quote:Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef Tom_Tom- het volgende:. Du Erkennst Mich Nicht Wieder.
. is echt belachelijk mooi.
Leuke band, ga ze zeker zien op Lowlands..
vetquote:Op zondag 9 juli 2006 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanavond een live optreden bij Studio Sportzomer.
Was leuk, aardig bandje.. ook origineel om zo'n type drum te gebruiken waar Najib Amhali in een van z'n shows de samba op zat te trommelen. Ben alleen de naam van het kistje even kwijtquote:Op zondag 9 juli 2006 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanavond een live optreden bij Studio Sportzomer.
Welnee, geen djembé maar een Cajón!quote:Op maandag 10 juli 2006 01:37 schreef Horsemen77 het volgende:
een djembé... ik heb ze vandaag 2 keer gezien; 1 keer bij totp en een keer bij studio sport. belachelijke zielige irritante shit, man.
je mag het rustig een kleine doorbraak van ze noemen in Nederland dankzij de NOSquote:Op maandag 10 juli 2006 12:08 schreef peaceman het volgende:
Ze zullen wel aardig wat meer cd'tjes verkopen dankzij studio sportzomer
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:08 schreef peaceman het volgende:
Ze zullen wel aardig wat meer cd'tjes verkopen worden gedownload dankzij studio sportzomer
Velvet had de CD ook ineens op de tafel gelegd, duidelijk zichtbaar.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:08 schreef peaceman het volgende:
Ze zullen wel aardig wat meer cd'tjes verkopen dankzij studio sportzomer
Die van jou is: "Wenn es passiert".quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[..]
Ik was al veel eerder![]()
![]()
Maar inderdaad een leuke clip
Foutje mijnerzijdsquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:06 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Die van jou is: "Wenn es passiert".
Mijn post ging over "Nur ein Wort".
Ennieweej![]()
Ik zag de clip gister op MTV.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben een hit te pakken met "Wenn es passiert" en dat allemaal dankzij Sportzomer.... maar het blijft een wereldnummer
Shit!! Ze staan tegelijk/tussen Arctic Monkeys en Muse in.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:17 schreef soul114 het volgende:
Ga ze op lowlands weer checken (mits dat goed uitkomt in mijn schema natuurlijk).
En ze overlappen met Belle and Sebastianquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef soul114 het volgende:
[..]
Shit!! Ze staan tegelijk/tussen Arctic Monkeys en Muse in.
Jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:09 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
En ze overlappen met Belle and Sebastian![]()
Wat onwijs cool gejat :-)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:42 schreef IedeK. het volgende:
Wat een onwijs coole clip:
http://www.youtube.com/watch?v=3f9Ift44SS4&search=wir%20sind%20helden
![]()
Ja, daar dacht ik ook aanquote:Op zondag 30 juli 2006 18:12 schreef Gluckskafer het volgende:
'Denmal' van het album "die Reklamation' is super!
Gelijk hun openingsnummer op Lowlandsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:30 schreef Mr.Black het volgende:
Guten Dag is een steengoed nummer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |