In theorie wel. In de praktijk is het beter ten minste een registratie in je paspoort/op je migratiekaart te hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:46 schreef Hik het volgende:
Ok, maar als wij dus twee maal drie dagen blijven zou het hotel niet eens hoeven registreren?![]()
mijn vriend heeft vorig weekend zijn reisbureau geopend met reizen naar steden in rusland en oekraine etc met bijbehorende site. Als je wilt, kan ik wel wat informatie voor je verschaffen. kan ik de site hier gewoon posten?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:33 schreef Hik het volgende:
We zijn BIJNA van het visumgezeur af en ik zou zo langzamerhand bijna vergeten waarom we ook al weer gingen!![]()
Daarom mijn vraag (ja, ik heb voorgaande tips gelezen): What (not) to miss?! (in beide steden dus). Ik ben dol op letter eten en markten, dus tips voor leuke restaurants en kleurrijke markten zijn sowieso zeer welkom. Leuke kroegen en ideeën voor aanvaringen met recente historie zijn ook leuk!
Jahoor, graag zelfs, als je er zelf maar geen geld mee verdient en de site niet in elk topic spamtquote:Op maandag 5 februari 2007 17:46 schreef Jerruh het volgende:
Kan ik de site hier gewoon posten?
haha ik verdien er geen geld mee, maar misschien wordt het gezien als reclamequote:Op maandag 5 februari 2007 18:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jahoor, graag zelfs, als je er zelf maar geen geld mee verdient en de site niet in elk topic spamt
mijn vriendje was van 7 tot 21 december in rusland en oekraine en was verbaasd toen het in moskou 3 graden boven nul was hehe! maar goed, de winter heeft zich er nu daar wel rerevrancheerd!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:12 schreef Dynia het volgende:
hehe...ja...das in de zomer he...:p...de zon kán schijnen...:D
overigens: echt hele mooie fotos. goed gemaaktquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:17 schreef Dynia het volgende:
zo kan het ook zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is zijn bureau?
Inderdaad, de typische toeristendingenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:36 schreef Hik het volgende:
Natuurlijk de standaard-toeristen dingen gedaan: Kremin, metro, GUM, Rode plein en veel blimi's eten.Ook kennis gemaakt met de politie (hiep hiep). 's Avonds heerlijk gegeten en wezen stappen (sushi, salsa en blote vrouwen op de bar
).
Voor zo dicht in het centrum vind ik het niet slecht. Wij betaalden 37,50 pp. ver buiten het centrum (Vladikino). De kamer was dan wel iets beter en we hadden eigen douche/toilet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:13 schreef ultra_ivo het volgende:
1700 roebel el cheapo?
50 euro bijna op het rode plein midden in de zomer vind ik wel el cheapo ja...:)quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:13 schreef ultra_ivo het volgende:
1700 roebel el cheapo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |