Perridon weer een deadline vast!?
En wat als EJ niks laat horen?? Denk je dat Perridon dan meteen groot in de krant laat zetten dat EJ de pot op kan?
Denk het niet hoor
quote:ROFL die is wel goed bedacht.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:33 schreef Lionheaad het volgende:[..]
Als het dan doorgaat krijgt Trust gelijk een aanvraag voor 100.000 nieuwe toetsenborden omdat bij iedereen de F5-knop door het toetsenbord heen is gedrukt....
Het zou mij niets verbazen als F1racing of een andere site er met de primeur vandoor gaat, om de simpele reden dat de Verstappen site echt plat gaat.
Het is nog lang geen 17:00 en de site ligt nu al zo goed als plat, en dat gaat wel even duren ook.
quote:
Na de slechte start van Bas Leinders in de testritten Formule 1 in Barcelona -ONZE LANDGENOOT belandde woensdagochtend al na een halve ronde in de muur- kon hij woensdagnamiddag toch nog zestien ronden afleggen met de Jordan. En donderdag krijgt Leinders misschien al een nieuwe kans van Eddie Jordan, omdat de Nederlander Jos Verstappen naar verluidt niet naar Spanje zou komen
quote:Die donderdag waarvan gesproken wordt was gisteren. Leinders heeft gisteren niet meer gereden. Oud nieuws.
En donderdag krijgt Leinders misschien al een nieuwe kans van Eddie Jordan, omdat de Nederlander Jos Verstappen naar verluidt niet naar Spanje zou komen
Do I need to say more?
quote:Bij mij ook!
Op vrijdag 23 januari 2004 16:35 schreef Spooky4u het volgende:
Verstappen.nl nu plat bij mij!!!!
quote:http://www.hbvl.be/nieuws/sport/motorsport/default.asp?art={1A53F2A5-EC2B-458A-A000-A05BEAE78E87}
Op vrijdag 23 januari 2004 16:34 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Waar heb je dat vandaan?
Maar dat maakt niet uit, het is vrijdag vandaag. Das al oud nieuws
quote:Bij mij nog niet, maar daar staat toch niets nieuws op...
Op vrijdag 23 januari 2004 16:35 schreef Spooky4u het volgende:
Verstappen.nl nu plat bij mij!!!!
quote:wordt net gepost door newsnow.net en komt van Belang van Limburg. (belgische krant)
Op vrijdag 23 januari 2004 16:34 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Waar heb je dat vandaan?
quote:Tsja... Limburg en dan nog belgisch ook
Op vrijdag 23 januari 2004 16:37 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
wordt net gepost door newsnow.net en komt van Belang van Limburg. (belgische krant)
quote:ik zit er korter bij dan jij!
Op vrijdag 23 januari 2004 16:38 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Tsja... Limburg en dan nog belgisch ook
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:38 schreef Spooky4u het volgende:Tsja... Limburg en dan nog belgisch ook
quote:Gelukkig wel
Op vrijdag 23 januari 2004 16:40 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
ik zit er korter bij dan jij!
quote:Haha daar had ik ook aan gedacht ja.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:40 schreef vosss het volgende:
anyway, ms is het wel GMT 17:00 en moeten we nog dik 5 kwartier wachten!
quote:Ze hebben het echt over de Nederlandse tijd hoor!
Op vrijdag 23 januari 2004 16:40 schreef vosss het volgende:
anyway, ms is het wel GMT 17:00 en moeten we nog dik 5 kwartier wachten!
quote:Arme Verstappen site, ik hou F1Racing wel in de gaten want dit wordt niks.
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
quote:Bij mij doet ie het lekker wel.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:42 schreef -Hans- het volgende:[..]
Arme Verstappen site, ik hou F1Racing wel in de gaten want dit wordt niks.
Nee hoor, Jos kan thuis op de bank plaatsnemen tijdens de GP's komend seizoen...
quote:Mcnish en Heidfeld?
Op vrijdag 23 januari 2004 16:44 schreef GiSH het volgende:
als het nu niet doorgaat wie gaat er dan wel rijden bij Jordan?
quote:goeie vraag, denk heidfeld en mcnish
quote:IK
quote:Gamma
Op vrijdag 23 januari 2004 16:44 schreef Remzz het volgende:[..]
Mcnish en Heidfeld?
quote:hill en mansell
Op vrijdag 23 januari 2004 16:44 schreef vosss het volgende:[..]
goeie vraag, denk heidfeld en mcnish
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:45 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
hill en mansell
Anyway, waar zijn eik al die verstappen-bashers gebleven?
quote:Kijk dat
Op vrijdag 23 januari 2004 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Denk je nou echt dat Eddie Jordan om 1 voor 5 nog gaat roepen dat Jos rijder is komend seizoen ?Nee hoor, Jos kan thuis op de bank plaatsnemen tijdens de GP's komend seizoen...
quote:*Doet zich voor*
Op vrijdag 23 januari 2004 16:46 schreef vosss het volgende:![]()
quote:Die blijken hem stiekem toch te steunen
Op vrijdag 23 januari 2004 16:46 schreef vosss het volgende:[..]
![]()
nog 15 minuten
Als het al tot een contract komt dan horen wij het echt niet meer voor 17:00 uur volgens mij
[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 23-01-2004 16:47]
quote:Hij doet het, maar niet van harte.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:43 schreef HPoi het volgende:[..]
Bij mij doet ie het lekker wel.
quote:Ik denk dat Furby naar de wc is.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:46 schreef vosss het volgende:[..]
![]()
quote:Nadat ik Control - F5 deed ook plat denk al wat is die site ondanks de drukte toch snel
Op vrijdag 23 januari 2004 16:37 schreef Deefje het volgende:[..]
Bij mij ook!
[Dit bericht is gewijzigd door Razor21 op 23-01-2004 16:48]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |