http://collect.myspace.com/index.cfm?fuseaction=bandprofile.listAllShows&friendid=35010154&n=Wir+Sind+Heldenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:38 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk komen er binnenkort wat tourdata voor Nederland bij.
Leuk, in september dus een paar data in nederlandquote:Op maandag 28 mei 2007 11:48 schreef R-Mon het volgende:
[..]
http://collect.myspace.com/index.cfm?fuseaction=bandprofile.listAllShows&friendid=35010154&n=Wir+Sind+Helden
onderaan
Dat vind ik juist zo gaaf aan Wir Sind Helden, een nummer begint op een manier waarbij je denkt, dat kan gewoon niets meer worden, en dan verandert het gewoon in een geweldig nummer.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:03 schreef Dahahan het volgende:
Die gitaarintro van Soundso is trouwens echt vreselijk vind ik - maar voor de rest wel een heel leuk album![]()
Ik heb Verschwunde Deine Zeit van hen al een tijdje, maar ik vind het toch echt stukken minder leuk dan Wir Sind Helden. En die is juist minder rock (een vrij langzaam album). Is Laut Gedacht wat sneller?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:34 schreef ranja het volgende:
Ik vind het nieuwe album weinig toevoegen aan de vorige 2. En aangezien ik die al heb laat ik deze maar staan.
Ik kan trouwens wel alle Wir Sind Helden fans de band Silbermond aanraden. Lijkt er veel op maar iets minder pop en iets meer rock. Ik was vorige week ook in Duitsland en heb hun album Laut Gedacht meegenomen...
Leuk bandje zeg! Ik kende het nog niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:34 schreef ranja het volgende:
Ik vind het nieuwe album weinig toevoegen aan de vorige 2. En aangezien ik die al heb laat ik deze maar staan.
Ik kan trouwens wel alle Wir Sind Helden fans de band Silbermond aanraden. Lijkt er veel op maar iets minder pop en iets meer rock. Ik was vorige week ook in Duitsland en heb hun album Laut Gedacht meegenomen...
Hm, het was niet als waarde oordeel bedoeldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:18 schreef Lamon het volgende:
Dat gezegd hebbende klinkt het toch een beetje als Within Temptation klinkt t.o.v. The Gathering, of Transister klonk t.o.v. Garbage, het vaart in hetzelfde water, maar ik vind Wir Sind Helden dan toch wat inspirerendere deuntjes maken, of het nu meer pop of rock is.
http://www.youtube.com/watch?v=sc2CPjXa-mAquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:55 schreef Stew het volgende:
Nieuwe single in Duitsland is "Soundso".
Een van de beste nummers van het album en met een leuke clip, dus dit gaat op zekere een hit worden (in Duitsland that is)
Ik was 't wel van plan, maar een vriend van me gaat dan trouwen. Denk ik dat ik dan maar naar Eindhoven ga. Da's de 26e volgens mij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:03 schreef R-Mon het volgende:
Zijn er nog mensen van plan om ze in Paradiso te gaan zien (vr. 28 september)? Ik ken niemand die het leuk zou vinden om mee te gaan
Ik wil wel met je mee. Ik ken niemand, naja er is wel eentje die mee wilt, maar daar kan ik nooit 100% op rekenen. En heb liever zekerheid. Btw, zie dat je in Zaandam woont, ik ook. Helemaal makkelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:03 schreef R-Mon het volgende:
Zijn er nog mensen van plan om ze in Paradiso te gaan zien (vr. 28 september)? Ik ken niemand die het leuk zou vinden om mee te gaan
Tofquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:21 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ik wil wel met je mee. Ik ken niemand, naja er is wel eentje die mee wilt, maar daar kan ik nooit 100% op rekenen. En heb liever zekerheid. Btw, zie dat je in Zaandam woont, ik ook. Helemaal makkelijk.
Dat was ik ook van plan, maar ik kan nietquote:Op maandag 24 september 2007 00:35 schreef rubbereend het volgende:
ik ben er woensdag bij in Eindhoven
VIa hun site kun je muziek beluisteren. Klonk niet slecht moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:34 schreef rubbereend het volgende:
kent iemand dat bandje uit het voorprogramma? Klinkt wel leuk die beschrijving!
Muziek ondergeschikt laten zijn aan zoiets triviaals (en pas verzonnen verhoudingsgewijs) als voetbal..surrealistisch.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:39 schreef Zwansen het volgende:
Wat een kutnummer is dat nummer 'Wenn Es Passiert' zeg...
Eigenlijk is het een erg leuk nummer, maar het doet me zoooo denken aan het WK in Duitsland.![]()
Als we wereldkampioen zouden zijn geworden, had dit het nieuwe volkslied mogen worden... Nu kan ik er niet meer naar luisteren. Idem voor Nelly Furtado en Forza....
Wirklich?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:15 schreef soul114 het volgende:
Amsterdam show is via fabchannel te volgen morgen!
Aber ich bin dabei!
Gisteren was het volgens mij net na elven afgelopen. Misschien iets eerder. Durf ik niet zeker te zeggen. In de Effenaar kon je redelijk makkelijk goede plaatsen bemachtigen tijdens het voorprogramma, maar dat kan in Paradiso heel anders zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef R-Mon het volgende:
Hoe lang duurde het gisteren? Ivm laatste trein. En hoe vol is het meestal tijdens het voorprogramma? Is het beter om flink vroeg te komen? *concertnoob
Ja iets na 23:00u inderdaad. Kwam door de 2e keer Zugabequote:Op donderdag 27 september 2007 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteren was het volgens mij net na elven afgelopen. Misschien iets eerder. Durf ik niet zeker te zeggen. In de Effenaar kon je redelijk makkelijk goede plaatsen bemachtigen tijdens het voorprogramma, maar dat kan in Paradiso heel anders zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |