A.s. papa's en mama's:
12 januari 2004: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 01 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
05 april 2004: ezzi
07 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
21 april 2004: Tan
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)
21 juni 2004: dutchie
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
* 27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger
02 juli 2004: Xeliana
* 03 juli 2004: pluisje en rickmans
07 juli 2004: bop
09 juli 2004: dolfg
14 juli 2004: LadyS
16 juli 2004: Moots
27 juli 2004: snoopy
5 augustus 2004: Little-Angel
06 augustus 2004: Sjeen en to_Davy
15 augustus 2004: Tinkepink
27 augustus 2004: Sugar
02 september 2004: Loena-tik-
* 08 september 2004: Knorretje en Danny
13 september 2004: Girly
17 september 2004: piglet
20 september 2004: Xanthe
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 05:36 schreef Belana het volgende:
En nu is er niemand
Ik ben bij je hoor....
Ik hou jullie voor zover mogelijk op de hoogte.
En Lois, ik heb je maar even laten slapen nog, je kan je slaap goed gebruiken
(toch geen februari kindje....)
quote:Sterkte vandaag ! Straks denk je even : waar om wilde ik ook alweer een baby maar als je ukkie op je buik ligt ............... t is klissjee maar o zo waar !
Op vrijdag 23 januari 2004 05:48 schreef Belana het volgende:
Ik zit hier echt helemaal te trillen zeg, dit is wel echt nu....hoewel ik verder nog niks voel, maar dat kan nu dus gewoon echt ieder moment losbarsten ofzo. Ik vind het doodeng, dat kan ik jullie wel vertellen. Daarbij vergeleken zijn die afgelopen dagen echt relaxed geweest. Vandaag of uiterlijk morgen hebben wij dus een kindje...nou jaaa! Er 9 maanden naartoe leven? welnee! Je bent 9 maanden zwanger, maar thats it hoor. pfffff, kan iemand het ff van me overnemen?
Nou, maar rustig proberen te worden, want ik zal wel moeten he.
Zennnnnnnnnnnnnnnnnn......... *knijpt ogen dicht*
hierbij wat virtuele knuffels
quote:Kijk dat is goed nieuws !
Op vrijdag 23 januari 2004 06:16 schreef Belana het volgende:
Om de 10 minuten een redelijke wee nu...
quote:Geloof dat ik de enige ben die hier zo vroeg zijn bed is uitgevallen, maar ja ik moet over een uur werken. Gelukkig kan ik op school zo nu en dan fok ook volgen
Op vrijdag 23 januari 2004 06:26 schreef Belana het volgende:
Nou, niet als het zo rustig is....hihihi...(zenuwen giechel)..ga allemaal es wakker worden doen! Ga mij es afleiding bezorgen...
quote:Ben nu dus douchen en zo............
Op vrijdag 23 januari 2004 06:27 schreef Stout het volgende:[..]
Geloof dat ik de enige ben die hier zo vroeg zijn bed is uitgevallen, maar ja ik moet over een uur werken. Gelukkig kan ik op school zo nu en dan fok ook volgen
quote:Ik zal deze post bewaren voor als jij aan de beurt bent
Op vrijdag 23 januari 2004 06:58 schreef LadyS het volgende:
Dat kan ik me inderdaad goed voorstellen...![]()
Maar het is wel het moment waar je lang naar uitgekeken hebt, toch?
Eindelijk een beetje schot in de zaak.
Niet te druk maken, hoor![]()
zei de onervaren muts
quote:Goed zo, puffen helpt je concentreren, vond ik. Spannend hč?
Op vrijdag 23 januari 2004 07:07 schreef Belana het volgende:
Ja, dat is waar, en toch, als het dan zover is....![]()
Het komt uiteraard allemaal goed!
Net Lois ff gesproken, das ook fijn...
En nu echt puffen iedere 7 minuten...
Nou moet ik straks Christan wegbrengen en naar mijn werk en dan hebben we verdorie vergadering vanmorgen Hoe moet ik je bevalling nou volgen???
quote:Neee.. doe maar niet
Op vrijdag 23 januari 2004 07:07 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ik zal deze post bewaren voor als jij aan de beurt bent
Belana, om de 7 minuten al
quote:Ik ben vrij
Op vrijdag 23 januari 2004 07:09 schreef Rewimo het volgende:[..]
Goed zo, puffen helpt je concentreren, vond ik. Spannend hč?
Nou moet ik straks Christan wegbrengen en naar mijn werk en dan hebben we verdorie vergadering vanmorgen
Hoe moet ik je bevalling nou volgen???
Heb je geen webcam, Belana? ?:)
quote:Is wel een goede reden natuurlijk!
Op vrijdag 23 januari 2004 07:13 schreef Rewimo het volgende:
*overweegt ziekmelding*
quote:Ssst, ik heb illegaal internet
Op vrijdag 23 januari 2004 07:16 schreef LadyS het volgende:[..]
Is wel een goede reden natuurlijk!
Heb je op je werk wel internet? Voor als je uit de vergadering komt?
Anders ga je halverwege even naar het toilet... en dan een omweg maken via je bureau
Belana, kun je die kleine er niet even uitgooien voor 9 uur?
quote:Nikstervan, jij bevalt in dit deel *streng kijkt*
Op vrijdag 23 januari 2004 07:20 schreef Belana het volgende:
Zeg, als we zo doorkleppen dan wordt het alsnog deel 27....
quote:en voor negen uur *ook streng kijkt*
Op vrijdag 23 januari 2004 07:21 schreef Rewimo het volgende:[..]
Nikstervan, jij bevalt in dit deel *streng kijkt*
pfff pfff pfff
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 07:39 schreef Belana het volgende:
nu was weer 7.37, dus weer 7 minuten.
ze duren toch wel ongeveer 1,5 minuut, maar het voelt korter..gelukkig.
Nah, hebben jullie het ooit zooooo live meegemaakt? Het leidt me heerlijk af iig.
quote:ben dr weer hoor, nu op school
Op vrijdag 23 januari 2004 07:39 schreef Belana het volgende:
nu was weer 7.37, dus weer 7 minuten.
ze duren toch wel ongeveer 1,5 minuut, maar het voelt korter..gelukkig.
Nah, hebben jullie het ooit zooooo live meegemaakt? Het leidt me heerlijk af iig.
quote:Mijn tante liep in een praktijk van 3 stuks en daar konden ze er simpelweg geen rekening mee houden. Wat als jij de vk die dienst heeft niet mag en die vrij heeft wel, moet die dan maar op komen draven? Dat kun je heel simpel niet realiseren...
Op donderdag 22 januari 2004 20:18 schreef snoopy het volgende:[..]
Bij mijn verloskundige (praktijk van 4 vk) zei ze dat ik het gewoon moest aangeven als ik een van de vk niet aardig vond. Daar houden ze dan rekening mee. Dat diegene dus niet je bevalling doet. Kan dat bij jou niet?
***handje vasthoud****
en......
jááá goed zo meisje......hij gaat goed!
Ontzettend veel succes, een hele fijne gevalling toegewenst
Edit: o wacht even, we moeten wel even helpen hč
quote:Ik ben er ook hoor Rewimo.
Op vrijdag 23 januari 2004 08:17 schreef Rewimo het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Bevallen maarLois, neem jij het over van Belana als ze zelf niet meer kan posten? We willen wel een liveverslag natuurlijk
quote:Heej
Op vrijdag 23 januari 2004 08:21 schreef Kbot2000 het volgende:[..]
Ik ben er ook hoor Rewimo.
quote:Nou hoor, dat doe ik voor jullie hoor....
Op vrijdag 23 januari 2004 08:23 schreef Rewimo het volgende:[..]
Heej
Jij moet met natte washandjes lopen, hand vasthouden en niet te vergeten: flauwvallen. Dan heb je geen tijd om ons op de hoogte te houden
sorry Sven, mama kan je even geen schone luier geven, mama zit een bevalling te volgen
Hoe moet dat nu vandaag, ik wilde nog boodschappen gaan doen enzo.
quote:Dat kan dus niet. Bestel maar wat via albert.nl hoor
Op vrijdag 23 januari 2004 08:34 schreef easy-going het volgende:
Hoe moet dat nu vandaag, ik wilde nog boodschappen gaan doen enzo.
en nu maar hopen dat het niet zo verschrikkelijk hard gaat als bij mijn tante
En als je nu die stomme vk krijgt, dan ga je gewoon lekker tegen haar schelden: 'Zie je nou wel dat ik me niet aanstelde! Het was wel al bijna begonnen '
[Dit bericht is gewijzigd door piglet op 23-01-2004 08:51]
Update van mij ; best redelijk geslapen gelukkig, vanmorgen geen afscheiding meer gezien , kwam dat omdat ik lag? Ik wachtdus nog heel even af voordat ik in paniek het ziekenhuis ga bellen.
Als ik er straks weer last van heb bel ik ze wel even , maar waarschijnlijk was ik gewoon te paniekerig door alle hormonen.
Merk ze nu toch wel door mijn lichaam gieren zeg
Moest zelfs janken toen ik las dat bij Belana de bevalling niet lang meer op zich laat wachten.
Belana:
Sterkte en succes ook voor Kbot
PUFPUFPUFPUFPUFPUFPUFFFFFFFFFFF
En dan kunnen we humptie
zien
Ik had gisteravond geen kans meer te reageren, maar wat een trut van een verloskundige zeg, wat een lomp mens Ben ook heel blij dat er een aardige dienst heeft! Puf ze en heel veel succes!!!
quote:Xanthe! Volgens mij kan het bloeden niet stoppen omdat je ligt
Op vrijdag 23 januari 2004 08:51 schreef Xanthe het volgende:
Update van mij ; best redelijk geslapen gelukkig, vanmorgen geen afscheiding meer gezien , kwam dat omdat ik lag? Ik wachtdus nog heel even af voordat ik in paniekhet ziekenhuis ga bellen.
Als ik er straks weer last van heb bel ik ze wel even , maar waarschijnlijk was ik gewoon te paniekerig door alle hormonen.
Merk ze nu toch wel door mijn lichaam gieren zeg
Moest zelfs janken toen ik las dat bij Belana de bevalling niet lang meer op zich laat wachten.
Ik had afgelopen zondag ook zoiets (ineens bloed op de wc). Het is echt vreselijk eng en ik heb ook m'n ogen uit m'n hoofd gehuild. Gelukkig mocht ik de volgende dag bij de ha langs. Zij zag geen bloed meer en zei dat de baarmoedermond dicht zat. Natuurlijk is dat geen garantie dat het dus goed zit, maar het gaf me wel iets meer rust.
Verder zal iedereen je vertellen dat als het fout gaat, ze er niks aan kunnen doen (en jijzelf ook niet, helaas). Niet wat je wil horen, natuurlijk. Maar helaas de waarheid. Je zult af moeten wachten . Maar als je denkt dat je je een stuk rustiger voelt als er een inwendige echo gedaan kan worden o.i.d., dan moet je echt zo even bellen hoor! Het hielp mij ook om iets rustiger te worden...
Dikke voor jou (ik weet hoe je je nu voelt, het is echt NIET leuk).
Dikke
quote:Ik denk dat het allemaal wel mee valt.
Op vrijdag 23 januari 2004 08:57 schreef easy-going het volgende:
Ha Xanthe, goed teken toch dat je die hormonen voelt gieren door je lichaam. Eng he om nu naar de wc te gaan. Anders bel je toch gewoon naar het ziekenhuis, misschien kunnen ze je wel geruststellen.
Maar fijn dat je je iets geruster voelt, maar dat onzekere....het is net wat ET gisteren nog zei....als je dat 2e streepje hebt, heb je zorgen en ben je ongerust.
quote:Ik heb het stukje van jou ook gelezen en ik was toen nog heel rationeel.
Op vrijdag 23 januari 2004 09:00 schreef piglet het volgende:[..]
Xanthe! Volgens mij kan het bloeden niet stoppen omdat je ligt
hoe vaak ik wel niet doorlekte tijdens een menstruatie.
Ik hoop zo ontzettend voor je dat het inderdaad niet meer terugkomt!Ik had afgelopen zondag ook zoiets (ineens bloed op de wc). Het is echt vreselijk eng en ik heb ook m'n ogen uit m'n hoofd gehuild. Gelukkig mocht ik de volgende dag bij de ha langs. Zij zag geen bloed meer en zei dat de baarmoedermond dicht zat. Natuurlijk is dat geen garantie dat het dus goed zit, maar het gaf me wel iets meer rust.
Verder zal iedereen je vertellen dat als het fout gaat, ze er niks aan kunnen doen (en jijzelf ook niet, helaas). Niet wat je wil horen, natuurlijk. Maar helaas de waarheid. Je zult af moeten wachten
. Maar als je denkt dat je je een stuk rustiger voelt als er een inwendige echo gedaan kan worden o.i.d., dan moet je echt zo even bellen hoor! Het hielp mij ook om iets rustiger te worden...
Dikkevoor jou (ik weet hoe je je nu voelt, het is echt NIET leuk).
Terug denkend aan Ezra (dat is soms erg moeilijk omdat ik pas achteraf wist dat ik zwanger was) geloof ik dat ik ook last heb gehad van bruinige afscheiding en zelfs 1 maal witte met rood bloed.
Die met bruinige heb ik toen volgens mij nog verward met een ongesteldheid.
Zeker weten doe ik het niet meer hoor , maar ik probeer toch wat terug te denken....
quote:Hmmm , begin ik toch nog te twijfelen of ik het ziekenhuis ga bellen... hahaha...
Op vrijdag 23 januari 2004 09:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Even een hart onder de riem voor Xanthe
Ik kan weinig zeggen om je gerust te stellen, maar ikwel voor je. En gewoon bellen hoor, die dokter. Daar is hij voor, om jou gerust te stellen!!
quote:Erg he die hormonen!
Op vrijdag 23 januari 2004 09:09 schreef easy-going het volgende:
Tis toch wat met die hormonen he........maar soms zijn ze ook wel handig hoor, kan je lekker onredelijk doen en van alles eruit flappen wat je dwars zit........want die hormonen heMaar fijn dat je je iets geruster voelt, maar dat onzekere....het is net wat ET gisteren nog zei....als je dat 2e streepje hebt, heb je zorgen en ben je ongerust.
En nu gaan we ons weer richten op Belana hoor!
Dat is veel spannender dan mijn probleempje....
quote:au
Op vrijdag 23 januari 2004 09:13 schreef livelink het volgende:
Oei, Kbot en Belana, dit gaat ineens best wel hard. Nog een paar keer om de 3 minuten en dan komt de vk (wij willen centimeters horen!).
Houdt Belana het nog een beetje vol? Succes.
quote:Oe spannend!
Op vrijdag 23 januari 2004 09:05 schreef Kbot2000 het volgende:
Dit was de eerste na 3 minuten....
Ik had me voorgenomen vandaag lekker hard te gaan werken. Maar een live bevalling is toch wel erg spannend.
Ben zeer benieuwd of ze wel ontsluiting heeft.
Haar moeder had daar toch problemen mee?
Ik hoop maar dat het gewoon een lekkere thuisbevalling wordt/is/blijft!
quote:Helemaal niet *streng kijkt*.... het gaat om jouw kindje en om niemand anders en daar mag jij je best heel ongerust over maken
Op vrijdag 23 januari 2004 09:14 schreef Xanthe het volgende:[..]
Dat is veel spannender dan mijn probleempje....
Mag ik misschien zo brutaal zijn om te vragen wat er mis is gegaan bij Esra? Als ik goed begrijp is dat je eerste kindje?
Ik heb nog een (dom) vraagje. Voor de genen die al langer zwanger zijn of al een kindje hebben: kunnen jullie je nog herinneren met hoeveel weken jullie voor de eerste keer de baby voelden.
Ik ben nu 11 weken zwanger en volgens mij voel ik het heel licht vlinderen in mijn buik (het gevoel herken ik nog van vorige keer). Maar volgens mij kan je dat toch nog helemaal niet voelen met 11 weken? Of zou ik gewoon zenuwachtig zijn voor Belana?
quote:Agossie
Op vrijdag 23 januari 2004 09:15 schreef Belana het volgende:[..]
au
quote:Ach, arme Belana
Op vrijdag 23 januari 2004 09:15 schreef Belana het volgende:[..]
au
Kom op, meid.
quote:Spindizzy, je had gelijk
Op vrijdag 23 januari 2004 09:32 schreef Spindizzy het volgende:
Oei! Er komt een Mini-Belana!Kom op, meid. [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
k ga mezelf nu maar eens aankleden (zit al vanaf half 8 te F5 en ) Sven zijn fruithapje geven.......en daarna even boodschappen doen... en als ik terugkom dan hoop ik dat je zoontje
er al is
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 09:33 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Spindizzy, je had gelijk
Het geschreeuw naar binnen van de verloskundige heeft toch geholpen![]()
Mini-Belana dacht natuurlijk ook: gauw geboren worden voor ik deze kenau weer tegenkom
En nog wat voor Belana en Meneer Belana natuurlijk.
Zet hem op Belana!
[Dit bericht is gewijzigd door Little-Angel op 23-01-2004 09:38]
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 09:37 schreef Little-Angel het volgende:
[url=http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif][afbeelding][/urlZet hem op Belana!
Kbot: jij natuurlijk ook sterkte!!
geloof je toch niet...dis mn eerste vrije dag in tijden, gaat Belana live bevallen!!! *blij is dat ik mn stage gister al heb afgerond...* Kan geen toeval zijn!!!!!
quote:Fotooooooooo's
Op vrijdag 23 januari 2004 09:46 schreef Kbot2000 het volgende:
We zijn ff aan het doesjen hoor, alles gaat goed, goeie weeen om de 5/6 minuten soms wat korter soms wat langer..
*WEE* *AUW* *PUF FOK! PUF FOK! PUF PUF POSTEN! PUF*
Arme Kbot maar heen en weer rennen
quote:Of ze hebben een laptop en WIFI
Op vrijdag 23 januari 2004 09:53 schreef No Nick het volgende:
Arme Kbot maar heen en weer rennen
Go Belana, kom op! Je kan het! Nog even volhouden meissie..
Belana, lekker douchen. Blijf er maar lekker onder staan/zitten/hangen. Het schijnt toch het beste te helpen tegen de pijn heb ik mij laten vertellen.
Weeeee willen centimeters zien!!
pffff pffff
*Heeeeeel hard meeleef doet*
Ik blijf dit online-bevallen leuk vinden Ik heb het een keer meegemaakt dat iemand (andere site) met de laptop op bed lag en opeens een berichtje achter liet van; Ik ben nu even persen hoor, zo terug
Belana, zet 'm op!!!! (en KBotje ook natuurlijk )
Dat wordt weer geen wiegbekleding vandaag dus vrees ik..
Xanthe, misschien herkenbaar om terug te lezen naar de eerste twee weken van juli (en de laatste week van juni) afgelopen jaar. Ik was net zwanger na ICSI en zat toen ook een paar keer hevig in paniek..
quote:Dan hebben jullie toch echt pech bij mij straks... Ik beval in 't ziekenhuis.. Kan hooguit mededelen dat ik vertrek
Op vrijdag 23 januari 2004 10:08 schreef moussy het volgende:
Kan het even voor 13 uur gedropt worden, ik moet namelijk straks wegIk blijf dit online-bevallen leuk vinden
Ik heb het een keer meegemaakt dat iemand (andere site) met de laptop op bed lag en opeens een berichtje achter liet van; Ik ben nu even persen hoor, zo terug
quote:Dan maak je maar een uitgebreide fotoreportage zodat we achteraf niks hoeven te missen
Op vrijdag 23 januari 2004 10:10 schreef E.T. het volgende:[..]
Dan hebben jullie toch echt pech bij mij straks... Ik beval in 't ziekenhuis.. Kan hooguit mededelen dat ik vertrek
Go Belana!!!
quote:Ezra is een lang verhaal...
Op vrijdag 23 januari 2004 09:21 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Mag ik misschien zo brutaal zijn om te vragen wat er mis is gegaan bij Esra? Als ik goed begrijp is dat je eerste kindje?
Maar goed nu weten we dat ik wel zwanger ben en wil ik niet teveel nadenken over Ezra.
quote:Dan snap je me een klein beetje , al ben ik blij dat een wondertje ervoo heeft gezorgd dat ik niet door de IUI zwanger ben geworden , ik heb wel de medicatie gebruikt....
Op vrijdag 23 januari 2004 10:09 schreef E.T. het volgende:Xanthe, misschien herkenbaar om terug te lezen naar de eerste twee weken van juli (en de laatste week van juni) afgelopen jaar. Ik was net zwanger na ICSI en zat toen ook een paar keer hevig in paniek..
quote:En wat een verhaal
Op vrijdag 23 januari 2004 10:19 schreef Xanthe het volgende:[..]
Ezra is een lang verhaal...
Nog niks? Ik moet weer terug
quote:Ik ben dus (volgens mij twee keer zelfs) tussendoor in het ziekenhuis geweest met 'rare' dingen.. Ik mocht steeds gewoon meteen langskomen. De eerste keer kon ik niet meer lopen van de pijn in mijn buik, dacht aan buitenbaarmoederlijk, bleken mijn darmen te zijn.. Tweede keer bloedverlies, na wat uitleg (was vrijdagavond laat) dat 't na een behandeling in hun ziekenhuis was, mocht ik langskomen en gingen ze even kijken. Heel begripvolle gyn. die heel goed snapte hoe kostbaar deze zwangerschap was.
Op vrijdag 23 januari 2004 10:22 schreef Xanthe het volgende:[..]
Dan snap je me een klein beetje , al ben ik blij dat een wondertje ervoo heeft gezorgd dat ik niet door de IUI zwanger ben geworden , ik heb wel de medicatie gebruikt....
Moraal: Gewoon ziekenhuis bellen als je je zorgen maakt en vragen of ze even willen kijken, of je even langs mag komen.
quote:maar er echt op gerust ben je ook niet. Waarom gewoon niet alsnog het zhuis bellen of ze een echo willen doen, gezien de afgelopen dagen en je voorgesschiedenis ?
Op vrijdag 23 januari 2004 10:30 schreef Xanthe het volgende:
Maar Xanthe heeft geen last meer van afscheiding dus zal er ook wel nisk aan de hand zijn
quote:Hmmm... ik vind het een erg mooie naam, die voor jullie een hele mooie symbolische betekenis heeft. En het kan voor een jongen en een meisje
Op vrijdag 23 januari 2004 10:28 schreef Xanthe het volgende:
Ezra is alweer bijna 4 jaar gelden , 7 maart om precies te zijn en dan gaan we lekker aan de grote klaok hangen dat ik al 12 weken zwanger ben
Ik zou heel graag mijn kindje Reza willen noemen , voor de betekenis dat ik Ezra niet vergeten ben.
Maar vriendje vind de naam niet mooi
quote:Ahhhhhhh....... spannend!!!!!!!!
Op vrijdag 23 januari 2004 10:28 schreef Kbot2000 het volgende:
Om de drie minuten, vk is onderweg.
PFFFFF, heen en weer geren...
quote:En we gaan gewoon verder met F5-en!
en persen natuurlijk.
quote:Jeetje Xanthe, wat een verhaal zeg! Weet effe niet goed wat te zeggen, maar ik begrijp heel goed dat je nu in spanning zit!
Op vrijdag 23 januari 2004 10:19 schreef Xanthe het volgende:[..]
Ezra is een lang verhaal...
quote:Zet hem op Belana en KBot. Ben benieuwd wanneer jullie eindelijk het minimensje mogen aanschouwen
Ik hoop dat de vk goed nieuws heeft Centimeters!!!!
Kom op Belana persuuuh, hou je taai!! Kbot hou dr goed in de gaten he!! (Maar dat komt natuurlijk helemaal goed)
Hopelijk heb je hier ook wat aan.
quote:Hahaha zei ik toch?? Heen en weer rennen
Is goed voor je, conditie opbouwen die je strax hard nodig hebt en het is voor een goed doel.. al die fokkertjes die zitten te wachten op BelaKbotBabie
Justme, but ofkoors... smsje staat al klaar
quote:He, wat goed! Spannend hoor!
Op vrijdag 23 januari 2004 10:54 schreef Xanthe het volgende:
OKe ik heb duds toch even gebeld met het ziekenhuis en ze wilden mij maandag voor een echo gaan plaatsen echter is het dan vol en nu mag ik vandaag nog komen.
Xanthe moet opschieten want ze moet om 12.15 daar al zijn met volle blaas , owjeeeeee
Aankleden met de scooter naar vriendjes werk en daar de auto pakken....
Hoe ver zou je nu zijn?
quote:Succees!! En meteen komen melden he? Maar je mag ook eerst nog naar de winkel om iets lekkers voor jezelf te kopen!
OKe ik heb duds toch even gebeld met het ziekenhuis en ze wilden mij maandag voor een echo gaan plaatsen echter is het dan vol en nu mag ik vandaag nog komen.
Xanthe moet opschieten want ze moet om 12.15 daar al zijn met volle blaas , owjeeeeee
quote:goezzo!
quote:Jeetje, wat een verhaal over Ezra. Daar zijn gewoon geen woorden voor...
Goed dat je nu toch terecht kunt voor een echo! Ga je alleen?
Succes in ieder geval!
O o o o *kunstnagelbijt*
Ik had om een half uurtje geleden Kbot aan de foon, het wachten is op de vk. De weeën kwamen om de 2-3 minuten.
Karin wenst jullie (telefonisch) veel succes en perst stiekum achter haar bureautje mee.
Jeroen belt ook ieder uur, we vinden het hartstikke spannend!
Ik heb Eva maar even vroeg te slapen gelegd zodat ik kon posten
quote:Jaaaaa, het eerste stukje is er.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:21 schreef Kbot2000 het volgende:
vk is net weer weg. Ik ben zo trots op mijn mopje..2cm ontsluiting.
Effe een huishoudelijke mededeling, je 'moet' tussen 14.00 en 14.45 effe de boel bij elkaar houden want dan zit ik in de trein naar huis en kan ik effe niet F5-en!
quote:"Mama...ik ben niet moe
Op vrijdag 23 januari 2004 11:21 schreef Lois het volgende:
succes Xanthe!Ik heb Eva maar even vroeg te slapen gelegd zodat ik kon posten
Wat is het probleem, schrale schaamlippen, Het hele zooitje daar beneden is kurk en kurk droog, vertoont kleine barstjes en scheurtjes en jeukt vreselijk. Zitten is daardoor ook best pijnlijk, idem voor plassen enzo.
Iemand een oplossing dat de pijn wat verzacht of meerdere scheurtjes voorkomt ??
quote:Ik heb Duco gewoon met papa meegestuurd en ze zijn pas om 20 uur thuis.. alle tijd om te F5en dus
Op vrijdag 23 januari 2004 11:21 schreef Lois het volgende:
Ik heb Eva maar even vroeg te slapen gelegd zodat ik kon posten
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 11:27 schreef pluisje het volgende:[..]
"Mama...ik ben niet moe
"
Zet hem op Belana, 2 cm is een geweldig begin. Zie je wel, je bent er klaar voor. Je kan het! Go for it girl! Push it baby, push it reaaaal good!!!
Oe baby baby
Oe baby baby
Oe baby baby
Oe baby baby
Aaah push it
Push it good
Aaah push it
Push it real good
Ze ligt nu in bad weeen weg te puffen.
quote:Om 14:00 uur pas weer?! Dat duurt nog heel lang
Op vrijdag 23 januari 2004 11:31 schreef Kbot2000 het volgende:
De vk komt iig om 14:00 uur weer terug ter controle, dit om de angst van wat met haar moeder is gebeurd toch een beetje weg te nemen.Ze ligt nu in bad weeen weg te puffen.
Houdt ze het nog wel een beetje vol?
quote:Zou vethouden een idee zijn? Met vaseline, uierzalf of calendulazalf. Misschien niet echt al te prettig als je de hele dag zo moet rondglibberen, maar wat je nu hebt is al helemaal niet leuk.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:29 schreef Knorretje het volgende:-kwaaltje-
Iemand een oplossing dat de pijn wat verzacht of meerdere scheurtjes voorkomt ??
Succes!
quote:Dan pas
Op vrijdag 23 januari 2004 11:31 schreef Kbot2000 het volgende:
De vk komt iig om 14:00 uur weer terug ter controle, dit om de angst van wat met haar moeder is gebeurd toch een beetje weg te nemen.Ze ligt nu in bad weeen weg te puffen.
quote:Heb je al eens sudocrčme geprobeerd? Staat op het potje dat het tegen luieruitslag is, maar bij mij helpt het tegen van alles wat met huid en ruw of schraal of rood te maken heeft. De dokter bevestigde al eens dat het hele fijne crčme is tegen allerlei kwaaltjes (ook zwemmerseczeem bijv.) maar dat zetten ze niet op de pot want dan mag het niet meer vrij verkocht worden (dan is het namelijk een medicijn).
Op vrijdag 23 januari 2004 11:29 schreef Knorretje het volgende:Iemand een oplossing dat de pijn wat verzacht of meerdere scheurtjes voorkomt ??
Xanthe... wat een verhaal Wel fijn dat je nu een echo krijgt!!
Enne Kbot/Belana veel succes... ik hoop dat het opschiet!
quote:Heb je geen schimmelinfectie? Het klinkt erg bekend, iets te smeren als tip heb ik niet, bij mij deed alles nog meer pijn (zoals de anti-schimmelzalf van de dokter....auw auw auw). Ik heb nestosil geprobeerd en purol, maar die gaven niet echt verlichting.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:29 schreef Knorretje het volgende:
ff tussendoor ik zit met een zeer vervelend kwaaltje. Had er bij alicia ook last van maar toen pas de laatste twee weken (en dat was te overzien), maar moet nu nog wel heel erg lang. Heb er sinds een weekje weer last van, hoopte dat het wel weg zou gaan, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Bij alicia gaf de gyn aan dat het gewoon wachten was tot de bevalling. dat dat de enige remedie was.Wat is het probleem, schrale schaamlippen, Het hele zooitje daar beneden is kurk en kurk droog, vertoont kleine barstjes en scheurtjes en jeukt vreselijk. Zitten is daardoor ook best pijnlijk, idem voor plassen enzo.
Verder nog de zalf van MultiGyn, die brandt eerst als een gek (uiteraard omdat het allemaal open ligt) maar daarna heb je ff verlichting. Tis wel duur spul. Sterkte, het is echt een vreselijk gevoel !!
En Belana... *puf*puf*puf* !!!!! Je kunt het !!
quote:Ik zou ook iets denken van Nivea, vaseline, uierzalf, maar je krijgt snel allergische reacties toch?
Op vrijdag 23 januari 2004 11:29 schreef Knorretje het volgende:Wat is het probleem, schrale schaamlippen, Het hele zooitje daar beneden is kurk en kurk droog, vertoont kleine barstjes en scheurtjes en jeukt vreselijk. Zitten is daardoor ook best pijnlijk, idem voor plassen enzo.
En toen ik bij de HA liep voor 'pijn bij het vrijen' kreeg ik een of andere heel neutrale zalf. Je hebt type1 en type2 daar van. Er zit niks in, alleen vettig goedje om de boel een beetje te sussen.
Misschien kan je de HA bellen, want die is toch voor alle andere klachten dan zwangerschap?
*zucht* vandaag 8 maanden geleden belde Belana me met het 2e streepje nieuws, wat vliegt de tijd!
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 23-01-2004 11:40]
quote:Maar mochten we het nodig vinden kunnen we natuurlijk altijd eerder bellen.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:34 schreef piglet het volgende:[..]
Om 14:00 uur pas weer?! Dat duurt nog heel lang
hoezo ongeduldig?Houdt ze het nog wel een beetje vol?
Ja hoor, ik ben zo trots op haar...
quote:Zo hoort het ook!!
Op vrijdag 23 januari 2004 11:39 schreef Kbot2000 het volgende:[..]
Ja hoor, ik ben zo trots op haar...
quote:En ik het geslacht
Op vrijdag 23 januari 2004 11:39 schreef Lois het volgende:
Zeg maar dat ze een beetje opschiet Kbot, ik wil vandaag de naam nou eindelijk wel eens weten
Ik dacht vroeger altijd dat je niet in bad mocht nadat de vliezen waren gebroken, maar ze zijn er tegenwoordig kennelijk weer wat makkelijker mee, want mijn schoonzusje mocht ook gewoon in bad zitten.
quote:Jongetje
Op vrijdag 23 januari 2004 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
En ik het geslacht
quote:Dat weet ik eigenlijk ook wel
Op vrijdag 23 januari 2004 11:44 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Jongetje
quote:Nope, die heb ik zo regelmatig dat ik die wel zou herkennen.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:36 schreef Syrena het volgende:[..]
Heb je geen schimmelinfectie?
Heel wat smeerseltjes gehoord om uit te proberen, ga er de komende dagen mee aan de gang.
HA daar heeft danny een uur geleden "ruzie" mee zitten maken voor iets anders, verstandhouding ligt niet optimaal nu denk ik
Succes!!!
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 23-01-2004 11:54]
quote:Sudocrem is een effectieve, zachte en beschermende crčme
Op vrijdag 23 januari 2004 11:48 schreef Knorretje het volgende:[..]
Heel wat smeerseltjes gehoord om uit te proberen, ga er de komende dagen mee aan de gang.
Sudocrem is een effectieve, zachte en beschermende crčme voor baby's tere billetjes, maar ook voor de oudere huid.
Baby's:
Dagelijks gebruik van Sudocrem helpt vervelende rode billetjes voorkomen. Sudocrem is hypo-allergeen en heeft een doordachte formulering met zinkoxide voor de verkoelende werking en benzylcinnamaat en benzylbenzoaat die beide het herstellend vermogen van de huid ondersteunen. Sudocrem zorgt ervoor dat de rode en gevoelige huid weer zacht en glad wordt.
Ouderen:
Door inwerking van urine of het dragen van daarmee verbandhoudend materiaal kan uw huid rood, schraal of pijnlijk worden. Dat zijn nu precies de ongemakken waarvoor Sudocrem al vele jaren de oplossing is. Sudocrem beschermt, verzacht en helpt de rode huid herstellen. Bovendien voorkomt het een rode huid bij dagelijks gebruik. Uiteraard is Sudocrem hypo-allergeen.
*aanvulling*
Samenstelling: Zinkoxid, purified water, liquid paraffin, paraffin wax 52/54, microcrystalline wax, sorbitan sesquioleate, propylene glycol, citric acid, butylated hydroxyanisol, linalyl acetate, parfum lavender, benzyl alcohol, benzyl benzoate, benzyl cinnamate, beeswax en lanoline (hypo-allergeen).
Knor: bepanthen-zalf al geprobeerd?
quote:MUTS!!
Op vrijdag 23 januari 2004 11:57 schreef Logician het volgende:
nikky!!!![]()
![]()
Xanthe toch even voor controle naar het ziekenhuis, het is vandaag toch "duimdag"...ze draaien hoor.
Knorretje, ik heb nog wel eens last van 1 plekje waar de hechting gezeten heeft. Soms speelt dat een beetje op voor mijn gevoel en dan smeer ik Calendulacreme erop. Ik lees ook de tips van Sudocrem, dat vind ik ook wereldspul. Ik hoop dat je snel iets vind wat helpt.
en nu voor Belana:
quote:heel druk met werk en kindjes en werk en kindjes etc!
Op vrijdag 23 januari 2004 11:58 schreef No Nick het volgende:[..]
MUTS!!
![]()
![]()
Ben je nou?? Ben je helemaal kwijt
Oeh live bevalling! spannend, succes!!
Belaaaaaaanaaa!! Je doet het hartstikke goed en je mannetje is trots op je!!
Gaat helemaal goed komen en straks heb je je kleine hoor
hij gaat lekker hier hoor
Bij Belana ook, die heeft gewoon inmiddels al minstens 4 cm ontsluiting...
Er zit nu +/- 1 minuut tussen de weeen... vk gebeld, komt er zo weer aan.
Ze kan ze nog goed wegpuffen, maar het wordt moeilijker...
quote:gaat geweldig, ik werk nu 28uur per week in een inloophuis van het ggz!
Op vrijdag 23 januari 2004 12:06 schreef clauwheee het volgende:
Hey Logician!!! Ik had je al een hele tijd gemist, alles goed???
Belaaaaaaanaaa!! Je doet het hartstikke goed en je mannetje is trots op je!!Gaat helemaal goed komen en straks heb je je kleine hoor
Belana gewoon laten komen, niet druk maken, komt allemaal goed!!!! !!!!!!!!!!!
quote:Whaaaaaaaa net nu mijn computertijd erop zit
Op vrijdag 23 januari 2004 12:08 schreef Kbot2000 het volgende:
ff snel...Er zit nu +/- 1 minuut tussen de weeen... vk gebeld, komt er zo weer aan.
quote:Ow wouwie, gaat errug lekker dus!! Straalt van je verhaal af. Feli met je vriendin! Lekker dat je je werk nu zo goed met de kiddies en alles kan combineren. Hier is alles picobello hoor, nog steeds erg happy hier in Grun met vriendje!!
Op vrijdag 23 januari 2004 12:09 schreef Logician het volgende:[..]
gaat geweldig, ik werk nu 28uur per week in een inloophuis van het ggz!
(s'avonds zodat ze niet naar een creché hoeven) en dat gaat erg goed!
met de babies gaat het ook ontzettend goed, en ik hoor net via mail dat
een vriendin van me zwanger is (zal nog even geen namen noemen)
en ik ben dus helemaal estatisch!!! hoe gaat het met jou???Belana gewoon laten komen, niet druk maken, komt allemaal goed!!!!
!!!!!!!!!!!
Belana en Kbot, dit is echt geweldig om mee te krijgen allemaal, jullie krijgen een pracht kindje!! Tis niet goed voor de bloeddruk, maar goed
[Dit bericht is gewijzigd door clauwheee op 23-01-2004 12:19]
Belana en Kbot veel succes met de laatste loodjes ik blijf jullie volgen hoor.
quote:toch eens iets afspreken!
Op vrijdag 23 januari 2004 12:18 schreef clauwheee het volgende:Ow wouwie, gaat errug lekker dus!! Straalt van je verhaal af. Feli met je vriendin! Lekker dat je je werk nu zo goed met de kiddies en alles kan combineren. Hier is alles picobello hoor, nog steeds erg happy hier in Grun met vriendje!!
quote:Ooowww wat spannend!! net nu ik potverdikkeme zo de deur uit moet
ff snel...Er zit nu +/- 1 minuut tussen de weeen... vk gebeld, komt er zo weer aan.
Logician lijkt me prima!!
quote:Wat spannend, wat snel... ik moet eigenlijk schoonmaken, maar ja, dit gaat even voor
quote:Nou...!! ik moet eigenlijk ook nog naar de stad, maar dat lukt echt niet zo!!
Op vrijdag 23 januari 2004 12:24 schreef moussy het volgende:[..]
Ooowww wat spannend!! net nu ik potverdikkeme zo de deur uit moet
quote:Ik moet ook nog de stad in
Op vrijdag 23 januari 2004 12:26 schreef clauwheee het volgende:[..]
Nou...!! ik moet eigenlijk ook nog naar de stad, maar dat lukt echt niet zo!!
quote:Het is hier koopavond
Op vrijdag 23 januari 2004 12:28 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Ik moet ook nog de stad in
quote:Hier is Veenendaal, een half uurtje treinen van Utrecht... het is wel een grandioos mooi winkelcentrum (komen heel veel mensen van verre om hier te winkelen, alles zit hier zo dicht bij elkaar), maar ik denk dat het een te grote afstand is voor ff een avondje
Op vrijdag 23 januari 2004 12:32 schreef Little-Angel het volgende:
Waar is hier miss Dynastie? Ik wil ook lekker shoppen vanavond. Overigens ik woon in A'dam.
quote:Dat denk ik ook inderdaad maar ik houdt het in gedachten voor een dagje shoppen.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Hier is Veenendaal, een half uurtje treinen van Utrecht... het is wel een grandioos mooi winkelcentrum (komen heel veel mensen van verre om hier te winkelen, alles zit hier zo dicht bij elkaar), maar ik denk dat het een te grote afstand is voor ff een avondje
Belana!!!! JOE GO GIRL!!!!!!!!!
Zet hem op meid, het gaat erg hard als ik het zo lees. Mini-Belana komt er nu vast snel aan. Kbot, lukt het allemaal net de massage en de washandjes?
Zet 'm op Belana!!! Nog even en je hebt een beebie-belana op je buik
Knuffels Sjeen
Kbot is al een poosje stil, ik denk dat ie het nu te druk heeft voor ons. Als strax de kraamhulp er is, kan zij toch wel even ons op de hoogte houden he.
quote:Ha die Sjeen! Hoe gaat het tegenwoordig met jou? Nog spannende ontwikkelingen?
Op vrijdag 23 januari 2004 13:03 schreef Sjeen het volgende:
Spannend!!!! Sjeen ging even kijken wat ze gemist had... Bijna een hele live bevallingZet 'm op Belana!!! Nog even en je hebt een beebie-belana op je buik
Knuffels Sjeen
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:49 schreef Angel22 het volgende:
x héél veel
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:04 schreef easy-going het volgende:
er staan toch geen perssmilies in je notulen he Rewimo
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:11 schreef Rewimo het volgende:[..]
Zo Sven slaapt, hij ligt al vanaf 12 uur in bed, normaal slaapt hij dan tot een uur of 1 - half 2 en ik had het plan om daarna met hem te gaan wandelen. Maar nu zal hij wel tot ca. half 3 slapen, dan nog wat eten en drinken, dus dan ga ik maar rond half 4 wandelen met hem. Heb ik mooi nog een paar uur de tijd om Belana en Kbot´s zoontje te bewonderen.
Go Belana Go
Xanthe nog niet terug??
quote:Ik heb net zitten schoonmaken! Gelukkig heb ik nog niets gemist
Op vrijdag 23 januari 2004 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat spannend, wat snel... ik moet eigenlijk schoonmaken, maar ja, dit gaat even voor
Logician! Hoe is het met Chavez, Jasper en Tom? Zijn ze al wat aan elkaar gewend?
En Belana, hou vol!!! Ik hoop dat de vk er al is en dat ze een hoop extra centimeters kan melden.
Had vanmorgen al ff gelezen maar ik moest weg, nu ben ik redelijk in de buurt
Xanthe wat een verhaal zeg, van Ezra.
Hopelijk kan de echo je wat geruststellen!
quote:Belana zet er vaart achter
Op vrijdag 23 januari 2004 13:39 schreef Kbot2000 het volgende:
5 cm and counting...
quote:Goh, het gaat goed dus, geen problemen met de ontsluiting zo te zien. Hartstikke goed. Houdt ze het een beetje vol? En hoe is het met jou?
5 cm and counting...
quote:We gaan goed!
5 cm and counting...
Nou ja, Belana vooral, maar wij puffen mee
quote:Dat gaat de goeie kant op!!!
5 cm and counting...
quote:Dat gaat helemaal niet slecht
5 cm and counting...
Misschien kunnen jullie nog een andere naam vinden met de letters van Ezra erin?
quote:hihi ik hoop dat ze zo hard moet lachen dat er gelijk een paar cm bijkomen
Op vrijdag 23 januari 2004 13:47 schreef Spindizzy het volgende:
[afbeelding] B [afbeelding] E [afbeelding] L [afbeelding] A [afbeelding] N [afbeelding] A [afbeelding]
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:54 schreef clauwheee het volgende:[..]
hihi ik hoop dat ze zo hard moet lachen dat er gelijk een paar cm bijkomen
quote:Ik denk tegen een uur of half 5!
Op vrijdag 23 januari 2004 13:53 schreef Tan het volgende:
5 cm, poeh, dat schiet lekker op... de laatste 5 cm gaan meestal een stuk sneller... Ik gok op een babybelana rond 17 uur
quote:Het is haar eerste kindje... gemiddeld een uur dan, toch?
Op vrijdag 23 januari 2004 13:06 schreef Tan het volgende:[..]
Ik hoop toch dat ze niet zo vaak hoeft te persen voordat ze het kindje in haar armen heeft... arme Belana
quote:Das mooi, dan kan ik met een gerust hard eindelijk ff wat boodschappies in de stad halen
Ik gok op een babybelana rond 17 uur
quote:Da's mooi want op 17.30 ga ik op vakantie en kan ik de boel een week niet volgen!!!
5 cm, poeh, dat schiet lekker op... de laatste 5 cm gaan meestal een stuk sneller... Ik gok op een babybelana rond 17 uur
quote:en dan ga ik nu even gehaktballen maken en de keuken opruimen
Op vrijdag 23 januari 2004 13:57 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Das mooi, dan kan ik met een gerust hard eindelijk ff wat boodschappies in de stad halen
quote:Ga ik ook doen!!!!
Op vrijdag 23 januari 2004 13:57 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Das mooi, dan kan ik met een gerust hard eindelijk ff wat boodschappies in de stad halen
quote:Jammer voor Snoopy, maar ik gok om 18:30 uur
Op vrijdag 23 januari 2004 13:56 schreef Mariposa het volgende:
Ik denk tegen een uur of half 5!
quote:Ik ook
Op vrijdag 23 januari 2004 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik blijf
Moest dus met een volle blaas naar het ziekenhuis heb ik daar nog bijna een half uur met een volle blaas zitten wachten , was ik aan de beurt mocht ik eerst naar de wc want er was geen volle blaas nodig
Misschien ook maar beter ook want ik had ook echt iets van jeetje als
ik nu die echo krijg en ze komt in de buurt van mijn blaas plas ik haar eronder
Maar goed de echo was een klein vlekje van 5mm geen hartje nog. Ze heeft nog heel even gedacht dat ze 2 zag zitten maar vermoed dat de 2e gewoon een onderdeel was van de 1ste (???) maar volgens haar zag het er goed uit wat ze ervan kon zien.
Het was nog te vroeg voor om er echt duidelijkheid over te geven , maar er was geen bloed meer te zien.
Volgens haar moest ik me pas zorgen maken als het helder rood was en langer dan een dag zou aanhouden. Als dat het geval was moest ik meteen kontakt opnemen met het ziekenhuis.
Maar voorlopig moest ik me maar niet ongerust maken.
Vraagje hoe bewaren jullie de echo's? En ik heb eens gelezen dat je m kon kopieren ofzo?
Want heb deze 1e foto van ons guppy mee gekregen
Belana je hebt het langste deel al gehad hoor meid. Je lieve schat is onderweg. Nog effies en dan kan je 'het' (het is gewoon een jongentje) vasthouden
Zet hem op hoor. En man van belana, washandjes, drinken maseren en niet schrikken als ze gaat lopen schelden he Geniet ervan als het moment daar is.
Dikke vanuit hier
gogogogogogogogo
[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 23-01-2004 14:14]
Lekker hoor! Ik hoop dat je gerustgesteld bent!
Ik heb de echo's ingescand en bewaar 'm dus digitaal. De echte liggen tussen de foto's in fotomapjes.
En 2 zou ook best wel leuk zijn, toch?
En ze hebben me verkeerd berekend ik was dus nog geen 6,5 week maar 5,5 week heen
quote:Heb toch liever 1 , ben vaak alleen , ook s'nachts omdat vriendje in ploegen werkt en qua ruimte zou op dit moment 1 ook beter uit komen.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:15 schreef melonovy het volgende:
En 2 zou ook best wel leuk zijn, toch?
quote:Ik begreep van iedereen dat de foto die je meekrijgt van de echo snel kan vervagen. Dus of kopiëren of inscannen is wel noodzakelijk!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:11 schreef Xanthe het volgende:
Vraagje hoe bewaren jullie de echo's? En ik heb eens gelezen dat je m kon kopieren ofzo?
Want heb deze 1e foto van ons guppy mee gekregen
quote:Oh dat weet ik niet
Op vrijdag 23 januari 2004 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Het is haar eerste kindje... gemiddeld een uur dan, toch?
quote:Ja dat ken ik, had ik bij de tweede zwangerschap ook, de eerste echo gaf wel een vlekje maar geen hartje nog. Was op zich wel duidelijk dat ik zwanger was, maar toch hč... dat hartje doet het hem
Op vrijdag 23 januari 2004 14:16 schreef Xanthe het volgende:
Echt gerust ben ik pas als ik het hartje heb zien of horen kloppen
Maar voelt nu al een stuk beter.En ze hebben me verkeerd berekend ik was dus nog geen 6,5 week maar 5,5 week heen
Maarreh.. evt. twee vlekjes? Spannend, wanneer krijg je weer een echo?
Dus Belana is nu toch echt aan de beurt, begrijp ik dat goed?
Het mannetje heeft gisteravond voor het eerst Kabouter Plop voelen bewegen. Ik heb nog nooit een man zo zien stralen. Hij stond zowat te dansen door de kamer. Hij was helemaal de kluts kwijt door deze nieuwe ervaring.
Ik heb alleen 1 dingetje waar ik me niet helemaal lekker bij voel. Ik merk nl. dat als ik druk ben/me ergens over opwind/of me gewoon zorgen maak, dat Kabouter Plop ineens ook heel actief begint te doen. Heb gister nl. best een vervelend akkefietje gehad op de zaak waar ik erg mee zat, ookal probeerde ik het van me af te zetten. 'Het is maar werk Dutchie. Het is maar werk.' En gelijk was Kabouter Plop niet meer te houden.
Tijdens de beurs in Brussel (waar ik dus erg druk was) was hij ook al erg actief. Vond ik heel leuk toen. Maar ik merk dat als ik rustig ben, hij ook rustig is. Ik kan niet helpen dat ik die link lig.
En ik vind het niet zo'n fijn idee dat ik mijn kleintje dus eik met mijn problemen opzadel. Kent iemand dit?
quote:5 februari
Op vrijdag 23 januari 2004 14:24 schreef Tan het volgende:[..]
Maarreh.. evt. twee vlekjes? Spannend, wanneer krijg je weer een echo?
Echofoto's kun je kopiëren of inscannen, maar *niet* lamineren (zoals iemand die ik ken proefondervindelijk heeft ondervonden
quote:Ik heb nog nooit gehoord dat dat wat slechts te betekenen heeft. Ik had wél bij de vorige zwangerschap dat babylief druk werd als ik in de stress schoot (ik had toen best veel kopzorgen zeg maar). Maar dat schijnt te maken te hebben met het stresshormoon waar je kleine dan wat beweeglijk van wordt. Maar volgens de VK was het niet schadelijk, zolang ik nog wel rust nam voor mezelf.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:26 schreef dutchie het volgende:
En ik vind het niet zo'n fijn idee dat ik mijn kleintje dus eik met mijn problemen opzadel.Kent iemand dit?
quote:Jippie, dat is best snel al!! En dan is er tenminste wel een hartje te zien (of twee
Op vrijdag 23 januari 2004 14:28 schreef Xanthe het volgende:[..]
5 februari
quote:Gewoon even op zijn site kijken
Op vrijdag 23 januari 2004 14:26 schreef Tan het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Kimpiedimpie gaat? Staat er eigenlijk al ergens een foto van Aiken online?
quote:Haha nee dat was me ook meteen verteld dan gaat alle zwarte inkt eraf ofzo....
Op vrijdag 23 januari 2004 14:29 schreef Rewimo het volgende:
Xanthe, fijn dat het er op zich goed uitziet (een hartje was natuurlijk helemaal super geweest!)Echofoto's kun je kopiëren of inscannen, maar *niet* lamineren (zoals iemand die ik ken proefondervindelijk heeft ondervonden
quote:Dutchie, ik vermoed dat dat door adrenaline komt. Als jij gespannen bent, maak je adrenaline aan. Dat komt ook bij Plopje terecht. Ik denk dat ie daar actief van wordt. Lijkt me in elk geval een aannemelijk scenario...
Op vrijdag 23 januari 2004 14:26 schreef dutchie het volgende:
Tijdens de beurs in Brussel (waar ik dus erg druk was) was hij ook al erg actief. Vond ik heel leuk toen. Maar ik merk dat als ik rustig ben, hij ook rustig is. Ik kan niet helpen dat ik die link lig.
En ik vind het niet zo'n fijn idee dat ik mijn kleintje dus eik met mijn problemen opzadel.Kent iemand dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |