hehe, en je hebt niet eens foto's van m'n exen gezien, anders had je 3 dagen geleden al gebeld!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:59 schreef SHE het volgende:
That does it
Ik ga NU een belletje plegen !!!![]()
sorry voor mijn kritiek,quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:17 schreef stalker_90909 het volgende:
4 september lekker 10 dagen naar sunny-beach Iberostar hotelletje
Hij heeft zelf gebeldquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:16 schreef -Wolf- het volgende:
hey... het is wel een uur later in BG hoor!![]()
Niet dat dat me ooit heeft tegengehouden om midden in de nacht te gaan bellen.
Hmmm maar ik ga toch echt naar zonnestrand en niet naar goudstrandquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:50 schreef SCwookie het volgende:
[..]
sorry voor mijn kritiek,
gouden strand is TE toeritisch.
verkopen ze een broodje voor 5 euro terwijl het eigenlijk 50 cent kost 1 km meter verderop,
CNN bv. zou zomaar eens gek kunnen doen en de weerberichten op z'n site plaatsen. ik bedoel, het weer is toch ook nieuws?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:58 schreef Erasmusch het volgende:
WEet je wat handig zou zijn? Als er een soort website zou bestaan met weersvoorspellingen voor heel Europa![]()
het kan flink regenen daar, rainy beach.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:36 schreef yvette1982 het volgende:
hoe is het weer eigenlijk in sunny beach en goudstrand?
www.cnn.com/weather, www.wunderground.com, www.weer.nl, www.nu.nl etc etc...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:58 schreef Erasmusch het volgende:
WEet je wat handig zou zijn? Als er een soort website zou bestaan met weersvoorspellingen voor heel Europa![]()
Varna heb ik VERDOMME gemist!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:53 schreef SCwookie het volgende:
goudstrand/zonnestrand is eten wel ok(hoger prijs, net zo duur als hier) , maar ik zou 1km verderop gaan, Varna. daar is er een heleboel restaurants, voor 10 euro zeer uitgebreid maaltijden![]()
ook voor disco's moet je naar varna, aan de strand. lijkt een beetje op zandvoort/schevingen.
aan linkerkant discotheken waar ze vaak clubmuziek draaien(oorverdovend lawaai) , aan rechterkant, de strand paviljoenen, klein cafetjes, erg leuk voor romantisch iets samen doen.
ENORM zonde!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:30 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Varna heb ik VERDOMME gemist!!!![]()
![]()
![]()
ik weet niet waar je dit haalt, maar eten in Sunny Beach is stukken goedkoper dan hier. Tevens is het uitgaan in Sunny Beach ook erg goed, met de zeer mooie en leuke discotheek Lazur. Kan je zat het zwembad induikenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:53 schreef SCwookie het volgende:
goudstrand/zonnestrand is eten wel ok(hoger prijs, net zo duur als hier) , maar ik zou 1km verderop gaan, Varna. daar is er een heleboel restaurants, voor 10 euro zeer uitgebreid maaltijden![]()
ook voor disco's moet je naar varna, aan de strand. lijkt een beetje op zandvoort/schevingen.
Lazur is cool he? Daar ben ik ook vaak geweest in m'n 2e week dat ik daar was!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik weet niet waar je dit haalt, maar eten in Sunny Beach is stukken goedkoper dan hier. Tevens is het uitgaan in Sunny Beach ook erg goed, met de zeer mooie en leuke discotheek Lazur. Kan je zat het zwembad induiken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |