Sowieso leuk dat die Chenowith familie weer terug in beeld is.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:46 schreef California het volgende:
Lili Taylor!.
Ik vind haar personage niet zo irritant, eigenlijk. Beter dan eerst. Wel leuk om Billy weer te zien, ik lig meestal dubbel om hem (Sisto speelt hem ook erg goed).
SSSSSTquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:36 schreef bloodymary het volgende:
Zou Lisa verongelukt zijn?
Dat brengt in ieder geval weer een heleboel spanning terugquote:Op maandag 21 maart 2005 20:52 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Sowieso leuk dat die Chenowith familie weer terug in beeld is.
Maar ik verraad niet, ik raad alleen maar! En dan Nate met een hoop schuldgevoel dat terwijl hij zich aan Brenda wil vergrijpen zijn vrouwtje ligt te kreperen.........quote:
Vergrijpen, vergrijpen? Heb ik niet gezien. Gepassioneerd zoenenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:19 schreef bloodymary het volgende:
[..]
! En dan Nate met een hoop schuldgevoel dat terwijl hij zich aan Brenda wil vergrijpen zijn vrouwtje ligt te kreperen.........
ik dacht eigk aan zelfmoord.... ze keek zo over de zee uit, en maya mocht haar nie zien weg gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:36 schreef bloodymary het volgende:
Zou Lisa verongelukt zijn?
Heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 4 april 2005 12:53 schreef Zhenar het volgende:
Damn, ik heb episiode descriptions gelezen t/m eind seizoen 4 en weet nu dus ongeveer alles wat er gaat gebeuren. Ik ben zwak!
Gelukkig komt er nog het afsluitende seizoen 5. Die ga ik echt niet spoileren voor mezelf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2005 17:19 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.ik had al eerder spoilers gelezen en foto's gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat lag ook wel voor de hand een beetje, na die scene
[ Bericht 4% gewijzigd door PM-girl op 05-04-2005 09:52:57 ]...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Nee, heb het even nagekeken, maar het hoort zo!quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:35 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat had ik ook! Ik ging even wat te drinken pakken en toen ging ze ineens bij hem logeren. Ik denk heb ik nu wat gemist?
Ja raar he?quote:Op maandag 11 april 2005 22:19 schreef PM-girl het volgende:
Het leek wel of er een aflevering overgeslagen was, met die relatie tussen george en ruth.
Het blijft intrigerend deze serie
Dat lukt dan aardig.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:19 schreef -DailaLama- het volgende:
Maar volgens mij doen ze dat om de kijker een gevoel te laten geven van "Zo, die lopen wel heel hard van stapel!"
Jij kijkt alleen voor de sex zeker?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat lukt dan aardig.
Geile meid, hoor, die Ruth.![]()
Tja, waarom kijk ik eigenlijk? Moeilijk te zeggen. Laatst 'legde' ik SFU 'uit' aan iemand die de serie niet kende, en het leek wel of ik een soap à la The Bold & the Beautiful aan het beschrijven was ("de schoondochter is verdwenen", "de relatie tussen David en zijn vriend loopt op z'n einde", "Claire is zwanger en wil een abortus"). Dat is allemaal slechts aan de oppervlakte te zien. Ik weet het - de serie graaft veel dieper en raakt aan de grote thema's van de condition humaine (het aantrekkelijke van SFU), maar dat is al met al lastig onder woorden te brengen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij kijkt alleen voor de sex zeker?
Dat is inderdaad lastig uit te leggen. Hoewel ik de derde serie duidelijk minder goed vind dan de eerste twee kom ik er nog steeds mee weg te zeggen dat alles goed is aan SFU. Erg goed geschreven, erg goed geacteerd, erg goed geregisseerd, mooi camera-werk en herkenbaar bovendien.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:22 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, waarom kijk ik eigenlijk? Moeilijk te zeggen.
Volgende week zondag is er een thema avond op Nederland 3: De grote avond van de beschaving.quote:Op zondag 17 april 2005 19:09 schreef k_man het volgende:
Vanavond alweer de laatste aflevering van het seizoen.
Zouden we duidelijkheid kirjgen over Lisa?
En wat komt er volgende week?
Ken je de film "Freaks" uit 1932? ( http://uk.imdb.com/title/tt0022913/ )quote:
Vanavond de laatste uit de derde seriequote:Op zondag 17 april 2005 20:47 schreef Dandilion het volgende:
wanneer komt seizoen 3 op tv?
Volgens mij wel. Heb er ooit iets over gelezen; de serie draait om de strijd tussen Goed en Kwaad... volgens mij wel bovennatuurlijk getint dus.quote:Op zondag 17 april 2005 20:28 schreef k_man het volgende:
Ja, dat is een klassieker.
Maar dit Carnivale heeft niks met bovennatuurlijke dingen te maken?
Ik heb Carnivale afgelopen winkel al op de BRT gezien (ja, die Belgen lopen weer voor!). Was een erg goede serie en zeker ook bovennatuurlijk getint. Volgens mij is er zelfs al een topic over.quote:Op zondag 17 april 2005 20:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Heb er ooit iets over gelezen; de serie draait om de strijd tussen Goed en Kwaad... volgens mij wel bovennatuurlijk getint dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |