abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61183868
Over 2 weken vlieg ik naar St. Petersburg

Welke reisgids is het best/nuttigst/leukst voor deze stad?
pi_61184274
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 07:02 schreef twentemeisje het volgende:
Over 2 weken vlieg ik naar St. Petersburg

Welke reisgids is het best/nuttigst/leukst voor deze stad?
Kijk of je in de stad/hotel het boekje: "St. Petersburg in your pocket" ziet liggen. Erg handig, met actuele agenda's en dergelijke. Deze dus: http://www.inyourpocket.com/russia/city/st_petersburg.html
Stop rockin' the boat.
pi_61185304
Voor een bezoek van een paar dagen kun je volstaan met het ANWB reisgidsje. Kost iets van ¤ 6, heeft een goede plattegrond en beschrijft de belangrijkste attracties.
pi_61188447
De gratis te downloaden en uit te printen inyourpocket-gids voldoet meer dan prima:

http://www.inyourpocket.com/russia/city/st_petersburg.html

Bijkomend voordeel: ze worden elke maand geupdated.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:21:54 #280
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_62065362
ik ga van 9 tot 14 december naar moskou! ik heb er zin an!
put
your
clothes
on!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 00:12:16 #281
202348 Susi
Temple of Love
pi_62066654
Ik ga 6 tot en met 9 november al naar Sint Petersburg !
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:30:51 #282
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_62069688
Ik ben een paar weken geleden 6 dagen naar St. Petersburg geweest. Wat een prachtige stad! Je kijkt je ogen uit.

Absolute hoogtepunten:
- The church of the saviour on the blood (waanzinning mooi, die mozaieken aan de binnenkant zijn ook fantastisch)
- Peter en Paul Vesting
- Hermitage (Winterpaleis)

Moet wel bekennen dat ik een groot deel van de Russen waarmee ik in aanraking ben gekomen echt vreselijk onbeschoft, ongeinteresseerd of lui vond... Wat een vreemde mentaliteit...

Nog een hoogtepuntje:

Blini's van Tepemok!

Ik zal later nog wel wat fotootjes plaatsen, die heb ik hier niet bij de hand.
pi_62256118
Ik ga van 3 tot 6 december naar Moskou
Landen 3 december om 11 uur plaatselijke tijd en dan 's avonds meteen naar Spartak - NEC. 4 en 5 december hebben we dan nog mooi twee daagjes om de stad een beetje te bekijken en 6 december vliegen we weer terug!
Nu nog zo'n visum regelen
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:48:41 #284
202348 Susi
Temple of Love
pi_62257476
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:50 schreef Strooper het volgende:
Ik ga van 3 tot 6 december naar Moskou
Landen 3 december om 11 uur plaatselijke tijd en dan 's avonds meteen naar Spartak - NEC. 4 en 5 december hebben we dan nog mooi twee daagjes om de stad een beetje te bekijken en 6 december vliegen we weer terug!
Nu nog zo'n visum regelen
Ik weet niet of je al weet waar je dat wil gaan regelen, maar vraag je hotel zo spoedig mogelijk voor een uitnodiging.
pi_67756853
Ik ga deze zomer voor 6 dagen naar Sint Petersburg, verblijf 5 nachten in het Loft Project Etagi Hostel, kent iemand dat misschien? Er is niet veel over te vinden namelijk, ik krijg steeds dezelfde foto's te zien en vind dat een beetje jammer.
Ik weet wel dat het niet duur is, zit er samen met mijn vriendin voor 5 nachten op een kamer voor twee personen voor maar 90 USD (in totaal) op 10 minuten afstand van het station.
Ben heel erg benieuwd naar de stad, hoor er veel mooie verhalen over.

[ Bericht 1% gewijzigd door DJJoris op 06-04-2009 15:31:45 ]
pi_67756915
Ik ga eind mei drie dagen naar Moskou en dan door voor 3 dagen St. Petersburg. Zo maar 'ns even het topic doorlopen voor tips, want ik weet echt nog niets...
pi_75383180
Ik ga dit topic dus gewoon kicken, moskou
pi_75525519
moskou is gaaf!!!!! je zal maar uitwisselingsstudent zijn en dan colleges hebben op de hoogste verdieping van dat universiteitsgebouw met uitzicht over de Lusjniki en heel Maskwa

mijn hoogtepunt daar: Lenin-Mausoleum en een persoonlijke gids die ons binnen de muren van het Kremlin over van alles en nog wat verteld heeft, inclusief de laarzen van Alexander de Grote

oh, en de spotgoedkope heerlijke sushi barretjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')