Jullie zijn wel heel erg, zeg. Dat zelfs al door je hoofd heen gaat dat je op dezelfde plaats zou willen zitten.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:16 schreef Smeich het volgende:
Ik zat op de stoel rechts van hem... voor de rest was alles bezet en om nu te wachten tot die mensen weg gingen..
Abesse was een hele poos dicht, dus zal wel flink verbouwd zijn...quote:Op maandag 9 juli 2007 20:18 schreef morgane het volgende:
Ik ben volgens mij ook in een metrostation uit de film geweest, maar heb het niet herkend![]()
Abbesses en Lamarck-Caulaincourt ook dacht ik.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:21 schreef morgane het volgende:
Inderdaad, ik kwam er met de metro langs maar hij stopte er niet. Die zit dus in de film?
Moet ik hier nu serieus op reageren?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:37 schreef Serendips het volgende:
[..]
Jullie zijn wel heel erg, zeg. Dat zelfs al door je hoofd heen gaat dat je op dezelfde plaats zou willen zitten.
Prachtige film, hoor, maar puh-lease mensen...
Dan wordt het daar nog eens ouderwets vechten om een vrouwquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:10 schreef Tourniquet het volgende:
Ik ga nu naar Parijs om een Amélie te zoeken.
Kut, dan ben ik niet de enigequote:Op zondag 2 augustus 2009 01:10 schreef Tourniquet het volgende:
Ik ga nu naar Parijs om een Amélie te zoeken.
Doe er mij maar 10quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:06 schreef Ooster het volgende:
Doet u mij naar één Amélie alstublieft.........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |