quote:Shane Owen - Angels
Op zaterdag 24 januari 2004 20:28 schreef Qweraz het volgende:
Oke, ik zoek een ook nummertje;
De omschrijving is simpel, ik hoorde hem laatst in de Skihut, het is de trance versie van Robbie Williams - AngelKazaa geeft een grote lijst, maar geen een is de goede...
Iemand een id welke dj dit nummer onder handen heeft genomen????

quote:
Op maandag 26 januari 2004 14:06 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik weet niet of het hier hoort maar ik doe het lekker toch:
ik zoek een videoclip van Bas & Joel (van Idols vorig jaar) met het nummer Too Dangerous. zag het net op TV en het is echt te lachwekkend voor woorden.
 . Warez.
. Warez.

quote:een videoclip valt onder warez? ik kan me anders best voorstellen dat zo'n videoclip als deze gratis op internet te zien is aangezien het alleen op net5 komt in een flut programma. dus niet zo janken
Op dinsdag 27 januari 2004 00:43 schreef Bergamot het volgende:[..]
. Warez.

quote:ja daarom vraag ik hier of iemand weet of ik het ergens mag downloaden. ik denk trouwens niet dat als het al online staat dat het dan op een illegale site staat want er zijn denk ik niet veel mensen die het willen zien.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:47 schreef Seborik het volgende:
Als het niet op een officiële site te vinden is, is het inderdaad warez.

quote:Daze met Superhero (=dance hitje uit '98)
Op maandag 26 januari 2004 23:14 schreef Vivi het volgende:
Ik zoek de titel van het volgende nummer: Het wordt gezongen door een zwart meisje met daarbij 2 achtergrondzangeresjes (ook zwart, waarvan 1 met geblondeerd haar). Ze staan op een podium en ze heeft een soortement rood babydoll achtig iets aanEn ze zingen iets van "Superboy"of "superhero"ofzo
Sorry voor de vage beschrijving maar ik vraag het voor iemand anders en die kwam hiermee, ik zou zelf ook niet weten wat diegene bedoelt!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |