mijn laatste post:
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 08:21 schreef Xilantof het volgende:[..]
ik ben blij voor je.
dat wat jij zei over dat briefje in je portemonnai, heb ik ook, maar iets anders... helpt wel degelijk moet ik zeggen
verder voel ik me nutteloos. maar de persoon in kwestie zal dat waarschijnlijk niet beamen. maar ik voel me toch zo...
Ik voel me brak, 2 uur achter elkaar rpm, daarna nog wat fitness/hardlopen om dan maar 4 uur te slapen
Waarom neem ik de moeite nog vraag ik me af?
quote:Nablijven gelukkig doen ze dat hier niet meer
Op vrijdag 23 januari 2004 08:39 schreef koston het volgende:
Ik moet nu eigenlijk op school zitten, maar ik heb geen zin om te gaanBen veelste brak, hopelijk komen ze er op school niet achter kan ik ook nog ns gaan nablijven
Heb wel straxx presentatie over iets wat ik niet begrijp
quote:hehe koston..lambal
Op vrijdag 23 januari 2004 08:39 schreef koston het volgende:
Ik moet nu eigenlijk op school zitten, maar ik heb geen zin om te gaanBen veelste brak, hopelijk komen ze er op school niet achter kan ik ook nog ns gaan nablijven
kvoel me wel oke
Ben benieuwd of ik een beetje vooruit kom op de fiets. Dalijk kom ik alweer te laat. Goh.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 09:33 schreef DarkElf het volgende:
moe en drietug
Zin in vanavond, zin in weekend.
vanavond eindelijk weer lekker tegen mn vriend aan kunnen kruipen en in zn armen in slaap vallen.. 'k Heb hem gemist vannacht .. err.. toen ik eenmaal in mn bed lag dan
Ik moet van mezelf mijn examenstof goed doornemen, goede samenvatting uittypen. En mijn stageprotocol afwerken! Doe ik dat niet, mag ik geen Nemo kijken!
quote:Zolang de zon opkomt, is er vast ook een straaltje voor u.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:45 schreef -Artemis- het volgende:
zeer, zeer zorgelijk vanwege mijn toekomst.
*tegen het felle licht knippert met ogen*
Ik ga maar weer op de bank liggen
Had gisteren een kutdag met als dieptepunt dat mijn oudtante is overleden...ze was als een oma voor me...en aangezien ik verder ook geen andere opa's of oma's meer heb, is nu ook die generatie overleden...volgende week 2e begrafenis binnen 3 maanden...
quote:Gefeliciteerd!
Op vrijdag 23 januari 2004 13:21 schreef juss het volgende:
Blij!! Heb mijn rijbewijs!.
Ik voel me ook wel goed, weekend! En ga zometeen m'n haar verven
Paars met zwart!
Het is uit alleen de persoon in kwestie blijft vrolijk gesprekken beginnen op MSN wat het er niet echt makkelijker op maakt.
maar: vanavond mag ik weer fijn aan het werk! ()
en morgen ook de hele dag!!
bweeugh
quote:Sterkte DE, wanneer je er over wilt praten kun je me mailen
Op vrijdag 23 januari 2004 09:33 schreef DarkElf het volgende:
moe en drietug
OT:
Goed, ben nu even terug op de Uni om mijn paper te bespreken en om zo een afstudeerpraatje van een studievriend/verenigingsgenoot bij te wonen. Aansluitend een klein borreltje met buffetje tot een uur of 1, dus dat wordt vast gezellig Ik bemerk wel dat ik nu al terug verlang naar het oude, ongecompliceerde studentenleventje.
Verder lekker aan het rondhangen, rommelen, luieren, solliciteren, computeren, fluimen etc.
quote:Gecondoleerd.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ontzettend verdrietig, knallende hoofdpijn, moe en beetje sjacherijnig door irritante stagebegeleider.Had gisteren een kutdag met als dieptepunt dat mijn oudtante is overleden...ze was als een oma voor me...en aangezien ik verder ook geen andere opa's of oma's meer heb, is nu ook die generatie overleden...volgende week 2e begrafenis binnen 3 maanden...
Ik ben lichamelijk kapot. Gister na het lesgeven zelf nog even fanatiek trainen en een aantal spieren lekker verrekt. Ik denk dat ik mijn training zo maar oversla.
Moet vanavond nog aan de deur staan, dat wordt nog wat, hoe ik me nu voel.....
quote:Sterkte met het verwerken van je verlies. Ik hoop dat je steun kunt vinden in de mooie herinneringen die je aan haar hebt.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ontzettend verdrietig, knallende hoofdpijn, moe en beetje sjacherijnig door irritante stagebegeleider.Had gisteren een kutdag met als dieptepunt dat mijn oudtante is overleden...ze was als een oma voor me...en aangezien ik verder ook geen andere opa's of oma's meer heb, is nu ook die generatie overleden...volgende week 2e begrafenis binnen 3 maanden...
Vanavond een verjaardag en dan morgen weer weekend, waar ik ontzettend tegenop zie, omdat ik weer geen zak te doen heb .
Nu voel ik me nog beroerder
Ik ga even een frisse neus halen, ik moet toch alles geprobeerd hebben hé.
quote:Goedzo! Frisse neus ipv achter dat stomem scherm, dat lost al een hoop beroerd gevoel op!
Op vrijdag 23 januari 2004 16:01 schreef DuchessX het volgende:
Slapie slapie op de bank heeft niet het gewenste effect gehadNu voel ik me nog beroerder
Ik ga even een frisse neus halen, ik moet toch alles geprobeerd hebben hé.
quote:gefeliciteerd juss!!
Op vrijdag 23 januari 2004 13:21 schreef juss het volgende:
Blij!! Heb mijn rijbewijs!.
Nu zal ik vanavond vast nog wel de kans krijgen om wat dingen te leren en bij te werken, als mijn oppaskindje te bed lig. Ik heb er zin in!
Nu even Nemo kijken en ik voel me weer wat happier, terwijl net daaronder (onder dat happie-laagje) een hoop puin verscholen ligt.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:49 schreef hardsilence het volgende:
Pffff ik ben er langer mee bezig geweest dan ik had gedacht, denk ook mede omdat mijn concentratie niet 100% was, ik hele tijd afgeleid werd door de mensen om me heen en andere kleine dingetjes.Nu zal ik vanavond vast nog wel de kans krijgen om wat dingen te leren en bij te werken, als mijn oppaskindje te bed lig. Ik heb er zin in!
Nu even Nemo kijken en ik voel me weer wat happier, terwijl net daaronder (onder dat happie-laagje) een hoop puin verscholen ligt.
Nou jah, nog even wachten en dan weet ik het resultaat...
Maandag besef ik vast wel weer dat ik nu naar mijn werk moet lopen, maar voorlopig krijgt 't mijn humeur niet kapot
ga zo lekker mn haar mooi doen met alle tips uit LIF en dan mn mooie jurk aandoen enzo
woei
gala
I feel great
oh, en ook nog mooi opmaken
*bounce*
quote:Jaaa
Op vrijdag 23 januari 2004 17:05 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Jij bent goed met kindjes....
Voel me wel vol van het beetje eten, valt niet goed. En ben moe, maar dalijk krijg ik vanzelf wel wat energie.
mijn moeder zit me gewoon al de hele week aan de kop te zeure en te treitere.. heb het nu echt gehad.. mijn broer moest net nog even flink meehelpen waardoor ik hem ff een stomp heb verkocht.. doe ik normaal nooit mja t kan zo niet meer.. hoe maak je iemand kapot.. alsof ik nog niet genoeg aan me hoofd had..
quote:Cheer up
Op vrijdag 23 januari 2004 20:23 schreef texelonia het volgende:
So lonely...
Ik heb beetje buikpijn, en de visite wil mn laptop zien, dus voila .
En ik ga een mooie tocht maken!
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:03 schreef Frenkie het volgende:
En ik ga een mooie tocht maken!
en buiten dat,voel ik me wel goed. moe, ga ook zo maar slapen.
en verder een beetje van: "tja het zal allemaal wel"-mood.
owhja, ik mis mijn vriendin
heb haar al weer een week niet gezien
ik mis haar
quote:hahaha ik vind het echt leuk dat je door het kookforum opfleurt
Op zaterdag 24 januari 2004 00:10 schreef shmoopy het volgende:
Helemaal blij.
ik voel me super!!! mede door een lekker relaxed avondje sushi eten en een bioscoopfilmpje met twee lieve vriendinnen!
Oh wacht..appelmoes heb ik in huis!
quote:ik heb ook al honger, ook al heb ik heerlijk gegeten
Op zaterdag 24 januari 2004 00:13 schreef milagro het volgende:
ik heb net gepost in een CUL topic, en nu heb ik trek in biefstuk, mosselen, garnalen, profitteroles, rohjan josh, union bahjee, gepofte aardappels, maiskolf met boter, appelmoes, tzaziki
Oh wacht..appelmoes heb ik in huis!
Hij is al bijna 15 maanden
We hadden 7 maanden wat en dat is niet echt gigantisch veel. Toch was het heel intensief. We belden zowat elke dag, deden veel met elkaar enzo... gewoon echt leuk maar het is begin augustus misgegaan omdat ze iemand anders leuker vond
we hebben het nog wel geprobeert maar het ging gewoon niet. Ze zag niet in dat ik haar even niet wilde zien en werd daarom boos. Nu heb ik sinds september ongeveer geen contact meer met haar en sinds die tijd voel ik me kut.
ik heb het voor mijn gevoel nooit goed af kunnen sluiten
de laatste tijd droom ik vaak over haar. over wat we hebben gedaan en over dat het goed komt tussen ons. dat we de ruzie bijleggen en dat we weer vrienden zijn... heel raar, hele realistische dromen. ik heb ook steeds het gevoel dat we ooit weer vrienden zullen worden. de laatste tijd worden die gevoelens steeds sterker en krijg ik kleine voortekentjes (tenminste zo zie ik het)
ik zie opeens iemand die heel veel op haar lijkt,
ik herriner me opeens weer een moment wat we hebben beleeft'
ik hoor haar naam
enz enz... het word steeds sterker
in het begin van onze relatie had ik ook zon gevoel van "Als het ooit uitgaat tussen ons, dan zullen we vast erge ruzie krijgen en elkaar nooit meer willen zien" dat is ook uitgekomen... ik hoop dat we in ieder gevaal weer vrienden kunnen worden. ik heb haar zojuist gemailed en ik hoop dat ze nog een beetje positief tegen me aankijkt...
nou ja, het lot zal het wel bepalen. als het niet zo mocht zijn dan zal het dat ook niet worden. ik laat het op zijn beloop gaan, ik forceer niets...
laat ze daar boven maar beslissen
quote:je vriend vragen of ie er nu eindelijk uit mag
Op zaterdag 24 januari 2004 00:30 schreef hardsilence het volgende:
D'r steekt iets in me keel, dat doet pijnweet niet hoe ik dat weg moet krijgen
quote:Bedankt, tis opgelost.
Op zaterdag 24 januari 2004 00:33 schreef milagro het volgende:
je vriend vragen of ie er nu eindelijk uit mag
quote:Als in leeftijd?
Op zaterdag 24 januari 2004 05:32 schreef WiSeGuY187 het volgende:
beetje dronken en heel oud ... bijna dan
quote:yep
Op zaterdag 24 januari 2004 05:34 schreef fiat126 het volgende:[..]
Als in leeftijd?
kwam er gister achter dat degene die ik leuk vind toch wel een vriendin heeft
iemand had dat eerder al es gezegd, maar die zegt wel vaker wat...
dus die geloofde ik toen niet echt
en de dag ervoor dacht ik ergens door nog dat ie mij misschien toch ook wel leuk vond
mjah hoe kon ik zoiets toch ook denken stom
naja ik stort me wel weer lekker op m'n eigen verhaaltjes met mensjuhs van tv series enzo JB ofzo
die willen me tenminste altijd
naja het ging al niet echt goed, en dit maakt het niet echt beter
Godver wat is het saai...EN HET IS PAS 10:40.
Overigens had ik mijn chinese jaarhoroscoop gelezen...
quote:AHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Alle singles opgelet: dit jaar zul je de ware vinde. Maart, mei, juli en september zijn goede maanden om nieuwe mensen te ontmoeten.
zo lekker naar school, decorbouwen voor toneel, daarna op school slapen, morgen weer decorbouwen, kaarten mee voor het pokeren, fotospullen voor de leuke kiekjes en ook nog wat leesvoer (moet maandag een boek uit hebben voor leesclubje)
Gala was gaaf, alleen was de muziek beetje dull..
Jurk vond iedereen prachtig
foto's komen asap
Voor de rest niet veel van plan, we maken er weer een ordinair saai weekend van, my specialty
quote:Ehh dat zijn we gister geweest bedoel ik, ga vanavond met hem naar de bios
Op zaterdag 24 januari 2004 12:48 schreef _SunShine_ het volgende:
Ga vanavond uit met een leuke jongen![]()
quote:Gevonden
Op zaterdag 24 januari 2004 00:40 schreef thaleia het volgende:
Ik weet HEEL zeker dat er zich ergens in dit huis een reep chocolade bevindt. Het ding is echter onvindbaar. De kwelling is bijna ondraaglijk.
ze kan gewoon niet velen dat ik nu makkelijk zonder haar kan!
jammer maar helaas voor haar
met mij gaat het goed
quote:* Subterranean heeft hetzelfde probleem.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kut! Ik kan niemand vinden om mee te gaan stappen vanavond! "Ik ben moe, ik heb geen geld, mijn vriendin wil thuisblijven!",
quote:Ik had het gisteren. Maar toen wist ik al dat we vandaag wel zouden gaan. Helaas is dat wel met mensen met wie ik eigenlijk niet zo nodig hoef. Maar heb ook geen zin om nog een keer thuis te blijven
Op zaterdag 24 januari 2004 17:45 schreef Subterranean het volgende:
* Subterranean heeft hetzelfde probleem.
OT: hongerig. Over een kwartiertje is het godzijdank klaar.
quote:en, waar lag het?
Op zaterdag 24 januari 2004 16:51 schreef thaleia het volgende:[..]
Gevonden
OT, tevreden, lekker wat te drinken, verwarming aan, kaarsjes aan, mannetje happy en gelukkig en..
hele leuke cadeautjes voor mezelf gescoord voor dinsdag
quote:Opgelucht.
Op zaterdag 24 januari 2004 14:14 schreef Moonah het volgende:
Ik voel me ontevreden.
Werk aan de winkel dus.
quote:Die optie heb ik dus ook, als ik niks beters kan vinden dan toch maar met hun op stap.
Op zaterdag 24 januari 2004 17:47 schreef thaleia het volgende:[..]
Ik had het gisteren. Maar toen wist ik al dat we vandaag wel zouden gaan. Helaas is dat wel met mensen met wie ik eigenlijk niet zo nodig hoef. Maar heb ook geen zin om nog een keer thuis te blijven
Ontopic: Chagrijnig!
Heb een erg leuk weekend, en die duurt nog tot morgenavond laat, en als het meezit ben ik hier de komende 2 weken in het weekend ook En daar word ik vrolijk van. Ook heb ik goeie cijfers op school terug
quote:een beetje vreemd maar wel lekker?
Op zaterdag 24 januari 2004 19:22 schreef Frezer het volgende:
Vreemden goed
.
ik voel me al een stuk minder frustie
quote:Zoiets ja
Op zaterdag 24 januari 2004 19:33 schreef Hanneke1983 het volgende:een beetje vreemd maar wel lekker?
quote:Goed zo!!
Op zaterdag 24 januari 2004 19:33 schreef Hanneke1983 het volgende:ik voel me al een stuk minder frustie
Nog bedankt _Denker en Peregrijn voor jullie berichtjes...
quote:Mijn beslissing is anders uitgevallen: ik blijf thuis. En ook daar ben ik niet echt blij mee. Volgende keer beter.
Op zaterdag 24 januari 2004 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gemengde gevoelens, ik ga dus uiteindelijk wel stappen, maar met mensen waar ik niet zo heel enthousiast over ben. Nou ja, misschien heb ik me totaal in ze vergist en blijken ze achteraf erg tof te zijn
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:30 schreef hardsilence het volgende:
D'r steekt iets in me keel, dat doet pijnweet niet hoe ik dat weg moet krijgen
Gisteren weer ruzie met mijn lief gehad, weet echt niet meer waar het aan ligt. Tickets zijn geboekt en 350 USD op de helling is niet fijn.
quote:Tis geen keelpijn lieve Stereotomy.
Op zondag 25 januari 2004 00:22 schreef Stereotomy het volgende:keelsnoepje
Gisteren weer ruzie met mijn lief gehad, weet echt niet meer waar het aan ligt. Tickets zijn geboekt en 350 USD op de helling is niet fijn.
Ruzie met je lief, potdikkie! Nog 2 maandjes, of al eerder? Nou, dat komt wel helemaal goed toch!
en verder tja, sommige dingen lopen goed, andere wat minder
owhja, en mijn vriendin die zou ik ook wel weer willen zien
Maar wel goed
Na al het vakantie gebespreek van gisteren, heb ik helemaal zin de vakantie Naja, nog maar 5,5 maand
ik voel me kut (omgestoten tot zo ver, koffie pot, zoetjes, reserve zoetjes (zoetjes opruimen is ))
daarnaast ook nog duf want ik heb nog geen koffie op
de hond gaf net over op mijn vloerbedekking
koude handen koude neus
en:
oftewel: het kon beter
Ik zit de hele dag niets anders te doen dan te spelen met mijn mooie Canon A70 Powershot. Echt gaaf wat je allemaal met zo'n ding kan. Het vreet batterijen, maar is erg leuk. Binnenkort zal ik eens wat meer foto's hier op het forum dumpen
Verder ook nog in een goede mood van het feestje van vrijdag en het gezellige etentje van gisteren met familie bij de Thai
Maargoed, het was het waard, gezellig
Dadelijk naar mijn opa's verjaardag
Lekker weer, zonnetje schijnt, lekker geslapen, mijn mopppie is in de buurt...
Heerlijk zo
Jeej!
*blij*
maar over paar uurtjes voel ik me wel weer goed want dan komen er 2 goede vrienden en gaan we eten en lekker biertje drinken enzo dat word dan wel weer gezellig.
I feel gooooood
quote:Kapitalist.
Op zondag 25 januari 2004 15:13 schreef SEMTEX het volgende:
I feel gooooood
quote:
Op zondag 25 januari 2004 15:47 schreef elcastel het volgende:[..]
Kapitalist.
quote:In dit tumult van materialisme, voortschrijdende individualisering, slachtofferschap en zelfverheerlijking, en ons eeuwige doodvermoeiende streven naar autonomie word ik regelmatig overweldigd door zovele prikkels van buitenaf. Dat wil zeggen: ik lijk onophoudelijk te worden overstroomd door de gevoelens van anderen; ze gaan als olifanten in een porceleinkast te keer. Die anderen, die met gevoelens smijten alsof het niets is, houden volstrekt geen rekening met wat dit teweeg kan brengen bij de medemens. Het vormt een nietaflatende stroom van emoties die ongecensureerd mijn hoofd komt binnen valen. Die gevoelens van andere mensen, in al hun eenzaamheid, lelijkheid, hebberigheid, bordelinerigheid etc., deprimeren uitermate, kan ik u vertellen. En dan kun je wel zeggen dat je topics als dit maar niet moet lezen, maar echt: emoties zijn niet te vermijden als ze zo kwistig in het rond gestrooid worden. Maar, niet getreurd, er is een diagnose voor: hoogsensitief. Ik hoop dat de rest van de wereld daar voortaan rekening mee wil houden. Bij voorbaat dank.
Op zondag 25 januari 2004 15:47 schreef elcastel het volgende:[..]
Kapitalist.
quote:Still...
Op zondag 25 januari 2004 16:46 schreef thaleia het volgende:
Ik voel de lust om nummers van Snoop Doggy Dogg te draaien en mijn vrienden lastig te vallen met mp3's van diezelfde artiest
quote:Ja, inderdaad. HSP-ers huilen sneller dan anderen mensen. Jij prikkelt mijn zenuwstelstel ook danig, SEMTEX. Ik begin al bijna overvoerd te raken.
Op zondag 25 januari 2004 16:45 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ben je toch een huilie, RG.
quote:Awwww
Op zondag 25 januari 2004 16:50 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Ja, inderdaad. HSP-ers huilen sneller dan anderen mensen. Jij prikkelt mijn zenuwstelstel ook danig, SEMTEX. Ik begin al bijna overvoerd te raken.
quote:Nouja, laten we niet wegzakken in zelfmedelijden he.
Op zondag 25 januari 2004 17:05 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Awwww [afbeelding]
quote:'Dan moet je je hand uit je broek halen!'
Op zondag 25 januari 2004 17:08 schreef afhrodite het volgende:
Dat lieve lieve vriendje van mij is helemaal niet zo lief...kvoel me kut..
.
.
.
Nou...
Is het lengteverschil tussen SEMTEX en golfer nou groter of kleiner dan 5 centimeter?
Ik voel me zo
ongelukkig
zolang ik dit niet weet!
quote:Laten we de emoties een beetje temperen JAM.
Op zondag 25 januari 2004 17:11 schreef JAM het volgende:
Ah, wat heerlijk, nu kan ik eindelijk die domme grap weer eens maken die ik al sinds mijn 13de niet meer maak. Ik heb me dit jaar voorgenomen meer Jiddische scheldwoorden te gebreuken, en meer grappen te maken die ook maakte in de gelukzalige tijd van voor mijn dertiende levensjaar.
[..]'Dan moet je je hand uit je broek halen!'
.
.
.
Nou...
[Dit bericht is gewijzigd door RaisinGirl op 25-01-2004 17:16]
quote:Heb je een spiegel bij de hand, SEMTEX? Dan kijk ik even of het m'n reet kan roesten.
Op zaterdag 24 januari 2004 19:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me weer eens hardstikke cool, omdat ik iets languitgestelds vandaag gedaan heb: een oogmeting laten doen. Ze hebben gelijk mijn montuur weer voorzien van dopjes en dus staat-ie nu weer recht! Shoppen is trouwens ook goed voor mijn humeur
quote:sorry
Op zondag 25 januari 2004 17:15 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Laten we de emoties een beetje temperen JAM.
[Dit bericht is gewijzigd door afhrodite op 25-01-2004 17:21]
quote:Leefden we maar in een andere tijd. Dan was het probleem zo opgelost!
Op zondag 25 januari 2004 17:15 schreef Berserker het volgende:
Ik weet het nu zeker. Mijn depressieve toestand is te wijten aan golfer.
'Dan moet je je hand uit je broek halen!'
[quote]
whahha wat lollig, hou je bek toch
quote:Precies, Berserker. Mijn eigen geluk kan ik nog wel aan, maar ik vind het wel zo netjes als anderen hun geluk een beetje voor zich houden. Hun ongeluk ook trouwens.
Op zondag 25 januari 2004 17:17 schreef Berserker het volgende:
Die SEMTEX heeft echt een dagtaak aan het zich-gelukkig-voelen. Je zit erop te wachten dat ze er een keer overspannen van wordt.
quote:hou dat offtopic gelul toch eens voor je
Op zondag 25 januari 2004 17:22 schreef Berserker het volgende:
Ik zit te denken hè: wat nou als je stemmen in je hoofd hebt, maar tegelijkertijd een beetje doof bent zodat je ze niet kan horen? Dan heffen de twee zwakheden elkaar eigenlijk op toch?
quote:Heb je je wel eens afgevraagd hoe hij zich voelt? Nee, dat dacht ik al.
Op zondag 25 januari 2004 17:08 schreef afhrodite het volgende:
Dat lieve lieve vriendje van mij is helemaal niet zo lief...kvoel me kut..
quote:Dan lees je het niet, kneus
Op zondag 25 januari 2004 17:16 schreef Berserker het volgende:[..]
Heb je een spiegel bij de hand, SEMTEX? Dan kijk ik even of het m'n reet kan roesten.
quote:Volgens mij noemen ze dat gewoon jaloezie
Op zondag 25 januari 2004 17:17 schreef Berserker het volgende:
Die SEMTEX heeft echt een dagtaak aan het zich-gelukkig-voelen. Je zit erop te wachten dat ze er een keer overspannen van wordt.
quote:Het is ook niet aardig om je eigen kutgevoel vanwege je niet lieve vriendje af te reageren op iemand die daar niets aan kan doen. Emotieverspilling is het.
Op zondag 25 januari 2004 17:23 schreef afhrodite het volgende:[..]
hou dat offtopic gelul toch eens voor je
quote:Ik vraag me af wat de definitie van geluk is, als jij gelukkig bent. Misschien betekent geluk wel dat je gele tanden en hangtieten hebt. Dan heb ik niks gezegd.
Op zondag 25 januari 2004 17:27 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij noemen ze dat gewoon jaloezie
Het een ander niet gunnen van zijn geluk, as usual. Voorspelbaarheid
quote:Doe nu maar zoals je eigen sig je voorschrijft, SEMTEX. Het feit dat je je daar niet aan houdt, is ook een beetje voorspelbaar.
Op zondag 25 januari 2004 17:27 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dan lees je het niet, kneus
Maar volgens mij maak jij er een dagtaak van je aan MIJN posts te irriteren
[..]Volgens mij noemen ze dat gewoon jaloezie
Het een ander niet gunnen van zijn geluk, as usual. Voorspelbaarheid
quote:
Op zondag 25 januari 2004 17:28 schreef Berserker het volgende:[..]
Ik vraag me af wat de definitie van geluk is, als jij gelukkig bent. Misschien betekent geluk wel dat je gele tanden en hangtieten hebt. Dan heb ik niks gezegd.
verder hoor ik net dat ik mijn vriendin op z'n vroegst pas zondag (volgende week) weer kan zien
i've been better
quote:Ik post hier gewoon getrouw mijn gemoedstoestand, jullie zie ik alleen als er wat te rellen valt of als er weer wat hormonen afgereageerd moeten worden. Dus gedraag je nou niet zo hypocriet en pleuren JULLIE nou 's voorgoed op uti dit topic
Op zondag 25 januari 2004 17:30 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Doe nu maar zoals je eigen sig je voorschrijft, SEMTEX. Het feit dat je je daar niet aan houdt, is ook een beetje voorspelbaar.
quote:Nou, ik heb af en toe mijn dag niet, maar jij hebt je hele leven niet, muts!
Op zondag 25 januari 2004 17:31 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Berserker heeft blijkbaar zijn dag niet en komt dat weer 's afreageren in R&P. Wat gemutlich
[Dit bericht is gewijzigd door JAM op 25-01-2004 17:36]
quote:Ik vond het juist zo gezellig en als vanouds worden.
Op zondag 25 januari 2004 17:32 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik post hier gewoon getrouw mijn gemoedstoestand, jullie zie ik alleen als er wat te rellen valt of als er weer wat hormonen afgereageerd moeten worden. Dus gedraag je nou niet zo hypocriet en pleuren JULLIE nou 's voorgoed op uti dit topic
quote:Ga toch tapas kneden, knulletje
Op zondag 25 januari 2004 17:32 schreef Berserker het volgende:[..]
Nou, ik heb af en toe mijn dag niet, maar jij hebt je hele leven niet, muts!
.
quote:Als neutrale bijstander moet ik zeggen dat je nou wel erg sneu begint over te komen.
Op zondag 25 januari 2004 17:32 schreef Berserker het volgende:[..]
Nou, ik heb af en toe mijn dag niet, maar jij hebt je hele leven niet, muts!
.
quote:Ter vergelijking, professor Fetze Alsvanouds:
Op zondag 25 januari 2004 17:35 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Ik vond het juist zo gezellig en als vanouds worden.
.
.
quote:Dat is begrijpelijk, als je negativiteit als lifestyle hebt
Op zondag 25 januari 2004 17:35 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Ik vond het juist zo gezellig en als vanouds worden.
.
quote:Als jij neutraal bent dan test ik al 21 jaar lang positief voor een zwangerschapstest, kiddo.
Op zondag 25 januari 2004 17:36 schreef Roonaan het volgende:[..]
Als neutrale bijstander moet ik zeggen dat je nou wel erg sneu begint over te komen.
![]()
![]()
Vanochtend uitgeslapen, toen ik wakker werd koffietje gekregen op bed...
Na het opstaan mijn héle huis voor mij alleen gehad..
( man is met kleine man naar de stad gegaan ')
En nu komen er heerlijke etensgeurtjes uit de keuken..
en dat terwijl ik hier achter de laptop zit.
quote:return true; maar goed, dan is berserker niet meer dan een puberale BHFH.
Op zondag 25 januari 2004 17:38 schreef RaisinGirl het volgende:
Hoe sneu dan ook, er wordt wel op gereageerd. En dat is de grootste grap..
quote:Ik vind het nogal triest, RaisinGirl, en triest is je storen aan iets dat je makkelijk kunt vermijden, maar toch steeds weer opzoekt.
Op zondag 25 januari 2004 17:38 schreef RaisinGirl het volgende:
Hoe sneu dan ook, er wordt wel op gereageerd. En dat is de grootste grap..
quote:Als dat je gevoel voor eigenwaarde omhoog helpt, dan wil ik dat best toegeven.
Op zondag 25 januari 2004 17:39 schreef Roonaan het volgende:[..]
return true; maar goed, dan is berserker niet meer dan een puberale BHFH.
quote:Pas je op met de messen, kind van me?
Op zondag 25 januari 2004 17:37 schreef SEMTEX het volgende:[..]
En nu ga ik afwassen
quote:mijn eigenwaarde stijgt niet met gelijk in een R&P topic
Op zondag 25 januari 2004 17:40 schreef Berserker het volgende:[..]
Als dat je gevoel voor eigenwaarde omhoog helpt, dan wil ik dat best toegeven.
.
quote:Jullie zoeken MIJ en deze posts in R&P op om te rellen: einde discussie.
Op zondag 25 januari 2004 17:40 schreef JAM het volgende:[..]
Ik vind het nogal triest, RaisinGirl, en triest is je storen aan iets dat je makkelijk kunt vermijden, maar toch steeds weer opzoekt.
quote:Die goede oude tijd waarin gelievelijke onderlinge slowchat nog gewoon was
Op zondag 25 januari 2004 17:42 schreef texelonia het volgende:
Blij dat dit verneukte topic bijna vol is
quote:Jij zou gaan afwassen. Of heb je ons toch weer opgezocht?
Op zondag 25 januari 2004 17:42 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Jullie zoeken MIJ en deze posts in R&P op om te rellen: einde discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |