Het zal je verbazen dat het een gevoelige ballad is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:31 schreef Ang3l het volgende:
Nieuwe album aan het binnenhalen.
Ben wel benieuwd naar een nr met een titel als meine_freundin_war_im_koma_und_alles_was_sie_mir_mitgebracht_hat_war_dieses_lausige_t_-shirt
Mooie titel idd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:31 schreef Ang3l het volgende:
Nieuwe album aan het binnenhalen.
Ben wel benieuwd naar een nr met een titel als meine_freundin_war_im_koma_und_alles_was_sie_mir_mitgebracht_hat_war_dieses_lausige_t_-shirt
Absoluut, ze zijn altijd zo enthousiast en oprecht.quote:
En ukelelequote:Op maandag 18 oktober 2010 13:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Absoluut, ze zijn altijd zo enthousiast en oprecht.
Goede sfeermakers, en leuke (was het een) banjo.
Klopt, ik vind dat ze wel eens onderschat worden in hun kunst, komt misschien door de vele "pret"-nummers, maar de teksten zijn behoorlijk goed. En de "langzamere" nummers zijn zeker geen weggooi-nummers.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef R-Mon het volgende:
[..]
En ukeleleEn accordeon! Enthousiast, oprecht en echte muzikanten ook.
Ik heb niet het idee dat ze onderschat worden (omdat ik sowieso weinig mensen ken die ze kennen) maar ik kan er mee inkomen dat het op het eerste gezicht een beetje poppy en misschien een beetje pretentieus lijkt. Ze verdienen misschien wel wat meer aandacht maar op deze manier blijven ze wel dat leuke eigenaardige 'Geek-rock' (zo staan ze op Facebook) bandje uit Duitsland. De teksten zijn goed, net nog samen met Google Translate wat nummers zitten lezen. Dat ze in het Duits zingen betekent wel dat ze hun publiek wat beperken (in Nederland iig), maar de echte fans zingen Denkmal natuurlijk probleemloos meequote:Op maandag 18 oktober 2010 13:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Klopt, ik vind dat ze wel eens onderschat worden in hun kunst, komt misschien door de vele "pret"-nummers, maar de teksten zijn behoorlijk goed. En de "langzamere" nummers zijn zeker geen weggooi-nummers.
Alhoewel ik wel blij was dat het niet enkel het nieuwe album promoten was, maar ook een feest der herkenning qua oudere nummers.
Ik zelf vind Echolot icm die lichteffecten en het opbouwende gitaar intermezzo zo ontzettend tof om live te horen, ik krijg echt rillingen dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |