Thanx!
Autoschuimpjes
Haverkoekjes
Aardbeien veters
Hotdogs tellen natuurlijk niet mee...
En natuurlijk de ijsjes, die zijn daar nog geprijst alsof er in tien jaar geen inflatie is geweest.
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 12:26 schreef heaven7 het volgende:
Die gehaktballetjes zijn juist het eindeEn typisch zweeds Neem er gelijk wat gräddsås bij
En Anna's pepparkakor!
quote:Ik vind die eig niet echt goed te eten
Op donderdag 22 januari 2004 15:36 schreef Popular het volgende:
Ik denk dat ik de Billy kasten toch wel de topper van Ikea vindt...
Je hebt een soort van zandkoekjes in een geel-blauwe kartonnen doos, is iets van 600 gram ofzo... die zijn GEWELDIG!quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:10 schreef Vla het volgende:
De Zweedse koekjes schijnen erg lekker te zijn...
Gisteren weer een doos meegenomen: Vaniljdrömmar heten zequote:Op donderdag 10 februari 2005 23:01 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Je hebt een soort van zandkoekjes in een geel-blauwe kartonnen doos, is iets van 600 gram ofzo... die zijn GEWELDIG!
sprak de IKEA-medewerker![]()
Nou laat ik het zo zeggen,ik heb ze 1 keer op,als ik ze nu maar zie, op een poster,of iemand die z`on, kleine serialkiller gaat eten word ik al misselijk.quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:07 schreef ilona-scuderia het volgende:Zijn die gehaktballetjes nou wel of niet lekker, de meningen verschillen nogal...
Erg lekker!quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:07 schreef ilona-scuderia het volgende:Zijn die gehaktballetjes nou wel of niet lekker, de meningen verschillen nogal...
Is die daar te koop?quote:Op donderdag 22 januari 2004 09:53 schreef teigan het volgende:
Kruisbessenjam..
Echt heerlijk is dat vind ik...
Gesuikerd? Lijkt me wel een rare combi met het zoute van de ansjovis zelf.....quote:Op zondag 27 februari 2005 17:56 schreef W1ZZ het volgende:
Whatever you do, stay away from the anchovis! Die is echt vies, ingemaakt met suiker en lijkt in niets op ansjovis zoals wij 't kennen...
mja, er staat ansjovis op 't blikje maar volgens mij heeft 't er gewoon niets mee te maken verder... Ik dacht dus ook dat ik gewoon lekker een groot blikje ansjovis van 150gr ofzo kreeg tegen dezelfde prijs als waar je bij de AH 50gr voor krijgt maar dat viel dus even tegen.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Gesuikerd? Lijkt me wel een rare combi met het zoute van de ansjovis zelf.....
Kött is vlees op zn zweedsquote:Op zondag 27 februari 2005 13:48 schreef Captain_Chaos het volgende:
Gehaktballetjes met roomsaus
Als je de verpakking een beetje creatief leest is het net of je kutballen met grotsaus hebt aangeschaft.
Ze zijn overigens wél lekker.
Ik vind zelf die kleine 'Gifflar' koekjes met kaneel heel lekker.
Wel eerst even oppiepen in de oven.
Ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:49 schreef Sorbootje het volgende:
Die zweedse ansjovis is precies zoals hij hoort te zijn. Zweedse ansjovis is gewoon heel anders bereid dan hoe wij het gewend zijn. De toepassing is ook anders. Onontbeerlijk in bepaalde zweedse gerechten.
Karper, kan je even die messentopic eruit vissen. Stond ook iets in dat Ikea ook mooie mesjes hadden en ik wil messen kopen. Wordt een nieuwe fetisj van me.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:14 schreef karper het volgende:
had ik al verteld dat ikea practige rvs pannen heeft?
zijn pannen uit de 365+ serie met aanbaklaag.
geweldige dingen
Ooohww ja die zijn echt héérlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:14 schreef karper het volgende:
had ik al verteld dat ikea practige rvs pannen heeft?
zijn pannen uit de 365+ serie met aanbaklaag.
geweldige dingen
euh, ik eet ze geregeld die dingen en ze zijn echt onwijs lekker MAAR, je moet ze wel met die roomsaus eten EN die jam die er te koop is, dan pas is het lekker, alleen die saus is niet te vreten. Eet ze dan gewoon los.quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:07 schreef ilona-scuderia het volgende:Zijn die gehaktballetjes nou wel of niet lekker, de meningen verschillen nogal...
die balletjes zijn echt helemaal de bomquote:Op donderdag 22 januari 2004 12:26 schreef heaven7 het volgende:
Die gehaktballetjes zijn juist het eindeEn typisch zweeds Neem er gelijk wat gräddsås bij
En Anna's pepparkakor!
Ik lees dat net pasquote:Op zondag 27 februari 2005 13:48 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als je de verpakking een beetje creatief leest is het net of je kutballen met grotsaus hebt aangeschaft.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:22 schreef Cheesecake het volgende:
Van die dillechips wordt ik inderdaad ook helemaal gelukkig. Ik denk dat, nee, ik weet het wel zeker, het de lekkerste chips ooit gemaakt is. Jammie!
En gelukkig woon ik op 10 minuten fietsen van IKEA.
DAIM is van oorsprong een snoepje van chocolade, gevuld met harde caramelquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:01 schreef Angel20 het volgende:
wat is die DAIM voor iets? ken ik niet...een taart?
goed eten,... culibarbaren,.. kindertjes in Africa,.. relativeren..quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb deze week eindelijk die balletjes eens geprobeerd en ik vond ze enķrm ranzig. Vet, smakeloos en gewoonMensen die dát soort meuk lekker vinden, weten echt niet wat goed eten is.
Culibarbaren.
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:06 schreef ki_ki het volgende:
goed eten,... culibarbaren,.. kindertjes in Africa,.. relativeren..
prima hoor,.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Kindertjes in Afrika zullen me aan m'n reet roesten (the sad truth, anders zou ik mijn salaris wel naar Afrika sturen, als ik het echt erg vond (jij trouwens ook)). Als zij het willen hebben, graag, maar ik hoef het nooit meer.
Ik hoopte dat je zou happen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:22 schreef ki_ki het volgende:
prima hoor,.
tja happen doe ik straks lekker in mn avondetenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je zou happen.Je stelt me teleur.
de hotdogs idd!quote:Op donderdag 22 januari 2004 09:53 schreef MarjoleinA het volgende:
Hotdogs van Ikea zjin erg goed te doen.
Ook ligt er Daim dat is ook erg lekker
Aan die kaneelbroodjes heb ik me echt mega misselijk gegeten! Wel lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:37 schreef Curiosity het volgende:
Lekker bij Ikea is:
De kaneelbroodjes
Gravad lax in combi met gravad lax saus
Haring in tomatensaus
Dit zijn de toch wel de toppers naar mijn bescheiden mening, de chips vind ik altijd zo hard.
Verbaast me niks.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:21 schreef jack4ya het volgende:
Heb ooit de kapitale fout gemaakt om een salade met noorse zalm en garnaaltjes te nemen.
Ik heb zware voedselvergiftiging gehad en heb toen alle kleuren van de regenboog gezien. (lees ijlen) Na mijn klacht kreeg ik jawel: een tegoedbon om nog maar eens te komen eten... ???
Echt briljante aanbieding... duh!
Ja, wat is dat een kick zegquote:Op woensdag 12 december 2007 22:36 schreef Adelante het volgende:
wat 'n kick
de Lant chips en lingonberrysiroop zijn eigenlijk m'n enige vaste aankopen uit de SFM. en af en toe die negerzoenenkrussbollen
lingonberryjamquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:00 schreef hierissieweer het volgende:
Wat is die rode saus die over de gehaktballetjes geen gaat dan?
Pollyquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:35 schreef RandomMoron het volgende:
ze hebben tussen de snoep een zakje hangen met chocoladebolletjes met daarin een chewy vulling. Die zijn zo lekker (l)..geen idee hoe ze heten..
Idd.. ik ook niet verder gaat ermee:quote:Op zondag 17 februari 2008 14:27 schreef Lips het volgende:
Ik kan het bij de IKEA nooit laten zo'n zak met die kaneelbroodjes mee te nemen
(wel even opwarmen in de magnetron)
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat iemand die ranzige zooi wegkrijgt zeg
Deeeeeeeeeeeeeeeeelquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jawel ik spreek uit ervaring een zeer korte ook
quote:Zweedse taarten van Almondy nu ook te koop bij Albert Heijn
De tårta van Almondy zijn sinds kort ook verkrijgbaar bij Albert Heijn. Deze (diepvries) taarten waren al op andere locaties verkrijgbaar. De betere verkrijgbaarheid moest natuurlijk gevierd worden. Dat kon maar op één manier: met taart!
quote:Op donderdag 22 januari 2004 12:12 schreef Yvonnetje het volgende:
DAIM!!!!!
Let wel op, het werkt verslavend...
misschien dat die het voor het eerst hadden en dat het daarna hier populair is geworden en andere winkels het ook zijn gaan inporteren?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:51 schreef Serinde het volgende:
Daim is toch helemaal niet exclusief van de Ikea? Zie ze overigens in de supermarkten e.d. niet meer liggen maar volgens mij bij o.a. Makro nog steeds verkrijgbaar.
Het is inderdaad niet exclusied bij IKEA verkrijgbaar. Wij verkopen het omdat het typisch Zweeds is. Ik gok dat de Nederlandse supermarkten er te weinig markt in zien en dat ze het daarom niet verkopenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:51 schreef Serinde het volgende:
Daim is toch helemaal niet exclusief van de Ikea? Zie ze overigens in de supermarkten e.d. niet meer liggen maar volgens mij bij o.a. Makro nog steeds verkrijgbaar.
Twix is niks ik wil Raiders !!!quote:Op zondag 1 juni 2008 23:47 schreef Adelante het volgende:
Vroeger (jaartje of tien geleden) was de standaard Daim candybar overal wel verkrijgbaar in snoepautomaten en voetbalkantines. Liep blijkbaar niet, want Daim verdween van de markt. IKEA heeft bij opening van Zweedse supermarktjes het merk weer opgenomen en met name de zakken met kleine daimpjes lopen goed. IKEA Zweden verkoopt trouwens ook toblerone en twix in de swedish food market
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:59 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Twix is niks ik wil Raiders !!!![]()
Uitleg voor newb33z,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twix
Raiders zijn kewl![]()
![]()
![]()
Twix is niks![]()
![]()
![]()
![]()
leuk he, zelf drankjes tappenquote:Op maandag 2 juni 2008 00:46 schreef Leandra het volgende:
Ik mix de lingonberry frisdrank in het restaurant altijd met de "sprite"... ongeveer 50/50, erg
Ja oke, ik zou het zo ruilen voor sushi bijvoorbeeld, maar het was prima te eten!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:58 schreef Adelante het volgende:
Hardstikke lekker? Ach, het smaakt niet slechter als een zak kant-en-klaar meuk van Iglo en daar betaal je 6 euro voor
Deze reactiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |