Laatste nieuws uit het Verstappen-kamp:
quote:
....
quote:En hij heeft gelijk. Je bent zakenman of je bent manager van Jos.
Op donderdag 22 januari 2004 10:49 schreef Puur het volgende:
Zelf ben ik niet ze gecharmeerd van "Don Perri". Daar waar Huub altijd voor Jos bezig was is hij altijd vooral voor Trust bezig.
quote:Lekker belangrijk wiens topic het is
Op donderdag 22 januari 2004 11:26 schreef Apehaar het volgende:
*Is benieuwd of Puur nu een topic aan het maken was.
quote:tuurlijk wel, het is Jos zijn topic
Op donderdag 22 januari 2004 11:26 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Lekker belangrijk wiens topic het is
Check je alle sites in een keer.
quote:Voor de kerst is het bekend!
Op donderdag 22 januari 2004 11:29 schreef Sennaistop het volgende:
Gezien de history en eddie kennende zal het best nog wel eens een tijdje kunnen duren.
quote:thnx m8
Op donderdag 22 januari 2004 11:30 schreef Iggy het volgende:
Hele makkelijke link http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1+in+het+NederlandsCheck je alle sites in een keer.
quote:Toen ik keek of er al reply was op mijn voorstel zat er al een slotje op deel 8. Dan weet je genoeg
Op donderdag 22 januari 2004 11:26 schreef Apehaar het volgende:
*Is benieuwd of Puur nu een topic aan het maken was.
quote:Dattie duitser maar wegblijft!
Met de terugkeer van Heidfeld in de Jordan flakkeren de geruchten weer op dat hij een van de race stoeltjes zou krijgen voor 2004.
Op het einde van verleden jaar leek het alsof hij de grootste kandidaat was en dat hij zelfs al een pre-contract had getekend, maar daarover werd de laatste tijd niets meer vernomen.Het zou echter niet verwonderlijk zijn als Jordan opteert voor een rijder die meer geld kan binnenbrengen in het team, want het is geweten dat Jordan het op financieel vlak niet al te breed heeft.
Daarmee staat Jos Verstappen dus in pole position, maar er lijkt ook nog geen overeenkomst te zijn tussen de Nederlander en Eddie Jordan.
Als ofwel Nick Heidfeld ofwel Jos Verstappen een van de race zitjes krijgt, is het hoogst waarschijnlijk dat de andere het kan vergeten, want hoofdsponsor Benson and Hedges wil maar wat graag een Britse rijder in de Jordan line-up.
Per saldo stelt het sponsorbedrag van Jos dus niet zo veel voor omdat je B & H er vanaf kan trekken.
Ik snap dat dit een lastige keuze is voor Eddie.
Wrom denken ze nou dat Jos een duitser is??????
quote:damn, schandalig
Op donderdag 22 januari 2004 11:39 schreef Spooky4u het volgende:
http://www.planet-f1.com/Home/story_14145.shtmlWrom denken ze nou dat Jos een duitser is??????
quote:Heeft fok niet meer hits per dag?!
(22 januari 2004) Het zal bijna niemand ontgaan zijn, maar voor de tweede opeenvolgende dag is het aantal hits op verstappen.nl over de magische grens van 200.000 gegaan. Voor zover onze informatie strekt kunnen slechts startpagina.nl en flabber.nl in Nederland op meer hits per dag rekenen. Een ongekend aantal hits dus, waar zelfs vippers iedere dag opnieuw weer versteld van staan.Logische verklaring voor het drukke bezoek aan de site van Jos is natuurlijk de algemene verwachting dat één dezer dagen de kogel door de kerk zal zijn in de onderhandelingen met het team van Eddie Jordan.
Het feit dat de apotheose in de vorm van een bevestiging van Verstappen als F1-coureur vooralsnog uitblijft, doet vermoeden dat het aantal hits de komende dagen niet veel lager zal zijn dan dat van gisteren en met name dan het absolute record van eergisteren van 204.157 hits. Twee ton en beetje, dus.
En dat maakt ons, hoewel we Jos liever gisteren dan vandaag zijn krabbel hadden willen zien zetten, stiekum toch een beetje trots. Geen enkele site in Nederland van een individuele (sport)persoon of commerciële instantie genereert namelijk meer bezoek dan verstappen.nl. Op naar de 250.000!
©2003 www.verstappen.nl, all rights reserved
quote:Wrom? Het zijn geen concurrenten en het enige wat een obstakel vormt is dat Trust teamsponsor wil zijn. Als Eddie Jordan Trust dan een cheque met bedrag van B&H laat zien (en dat is meer dan wat Trust biedt), dan is de mond van Michel ook gelijk dicht.
Op donderdag 22 januari 2004 11:37 schreef Puur het volgende:
Punt is denk ik dat daar waar Trust komt, B & H vertrekt.Per saldo stelt het sponsorbedrag van Jos dus niet zo veel voor omdat je B & H er vanaf kan trekken.
Ik snap dat dit een lastige keuze is voor Eddie.
quote:Sommige Fokkers hebben al meer posts op een dag.
Op donderdag 22 januari 2004 11:48 schreef vosss het volgende:[..]
Heeft fok niet meer hits per dag?!
![]()
quote:Stelletje spammers
Op donderdag 22 januari 2004 11:51 schreef Najra het volgende:[..]
Sommige Fokkers hebben al meer posts op een dag.
Dus ja dat lijkt me wel.
quote:Hoeveel pagehits heeft Fok! per dag??
Op donderdag 22 januari 2004 11:51 schreef Najra het volgende:[..]
Sommige Fokkers hebben al meer posts op een dag.
Dus ja dat lijkt me wel.
Volgens mij heb je met ruim 80k users echtwel meer dan 200k hits per dag.
Zo, genoeg offtopic nu
quote:Had het wel verwacht idd
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Apehaar op 22-01-2004 11:58]
quote:
![]()
quote:Volgens mij gaat het om unieke ip hits. Dan moet het aantal lurkers ongeveer twee keer zo groot zijn als het aantal users en dan nog kom je niet aan de 200.000 aangezien iedere gebruiker en die lurkers zo'n beetje allemaal ook nog die dag moeten kijken.
Op donderdag 22 januari 2004 11:55 schreef vosss het volgende:[..]
Hoeveel pagehits heeft Fok! per dag??
Volgens mij heb je met ruim 80k users echtwel meer dan 200k hits per dag.
Zo, genoeg offtopic nu
quote:Het gaat bij de Verstappen-site ook om pageviews, niet unieke bezoekers.
Op donderdag 22 januari 2004 12:17 schreef Najra het volgende:[..]
Volgens mij gaat het om unieke ip hits. Dan moet het aantal lurkers ongeveer twee keer zo groot zijn als het aantal users en dan nog kom je niet aan de 200.000 aangezien iedere gebruiker en die lurkers zo'n beetje allemaal ook nog die dag moeten kijken.
quote:Bron
Op donderdag 22 januari 2004 12:17 schreef twi het volgende:[..]
Het gaat bij de Verstappen-site ook om pageviews, niet unieke bezoekers.
quote:
quote:http://www.verstappen.nl/nl/item33/tellers/visits.html
Op donderdag 22 januari 2004 12:18 schreef Najra het volgende:[..]
Bron
[Dit bericht is gewijzigd door Spooky4u op 22-01-2004 12:21]
Ontopic: wanneer begint de eerste race? Hoe lang hebben ze dus nog nog om te onderhandelen?
quote:countdown : 44 days, 15 Hours, 28 Minutes, 30 Seconds..
Op donderdag 22 januari 2004 12:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ontopic: wanneer begint de eerste race? Hoe lang hebben ze dus nog nog om te onderhandelen?
bron : www.formula1.com
quote:Dan zijn het er nog veel vind ik.....
quote:ja indeed kan k op mn verjaardag weer een gp kijken, tis wel nachtwerk maar je moet er wat voor over hebben
Op donderdag 22 januari 2004 13:17 schreef Atreidez het volgende:
Eerste race is begin maart dit jaar, in Australie.. Zondag 7 maart om precies te zijn
quote:en weer test hij wel vandaag
Op donderdag 22 januari 2004 15:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gevaar! : Heidfeld is ook veel te vinden bij Jordan
(foto is van vandaag)
quote:Niet dat die lul er dalijk met verstappen zn stoeltje vandoor gaat he
Heidfeld neemt over van Jordan debutanten.[ 22 januari - 11:19 ]
De Duitser Nick Heidfeld zal voor Jordan testen gedurende de laatste twee dagen van het testen in Barcelona. Hij wordt daarmee de derde rijder die de Jordan mag gaan besturen, naast Timo Glock en Bas Leinders die op dinsdag en woensdag hun training mochten afwerken.De twee debutanten deden het echter niet goed. Timo Glock crashte al snel met de Jordan, maar kon na herstellingen toch nog 54 ronden afleggen. Hij mag vandaag dan ook nog wat verder zijn kunnen laten zien.
Voor onze landgenoot Bas Leinders verliep de test nog slechter. Toen hij tijdens zijn eerste ronde in een Formule 1 wagen over een oliespoor reed, slipte de wagen onhoudbaar tegen een afsluiting. Bas staat dan ook niet meer op het lijstje van testers voor Jordan deze week.
quote:volgens mij zo'n half contract wat ie heeft/had???
Op donderdag 22 januari 2004 15:25 schreef Apehaar het volgende:
Heeft hij nog een contract op zak? Of was die al verlopen?
Update: Ja dus!
[Dit bericht is gewijzigd door Apehaar op 22-01-2004 15:32]
quote:Een krabbeltje zetten doe je binnen 5 sec hoor.
Op donderdag 22 januari 2004 15:26 schreef rubbereend het volgende:Vooralsnog zit Jos bij Jordan aan tafel om te praten en te onderhandelen en is Heidfeld aan t rijden en al rijdend kan je geen contract tekenen
quote:Eh ja?
Op donderdag 22 januari 2004 15:27 schreef Apehaar het volgende:
*Gaat op het forum van Verstappen kijken of ze al aan het rellen zijnUpdate: Ja dus!
![]()
Dat lijkt me ook geheel terecht in dit geval.
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:46 schreef Apehaar het volgende:
Ik kan nu dus onderhand wel weer zeggen dat er weer een dag voorbij
is gegaan zonder nieuws of bevestigingen.
Wat verwachten we morgen?
Ik denk precies hetzelfde.
quote:Natuurlijk. Bij Verstappen hebben ze 5 frames waar je eerst een topic moet aanklikken en dan weer elke reactie apart moet aanklikken om die reactie dan vervolgens in het 3e scherm te zien.
Op donderdag 22 januari 2004 11:48 schreef vosss het volgende:Heeft fok niet meer hits per dag?!
![]()
Dus Fok heeft EN een veelvout aan hits terwijl je bij fok elk topic maar 1 keer aanklikt. Om een echte vergelijking te maken zal je het aantal hits van fok nog eens maal het aantal reacties per topic moeten doen.
Verstappen draait zwaar gesponsored (zo'n bannertje onderaan was 7500 gulden/euro hoorde ik ooit en met veel leden met een lidmaatschap van 30 euro per jaar ofzo) op een oud gammel systeem met een nog gammelere computer.
De echte prestatie is dan ook niet dat ze zoveel hits trekken op 1 persoon maar dat ze zoveel mafketels vinden die geld betalen voor zo'n dienst.
Hier komen we weer bij Jos uit en waarom hij niet zo geliefd is waarschijnlijk. Hij is als persoon commercieel waardeloos. Vecht op de kartbaan en je ziet 'm zelden (eigenlijk nooit) PR doen. Christijan zie je regelmatig op zijn eigen site vragen beantwoorden, nou als hij daar al de tijd voor neemt zal hij voor betalende sponsors wel nog meer doen lijkt me. Van Jos heb ik alleen een grote sticker gezien achterop een Willux vrachtwachen en die zal waarschijnlijk wel van een foto vanaf het circuit geripped zijn ook nog.
Kom zeg, je neemt 10 miljoen euro (22 miljoen in oude gulden) mee en nog ben je niet zo gewild.
Ik ken geen andere Nederlandse sporter (buiten het voetbal) waar ¤ 10 miljoen per jaar voor neergelegd word. Evenmin iemand met een grotere fanclub.
Blijkbaar doet hij dan toch niet alles fout, of spreekt juist het authentieke heel erg aan.
quote:Doet Jos ook op de Fanzone
Op donderdag 22 januari 2004 15:52 schreef Furby het volgende:[..]
Christijan zie je regelmatig op zijn eigen site vragen beantwoorden
quote:Dat komt natuurlijk ook wel doordat 10 miljoen in de F1 niet echt een wereldschokkend bedrag is.
Kom zeg, je neemt 10 miljoen euro (22 miljoen in oude gulden) mee en nog ben je niet zo gewild.
quote:Ik ken anders geen voetballer waar je 10 miljoen bij krijgt en nog niet bij Helmond Sport mag spelen.
Op donderdag 22 januari 2004 15:58 schreef Puur het volgende:Ik ken geen andere Nederlandse sporter (buiten het voetbal) waar ¤ 10 miljoen per jaar voor neergelegd word. Evenmin iemand met een grotere fanclub.
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:07 schreef Furby het volgende:[..]
Ik ken anders geen voetballer waar je 10 miljoen bij krijgt en nog niet bij Helmond Sport mag spelen.
quote:Deze week geen nieuws, althans daar begint het op te lijken.
Op donderdag 22 januari 2004 15:46 schreef Apehaar het volgende:
Ik kan nu dus onderhand wel weer zeggen dat er weer een dag voorbij
is gegaan zonder nieuws of bevestigingen.
Wat verwachten we morgen?
Ik denk precies hetzelfde.
quote:Hier wou ik nog ff op terugkomen. Vorig jaar stond de Minardi al enkele malen voor de Jordan. Jordan heeft Bridgestone en ik weet nog niet hoe die zich verhouden tov de Michelins dit jaar maar het is wel zeker dat die dingen voor Ferrari zijn ontwikkeld. Ik moet het nog zien dat het een treetje hoger is
Op dinsdag 20 januari 2004 14:04 schreef twi het volgende:
Voor het eerst sinds jaren zit Jos weer een treetje hoger
quote:Die in grote lijnen is gebaseerd op zijn voorganger.
[
Minardi heeft iig weer een nieuwe auto wat ze vorig jaar niet hadden.
quote:Minardi ook, ff ter verduidelijking.
Jordan heeft Bridgestone
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 22-01-2004 16:32]
quote:Minardi voor op Jordan?
Op donderdag 22 januari 2004 16:22 schreef Furby het volgende:[..]
Hier wou ik nog ff op terugkomen. Vorig jaar stond de Minardi al enkele malen voor de Jordan. Jordan heeft Bridgestone en ik weet nog niet hoe die zich verhouden tov de Michelins dit jaar maar het is wel zeker dat die dingen voor Ferrari zijn ontwikkeld. Ik moet het nog zien dat het een treetje hoger is
ALS Jos bij Jordan rijdt gaat hij een treedje omhoog.
Of hang jij nog in de waas van vorig jaar: Minardi heeft het beste pakket ooit????
quote:Wat je nieuw noemt. Chassis is gewoon weer hetzelfde. Misschien dit
Op donderdag 22 januari 2004 16:22 schreef Furby het volgende:[..]
Het is wel als/als maar ik moet het eerst nog zien dat Jordan een treetje hoger is. Het mooie is ook nog dat dezelfde streken heeft als Walkinshaw en daar hoor je de Verstappen idolaten ineens niet meer over.
quote:Ik denk eerder dat Minardi dichterbij de Jags komen. Minardi met dat
Op donderdag 22 januari 2004 16:35 schreef Furby het volgende:
Ja, en die Jordan niet wou je zeggenHet enige wat ik zie is dat Minardi een grotere sprong maakt dan Jordan waarschijnlijk tov vorig jaar. En vorig jaar stond ons Joske al enkele malen voor de Jordan. Daarbij komt nog dat Michelin vorig jaar hard inliep op Bridgestone en als dat zich doorzet heeft Minardi weer een stukje gewonnen tov Jordan.
Het is wel als/als maar ik moet het eerst nog zien dat Jordan een treetje hoger is. Het mooie is ook nog dat
dezelfde streken heeft als Walkinshaw en daar hoor je de Verstappen idolaten ineens niet meer over.
quote:Je mist 1 ding. Minardi wou geen BS maar Jos wou BS.
Op donderdag 22 januari 2004 16:40 schreef Spooky4u het volgende:
Wie zegt dat Bridgestone dit jaar slechter is???
Minardi wou vorig jaar perse op BS en wat blijkt de Michelins waren veel beter.
Wie weet is het nu weer anders.
Jos stond inderdaad wel vaker voor een jordan. Maar of dat aan de onbekwaamheid van Firman/Baumgartner of de snelheid van Verstappen ligt is onduidelijk.
Fisi is maar 1 keer tot dicht benaderd.
Wat je af kunt vragen is waar jordan vorig jaar gestaan had met Jos en Fisi. Nooit achter een minardi iig.
Maar goed, dat moeten we nog zien natuurlijk.
quote:o ja, Minardi wou Avons!
Op donderdag 22 januari 2004 16:50 schreef Apehaar het volgende:[..]
Je mist 1 ding. Minardi wou geen BS maar Jos wou BS.
quote:Ik zeg niet nar minardi kut coureurs heeft en ik zeg ook niet dat Jordan niet kut is.
Op donderdag 22 januari 2004 16:50 schreef Furby het volgende:
Jongens, Jordan is een team dat al jaren terugzakt op de grid tot net voor Minardi. Iemand een idee waarom ze dit jaar dan ineens niet zouden terugzakkenIk heb nergens goed nieuws gezien voor Jordan. Er zijn er vorig jaar weer tientallen buitengeflikkerd daar. Dat Minardi kut coureurs zou hebben (moeten we nog zien) wil niet zeggen dat die auto weer dichter op de Jordan staat technisch gezien. Ja, Minardi is kut maar daar verdenk ik Jordan ook inmiddels van.
Maar goed, dat moeten we nog zien natuurlijk.
quote:Nee, niemand wou Minardi.
Op donderdag 22 januari 2004 16:52 schreef Spooky4u het volgende:o ja, Minardi wou Avons!
Dat het geen gigantische stap voorwaarts is, ben ik het mee eens. Maar gemiddeld genomen was de Jordan 1 vorig jaar een dikke seconde sneller dan de Minardi 1.
Jordan is een beter team.
Verstappen zegt toch niet voor niets dat hij niet zin heeft in net zo'n jaar.
Minardi staat jaar na jaar telkens op de laatste plaats.
http://web.12move.nl/formule1/content/wkt.asp?jaar=2003
*klik op het team voor de statistieken per team*
Minardi:
1e GP : Brazilië '85
Grand Prix : 293
Overwinningen : 0
1e overwinning : -
WK-punten : 30
Pole-positions : 0
Snelste rondes : 0
Jordan:
1e GP : USA '91
Grand Prix : 198
Overwinningen : 3
1e overwinning : België '98
WK-punten : 261
Pole-positions : 2
Snelste rondes : 2
Iets uitgebreider en up to dater, maar kan het niet vergelijken met minardi. Van de officieele jordan site zijn deze gegevens:
http://www.f1jordan.com/
Grand Prix starts:
213
Best Championship:
3rd (1999)
Podiums:
18
Race victories:
4
Seconds:
4
Thirds:
10
Pole positions:
2
Fastest laps:
2
quote:Stomme eikel
Op donderdag 22 januari 2004 18:11 schreef Najra het volgende:
JAAAAAA het is rond.
B) Eddie Jordan wacht ergens op, de komst van Jos hangt ergens van af. Als B&H blijft dan zijn de miljoenen van Trust niet nodig? Wurz? Ze zijn bezig met Duitse sponsoren voor Heidfeld en/of Glock? Of probeert hij zo andere coureurs onder druk te zetten?
Ik gok op B, als je de uitspraken uit het Verstappen kamp leest. Eddie Jordan wacht nog ergens op.
Heidfeld heeft geen grote sponsor maar neemt McNish eigenlijk veel geld mee?
Als B&H blijft dan hoeft Heidfeld niets mee te nemen, en als McNish nou ook wat meeneemt dan valt Jos buiten de boot. Wil Trust hoofdsponsor worden?
quote:McNish = B&H snuggere. Als McNish rijdt, geeft B&H 6 miljoen dollar extra, als Heidfeld en Verstappen er gaan rijden, betalen ze die niet. Verstappen en McNish samen (indien mogelijk sponsortechnisch i.v.m. hoofdsponsorschap) zijn dus 16 miljoen dollar waard.
Op donderdag 22 januari 2004 18:41 schreef Elevation het volgende:
Heidfeld heeft geen grote sponsor maar neemt McNish eigenlijk veel geld mee?
Als B&H blijft dan hoeft Heidfeld niets mee te nemen, en als McNish nou ook wat meeneemt dan valt Jos buiten de boot. Wil Trust hoofdsponsor worden?
quote:Glock en Heidfeld moeten duitse sponsoren lokken.
Op donderdag 22 januari 2004 18:41 schreef Elevation het volgende:
A) Het is al rond, Jos heeft al getekend maar ze wachten met de bekendmaking tot de presentatie van de wagen/andere coureur?B) Eddie Jordan wacht ergens op, de komst van Jos hangt ergens van af. Als B&H blijft dan zijn de miljoenen van Trust niet nodig?! Wurz? Ze zijn bezig met Duitse sponsoren voor Heidfeld en/of Glock! Of probeert hij zo andere coureurs onder druk te zetten?
Mocht er geen duitse sponsor komen, dan neemt men waarschijnlijk Firman (heeft nog een doorlopend contract; goedkoper dus).
B&H sponsort al niet veel meer, maar bij een brit dan weer ietsje meer.
quote:Nou ik ben benieuwd, ben het wachten zat!
Op vrijdag 23 januari 2004 00:06 schreef Najra het volgende:
www.formule1.info meldt dat er weer een deadline is gezet. Dit keer op morgenmiddag 17:00.
quote:Ja, die ga ik zo slapen
Op vrijdag 23 januari 2004 07:09 schreef GiSH het volgende:
nog 10 uur tegaan..
Ik wacht wel af.
quote:moeten we je wakker maken?? als het bekend gemaakt wordt
Op vrijdag 23 januari 2004 07:10 schreef Furby het volgende:[..]
Ja, die ga ik zo slapen
Jos is een top coureur en hij moet erbij zijn dit seizoen.
Aan de andere kant: Eddie Jordan zegt altijd gecharmeerd te zijn geweest van Verstappen. En verstappen neemt rond de 10 mil. mee.
Als het nu niet lukt, lukt het nooit.
quote:En toch heeft ie elke keer voor een andere coureur gekozen dus het zou me niets verbazen als verstappen dit keer weer niet bij jordan terecht komt.
Op vrijdag 23 januari 2004 08:07 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Zal me niets verbazen als het niet doorgaat. Volgens mij houden renstallen er niet zo van als mensen deadlines gaan stellen. En dat is kut.Aan de andere kant: Eddie Jordan zegt altijd gecharmeerd te zijn geweest van Verstappen. En verstappen neemt rond de 10 mil. mee.
Als het nu niet lukt, lukt het nooit.
Maar ik hoop dat het hem lukt.
quote:Ik ook
Op vrijdag 23 januari 2004 08:18 schreef erikh het volgende:
Maar ik hoop dat het hem lukt.
Sponsors Verstappen zijn het wachten beu
Door onze verslaggever
Autosport -
Het management en de sponsors van Jos Verstappen zijn het beu nog langer aan het lijntje te worden gehouden door Eddie Jordan. De teambaas van de Formule 1-stal is gisteravond duidelijk te verstaan gegeven dat hij tot vanmiddag vijf uur de kans heeft het sponsorpakket te accepteren en het contract met de coureur te signeren. Zo niet dan zal, zo zegt het Verstappen-kamp ditmaal zeer stellig, de Limburgse coureur dit jaar niet voor Jordan racen.
De geldschieters van Verstappen, met voorop Trust-directeur Michel Perridon, willen niet langer afhankelijk zijn van de grillen van Eddie Jordan. De Ierse teamchef probeert in zijn zoektocht naar nog betere sponsors voortdurend tijd te rekken en stelt een beslissing telkens uit. Die tactiek is Perridon moe. ,,Ons geduld is op. In onderling overleg met de andere sponsors en het management is besloten Eddie Jordan tot vanmiddag vijf uur de tijd te geven ons aanbod te accepteren. Nu moet hij beslissen. Reageert hij niet, dan is de deal over. En daar komen we dan ook niet meer op terug.''
De Verstappen-sponsors hebben naar verluidt zes miljoen dollar in petto voor Jordan, plus een tv-deal met SBS6, de nieuwe Nederlandse zendgemachtigde voor de Formule 1. Bovendien hoeft Jordan geen salaris aan Verstappen te betalen. De coureur krijgt zijn honorarium van de sponsors. Voor Jordan is het een aantrekkelijk aanbod, dat geen enkele andere coureur hem lijkt te kunnen bieden.
Toch twijfelt Jordan of hij moet ingaan op het voorstel, omdat hij niet gelukkig is met de wijze waarop de sponsors met zijn product omgaan. Zo verscheen er een compositiefoto van een Jordan-bolide op de website van Trust met daarop de naamsreclame van het bedrijf. Jordan was daar verbolgen over en haalt liever geen te dominante en veeleisende sponsors in huis. Moeilijke afwegingen voor Jordan, die vanmiddag zijn besluit kenbaar zal moeten maken. Of niet natuurlijk, maar dat staat - zo hebben de sponsors besloten - gelijk aan een afzegging.
quote:Als je al zoiets irritants neerzet spel het dan tenminste goed.
Op vrijdag 23 januari 2004 09:42 schreef D.Rose het volgende:
*terugvindtpost plaatst
Ontopic,
Geen jos dus volgend jaar gok ik zo
quote:Jaja, deadline. Dat zeiden ze vorige week ook al, en de week daarvoor ook.
Op vrijdag 23 januari 2004 09:35 schreef Eilanden het volgende:
Artikel uit de Limburger over Verstappen en de deadline:
Ik zeg je dat er vandaag niks bekend wordt
1. Ze willen alleen maar geld verdienen, en als nu niets laat horen, verdienen ze niks. Als hij volgende week ja zegt ishet ook goed.
2. Er zijn geen andere stoeltjes meer, dus als nu nee zegt, is het exit Jos.
Ik geloof er geen hol van dat er een deadline is.
quote:Dat sowieso, maar het zou natuurlijk wel leuk zijn alsie er wel bij is enzo
Op vrijdag 23 januari 2004 10:22 schreef Spooky4u het volgende:Met of zonder Jos, in maart zal er weer F1 zijn
quote:Perridon heeft weinig met merchandising te maken. Hij krijgt genoeg exposure nu al MAANDEN lang in de media. Het enige is dat hij misschien wat laat is met het drukken van het Jos-plaatje op die limited edition Trust camera's en dergelijken. Voor de rest heeft Perridon er juist meer aan als het langer duurt. Hoe langer het duurt, hoe langer Trust in de media is, hoe meer exposure, hoe meer bekendheid.
Op vrijdag 23 januari 2004 10:26 schreef Apehaar het volgende:
Denk wel dat als het te lang duurt dat Perridon verlies gaat draaien
ivm merchandising etc....
Dus ik denk dat Eddie misschien nog wel eens een paar andere coureurs op het oog heeft die hij liever wil hebben..
quote:Leuk, F1Today heeft eens 1 minuscuul kutfeitje waar enige vorm van waarheid in zit. Voor de rest is het een zaadsite van hier tot Tokio. Mijn goed wat kunnen die gasten hard aan hun duim zuigen en het zelf nog geloven
Op vrijdag 23 januari 2004 09:11 schreef Spooky4u het volgende:
Wat ik mooi vind is dat alles wat op www.f1today.nl stond mbt het testen op Barca en het contract van Jos is uiitgekomen.
Daarin stond dat Schumi gisteren zou beginnen met testen, dat werd aan alle kanten tegengesproken. En tadaaa, Schumi aan het testen.
Ook wisten de jordan coureurs niet wie er kwam testen de overie 2 dagen. Dat klopt, want die werden pas later op de dag bekend gemaakt.
Ook werd er verteld dat Jos volgend jaar zeker van zijn plaats bij Jordan is. En dit werd bevestigd........ (over een paar dagen af te maken)
quote:Dat is dan iedereen die Verstappen wil gaan managen.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:08 schreef Puur het volgende:
Volgens mij is Eddie op dit moment echt schijtziek van Perridon. Perridon kon wel eens een blok aan het been van Verstappen worden.
quote:ja ik las het ook..klote zooi..was wel te verwachten.Ik hoop ook dat het goed nieuws is.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:02 schreef -Hans- het volgende:
Verontrustend is het bericht in het AD, voor de zoveelste keer een ultimatum stellen komt op mij niet goed over. Anyway we weten in ieder geval vandaag meer, en ik hoop maar dat het goed nieuws is.
quote:bleek van de vorige deadline waarover het AD berichte al niets waar te zijn?
Op vrijdag 23 januari 2004 12:02 schreef -Hans- het volgende:
Verontrustend is het bericht in het AD, voor de zoveelste keer een ultimatum stellen komt op mij niet goed over. Anyway we weten in ieder geval vandaag meer, en ik hoop maar dat het goed nieuws is.
quote:ja, dat bleek
Op vrijdag 23 januari 2004 12:21 schreef rubbereend het volgende:[..]
bleek van de vorige deadline waarover het AD berichte al niets waar te zijn?
quote:oke.... dat biedt wat meer zekerheid......
Op vrijdag 23 januari 2004 12:26 schreef Mr_T het volgende:
Maar hetzelfde bericht staat nu ook op verstappen.nl...
Nu zou alles wel feitelijk in kannen en kruiken zijn, gezien de berichten de laatste dagen. Maar ergens ben ik toch bang dat het af gaat ketsen omdat ze (wederom) een ultimatum stellen.
quote:inderdaad ja Ultimatum deel 18,5
Op vrijdag 23 januari 2004 12:26 schreef Mr_T het volgende:
Maar hetzelfde bericht staat nu ook op verstappen.nl...
quote:Perridon zal wel op een gegeven moment een ultimatum moeten stellen.. Er moet ook nog ruimte zijn dat Jos de auto kan testen, 6 februari worden al weer test-ritten gemaakt. Daarna is er nog weinig ruimte, het seizoen begint weer begin Maart.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:30 schreef Mr_T het volgende:
Ik word er eigenlijk niet zo vrolijk van... Met dat vorige ultimatum was Jordan ook niet blij, en dat moest Perridon eerst weer goed praten alvorens ze met de onderhandelingen verder konden gaan.Nu zou alles wel feitelijk in kannen en kruiken zijn, gezien de berichten de laatste dagen. Maar ergens ben ik toch bang dat het af gaat ketsen omdat ze (wederom) een ultimatum stellen.
Ik hoop alleen dat Jordan inziet, dat Jos in staat is om voor punten te zorgen, en dat niet alléén sponsoringop de voorgrond wordt gedrukt.
quote:bron: f1finish.com
Het ultimatum dat het Jos Verstappen management heeft gesteld: Jos tegen Jordan: vandaag allerlaatste kans, is waar. Dat heeft Michel Perridon ook op de officiele website van Jos Verstappen toegegeven."Jordan weet wie Jos Verstappen is en kent ook de inbreng en wensen van de sponsors. We zijn al een tijdje met elkaar in gesprek en willen nu simpelweg vóór 17.00 vanmiddag duidelijkheid", aldus Perridon.
Nog vijf uur wachten.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:36 schreef reddevil1408-work het volgende:
Het is eigenlijk toch ieder jaar weer hetzelfde liedje. Terwijl veel teams/coureurs al voor de jaarwisseling een contract getekend hebben en alweer volop aan het testen zijn, blinkt Verstappen uit in afwezigheid.
Je begint toch bijna te denken dat het niet aan hem ligt maar aan zijn begeleidingsteam. Rothengatter werd aan de kant gezet door Perridon en co. omdat het volgens hen "allemaal te lang duurde". We zitten nu alweer bijna in februari en we horen alleen maar geruchten maar niets concreets. Zelf heb ik veel twijfels over de handels wijze van Perridon, enige affieniteit met F1 heeft deze man niet en zijn handelswijze staat mij al helemaal niet aan. Zeker nu hij Eddie Jordan voor de tweede keer in een week voor een ultimatum stelt, zal niet in Jos zijn voordeel zijn. Teameigenaren laten zich niet zo makkelijk onder druk zetten. Wanneer Jos het niet wordt staan er ook nog andere coureurs in de rij, Mcnisch, Firman, Heidfeld etc. Jordan zal ongetwijfeld willen afwachten wat Benson met sponsoring in de toekomst gaat doen, zolang dat niet bekend wordt gemaakt kan Perridon roepen wat ie wil met zijn 10miljoen maar het is EJ wat het laatste woord heeft hierover. Ik hoop uiteraard wel dat Jos er dit jaar weer bij zit, want dat maakt het voor Nederland natuurlijk ook weer een stuk aantrekkelijker.
Jordan moet vanmiddag uitsluitsel geven
(23 januari 2004) Het management van Jos Verstappen heeft de redactie van deze site zojuist officieel bevestigd dat men, onder aanvoering van Trust directeur Michel Perridon, uiterlijk vanmiddag om 17.00 uur van Eddie Jordan duidelijkheid wil omtrent de positie van Jos bij het Jordan F1 team. Men is van mening dat er van beide kanten voldoende duidelijkheid geschapen is om tot een definitief besluit te komen. "Jordan weet wie Jos Verstappen is en kent ook de inbreng en wensen van de sponsors. We zijn al een tijdje met elkaar in gesprek en willen nu simpelweg vóór 17.00 vanmiddag duidelijkheid", aldus de verklaring.
BRON: www.verstappen.nl
!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Klopt, heb je ook helemaal gelijk in. Ik ben zelf ook van mening dat het een goed iets is om te doen op dit moment. Hij is een ervaren coureur, Jordan heeft meerdere keren aangegeven gecharmeerd van Jos te zijn en hij neemt een zak geld mee. Niet onbelangrijk voor een team dat het financieel niet makkelijk heeft. Om dan zo aan het lijntje gehouden te moeten worden, omdat Jordan zonnodig het maximale eruit probeert te halen....
Op vrijdag 23 januari 2004 12:37 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Perridon zal wel op een gegeven moment een ultimatum moeten stellen.. Er moet ook nog ruimte zijn dat Jos de auto kan testen, 6 februari worden al weer test-ritten gemaakt. Daarna is er nog weinig ruimte, het seizoen begint weer begin Maart.
Ik hoop alleen dat Jordan inziet, dat Jos in staat is om voor punten te zorgen, en dat niet alléén sponsoringop de voorgrond wordt gedrukt.
Duimen maar op de goede afloop
quote:Ik was lekker eerder, neh neh neneneeh
Op vrijdag 23 januari 2004 12:50 schreef HPoi het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jordan moet vanmiddag uitsluitsel geven
(23 januari 2004) Het management van Jos Verstappen heeft de redactie van deze site zojuist officieel bevestigd dat men, onder aanvoering van Trust directeur Michel Perridon, uiterlijk vanmiddag om 17.00 uur van Eddie Jordan duidelijkheid wil omtrent de positie van Jos bij het Jordan F1 team. Men is van mening dat er van beide kanten voldoende duidelijkheid geschapen is om tot een definitief besluit te komen. "Jordan weet wie Jos Verstappen is en kent ook de inbreng en wensen van de sponsors. We zijn al een tijdje met elkaar in gesprek en willen nu simpelweg vóór 17.00 vanmiddag duidelijkheid", aldus de verklaring.
!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:"Dat komt mooi uit, want ik ben gevraagd om Prinscarnaval in Montfort te worden!" Alaaf
Op vrijdag 23 januari 2004 12:50 schreef Spooky4u het volgende:[..]
lacht zich rot natuurlijk. Hij geeft geen reactie en belt Jos en managment gewoon op, Jos we hebben toch geen betere??? rijden???
En wat zegt Jos dan?
Wel erg sneu dat die site op zo'n machine moet draaien... Op het heetst is dat forum gewoon niet bereikbaar. Niet dat er nou de meest fantastische berichten gepost worden
quote:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jordan moet vanmiddag uitsluitsel geven
!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Dat past dan mooi want das in februari.....
Op vrijdag 23 januari 2004 12:55 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
"Dat komt mooi uit, want ik ben gevraagd om Prinscarnaval in Montfort te worden!" Alaaf
quote:Zegt genoeg
quote:Dit is de enige site die ik nog geloof hoor
Op vrijdag 23 januari 2004 13:02 schreef ScudRaket het volgende:[..]
Zegt genoeg
Trust ontkende niet dat er gesprekken zijn. "Voorlopig denken we niet dat er iets te melden is dat jullie zal interesseren, maar natuurlijk hebben we af en toe contact met Albers. Net zoals we dat ook met Jos Verstappen hebben en hij komt voorlopig even op de eerste plaats" verteld een woordvoerder van Trust aan F1racing.nl.
Als Trust daadwerkelijk bezig is met sponsoring van Albers, dreigt de Formule 1 carrière van Verstappen wel eens in het slop te raken. Gisteren werd er een ultimatum gesteld aan Eddie Jordan. Als Jordan niet ingaat op het ultimatum lijken Trust en Muermans zich terug te willen trekken als sponsor van Verstappen.
NOU BREEKT MIJN KLOMP!!! het gaat die Perridon helemaat niet om Jos!
quote:Waarin moeten ze Jos nu sponsoren als hij niet in de F1 rijdt??? zeepkistenraces???
Op vrijdag 23 januari 2004 13:04 schreef reddevil1408-work het volgende:
Als we de geruchten op F1racing.nl mogen geloven, heeft Christijan Albers vandaag een gesprek op het hoofdkantoor van Trust over sponsoring voor 2005. Het lijkt erop dat Albers zijn F1 droom nog niet heeft opgegeven en samen met Trust de Formule 1 in wil.Trust ontkende niet dat er gesprekken zijn. "Voorlopig denken we niet dat er iets te melden is dat jullie zal interesseren, maar natuurlijk hebben we af en toe contact met Albers. Net zoals we dat ook met Jos Verstappen hebben en hij komt voorlopig even op de eerste plaats" verteld een woordvoerder van Trust aan F1racing.nl.
Als Trust daadwerkelijk bezig is met sponsoring van Albers, dreigt de Formule 1 carrière van Verstappen wel eens in het slop te raken. Gisteren werd er een ultimatum gesteld aan Eddie Jordan. Als Jordan niet ingaat op het ultimatum lijken Trust en Muermans zich terug te willen trekken als sponsor van Verstappen.
quote:Boeit mijns inziens ook niet... als er maar een Nederlander in een F1-bolide rijdt...
Als we de geruchten op F1racing.nl mogen geloven, heeft Christijan Albers vandaag een gesprek op het hoofdkantoor van Trust over sponsoring voor 2005. Het lijkt erop dat Albers zijn F1 droom nog niet heeft opgegeven en samen met Trust de Formule 1 in wil.Trust ontkende niet dat er gesprekken zijn. "Voorlopig denken we niet dat er iets te melden is dat jullie zal interesseren, maar natuurlijk hebben we af en toe contact met Albers. Net zoals we dat ook met Jos Verstappen hebben en hij komt voorlopig even op de eerste plaats" verteld een woordvoerder van Trust aan F1racing.nl.
quote:tuurlijk wisten we dat al, maar dat waren imo slechts geruchten. AD heb al tig keer de plank misgeslagen. Nu is het officieel
Op vrijdag 23 januari 2004 12:59 schreef salgera het volgende:[..]
...dat wisten we nog niet...
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:09 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Waarin moeten ze Jos nu sponsoren als hij niet in de F1 rijdt??? zeepkistenraces???
Albers is de ideale vervanger als het gaat om de topcoureur van Nederland. Veel talent is er ook, maar Christijan is nu al een topcoureur.
Perri vind de F1 heel mooi, en wil in de F1 sponsoren, maakt hem wat uit wie hij sponsort, zoalng het maar een nederlander is.
quote:Nope, zoiemand noemen ze zakenman!
Op vrijdag 23 januari 2004 13:13 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
Dan moet ie ook niet roepen dat ie Jos zo'n geweldige coureur vindt. en Rothengatter werkeloos maken, want dan is het in mijn ogen toch echt een matenaaier die zijn eigen zaken wil vullen.
SBS6 heeft die rechten nu gekocht voor het komende seizoen, maar ze berichten er vrij weinig over. Ik snap niet dat SBS6 geen geld in het sponsorzakje doet voor Verstappen.
of gaan ze het net zo "spannend" presenteren als het DTM van afgelopen jaar?
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:53 schreef vosss het volgende:[..]
Ik was lekker eerder, neh neh neneneeh
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:19 schreef HPoi het volgende:[..]
Ik kan niet overal tegelijk dit doorgeven.
quote:Ik ben benieuwd
Alle mogelijkheden voor Jos Verstappen nog eenmaal op één rij23/01 - Het moment suprème lijkt aangebroken te zijn voor de Jos Verstappen fans. D-day, hoe je het ook noemen wil vandaag moet het gaan gebeuren. Nog eenmaal een overzicht van de opties.
De voornaamste kandidaten voor een stoeltje bij Jordan in 2004 waren en zijn Nick Heidfeld, Jos Verstappen en Allan McNish. In deze volgorde: Nick Heidfeld leek de meeste kansen te hebben.
Maar toen kwam ook Jos Verstappen. Wat volgde was een ernstige denkstrijd bij Eddie Jordan. Het is algemeen bekent dat Jordan weer naar de top wil en niet goed bij kas zit. Verstappen neemt 8 tot 10 miljoen euro mee.
De monteurs van Jordan hebben inmiddels de voorkeur uitgesproken voor Nick Heidfeld. Niet te vergeten: in 1999 testte Jos Verstappen ook een paar keer voor Jordan en vonden de monteurs hem ook goed.
Naast Nick Heidfeld en Jos Verstappen is er nog een andere partij. Geen coureur, maar een sponsor. Benson & Hedges denkt lang na over een eventueel sponsorschap met Jordan. Is daar tot op de dag van vandaag (intern) nog niet uit. Maar wil het bedrijf Jordan sponsoren, dan eist het hoogstwaarschijnlijk een Britse rijder.
Voor de hand ligt Ralph Firman, omdat hij ook vorig seizoen bij Jordan reed. Maar meer voor de hand liggend is Allan McNish die zeker pr-matig en misschien rijdertechnisch beter is.
Toen was daar opeens ook Jacques Villeneuve, maar Jacques wees Jordan al snel af. In het begin van de geruchten rond de rijders van Jordan was daar ook nog Neel Jani. Maar die verdween net zo snel als dat die gekomen was.
Eerder deze week sprak Eddie Jordan zijn voorkeur uit naar Allan McNish. Maar noemde ook Alexander Wurz en Marc Gene als kanshebbers. Deze lijken vrijwel zeker af te vallen, omdat deze een contract hebben bij respectievelijk McLaren en Williams.
Conclusie: Nick Heidfeld valt af, omdat hij geen geld heeft. Ralph Firman ook, omdat hij vorig jaar niet super presteerde. ls Eddie Jordan slim is, kiest hij voor de combi Verstappen/McNish. Verstappen voor talent, geld en kan het team motiveren. McNish voor het geld (niet zeker, maar komt waarschijnlijk wel), pr en kan ook het team motiveren. Wat dat betreft zouden de monteurs ook geluk hebben met Verstappen en McNish.
Over iets meer als vijf uur komt de beslissing!
quote:daar heb je ook weer gelijk in, maar ik blijf het een misselijk streek voor iemand die bokie-wokie apparatuur levert.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:17 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Nope, zoiemand noemen ze zakenman!
quote:http://www.f1finish.com/news.php?id=88&lg=dutch
Op vrijdag 23 januari 2004 13:24 schreef Spooky4u het volgende:
en waar komt dit vandaan Vosss?
Elke 5 minuten een update die alle f1 sites afspeurt
reactie op reddevil.
[Dit bericht is gewijzigd door Spooky4u op 23-01-2004 13:31]
http://www.michael-schumacher.nl/nieuws/nieuwsartikel.php?id=1074859865
quote:Jep, ik ken hem, maar ik kijk alleen naar de engelstalige.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:27 schreef vosss het volgende:[..]
http://www.f1finish.com/news.php?id=88&lg=dutch
En die link heb ik via deze url: http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1+in+het+NederlandsElke 5 minuten een update die alle f1 sites afspeurt
quote:volgens mij heb die url die ik gaf net iets eerder het nieuws
Op vrijdag 23 januari 2004 13:29 schreef salgera het volgende:
Grappig:
http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1+in+het+Nederlands en http://www.nieuwstracker.nl/sport.asp?cat=Formule%201 lijken veel op elkaar, maar hebben wel andere headlines.
quote:Nee, DUHHHH!!!!
Wel eens van zaken doen gehoord?
quote:Stel het eens voor op het forum aldaar
Op vrijdag 23 januari 2004 13:35 schreef Apehaar het volgende:
Verstappen.nl moet bij mij een hosting pakketje afsluiten
Ben bang dat er weer helemaal niets gaat gebeuren
quote:Ik zeg je, om klokslag 5 uur ligt www.verstappen.nl finaal op zn gat!
Op vrijdag 23 januari 2004 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
En weeer zitten we hier te wachten...Ben bang dat er weer helemaal niets gaat gebeuren
quote:Ja, en tot nu toe is Eddie Jordan daar beter in!
Op vrijdag 23 januari 2004 13:32 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Nee, DUHHHH!!!!
Wel eens van zaken doen gehoord?
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:38 schreef vosss het volgende:[..]
Ik zeg je, om klokslag 5 uur ligt www.verstappen.nl finaal op zn gat!
Kut ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden.
quote:Misschien gebruikt
Op vrijdag 23 januari 2004 13:40 schreef vosss het volgende:
eehmz, ik zit me net iets af te vragen......
Das fijn dat ze overal melden dat peridon een ultimatum heeft gestelt, maar zou eddie daar uvberhaupt van op de hoogte zijn?
quote:lijkt me stug dat ze dit per mail hebben gestelt, dit ultimatum. Voor hetzelfde geld ligt de jordanmailserver plat vandaag, weten wij veel!
Op vrijdag 23 januari 2004 13:41 schreef Apehaar het volgende:[..]
Misschien gebruikt
wel een spamfilter.
![]()
Maar ik kan dus nergens vinden of peridon echt gebelt heeft met > zelf?!
quote:Dass een goeje. Volgens het management is het ultimatum gisterenavond om zeven uur neergelegd. De vraag is dan natuurlijk "hoe is het neergelegd?". Volgens zakenman-Perridon kon de "Deal telefonisch of per email afgerond worden". red. Dus ik verwacht dan ook dat ie gisterenavond of de voicemail heeft ingesproken of dat ie gewoon een mailtje heeft gestuurd! Niet wetende dat EJ ook wel eens in Barcelona zou kunnen zitten!
Op vrijdag 23 januari 2004 13:40 schreef vosss het volgende:
eehmz, ik zit me net iets af te vragen......
Das fijn dat ze overal melden dat peridon een ultimatum heeft gestelt, maar zou eddie daar uvberhaupt van op de hoogte zijn?
Michel Perridon - CEO of Verstappen's main backer the technologies company Trust - issued the ultimatum to Eddie Jordan as negotiations for Verstappen's possible race seat in 2004 drag on.
Verstappen's management issued a statement confirming the demand had been made to Jordan.
When contacted by F1Racing.net a Jordan spokeswoman would not comment on the ultimatum other than to say, "It's not the policy of anyone at Jordan Grand Prix to talk publicly about any private negotiations."
A deal was widely expected to have been concluded by Wednesday, but negotiations have dragged on as both parties try to get the most out of a deal. Verstappen is reported to have around $10million of sponsor backing but nowhere to spent it other than Jordan - this obviously gives the Silverstone team a strong bargaining position. The problem for Jordan is that there are no other drivers out there with as much money behind them as Verstappen.
While issuing an ultimatum may well have been an effective move in private negotiations, it is certainly difficult to see the logic or benefit in announcing it publicly as no team chief worth his salt would want to be seen publicly to be giving into or backing down from such demands.
The waiting game begins.
quote:Dat zou een bak zijn als
Op vrijdag 23 januari 2004 13:45 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
Dass een goeje. Volgens het management is het ultimatum gisterenavond om zeven uur neergelegd. De vraag is dan natuurlijk "hoe is het neergelegd?". Volgens zakenman-Perridon kon de "Deal telefonisch of per email afgerond worden". red. Dus ik verwacht dan ook dat ie gisterenavond of de voicemail heeft ingesproken of dat ie gewoon een mailtje heeft gestuurd! Niet wetende dat EJ ook wel eens in Barcelona zou kunnen zitten!
[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 23-01-2004 13:49]
quote:Hallo, het gaat om miljoenen! als zij communiceren dan doen ze dit echt wel op zeker hoor.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:45 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
Dass een goeje. Volgens het management is het ultimatum gisterenavond om zeven uur neergelegd. De vraag is dan natuurlijk "hoe is het neergelegd?". Volgens zakenman-Perridon kon de "Deal telefonisch of per email afgerond worden". red. Dus ik verwacht dan ook dat ie gisterenavond of de voicemail heeft ingesproken of dat ie gewoon een mailtje heeft gestuurd! Niet wetende dat EJ ook wel eens in Barcelona zou kunnen zitten!
quote:die zullen ook wel denken "daar heb je ze weer, hoor!!"
Op vrijdag 23 januari 2004 13:46 schreef Spooky4u het volgende:
Tuurlijk weet EJ dit, ik vind het anders wel raar dat er nog geen buitenlandse sites van dit nieuws op de hoogte zijn.
quote:Precies.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:47 schreef Googolplexian het volgende:
Jos Verstappen's management have issued an ultimatum to Eddie Jordan that he must agree to a deal by 5pm today (Friday) or face losing the opportunity to sign the Dutchman and his sponsors.Michel Perridon - CEO of Verstappen's main backer the technologies company Trust - issued the ultimatum to Eddie Jordan as negotiations for Verstappen's possible race seat in 2004 drag on.
Verstappen's management issued a statement confirming the demand had been made to Jordan.
When contacted by F1Racing.net a Jordan spokeswoman would not comment on the ultimatum other than to say, "It's not the policy of anyone at Jordan Grand Prix to talk publicly about any private negotiations."
A deal was widely expected to have been concluded by Wednesday, but negotiations have dragged on as both parties try to get the most out of a deal. Verstappen is reported to have around $10million of sponsor backing but nowhere to spent it other than Jordan - this obviously gives the Silverstone team a strong bargaining position. The problem for Jordan is that there are no other drivers out there with as much money behind them as Verstappen.
While issuing an ultimatum may well have been an effective move in private negotiations, it is certainly difficult to see the logic or benefit in announcing it publicly as no team chief worth his salt would want to be seen publicly to be giving into or backing down from such demands.
The waiting game begins.
quote:En dan ga jij me vertellen dat een deal tussen Verstappen en Jordan wel per mail kan worden afgerond! Ik meen me te herinneren dat je daarstraks nog riep dat Perri-Dom een zakenman is??!
Op vrijdag 23 januari 2004 13:48 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Hallo, het gaat om miljoenen! als zij communiceren dan doen ze dit echt wel op zeker hoor.
Zelfs een SMSje of voicemail kan verkeerd uitpakken (telefoon kapot)
Reken er maar op dat zij elkaar gewoon gesproken hebben.
Als hij naar z'n hart luistert dan mag Perridon in de stront zakken, echter hij heeft de belangen van alle werknemers bij Jordan GP zou goed mogelijk te behartigen.
quote:en ik heb gezegt dat dit contract per mail afgesloten kan worden?
Op vrijdag 23 januari 2004 13:52 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
En dan ga jij me vertellen dat een deal tussen Verstappen en Jordan wel per mail kan worden afgerond! Ik meen me te herinneren dat je daarstraks nog riep dat Perri-Dom een zakenman is??!
quote:Ik hoop nog steeds van niet
Op vrijdag 23 januari 2004 13:54 schreef Spooky4u het volgende:
ik heb inderdaad hetvermoeden dat EJ hier gewoon pissed over raakt en ze de dikke vinger geeft!
quote:Dat de digitale communicatie aan de kant van Trust goed geregeld is wil niet zeggen dat dat bij Jordan ook het geval is. Bovendien zit er aan een bevestiging meestal van een deal geen deadline. Of Perridon die nu vanavond of maandag open maakt.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:52 schreef reddevil1408-work het volgende:
En dan ga jij me vertellen dat een deal tussen Verstappen en Jordan wel per mail kan worden afgerond! Ik meen me te herinneren dat je daarstraks nog riep dat Perri-Dom een zakenman is??!
quote:Dan doet ie dat in iedere geval beter dan Walkinshaw 2 jaar geleden deed. Dass pas zaken doen.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:54 schreef Puur het volgende:
Eddie is als teambaas ook maar gewoon een soort van hoer.Als hij naar z'n hart luistert dan mag Perridon in de stront zakken, echter hij heeft de belangen van alle werknemers bij Jordan GP zou goed mogelijk te behartigen.
quote:Maar welke reden heeft EJ eigenlijk om Jos niet te nemen dan?
Op vrijdag 23 januari 2004 13:57 schreef twi het volgende:
Eddie Jordan zou trouwens flink gestoord zijn als hij Verstappen niet zou nemen (ondanks dit uitermate slechte en amateuristische ultimatum). Van z'n sponsorgeld kan 'ie een jaar lang al z'n personeel betalen.
quote:Behalve dat Jordan een geldwolf is, heeft hij ook nog hart voor autosport en de mensen eromheen. Da's het verschil met Walkinshaw, laatstgenoemde denkt alleen maar aan z'n eigen centen.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:56 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
Dan doet ie dat in iedere geval beter dan Walkinshaw 2 jaar geleden deed. Dass pas zaken doen.
quote:Indirect heb ik eraan bij gedragen als Verstappen bij Jordan gaat rijden. Ik heb nl een trust-digicam gekocht
Op vrijdag 23 januari 2004 13:57 schreef twi het volgende:
Eddie Jordan zou trouwens flink gestoord zijn als hij Verstappen niet zou nemen (ondanks dit uitermate slechte en amateuristische ultimatum). Van z'n sponsorgeld kan 'ie een jaar lang al z'n personeel betalen.
quote:Nee, maar je suggereerde wel dat Perridon een zakenman is.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:55 schreef Spooky4u het volgende:[..]
en ik heb gezegt dat dit contract per mail afgesloten kan worden?
quote:Hij wil Heidfeld
Op vrijdag 23 januari 2004 13:58 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Maar welke reden heeft EJ eigenlijk om Jos niet te nemen dan?
quote:Gecondoleerd
Op vrijdag 23 januari 2004 13:59 schreef vosss het volgende:[..]
Indirect heb ik eraan bij gedragen als Verstappen bij Jordan gaat rijden. Ik heb nl een trust-digicam gekocht
quote:wat brengt heidfeld eik mee?
Op vrijdag 23 januari 2004 13:59 schreef twi het volgende:[..]
Hij wil Heidfeld
Een ultimatum is geen ultimatum als je geen tegenbericht hebt gekregen lijkt me.
Tenminste... dat is als je er van uitgaat dat beide partijen evenveel macht hebben... EJ denkt daar (vrees ik) anders over.
quote:Stuurmanskunst
Op vrijdag 23 januari 2004 14:00 schreef vosss het volgende:[..]
wat brengt heidfeld eik mee?
quote:salariseissen
quote:Talent, toekomst, en ervaring met in de punten rijden.
quote:Hoop ellende
quote:Kan hij ze niet beiden nemen? B&H een grote sticker op de linkerkant, en Trust een grote op de rechterkant
Op vrijdag 23 januari 2004 14:00 schreef Spooky4u het volgende:
Als de Sponsoring tussen Trust en B&H langs elkaar zouden kunnen lopen dan zou dit ideaal zijn en zie ik niet waarom het zo lang moet duren.
Ik denk eerder dat het probleem voor eJ is dat hij of Trust of B&H moet kiezen. en waar heeft hij dan het beste resultaat mee?
Ik noem maar iets hoor
quote:Voordeel van Trust is dat het geen tabaks-reclame is.
Als de Sponsoring tussen Trust en B&H langs elkaar zouden kunnen lopen dan zou dit ideaal zijn en zie ik niet waarom het zo lang moet duren.
Ik denk eerder dat het probleem voor eJ is dat hij of Trust of B&H moet kiezen. en waar heeft hij dan het beste resultaat mee?
quote:BAR 1999 idee?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:02 schreef vosss het volgende:[..]
Kan hij ze niet beiden nemen? B&H een grote sticker op de linkerkant, en Trust een grote op de rechterkant
Of bv 1 auto met de meeste stickers voor B&H en 1 met de meeste voor Trust?Ik noem maar iets hoor
quote:Nooit over nagedacht eigenlijk.
Kan hij ze niet beiden nemen? B&H een grote sticker op de linkerkant, en Trust een grote op de rechterkant
Of bv 1 auto met de meeste stickers voor B&H en 1 met de meeste voor Trust?
Ik noem maar iets hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Spooky4u op 23-01-2004 14:05]
quote:Dat is geen voordeel voor trust hoor, als B&H tevreden is met de tekst Buzzin Hornets en betalen hetzelfde bedrag dan is het weg voordeel.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:02 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Voordeel van Trust is dat het geen tabaks-reclame is.
quote:Dat wordt dan de keuze tussen 1 jaar 10miljoen of 5 jaar lang 8miljoen per jaar.....lijkt mij een makkelijk keuze....Mcnish en Heidfeld.
quote:Bij nader inzien zal dat wel geen optie zijn. Dan krijg je weer gezeik over wie de linker en wie de rechterkant krijgt. Omdat er vast wel meer cameras aan een kant staan ofzo. Dat is dan ook weer niet eerlijk etc etc
Kutzooi, nog 3 uur
quote:Denk jij dat ze daar hetzelfde voor betalen of zou het ECHT een harde zakenwereld zijn?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:04 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Dat is geen voordeel voor trust hoor, als B&H tevreden is met de tekst Buzzin Hornets en betalen hetzelfde bedrag dan is het weg voordeel.
EJ kijkt hier echt niet naar.
quote:Dit kan inderdaad zo zijn. Beiden willen hoofdsponsor worden, maar B&H weet nog niet hoeveel geld ze mee willen brengen. Dat is afhankelijk van een aantal nog te bepalen factoren. Zolang Eddie niet weet of Trust of B&H meer geld biedt voor het hoofdsponsorschap, kan hij geen zaken doen zonder B&H te demotiveren. Zolang Trust vast blijft houden aan het hoofdsponsorschap, that is.
Als Trust 10 miljoen biedt kan Eddie ze niet simpelweg weigeren als hij van B&H nog geen tegenbod heeft namelijk. Maar als Eddie meer dan 10 miljoen van B&H verwacht, maar al definitief Trust als hoofdsponsor neemt, loopt 'ie miljoenen mis.
quote:Al eens een duitser gezien de iets mee brengt?
quote:Ehhh... vraagje... Engelse tijd of Nederlandse tijd
Op vrijdag 23 januari 2004 14:05 schreef vosss het volgende:[..]
-knip-
Kutzooi, nog 3 uur
quote:Het gaat om de naamgeving, bij hoofdsponsorschap:
Of bv 1 auto met de meeste stickers voor B&H en 1 met de meeste voor Trust?Ik noem maar iets hoor
Trust Jordan Ford
B&H Jordan Ford
(West McLaren e.d.)
quote:Windschermen, schop, BBQ, bradwurst, bier.....kortom, ja dus
Op vrijdag 23 januari 2004 14:06 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
Al eens een duitser gezien de iets mee brengt?
quote:Tuurlijk, ze betalen gewoon een bedrag voor een jaar en weten vantevoren dat ze op verschillende circuits niet te zien zijn met hun naam.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:05 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Denk jij dat ze daar hetzelfde voor betalen of zou het ECHT een harde zakenwereld zijn?
quote:LOLLL!!!!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:08 schreef vosss het volgende:[..]
Windschermen, schop, BBQ, bradwurst, bier.....kortom, ja dus
Bommen was je vergeten
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:07 schreef twi het volgende:[..]
Het gaat om de naamgeving, bij hoofdsponsorschap:
Trust Jordan Ford
B&H Jordan Ford(West McLaren e.d.)
quote:hoezo???? een beetje zakenman gaat gewoon niet in zee met Stoddart. voor reklame hoef je het niet te doen en voor sportieve resultaten al helemaal niet. Dat Perridon zo dom is om in Pauls droomwereldje te stappen en er niets voor terug krijgt wist iemand die de F1 volgt toch allang.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:06 schreef Spooky4u het volgende:
Allemaal de schuld van Paultje Stoddart, die heeft Perridon teveel verwent voor weinig geld.
quote:Het is nu of nooit....
Op vrijdag 23 januari 2004 14:09 schreef ShaoliN het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen of Jos uberhaupt nog wel een stoeltje pakt dit seizoen.
quote:Buzzin' Hornets is veel minder waard dan Benson & Hedges. Daar betalen ze ECHT niet hetzelfde voor. Evenmin als Marlboro hetzelfde zal betalen als ze Marlboro F1 op de auto zetten. Als dat uberhaupt al mag van de EU.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:08 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Tuurlijk, ze betalen gewoon een bedrag voor een jaar en weten vantevoren dat ze op verschillende circuits niet te zien zijn met hun naam.
Marlboro zie ik straks bijvoorbeeld bij Ferrari MarlboroF1 gebruiken. (kledingmerk)
quote:DUS Trust betaalt waarschijnlijk meer. Lijkt me...
Op vrijdag 23 januari 2004 14:08 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Tuurlijk, ze betalen gewoon een bedrag voor een jaar en weten vantevoren dat ze op verschillende circuits niet te zien zijn met hun naam.
Marlboro zie ik straks bijvoorbeeld bij Ferrari MarlboroF1 gebruiken. (kledingmerk)
quote:Dat is iig al zeker ja
Op vrijdag 23 januari 2004 14:10 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Het is nu of nooit....
quote:Voor het geld wat Trust bij Minardi naar binnen heeft gebracht hebben ze erg veel gekeken ivt andere teams. Op een Williams hadf hij 2cm gekregen, nu 2 sidepots. en wie weet wat hij nog voor zakenrelaties e.d. kreeg.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:10 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
hoezo???? een beetje zakenman gaat gewoon niet in zee met Stoddart. voor reklame hoef je het niet te doen en voor sportieve resultaten al helemaal niet. Dat Perridon zo dom is om in Pauls droomwereldje te stappen en er niets voor terug krijgt wist iemand die de F1 volgt toch allang.
quote:Oneens en eens. Trust heeft bij de F1 fans heeeeeel erg veel exposure, ook met deze perikelen over Jordan. Ze zijn direct erg bekend bij miljoenen mensen. Niet dat die gelijk producten kopen. Ik zeg met opzet miljoenen en niet honderden miljoenen (=gehele publiek), omdat de exposure tijdens GP-weekends minimaal is gebleven.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:10 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
hoezo???? een beetje zakenman gaat gewoon niet in zee met Stoddart. voor reklame hoef je het niet te doen en voor sportieve resultaten al helemaal niet. Dat Perridon zo dom is om in Pauls droomwereldje te stappen en er niets voor terug krijgt wist iemand die de F1 volgt toch allang.
quote:Das een goeie! Op F1racing.net wordt gezegd om 5pm, dat is dus engelse tijd, dus 4uur Ned tijd! Maar verwacht eerder 5uur nederlandse tijd....
Op vrijdag 23 januari 2004 14:07 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Ehhh... vraagje... Engelse tijd of Nederlandse tijd
quote:Ik vrees nooit.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:10 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Het is nu of nooit....
quote:Nee, het bedrijg bepaalt ze4lf wat ze willen betalen. Als B&H 100 miljoen wil betalen zonder op de auto te staan, dan bepalen ze dat toch zelf, en maakt het nog niet uit of ze het team sponsoren.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:11 schreef Googolplexian het volgende:[..]
DUS Trust betaalt waarschijnlijk meer. Lijkt me...
quote:Dus Eddie moet voor 16.00 uur zijn lokale tijd beslissen? Of zitten we hier zowiezo een uurtje langer te wachten?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:13 schreef Hansjoh het volgende:[..]
Das een goeie! Op F1racing.net wordt gezegd om 5pm, dat is dus engelse tijd, dus 4uur Ned tijd! Maar verwacht eerder 5uur nederlandse tijd....
quote:ik heb ook niet over dat gedeelte, maar meer over het feit dat Paul Stoddart gouden bergen geloofde aan Perridon in een vernieuwde auto die in zijn ogen kon meestrijden in de middenmoot van de F1. Achteraf is gewoon gebleken dat (ondanks een extra financiele injectie) die auto totaal niet mee kon, en dat was toch eigenlijk al zo'n kleine 3 jaar bekend. Wat dat betreft heeft Perridon gefaald!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:12 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Voor het geld wat Trust bij Minardi naar binnen heeft gebracht hebben ze erg veel gekeken ivt andere teams. Op een Williams hadf hij 2cm gekregen, nu 2 sidepots. en wie weet wat hij nog voor zakenrelaties e.d. kreeg.
quote:lolz... zekerheid heb je dan wel, ja.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:15 schreef Spooky4u het volgende:
ik wacht gewoon tot 7 maart
kan je dat?
10 minuten later...
*tring tring*
Man aan telefoon:"Ja, met Raymond Vermeulen, de deal is rond hoor! Eddie heeft gehapt!"
quote:Perridon gaf die injectie na een drietal races toen Gazprom wegviel. Toen had Minardi al drie keer dramatisch gepresteert. De financien stonden blijkbaar minder gekoppeld aan prestaties dan jij denkt.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:16 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
ik heb ook niet over dat gedeelte, maar meer over het feit dat Paul Stoddart gouden bergen geloofde aan Perridon in een vernieuwde auto die in zijn ogen kon meestrijden in de middenmoot van de F1. Achteraf is gewoon gebleken dat (ondanks een extra financiele injectie) die auto totaal niet mee kon, en dat was toch eigenlijk al zo'n kleine 3 jaar bekend. Wat dat betreft heeft Perridon gefaald!
Dordrecht'90?! shit man! AJAX opgelet
quote:Als de wensen van Trust haaks op die van B&H staan, en B&H daardoor een miljoen of vijf minder wil investeren, dan kunnen ze net zo goed voor iemand gaan die de helft van het geld van Verstappen heeft.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:19 schreef Deefje het volgende:
Jongens, blijf nu allemaal rustig.Denk nu eens logische na: Verstappen is een goede coureur en dat heeft EJ ook al toegegeven. Hij hoeft geen salaris aan JV te betalen en krijgt er nog eens 10 miljoen bij! Lijkt me toch duidelijk dat EJ JA zegt, want zo'n aanbod krijgt hij dit seizoen echt niet meer!
quote:~
Op vrijdag 23 januari 2004 14:19 schreef twi het volgende:[..]
Perridon gaf die injectie na een drietal races toen Gazprom wegviel. Toen had Minardi al drie keer dramatisch gepresteert. De financien stonden blijkbaar minder gekoppeld aan prestaties dan jij denkt.
Perridon gaf die injectie onder voorwaarde dat hij er iets aan de auto gedaan werd. Behalve het vervangen van een knalpijp is daar weinig aan gebeurd in de loop van het seizoen.
quote:Hoe kom je aan die wijsheid?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:22 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
~
Perridon gaf die injectie onder voorwaarde dat hij er iets aan de auto gedaan werd. Behalve het vervangen van een knalpijp is daar weinig aan gebeurd in de loop van het seizoen.
quote:Heb het hem zelf horen zeggen in die tijd bij RTL Grandprix op RTL5.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:22 schreef twi het volgende:[..]
Hoe kom je aan die wijsheid?
quote:die financiele injectie was nodig omdat anders die 2 rijdende reclamezuilen niet meer konden starten omdat er geen benzine meer betaald kon worden.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:16 schreef reddevil1408-work het volgende:[..]
ik heb ook niet over dat gedeelte, maar meer over het feit dat Paul Stoddart gouden bergen geloofde aan Perridon in een vernieuwde auto die in zijn ogen kon meestrijden in de middenmoot van de F1. Achteraf is gewoon gebleken dat (ondanks een extra financiele injectie) die auto totaal niet mee kon, en dat was toch eigenlijk al zo'n kleine 3 jaar bekend. Wat dat betreft heeft Perridon gefaald!
quote:voor die paar ronden die ze mee reden had ze niet zoveel benzine nodig hoor.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:29 schreef Spooky4u het volgende:[..]
die financiele injectie was nodig omdat anders die 2 rijdende reclamezuilen niet meer konden starten omdat er geen benzine meer betaald kon worden.
quote:Ik hoop het
Op vrijdag 23 januari 2004 14:35 schreef Apehaar het volgende:
2,5 uur te gaan... Misschien wordt het wel eerder bekend gemaakt.
quote:Bij mij is het net andersom.....
Op vrijdag 23 januari 2004 14:36 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Ik hoop het
Ik kan vanaf 16.30 niet meer op internet zitten, omdat ik dan moet gaan werken
quote:Meld je snel aan voor de SMS service
Op vrijdag 23 januari 2004 14:36 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Ik hoop het
Ik kan vanaf 16.30 niet meer op internet zitten, omdat ik dan moet gaan werken
quote:Die kans is ook groot!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:35 schreef Hansjoh het volgende:
Ik kan niet wachten tot 7maart en ook niet tot 17:00, maar goed....als ik heel eerlijk moet zijn denk ik dat het wel weer verzet zal worden en dat de uitspraken van perridon wel mee vallen. Heidfeld had het ook over zondag, denk dat het dan pas bekent gemaakt zal worden en niet eerder, hopelijk gaat perridon hier mee akoord en wacht nog ff voordat hij zich gelijk terugtrekt....
quote:Ik denk een hoop zelfmoorden van Verstappenforumleden
Op vrijdag 23 januari 2004 14:40 schreef Deefje het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk wat de afloop hiervan is? Jos vanaf 5 uur in het geel???
quote:Wordt die dan gehouden op Silverstone?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:42 schreef Deefje het volgende:
Een persconferentie zou PERFECT zijn!!!!
quote:Hoe kom jij eigenlijk op het forum? Hebben ze toch gesloten!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:41 schreef Hansjoh het volgende:
Op het forum van Verstappen hebben ze het over 16:08PM, weet nu niet of ze het over een persconferentie hebben of over een afwijzing...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |