Veel plezier daar. ben er vorig jaar ook geweest
quote:yepzzz die zijn er nog steeds
Op donderdag 22 januari 2004 22:46 schreef dribbel79 het volgende:
Is daar nog steeds die Q.K. en de Don Juan ???
en sommige avonden is er ook nog 1 die wel cool is Tropicana heet die tent dacht ik (maar dat is af en toe )
degene die er geweest zijn weten wel wat ik bedoel denk ik
Don Juan is echt supervette tent, lekker beetje hardstyle, leuke mensen die er komen. QK daarentegen gingen we de eerste avond heen en hadden we de grootste ruzie, resultaat heel de vakantie met een blauw oog gelopen en een gat in me hoofd van een bierflesje tegen me hoofd aan, gelukkig had die andere helemaal niets meer aan zijn vakantie met gebroken been en neus. Wij zaten trouwens in appartementen Thalassa, echt een aanrader, net tegenover de Burger King en de QK.
Nog even als je vrij goedkoop wilt indrinken, in de Wakiki had je een liter baco/wodka redbull e.d. voor 5 euro
quote:Waikiki "The Authentic Liter House!!!"
Op vrijdag 23 januari 2004 12:26 schreef dennetje het volgende:
Neej, helaas... 2002 zijn we er geweest.Don Juan is echt supervette tent, lekker beetje hardstyle, leuke mensen die er komen. QK daarentegen gingen we de eerste avond heen en hadden we de grootste ruzie, resultaat heel de vakantie met een blauw oog gelopen en een gat in me hoofd van een bierflesje tegen me hoofd aan, gelukkig had die andere helemaal niets meer aan zijn vakantie met gebroken been en neus. Wij zaten trouwens in appartementen Thalassa, echt een aanrader, net tegenover de Burger King en de QK.
Nog even als je vrij goedkoop wilt indrinken, in de Wakiki had je een liter baco/wodka redbull e.d. voor 5 euro
[Dit bericht is gewijzigd door RichardSon op 23-01-2004 20:26]
quote:er zijn er nog meer
Op vrijdag 23 januari 2004 12:30 schreef rival het volgende:
wij gaan zoiezo naar malgrat!!!!
en dan de liters halen in de waikiki bar
De TMF bar heb je.
(kan je aan wel lekker hangen maar daar komen de wat kleinere van ongeveer een jaar of 16)
Ik kan zo niet ff op meer namen komen maar de flyers zullen je gauw genoeg in de handen worden gedrukt.
Wat ook altijd wel een gezellige tent is is Asterix. Kan je lekker ouwehoeren. een echte 'hollandse' (apres-ski achtige) tent
quote:in dat geval
Op vrijdag 23 januari 2004 15:24 schreef RichardSon het volgende:
Ik ga 12-07 naar Blanes vandaag geboekt..
hier moet je zijn
Blanes 2004
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:26 schreef dennetje het volgende:
resultaat heel de vakantie met een blauw oog gelopen en een gat in me hoofd van een bierflesje tegen me hoofd aan, gelukkig had die andere helemaal niets meer aan zijn vakantie met gebroken been en neus.
Ontopic: leuke plaats, maar je moet er niet te lang zitten. Na 12 dagen heb je het echt wel gezien.
quote:Is een nieuw soort geavanceerd aquarium, ook wel 'zwembad' genoemd
Op vrijdag 23 januari 2004 20:00 schreef dagizmo het volgende:
QK supertent met dat enorme aquarium daar achter.
Iemand ervaringen met 1 van deze 2 hotels?
BVD Maurice
quote:Onder het motto van het kastje naar de muur?
Op zondag 1 februari 2004 13:32 schreef Liejannuh het volgende:
Malgrat in Spanje 2003
het topic van vorig jaar
[Dit bericht is gewijzigd door DaYwALKuR op 01-02-2004 17:52]
quote:Zoiets?!
Op zondag 1 februari 2004 13:35 schreef DaYwALKuR het volgende:[..]
Onder het motto van het kastje naar de muur?
...
Cheerz CaNia
quote:Ben 3 jaar achtereen in Sorra Daurada geweest, goed hotel, alles goed geregeld, schoon en goed onderhouden. Geen overbodige luxe, alleen een schone kamer en airco (wat heb je nog meer nodig?)...eis alleen wel dat je aan de zwembadzijde een kamer krijgt, wij zaten op de eerste verdieping boven de ingang van Don Juan, dat was wat minder...maar verder een goed hotel....
Op zondag 1 februari 2004 13:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik en mijn vriendin zitten te twijfelen tussen:
- Tahiti playa
- Sorra DauradaIemand ervaringen met 1 van deze 2 hotels?
BVD Maurice
http://www.malgratpaupers2004.tk
Check onze site www.malgratpaupers2004.tk
hotel Sorra Daurada! 26 juli tot 4 augustus!! 13 jongens.. ach check de site ook maar:
Wij zijn van plan daar heen te gaan maar ik lees er niks van op dit forum. Beetje leuke ligging en dicht bij het centrum?
Leuke ligging idd. Ligt best rustig maar dan houd het wel op
Ik hoorde verhalen over een zeikerige hoteleigenaresse? Iv.m borg enzo?
Als ze je kan naaien dan doet ze dat... O ja ze doet net alsof ze geen Engels spreekt maar dat verstaat ze maar al te goed.
Don Juan is leuk? QK is leuk? Waikiki is leuk?
Don Juan is cool (niks drinken daar ... te duur!!!)
QK was te ver lopen (niks drinken daar ... te duur!!!)
Waikiki was cool (zuipen!! 5 eurie voor een liter mix )
Asterix was cool (goed voor een 'hollandse avond')
Tropicana heeft voor de heren wel een leuke avond
Tmf is cool voor de Breezah chicks die gaan
(zuipen!! 5 eurie voor een liter mix )
(niks aan dus )
Wat is nog meer leuk?
Strand!!!
je gaat via GoGo??
Beachparty is wel cool!!! en best goedkoop!!!
Let wel op dat de hamburgers die je neemt gaar zijn (was niet altijd zo)
Nog ff een paar puntjes
Bereid je maar vast voor de meeste bedden zijn 'doorgeneukt' wat ik daar mee bedoel merk je vanzelf
Zorg dat je een kamer hebt aan de straat kant op min 3 hoog
Voordeur open balkon deur open en het waait lekker door blijft het tenminste fris/koel in app. De andere kamers niet aan de straat zijn heel snel heel warm binnen.
(ben alleen bang dat je niks te kiezen hebt maar kan het altijd probern, word namelijk gewoon toegewezen)
Wat weten jullie van het appartementencomplex Bellamar?
Veel we zaten daar vorig jaar.
Wij zijn van plan daar heen te gaan maar ik lees er niks van op dit forum. Beetje leuke ligging en dicht bij het centrum?
Leuke ligging idd. Ligt best rustig maar dan houd het wel op
Ik hoorde verhalen over een zeikerige hoteleigenaresse? Iv.m borg enzo?
Als ze je kan naaien dan doet ze dat... O ja ze doet net alsof ze geen Engels spreekt maar dat verstaat ze maar al te goed.
Don Juan is leuk? QK is leuk? Waikiki is leuk?
Don Juan is cool (niks drinken daar ... te duur!!!)
QK was te ver lopen (niks drinken daar ... te duur!!!)
Waikiki was cool (zuipen!! 5 eurie voor een liter mix )
Asterix was cool (goed voor een 'hollandse avond')
Tropicana heeft voor de heren wel een leuke avond
Tmf is cool voor de Breezah chicks die gaan
(zuipen!! 5 eurie voor een liter mix )
(niks aan dus )
Wat is nog meer leuk?
Strand!!!
je gaat via GoGo??
Beachparty is wel cool!!! en best goedkoop!!!
Let wel op dat de hamburgers die je neemt gaar zijn (was niet altijd zo)
(parasol is ook geen opverbodige luxe dan. afdingen bij shop onder bellamar kan goed!!!)
Nog ff een paar puntjes
Bereid je maar vast voor de meeste bedden zijn 'doorgeneukt' wat ik daar mee bedoel merk je vanzelf
Zorg dat je een kamer hebt aan de straat kant op min 3 hoog
Voordeur open balkon deur open en het waait lekker door blijft het tenminste fris/koel in app. De andere kamers niet aan de straat zijn heel snel heel warm binnen.
(ben alleen bang dat je niks te kiezen hebt maar kan het altijd probern, word namelijk gewoon toegewezen)
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 13:02 schreef SG_Tannus het volgende:
Wat weten jullie van het appartementencomplex Bellamar?
We hebben er 12 dagen gezeten in 2002Wij zijn van plan daar heen te gaan maar ik lees er niks van op dit forum. Beetje leuke ligging en dicht bij het centrum?
Ik vond de ligging wat tegenvallen. Het ligt in een winkelstraat in het centrum van Malgrat. Let wel, het oude centrum van Malgrat. Dat ligt in feite nog een stuk van de boulevard af, je moet wel een paar minuutjes lopen. Terwijl 'het bij de boulevard allemaal gebeurt'. De boulevard is het nieuwe gedeelte en hoort voor een deel bij Santa Susanna.
Je moet een beetje geluk hebben met leuke buren in Bellamar, anders valt er niet zo heel veel te beleven. Bij ons zaten er alleen maar jongerenIk hoorde verhalen over een zeikerige hoteleigenaresse? Iv.m borg enzo?
Verschrikkelijk schreeuwerig ***-w**f. Ben diverse malen wakker geworden omdat ze bij de deuropening stond te schreeuwen om niks (we hadden wat meubels verzet).Don Juan is leuk? QK is leuk? Waikiki is leuk?
Don Juan is cool; harde muziek
QK is ook erg leuk, maar muziek is wat minder. Interieur is wel veel mooier dan DJ.
Waikiki was leuk; liter-bekers!
Asterix vond ik zelf weinig aan. Echt zo'n skihut tent met alleen maar Nederlanders. Kutmuziek.
Tropicana zijn we 1x geweest. Ik vond het erg leuk. Zat helemaal vol met Spanjaarden maar dat schijnen de meeste vakantiegangers niet leuk te vinden.Tmf cafe is wel ok, ondanks dat de naam een bepaald 'soort' mensen trekt (brEezaH!)
Wat is nog meer leuk?
Leuke restaurantjes, tour naar Lloret, Barcelona etc. Malgrat is overdag behoorlijk saai vond ik zelf (meer dan op het strand liggen is er niet te doen), dus ga wat leuks doen zou ik zeggen.Nog ff een paar puntjes
Neem inderdaad een appartement aan de straatkant, dat is al wat gezelliger.
Dus we moeten even zorgen dat we aan de straatkant komen op een hoge etage om alles beetje door te laten waaien? Kijken of we de reisleiding even kunnen manipuleren
Hebben jullie ook veel excursies gedaan? Welke van de volgende zijn aan te raden:?
Excursie prijzen
Kroegentocht ca. ¤ 10,-
Beachparty ca. ¤ 42,-
Barcelona ca. ¤ 27,-
Late Night on the Beach ca. ¤ 15,-
Waterworld ca. ¤ 19,-
Jeepsafari ca. ¤ 38,-
Canyoning ca. ¤ 47,-
Lloret by Night ca. ¤ 18,-
Holiday Clubcard ca. ¤ 12,-
En daarnaast, wat is vooral af te raden de hele vakantie, waar moeten we niet heen, wat moeten we niet doen of wat moeten we juist wel doen? Graag tips want is de eerste keer naar Costa Brava!
Ik weet nu al een stuk meer van Bellamar, dank voor jullie hulp, hoop dat jullie me nog een beetje verder kunnen helpen!
Wat ik vooral niet zou doen, is teveel rondhangen in dat Nederlandse straatje, met Nederlandse kroegen en een snackbar. Verneukt een beetje het vakantiegevoel vond ik zelf.
Vorig jaar zaten we in Montagut, bij de QK. Top hotel!
Naast de QK zit ook een straatje waar je wat hollandse tentjes vindt. Bijvoorbeeld snackbar Lisa waar je een hollandse bak friet naar binnen kan werken, en dat gaat er goed in tijdens zo'n vakantie
Daarnaast ligt café de Boemel. Ook een aanrader! Enorm gezellig om aan het begin van de avond even te zitten. Toen wij er waren kon je 3 avonden per week Tequilla en bier drinken voor 1 euro. En de bardames van afgelopen zomer waren sweeeet Bovendien is het de enige tent in Malgrat waar je om 3 uur 's nachts een overheerlijke tosti kan eten
Verder kan ik alleen maar meepraten met de andere reply's. De QK was onze favo tent afgelopen zomer. We waren vroeg in het seizoen dus in de Don Juan was nog niets te beleven. Probeer voor beide discotheken alleen wel veel aanbiedingen te verzamelen van de proppers op je eerste avond. Je betaalt namelijk 3 euro voor een cola. En als je wat dingetjes ritselt bij de proppers kan je in ieder geval goedkoop drinken.
Voor echt goedkoop drinken is Waikiki inderdaad een aanrader. Alles wat je kan verzinnen voor ongeveer 5 euro. Het terras zit echter wel vaak vol, en binnen is het al gauw erg warm.
De Asterix is een echte Hollandse tent. Beetje boers ook. De kreet luidt daar ook "Het gaat beter, met een meter (bier)." Tis maar waar je van houdt
De Beachparty kan ik niets over zeggen, wij hadden ons verslapen en dus de boot gemist. Weg 50 euro
De stranden zijn verder wel ok. Maar als je een fijn zwembad bij je hotel hebt kan je daar beter gebruik van maken.
Enne, dames genoeg! Alleen lopen er wel veel omhoog gevallen en gebonden types rond
Hey! goed keus hoor, hotel Papi. Ben er in 2002 ook geweest en is me zeer goed bevallen!quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:13 schreef Knucklezz het volgende:
Hallow allemaal,
Ook wij gaan dit jaar voor het eerst naar malgrat. We gaan met vrienden die al 3 keer geweest zijn. We verblijven in hotel papi...we gaan van 17 tot 25 augustus.
Weet iemand of het vanaf daar ver lopen is naar QK?
- Kroegentocht zou ik niet doen. Malgrat is niet zo groot.quote:Op woensdag 18 februari 2004 09:54 schreef mark_dabomb het volgende:
Hebben jullie ook veel excursies gedaan? Welke van de volgende zijn aan te raden:?<p> Excursie prijzen <br>Kroegentocht ca. ¤ 10,- <br>Beachparty ca. ¤ 42,- <br>Barcelona ca. ¤ 27,- <br>Late Night on the Beach ca. ¤ 15,- <br>Waterworld ca. ¤ 19,- <br>Jeepsafari ca. ¤ 38,- <br>Canyoning ca. ¤ 47,- <br>Lloret by Night ca. ¤ 18,- <br>Holiday Clubcard ca. ¤ 12,- <p>En daarnaast, wat is vooral af te raden de hele vakantie, waar moeten we niet heen, wat moeten we niet doen of wat moeten we juist wel doen? Graag tips want is de eerste keer naar Costa Brava!
vind ik ookquote:Op maandag 7 juni 2004 18:43 schreef Magnifiko het volgende:
Hotel Papi is inderdaad best goed, paar jaar geleden had ik met 8 vrienden de 3 kamers met die grote balkons (boven de ingang aan de achterkant), echt ideaal.
Eten valt goed mee, er wordt voldoende gepoetst, maar extreme luxe moet je niet verwachten..
Relaxed. Ik ga van 31 juli tot 11 augustus, ook in Bellamarquote:Op maandag 7 juni 2004 16:33 schreef Caramelo het volgende:
Eeey, Ik ga ook met 3 Dinnetjes naar Malgrat..!! Vanaf 27-07 Zitte we in Bellamar..! En we hebbe er zeker veel zin in..!! Geboekt via GOGO, Dus dat gaat zeker goed komen, Vorig jaar Mallorca geweest, was ook zeker een Toppertje en een aanrader..!!![]()
Cool..!! ik de 27e.. Waar zit je..?quote:Op zondag 27 juni 2004 18:09 schreef Bupatih het volgende:
ik ga vanaf 26 juli....10 dagen
Hotel Papiquote:Op zondag 27 juni 2004 18:31 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Cool..!! ik de 27e.. Waar zit je..?
Ik ga 23 juli ook naar Indalo Parkquote:Op maandag 14 juni 2004 14:04 schreef Kimsy het volgende:
Ben dit jaar 2 x naar Malgrat geweest ( wat een luxe )
In de zomer 10 dagen met 7 vriendinnen in hotal Indalo Park![]()
Wij wel, elke keer moest je die clubpas laten zien, of betalen, dus het scheelde een hoop!quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:33 schreef miki het volgende:
Ja, dat klopt. Daarom hadden wij hem toen ook gekocht. Maar ze vragen er niet eens naar als je binnenkomt (bij ons tenminste geen 1 keer) dus je kunt er ook zo naar binnen. Wij kregen toen bij die clubcard wel drankjes gratis, maar dat was alleen fris en bier geloof ik.
Je bent in ieder geval niet er voordeliger uit.
Inderdaad! Wij moesten die pas ook gewoon laten zien.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wij wel, elke keer moest je die clubpas laten zien, of betalen, dus het scheelde een hoop!
ik ben een aantal jaren terug in sorra daurada geweest, is niet echt super ofzo, maar wel goed, de entree als je binnenkomt ziet er vrij mooi uit, alleen de kamers waren niet echt super, toen ik er was deed de warmwaterkraan het niet zeg maar in de douche, je draaide zo de knop erafquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:45 schreef Breemz het volgende:
26 juli, 10 dagen, hotel sorra daurada! 13 jongensalles op de kop haha maar hoe is sorra daurada? iemand ervaring!??!
Hmmm.. en wat is voor jou een klere eind lopen..?? 10 min.?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:19 schreef Kontiki het volgende:
Appartementen Bellamar liggen niet zo gunstig, je moet echt een klere eind lopen naar bijv. de QK.
Ik heb ook op een camping gestaan daar, niet ver van de QK. Was wel ok, alleen stond ik pal naast de spoorweg![]()
Die boulevard is iets van 3 km lang, en QK is aan de ene kant. Bellamar aan de andere. Houdt het dus maar op een half uur of zo.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:49 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Hmmm.. en wat is voor jou een klere eind lopen..?? 10 min.?
Je kan beter even een taxi nemen. Zo duur is het niet. Hetzelfde als je op dezelfde avond naar Don Juan wil en ook naar QK.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:16 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Die boulevard is iets van 3 km lang, en QK is aan de ene kant. Bellamar aan de andere. Houdt het dus maar op een half uur of zo.
Inderdaad. Ik had zo'n stom stepje gekocht waarmee ik heen en weer crosste, maar dat komt je flirt-gehalte niet ten goede heb ik gemerktquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:48 schreef RelaxedM het volgende:
[..]
Je kan beter even een taxi nemen. Zo duur is het niet. Hetzelfde als je op dezelfde avond naar Don Juan wil en ook naar QK.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:03 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had zo'n stom stepje gekocht waarmee ik heen en weer crosste, maar dat komt je flirt-gehalte niet ten goede heb ik gemerkt![]()
![]()
Hey, ik heet toevallig ook Stephaniequote:Op donderdag 8 juli 2004 19:27 schreef Caramelo het volgende:
Beetje jammer weer..Dat wordt dus flink doorlopen.. hihi..
Bupatih.. ik ben trouwens ook 23-10 jarig..Heb stiekem bij je fotoboek gekeke
![]()
volgens mij is dat hier ergens te vinden in dit topic.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:21 schreef trance40 het volgende:
Jezus dat dat Malgrat De Mar nog zo populair is hier op Fok!
Ben er ondertussen 4 jaar geleden geweest. Heb een leuke vakantie gehad. Maar ik vond het leuk voor 1 keer. Toen was ik uitgekeken.
-edit-
Draait Dj Jordi nog ergens tegenwoordig?
Dan ik maar ef, kben dus vorig jaar daar geweestquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:30 schreef mx_player het volgende:
[..]
volgens mij is dat hier ergens te vinden in dit topic.
nog steeds niemand info over hotel Cartago nova
So, ik ben daar dus vorige week geweest. Hotel cartago nova. Van 5 tm 14. Ik had eerst voor een ander hotel geboekt in blanes maar ging niet door blablbla en kwam dus hier uiteindelijk uit.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:37 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Dan ik maar ef, kben dus vorig jaar daar geweest
Op zich is het een heel leuk ding, ligt vrij centraal op de boulevard. Het zwembad is wat aan de kleine kant maar aangezien toch iedereen op het strand rondhangt is het er altijd vrij rustig. Ze hebben net als zowat ieder hotel bijna elke avond een 'liveshow' met gitaren of zingen (wat nix voor ons was, maar meer voor de mensen met kinderen die t helemaal geweldig vonden).
De lift in het hotel is echt superkleinen superwarm en wanneer je er met 6 man instaat en in de lucht springt valt het liftje een halve meter naar beneden ofzo
.
We zijn dus de rest van de vakantie met de trap naar boven en beneden gegaan.
Het is al eerder hier gezegd in het topic, zorg dat je een kamer op zeezicht hebt, het verschil is echt niet normaal. Aangezien je geen airco hebt in het hotel moet je het puur hebben van de wind om het een beetje koel te krijgen. Zelf zaten we aan de achterkant van het hotel en daar was het echt niet uit te houden overdag. De kamer tegenover ons (waar een aantal oostenrijkse meiden op lagen), was echter met zeezicht en daar was het best goed uit te houden. Dus let daar op
.
Erm voor de rest, het eten was niet slecht, wel een beetje eentonig. Ze varieren wat tussen 3 soorten aarappelen, 3 soorten vlees en wat groenten. Wel goed eten, smaakte vrij goed.
Mja voor de rest heb ik niet veel te vertellen, have fun in Malgrat, tis mij vorig jaar erg goed bevallen.
Ohja, doe Nienke even de groeten van me. Ze is een 18jairge Nl'se receptioniste die daar stage loopt tot oktober. Erg leuk meisje! Meisje van het animatie-team is ook een NL'se, kan je ook leuk mee praten.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:30 schreef mx_player het volgende:
nog steeds niemand info over hotel Cartago nova
Welke datum?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:02 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Volgende week maandag naar Malgrat [afbeelding]
Volgende week maandagquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:29 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Welke datum?
Mwahaha die heb ik niet gezien, wel de oberquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:18 schreef NordKaos het volgende:
[..]
- Eten was bijzonder slecht, sommige dingen van s'middags was gewoon in de magnetron gedaan voor sávonds... De kok's kwam je s'nachts gewoon tegen in de kroeg/discotheek![]()
Ik 27 juliquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgende week maandag
Dat is dus 26 juli
Daar ga je aan wennen, ik moet zondag altijd om 8 uur werken en na een tijdje past dat gewoon in je ritme. Hoewel uitslapen altijd beter blijftquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:41 schreef TheGHunter het volgende:
Grote klasse van die man, smorgens stond hij er altijd, uitgeslapen en wel, hoe krijgt tie t voor elkaar
In het straatje naast de QK kan je tot een uur of 3 nog meesterlijke tosti's eten bij Café De Boemelquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:30 schreef NordKaos het volgende:
1 ding wat wel jammer is dat je na 3én nergens meer wat te eten kan krijgen, op 1 plek na dan. Een gare hotdog tent bij QK, ook erg duur. Maargoed, je hebt honger en je wilt wat.... De pincho's zijn ook goed weg te krijgen![]()
Pa, ma en zus net terug...hotel is zwaar achteruit gegaan de afgelopen 3 jaar qua voesel, service en hygiene...prettige vakantiequote:Op woensdag 7 juli 2004 20:45 schreef Breemz het volgende:
26 juli, 10 dagen, hotel sorra daurada! 13 jongensalles op de kop haha maar hoe is sorra daurada? iemand ervaring!??!
Welk hotel??quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:43 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Ik 27 juli![]()
App. Bellamar..quote:Op maandag 19 juli 2004 10:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welk hotel??
Volgens mij zit iedereen in Bellamarquote:Op maandag 19 juli 2004 10:59 schreef Caramelo het volgende:
[..]
App. Bellamar..
Cool.. Gezwellig..quote:Op maandag 19 juli 2004 12:15 schreef T het volgende:
[..]
Volgens mij zit iedereen in Bellamar
Weet iemand iets over de indeling van Bellamar. Op welke verdieping zitten de 6 pers. appartementen? Ik heb namelijk begrepen dat er daar maar een paar van zijn.
Ik ga 31 juliquote:Op maandag 19 juli 2004 21:02 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Cool.. Gezwellig..ik zit ook in 6 persoonskamer app. maar we zijn met 4 persone.. welke datum ga je??
En trouwens nog een vraag.. weet er iemand of je die app. helemaal moet gaan schoonmaken?![]()
De dames achter de bar in Café De Boemel waren vorig jaar érg okquote:Op maandag 19 juli 2004 21:40 schreef Breemz het volgende:
26 juli de datum om te gaan![]()
wat hebben we een zin
iemand nog leuke kroegjes (met mooie vrouwen
)
Lame !quote:Op maandag 19 juli 2004 10:39 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Pa, ma en zus net terug...hotel is zwaar achteruit gegaan de afgelopen 3 jaar qua voesel, service en hygiene...prettige vakantie![]()
Veel plezier. Misschien kom ik je nog tegenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:06 schreef Bupatih het volgende:Maandag
But true (don't shoot the messenger)quote:Op zaterdag 24 juli 2004 04:07 schreef shroomer het volgende:
[..]
Lame !![]()
Hehe, aan die foto op die site te zien, zat je in de kamer naast ons, 332?quote:Op donderdag 5 februari 2004 21:07 schreef RichardSon het volgende:
Wij gaan dit jaar met vijf vrienden naar Malgrat de Mar .. Wij komen ook rond 13 juli aan in Spanje .. Ons hotel is geworden Sorra Daurada ...
http://www.malgratpaupers2004.tk
Check onze site www.malgratpaupers2004.tk
ik ook 9 augustus. met gogoquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:03 schreef waynie het volgende:
Ik zit btw ook in Bellamar, en ga met GoGo![]()
Stuur maar is een x een foto dan herken ik jequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:42 schreef mx_player het volgende:
[..]
ik ook 9 augustus. met gogo
met nog 3 vrienden
ik zie je in de bus wel
" Ey guys tropicana? "quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:54 schreef Bupatih het volgende:
Vandaag terug!!
Was wel vette vakantie...lekker relaxen 8-|
Nee, doen ze niet moeilijk over.. heb zelfs mensen gezien die dat meenamen in t vliegtuig..quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:55 schreef waynie het volgende:
Doet GoGo eigenlijk moeilijk als je naast 1 handbagage ook 1 redelijk kleine soundblaster meeneemt? Niet voor in de bus, maar appartement.![]()
[Engels accent]quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:30 schreef Radjesh het volgende:
[..]
" Ey guys tropicana? "![]()
Stond die nicht met die lange blonde haren daar nog met die flyers? Wat een irritant ventje is dat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[Engels accent]
....And the Waikiki is over there, mate
[/Engels accent]
Ja, volgens mij was hij dat jaquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:35 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Stond die nicht met die lange blonde haren daar nog met die flyers? Wat een irritant ventje is dat.
lol hij stond aan de ene kant van de weg en zijn collega aan de andere kant. Die collega deed altijd wel relax, maar die blonde bleef de hele tijd tegen je aanzeikenquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was hij dat ja![]()
Was dat een Nederlandse kerel, die aan t proppe was voor Waikiki Bar?quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:12 schreef Radjesh het volgende:
[..]
lol hij stond aan de ene kant van de weg en zijn collega aan de andere kant. Die collega deed altijd wel relax, maar die blonde bleef de hele tijd tegen je aanzeiken![]()
![]()
![]()
ik vond het een flikker. " Hey collega " wat ga je doen vanavond "quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:22 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Was dat een Nederlandse kerel, die aan t proppe was voor Waikiki Bar?
Maut heette die, best wel lekkere kerel..![]()
Hij was iig niet zo irritand als dat mens van die go karts kaartjes... hou eens op zeg. Ze heeft me wel 410 keer aangesproken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:37 schreef Radjesh het volgende:
[..]
ik vond het een flikker. " Hey collega " wat ga je doen vanavond "![]()
![]()
Opgedonderd![]()
Zij was idd het irritantste. Loop je voorbij, het enige wat ze zegt is "Go Karts", dan loop je door zonder wat te zeggen, draai je om en kom je twee minuten later weer voorbij vraagt ze het weerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:09 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Hij was iig niet zo irritand als dat mens van die go karts kaartjes... hou eens op zeg. Ze heeft me wel 410 keer aangesproken.
jup die was ook freaky irri. Dis je er de ene keer komt ze de volgende keer weer vragenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:09 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Hij was iig niet zo irritand als dat mens van die go karts kaartjes... hou eens op zeg. Ze heeft me wel 410 keer aangesproken.
I like it loud?quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:11 schreef Breemz het volgende:
1e nummer:
werd in elke disco wel gedraait en ging een heel stuk zo ongeveer: te te te te te te tet te
beetje een trance/dance achtig nummer.. (ja lastige omschrijving ik weet het)
zeker een topnummertje, werd regelmatig in de QK gedraaid. Is trouwens heel makkelijk terug te vinden in de Spaanse top 40.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:11 schreef Breemz het volgende:
...
1e nummer:
werd in elke disco wel gedraait en ging een heel stuk zo ongeveer: te te te te te te tet te
beetje een trance/dance achtig nummer.. (ja lastige omschrijving ik weet het)
...
Wij zaten in Venezuela. Geen borg betaald, halve hotelkamer was stuk, maar geen last meegehad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:52 schreef Kontiki het volgende:
Inderdaad zeker een lijst maken van de spullen in je appartement. Ook onze borg was deels verloren omdat we zogenaamd allerlei dingen kapot zouden hebben gemaakt. En ik hoorde het van meer mensen.
Hoe was het eten daar dan? Ik vond het zwaaar tegen vallen, elke dag wel ergens anders me honger moeten stillen. Nog contact gehad met die leuke receptioniste:Pquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:08 schreef mx_player het volgende:
net trg uit malgrat.
hotel cartago nova was mij trouwens 100% meegevallen. kamers waren netjes en we hadden zeezicht. alleen 's morgens die domme spanjaarden uit de tropicana voor het hotel
nog iets vergeten???
btw voor hotel cartago nova op het strand zit een blauwe strandtent. de neger die daar bedient is zwaar relaxed.
mijn dank is GROOOTquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 02:06 schreef Noork het volgende:
[..]
zeker een topnummertje, werd regelmatig in de QK gedraaid. Is trouwens heel makkelijk terug te vinden in de Spaanse top 40.
Carlinhos Brown & Dj Dero - Maria caipirinha
die nl?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:55 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Hoe was het eten daar dan? Ik vond het zwaaar tegen vallen, elke dag wel ergens anders me honger moeten stillen. Nog contact gehad met die leuke receptioniste:P![]()
Nienke, ze schijnt 18 te zijn maar geloof dr niks van....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:38 schreef mx_player het volgende:
[..]
die nl?
ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |