in helmond niet.....quote:Op donderdag 27 april 2006 18:10 schreef botterfly het volgende:
Ik woon nu 10 jaar in Blixembosch. Er staan hier aardig wat huizen te koop in diverse prijsklassen.
Ik vind het wel een aardige wijk om te wonen. Uitvalsweg naar Tilburg, den Bosch in de achtertuin zonder daar hinder van te hebben.
En die randgemeentes hier! De huizen zijn daar peperduur.
hey, niks tegen gestel he, daar woon ik. ik weet wel over welke delen je het hebt, maar gestel is nog aardig groot. ik woon in het groen, tegen het centrum en niet in een "afbraakwijk".quote:Op woensdag 21 januari 2004 10:36 schreef Copycat het volgende:
Zou zelf niet in Tongelre of Gestel willen wonen. Typische afbraakwijken met de bijbehorende asociale bewoners (vergeeft me de generalisatie!).
wegblijven of je moet een hele grote smoel hebben,quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:00 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hey, niks tegen gestel he, daar woon ik. ik weet wel over welke delen je het hebt, maar gestel is nog aardig groot. ik woon in het groen, tegen het centrum en niet in een "afbraakwijk".
ik zou niet in de kruidenwijk willen wonen, niet in de buurt van de edisonstraat, niet in de 8ste barrier (ook omdat dat te ver weg is).
uit helmond?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:05 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wegblijven of je moet een hele grote smoel hebben,
is goedkoper wonen, veiliger. en in tien minuten ben je in in Eidhoven ; in 2007.quote:
Helmond is ok, mooi opgeknapt. ik woon er al 26 jaar, was ooit noord limburger,quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:37 schreef Byte_Me het volgende:
ik dacht dat ik uit helmond moest wegblijven, tenzij ik een hele grote smoel heb. waar wel een kern van waarheid in zit. maar ik wil niet in helmond wonen.
door het kattenmeppen en andere volkssporten?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Helmond heeft natuurlijk als grote pluspunt dat 't de sportiefste gemeente van Nederland is...
Nee. Ongeveer 75% van de bevolking loopt hele dagen in trainingspak...quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:51 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
door het kattenmeppen en andere volkssporten?
Sinds wanneer wordt Helmond als een randgemeente van Eindhoven beschouwd? Ik dacht dat ,dat een belediging was voor de Helmondse bevolking?quote:
Da's wel heel specifiek omschreven he, "Woensel".quote:Op zondag 21 mei 2006 22:18 schreef Chinless het volgende:
Woensel ga daar maar wonen ... das zowat de tokkie buurt van eindhoven.
Indien je daar niet van hou kan je daar beter niet wonen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |