quote:Originele slowchat
Op vrijdag 23 januari 2004 11:53 schreef slashme het volgende:
Newbie slowchat
quote:Overgebleven eten van de afgelopen week.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:55 schreef -Eddow- het volgende:
Wat zijn kliekjes
quote:die dingen die je de hele week in de koelkast hebt staan en die je zaterdags op gaat eten omdat je vergeten bent boodschappen te doen
Op vrijdag 23 januari 2004 11:55 schreef -Eddow- het volgende:
Wat zijn kliekjes
quote:en nu de andere betekenis
Op vrijdag 23 januari 2004 11:56 schreef slashme het volgende:[..]
Overgebleven eten van de afgelopen week.
code:[url=http://www.ptaslowchat.tk][img]http://members.home.nl/thafreak2/topicbanner.jpg[/img][/url]
quote:foto
Op vrijdag 23 januari 2004 11:52 schreef darkwing het volgende:[..]
jaja dus alles wat er goed uitziet mag komen
dan zou ik mij der maar heel snel uittrappen
![]()
quote:Ja hoor, alleen moet je een custom uitlaatspruitstuk maken. Die f1 motoren zijn heel compact.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:54 schreef slashme het volgende:
Zou die in mijn kadett passen?
quote:haha.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:00 schreef darkwing het volgende:[..]
neen
quote:neuh dat kan niet
Op vrijdag 23 januari 2004 12:02 schreef Tjabbo het volgende:[..]
haha.
bang dat ik je herken?
quote:bang dat je lelijker bent dan wij?
Op vrijdag 23 januari 2004 12:02 schreef darkwing het volgende:[..]
neuh dat kan niet
quote:das niet makkelijk maar ik denk toch dat dat lukt
Op vrijdag 23 januari 2004 12:03 schreef Tjabbo het volgende:[..]
bang dat je lelijker bent dan wij?
quote:vandaar het masker in zijn icoon
Op vrijdag 23 januari 2004 12:03 schreef Tjabbo het volgende:[..]
bang dat je lelijker bent dan wij?
quote:Wheheh de Fa's vinden dat niet van belang he
Op vrijdag 23 januari 2004 11:42 schreef ThaFreak het volgende:[..]
van wie is die kloon dan???
quote:Hij is zeker aardig
Op vrijdag 23 januari 2004 11:46 schreef t0n het volgende:
wat kan mij 't nou boeien as hij een kloon is of niet.hij's wel aardige knaap (lijkt me). that's what counts.
quote:Ja daar leef ik voor
Op vrijdag 23 januari 2004 11:45 schreef slashme het volgende:[..]
leuk he, dat je zoveel meer weet dan de rest
quote:Dan moet ik maar eens een pitskaart kopen dit jaar, na de race even onderhandelen voor het gebruikte blokje, kan vast wel voor weinig weg.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:01 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
Ja hoor, alleen moet je een custom uitlaatspruitstuk maken. Die f1 motoren zijn heel compact.
quote:dit is het blok van 2002 renault is vanaf vorig jaar overgaan op een meer conventionelere blokhoek net zoals andere teams, dus de extreme 111 graden die in dit blok zitten zul je niet meer tegenkomen in het paddock
Op vrijdag 23 januari 2004 12:07 schreef slashme het volgende:[..]
Dan moet ik maar eens een pitskaart kopen dit jaar, na de race even onderhandelen voor het gebruikte blokje, kan vast wel voor weinig weg.
quote:F1 freak?
Op vrijdag 23 januari 2004 12:08 schreef darkwing het volgende:[..]
dit is het blok van 2002 renault is vanaf vorig jaar overgaan op een meer conventionelere blokhoek net zoals andere teams, dus de extreme 111 graden die in dit blok zitten zul je niet meer tegenkomen in het paddock
ik houd persoonlijk meer van rally.
die rondjes rijden in zo'n lelijke auto, daar houd ik niet van
quote:die ene code die ik je gaf.....je hebt hem niet helemaal goed ingevoerd in je openingspost!
Op vrijdag 23 januari 2004 12:08 schreef darkwing het volgende:[..]
dit is het blok van 2002 renault is vanaf vorig jaar overgaan op een meer conventionelere blokhoek net zoals andere teams, dus de extreme 111 graden die in dit blok zitten zul je niet meer tegenkomen in het paddock
quote:eigenlijk alle vormen van autosport, dakar, wrc, F1, le mans, af en toe beetje superbikes
Op vrijdag 23 januari 2004 12:12 schreef Tjabbo het volgende:[..]
F1 freak?
ik houd persoonlijk meer van rally.
die rondjes rijden in zo'n lelijke auto, daar houd ik niet van
quote:sorry ik heb men scherm op 800x600 staan ik moest hem even wat groter zetten om de volledige code in beeld te krijgen
Op vrijdag 23 januari 2004 12:12 schreef ThaFreak het volgende:[..]
die ene code die ik je gaf.....je hebt hem niet helemaal goed ingevoerd in je openingspost!
quote:Das m'n oude usericon
die ene code die ik je gaf.....je hebt hem niet helemaal goed ingevoerd in je openingspost!
Hopen dat Trulli, net als Alonso, er eens een grand-prix mee wint.
quote:je mag de site trouwens ook wel eens updaten, de 100ste sc is al lang langsgekomen en we zitten al bij 111 en niet 106 if i may be so bold
quote:Ik heb er nu al zin in. M,n mening heb ik daar dan ook maar even neer gezet. Maar deze discussie wil ik wel gaan voeren tijdens de meet. Want soms gaat het nergens over. Zie m,n reactie.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:01 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ik kan je zeggen dat we eraan werken en dat we tijdens de meet er ook nog eens over zullen hebben....
en je hebt idd gelijk, soms is het gewoon te slap zoals er gereageerd wordt!
quote:zoals ik al zei renault heeft volgens mij sinds vorig jaar weer een conventionele blokhoek van ik dacht 95 graden zoals alle andere teams omdat de 111 graden motor niet echt betrouwbaar was
Op vrijdag 23 januari 2004 12:17 schreef imitated_error het volgende:
111 graden? die wordt ook niet echt warm dan!Hopen dat Trulli, net als Alonso, er eens een grand-prix mee wint.
ohja en eddow de dtm is best leuk alleen jammer van die albers
quote:Ik vind Dakar het mooiste om te zien.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:18 schreef -Eddow- het volgende:
DTM vin ik het coolst!
quote:En gisteren zei je nog dat je daar geen zin in had
Op vrijdag 23 januari 2004 12:19 schreef ook_gek het volgende:
Effe uit de FB.
[..]Ik heb er nu al zin in. M,n mening heb ik daar dan ook maar even neer gezet. Maar deze discussie wil ik wel gaan voeren tijdens de meet. Want soms gaat het nergens over. Zie m,n reactie.
eneeuh die afwezigheid op Fok! van jou heeft niet echt lang geduurd he
quote:Mail dat dan eens, want volgens mij heb ik iets gemist... Is het een kloon??
Op vrijdag 23 januari 2004 11:38 schreef slashme het volgende:[..]
jullie? ik ben niet schizofreen. Mutz heeft je verraden.
quote:nope eerder Gerard de Rooy
Op vrijdag 23 januari 2004 12:23 schreef slashme het volgende:[..]
Ik vind Dakar het mooiste om te zien.
Nani Roma
Arjan Brouwer
quote:Opel
Op vrijdag 23 januari 2004 12:32 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
er rijden in de DTM geen leuke auto's Audi, Mercedes en Opel
quote:pak dan deze :
Op vrijdag 23 januari 2004 12:32 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
heb je en de opel en jeroen bleekemolen
quote:Je kan niet alles hebben he!
Op vrijdag 23 januari 2004 12:34 schreef PeuRac het volgende:[..]
Opel
![]()
er rijden in de DTM geen leuke auto's
Audi, Mercedes en Opel
quote:Ja maar die andere is home made
Op vrijdag 23 januari 2004 12:35 schreef darkwing het volgende:[..]
pak dan deze :
heb je en de opel en jeroen bleekemolen
quote:met een truck rijden is geen kunst in vergelijking wat die motorjongens voor de kiezen krijgen.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:25 schreef darkwing het volgende:[..]
nope eerder Gerard de Rooy
(mensen in NL gradje is kapot
)
en Hans Bekx (nie nurmaol)
quote:ja ok, maar ik ben niet echt een motorfreak ik vind het wel leuk om dan naar de persoonlijkheden in die rally te kijken, maar dan past arjan brouwer ook wel in dat rijtje van markante persoonlijkheden die gaf ook elke dag wel een interview
Op vrijdag 23 januari 2004 12:38 schreef slashme het volgende:[..]
met een truck rijden is geen kunst in vergelijking wat die motorjongens voor de kiezen krijgen.
quote:Ik heb wel eens gekeken
Op vrijdag 23 januari 2004 12:38 schreef Xtreem het volgende:
Ben ik dan de enige die Dakar niet/nauwelijks gevolgd heeft? kon me ei'k niet echt boeienFormule 1... daar sta ik voor op
quote:het is maar goed dat de F1 nog niet was begonnen, dan was het om 4 uur ofzo wakker worden voor australie en dan 's avonds tot kwart over 12 ofzo dakar kijken en de volgende dag er weer om half 6 uit voor je werk
Ben ik dan de enige die Dakar niet/nauwelijks gevolgd heeft? kon me ei'k niet echt boeienFormule 1... daar sta ik voor op
quote:Eurosport is beter
Op vrijdag 23 januari 2004 12:39 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Ik heb wel eens gekeken
maar ze lullen te veel en laten te weinig beelden zien...
F1 boeit eigenlijk vrij weinig.
quote:Dakar roeleert
F1 is een over t paard getilt stukje nepperij.
Ik wil wel eens mee doen aan de Dakar (op de manier waarop iem ooit de Australische woenstijn door is gertokken, met een verhoogde, maar verder standaadt, Porsche Carrera 4 heb je airco en een CD-speler ook
)
quote:Wat doe je voor werk?
Op vrijdag 23 januari 2004 12:40 schreef darkwing het volgende:[..]
het is maar goed dat de F1 nog niet was begonnen, dan was het om 4 uur ofzo wakker worden voor australie en dan 's avonds tot kwart over 12 ofzo dakar kijken en de volgende dag er weer om half 6 uit voor je werk
quote:kijk maar in men profile
Op vrijdag 23 januari 2004 12:42 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Wat doe je voor werk?
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:41 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dakar roeleert
F1 is een over t paard getilt stukje nepperij.
quote:ik vind de f1 leuk om naar te kijken maar eerlijk gezegd het draait gewoon om wie het meeste geld heeft, en daarmee id'en maakt echt revolutionaire id'en worden vaak afgekapt door fia of protest van andere teams en dat is jammer
Op vrijdag 23 januari 2004 12:42 schreef Xtreem het volgende:[..]
Het is het ultieme uit de techniek halen binnen de regels en de wetten van de natuur
quote:Check
Op vrijdag 23 januari 2004 12:42 schreef darkwing het volgende:[..]
kijk maar in men profile
quote:Koop een bowler wildkat een verzamel een legertje monteurs om je heen. Neem een jaartje sebatical en ga trainen in marokko. Eerst de loterij winnen is trouwens ook niet verkeerd.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:41 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dakar roeleert
Ik wil wel eens mee doen aan de Dakar
quote:Dus echt niet
Op vrijdag 23 januari 2004 12:42 schreef Xtreem het volgende:[..]
Het is het ultieme uit de techniek halen binnen de regels en de wetten van de natuur
Dat is Rally veel meer, Rally vind ik dan veel mooier, of DTCC, dat zijn tenminste echte auto's, doe op de weg kunnen rijden, en waar ook weg exemplaren van bestaan. Dan kun je zeggen van, kijk mijn auto is WRC wereldkampioen, dat kan bij F1 nooit
quote:ja maar bij WRC zijn de auto's ook niet echt road legal hoor, dat is ook meer alleen een hoes die over de auto heen zit waardoor dat ze op de straatversie's lijken (tenminste tegenwoordig). Wel vind ik dat bij de WRC er tenminste nog ruimte is voor innovatie en gewoon goede id'en iets wat bij de F1 imho niet meer kan
Op vrijdag 23 januari 2004 12:45 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dus echt niet
Dat is Rally veel meer, Rally vind ik dan veel mooier, of DTCC, dat zijn tenminste echte auto's, doe op de weg kunnen rijden, en waar ook weg exemplaren van bestaan. Dan kun je zeggen van, kijk mijn auto is WRC wereldkampioen, dat kan bij F1 nooit
quote:DTCC bestaat niet meer....
Op vrijdag 23 januari 2004 12:45 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dus echt niet
quote:Dus wel
Op vrijdag 23 januari 2004 12:47 schreef darkwing het volgende:[..]
ja maar bij WRC zijn de auto's ook niet echt road legal hoor, dat is ook meer alleen een hoes die over de auto heen zit waardoor dat ze op de straatversie's lijken (tenminste tegenwoordig). Wel vind ik dat bij de WRC er tenminste nog ruimte is voor innovatie en gewoon goede id'en iets wat bij de F1 imho niet meer kan
Elke rally auto heeft een kenteken, en mag op de openbare weg rijden, dit omdat rally's op de openbareweg worden gereden, en een kenteken daardoor een must is. En tussen de verschillende proeven moet er ook over de openbareweg worden gereden.
En ze gebruiken blokken welke ook in productie auto voorkomen (vb, de 206 WRC motor komt nog uit de 406MI16/309 GTI 16)
ik ga eten btw
quote:Eet ze...
Op vrijdag 23 januari 2004 12:50 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dus wel
Elke rally auto heeft een kenteken, en mag op de openbare weg rijden, dit omdat rally's op de openbareweg worden gereden, en een kenteken daardoor een must is. En tussen de verschillende proeven moet er ook over de openbareweg worden gereden.
En ze gebruiken blokken welke ook in productie auto voorkomen (vb, de 206 WRC motor komt nog uit de 406MI16/309 GTI 16)
ik ga eten btw
quote:ik heb het ook nauwelijks gevolgd.
de WRC is nog niet weer begonnen, maar dat is het enige waar ik naar kijk @ eurosport
quote:monte carlo is toch ongeveer nu?
Op vrijdag 23 januari 2004 12:54 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ik heb het ook nauwelijks gevolgd.
de WRC is nog niet weer begonnen, maar dat is het enige waar ik naar kijk @ eurosport
quote:gebeurt idd niet vaak...
Op vrijdag 23 januari 2004 12:55 schreef t0n het volgende:
goh het gaat eens ergens over in de sc
quote:dooddoener
Op vrijdag 23 januari 2004 12:55 schreef t0n het volgende:
goh het gaat eens ergens over in de sc
quote:is toch afgelopen voor nu dan he
Op vrijdag 23 januari 2004 12:59 schreef darkwing het volgende:
nee hoor geen dooddoener, wat ik me afvraag kijkt een van jullie wel s naar de superbikes op bbc 2 ?
quote:
nee hoor geen dooddoener, wat ik me afvraag kijkt een van jullie wel s naar de superbikes op bbc 2 ?
quote:jep, paar jaar terug wel vaker dan nu, tegenwoordig vind ik het een ducati cup geworden.
quote:ja er was afgelopen weekend wel een mooie documentaire over Neil Hodgson zijn seizoen van dit jaar was best gaaf om te zien
Op vrijdag 23 januari 2004 13:00 schreef ThaFreak het volgende:[..]
is toch afgelopen voor nu dan he
quote:Hodgson is oke, ik had 2 jaar geleden pits kaarten op assen, geen arrogant mannetje in ieder geval
Op vrijdag 23 januari 2004 13:01 schreef darkwing het volgende:[..]
ja er was afgelopen weekend wel een mooie documentaire over Neil Hodgson zijn seizoen van dit jaar was best gaaf om te zien
quote:Klopt.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:24 schreef PeuRac het volgende:[..]
En gisteren zei je nog dat je daar geen zin in had
eneeuh die afwezigheid op Fok! van jou heeft niet echt lang geduurd he
Maar helaas zal dat er weer niet in zitten
quote:ducati
Op vrijdag 23 januari 2004 13:00 schreef slashme het volgende:[..]
jep, paar jaar terug wel vaker dan nu, tegenwoordig vind ik het een ducati cup geworden.
quote:het was inderdaad wel leuk om in die documentaire te zien dat ie dan vader was geworden en hij moest 3 dagen later ofzo gaan racen op monza volgens mij, maar dat zag ie helemaal niet zitten en hij hing zowat om de 5 min. aan de telefoon om te vragen hoe t met zen baby ging. Wel mooi als iemand dat gewoon zo vertelt/laat zien met camera's derbij
Op vrijdag 23 januari 2004 13:02 schreef slashme het volgende:[..]
Hodgson is oke, ik had 2 jaar geleden pits kaarten op assen, geen arrogant mannetje in ieder geval
quote:Erg weinig in vergelijking met een MotoGp racer
Op vrijdag 23 januari 2004 13:03 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ducati
er komt toch zo'n horny ass geluid uit he
quote:keeping it real dus.....
Op vrijdag 23 januari 2004 13:05 schreef darkwing het volgende:[..]
het was inderdaad wel leuk om in die documentaire te zien dat ie dan vader was geworden en hij moest 3 dagen later ofzo gaan racen op monza volgens mij, maar dat zag ie helemaal niet zitten en hij hing zowat om de 5 min. aan de telefoon om te vragen hoe t met zen baby ging. Wel mooi als iemand dat gewoon zo vertelt/laat zien met camera's derbij
quote:ja maar een gp motor heeft toch geen beperkingen kwa geluid?
Op vrijdag 23 januari 2004 13:06 schreef slashme het volgende:[..]
Erg weinig in vergelijking met een MotoGp racer
quote:ja en dat was het weekend dat ie kampioen kon worden en ook werd
Op vrijdag 23 januari 2004 13:06 schreef ThaFreak het volgende:[..]
keeping it real dus.....
sommigen anderen zijn niet eens meer aan te spreken zodra ze een beetje succes hebben gehad....jammer is dat!
quote:nee, totaal geen beperkingen, behalve als de berijders dat eisen. Rossi wilde vorig jaar niet met een nieuw uitlaat systeem rijden omdat ie ondanks de proppen in de oren knetterende hoofdpijn door kreeg.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:07 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ja maar een gp motor heeft toch geen beperkingen kwa geluid?
quote:kan het me ook wel voorstellen, die dingen zullen wel geen demper niets er onder hebben,......
Op vrijdag 23 januari 2004 13:09 schreef slashme het volgende:[..]
nee, totaal geen beperkingen, behalve als de berijders dat eisen. Rossi wilde vorig jaar niet met een nieuw uitlaat systeem rijden omdat ie ondanks de proppen in de oren knetterende hoofdpijn door kreeg.
quote:Dat vind ik stoer als zulke bekende lui zoiets zouden doen
Op vrijdag 23 januari 2004 13:09 schreef darkwing het volgende:[..]
ja en dat was het weekend dat ie kampioen kon worden en ook werd
wel lachen hij had een t-shirt onder zen pak aan: who's your daddy als opschrift
ik denk (hoop) dat als ik ooit zo bekent wordt (zal wel niet) dat ik ook gewoon mezelf blijf.
quote:kom je dan nog wel in pta
Op vrijdag 23 januari 2004 13:16 schreef PeuRac het volgende:[..]
ik denk (hoop) dat als ik ooit zo bekent wordt (zal wel niet) dat ik ook gewoon mezelf blijf.
Ik heb nu even geen tijd
want ik ben aan de schijt
Als ik m'n spieren ontspan
is het hek van de dam
en loopt t eruit.
quote:nee dan verhuist hij naar R&P om te praten over zen problemen met dames die alleen maar iets met hem willen vanwege zijn bekendheid
Op vrijdag 23 januari 2004 13:18 schreef ThaFreak het volgende:[..]
kom je dan nog wel in pta
quote:radio 3
Op vrijdag 23 januari 2004 13:19 schreef PeuRac het volgende:
Nieuwe Franje parodieIk heb nu even geen tijd
want ik ben aan de schijtAls ik m'n spieren ontspan
is het hek van de dam
en loopt t eruit.
quote:idd, vond em gaaf die parodie
Op vrijdag 23 januari 2004 13:20 schreef slashme het volgende:[..]
radio 3
quote:Zekers, moet toch ergens patsen met m'n mooie auto
Op vrijdag 23 januari 2004 13:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kom je dan nog wel in pta
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:19 schreef darkwing het volgende:[..]
nee dan verhuist hij naar R&P om te praten over zen problemen met dames die alleen maar iets met hem willen vanwege zijn bekendheid
quote:Hoezo problemen
Op vrijdag 23 januari 2004 13:19 schreef darkwing het volgende:[..]
nee dan verhuist hij naar R&P om te praten over zen problemen met dames die alleen maar iets met hem willen vanwege zijn bekendheid
quote:*mis*
Op vrijdag 23 januari 2004 13:55 schreef Tjabbo het volgende:
schop!
quote:Je moet gewoon beter richten...
Op vrijdag 23 januari 2004 13:58 schreef Tjabbo het volgende:[..]
shit
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:58 schreef Tjabbo het volgende:[..]
shit
schijten doe je maar op t schijthuis
en waar is onze kloon nieuwe mede-user
quote:Ik mikte niet op jou
Op vrijdag 23 januari 2004 13:59 schreef MutZ het volgende:[..]
Je moet gewoon beter richten...
quote:Op wie dan wel??
Op vrijdag 23 januari 2004 14:00 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ik mikte niet op jou
quote:Geen idee... waarschijnlijk aan het werk... Moet ook gebeuren...
Op vrijdag 23 januari 2004 14:00 schreef PeuRac het volgende:[..]
schijten doe je maar op t schijthuis
en waar is onze kloon nieuwe mede-user
quote:Dat gaat je niet aan.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:02 schreef MutZ het volgende:[..]
Op wie dan wel??
quote:ik denk dat ik het wel weet
Op vrijdag 23 januari 2004 14:03 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Dat gaat je niet aan.
quote:Vertel!!!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:04 schreef Xtreem het volgende:[..]
ik denk dat ik het wel weet
quote:Mij...
Op vrijdag 23 januari 2004 13:55 schreef Xtreem het volgende:
auw?
quote:Reden??
Op vrijdag 23 januari 2004 14:07 schreef Xtreem het volgende:[..]
Mij...
quote:Zou ik ook wel willen weten.... Tjabbo
Op vrijdag 23 januari 2004 14:07 schreef MutZ het volgende:[..]
Reden??
quote:Hij heeft meer posts dan jij...
Op vrijdag 23 januari 2004 14:11 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Hij post te weinig...
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:12 schreef MutZ het volgende:[..]
Hij heeft meer posts dan jij...
quote:Ja, natuurlijk klopt het... Dat is één klik op het profiel om het uit te zoeken...
Op vrijdag 23 januari 2004 14:13 schreef PeuRac het volgende:[..]
![]()
en t klopt ook nog
quote:correctie, een klik op TWEE profielEN
Op vrijdag 23 januari 2004 14:15 schreef MutZ het volgende:[..]
Ja, natuurlijk klopt het... Dat is één klik op het profiel om het uit te zoeken...
quote:Sorry
Op vrijdag 23 januari 2004 14:17 schreef PeuRac het volgende:[..]
correctie, een klik op TWEE profielEN
quote:Meer posts hebben betekent niet automatisch dat hij veel post.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:17 schreef MutZ het volgende:[..]
Sorry
maar dat terzijde. ik schopte niet op Xtreem.
Xtreem is liev.
My precious... ahhh yezzz
quote:No! No!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:21 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Meer posts hebben betekent niet automatisch dat hij veel post.
maar dat terzijde. ik schopte niet op Xtreem.
Xtreem is liev.My precious... ahhh yezzz
Nobody loves you!
Kill them. Kick them Kick the precious!
quote:destrot that that rules us all
Op vrijdag 23 januari 2004 14:21 schreef Tjabbo het volgende:[..]
No! No!
Nobody loves you!
Kill them. Kick them Kick the precious!
and i don't mean the ring
[Dit bericht is gewijzigd door darkwing op 23-01-2004 14:23]
quote:Meer dan jij volgens mij
Op vrijdag 23 januari 2004 14:11 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Hij post te weinig...
quote:tss ik heb betere post aantallen per dag als jullie allebei
Op vrijdag 23 januari 2004 14:23 schreef Xtreem het volgende:[..]
Meer dan jij volgens mij
![]()
Maar gelukkig wel midner dan vorige week
quote:beter lezen.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:23 schreef Xtreem het volgende:[..]
Meer dan jij volgens mij
![]()
Maar gelukkig wel midner dan vorige week
quote:gefeliciteerd.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:24 schreef darkwing het volgende:[..]
tss ik heb betere post aantallen per dag als jullie allebei
en nu weer offtopic!
quote:Maar zoiets gaat in de loop van de tijd afnemen... Dus ik spreek jou over een tijdje nog wel...
Op vrijdag 23 januari 2004 14:24 schreef darkwing het volgende:[..]
tss ik heb betere post aantallen per dag als jullie allebei
quote:tot op de dag van vandaag heb ik daar nog geen last van gehad
Op vrijdag 23 januari 2004 14:27 schreef MutZ het volgende:[..]
Maar zoiets gaat in de loop van de tijd afnemen... Dus ik spreek jou over een tijdje nog wel...
quote:Ja, maar jij...
Op vrijdag 23 januari 2004 14:29 schreef ook_gek het volgende:[..]
tot op de dag van vandaag heb ik daar nog geen last van gehad
En dat met 20.000+ posts
quote:inhoud...? die lettertjes bedoel je?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:27 schreef -Eddow- het volgende:
Boeie postaantallen
het gaat om in de inhoud van de post !!
quote:voor inhoud ga ik wel naar cultuur en historie ofzo
Op vrijdag 23 januari 2004 14:31 schreef Xtreem het volgende:[..]
inhoud...? die lettertjes bedoel je?
quote:Nee de liters
Op vrijdag 23 januari 2004 14:31 schreef Xtreem het volgende:[..]
inhoud...? die lettertjes bedoel je?
quote:benzine is duur
Op vrijdag 23 januari 2004 14:33 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Nee de liters
quote:zondag: 1,3...
Op vrijdag 23 januari 2004 14:33 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Nee de liters
quote:Hobby's en intresses: Auto's
Op vrijdag 23 januari 2004 14:33 schreef flyguy het volgende:
woohoo ik heb pas veel posts hoor ik er nu ook bij?
Ja.
quote:waarbij ?
quote:vrouwen zijn duur!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:34 schreef darkwing het volgende:[..]
benzine is duur
quote:Kom met een Hyundai Excel, 1,3
Op vrijdag 23 januari 2004 14:35 schreef darkwing het volgende:[..]
quote:ah ik dacht al 1:3 rijden wat voor bak rij jij dan wel niet
Op vrijdag 23 januari 2004 14:36 schreef Xtreem het volgende:[..]
Kom met een Hyundai Excel, 1,3
quote:Ik haal met dat ding (klein, licht) 1 op 11 a 1 op 12
Op vrijdag 23 januari 2004 14:37 schreef darkwing het volgende:[..]
ah ik dacht al 1:3 rijden wat voor bak rij jij dan wel niet
meeste auto's die nu rijden halen toch minstens wel de 1:12 niet ?
quote:das wel erg weinig met zo'n peugeot of niet ?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:38 schreef -Eddow- het volgende:
Vorige maand 1 op 8
Normaal is het 1 op 14 ofzow
[Dit bericht is gewijzigd door -Eddow- op 23-01-2004 14:41]
quote:en aan je imago... en aan je veiligheid
Op vrijdag 23 januari 2004 14:38 schreef flyguy het volgende:
een hummer h2 1 op 700 m kijk das pas denken aan het milieu
quote:waarvoor heb je dan een auto dan kun je net zo goed met de fiets gaan
Op vrijdag 23 januari 2004 14:40 schreef -Eddow- het volgende:
Jep maar alleen maar kleine ritje van nog minder dan 10 km
quote:Klopt maar auto is relax
Op vrijdag 23 januari 2004 14:41 schreef darkwing het volgende:[..]
waarvoor heb je dan een auto dan kun je net zo goed met de fiets gaan
1 op 7,5 .
Stond pure benzine te verjakkeren,maar kon niet eerder er mee bezig.
quote:Tuurlijk...
quote:Vertel me dan eens, hoe ruikt water.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:42 schreef flyguy het volgende:
die nieuwe hybride met die 1 op 30 shit dat moet je niet hebben je wilt toch neit dat je auto ruikt naar water
quote:Fris
Op vrijdag 23 januari 2004 14:43 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Vertel me dan eens, hoe ruikt water.
quote:1 op 0.7
Op vrijdag 23 januari 2004 14:38 schreef flyguy het volgende:
een hummer h2 1 op 700 m kijk das pas denken aan het milieu
zelfs een vrachtwagen haalt de 1 op 3
quote:Hummer H2 is toch een benzine?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:45 schreef PeuRac het volgende:[..]
1 op 0.7
dat geloof ik niet
zelfs een vrachtwagen haalt de 1 op 3
quote:klopt, maar dan nog, die loopt echt geen 1 op 0.7, anders verkopen ze em zelfs in Amerika niet
Op vrijdag 23 januari 2004 14:46 schreef Xtreem het volgende:[..]
Hummer H2 is toch een benzine?
ik meende dat hij 1 op 6 of 7 liep
*gaat autowek checken*
quote:Hoezo moet je dat opeens weten dan?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:34 schreef t0n het volgende:
ook_gek waar de neuk werk je nou?!
quote:daarom, zeg es.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:47 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hoezo moet je dat opeens weten dan?
quote:De Hema!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:50 schreef t0n het volgende:[..]
daarom, zeg es.
quote:Kan niks vinden, Hey Xtreem ben je thuis? Zoek dan eens een oude AV op, die met die dubbeltest van de H2 en de Defender
Op vrijdag 23 januari 2004 14:47 schreef PeuRac het volgende:[..]
klopt, maar dan nog, die loopt echt geen 1 op 0.7, anders verkopen ze em zelfs in Amerika niet
ik meende dat hij 1 op 6 of 7 liep
*gaat autowek checken*
quote:H2 en defender?!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:51 schreef PeuRac het volgende:[..]
Kan niks vinden, Hey Xtreem ben je thuis? Zoek dan eens een oude AV op, die met die dubbeltest van de H2 en de Defender
quote:pff, oktober ongeveer?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:52 schreef Xtreem het volgende:[..]
H2 en defender?!
wanneer ongeveer?
quote:Nou nee dat gaan we dus niet zeggen
Op vrijdag 23 januari 2004 14:50 schreef t0n het volgende:[..]
daarom, zeg es.
quote:dus ook_gek komt zondag, maar mark is er niet?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:53 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nou nee dat gaan we dus niet zeggen
![]()
Fok en leven buiten fok blijven van elkaar gescheiden
quote:voor nr 23 iig, want vanaf nr 23 heb ik ze hier liggen, muv nr 1 dit jaar natuurlijk, want daar kun je exact in zien waar je moet zoeken (t/m blz aan toe). Die heeft m'n broertje denk ik
Op vrijdag 23 januari 2004 14:52 schreef PeuRac het volgende:[..]
pff, oktober ongeveer?
quote:Zoiets ja
Op vrijdag 23 januari 2004 14:56 schreef t0n het volgende:[..]
dus ook_gek komt zondag, maar mark is er niet?
Alleen wat nou als PeuRac en Rob dezelfde zijn dan? Mag ik dan niet komen? Of heb ik dan geen leven?
Die kat van mij is gek!
Voor het eerst in haar leven komt ze bij mij liggen als ik aan het Compuen ben !
quote:Dat beest krijgt iig wel genoeg t vreten
Op vrijdag 23 januari 2004 14:57 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
Die kat van mij is gek!
Voor het eerst in haar leven komt ze bij mij liggen als ik aan het Compuen ben !
quote:Dat klopt Dikzak is ook dr bijnaam haha
Op vrijdag 23 januari 2004 14:58 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dat beest krijgt iig wel genoeg t vreten
quote:Hij werkt niet in Den Haag
Op vrijdag 23 januari 2004 14:58 schreef t0n het volgende:
ik ga alle computer zaken bellen in den haag, vraag gewoon naar mark
quote:Hmm...
Op vrijdag 23 januari 2004 14:59 schreef PeuRac het volgende:[..]
Hij werkt niet in Den Haag
quote:jij hebt zeker niks beters te doen
quote:Waarom zou je me willen bellen?
En nee m,n 06 nummer krijg je ook niet
En nu ga ik verder werken. Moet een fucking winkel inpakken
ZE gaan alles versturen wat in de winkel staat
ook_gek die werkt hier niet
quote:ook al last van het incassobureau?
Waarom zou je me willen bellen?
Je hoefd echt niet proberen te bellen. Want ik heb het daar te druk voor.
Flikker gewoon de horn er op![]()
quote:maak daar ff MP3tjes van, kunnen we mee lachen
Op vrijdag 23 januari 2004 15:00 schreef t0n het volgende:[..]
Hmm...
ach ik bel ze toch, dan doe ik iig wat.
quote:Jep goed idee
Op vrijdag 23 januari 2004 15:04 schreef PeuRac het volgende:[..]
maak daar ff MP3tjes van, kunnen we mee lachen
quote:Ach, zo groot ken een winkel in voorburg toch niet zijn
Op vrijdag 23 januari 2004 15:01 schreef ook_gek het volgende:[..]
Waarom zou je me willen bellen?
Je hoefd echt niet proberen te bellen. Want ik heb het daar te druk voor.
Flikker gewoon de horn er op![]()
fok search ownt
quote:Maar we hebben hier wel iemand die erop lijkt... Hij doet ook gek... Ik zal ff vragen... Heeft u een momentje??
Op vrijdag 23 januari 2004 15:01 schreef -Eddow- het volgende:
Goeiemiddag met t0n mag ik ook_gek even!ook_gek die werkt hier niet
quote:t0n. ja t0n ja.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:01 schreef -Eddow- het volgende:
Goeiemiddag met t0n mag ik ook_gek even!ook_gek die werkt hier niet
"tee" "nul" "en"
t0n.
wie belt mij als eerste?
en dan conference ik wel door
numer verkrijgbaar op t0nc@hotmail.com
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:56 schreef PeuRac het volgende:[..]
voor nr 23 iig, want vanaf nr 23 heb ik ze hier liggen, muv nr 1 dit jaar natuurlijk, want daar kun je exact in zien waar je moet zoeken (t/m blz aan toe). Die heeft m'n broertje denk ik
quote:Balen
Op vrijdag 23 januari 2004 15:10 schreef Xtreem het volgende:[..]
niet hier.... mayb in tilburg....
ik zal straks m'n broertje eens 'helpen herinneren'
quote:Tering man. Je moest eens weten. Je zal het maar in 1X moeten opkopen.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:05 schreef t0n het volgende:[..]
Ach, zo groot ken een winkel in voorburg toch niet zijn
fok search ownt
quote:Arm broertje... Of niet soms??
Op vrijdag 23 januari 2004 15:12 schreef PeuRac het volgende:[..]
Balen
![]()
ik zal straks m'n broertje eens 'helpen herinneren'
quote:Nee hoor, heb em vaak genoeg gewaarschuwd,
Op vrijdag 23 januari 2004 15:15 schreef MutZ het volgende:[..]
Arm broertje... Of niet soms??
zolang hij het verschil tussen lenen en jatten nog niet weet, tja dan moet je t em af en toe proberen te leren he
quote:Dat is waar... Veel plezier dan maar...
Op vrijdag 23 januari 2004 15:17 schreef PeuRac het volgende:[..]
Nee hoor, heb em vaak genoeg gewaarschuwd,
zolang hij het verschil tussen lenen en jatten nog niet weet, tja dan moet je t em af en toe proberen te leren he
quote:had net richard jonker
Op vrijdag 23 januari 2004 15:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
Tering man. Je moest eens weten. Je zal het maar in 1X moeten opkopen.
quote:Hehehehhe
Op vrijdag 23 januari 2004 15:18 schreef t0n het volgende:[..]
had net richard jonker
![]()
quote:Zal wel lukken
Op vrijdag 23 januari 2004 15:18 schreef MutZ het volgende:[..]
Dat is waar... Veel plezier dan maar...
quote:Zit je wel inde goeie stad?
Op vrijdag 23 januari 2004 15:18 schreef t0n het volgende:[..]
had net richard jonker
![]()
quote:hehehehehhe
Op vrijdag 23 januari 2004 15:20 schreef PeuRac het volgende:[..]
Zal wel lukken
maar tis voor vanavond he, nu nog niet.
[..]Zit je wel inde goeie stad?
[Dit bericht is gewijzigd door t0n op 23-01-2004 15:23]
quote:Hoi Mark
Op vrijdag 23 januari 2004 15:23 schreef flyguy het volgende:
zomaar een wilde gok maar ik zou echt ff Groningen bellen.....
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:26 schreef -Eddow- het volgende:
Vliegtuig Arrived!
quote:Nee het is niet tjabbo
Op vrijdag 23 januari 2004 15:27 schreef PeuRac het volgende:[..]
![]()
ik heb weer eens iets gemist?
quote:idd.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:29 schreef Boink het volgende:[..]
Nee het is niet tjabbo
echt.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:26 schreef -Eddow- het volgende:
Vliegtuig Arrived!
quote:en maar zeiken over mijn celica
Op vrijdag 23 januari 2004 15:31 schreef -Eddow- het volgende:[..]
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:30 schreef Tjabbo het volgende:[..]
idd.
waar slaat dat trouwens op dat gezeik met die klonen.echt.
quote:Mag ik jou er even aan herinneren wie er ook alweer begon?
Op vrijdag 23 januari 2004 15:30 schreef Tjabbo het volgende:[..]
idd.
waar slaat dat trouwens op dat gezeik met die klonen.echt.
En wat maakt t nou uit, ik vind t wel relax hierzo nu
quote:ik dacht dat het weer over klones ging...
Op vrijdag 23 januari 2004 15:32 schreef -Eddow- het volgende:[..]
quote:hehe sorry hoor.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:33 schreef PeuRac het volgende:[..]
Mag ik jou er even aan herinneren wie er ook alweer begon?
En wat maakt t nou uit, ik vind t wel relax hierzo nu
ik heb helemaal geen clones
quote:Je moet niet denken !
Op vrijdag 23 januari 2004 15:34 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ik dacht dat het weer over klones ging...
quote:ach we weten allemaal dat die celica van jou een geile bak is
Op vrijdag 23 januari 2004 15:32 schreef Tjabbo het volgende:[..]
en maar zeiken over mijn celica
quote:die Kadett had je toch al eens eerder gepost? hij hoort iig in t topic 'foute auto's' thuis
Op vrijdag 23 januari 2004 15:35 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Je moet niet denken !
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:37 schreef PeuRac het volgende:[..]
die Kadett had je toch al eens eerder gepost? hij hoort iig in t topic 'foute auto's' thuis
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:35 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ach we weten allemaal dat die celica van jou een geile bak is
quote:ja klopt
Op vrijdag 23 januari 2004 15:37 schreef PeuRac het volgende:[..]
die Kadett had je toch al eens eerder gepost? hij hoort iig in t topic 'foute auto's' thuis
hij hoort thuis in het foute vliegtuigen topic
quote:idd ja
Op vrijdag 23 januari 2004 15:39 schreef -Eddow- het volgende:[..]
ja klopt
hij hoort thuis in het foute vliegtuigen topic
quote:Maar ja het maaakt allemaal niet uit als die gast er trots op is!
Op vrijdag 23 januari 2004 15:40 schreef flyguy het volgende:
hij is zo fout dat die niet eens kan vliegen
quote:nog steeds niet de goede gevonde?!
Op vrijdag 23 januari 2004 15:42 schreef t0n het volgende:
heheheheh....brb, ben ff aan het bellen
quote:Pok!
Op vrijdag 23 januari 2004 15:44 schreef flyguy het volgende:
kga naar de kippuhslachterij.....
Wat moet je daar?1!
quote:jawel
Op vrijdag 23 januari 2004 15:44 schreef -Eddow- het volgende:[..]
nog steeds niet de goede gevonde?!
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:44 schreef t0n het volgende:[..]
jawel
Mark is hunted and attack succesfully
quote:Dat is toch ook niet zo moeilijk?
Op vrijdag 23 januari 2004 15:47 schreef PeuRac het volgende:[..]
![]()
Mark is hunted and attack succesfully
Omgekeerd, de mijne is makkelijk te vinden (2 minuten google en de utwente website afstropen en klaar )
quote:ja maar wie wil jou nou bellen
Op vrijdag 23 januari 2004 15:52 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Dat is toch ook niet zo moeilijk?
hij post veel en heeft een grote mond. ik denk dat ik zijn tel. ook zo te pakken heb als het moet.Omgekeerd, de mijne is makkelijk te vinden (2 minuten google en de utwente website afstropen en klaar
)
quote:daarom heb ik ook geen last
Op vrijdag 23 januari 2004 15:54 schreef darkwing het volgende:[..]
ja maar wie wil jou nou bellen
![]()
quote:Je achternaam + woonplaats maakt het ook makkelijker
Op vrijdag 23 januari 2004 15:52 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Dat is toch ook niet zo moeilijk?
hij post veel en heeft een grote mond. ik denk dat ik zijn tel. ook zo te pakken heb als het moet.Omgekeerd, de mijne is makkelijk te vinden (2 minuten google en de utwente website afstropen en klaar
)
Ik hoop dat ik nog wat moeilijker te achterhalen ben....
quote:Iedereen kan mij zo vinden
Op vrijdag 23 januari 2004 15:55 schreef Xtreem het volgende:[..]
Je achternaam + woonplaats maakt het ook makkelijker
quote:klopt.
Dan is de gok niet moeilijk meer
quote:********19 toch
Op vrijdag 23 januari 2004 15:56 schreef Tjabbo het volgende:[..]
klopt.
je krijgt dan 2 hits.
l. en m.Dan is de gok niet moeilijk meer
quote:toevallig iemand met de voorletters G H A M in de familie?
quote:nee...
Op vrijdag 23 januari 2004 15:58 schreef Tjabbo het volgende:[..]
toevallig iemand met de voorletters G H A M in de familie?
Peurac: 2... ******** 43 en ******** 60
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:01 schreef darkwing het volgende:
Waarom loopt mijn slowchat zo snel vol, ik zou eigenlijk nog wel wat langer willen genieten van mijn eerste sc
quote:2????????? Das nieuw voor mij. Vraag ik me toch af welke de 1e is
Op vrijdag 23 januari 2004 16:00 schreef Xtreem het volgende:[..]
nee...
jij kunt mij in tilburg vinden.... in vorden sta ik op m'n moeders achternaam in het telefoon boek
Peurac: 2... ******** 43 en ******** 60
quote:idd waarom niet?
Op vrijdag 23 januari 2004 16:01 schreef Xtreem het volgende:[..]
dan doe je de volgende ook
denk er maar vast over na
quote:niet dus als jullie te lui zijn om creatief te zijn dan moet je het maar even zonder sc stellen
Op vrijdag 23 januari 2004 16:02 schreef Tjabbo het volgende:[..]
idd waarom niet?
denk er maar vast over na
quote:vertel?
Op vrijdag 23 januari 2004 16:05 schreef ThaFreak het volgende:
ik weet een leuke
quote:vertel je bent jezelf aan het bellen ?
Op vrijdag 23 januari 2004 16:05 schreef t0n het volgende:
zo nummer twee is ook de lul
quote:een echt poketrocket, maar dan ook een echte echte!!!!!
Op vrijdag 23 januari 2004 16:06 schreef Xtreem het volgende:[..]
vertel?
quote:Rover 112?
Op vrijdag 23 januari 2004 16:09 schreef ThaFreak het volgende:[..]
een echt poketrocket, maar dan ook een echte echte!!!!!
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:10 schreef PeuRac het volgende:
Busted
quote:nope wait and see.....
Op vrijdag 23 januari 2004 16:10 schreef Xtreem het volgende:[..]
Rover 112?
Alarm, ongeluk, BX om de boom, bel 112?
quote:klinkt bekend.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:14 schreef ook_gek het volgende:
Wat ik net toch mee maak.
Belt er 1 of andere lijp op. En doet als of die mij kent.
Moet niet gekker worden
he peurac?
quote:Ik doe me best
Op vrijdag 23 januari 2004 16:12 schreef Xtreem het volgende:
t0n, als je me nu op een vaste telefoon kunt bereiken... respect!
quote:waar studeerde jij ook weer?
Op vrijdag 23 januari 2004 16:16 schreef MutZ het volgende:
Jeetje, wat gaan jullie snel... Kunnen jullie niet ff iets rustiger aan doen?? Anders moet ik zoveel bijlezen...
quote:t0n, zij is de volgende?
Op vrijdag 23 januari 2004 16:16 schreef MutZ het volgende:
Jeetje, wat gaan jullie snel... Kunnen jullie niet ff iets rustiger aan doen?? Anders moet ik zoveel bijlezen...
quote:Ik zit nog gewoon op het atheneum... Maar ik ga momenteel ff niet zo heel veel naar school...
Op vrijdag 23 januari 2004 16:17 schreef Tjabbo het volgende:[..]
waar studeerde jij ook weer?
en wat>?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |