Daim gaat commercieel in Nederland en wil niet voor IKEA private label produceren.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef Patrickovik het volgende:
Ging dus vandaag Daim halen bij de IKEA, vraagt die kut achter de kassa, wil je deze eens proberen? Dit wordt de nieuwe Daim, de oude gaat uit het assortiment.
Die nieuwe is kankerranzig, veel meer karamel.
Iemand meer info hoe en waarom?
AH! vandaar dat ik de Daim nu ook bij de Makro kan kopen..quote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daim gaat commercieel in Nederland en wil niet voor IKEA private label produceren.
Geen idee, de daim almondy taart kun je ook gewoon bij albert heijn kopen. Ik zal binnekort die nieuwe IKEA variant eens proeven, ben wel benieuwd. De lant chips smaken namelijk nog wel primaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:26 schreef Patrickovik het volgende:
Maar hoe zit het dan met al die andere Daim producten die te koop zijn bij de IKEA... worden die ook vervangen door die ranzige IKEA meuk?
Het trieste is nog wel dat dat wijf achter de kassa het me wilde verkopen als "Nieuwe" Daimquote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen idee, de daim almondy taart kun je ook gewoon bij albert heijn kopen. Ik zal binnekort die nieuwe IKEA variant eens proeven, ben wel benieuwd. De lant chips smaken namelijk nog wel prima
Alle "D'aim" producten zijn/gaan uit het assortiment.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:26 schreef Patrickovik het volgende:
Maar hoe zit het dan met al die andere Daim producten die te koop zijn bij de IKEA... worden die ook vervangen door die ranzige IKEA meuk?
Niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef heaven7 het volgende:
En ze hebben de originele pepparkakor van Annas weggehaald
IKEA wil voornamelijk private label voeren. De D'AIM taart is vervangen voor een eigen variant.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef JK het volgende:
Even een oud topic omhoog schoppen...
Ik was vanavond even in de IKEA, kom er niet zoveel, maar toch weer eens kijken in de Swedish Food Market. Een maand of 2 terug had je nog wat Marabou chocola, maar de grote repen waren er niet meer. Zouden de week er op binnen komen. Ik na 2 weken weer kijken.. weer niets.
Kom ik nu dus 2 maanden later.... ALLES WEG!
Ook de Almondy Daim taart is pleite, evenals alles met Daim. Nu staat er hier een paar berichten boven dat Daim verder wil kijken dan de IKEA.
Als nog een Almondy Daim taart weten te scoren bij de Jumbo, maar waar kan ik nog Marabou chocola halen? Dat vond ik toch wel een hele lekkere chocola. Iemand het ergens anders nog te koop gezien buiten Zweden?
Verder ben ik dus helemaal klaar met de Swedish Food Market van de IKEA, want er is nog wel veel meer weg. Het is nu nog maar een trieste bedoeling...
Ik vind de vervangers van D'aim niet lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:37 schreef Adelante het volgende:
Alles wat ze nu nog verkopen is IKEA private label. Vaak wel uit de fabrieken van de A-merken maar met een IKEA logo er op. Daim en Marabou wilden dit niet, dus hopla weg merken. De keuze is wel beperkt: maar de nieuwe Daim is eigenlijk lekkerder en de Lant chips smaken ook nog prima
Wel. Alleen de cappuchino is er nog en sinaasappel ofzo maar niet de originele dus zoals ik zei.quote:
Die koekjes waren lekker ja! Hopelijk komen ze er weerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:22 schreef OneTeaspoon het volgende:
De vlierbloesemlimonade!![]()
en die kerstkoekjes van afgelopen jaar? Gembernogwattes. Zat in een rode trommel.
o in dat geval vind ik de dille chips heerlijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:03 schreef Drive-r het volgende:
Volgens mij ging dit topic niet zozeer over de kantine, maar meer over de etenswaren die in de winkel na de kassa te koop zijn. En ach, ik vind hun goedkope gravad lax, pepparkakor, pyttipana,
vlierbloesem siroop, de ingelegde haringen, sillrom, etc... toch wel "toppertjes". Je kan het meeste van dat spul in ieder geval niet zomaar overal krijgen, dus is de IKEA wel een uitkomst. Maar wellicht komt dat doordat ik nogal wat tijd in Zweden door breng, en zal het de gemiddelde Nederlander echt roesten...
Idd maar toch is het spul wat je in Zweden zelf koopt lekkerderquote:Op woensdag 7 september 2011 12:03 schreef Drive-r het volgende:
Volgens mij ging dit topic niet zozeer over de kantine, maar meer over de etenswaren die in de winkel na de kassa te koop zijn. En ach, ik vind hun goedkope gravad lax, pepparkakor, pyttipana,
vlierbloesem siroop, de ingelegde haringen, sillrom, etc... toch wel "toppertjes". Je kan het meeste van dat spul in ieder geval niet zomaar overal krijgen, dus is de IKEA wel een uitkomst. Maar wellicht komt dat doordat ik nogal wat tijd in Zweden door breng, en zal het de gemiddelde Nederlander echt roesten...
Yup. Maar het is makkelijk als je een kräftskiva hebt buiten Zweden.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:03 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Idd maar toch is het spul wat je in Zweden zelf koopt lekkerder
Droptoffee!quote:Op zondag 8 september 2013 19:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het weer eens tijd voor een kickje.
Ik wil binnenkort weer eens naar Ikea. Op mijn Swedish Food Market lijstje staat tot nu toe alleen vossenbessenjam. Ik ben al lang niet geweest, heeft iemand nog een leuke tip?
En volgens mij verder in Nederland niet te krijgen?quote:
ik kwam ze volgens mij tegen bij xenos in amsterdam. klein doosje en best duur in vergelijking met ikea.quote:Op zondag 8 september 2013 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En volgens mij verder in Nederland niet te krijgen?
Terwijl ze "gewoon" van Lonka zijn.
Chocoladeballen met popcorn? Nooit gezienquote:Op zondag 8 september 2013 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik kwam ze volgens mij tegen bij xenos in amsterdam. klein doosje en best duur in vergelijking met ikea.
gelukkig gaan we niet zo vaak naar ikea, anders groeide ik dicht.
laatste keer stond ik met een ruim een kilo schepsnoep bij de kassa.
maar ja, ik moet er dan ook een hele tijd mee doen
maar die drop is er altijd als eerste uit
hoewel die chocoladeballen met popcorn binnenkant ook heel erg lekker zijn
ja. ik dacht eerst dat het van die hazelnootballen waren, maar er zit iets popcornachtigs in. het lijkt op maltezers. ook erg lekker en weegt niet zo veel, dus je kan lekker doorscheppenquote:Op zondag 8 september 2013 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Chocoladeballen met popcorn? Nooit gezienmaar ik neem meestal alleen droptoffee, van die dikke groene appel slierten en van die d'aim dingen
psst, die ballen verkopen ze ook bij de actionquote:Op zondag 8 september 2013 21:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja. ik dacht eerst dat het van die hazelnootballen waren, maar er zit iets popcornachtigs in. het lijkt op maltezers. ook erg lekker en weegt niet zo veel, dus je kan lekker doorscheppen
er gaat veel minder toffees in een kilo dan ballen
stel je er niet teveel van voor. er zijn maar een paar soorten echt interessant. waaronder die die drop toffeesquote:Op zondag 8 september 2013 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wist niet dat ze schepsnoep verkopen tegenwoordig, klinkt interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |